» »

Kia je postala kot VW

Kia je postala kot VW

««
10 / 12
»»

2dark ::

LeQuack je izjavil:

Meni se gre bolj za turbo lag, to je tako kot bi igral FPS igre z 2 sekundami pinga. Bedna izkušnja.


Me res zanima, kok starega turbo bencinarja in katerega si ti vozil, da klobasaša o turbo lagu?

BMW-ji so twin turbo. Dve turbini.. tu ni nobenega lagga, o katerem ti blebetaš.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

LeQuack ::

2dark je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Meni se gre bolj za turbo lag, to je tako kot bi igral FPS igre z 2 sekundami pinga. Bedna izkušnja.


Me res zanima, kok starega turbo bencinarja in katerega si ti vozil, da klobasaša o turbo lagu?

BMW-ji so twin turbo. Dve turbini.. tu ni nobenega lagga, o katerem ti blebetaš.


Sem vozil dokaj novega Golfa 7 bencinarja na testni vožnji in je bil opazen lag. Če ga ti ne opaziš še ne pomeni da ga ni, oziroma če skoz voziš turbo motor potem niti ne veš da obstaja še kaj bolj odzivnega.
Quack !

blackbfm ::

Turbo lag ni problematičen za normalno / defenzivno voznjo

m0LN4r ::

Odvisno kaj se primerja, 60HP brez turbota ima lag cel cas xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IL_DIAVOLO ::

Ce bos speljeval v 3. brzini, bo vedno lag. Ce pa imas občutek, pa ga ni.

Gagarin ::

Utk je izjavil:

Gagarin je izjavil:

solatko je izjavil:

Dohodnina ni strošek delodajalca


Lol, ti nisi gladek....kdo pa jo plača delavcem, prileti iz lufta? Res ne vem zakaj odgovarjam sploh nekomu ki mu osnove niso jasne, over and out.

Kako bo dohodnina strošek delodajalca, če pa on sploh ne ve koliko JAZ plačam dohodnine. Res ne vem zakaj odgovarjam sploh nekomu ki mu osnove niso jasne, over and out.


Kretenko, akontacijo dohodnine na dohodek, ki ti ga izplača delodajalec plača seveda delodajalec. To pa po kretenkovo in solatkovo ni strošek delodajalca, lol. Bi te povabil v službo za snažilca in bi ti plačeval le neto plačo, pa se bojim da glede na kretenske ozjave ki jih tukaj pišeš nisi intelektualno sposoben niti najosnovnejšega manualnega dela.

Utk ::

Kretenko, zakaj se bi tu ustavili, kaj če bi bila dohodnina kar strošek tvojih strank, itak one nazadnje vse plačajo. Aja, to pa ne, ker firma samo ustvarja, iz nič, brez strank in brez zaposlenih. Za kretena kot si ti ne bi zgubljal časa, brez skrbi.

m0LN4r ::

Tut brez turbota slabsi avto ne skoci instantno, razen ce ga imas pri 3000 obratih v 2. al 3. - vse ostalo je isti drek.
Naprimer stara seat cordoba 1.8 (90km) ni potegnila nikamor, ce si hotel da skoci si jo moral terat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

zmaugy ::

solatko je izjavil:

Ferdo66 - Največji užitek pri vožnji, mi je ravno menjanje brzin. Tega si ne pustim vzeti, dokler se še dobi avto s klasiko. Jaz se vsedem v avto, da delam in uživam v tem, ko bojo samovozeči avtomobili, bom uporabljal helikopter in avion.


Jap, ni lepšega kot pomikati se pol ure v koloni, ki leze 10 km na uro in se vsakih nekaj sekund ustavi. Ročni menjalnik pri tem zasije...:))
/s
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Utk ::

2dark je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Meni se gre bolj za turbo lag, to je tako kot bi igral FPS igre z 2 sekundami pinga. Bedna izkušnja.


Me res zanima, kok starega turbo bencinarja in katerega si ti vozil, da klobasaša o turbo lagu?

BMW-ji so twin turbo. Dve turbini.. tu ni nobenega lagga, o katerem ti blebetaš.

Seveda je, zarad motorja in zarad menjalnika. Dober avto ne rabi niti ene turbine niti ene sklopke, pa nima zares nobenga laga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gagarin ::

Utk je izjavil:

Kretenko, zakaj se bi tu ustavili, kaj če bi bila dohodnina kar strošek tvojih strank, itak one nazadnje vse plačajo. Aja, to pa ne, ker firma samo ustvarja, iz nič, brez strank in brez zaposlenih. Za kretena kot si ti ne bi zgubljal časa, brez skrbi.


Utk v vsem svojem debilizmu, lol.

IL_DIAVOLO ::

zmaugy je izjavil:

solatko je izjavil:

Ferdo66 - Največji užitek pri vožnji, mi je ravno menjanje brzin. Tega si ne pustim vzeti, dokler se še dobi avto s klasiko. Jaz se vsedem v avto, da delam in uživam v tem, ko bojo samovozeči avtomobili, bom uporabljal helikopter in avion.


Jap, ni lepšega kot pomikati se pol ure v koloni, ki leze 10 km na uro in se vsakih nekaj sekund ustavi. Ročni menjalnik pri tem zasije...:))
/s


Gres po taki poti, kjer se ne drka vsa nerazgledana raja.

Tako pa redno poslušaš gruskovje 2 uri cakanja.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

Dejstvo je, da je vožnja z avtomatskim menjalnikom veliko manj utrujajoča, ker imaš frej polovico rok in nog, se pravi lahko možgani počnejo kaj drugega od poslušanja motorja in gruntanja kdaj prestavit. Saj vem, vsi to delamo avtomatsko brez razmišljanja, pa vendar to ne bo držalo, ker si po na primer 500 km poti z avtomatikom manj utrujen kot po enaki razdalji na enaki trasi z ročnim menjalnikom.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Utk ::

Gagarin je izjavil:

Utk je izjavil:

Kretenko, zakaj se bi tu ustavili, kaj če bi bila dohodnina kar strošek tvojih strank, itak one nazadnje vse plačajo. Aja, to pa ne, ker firma samo ustvarja, iz nič, brez strank in brez zaposlenih. Za kretena kot si ti ne bi zgubljal časa, brez skrbi.


Utk v vsem svojem debilizmu, lol.

Nekdo izmed nas dveh sigurno je debil, in sigurno to nisem jaz. Ti si dokaz, da ti denar ne kupi pameti.

Gagarin ::

Utk je izjavil:

Gagarin je izjavil:

Utk je izjavil:

Kretenko, zakaj se bi tu ustavili, kaj če bi bila dohodnina kar strošek tvojih strank, itak one nazadnje vse plačajo. Aja, to pa ne, ker firma samo ustvarja, iz nič, brez strank in brez zaposlenih. Za kretena kot si ti ne bi zgubljal časa, brez skrbi.


Utk v vsem svojem debilizmu, lol.

Nekdo izmed nas dveh sigurno je debil, in sigurno to nisem jaz. Ti si dokaz, da ti denar ne kupi pameti.


Hehe, sem dokaz, da s pametjo z lahkoto služiš denar, kot si ti dokaz da brez pameti tudi penezov običajno ni. Revček utk ti.

solatko ::

Ferdo66 - Ker ti zmanjka argumentov, se spraviš na osebni nivo, kot vsi debili, ki ne vedo, kaj je kalkulacija. Če te delavec stane 10€/h mu moraš zrihtat tak posel, da bo njegova dodana vrednost vsaj 12€, če bi rad kaj zaslužil. Ker ne znaš delat poslovnih kalkulacij in misliš, da je delavec tvoj osebni strošek (plačaš ga takrat, iz dobička, ki ti ostane, ko pokriješ vse druge stroške), tako namreč misli večina naših podjetnikov, ob prenizki lastni ceni izdelkov, delaš izgubo, oziroma stalno cvilite, da so davki previsoki.

Dobite delo, ki bo kalkulacijo pokrilo ali pa se ne pejte obrtnikov, podjetnikov, tovarnarjev,..... ker za to nist sposobni.

Če pridobite posel za miljon €, vsi stroški, da ga izdelate pa 2. ste brcnili v temo in ne bo dobička, tudi, če delavec dela zastonj in država ne pobre nič.

Tako so naši gospodarstveniki sklepali mednarodne pogodbe v tujini in je bil vsak izdelek, kljub nižji plači naših delvcev, že v momentu, ko ga je prinesel čez mejo, v izgubi, ki jo je sicer prej pokrival domači trg, danes pa je domači trg EU in doma predrag pofl, tudi slučajno ne boš prodal.

Če se nemški delodajalec otepa orodjarskih del izpod 25€/h ima zato izračun, ki ni nič drugačen, kot tvoj. Če to delo vzameš za 20€/h se sicer dobro sliši, vendar boš imel zgubo, če boš hotel delavca pošteno plačat.

Zato imajo delavci v A in D lahko višjo plače kot pri nas, ker je tam strošek dela vkalkuliran v ceno izdelka, pri nas pa delavce plačujete iz "dobička" (iz vašega žepa). Praviloma ne znate izračunat, koliko vas bo delo, ki ga opravljate za tujino, dejansko stalo!
Delo krepa človeka

Gagarin ::

Še tole ti napišem potem pa neham. Sicer ne vem ali ne znaš brati (ne ve kje si prebral, da mislim da je delavec moj osebni strošek, ki ga plačam iz dobička ??) Solatko ali pa ostal 30 let nazaj v planskem gospodarstvu. Kakor koli obračaš je bruto plača strošek podjetja, pa po vseh knjigovodskih standardih jo ne plačas iz dobička, dobiček je to kar ti po vseh stroških ostane. Če z enakim produktom konkuriras na globalnem trgu je prekleto pomembna cena. Prodaš po toliko kolikor ti je trg pripravljen plačat. Tudi delavca plačaš toliko kolikor je na trgu vreden. Kralj je cena, ki jo dosežeš na trgu. In kje so tu davki? Če cena produkta prenese določen strošek dela in
so davki višji bo pač posledično neto delavca manjši, če za ta manjši neto delavca ne dobiš se posla s tem produktom pač ne boš šel. ABC podjetništva. Ampak verjamem da je nekomu, ki je celo delavno življenje preživel v socializmu in planskem gospodarstvu, ter nekomu ki je nesposoben biti karkoli drugega kot mezdni delavec to pač težko razumeti. Sicer fanta, dajta probat pa nam vsem podjetnikom z zgledom pokažita kako smo nesposobni.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: mahoni ()

Gagarin ::

Aja, tako kot sem napisal zgoraj sem razložil mojemu sinu, ki je ravnokar končal 5. Razred OŠ. Pa je razumel, upam da bosta vidva tudi.

Mato989 ::

blackbfm je izjavil:

Ja ti našponani motorji 1.0 z 120 KM so res vprašljivega stanja če samo pomislim kako bodo delovali če boš po 10 letih imel 300km na njem? Me kar skrbi...


Eni veste vec kot sami inzenirji ki sestavljajo tak motor. In da danes ob vsem znanju, izkušnjah in tehnologiji ne bi znal pravilno dimenzionirat komponent in narest boljsi ce ne vsaj primerljiv motor kot 20 let nazaj..?

Me zanima kolk avtov s 300k km ima narejene vse predpisane servise oz se raje s polovičnim intervalom. Avto gre cez par lastnikov, od tega jih polovica niti enga servisa ne nardi, zadnji lastnik bo pa rantal kako je kriv nasponan turbo motor


No ja... načeloma imaš prav, ampak v reali pa je tako, da so nekoč mašine manj trpele kot danes... saj to priznavajo tudi lastniki servisov! Bomo videli kako bo čez 15 let =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

solatko ::

Ferdo66 - Samo to, da avstrijski delodajalec za enako delo, plača delavca 2x+, enako za delo, ki se prodaja na globalnem trgu, ni kriva konkurenca, temveč to, da sprejmeš delo za vsako ceno, samo, da imaš delo.
Plansko gospodarstvo je bilo ukinjeno v sedemdesetih letih.

Če bi razvijal svoje izdelke, bi jih lahko tržil dražje, ker pa delaš lon posle ti pa ne gre. Dodano vrednost namreč lahko delavec poveča samo tako, da dela več vredne proizvode ne trgu, vendar si dela ne rihta sam. Ni mi jasno, kako vam je problem plačati delavca, delo, ki nima dodane vrednosti pa ne odklonite, torej vam osebno, na račun slabih plač, le prinaša dovolj dobička, seveda morate vedno dodati, da so stroški pri nas visoki, če prav so nižji, kot v sosednji A.
Jaz sem deset let imel kar uspešno firmo na računalniškem področju in tudi delavci, če sem jih rabil, odlično plačo, res pa je, da se nisem grebel za dobičkom in nisem vozil nove mečke, je bila 5 let stara čisto dovolj.

Nisi mu razložil tega, da ne znaš pridobiti dela z višjo dodano vrednostjo, to je point vsega. Naprej pa jamr nesposobnih podjetnikov. Kaj pa jahto si že pripravil za poletje, imaš novo Armanijevo obleko, sicer dve leti staro, šteje pa marka, ko se dobite enaki reveži skupaj?

Veš, v SLO je tako, da ko enemu zalaufa posel s podložkami, čez nekaj mesecev vsi delajo podložke in so v D in A drug drugemu konkurenca (podložka je samo prispodoba). Se spomnim ko je Hrovat (rally voznik BMW Alpina) začel čistiti šipe, je bil med prvimi in mu je ta posel omogočal dirkanje, čez pol leta je bilo čistilcev oken najmanj 200. Tako znamo slovenci delat že vekomaj. Akrapovič je eden, če bi jih bilo več, bi slovensko gospodarstvo izgledalo drugače, pa tudi on špara pri plačah, če prav izdelki niso poceni in namesto da bi plače popravil, raje jamra, da noče noben delat. me pove pa tega, da je tak varilec v A vsaki 2 uri pol ure prost in, da ima neto plačo preko 3k€, pri njemu pa malo čez 1k, ob polnem 8 urnem šihtu.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Vsak bogatas rabi podplacanega reveza.

Vedno je bilo in vedno bo. Namesto da se pritožujemo kako je vse narobe, se raje osredotočimo kako imeti delo, kjer bomo dobili placo prvi in ne zadnji.

To je to kar iscemo, se morda motim?

Delavcek bo vedno revez, sp-jevec pac ne. Ce ze ne finančno, pa v mentaliteti.

Gagarin ::

Lol, solatko, ti pa firma...mogoče pred 50 leti. Pa kje sem napisal da mi ne gre? Pa kje sem napisal da slabo plačam delavce? Pa kje sem napisal da delam lon posle? Teźava v slo je zaradi dohodninske lestvice, ki se začne kjer se začne in zaradi dejstva, da ni kapice na prispevke, predvsem dobro in po predpisih plačati visoko sposoben kader. Zato pa ogromno podjetij plačuje na razne črne načine in odpira podjetja v tujini. Le redki bedaki še vstrajamo, plačujemo vse prispevke in povrh še poslušamo pametovanje pacientov, ki v življenju niso dajali delo nikomur.

Mato989 ::

Gagarin je izjavil:

Lol, solatko, ti pa firma...mogoče pred 50 leti. Pa kje sem napisal da mi ne gre? Pa kje sem napisal da slabo plačam delavce? Pa kje sem napisal da delam lon posle? Teźava v slo je zaradi dohodninske lestvice, ki se začne kjer se začne in zaradi dejstva, da ni kapice na prispevke, predvsem dobro in po predpisih plačati visoko sposoben kader. Zato pa ogromno podjetij plačuje na razne črne načine in odpira podjetja v tujini. Le redki bedaki še vstrajamo, plačujemo vse prispevke in povrh še poslušamo pametovanje pacientov, ki v življenju niso dajali delo nikomur.


Tale kapica je itak smeh, ker 99% slovencem NE POMAGA... pomaga par elitnim delavcem in to je to...

Problem je višina dohodninske olajšave! Dejansko bi do 1.000 NETO/mesec moralo biti 0EUR dohodnine... samo potem bo treba odpustit 40% kavnega sektorja! No to bi jih mogli itak...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

2dark ::

LeQuack je izjavil:



Sem vozil dokaj novega Golfa 7 bencinarja na testni vožnji in je bil opazen lag.


BMW ima 2 turbine, golf 1. Očitno se še v življenju nisi peljal s twin turbo bencinarjem ali dizlom, da klobasaš bedarije.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

zmaugy ::

Mato989 je izjavil:

Gagarin je izjavil:

Lol, solatko, ti pa firma...mogoče pred 50 leti. Pa kje sem napisal da mi ne gre? Pa kje sem napisal da slabo plačam delavce? Pa kje sem napisal da delam lon posle? Teźava v slo je zaradi dohodninske lestvice, ki se začne kjer se začne in zaradi dejstva, da ni kapice na prispevke, predvsem dobro in po predpisih plačati visoko sposoben kader. Zato pa ogromno podjetij plačuje na razne črne načine in odpira podjetja v tujini. Le redki bedaki še vstrajamo, plačujemo vse prispevke in povrh še poslušamo pametovanje pacientov, ki v življenju niso dajali delo nikomur.


Tale kapica je itak smeh, ker 99% slovencem NE POMAGA... pomaga par elitnim delavcem in to je to...

Problem je višina dohodninske olajšave! Dejansko bi do 1.000 NETO/mesec moralo biti 0EUR dohodnine... samo potem bo treba odpustit 40% kavnega sektorja! No to bi jih mogli itak...


Seveda da bi kapica pomagala vsem, ker tako bi si lahko privoščili zaposliti strojovni kader, ki ga je treba konkretno plačati in s tem bi se dvignila tudi dodana vrednost produktov podjetij, kar je osnova za višje plače vseh.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

2dark ::

zmaugy je izjavil:

Dejstvo je, da je vožnja z avtomatskim menjalnikom veliko manj utrujajoča,


In veliko težja za denarnico. To pa si mirno izpustil.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

zmaugy ::

2dark je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Dejstvo je, da je vožnja z avtomatskim menjalnikom veliko manj utrujajoča,


In veliko težja za denarnico. To pa si mirno izpustil.

Pri meni je zdaj prvi avtomatik, naredil sem čez 100000 km in še nisem opazil. Je pa kljub večji moči nižja poraba kot prej z ročnim menjalnikom. Ampak je tudi avto precej boljši, tako da to po mojem nima neposredne zveze, čeprav je pa res, da prej sem v 6. prestavi vozil bolj ali manj samo na avtocesti, avtomatik pa gre v 6. tudi na normalni ovinkasti magistralni cesti.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

2dark ::

zmaugy je izjavil:


Pri meni je zdaj prvi avtomatik, naredil sem čez 100000 km in še nisem opazil. Je pa kljub večji moči nižja poraba kot prej z ročnim menjalnikom.


Govoril sem o tem, da je potrebno na avtomatskem menjalniku menjavat olje in to ni ravno poceni zadeva.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

solatko ::

Ferdo66 - Ti delavcu zaradi dohodninske lestvice ne dač nič več, saj to država pobere delavcu in bi se morali pizdit delavci.
Da je dohodninska lestvica taka kot je, ste krivi delodajalci, ko ste hiteli prepričevat državo, ob sklepanju splošne kolektivne pogodbe, da bojo višje plače, pomenile propad podjetij z nizko dodano vrednostjo in ste plačne razrede do tehnikov, tako znižali in zbili, da je država morala postavit tako nizko lestvico, da sploh kaj denarja pride v državno malho.
Razlika je namreč dajatve pri najnižji plači 1000DEM ali takrat sprejete okoli 500DEM in kakor koli računate, bi bilo ob uničenju toliko firm, toliko oblik prekernega dela, denarja v nekaj letih veliko premalo.
Potem je prišlo do tega, da 70%-ov zaposlenih, dobiva plačo v povprečju ali pod in sedaj računajte.

V yugi, kot kovinar, nikoli nisem prejel manj kot povprečno plačo, oziroma kar precej čez, če računam še regres in vsake 3 mesece še eno plačo dobička.

Takrat ni bilo dohodnine, prispevki so bili okoli 50% drugi bruto pa je bil precej višji, kot danes. Poleg tega je bilo v yugi razmerje plač proti upokojencem 1:6 do 1:8, danes pa se bliža razmerju 1:1.

Takrat si bil s plačo na povprečju, srednji sloj, danes srednega sloja skoraj ni. Vsaj 50%-ov zaposlenih bi moralo bit na povprečni plači, 20 pod in okoli 30%-ov višjih od povprečja, tja do direktorskih.

Za kvaliteto življenja v državi je namreč pomembno, da čim več ljudi je segedin, nekaj samo meso in zelo malo zelje, pri nas večina je zelje s kakšnim koščkom meska.

belidihur - Sorry po pomoti pritisnil koš.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Mato989 ::

zmaugy je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Gagarin je izjavil:

Lol, solatko, ti pa firma...mogoče pred 50 leti. Pa kje sem napisal da mi ne gre? Pa kje sem napisal da slabo plačam delavce? Pa kje sem napisal da delam lon posle? Teźava v slo je zaradi dohodninske lestvice, ki se začne kjer se začne in zaradi dejstva, da ni kapice na prispevke, predvsem dobro in po predpisih plačati visoko sposoben kader. Zato pa ogromno podjetij plačuje na razne črne načine in odpira podjetja v tujini. Le redki bedaki še vstrajamo, plačujemo vse prispevke in povrh še poslušamo pametovanje pacientov, ki v življenju niso dajali delo nikomur.


Tale kapica je itak smeh, ker 99% slovencem NE POMAGA... pomaga par elitnim delavcem in to je to...

Problem je višina dohodninske olajšave! Dejansko bi do 1.000 NETO/mesec moralo biti 0EUR dohodnine... samo potem bo treba odpustit 40% kavnega sektorja! No to bi jih mogli itak...


Seveda da bi kapica pomagala vsem, ker tako bi si lahko privoščili zaposliti strojovni kader, ki ga je treba konkretno plačati in s tem bi se dvignila tudi dodana vrednost produktov podjetij, kar je osnova za višje plače vseh.


Dvomim da bi, ker delodajalcem je težko plačat tudi višje plače ki še ne bi dosegle kapice po predlogih... že ko na sestankih folk omeni da pričakuje plačo 1.200 NETO se začnejo kadrovniki in lastniki zvijat od bolečin in tem nobena kapica ne bi pomagala...

Bi pa pomagala oni normirancem ki delajo 100k prometa ja da bi si plačevali višji NETO... to pa ja =) Pa odsluženim kadrov v JS ki imajo over 2k neto plače!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

IL_DIAVOLO ::

zmaugy je izjavil:

Dejstvo je, da je vožnja z avtomatskim menjalnikom veliko manj utrujajoča, ker imaš frej polovico rok in nog, se pravi lahko možgani počnejo kaj drugega od poslušanja motorja in gruntanja kdaj prestavit. Saj vem, vsi to delamo avtomatsko brez razmišljanja, pa vendar to ne bo držalo, ker si po na primer 500 km poti z avtomatikom manj utrujen kot po enaki razdalji na enaki trasi z ročnim menjalnikom.


Avtomatski menjalnik za tisti 2 turi letno? Preprosto ni vredno.

Sploh pa utrujenost ne pride od saltanja, prej od podhranjene masine, ko moras neprestano tiscat in poslusat hrupno masino.

Na avtocesti itak imas 5. in 6. brzino, druga ne rabis.

J.McLane ::

... ali z drugimu besedami, ročnega menjalnika ne znaš vozit varčno, pa brez zamere.

Edini avtomatski menjalnik, ki pije manj kot ročni je hibridni pogon.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

zmaugy ::

2dark je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Pri meni je zdaj prvi avtomatik, naredil sem čez 100000 km in še nisem opazil. Je pa kljub večji moči nižja poraba kot prej z ročnim menjalnikom.


Govoril sem o tem, da je potrebno na avtomatskem menjalniku menjavat olje in to ni ravno poceni zadeva.


Razumem. Meni povečanje varnosti zaradi manjše utrujenosti odtehta strošek menjave olja v menjalniku.

IL_DIAVOLO je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Dejstvo je, da je vožnja z avtomatskim menjalnikom veliko manj utrujajoča, ker imaš frej polovico rok in nog, se pravi lahko možgani počnejo kaj drugega od poslušanja motorja in gruntanja kdaj prestavit. Saj vem, vsi to delamo avtomatsko brez razmišljanja, pa vendar to ne bo držalo, ker si po na primer 500 km poti z avtomatikom manj utrujen kot po enaki razdalji na enaki trasi z ročnim menjalnikom.


Avtomatski menjalnik za tisti 2 turi letno? Preprosto ni vredno.

Sploh pa utrujenost ne pride od saltanja, prej od podhranjene masine, ko moras neprestano tiscat in poslusat hrupno masino.

Na avtocesti itak imas 5. in 6. brzino, druga ne rabis.


Avtomatski menjalnik je manj utrujajoč vedno, res opaziš pa to po dolgi turi, kjer je poleg avtoceste tudi dosti navadne ceste.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

solatko ::

kakšni vozniki ste, če vas utrudi klasični menjalnik. Že dolgo nisem videl avtomobila, pri katerem bi bilo portrebno dajati vmesni gas, kot pri starih FAP-ih, to te edino utrudi.
Delo krepa človeka

mahoni ::

solatko je izjavil:

kakšni vozniki ste, če vas utrudi klasični menjalnik. Že dolgo nisem videl avtomobila, pri katerem bi bilo portrebno dajati vmesni gas, kot pri starih FAP-ih, to te edino utrudi.

Najbrz so to menjalniki kot pri starem zetorju.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: zmaugy ()

Gagarin ::

Mato989 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Gagarin je izjavil:

Lol, solatko, ti pa firma...mogoče pred 50 leti. Pa kje sem napisal da mi ne gre? Pa kje sem napisal da slabo plačam delavce? Pa kje sem napisal da delam lon posle? Teźava v slo je zaradi dohodninske lestvice, ki se začne kjer se začne in zaradi dejstva, da ni kapice na prispevke, predvsem dobro in po predpisih plačati visoko sposoben kader. Zato pa ogromno podjetij plačuje na razne črne načine in odpira podjetja v tujini. Le redki bedaki še vstrajamo, plačujemo vse prispevke in povrh še poslušamo pametovanje pacientov, ki v življenju niso dajali delo nikomur.


Tale kapica je itak smeh, ker 99% slovencem NE POMAGA... pomaga par elitnim delavcem in to je to...

Problem je višina dohodninske olajšave! Dejansko bi do 1.000 NETO/mesec moralo biti 0EUR dohodnine... samo potem bo treba odpustit 40% kavnega sektorja! No to bi jih mogli itak...


Seveda da bi kapica pomagala vsem, ker tako bi si lahko privoščili zaposliti strojovni kader, ki ga je treba konkretno plačati in s tem bi se dvignila tudi dodana vrednost produktov podjetij, kar je osnova za višje plače vseh.


Dvomim da bi, ker delodajalcem je težko plačat tudi višje plače ki še ne bi dosegle kapice po predlogih... že ko na sestankih folk omeni da pričakuje plačo 1.200 NETO se začnejo kadrovniki in lastniki zvijat od bolečin in tem nobena kapica ne bi pomagala...

Bi pa pomagala oni normirancem ki delajo 100k prometa ja da bi si plačevali višji NETO... to pa ja =) Pa odsluženim kadrov v JS ki imajo over 2k neto plače!


Mato, ti gledaš zelo enostransko. Pri na so strokovnjaki, ki prinasajo dodano vrednost zelo dobro plačani ampak še vedno bežijo v tujino. Je le razlika če si pri letni plači 75k bruto obdavčen in oprispevčen preko 70% kot si pri nas ali pa si 40-50%...

blackbfm ::

Klasični menjalnik je enostavno povedano za opice.. Pac 3x na minuto nekaj pritiskat in menjat je brezvezno pocetje, ce to lahko počne računalnik.. Isto kot da bi mogu pritiskat gumb na modemu da bi net laufal

Razumem ekonomske zadrzke, manj pa tiste ki jim je to kao v uzitek

pirat ::

blackbfm je izjavil:

Klasični menjalnik je enostavno povedano za opice.. Pac 3x na minuto nekaj pritiskat in menjat je brezvezno pocetje, ce to lahko počne računalnik.. Isto kot da bi mogu pritiskat gumb na modemu da bi net laufal

Razumem ekonomske zadrzke, manj pa tiste ki jim je to kao v uzitek

Saj te razumemo. Seksas tudi verjetno ne, ker tisto skakanje v postelji je samo za opice, ne? Ti imas za to racunalnik in premium account na pornhub.

-valvoline- ::

Rocni menjalnik se vzame da si ziher, ker je pac preverjeno buletproof in ne zahteva nobenega vzdrzevanja. Avtomatik, well... Jaz ga ne bi mel, hvala.
:))

Zgodovina sprememb…

Horas ::

pirat je izjavil:

blackbfm je izjavil:

Klasični menjalnik je enostavno povedano za opice.. Pac 3x na minuto nekaj pritiskat in menjat je brezvezno pocetje, ce to lahko počne računalnik.. Isto kot da bi mogu pritiskat gumb na modemu da bi net laufal

Razumem ekonomske zadrzke, manj pa tiste ki jim je to kao v uzitek

Saj te razumemo. Seksas tudi verjetno ne, ker tisto skakanje v postelji je samo za opice, ne? Ti imas za to racunalnik in premium account na pornhub.


haha dobra. burn!
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

zmaugy ::

solatko je izjavil:

kakšni vozniki ste, če vas utrudi klasični menjalnik. Že dolgo nisem videl avtomobila, pri katerem bi bilo portrebno dajati vmesni gas, kot pri starih FAP-ih, to te edino utrudi.

Takšni, ki se cenimo in nam vožnja avta predstavlja transport iz točke A v točko B in ne glavnega dnevnega opravila na programu.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

WizzardOfOZ ::

-valvoline- je izjavil:

Rocni menjalnik se vzame da si ziher, ker je pac preverjeno buletproof in ne zahteva nobenega vzdrzevanja. Avtomatik, well... Jaz ga ne bi mel, hvala.
:))


Kako ni vzdrževanja? V vsakem menjalniku se menja olje na določen interval.

solatko ::

blackbfm - Ja res je, potem ne moreš pisat všečkov v FB, ker rabiš eno roko za volan, drugo za menjalnik. Vsako opico lahko naučiš vozit avto z avtomatskim menjalnikom (Američani so morali za Evropo delat izpit, da so se sploh naučil vozit, za po Ameriki je bilo bovolj 200m, ko jih je gledal policaj in jim potrdil, da se v tem delu, niso zaleteli), sedaj se bo to dogajalo po Evropi.

zmaugy - Taki, ki se cenite (vprašanje, kdo še), bi najraje imeli samovozeče avtomobile,ker ne znate pomislit na javni prevoz, če vam vožnja predstavlja muko. Za vse bi bilo bolje, če bi se odločili racionalno in ne samo za avtomatiko.
Tisti, ki radi vozimo in pred vsem to delo obvladamo, smo za čim več klasike, ker s klasiko je vožnja užitek, če bi hotel mir in počitek, grem z javnimi prevozom.
Delo krepa človeka

Utk ::

Gagarin je izjavil:

Še tole ti napišem potem pa neham. Sicer ne vem ali ne znaš brati (ne ve kje si prebral, da mislim da je delavec moj osebni strošek, ki ga plačam iz dobička ??) Solatko ali pa ostal 30 let nazaj v planskem gospodarstvu. Kakor koli obračaš je bruto plača strošek podjetja, pa po vseh knjigovodskih standardih jo ne plačas iz dobička, dobiček je to kar ti po vseh stroških ostane. Če z enakim produktom konkuriras na globalnem trgu je prekleto pomembna cena. Prodaš po toliko kolikor ti je trg pripravljen plačat. Tudi delavca plačaš toliko kolikor je na trgu vreden. Kralj je cena, ki jo dosežeš na trgu. In kje so tu davki? Če cena produkta prenese določen strošek dela in
so davki višji bo pač posledično neto delavca manjši, če za ta manjši neto delavca ne dobiš se posla s tem produktom pač ne boš šel. ABC podjetništva. Ampak verjamem da je nekomu, ki je celo delavno življenje preživel v socializmu in planskem gospodarstvu, ter nekomu ki je nesposoben biti karkoli drugega kot mezdni delavec to pač težko razumeti. Sicer fanta, dajta probat pa nam vsem podjetnikom z zgledom pokažita kako smo nesposobni.

Po tvoji zblojeni logiki je tudi delavčeva elektrika strošek delodajalca. Kako zaboga potem ta elektrika ni strošek tvojih strank? Kolk kdo plača dohodnine firma sploh ne ve. Kaka jebena akontacija, kako ima firmo bedak, ki ne razume akontacije, mi ni jasno. Imaš srečo da si v Sloveniji, povsod drugje bi te izpljunili in prežvečili, tu se pa lahko peteliniš s prodajo Nemcem po nemških cenah in slovenskimi plačami. Bravo ja. Same grožnje kako bote šli ven in služili in plačevali manjše davke. Kdo je to zares naredu? Bedaki tvojega kova že ne. Največ kar so naredili je, da so sedež preselili, brez slovenskih plač in davkov na njih pa vseeno ne bi preživeli.
Btw., meni nič ne manjka. Tebi pa, par kolesc.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zmaugy ::

solatko je izjavil:

blackbfm - Ja res je, potem ne moreš pisat všečkov v FB, ker rabiš eno roko za volan, drugo za menjalnik. Vsako opico lahko naučiš vozit avto z avtomatskim menjalnikom (Američani so morali za Evropo delat izpit, da so se sploh naučil vozit, za po Ameriki je bilo bovolj 200m, ko jih je gledal policaj in jim potrdil, da se v tem delu, niso zaleteli), sedaj se bo to dogajalo po Evropi.

zmaugy - Taki, ki se cenite (vprašanje, kdo še), bi najraje imeli samovozeče avtomobile,ker ne znate pomislit na javni prevoz, če vam vožnja predstavlja muko. Za vse bi bilo bolje, če bi se odločili racionalno in ne samo za avtomatiko.
Tisti, ki radi vozimo in pred vsem to delo obvladamo, smo za čim več klasike, ker s klasiko je vožnja užitek, če bi hotel mir in počitek, grem z javnimi prevozom.


Solatko, get over yourself. Meni paše vozit z avtomatskim menjalnikom (kljub temu, da imam za sabo kakšnih 700.000 km z ročnim menjalnikom čez lep del Evrope) in me takšna vožnja manj utruja. Ti zaradi mene lahko uživaš v vožnji traktorja s samonakladalko ali pa v vožnji FAPa, glede na to, da je avtov s samodejnimi menjalniki čedalje več, lahko sam potegneš sklepe iz tega.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Gagarin ::

Ljudem nad 65 let bi jaz tako ali tako vzel izpit. Z avtomatskih ali pa ročnim menjalnikom ne znajo već vozit so pa neomajno prepričani v svoje sposobnosti. Danes me je en tak prehitel ko sem bil na kolesu, 10 cm mimo nato pa je zapeljal direktno predme in zmanšal brzino da sem zaviral kot konj. Ko sem ga nahrulil je sam belo gledal da ni blo kao nič nevarno...nimajo več občutka za razdaljo, refleksi nikakvi, preepričani pa so da vozijo bolje kot pred dvajsetimi leti.

zmaugy ::

Gagarin je izjavil:

Ljudem nad 65 let bi jaz tako ali tako vzel izpit. Z avtomatskih ali pa ročnim menjalnikom ne znajo već vozit so pa neomajno prepričani v svoje sposobnosti. Danes me je en tak prehitel ko sem bil na kolesu, 10 cm mimo nato pa je zapeljal direktno predme in zmanšal brzino da sem zaviral kot konj. Ko sem ga nahrulil je sam belo gledal da ni blo kao nič nevarno...nimajo več občutka za razdaljo, refleksi nikakvi, preepričani pa so da vozijo bolje kot pred dvajsetimi leti.

Dejansko imaš določene starejše ljudi, ki res ovirajo promet. Ampak po drugi strani jim pa avto predstavlja samostojnost. Vsekakor bi morali malo zaostriti to, kdo lahko vozi po recimo 75 letu (s 65 se mi zdi, da so ljudje še precej ok vozniki - tisti, ki so bilo ok vozniki tudi prej).
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

IL_DIAVOLO ::

Definitivno omejit, kje lahko vozijo. Taki dediji pac niso za kaj več, kot do lokalne trgovine.

mahoni ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Definitivno omejit, kje lahko vozijo. Taki dediji pac niso za kaj več, kot do lokalne trgovine.

No no. Omejiti je treba voznjo ze tako mislecim kot si ti.

Vsakic ko berem novice je bil vzrok za nesrece vec ali manj objestna voznja mladih seveda pod vplivom alkohola in z super masinami, ki so jim ockoti pa mamice kupile za rojstni dan.

zmaugy ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Definitivno omejit, kje lahko vozijo. Taki dediji pac niso za kaj več, kot do lokalne trgovine.


Ja, to je kar dobra rešitev od neke starosti naprej.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
««
10 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Podivjane cene novih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33350900 (13566) m0LN4r
»

Top sport family car (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13911957 (7740) Reaper
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16324756 (16006) Superboyy
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12219311 (15669) sebas4

Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23071540 (60002) dzinks63

Več podobnih tem