» »

Podivjane cene novih avtomobilov

Podivjane cene novih avtomobilov

««
«
1 / 7
»»

Dag ::

Fotr razmišlja, da bi sedanjega skoraj polnoletnika zamenjal z nečim novim in mu malo pomagam pregledovati ponudbo. In se sprašujem, kdaj so cene novih avtomobilov tako podivjale? Pred par leti se je za 15k€ dobilo že solidno opremljen avto nižjega srednjega razreda (Megane, C4, i30, itd.), danes gre vse proti 20k.

Ali na primer Berlingo in kompanija. Včasih so bili tam od 14k naprej, danes 18k. Še Dacia ni več poceni. Novi Duster, da je 4x4 in ima vsaj nekaj opreme, je 18, 19k. Prejšnji model je bil 3 jurje cenejši. Isto Dokker. Se spomnim, ko sem 4 leta nazaj gledal za službenega, je bil dobrih 10k. Danes 13k.

Hudiča, saj niso šle plače v 4 letih toliko gor. In potem jamrajo, kako prodaja novih avtov upada. No shit, Sherlock. V moji družbi se nikomur ne zdi več smiselno metati celoletne (ali še več) plače v pleh. Pa imamo večinoma plače nad slovenskim povprečjem. Ko se pogovarjamo, se novi avti enostavno nikomur ne zdijo toliko vredni, za kolikor se prodajajo.

Mnenja?

dripac ::

Drži. Mene sicer še nikoli ni prijelo da bi kupil nov avto ker enostavno ne mislim toliko plačat, ampak vsakemu svoje. Je sosed ravnokar nabavil novega Grand Scenica za 32k pa se mu zdi to čisto ok, otroku pa odreka piškote, naprimer.

Vse več obvezne opreme in tudi dodatkov za ljudi ki to potrebujejo (ali pa ne) pač narekuje cene (če izvzamem R&D).

Če recimo primerjaš Clia letnik 2010 in letnik 2019 - gre za popolnoma drugi (večji, boljši, varnejši) avtomobil...

Osebno ne vidim potrebe po 100 dodatkih tipa usnje, keyless go ipd, marsikdo pa ga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dripac ()

kixs ::

Ne samo novih, tudi cene rabljenih so cisto ponorele :lol:

FTad ::

Ja se vedno je obdobje debelih krav. Poceni krediti itd pa so nabili cene

Cruz ::

Novi modeli so tako neizkoriščeni(s strani potrošnika) in nepotrebno narejeni(s strani proizvajalca), da groza.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: borotalko ()

Utk ::

Pred par leti se je za 15k€ dobilo že solidno opremljen avto nižjega srednjega razreda (Megane, C4, i30, itd.), danes gre vse proti 20k.

Sej se še zmeraj, samo da danes hoče vsak imet 130 konjev, navigacijo, radarski tempomat in ne vem kaj, in potem niti 20 več ni dovolj. Če se zadovoljiš s tistim kar je, imaš pa tudi za 15 kar nekaj.

misticnimrk ::

Dag je izjavil:

Še Dacia ni več poceni. Novi Duster, da je 4x4 in ima vsaj nekaj opreme, je 18, 19k.


mislim, da bi za Dacio bil primeren slogan, največ avta za vaš denar. Pa ga je nekdo že uporabil (kdo že?)
Nedolgo nazaj (mesec, dva) sem na konfiguratorju gledal novega dusterja. Z vso možno opremo avto bi bil niti 20k€.
Možno pa je res, da se je v tem času kaj spremenilo.

Dag ::

Utk je izjavil:

Pred par leti se je za 15kEUR dobilo že solidno opremljen avto nižjega srednjega razreda (Megane, C4, i30, itd.), danes gre vse proti 20k.

Sej se še zmeraj, samo da danes hoče vsak imet 130 konjev, navigacijo, radarski tempomat in ne vem kaj, in potem niti 20 več ni dovolj. Če se zadovoljiš s tistim kar je, imaš pa tudi za 15 kar nekaj.

Ni lih neke izbire. Fotr bi rad dizla (don't ask, ne moreš ga prepričat), avtomatsko klimo in čim večji prtljažnik (malčki tukaj odpadejo). Nobenih drugih bells and whistles ne rabi. Sploh ni tip za novotarije in niti noče raznih radarskih tempomatov in podobnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dag ()

Bellzmet ::

misticnimrk je izjavil:

Dag je izjavil:

Še Dacia ni več poceni. Novi Duster, da je 4x4 in ima vsaj nekaj opreme, je 18, 19k.


mislim, da bi za Dacio bil primeren slogan, največ avta za vaš denar. Pa ga je nekdo že uporabil (kdo že?)
Nedolgo nazaj (mesec, dva) sem na konfiguratorju gledal novega dusterja. Z vso možno opremo avto bi bil niti 20k€.
Možno pa je res, da se je v tem času kaj spremenilo.


Dacia Duster je na NCAP dobila samo 3 zvezdice...

IL_DIAVOLO ::

Dag je izjavil:

Utk je izjavil:

Pred par leti se je za 15kEUR dobilo že solidno opremljen avto nižjega srednjega razreda (Megane, C4, i30, itd.), danes gre vse proti 20k.

Sej se še zmeraj, samo da danes hoče vsak imet 130 konjev, navigacijo, radarski tempomat in ne vem kaj, in potem niti 20 več ni dovolj. Če se zadovoljiš s tistim kar je, imaš pa tudi za 15 kar nekaj.

Ni lih neke izbire. Fotr bi rad dizla (don't ask, ne moreš ga prepričat), avtomatsko klimo in čim večji prtljažnik (malčki tukaj odpadejo). Nobenih drugih bells and whistles ne rabi. Sploh ni tip za novotarije in niti noče raznih radarskih tempomatov in podobnega.


Skodo Octavio 5 let staro mas za 10k. Zanesljiv traktor.

misticnimrk ::

Bellzmet je izjavil:

misticnimrk je izjavil:

Dag je izjavil:

Še Dacia ni več poceni. Novi Duster, da je 4x4 in ima vsaj nekaj opreme, je 18, 19k.


mislim, da bi za Dacio bil primeren slogan, največ avta za vaš denar. Pa ga je nekdo že uporabil (kdo že?)
Nedolgo nazaj (mesec, dva) sem na konfiguratorju gledal novega dusterja. Z vso možno opremo avto bi bil niti 20k€.
Možno pa je res, da se je v tem času kaj spremenilo.


Dacia Duster je na NCAP dobila samo 3 zvezdice...


Tega nisem vedel, verjamem pa, da je še vedno dovolj varen avto za povprečnega janeza.

EnStot ::

Dag je izjavil:

....
Ni lih neke izbire. Fotr bi rad dizla (don't ask, ne moreš ga prepričat), avtomatsko klimo in čim večji prtljažnik (malčki tukaj odpadejo). Nobenih drugih bells and whistles ne rabi. Sploh ni tip za novotarije in niti noče raznih radarskih tempomatov in podobnega.

Eto ti ga na!
http://www.oglasi.si/oglas_kmetijstvo/t...

WhiteAngel ::

Tudi Korejci (i30, ceed) so dvignili cene vsaj za 2k eur. ix35 in Qashqai sta vedno tekmovala pri ceni in ta se je začela pri okoli 16k. Sportage je bil dražji. Danes se Tucson in Sportage oba pri 20k. Edino i10 je še pod 10k. :|

KAVINSKY ::

Dag je izjavil:

Ni lih neke izbire. Fotr bi rad dizla (don't ask, ne moreš ga prepričat), avtomatsko klimo in čim večji prtljažnik (malčki tukaj odpadejo).


Astra
Octavia / Golf
Megan
Pežo 2008
Duster z prednjim pogonom

Pa naj gre po avtohišah se pregovarjati za cene. Če so lani prodajali Golfa 7 Rabbit dizla za 14 jurjev, verjetno ni sedaj iznenada cena za proizvodnjo istega avta z isto opremo 19 jurjev. Lahko ga daš za hec voziti kakšnega 3 cilinderskega turbo bencinarja pa mu rečeš da je dizel in na koncu gledaš izraz na obrazu.

kow ::

Zanimivo, meni se zdi ravno obratno. Cene padajo kot nore, proizvajalci so prisiljeni prodajati vse vec dodatne opreme in forsirajo vecje avtomobile.
Tudi financiranje je zelo poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

3man ::

dripac je izjavil:

Drži. Mene sicer še nikoli ni prijelo da bi kupil nov avto ker enostavno ne mislim toliko plačat, ampak vsakemu svoje. Je sosed ravnokar nabavil novega Grand Scenica za 32k pa se mu zdi to čisto ok, otroku pa odreka piškote, naprimer.

Vse več obvezne opreme in tudi dodatkov za ljudi ki to potrebujejo (ali pa ne) pač narekuje cene (če izvzamem R&D).

Če recimo primerjaš Clia letnik 2010 in letnik 2019 - gre za popolnoma drugi (večji, boljši, varnejši) avtomobil...

Osebno ne vidim potrebe po 100 dodatkih tipa usnje, keyless go ipd, marsikdo pa ga.


Ne glede za koliko je kupil avto (kar je izbral je tudi zame nerazumljivo) a super, da otrokom odreka piškote. Ko bi jih le vsi imeli tako radi (in se, če je le možnost, vozili s kolesi z njimi v vrtec, šolo...)

3man ::

kow je izjavil:

Zanimivo, meni se zdi ravno obratno. Cene padajo kot nore, proizvajalci so prisiljeni prodajati vse vec dodatne opreme in forsirajo vecje avtomobile.
Tudi financiranje je zelo poceni.


To je bistvo! Financiranje je poceni :)
Vrednost avtomobilov ni šla nikamor, vrednost bi moral past, saj je žalostno, da vsak zase kupuje nekaj tako neučinkovitega, kot je avto.
Na drugi strani pa se je število EUR zahtevanih zanj povečalo, kar je normalno, saj se je število enot v obtoku ravno tako noro povečalo v zadnjih leti QE, torej je normalno, da se v stanju razvrednotenja enote menjalnega stedstva, poveča zahteva za število njih.
In ja, če nam plače ne rastejo sorazmerno s (ne preveč dobro skrito) inflacijo smo si tega krivi izključno sami.

Mal sem zašel, a vrednotenje novih avtov nikoli ni bilo racionalno in tudi danes je OK. Če imamo mi manj v denarnici je problem drugje.

kow ::

Prodaja avtomobilov v evropi (oz. svetu) trenutno pada. Ce se to nadaljuje se nekaj mesecev, bo ob cesti vse vec plakatov z velikimi popusti.

Utk ::

Pada, ampak ne zaradi cen. Ob zadnji krizi je morala prodaja zelo pasti za nekaj let, da so cene samo malo spustili. Zdaj smo še daleč od tega. Zarad 10% popusta ne bo navala, 10% manj denarja pri 10% manjši prodaji je pa samo še manjši profit.

videc ::

Cene so res podivjale. Leta 2014 si dobil avto spodnjega srednjega razreda za 15k€, pa je ta imel dvopodročno klimo, tempomat, senzorje. Danes je tak avto 20k€, kot že omenjeno.
Prodajalci imajo pa vsi novo zgrajene salone.

kow ::

Tebi se je samo zdelo, da niso ogromno spustili cen. Osnovni modeli jim itak delajo izgubo. Ampak spustijo pa cene bolje opremljenih avtov.
Znanec je dobil, ce se prav spomnim, okoli 8k evrov popusta, ko je na vrhuncu krize kupil VW Scirocco.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Machete ::

Saj za Scirocco, kakor je grd, je to še majhen popust. V bistvu bi ti morali plačati, da ga voziš.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

Za VW Scirocco je kriza zmeraj bila, zato so ga pa ukinili.

Leta 2014 si dobil avto spodnjega srednjega razreda za 15k€, pa je ta imel dvopodročno klimo, tempomat, senzorje. Danes je tak avto 20k€, kot že omenjeno.

Morda pri kakšni kiji, ki se je pač podražala, ker je dvignila nivo.

kow ::

Zdaj se bosta pa k takim zatekla... Ob cesti videvam Ford plakate. Popust za Kugo je 5k. Focus 2k. Pa se nekaj v bonih, karkoli ze to pomeni.

nekikr ::

Ti kupuješ popust ali avto za neko določeno ceno?

kow ::

Debata je o vplivu padca prodaje na avtomobilske cene.

V celi temi se mi zdi se najbolj smiselna hipoteza o spremenjenih navadih potrosnika, ki so zaradi poceni financiranja pripravljeni kupovati drazje avtomobile.
Skratka, Slovenci kupujejo precej boljse avtomobile za "samo" nekaj tisoc evrov vec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

nekikr ::

Ja, ampak količina popusta ne igra prav nobene vloge. Končna cena je edini pravi podatek. Še več, cene avtomobilov so vse nategunske iz vidika zavarovanja. Čisto vsaka jajca, ki jih kupiš za 30k€, so po ceniku 40k€. In potem kasko plačaš na 40k€.

Da se pa avtomobili dražijo ni pa prav nobeno presenečenje. Najprej gre cena gor zaradi inflacije. Če ljudje dobijo več denarja se dobrine podražijo. Druga stvar so večji in bolje opremljeni avtomobili. Vsak model je od prejšnjega širši in daljši za nekaj centimetrov in ima nekaj več opreme. Potem je pa še menjava dizajna. Kia ceed recimo je bila znotraj včasih najgrša stvar pod soncem. Hyundai tudi. Pač klasični azijski avtomobil. Plastika. Poceni plastika povsod. Dva čudna, grda gumba. Enako Volvo. Notri grd ko pes. Danes sta oba znotraj moderna, všečna, z LED razsvetljavo, zaslonom na dotik in vsemi dodatki, ki si jih zamisliš - cena seveda temu sledi. Osnovni motor brez vsake opreme je pa še vedno tam-tam kot včasih, povečan zgolj za inflacijo in večje mere. Ampak tega pa seveda nihče ne kupi.

BCSman ::

Najosnovnejši Dacia Sandero 1.0 SCe 75 Essential 8.390 € + Transport in priprava vozila (210€ z DDV) = 8600eur
Dobrih 7% dražje kot pred leti.

kow ::

To je verjetno brez klime - enkrat sem gledal cenik, ker so se mi zdele nemogoce poceni.

Wrop ::

Zgleda je kar precej različno od primera do primera. Cliote si lahko tudi pet let nazaj dobil za 8.990 €. Sedaj pa se jih da dobiti za enako ceno ob določenih pogojih (financiranje + star avto). Nova generacija je pa res 2.000 € dražja.

BCSman ::

Vprašanje koliko še dodatno izgubiš s temi židovskimi forami s financiranjem.

kow ::

Wrop je izjavil:

Zgleda je kar precej različno od primera do primera. Cliote si lahko tudi pet let nazaj dobil za 8.990 €. Sedaj pa se jih da dobiti za enako ceno ob določenih pogojih (financiranje + star avto). Nova generacija je pa res 2.000 € dražja.


Leta 2014 je bilo zadnje leto proizvodnje Clio 3. Bomo videli koliko bo stali Clio 4 cez kaksni 2 leti.

Isotropic ::

fiat 500x 16k
ni sicer razred megana, je pa "terenec" in malo povišan.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

kow je izjavil:

Zdaj se bosta pa k takim zatekla... Ob cesti videvam Ford plakate. Popust za Kugo je 5k. Focus 2k. Pa se nekaj v bonih, karkoli ze to pomeni.

Lej, zdej samo še najdi kdaj se je nazadnje kak ford prodal brez popusta.

kow je izjavil:

Debata je o vplivu padca prodaje na avtomobilske cene.

V celi temi se mi zdi se najbolj smiselna hipoteza o spremenjenih navadih potrosnika, ki so zaradi poceni financiranja pripravljeni kupovati drazje avtomobile.
Skratka, Slovenci kupujejo precej boljse avtomobile za "samo" nekaj tisoc evrov vec.

Financiranje avtov je še zmeraj drago. Je bilo že tudi dražje, ampak ni niti danes poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Wrop ::

kow je izjavil:


Leta 2014 je bilo zadnje leto proizvodnje Clio 3. Bomo videli koliko bo stali Clio 4 cez kaksni 2 leti.


Mislim, da bo tam tam. Pri nas se bo prodajal, da lahko držijo cene malo višje 5. generaciji. Sicer je pa zanimivo, da je pred leti clio gt 120 EDC stal približno enako kot stane danes 5. gen TCe 130 EDC po ceniku. cca 18.000 €.

Utk ::

BCSman je izjavil:

Najosnovnejši Dacia Sandero 1.0 SCe 75 Essential 8.390 € + Transport in priprava vozila (210€ z DDV) = 8600eur
Dobrih 7% dražje kot pred leti.

Klimo ima, nima pa radia. Malo so se podražale ko je postal obvezen esp, tudi klima je danes "obvezna".

Alexius Heristalski ::

misticnimrk je izjavil:

Dag je izjavil:

Še Dacia ni več poceni. Novi Duster, da je 4x4 in ima vsaj nekaj opreme, je 18, 19k.


mislim, da bi za Dacio bil primeren slogan, največ avta za vaš denar. Pa ga je nekdo že uporabil (kdo že?)
Nedolgo nazaj (mesec, dva) sem na konfiguratorju gledal novega dusterja. Z vso možno opremo avto bi bil niti 20k€.
Možno pa je res, da se je v tem času kaj spremenilo.

Ta slogan uporablja Kia.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Glugy ::

Mogoče je odvisno tud od letnega časa kdaj se cene napihnejo in kdaj mal popustijo. Verjetno jih pozim manj kupuje avto in so cene malenkost boljše?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Machete ::

Saj to, das mo Slovenci mahnjen na popuste, ne skrivajo niti proizvajalci in jasno povedo, da to pri nas pač vžge. Oni že vedo koliko hočejo dobiti čistega od avtohiše za xy avto. Samo mi ne vemo, kako so ti popusti potemkinov priranek.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

krho ::

kow je izjavil:

Prodaja avtomobilov v evropi (oz. svetu) trenutno pada. Ce se to nadaljuje se nekaj mesecev, bo ob cesti vse vec plakatov z velikimi popusti.

Prodaja pada ja.. zato se za Focusa čaka cca 4 mesece, za Kio pa cca 6 (v ceniku od Kie celo piše do 270dni!!)

Ko pogledaš ceno rabljenega avta.. in jo primerjaš s ceno novega, ter znesek nabavne cene deliš s toliko da bo katerikoli od njih star 15 let vidiš, da je nov avto cca 3000€ dražji od rabljenega... Pa z novim ponavadi dobiš 5-7let garancije
Kakšen naj bo potem še razlog nakupa rabljenega avtomobila...

IMO so stari (3-5let) avtomobili precenjeni za vsaj še 2k-3k€
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Utk ::

Imate napačno predpostavko, da je trgovcem strašno pomembno ali prodajo 10% več ali manj. Ni. Ne bojo si zbijali cene, niti sebi niti drugim. Denar je itak v servisih in ostalem. Če bi naenkrat dali 10% popusta (ta pravega, da je res nižja cena), kaj bi imeli od tega? Namesto 2000 evrov bi zaslužili 200, pa bi zato prodali 10x več avtov? Kako zaboga? Boljše prodat enega z 2000 več marže kot 5 z nizko maržo.

Prodaja pada ja.. zato se za Focusa čaka cca 4 mesece, za Kio pa cca 6 (v ceniku od Kie celo piše do 270dni!!)

Niso neumni da bojo povečevali proizvodnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

PrihajaNodi ::

misticnimrk je izjavil:

Dag je izjavil:

Še Dacia ni več poceni. Novi Duster, da je 4x4 in ima vsaj nekaj opreme, je 18, 19k.


mislim, da bi za Dacio bil primeren slogan, največ avta za vaš denar. Pa ga je nekdo že uporabil (kdo že?)
Nedolgo nazaj (mesec, dva) sem na konfiguratorju gledal novega dusterja. Z vso možno opremo avto bi bil niti 20k€.
Možno pa je res, da se je v tem času kaj spremenilo.



In kaj je narobe z Dacio?
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

KAVINSKY ::

krho je izjavil:

Prodaja pada ja.. zato se za Focusa čaka cca 4 mesece


Pa je kdo videl novega Focusa na cesti? Jaz sem ga zgolj enkrat.

scipascapa ::

Še prenizke cene so glede na promet v SLO, kok sedaj 1,2 mio že?

kow ::

Ne vem, a se je na kaksen avto kdaj cakalo manj kot 4 mesece? Resno sprasujem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

krho ::

kow je izjavil:

Ne vem, a se je na kaksen avto kdaj cakalo manj kot 4 mesece? Resno sprasujem.

Ja Astro... cca 3mes
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Raindancer ::

Ni druge da (v kolikor že imata ožji izbor avtov) gresta v avtosalon ob koncu meseca (če se da počakat, pojdita pozimi, ko so največji popusti), ko morajo trgovci še izpolniti ali preseči kvoto. Testirajta. In če se da, kupita testni avto - je itak nov, vendar se bo cena zaradi tega, ker je testni, spustila še dodatno, če se bosta dobro pogajala. Lahko pa predtem še pogledata okoli, najdeta nižjo ponudbo in zbijata ceno. Odvisno od situacije.

Druga verzija je, da si ga kupi na lizing, vendar bo pač mesečno moral plačati določeno vsoto do konca lizinga. To pa vesta vidva sama.

kow ::

Koliko si jih narocil in koliko razlicic istega avtomobila? Skratka, izgleda da je nekaj mesecev pac standard, razen ce je avto ze izdelan.

zobnik ::

Plače so šle gor, grejo pa tudi novi avti.
Saj pa 19 let nazaj ko smo kupil fabio novo je prišla cca 10.000 evrov, motor 1.4 100km. Plače so ble pa takrat vrjetno -30%.

za 12.000 evrov:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

c00L3r ::

Dokaj cenovno ugodni so Suzukiji. Velik SUV SX4 S-Cross malo čez 17kEUR, s 4x4 okrog 20k. Polno opremljen 25kEUR. Malo manjša Vitara za 15kEUR. Polno opremljena 25kEUR, ima pa malo več opreme, kot SX4 S-Cross. Swift od 11k naprej.

http://suzuki.si/f/docs/avtomobili/CENI...

Ostali proizvajalci so vsaj 15% odstotkov dražji, z izjemo Dacia. Ampak tam dobiš staro Renault tehnologijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c00L3r ()
««
«
1 / 7
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri avto za 7000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16717434 (8820) kixs
»

Dolgoročno lastništvo avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37538189 (28669) hojnikb

Kia je postala kot VW (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
58658620 (41811) Raptor F16
»

Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8425700 (21607) dj_uro

Več podobnih tem