» »

Podivjane cene novih avtomobilov

Podivjane cene novih avtomobilov

49106 ::

Dag je izjavil:


Sem pa danes razmišljal, zakaj se kateri od proizvajalcev ne odloči, da bi recimo 20 let proizvajal isti model (pustimo Lado Nivo, heh) in mu dodajal samo nujne nadgradnje (ekologija, varnost). Takšen avto bi bil veliko cenejši in če bi bil še enostaven in zanesljiv, bi bil čista zmaga. Ker zakaj je treba vsakih 7 let delat čisto nov dizajn in vmes še facelifte. Ena taka brezčasna oblika bi komot preživela 20 let. S tem bi v primerjavi z običajnim ciklom prišparali na razvoju 2 avtov.


Doh.

Planned obsolescence @ Wikipedia

PrihajaNodi ::

Utk je izjavil:

Ja, za Romunijo je super, tu ne tolk.


Ker? Ker je Dacia in ne ww? Ga imam, neprimerno boljsi od toyote.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Utk ::

Sej se mi je zdelo. Ne, ker ni vw, ampak ker je zanič in prav nič poceni. Ja, če ti je dovolj volan, klima in 70 konjev je poceni. Če hočeš karkoli več, si na 11, 12 jurjev pri sanderu, ali 19 pri dusterju. Če daš tolk, boš dal še 2 jurja za hyundaia ali suzukija. Veš, 2 jurja v Sloveniji ni spet tak denar.
Ne vem pa kakšne toyote prodajajo v Romunijo, da so dacie boljše. Kakšne iz kitajskega trga?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

2 jurja je v Sloveniji za 80 odstotka ljudi ogromen denar. Cela gospodinjstva sparajo mesece, da pridejo do take stevilke.

PrihajaNodi ::

Utk je izjavil:

Sej se mi je zdelo. Ne, ker ni vw, ampak ker je zanič in prav nič poceni. Ja, če ti je dovolj volan, klima in 70 konjev je poceni. Če hočeš karkoli več, si na 11, 12 jurjev pri sanderu, ali 19 pri dusterju. Če daš tolk, boš dal še 2 jurja za hyundaia ali suzukija. Veš, 2 jurja v Sloveniji ni spet tak denar.
Ne vem pa kakšne toyote prodajajo v Romunijo, da so dacie boljše. Kakšne iz kitajskega trga?


Toyota yaris recimo, pas ne gre nazaj, stalno neke lucke na armaturi kjer niti reseti softwera ne pomagajo...dacije prevozijo po 500k brez problema
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Utk ::

Drugič ne kupi karambolirane.

kow je izjavil:

2 jurja je v Sloveniji za 80 odstotka ljudi ogromen denar. Cela gospodinjstva sparajo mesece, da pridejo do take stevilke.

Pa ne ko se kupuje nov avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

PrihajaNodi ::

Toyota je bila direkt iz salona. Ker pa sva s starim razdrla oba sva videla kvaliteto. Sandero step way ima celo pri akumulatorju lovilec kisline, pa se kup drugih for. Jasno je pa DACIA we we we.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Raptor F16 ::

PrihajaNodi je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, za Romunijo je super, tu ne tolk.


Ker? Ker je Dacia in ne ww? Ga imam, neprimerno boljsi od toyote.


Sem mislil, da sem edini takega mnenja. Toyote so dobesedno sekret. Pa sploh niso poceni. Notranjost obupna, udobja čisto nič, petdeset odtenkov različnih plastičnih delov, ki se obupno križajo vsepovprek...

V dacii, renaultu, nissanu, micki... sem se v vsakem primeru bolj prijetno počutil, čeprav tudi tisto ni nek presežek ampak tam vidiš, da je to posledica šparanja za ugodno cenom
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

PrihajaNodi ::

Deli pri tojoti pa isti proizvajalec kot pri cheap cliotih, valeo, kjer plastika kar prepari.

No jst avto kupim za 20 let, impregniram podvozje, menjam sraufe z nerjavecimi skratka zascitim avto povsod kjer lahko pride do korozije. Sem zelo zadovoljen z dacio, mehanskimi deli, rastavljanjem...
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

Miha 333 ::

Zadnjih par dni vozim nov Golf Sportsvan od rent-a-car-ja. In ugotavljam, da se v mojem Volvu V40 letnik 2000 bolj udobno peljem. Sedeži sploh niso primerljivi (V golfu nimajo nobene stranske opore, kot ena klop). Prostor za noge je zaradi glomazne sredinske konzole okrnjen, z desno nogo se skozi naslanjam na sredinsko konzolo. Od 20 let razvoja tehnologije bi pričakoval več. Opremo imata isto (klima, tempomat, ...), porabo tudi (oba dizla). Touchscreen pa če je ali pa ne, pravzaprav imam v avtu rajši fizične gumbe, ker ni potrebno odmikat pogleda s ceste. In čisto resno se sprašujem, zakaj bi človek dajal 20k+ za tak avto.

Utk ::

Dokler stari dela res ni razloga.

D3m ::

kow je izjavil:

2 jurja je v Sloveniji za 80 odstotka ljudi ogromen denar. Cela gospodinjstva sparajo mesece, da pridejo do take stevilke.


Wow. Se počutim, kot bogatun sedaj. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Nikec3 ::

Sem pa danes razmišljal, zakaj se kateri od proizvajalcev ne odloči, da bi recimo 20 let proizvajal isti model (pustimo Lado Nivo, heh) in mu dodajal samo nujne nadgradnje (ekologija, varnost). Takšen avto bi bil veliko cenejši in če bi bil še enostaven in zanesljiv, bi bil čista zmaga.


Ja, res zanimivo. VW Passat B5 in Audi A4 B5/B6, z 1.9TDI motorjem in samo z izboljšavami bi se še danes lepo prodajal.

Večina zahodnega sveta ni kot par Balkanskih švabavagen navdušencev, kjer se ti cedijo sline ko nabaviš Passata s 300 00 km. Takih avtov ne delajo preprosto zato, ker jih nebi dovolj prodali.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Utk ::

Zgleda da ste pozabili na seat exeo. In nobene škode ni, če ste, vsi ostali so tudi. Omenja se samo še ko kdo vpraša zakaj še zmeraj ne delajo 10 let starih audijev.

zobnik ::

Najdi mi avto ko porabi 4 evre/100km in da je ugoden nakup avta (električni 20 jurjev ahaha) brez da se varčuje, to zmore samo plinski avto.

Poglejte v Italijo, panda stara 25 let, tempra letnik 1988, jp to vidiš na cesti!!!

kow je izjavil:

2 jurja je v Sloveniji za 80 odstotka ljudi ogromen denar. Cela gospodinjstva sparajo mesece, da pridejo do take stevilke.


eni so skoz po malem v pufu, nekaj odplačajo in že nov kredit.
Poznam take....žal danes je ponudba pestra, telefoni, avta, potovanja, vse to je drago in malo je takih, ki se temu odpovejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

49106 ::

zobnik je izjavil:



eni so skoz po malem v pufu, nekaj odplačajo in že nov kredit.
Poznam take....žal danes je ponudba pestra, telefoni, avta, potovanja, vse to je drago in malo je takih, ki se temu odpovejo.


To je temelj potroštništva.

dexterboy ::

khm... se pogovarjamo o težavi dveh tisočakov, ki jih gospodinjstva težko napraskajo čez mesece ali pa o rabljenih avtih?
Ker me zeeelo preseneča, zakaj je tako malo omenja greznico od kvalitete (pa tukaj NE štejem sebe!), ki se ji reče FIJAT;
čez mejo odpadi v vsakem mestu, rezervni deli jeftinoča, še novi Tipo je ranga 15 tisoč, pa dobiš avto, kjer vidiš, da ne potrebuješ VEČ avta, ampak ne. Švaba all the way. Kako že pravimo; owce je treba striči?
( moj čisto prvi avto je bil audi, nato sta bila dva fiata, sedaj citroen. audi je imel največ placa, bil je pa tudi najdražji za vzdrževanje. in najlepši spomini ter doživetja me vežejo na fiata, ki me nista pustila niti enkrat na cesti )
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Zgodovina sprememb…

krho ::

Dekxer.. saj sem jaz napisal.. Naj mi dajo na City paket opreme 4400EUR popusta tako kot na Pop (da dobim turbo bencinarja in kamero za vzvratno vožnjo), pa ga grem takoj iskat brez razmišljanja.. Ker bo avto konkretno cenejši od konkurence.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

starfotr ::

PrihajaNodi je izjavil:

Deli pri tojoti pa isti proizvajalec kot pri cheap cliotih, valeo, kjer plastika kar prepari.

No jst avto kupim za 20 let, impregniram podvozje, menjam sraufe z nerjavecimi skratka zascitim avto povsod kjer lahko pride do korozije. Sem zelo zadovoljen z dacio, mehanskimi deli, rastavljanjem...


Če bi bil pameten, bi namesto vseh bedarij, ki jih delaš na avtu, preprosto dvignil potencial karoserije na višji nivo in s tem preprečil korozijo kovinskih delov.

To ni nobena kunšt, en star akumulator daš v avto, plus vežeš na pleh, minus pa po neki zajli ali ketni spustiš na tla. Minus mora bit obvezno fino izoliran, da ne pride do stiskov s karoserijo.

jest10 ::

Glih obratno. Minus pleh, plus v tla.

steev ::

Minus je že na plehu. Torej praviš, da če spustim žico 12V preko upora do tal, da avto ne bo rjavel?
:|

WhiteAngel ::

49106 je izjavil:

Dag je izjavil:


Sem pa danes razmišljal, zakaj se kateri od proizvajalcev ne odloči, da bi recimo 20 let proizvajal isti model (pustimo Lado Nivo, heh) in mu dodajal samo nujne nadgradnje (ekologija, varnost). Takšen avto bi bil veliko cenejši in če bi bil še enostaven in zanesljiv, bi bil čista zmaga. Ker zakaj je treba vsakih 7 let delat čisto nov dizajn in vmes še facelifte. Ena taka brezčasna oblika bi komot preživela 20 let. S tem bi v primerjavi z običajnim ciklom prišparali na razvoju 2 avtov.


Doh.

Planned obsolescence @ Wikipedia


Če bi bilo EU kaj do okolja, bi morala pritisniti na proizvajalce avtomobilov, da začnejo delati nadgradljive avte za 50 let z bodisi odprtim dizajnom, da lahko vsak del ponaredijo, bodisi z rezervnimi deli za 50 let. Stari dizajni zame niso na oko zastareli. Pri Korejcih recimo, mi je Hyundai Coupe 2009 bil zakon. Tudi Elantra in i40 2011 oz. koncept car 2010, je lepši od škatel danes.

KAVINSKY ::

WhiteAngel je izjavil:

Če bi bilo EU kaj do okolja, bi morala pritisniti na proizvajalce avtomobilov, da začnejo delati nadgradljive avte za 50 let z bodisi odprtim dizajnom, da lahko vsak del ponaredijo, bodisi z rezervnimi deli za 50 let. Stari dizajni zame niso na oko zastareli. Pri Korejcih recimo, mi je Hyundai Coupe 2009 bil zakon. Tudi Elantra in i40 2011 oz. koncept car 2010, je lepši od škatel danes.


Izvisi na kupcih. Večina se avta naveliča že po par letih, potem pa še spremljaš reklame, kjer je smisel življenja nova Škoda, avti, kateri so včasih imeli 5 zvezdic sedaj dobijo samo 2, ker pač ne piska, da si pripet in se ti spi in si posledično v smrtni nevarnosti... Karkoli kupljenega komot preživi 20 let oz 300k km, če je le malo vzdrževano.

Cruz ::

Najdražji hobi je nakup (starejšega) rabljenega Nemca.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

Machete ::

Cruz je izjavil:

Najdražji hobi je nakup (starejšega) rabljenega Nemca.

Floskule.
Potem pa kupi starega japonca, francoza, kroejca ali celo kaka usa jajca. Odvisno je od tega koliko je zgonjen in kako ga je lastnik vozil, kje hranil, kako servisiral itd.. Poznam človeka, ki s svojim nemarnim načinom vožnje zjebe vsak 70k avto v roku dveh let. Mojega, pa bi lahko po 10. letih peljal nazaj v salon :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

KAVINSKY ::

Cruz je izjavil:

Najdražji hobi je nakup (starejšega) rabljenega Nemca.


Bolje rečeno, nakup starejšega premium avta. Luksuzni japonci/korejci niso nič cenejši.

starfotr ::

jest10 je izjavil:

Glih obratno. Minus pleh, plus v tla.


Imaš prav, ja. Se opravičujem za zavajanje.

steev je izjavil:

Minus je že na plehu. Torej praviš, da če spustim žico 12V preko upora do tal, da avto ne bo rjavel?


Najlažje ti je montirat en star akumulator, lahko od UPS-a ali kaj podobnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

jest10 ::

steev je izjavil:

Minus je že na plehu. Torej praviš, da če spustim žico 12V preko upora do tal, da avto ne bo rjavel?


Glih tako bo rjavel>:D
Kaplico vode na kovini, kjer si odrgnil lak, prav nič ne zanima kakšen imaš potencjal proti zemlji

PrihajaNodi ::

Kje jih pobirate s to elektriko. Pleh rjavi, rosfrej ne. Das po 100k za avto pa ne dobis rosfreja lol.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

49106 ::

WhiteAngel je izjavil:

49106 je izjavil:



Doh.

Planned obsolescence @ Wikipedia


Če bi bilo EU kaj do okolja, bi morala pritisniti na proizvajalce avtomobilov, da začnejo delati nadgradljive avte za 50 let z bodisi odprtim dizajnom, da lahko vsak del ponaredijo, bodisi z rezervnimi deli za 50 let. Stari dizajni zame niso na oko zastareli.


Strinjam se, ampak to je problem kapitalizma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

m0LN4r ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Avta se naceloma ne kupuje, ker bi vozil v njem polena, ampak ker je daljsi avto preprosto lepsi in udobnejsi.

Larifari pa lepsi, lepsi samo za gastarbajterje k se gor vozjo in penis extenderje, mene pa spominjajo karavani na pogrebna vozila, pa z niti enim ne zvozis tako hitro in udobno ovinke, kot z malo lahko puscico.
Udobje pa vec tudi ne verjamem, mogoce 15 let nazaj je se bilo tako, ko so ble razlike med avti vecje in manjse felge. Danes pa imas folk, ki ima na karavanih celo manjsa kolesa (ker je treba sparat), kot na kakem manjsem avtu. Tist ladja feeling k se avto ziba in gunca zame ni udobje, jaz moram cutit ce se prek kamencka zapeljem in kam je cesta nagnjena takoj, ne pa z pol sekundnim zamikom.

Druga stvar pa je, da je tako velik avto zaradi velikosti precej neprakticen v gostih mestnih jedrih, malih parkplacih, gnecastih eventih.
Jaz sem bil tako srecen, ko sem vrnil karavana, ki sem ga dobil kot nadomestno.
Mel sem obcutek, kot da se vozim v eni veliki skatli in sedim cisto spredaj na kolesih, zadji del pa razpotegnjen za brezveze.
Pa se da ne pozabim kako ta dolzina in teza neprakticno naslanjata na sprednji del avta v ostrejsih ovinkih, kroznih in po bregu navzdol.

Mimgrede, tastari od moje majo Reno Kadjara, ja nasedli so TV reklamam, mater je to za eno skropucalo. Zdej ko smo se peljali na hrvasko po slabsi cesti, pa to ne mors verjet kako skace in neodzivno vzmetenje ima, mal hitreje si se peljal da je zacelo po luknjah metat kot stari kolovoz, da nisi vedel al te bo slucajno katapultiralo sceste. Aja pa preslab motor so vzeli, za to tezo in super aerodinamiko.
Pa ta avto sploh nima vec prostora, kot od zunaj zgleda. Samo visji je, od zunaj pa je velik, ker ima izbocen pleh.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Cruz je izjavil:

Najdražji hobi je nakup (starejšega) rabljenega Nemca.

Zato se pa ne kupuje 12+ let starih kant z miljon realnimi kilometri, ne glede na znamko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IL_DIAVOLO ::

m0LN4r je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Avta se naceloma ne kupuje, ker bi vozil v njem polena, ampak ker je daljsi avto preprosto lepsi in udobnejsi.

Larifari pa lepsi, lepsi samo za gastarbajterje k se gor vozjo in penis extenderje, mene pa spominjajo karavani na pogrebna vozila, pa z niti enim ne zvozis tako hitro in udobno ovinke, kot z malo lahko puscico.
Udobje pa vec tudi ne verjamem, mogoce 15 let nazaj je se bilo tako, ko so ble razlike med avti vecje in manjse felge. Danes pa imas folk, ki ima na karavanih celo manjsa kolesa (ker je treba sparat), kot na kakem manjsem avtu. Tist ladja feeling k se avto ziba in gunca zame ni udobje, jaz moram cutit ce se prek kamencka zapeljem in kam je cesta nagnjena takoj, ne pa z pol sekundnim zamikom.

Druga stvar pa je, da je tako velik avto zaradi velikosti precej neprakticen v gostih mestnih jedrih, malih parkplacih, gnecastih eventih.
Jaz sem bil tako srecen, ko sem vrnil karavana, ki sem ga dobil kot nadomestno.
Mel sem obcutek, kot da se vozim v eni veliki skatli in sedim cisto spredaj na kolesih, zadji del pa razpotegnjen za brezveze.
Pa se da ne pozabim kako ta dolzina in teza neprakticno naslanjata na sprednji del avta v ostrejsih ovinkih, kroznih in po bregu navzdol.

Mimgrede, tastari od moje majo Reno Kadjara, ja nasedli so TV reklamam, mater je to za eno skropucalo. Zdej ko smo se peljali na hrvasko po slabsi cesti, pa to ne mors verjet kako skace in neodzivno vzmetenje ima, mal hitreje si se peljal da je zacelo po luknjah metat kot stari kolovoz, da nisi vedel al te bo slucajno katapultiralo sceste. Aja pa preslab motor so vzeli, za to tezo in super aerodinamiko.
Pa ta avto sploh nima vec prostora, kot od zunaj zgleda. Samo visji je, od zunaj pa je velik, ker ima izbocen pleh.


Ah daj, vsak sedan je lepsi od hot hatch-a.

HotBurek ::

Evo, če kdo išče dobrega terenca (ala es-ju-vi) in ima 10k€ na lagerju, je tole trenutno best buy; BMW X5, letnik 2005 (facelift), ročni menjalnik, 3L Diesel motor (218 konjev), 300k prevoženih.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Najcenejši (in najbolj ogulen) Renault Kadjar je 20k€.

https://www.cdn.renault.com/content/dam...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Utk ::

Tako je, če imaš 10 jurjev preveč in jih za skurit, boš to težko učinkoviteje naredil kot s tem bmwjem. Razen če jih bi skuril.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Urbano#Desno ::

V primeru ringlo polizdelka jih skuris 20 tko da je bmw ziher boljsi nakup res pa da ne optimalen.

Utk ::

Z renojem se boš vsaj vozil en čas. Bolj slabo, ampak se boš. S tistim se še to ne boš.

nanoM4TERIAL ::

BMW x1 začne pri 33.000€ ... BMX x2 začne pri 34.000€

Za take modele to ni drago.

Utk ::

Sej tvoj megan tudi ni bil drag. Spravit ga v vozno stanje je bilo drago.

m0LN4r ::

Ah daj, vsak sedan je lepsi od hot hatch-a.

Zena pravi, da se ne strinja. Vse kar je vecje od tega:
 je rekla, da je grozno

je rekla, da je grozno


Ce pa ze mora bit eleganten sedan, pa mora bit kot je novi arteon, pa v zeleni seveda.
Ne pa neki standard dolgocasni beli, crni in tisti obicni metalic sivi.
;)
PS: Pa se dodajam, bmwji so za moske, ki lovijo kespicke in ali se ven mecejo in SUVji so za upokojence.
word.

Ajd dodajam, rekla da se za Audi A3 RS lahko strinjamo
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

nanoM4TERIAL ::

M0Ln4r in ti imaš 15 let? Arteon grdoba od avta. Novi VW suwi grdi ko satan.
BMW X1, X2 in 1 , lahko mam brez nobenih 'keš p***' lovit, mel bi ga ker so izredno lepi.

Audi RS3 je smešen, majhen kao RS, meni je patetičen. RS5 je prava zadeva, ampak novi je predrag. RS4 je tud okej, RS3 pa NI okej. Tudi trenutni RS3 ima masko iz 2012 lol?

KAVINSKY ::

Šintaro, spet novi račun? Megan zdaj lepo laufa?

m0LN4r ::

nanoM4TERIAL je izjavil:

M0Ln4r in ti imaš 15 let? Arteon grdoba od avta. Novi VW suwi grdi ko satan.
BMW X1, X2 in 1 , lahko mam brez nobenih 'keš p***' lovit, mel bi ga ker so izredno lepi.

Audi RS3 je smešen, majhen kao RS, meni je patetičen. RS5 je prava zadeva, ampak novi je predrag. RS4 je tud okej, RS3 pa NI okej. Tudi trenutni RS3 ima masko iz 2012 lol?

Lej tk pravi zena, ki se na dizajn sluzbeno in privatno boljse razume, kot ti v vseh pogledih. Zal ne dobis moj glas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IL_DIAVOLO ::

m0LN4r je izjavil:

nanoM4TERIAL je izjavil:

M0Ln4r in ti imaš 15 let? Arteon grdoba od avta. Novi VW suwi grdi ko satan.
BMW X1, X2 in 1 , lahko mam brez nobenih 'keš p***' lovit, mel bi ga ker so izredno lepi.

Audi RS3 je smešen, majhen kao RS, meni je patetičen. RS5 je prava zadeva, ampak novi je predrag. RS4 je tud okej, RS3 pa NI okej. Tudi trenutni RS3 ima masko iz 2012 lol?

Lej tk pravi zena, ki se na dizajn sluzbeno in privatno boljse razume, kot ti v vseh pogledih. Zal ne dobis moj glas.


Mislim, da nobenega ne zanima mnenje copatarja.

m0LN4r ::

Maskuliniziem je pa tudi en 50 let star obicaj
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IL_DIAVOLO ::

Vseeno se opirat na mnenje partnerke, ker je v tej stroki, je smesno. Kaj pa ona ve, kaj je tebi vsec. Saj mogoce ti sploh ne vsiljuje svoje strokovnosti, ampak si ti tako mentalno nezrel, da mislis da moras zenski na ta način pokazati spostovanje.

Ce ti je vsec honda civic type r(ki je grda ko satan), ti nima stroka kaj palamudit. To je tebi vsec in pika.

nanoM4TERIAL ::

najboljše met nekaj za 2000€ , redno šravfat in ne se ozirat na druge k majo nove mečke bmw audi

m0LN4r ::

Res je, kdor nima nic bolsga za delat k avto sraufat, ga naj sraufa non stop.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Spajky ::

nanoM4TERIAL je izjavil:

najboljše met nekaj za 2000€ , redno šravfat in ne se ozirat na druge k majo nove mečke bmw audi
... Tooo brate ! ... pa najbolje je videt sosede v bloku, kako s svojimi "kravami" iščejo park-platz in se sekirajo za vsako prasko na parkingu ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

LeQuack ::

LeQuack je izjavil:

Utk je izjavil:

LeQuack je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Tudi Korejci (i30, ceed) so dvignili cene vsaj za 2k eur. ix35 in Qashqai sta vedno tekmovala pri ceni in ta se je začela pri okoli 16k. Sportage je bil dražji. Danes se Tucson in Sportage oba pri 20k. Edino i10 je še pod 10k. :|


Isti model Ceed (ista oprema) ki je bil okol 13k pred 5 leti je sedaj okoli 17k. Se pravi 4k več za isti avto.

Uvozniku za kio se je sfuzlalo. I30 je isti praktično, kvečjemu boljši, in ima normalno ceno.


Ko sem jaz gledal Kio takrat 5 let nazaj je bil osnovi model 11k, za 13k je imel že alu feltne, LED in podobno, za 15k pa že 17" feltne, zadnje LED, itd. To bile cene z vključenim popustom takrat.
Pravkar pa sem pogledal cenik za Ceed in me je skoraj kap, očitno so še podražili od zadnjič. 22k EUR za osnovni model s popustom vred? :))
Če je temu verjet potem so podražili za več kot 5k.



Še ne-akcijski cenik, kr dobr so podražil ni kej. Me zanima če se jim bo ta Apple taktika obnesla in bodo sedaj prodali še več vozil.

Quack !


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri avto za 7000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16717740 (9126) kixs
»

Dolgoročno lastništvo avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37538793 (29273) hojnikb

Kia je postala kot VW (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
58659412 (42603) Raptor F16
»

Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8425837 (21744) dj_uro

Več podobnih tem