» »

Podivjane cene novih avtomobilov

Podivjane cene novih avtomobilov

LeQuack ::

Lep ravno ni, je pa Porsche.
Quack !

Likalnik ::

Meni je lep...sicer bi našel še kakšnega lepšega Porsche-ja...ampak definitivno lepši kot pa Porsche Boxter:)
Ferzy, če se ga odločiš kdaj pordajati...se mi javi...jaz kupujem avtomobile tja do 3kEUR max:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

feryz ::

Ni panamera, halooo! Panamera je še najbližje traktorju ali kombajnu.
Za do Lidla je ok, da bi pa par ur sedel v njej, je muka brez primere.

Če vas firbec matra, trenutno se fijakam naokrog po njivah z 740D, glanc novim.
Čakam pa 760E, še bolj glanc novega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Likalnik ::

Kaj pa je pol Porsche 911 GT3 RS?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

kamiKaZaA ::

Likalnik je izjavil:

Kaj pa je pol Porsche 911 GT3 RS?

My bad. Saj je napisal sedaj, da sta oba avta BMW 7.



Makina!

Zgodovina sprememb…

njyngs ::

Zadaj lep, spredaj grd. Obdrži 740D, je lepši.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

kamiKaZaA ::

Meni pa je vsepovsod lep, odznotraj pa kot da si v dnevni sob. Prava ladja. Makina!

njyngs ::

A ni pol bolje serije 5, ki je prej "namenjena, da sediš spredaj"? Če si lastiš serijo 7 bi moral sedeti samo zadaj 8-)
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

LeQuack ::

Tema je sicer o podivjanih cenah avtomobilov, se pravi očitno se je BMW zdaj pocenil.
Quack !

kamiKaZaA ::

njyngs je izjavil:

A ni pol bolje serije 5, ki je prej "namenjena, da sediš spredaj"? Če si lastiš serijo 7 bi moral sedeti samo zadaj 8-)


Kak komu. Jaz, če bi imel Rolls Royca bi sedel spredaj za volanom in užival v sami vožnji, cruisanju po cesti.

Zgodovina sprememb…

njyngs ::

LeQuack: Ja premium vozila so v večji prednosti zdaj, ker majo višje marže in več manevrskega prostora. Žal to ne velja za razne kliote, kjer so marže precej precej nižje.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

feryz ::

LeQuack je izjavil:

Tema je sicer o podivjanih cenah avtomobilov, se pravi očitno se je BMW zdaj pocenil.
Samo taki. Saj sem napisal, da so davki "krivi".
Drugače so šli avti strahotno gor. Še največja govna, neke mini drvarnice, so že 20 jurjev. Za manj ni nič.

kamiKaZaA ::

LeQuack je izjavil:

Tema je sicer o podivjanih cenah avtomobilov, se pravi očitno se je BMW zdaj pocenil.

Prej je požrešna država nabila poleg DDV, še DMV in so taki avti bili za od +10% do nekje +25% dražji preden so zamenjali DMV z enim ugodnejšim davkom. Zato so sedaj prestižni avti dosti cenejši.

Jaz sem proti vsem dodatnim davkom. Naj bo samo DDV kot v Nemčiji pa roka.

kamiKaZaA ::

@LeQuack - en taki hitri izračun:

prej je stal avto neto 100.000€ in si zraven prištel +22% DDV (+22.000€) ter +28% DMV (+28.000€) = avto stal 150.000€

danes stane avto neto 100.000€ in si zraven prištel +22%DDV (+22.000€) ter še cca. +8.000€ ostalih davščin = te isti avto stane 130.000€

oz. cca. -20.000€ kot je ta stal pri visokem DMVju.

matobeli ::

feryz je izjavil:

glanc novim....še bolj glanc


Ker se ravno pogovarjamo o bojda relativno prijetnih nemških avtomobilih, glanz=svetleč(gloss), ganz=popolnoma. Fraza je ganz neue, popolnoma nov.
Pomen je pa seveda jasen neodvisno od črkovanja.

Sparkxl ::

Me zanima če se je kdo zadnje čase ukvarjal s prodajo rabljenega avtomobila? Ker cene na avto.net so v določenih primerih tako napihnjene, da si res težko predstavljam kdo kupuje po takih cenah

kixs ::

Iz druge roke lahko povem, da je clovek prodal avto stiri leta starejsi in s cca 100kkm vec, za isto ceno kot ga je takrat kupil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

LeQuack ::

Sparkxl je izjavil:

Me zanima če se je kdo zadnje čase ukvarjal s prodajo rabljenega avtomobila? Ker cene na avto.net so v določenih primerih tako napihnjene, da si res težko predstavljam kdo kupuje po takih cenah


Inflacija je 50+%, to je pač realnost.
Quack !

Blinder ::

kixs je izjavil:

Iz druge roke lahko povem, da je clovek prodal avto stiri leta starejsi in s cca 100kkm vec, za isto ceno kot ga je takrat kupil.


za 20 let star avto to ne bi bilo nič nenavadnega. Povej več informacij, drugače je tvoj post ničvreden
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

OK.d ::

Meni je tudi trgovec rekel, da bi za 4 leta starega Berlingota dobil toliko kot sem dal zanj ob nakupu.
LPOK.d

kixs ::

Blinder je izjavil:

kixs je izjavil:

Iz druge roke lahko povem, da je clovek prodal avto stiri leta starejsi in s cca 100kkm vec, za isto ceno kot ga je takrat kupil.


za 20 let star avto to ne bi bilo nič nenavadnega. Povej več informacij, drugače je tvoj post ničvreden


ok ok... Gre za BMW 318 Touring l.2013/14(?), 150km, chipan na 180, 18" feltne, manual, slo poreklo. Nimam pa pojma koliko je imel km ob prodaji. Verjetno okoli 200kkm (realnih).

kriptobog ::

Sparkxl je izjavil:

Me zanima če se je kdo zadnje čase ukvarjal s prodajo rabljenega avtomobila? Ker cene na avto.net so v določenih primerih tako napihnjene, da si res težko predstavljam kdo kupuje po takih cenah


Ja. 4 leta star avto, 160k prevoznih, prodan za jurja manj, kot sem dal za novega. :))

kixs ::

Js se teh igric ne grem... in bom vozil svoja stara gara se naprej...

kow ::

Cene rabljenih avtomobilov v ZDA (po veliki koronski rasti) sedaj ze padajo.

Vir:

https://www.calculatedriskblog.com/2022...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Sparkxl ::

Saj to pride zdaj z zamudo k nam in bodo tudi padale. Ker obrestne mere so že lepo poskočile. Sem delal izračun...za 20k kredita ga odplačaš 25k. Plus vrtoglave cene. Sem tudi sam prišel do zaključka da dalje gonim staro garo.

Glede mojega vprašanja zgoraj...sprašujem zato, ker gre v prodajo ve polo 1.0tsi, 2019 letnik, prevoženih okrog 30k km. Novi je stal 14k€. Sodeč po avto net bi se znalo zgodit, da se zdaj proda za 15k€. Kar enostavno ne morem verjet

kriptobog ::

kow je izjavil:

Cene rabljenih avtomobilov v ZDA (po veliki koronski rasti) sedaj ze padajo.

Vir:

https://www.calculatedriskblog.com/2022...



Pri nas cene padajo za tiste modele, ki imajo novi krajse dobavne roke. Za modele, ki imajo se vedno dolge dobavne roke, rabljeni drzijo ceno. Jaz sem gledal Volvota za zeno. Za novega so mi na koncu ponujali 27k popusta in je bila cena na koncu ista, kot za rabljenega, eno leto starega na avto.net. Ce lahko cakas eno leto, vzames novega, ce ne zelis cakati, vzames predragega rabljenega.

kow ::

Se ena dobra novica. Koncno vecja rast proizvodnje novih avtomobilov v ZDA:

https://www.calculatedriskblog.com/2022...

Zanimivo bo videti, ce bo tudi EU koncno povecala proizvodnjo, da se ta norija s cenami avtomobilov cimprej konca.

m0LN4r ::

Bodo cene izdelkov sle dol? Nasplosno, ne samo avtov?

Jaz to enostavno ne verjamem. Vidim na obicnih izdelkih kako intenzivno poteka sparanje pri proizvodnji, pakiranju,cene pa iste oz. visje.

Verjetno bodo sle cene navidezno dol s cost reduction in bodo oskubli avte, tam kjer nihce ne gleda.
Pleh brez zvocne izolacije, cenejsi zvocniki, cenejsi displayi itn.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

ginekk ::

m0LN4r je izjavil:

Bodo cene izdelkov sle dol? Nasplosno, ne samo avtov?

Jaz to enostavno ne verjamem. Vidim na obicnih izdelkih kako intenzivno poteka sparanje pri proizvodnji, pakiranju,cene pa iste oz. visje.


To je odvisno od kupne moči in konkurence, ne pa od tega kaj ti verjameš.

SambaShare ::

kow je izjavil:

Zanimivo bo videti, ce bo tudi EU koncno povecala proizvodnjo, da se ta norija s cenami avtomobilov cimprej konca.


Ne bo, vsaj ne v kratkem. EU proizvajalci so zadnje "krize" izkoristili za nižanje proizvodnje in dvig marž. Prodaja je seveda strmoglavila, imajo in bojo imeli na srednji rok vseeno večji dobiček. Dokler jim tržnega deleža ne prevzmejo drugi, takrat bojo pa lahko samo še zaprli vrata. VW, pego, ipd. naj kar sanjajo o tem da bojo kadarkoli proizvajalci butičnih avtomobilov.

Npr. https://avto.finance.si/9005344/Kako-je...

Članek je sicer paywalled, ampak iz uvoda in komentarjev se da razbrati bistvo.

kow ::

Renault je imel v letu 2021 samo milijardo profita - kar je smesno nizka stevilka. V prvi polovici leta 2022, pa je imel 1.5 milijarde izgube.
Firma je obupno vodena. Njihov glavni hit je - Dacia.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

SambaShare ::

kow je izjavil:

Renault je imel v letu 2021 samo milijardo profita - kar je smesno nizka stevilka. V prvi polovici leta 2022, pa je imel 1.5 milijarde izgube.
Firma je obupno vodena. Njihov glavni hit je - Dacia.


Hja mišljenje tam je, da bi bilo ob nižjih cenah še slabše:
https://www.ft.com/content/0589d27f-6b4...

Zdaj če upe polagajo v električnega megana, je jasno da pojma nimajo kaj delajo. Naj si zabijejo zadnje žeblje v krsto, pa saj tole ni nepričakovano.

starfotr ::

Kako bo Evropa povečala proizvodnjo, če pa zapirajo tovarne. Npr. Revoz.

SambaShare ::

starfotr je izjavil:

Kako bo Evropa povečala proizvodnjo, če pa zapirajo tovarne. Npr. Revoz.


Saj ne bojo, niti jim to trenutno ni cilj. Vprašanje je, a se bojo spodobni dovolj hitro obrniti od te na dolgi rok nevzdržne strategije, ali bojo zaprli vrata in bo Revoz kupil nekdo drug.

wcpapir ::

Ne razumem naslova teme. Cene avtov so iste ze desetletja. Stara bmw 5 je stala 50k pa nova stane tolk s popustom basic oprema pac taksne ki se pri nas prodajajo. Isto je s clioti.

m0LN4r ::

ginekk je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Bodo cene izdelkov sle dol? Nasplosno, ne samo avtov?

Jaz to enostavno ne verjamem. Vidim na obicnih izdelkih kako intenzivno poteka sparanje pri proizvodnji, pakiranju,cene pa iste oz. visje.


To je odvisno od kupne moči in konkurence, ne pa od tega kaj ti verjameš.

Ja to ze, ampak lahko bi romane pisal, kje vse sparajo proizvajalci od ca. zacetka korone. Izdelki pa niso cisto nic cenejsi, celo drazji so ratali.

Po mojem bo ceneje, le vprasanje je ali bomo to opazili kje ali ne. Telefornarji ze sparajo pri polnilcih, kablih, pakiranju, pa se navadis in normalno da lahko spustijo ceno na staro, ampak bos dobil manj, kot prej.

To je le navidez nizja cena.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jotunn2 ::

wcpapir je izjavil:

Ne razumem naslova teme. Cene avtov so iste ze desetletja. Stara bmw 5 je stala 50k pa nova stane tolk s popustom basic oprema pac taksne ki se pri nas prodajajo. Isto je s clioti.

Aja? Pa si recimo v zadnjih 10 letih pogledal cene avtomobilov? Cca. 10let nazaj je bil recimo Focus ST okoli 25k eur. Danes je slabih 40k eur. Ja vem inflacija pa to, ampak vseeno je razlika "malce" vecja kot je inflacija.

wcpapir ::

2008 Je bil Focus ST 30k a se je vmes pocenil ? Dokaj gola verzija, ker sem ga vozil, takega ki se ga je dalo dobit pri nas, s popustom.

Danes je res 40k, 38 cca. s popustom.

2008 je bila minimalna plača 589eur.
2022 je minimalna plača koliko že 1075 eur. Še vedno misliš, da je novi Focus dražji kot je bil desetletje nazaj ?

hojnikb ::

raje poglej cene base modelov danes in leta 2008. Ekostika, ki se prodaja v par 10 kosih pr nas, ni glih referenca.
#brezpodpisa

kow ::

wcpapir je izjavil:

Še vedno misliš, da je novi Focus dražji kot je bil desetletje nazaj ?


Naceloma pricakujem, da se tehnologija ceni, ne da ostaja realna cena enaka.

starfotr ::

Tehnologija se ne ceni. Ne vem od kje prepričanje, da se mora vse vedno ceniti.

Pa naj bo to elektronika ali pa jogurt.

m0LN4r ::

Kako se naj ceni, ce morajo biti zasluzki (marza in profit) vedno vecja?

Nisem vec preprican, tam okol 2009 je fotr nabavil golfa highline brez dodatnega sranja za okol 20-21k takrat, kokr se spomnim. Danes na avto.net vidim da se novi zacnejo Style pri 28k oz. R-Line za 30k pri istem motorju.
Edino ne vem ali so to ze cene s "koncnim" popustom ali samo vaba.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

wcpapir ::

hojnikb je izjavil:

raje poglej cene base modelov danes in leta 2008. Ekostika, ki se prodaja v par 10 kosih pr nas, ni glih referenca.

30k je bil "base" model. Električno nastavljiva ogledala sicer v base modelu niso bila označena, brez pa ga nisi mogel kupit. Danes je to standard.

Avto je cenejši kot je bil, samo nočete razumet.

Nisem vec preprican, tam okol 2009 je fotr nabavil golfa highline brez dodatnega sranja za okol 20-21k takrat, kokr se spomnim. Danes na avto.net vidim da se novi zacnejo Style pri 28k oz. R-Line za 30k pri istem motorju.


1/3 cene več ob 2x višji plači-po vaše. Dobro da folk ne razmišlja kot vi in da imamo sedaj poplavo STjev, 2008 pa jih nismo ravno imeli :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: wcpapir ()

OK.d ::

m0LN4r je izjavil:

Kako se naj ceni, ce morajo biti zasluzki (marza in profit) vedno vecja?

Nisem vec preprican, tam okol 2009 je fotr nabavil golfa highline brez dodatnega sranja za okol 20-21k takrat, kokr se spomnim. Danes na avto.net vidim da se novi zacnejo Style pri 28k oz. R-Line za 30k pri istem motorju.
Edino ne vem ali so to ze cene s "koncnim" popustom ali samo vaba.

Če ga čakaš več kot 4 mesece, se ti cena medtem spremeni.
https://www.zurnal24.si/avto/nemski-zna...
LPOK.d

kow ::

starfotr je izjavil:

Tehnologija se ne ceni. Ne vem od kje prepričanje, da se mora vse vedno ceniti.
Pa naj bo to elektronika ali pa jogurt.


Seveda se mora vse ceniti. To imenujemo napredek. Ce se ceni aluminij, guma, jeklo, robot, strojni vid itd., jasno da se mora ceniti tudi avto. Je pa res, da pri avtih ves cas dvigujejo varnostne in okoljske standarde - kar drazi avtomobile.

LeQuack ::

Po drugi strani pa je itak avtov preveč, tako da je kul da gre proizvajalcem slabo in da se manj proda. Ljudje nočejo več delati 10 let za avto.
Quack !

starfotr ::

Napredek ni enako cenitev. Napredek je izboljšanje.

Wrop ::

wcpapir je izjavil:

Ne razumem naslova teme. Cene avtov so iste ze desetletja. Stara bmw 5 je stala 50k pa nova stane tolk s popustom basic oprema pac taksne ki se pri nas prodajajo. Isto je s clioti.


V absolutnih številkah ne. Se pa za nekega povprečno opremljenega cliota dela približno enako časa.

Cliota 4 si 2012 dobil za 9k po ceniku. S klimo malo čez 10k. Turbobencinarja pa za cca 12k. Povprečna plača pa 1k.
Danes dobiš osnovnega za 16k. Povprečna plača je pa slabih 1300.
Za oba se s povprečno slovensko neto plačo dela cca 12 mesecev. Trenutno je bolj 14 mesecev za povprečno opremljenega. Tehnologija pa je poskrbela, da v 10 letih dobiš bolj varnega in z nekoliko boljšo opremo.
Nemci s povprečno neto plačo pa 8 mesecev za srednje opremljenega.

BCSman ::

Folk tud se ne zaveda koliko dražji so deli in popravila na novejših avtih, poleg tega da so se brezvezni clioti in dacie podražili za 50%, tud luči ne menjaš več za 1eur ampak za jurja.
Sodobni avtomobilizem kar mojstrsko izžema glupo rajo.. kasko, obvezni uradni servisi zaradi lizinga, novi avti z nepotrebno tehnologijo, ko bo folk ugotovil da tretjino letne plače zapravi za te bedarije, namesto našparal za otrokov študij bo že prepozno.

wcpapir ::

Kater lizing pa pogojuje uradni servis ?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri avto za 7000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16715612 (6998) kixs
»

Dolgoročno lastništvo avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37533156 (23636) hojnikb

Kia je postala kot VW (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
58651700 (34891) Raptor F16
»

Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8424073 (19980) dj_uro

Več podobnih tem