» »

Podivjane cene novih avtomobilov

Podivjane cene novih avtomobilov

otago ::

Dejansko danes dobis serijsko pri najslabsem avtu ABS, ESP, klimo itd...

Ljudje mislijo, da imajo pravico kupiti pri slovenskih placah novi avto srednjega razreda z vsemi bonboncki in ne sme stati vec kot X. Zdaj bi novi avto, pa toplice 1 teden, 2 tedna morja v sezni, 1 teden smucanja, pa gadget za 50eur tu, gadget za 300eur tam. Prioritete. Povprecnemu Janezu zmanjka za graham piskote.

Vecji problem vidim, da je naenkrat kava v lokalu ze ranga 1-3eur, strucka v pekarni 1-1.8eur, kruh 0.5kg ranga 2-3eur itd ... Vsako leto gre gor obvezno in dopolnilno zdravstveno.

Avto kupujes nov na 10 let, rabljenega morda na 5let... kavo in pekovske izdelke pa dnevno. Pri kavi in strucki s sirom se produkt ni spremenil v zadnjih 20 letih!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

nicksonn ::

Dag je izjavil:

Utk je izjavil:

Pred par leti se je za 15kEUR dobilo že solidno opremljen avto nižjega srednjega razreda (Megane, C4, i30, itd.), danes gre vse proti 20k.

Sej se še zmeraj, samo da danes hoče vsak imet 130 konjev, navigacijo, radarski tempomat in ne vem kaj, in potem niti 20 več ni dovolj. Če se zadovoljiš s tistim kar je, imaš pa tudi za 15 kar nekaj.

Ni lih neke izbire. Fotr bi rad dizla (don't ask, ne moreš ga prepričat), avtomatsko klimo in čim večji prtljažnik (malčki tukaj odpadejo). Nobenih drugih bells and whistles ne rabi. Sploh ni tip za novotarije in niti noče raznih radarskih tempomatov in podobnega.

Se še dobi. Samo so bolj "nizkocenovne" znamke.
Npr fotr je še ne pol leta nazaj kupil novega Tipota 1.6 mJtd SW, neka srednja oprema - za 15.0k€.
Če želi, lahko kupi 1.3dizla za jurja manj. Pa je velik, prostoren karavan, simpl izvedbe, ima avtomatsko klimo, električne šipe, radio, BC. Nejbrž še kaj, ampak moj fotr je tudi mahnjen bolj na simpl.

Fora dragih avtov je, da trgovci prodajajo dodatno opremo kot must have.
In potem povprečen* folk dokuplja radarske tempomate in lane asist (in jih sploh ne zna uporabljat), gretje vsega, avtomatsko odpiranje prtljažnika, pa velik zaslon sred armaturke. Aja, digitalni števci so tudi zelo popularni...
Seveda to potem stane 20k+ v srednjem razredu.
A malokdo od tistih povprečnih ljudi, ki delajo povprečno 10k letno in se vozi bodisi kam blizu v službo + v vrtec po otroke - dejansko rabi to opremo. In večini istih bi zadoščala tudi neka osnovna motorizacija (dandanes ima večina osnovnih že čisto spodobno zmogljiv turbo mlinček), pa prodajalec proda malo boljši motor kot varnejši in zmogljivejši.
Kljub boljši ozaveščenosti in padanju prodaje, marsikdo še vedno kupi dizla, pa čeprav ne dela 20kkm + letno, da bi upravičil nakup.

Malo doda še inflacija (5% v zadnjih 5ih letih), nekaj pa stalno pomikanje lestvice osnovne opreme.
Kar je bilo 5 ali 10 let nazaj za doplačilo je sedaj že serijsko. A ovce bodo še vedno našle kaj, kar kao "nujno" rabijo.

*ne velja za uporabnike S-T, mi smo vedno nadpovprečni!
x n!

Gregor P ::

otago je izjavil:

Avto kupujes nov na 10 let, rabljenega morda na 5let... kavo in pekovske izdelke pa dnevno.
... ali pa morda bolje novega na vsakih 5 let, ko ima stari vsaj še nekaj vrednosti, ti se pa vedno voziš z novim avtom ... ta potrošniški razred je sicer težko doseči, ampak s kakšnim eko kreditom, ko kupuješ avte za okoli 20k ipd. se da;) ... do tega trenutka pa pač kupuješ rabljena vozila.

Smiselnost nakupa avta, je pa že druga tema ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

otago ::

Ljudje, ki jamrajo, da jih nov avto srednjega razreda stane min. 18-20k+, jamrajo o cenah v 3.p..... ter avto menjujejo na nekaj let... so imbecili. Pol ne jamraj in bodi dec(baba).

Machete ::

Za avto bi morali dati ca 10% dohodkov, a slovenec da 110% pol pa jamra kako so dragi.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

;-) ::

Tako je, za avto das rolk ko si pripravljen dat. Od 7k eur dalje mas nove avte nevem zakaj bi gledal za 20k€ ce si nemores privoscit. Vedno je bilo tako

BCSman ::

Hmm gledam začetno ceno Dacie Sandero v Angliji.
7726eur, medtem, ko je v Sloveniji 8400eur?

;-) ::

Ze davcno osnovo majo nizjo. Ne razumem kaj te moti

BCSman ::

Hmm v Nemčiji pa celo 7000eur. Zanimivo je, koliko več ur mora oddelat slovenski delavec še za najbolj basic avto, ki se ga dobi na trgu.

videc ::

Ne gre se samo za davčno osnovo, tudi oprema je, verjetno, boljša v UK.
Pač se nateguje ljudi v SI, tudi s hrano je enako.

KAVINSKY ::

otago je izjavil:

Dejansko danes dobis serijsko pri najslabsem avtu ABS, ESP, klimo itd...

Ljudje mislijo, da imajo pravico kupiti pri slovenskih placah novi avto srednjega razreda z vsemi bonboncki in ne sme stati vec kot X.


Če se primerja z drugimi tehničnimi stvarmi (telefoni, računalniki, TVji...). Izdelek je najdražji ob izidu, čez čas mu cena pada. So lahko anomalije zaradi motene proizvodnje, ampak to je redko. Avti imajo precej daljšo proizvodnjo obdobje, določeni deli so vgrajeni v več različnih modelov in kot so učili v šoli; strošek produkcije z časom pada. A so surovine in strošek dela iznenada šle 15-30% gor v zadnjem letu?

Zakaj potem si lani za Golfa karavana dal 15330€, letos se z preimenovano opremo prodaja za 18600€?

Utk ::

Daj link če imaš na točen cenik, oglas, ali kaj podobnega, pa ti bom razložil zakaj. Lani se je moralo rešit stare zaloge, zaradi nove homologacije s katero so naredili tudi manjši fejslift. Tudi letos je bil rabbit za 16. Zdaj prihaja novi in bo vsaj na začetku spet dražji. S časoma pa ne več.

IL_DIAVOLO ::

Avto si kupis taki, da se imas za enega zraven, ne pa da gres v pufe.

Utk ::

In? Lahko imaš tudi za 5 avtov, pa ga vseeno hočeš dobit po normalni ceni.
Jaz se sicer strinjam, da so cene podivjale, ampak predvsem zato, ker nihče več noče samo osnovne opreme.

KAVINSKY ::

Utk je izjavil:

Daj link če imaš na točen cenik, oglas, ali kaj podobnega, pa ti bom razložil zakaj. Lani se je moralo rešit stare zaloge, zaradi nove homologacije s katero so naredili tudi manjši fejslift.


https://siol.net/avtomoto/novice/volksw...

Konec marca?

dunda ::

He, he - zanimiva tema, ker sem ravno prejšnji teden nekaj gledal po avto.netu in se čudil. Čemu? Temu, da za tak denar, kot sem ga plačal pred dobrimi tremi leti, sedaj niti približno ne dobiš več takšne zadeve. Konkretno - takšna zadeva, ki je bila takrat kakšnih 15-16 kEUR, je sedaj precej proti 20 kEUR.
Zato me je naslov teme kar potegnil, ker se mi je zadnjič zdelo, da se ne motim.
https://www.kacnje.eu

Utk ::

KAVINSKY je izjavil:

Utk je izjavil:

Daj link če imaš na točen cenik, oglas, ali kaj podobnega, pa ti bom razložil zakaj. Lani se je moralo rešit stare zaloge, zaradi nove homologacije s katero so naredili tudi manjši fejslift.


https://siol.net/avtomoto/novice/volksw...

Konec marca?

Ista cena kot par dni nazaj. 16300 za karavana, tam je še jurja popusta zarad financiranja. Zdaj so iz cenikov umaknili vse te cenejše, ker prihaja nov, verjetno so pa še kje na zalogi.

Gregor P ::

Če govorimo o občutkih (in ne preverjenih dejstvih), sem sam dobil občutek, da se npr. Kia in Hyundai sedaj več cenita (so vozila dražja), ker so tudi njihova vozila videti za razred boljša (bolj kvalitetno in sodobno narejena). Ampak to je res po občutku.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PrihajaNodi ::

BCSman je izjavil:

Hmm v Nemčiji pa celo 7000eur. Zanimivo je, koliko več ur mora oddelat slovenski delavec še za najbolj basic avto, ki se ga dobi na trgu.


V Romuniji tudi 7k

https://www.dacia.ro/promotii/rabla-san...

Zanimivo
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

boro10 ::

Pozdrav

PrihajaNodi ::

Saj isto je s stanovanji. Lupijo vas ko konje...
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

krho ::

Utk je izjavil:

Ista cena kot par dni nazaj. 16300 za karavana, tam je še jurja popusta zarad financiranja. Zdaj so iz cenikov umaknili vse te cenejše, ker prihaja nov, verjetno so pa še kje na zalogi.

Najcenejši VW karavan je 20kEUR.. Sem v zadnjih 14dneh dal skozi večino konkurence med karavani v t.i. Golf razredu, pa je najcenejša Opel Astra, če jo vzameš iz zaloge... prav veliko jih ni več, ker prihaja nova in vsaj bencinarke bodo imele Peugeotovo 1.2 mašino.
Vse ostalo je v malce boljšem paketu opreme takoj 21kEUR
V bistvu še najbolj ven seka Octavija v smislu najmanj opreme za največ denarja.. NA spodnjem rangu pa je pol Megane, pa presenetljiv Fiat Tipo (če pač črtamo čudno Dacio)
Sam bi sicer najraje vel Focusa.. sam o dodatnem popustu ali več opreme za iste EUR nočejo niti slišati (pač nov avto)
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

scipascapa ::

saj to vemo, da nas lupijo na vseh področjih.

kow ::

Gregor P je izjavil:

Če govorimo o občutkih (in ne preverjenih dejstvih), sem sam dobil občutek, da se npr. Kia in Hyundai sedaj več cenita (so vozila dražja), ker so tudi njihova vozila videti za razred boljša (bolj kvalitetno in sodobno narejena). Ampak to je res po občutku.


Kia in Hyunda sta sedaj enakovreden, tudi po kvaliteti, proizvajalec (pa tudi domaci na nek nacin - tovarne v Evropi), zato je dvig cen razumljiv. Ne pomeni, da so se avti na splosno podrazali. Morda bi lahko rekli, da je manj konkurence v nizjem cenovnem rangu. Sam kaj, ko Evropa noce spustiti Kitajcev zraven.

Delujete bolj jamraci. Fiat Tipo dobite za 13 jurjev, clovek dobi obcutek, da bi radi avto dobili zastonj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

hojnikb ::

Utk je izjavil:

BCSman je izjavil:

Najosnovnejši Dacia Sandero 1.0 SCe 75 Essential 8.390 € + Transport in priprava vozila (210€ z DDV) = 8600eur
Dobrih 7% dražje kot pred leti.

Klimo ima, nima pa radia. Malo so se podražale ko je postal obvezen esp, tudi klima je danes "obvezna".

radio ni panika, mas za 20e novga. b

Bellzmet je izjavil:

misticnimrk je izjavil:

Dag je izjavil:

Še Dacia ni več poceni. Novi Duster, da je 4x4 in ima vsaj nekaj opreme, je 18, 19k.


mislim, da bi za Dacio bil primeren slogan, največ avta za vaš denar. Pa ga je nekdo že uporabil (kdo že?)
Nedolgo nazaj (mesec, dva) sem na konfiguratorju gledal novega dusterja. Z vso možno opremo avto bi bil niti 20k€.
Možno pa je res, da se je v tem času kaj spremenilo.


Dacia Duster je na NCAP dobila samo 3 zvezdice...

k sreci ni to na racun tolk slabse sasije, ampak bolj zaradi aktivne opreme.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

kow je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Če govorimo o občutkih (in ne preverjenih dejstvih), sem sam dobil občutek, da se npr. Kia in Hyundai sedaj več cenita (so vozila dražja), ker so tudi njihova vozila videti za razred boljša (bolj kvalitetno in sodobno narejena). Ampak to je res po občutku.


Kia in Hyunda sta sedaj enakovreden, tudi po kvaliteti, proizvajalec (pa tudi domaci na nek nacin - tovarne v Evropi), zato je dvig cen razumljiv. Ne pomeni, da so se avti na splosno podrazali. Morda bi lahko rekli, da je manj konkurence v nizjem cenovnem rangu. Sam kaj, ko Evropa noce spustiti Kitajcev zraven.

Delujete bolj jamraci. Fiat Tipo dobite za 13 jurjev, clovek dobi obcutek, da bi radi avto dobili zastonj.


Zelo lep.

hojnikb ::

BCSman je izjavil:

Hmm gledam začetno ceno Dacie Sandero v Angliji.
7726eur, medtem, ko je v Sloveniji 8400eur?



dejmo primerjat z primerljivim. Poleg razlicnega davka in dmvja je razlika tudi v opremi. Angleska osnovna verzija je bolj oskubljena kot nasa. Access, ki je base oprema brez klime, elektricnega pomika sip in pobarvanih (!!) blatnikov, se ne prodaja vec pri nas.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

krho ::

kow je izjavil:

Delujete bolj jamraci. Fiat Tipo dobite za 13 jurjev, clovek dobi obcutek, da bi radi avto dobili zastonj.

Ja z atmosferskim motorjem.. V bistvu ga dobiš že za 12.00€, če bi rad belega.. Drugače je 12500€.. Pa še to samo zato, ker dajo na ta model 4400€ popusta... Naj dajo na City opremo enako količino popusta, pa ga grem rade volje kupit. Drugače raje izberem kaj drugega.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Utk ::

Ja, še prednje šipe ima na žgance. Da ne govorimo o ogledalih.

krho je izjavil:

Utk je izjavil:

Ista cena kot par dni nazaj. 16300 za karavana, tam je še jurja popusta zarad financiranja. Zdaj so iz cenikov umaknili vse te cenejše, ker prihaja nov, verjetno so pa še kje na zalogi.

Najcenejši VW karavan je 20kEUR.. Sem v zadnjih 14dneh dal skozi večino konkurence med karavani v t.i. Golf razredu, pa je najcenejša Opel Astra, če jo vzameš iz zaloge... prav veliko jih ni več, ker prihaja nova in vsaj bencinarke bodo imele Peugeotovo 1.2 mašino.
Vse ostalo je v malce boljšem paketu opreme takoj 21kEUR

Še par dni nazaj je bil na ceniku rabbit za 16. Če jih je zmanjkalo (lahko tudi že prej ko sem jaz gledal), je treba pač počakat nov model in da se malo poceni. Ko je prišla ven sedmica tudi nisi dobil takoj karavana za 16. Ko sem jaz kupoval nov avto 10 let nazaj, je bil osnovni golf 16, nekaravan. 102 konjski atmosferski bencinar, klima, verjetno ročna, se ne spomnim, esp in praktično nič drugega omembe vrednega. Isto kot danes praktično, samo da danes ima kakšno malenkost več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

LeQuack ::

WhiteAngel je izjavil:

Tudi Korejci (i30, ceed) so dvignili cene vsaj za 2k eur. ix35 in Qashqai sta vedno tekmovala pri ceni in ta se je začela pri okoli 16k. Sportage je bil dražji. Danes se Tucson in Sportage oba pri 20k. Edino i10 je še pod 10k. :|


Isti model Ceed (ista oprema) ki je bil okol 13k pred 5 leti je sedaj okoli 17k. Se pravi 4k več za isti avto.
Quack !

kow ::

krho je izjavil:

kow je izjavil:

Delujete bolj jamraci. Fiat Tipo dobite za 13 jurjev, clovek dobi obcutek, da bi radi avto dobili zastonj.

Ja z atmosferskim motorjem.. V bistvu ga dobiš že za 12.00€, če bi rad belega.. Drugače je 12500€.. Pa še to samo zato, ker dajo na ta model 4400€ popusta... Naj dajo na City opremo enako količino popusta, pa ga grem rade volje kupit. Drugače raje izberem kaj drugega.


Vidim, da si odgovoril sam sebi - zakaj so se avti "podrazili". Ker hoces pac bolj kompliciran avto za isti nominalni denar (torej zaradi inflacije - bolj poceni).

Utk ::

LeQuack je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Tudi Korejci (i30, ceed) so dvignili cene vsaj za 2k eur. ix35 in Qashqai sta vedno tekmovala pri ceni in ta se je začela pri okoli 16k. Sportage je bil dražji. Danes se Tucson in Sportage oba pri 20k. Edino i10 je še pod 10k. :|


Isti model Ceed (ista oprema) ki je bil okol 13k pred 5 leti je sedaj okoli 17k. Se pravi 4k več za isti avto.

Uvozniku za kio se je sfuzlalo. I30 je isti praktično, kvečjemu boljši, in ima normalno ceno.

m0LN4r ::

Meni se pa zdi, da avto izpred 5 let (isti model) ni primerljiv z avtom danes. Predvsem manjsi avti so bistveno vecji, imajo vecja kola in modernejse "dodatke" kot pred leti.

Problem je, da bi clovek danes imel vec "dodatne" opreme kot prej, vec konjev, nizjo porabo za isti denar.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

PS:
fotr trenutno ubija polota 3,
Moja mama ima polota 4,
sestra polota 5,
jaz polota 6

Avti med sabo sploh niso primerljivi, ta zadnji je blizje staremu golfu, kot polotu oz. je celo prakticno vecji od Golfa 3.

In tako naprej, enako velja za cliota.

Karavani malo bolj stagnirajo, saj kdo pa rabi vsako leto vecjega karavana? Cedalje se vedno manj ljudi in vedno manj omar prevaza v avtih.

Se pa najde se veliko starih ljudi, ki brez karavana in 2.0 TDI ne pridejo nikamor, pa se vnjem vozijo cisto sami in eno motorno zago (malo za hec)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Nikec3 ::

In se sprašujem, kdaj so cene novih avtomobilov tako podivjale?

Tega sicer ne vem, vem pa da vsem proizvajalcem dobičkonosne marže padajo. Tako da ne moremo jim očitat, da bogatijo na račun višjih cen. Očitno je R&D novih fičerjev tako drag.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

IL_DIAVOLO ::

Avta se naceloma ne kupuje, ker bi vozil v njem polena, ampak ker je daljsi avto preprosto lepsi in udobnejsi.

LeQuack ::

Utk je izjavil:

LeQuack je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Tudi Korejci (i30, ceed) so dvignili cene vsaj za 2k eur. ix35 in Qashqai sta vedno tekmovala pri ceni in ta se je začela pri okoli 16k. Sportage je bil dražji. Danes se Tucson in Sportage oba pri 20k. Edino i10 je še pod 10k. :|


Isti model Ceed (ista oprema) ki je bil okol 13k pred 5 leti je sedaj okoli 17k. Se pravi 4k več za isti avto.

Uvozniku za kio se je sfuzlalo. I30 je isti praktično, kvečjemu boljši, in ima normalno ceno.


Ko sem jaz gledal Kio takrat 5 let nazaj je bil osnovi model 11k, za 13k je imel že alu feltne, LED in podobno, za 15k pa že 17" feltne, zadnje LED, itd. To bile cene z vključenim popustom takrat.
Pravkar pa sem pogledal cenik za Ceed in me je skoraj kap, očitno so še podražili od zadnjič. 22k EUR za osnovni model s popustom vred? :))
Če je temu verjet potem so podražili za več kot 5k.

Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

delavec44 ::

krho je izjavil:

Utk je izjavil:

Ista cena kot par dni nazaj. 16300 za karavana, tam je še jurja popusta zarad financiranja. Zdaj so iz cenikov umaknili vse te cenejše, ker prihaja nov, verjetno so pa še kje na zalogi.

Najcenejši VW karavan je 20kEUR.. Sem v zadnjih 14dneh dal skozi večino konkurence med karavani v t.i. Golf razredu, pa je najcenejša Opel Astra, če jo vzameš iz zaloge... prav veliko jih ni več, ker prihaja nova in vsaj bencinarke bodo imele Peugeotovo 1.2 mašino.
Vse ostalo je v malce boljšem paketu opreme takoj 21kEUR
V bistvu še najbolj ven seka Octavija v smislu najmanj opreme za največ denarja.. NA spodnjem rangu pa je pol Megane, pa presenetljiv Fiat Tipo (če pač črtamo čudno Dacio)
Sam bi sicer najraje vel Focusa.. sam o dodatnem popustu ali več opreme za iste EUR nočejo niti slišati (pač nov avto)



Enako dal v zadnjih dveh tednih vse čez. Ugotavljam enako kot ti. Na zadnje sem vzel 308 SW.

kixs ::

Pri teh cenah se bom s svojim vozil se 5 let. Upam, da ne bo prej razpadel :lol: Potem bi morali biti pa ze elektricni malo bolj mainstream...

axi145 ::

delavec44 je izjavil:

krho je izjavil:

Utk je izjavil:

Ista cena kot par dni nazaj. 16300 za karavana, tam je še jurja popusta zarad financiranja. Zdaj so iz cenikov umaknili vse te cenejše, ker prihaja nov, verjetno so pa še kje na zalogi.

Najcenejši VW karavan je 20kEUR.. Sem v zadnjih 14dneh dal skozi večino konkurence med karavani v t.i. Golf razredu, pa je najcenejša Opel Astra, če jo vzameš iz zaloge... prav veliko jih ni več, ker prihaja nova in vsaj bencinarke bodo imele Peugeotovo 1.2 mašino.
Vse ostalo je v malce boljšem paketu opreme takoj 21kEUR
V bistvu še najbolj ven seka Octavija v smislu najmanj opreme za največ denarja.. NA spodnjem rangu pa je pol Megane, pa presenetljiv Fiat Tipo (če pač črtamo čudno Dacio)
Sam bi sicer najraje vel Focusa.. sam o dodatnem popustu ali več opreme za iste EUR nočejo niti slišati (pač nov avto)



Enako dal v zadnjih dveh tednih vse čez. Ugotavljam enako kot ti. Na zadnje sem vzel 308 SW.


Koliko si uspel dobiti popusta oz. kaj si uspel še dobiti pri nakupu?

Utk ::

Recesija bo, prodaja pada, avti pa ne samo dragi, ampak jih sploh ne moreš kupit - cenejše variante golfov, tudi škode so razprodane, kiji se sfuzlalo...očitno se pripravljajo na še večjo krizo in so oklestili proizvodnjo.

kow ::

Bolj verjetno je, da mi ne razumemo ekonomike proizvajanja avtomobilov. Mogoce pa so ukinili eno izmeno, razpolovili proizvodnjo in povisali cene.
Zanimivo bi bilo dobiti kaksne inside informacije, kako se sploh skalira proizvodnja v avtomobilski proizvodnji (v praksi).

PrihajaNodi ::

Kupis dacio samdero stepway ali pa dusterja. Neunicljivo po 500k kilometrov. Vse se mehansko brez nekih elektronskih senzorjev.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Utk ::

Ja, za Romunijo je super, tu ne tolk.

zobnik ::

BCSman je izjavil:

Hmm gledam začetno ceno Dacie Sandero v Angliji.
7726eur, medtem, ko je v Sloveniji 8400eur?



To je zelo žalostno za EU

IL_DIAVOLO ::

Sanjski avto ha @zobnik? :D

hojnikb ::

zobnik je izjavil:

BCSman je izjavil:

Hmm gledam začetno ceno Dacie Sandero v Angliji.
7726eur, medtem, ko je v Sloveniji 8400eur?



To je zelo žalostno za EU

sj pri nas sploh nimaš tega modela (verjetno so jih prodal glih ene par). Vstopni model pri nas je pa čisto ok voz za A-B. Miljon let pred tvojim mk2 cliotom.

PrihajaNodi je izjavil:

Kupis dacio samdero stepway ali pa dusterja. Neunicljivo po 500k kilometrov. Vse se mehansko brez nekih elektronskih senzorjev.

ah kje, senzorjev maš glih toliko kot na drugih primerljivih avtih. Samo tech je kakšno generacijo uzad proti renaultu. Kar ni nujno slaba stvar.

Časi golf1 in 2k, kjer je motor laufal brez vsakršne elektrike je že zdavnaj konec.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Dag ::

PrihajaNodi je izjavil:

Kupis dacio samdero stepway ali pa dusterja. Neunicljivo po 500k kilometrov. Vse se mehansko brez nekih elektronskih senzorjev.


Novi Duster je kul in mu čisto nič ne manjka, za Sanderota moraš biti pa res nezahteven. Upam, da so pri novem Dusterju porihtali rjavenje, ker stari je imel že po par letih čisto rjavo podvozje.

Sem pa danes razmišljal, zakaj se kateri od proizvajalcev ne odloči, da bi recimo 20 let proizvajal isti model (pustimo Lado Nivo, heh) in mu dodajal samo nujne nadgradnje (ekologija, varnost). Takšen avto bi bil veliko cenejši in če bi bil še enostaven in zanesljiv, bi bil čista zmaga. Ker zakaj je treba vsakih 7 let delat čisto nov dizajn in vmes še facelifte. Ena taka brezčasna oblika bi komot preživela 20 let. S tem bi v primerjavi z običajnim ciklom prišparali na razvoju 2 avtov.

Sam bi recimo takoj kupil kakšen model izpred 20 let, če bi se dalo dobiti novega (po nižji ceni kot nov model).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dag ()

HotBurek ::

Ja, res zanimivo. VW Passat B5 in Audi A4 B5/B6, z 1.9TDI motorjem in samo z izboljšavami bi se še danes lepo prodajal.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

hojnikb ::

>em pa danes razmišljal, zakaj se kateri od proizvajalcev ne odloči, da bi recimo 20 let proizvajal isti model (pustimo Lado Nivo, heh)

Sej to se počne. Renault je recimo proizvajal mk2 cliota do ~2017 za latinski trg (Clio Mio). Sicer brez kakršnekoli varnostne opreme in ekologije, ampak je bil pa pocen (3-4kEUR).

Evo sunnya so delal 25 let
Nissan Sunny @ Wikipedia

> in mu dodajal samo nujne nadgradnje (ekologija, varnost).

Hec je, ker dodajanje takšni stvari (sploh varnost) zahteva praktično kompletn redesign. Tudi za motorje rabiš dost nadgradnj, da dosežeš euro norme. In ker maš enkrat drugačn motor, je treba prilagodit obstoječ platformo avtomobila. Je bolj smiselno začet znova in samo uporabit stvari, ki jih ni smiselno nanovo izumljat (kakšni menjalniki recimo).

Če prodaja novih avtomobilov nebi bla omejena z euro in ncap standardi (kakšen exception or whatever) bi se danes še kamot prodajal razni mk1 clioti in mk3 golfi.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri avto za 7000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16715540 (6926) kixs
»

Dolgoročno lastništvo avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37532918 (23398) hojnikb

Kia je postala kot VW (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
58651399 (34590) Raptor F16
»

Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8424008 (19915) dj_uro

Več podobnih tem