Forum » Na cesti » Formula 1 2020
Formula 1 2020
Vazelin ::
Neka omejitev bi morala biti.
F1 ima eno superiorno, dve dobri ekipi , ostalo je žalostno povprečje.
Meni je ratalo nezanimivo. Nova sezona bo spet ocitno nezanimiva, kjer si bo H privozil naslov po pol sezone, bottas je v ekipi samo zaradi številke.
F1 ima eno superiorno, dve dobri ekipi , ostalo je žalostno povprečje.
Meni je ratalo nezanimivo. Nova sezona bo spet ocitno nezanimiva, kjer si bo H privozil naslov po pol sezone, bottas je v ekipi samo zaradi številke.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Gambino ::
Formula mora biti denarno neomejena. Če nimaš denarja, potem nimaš kaj iskat v F1. In vedno bo tako, da bo neka ekipa dominirala. Trenutno in še nekaj časa bo to Mercedes, vsaj dokler bo LH dirkal bo, v to sem prepričan. Mercedes in LH imajo še nekaj ciljev, nekaj rekordov za podret. V letošnjo zmago ne dvomim, ker imajo odličnega voznika in odličen paket. Kar vesel sem, da Mercedes in LH zmagujejo, ker so kot paket daleč pred vsemi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
Vazelin ::
Mercedes bi zmagoval tudi s Strolom.
Smo pa priča zgodovinski dominaciji ene ekipe
Smo pa priča zgodovinski dominaciji ene ekipe
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
[Michael] ::
Neka omejitev bi morala biti.
Meni je ratalo nezanimivo.
Tudi meni je postalo nezanimivo ravno zato, ker je preveč predvidljivo vse skupaj.
Zakaj bi morala biti omejitev?
Smiselno bi bilo, da bi bilo omejitev čim manj.
Tako bi bilo več prostora za razvoj oz. izboljšave.
Ali pa, da bi dali vsem voznikom povsem enake avte in lahko spreminjajo le nastavitve.
Tako bi bilo veliko bolj zanimivo gledati dirko in zmaga bi bila odvisna predvsem od voznika, ne pa od tehnologije.
pirlo ::
@BT52, nekaj je resnice v teh tvojih zapisih, marsikaj pa tudi ne. Mercedes je dominiral z motorjem v prvi sezoni, ker je edini šel na moč motorja, Ferrari in Renault sta se osredotočala na kompaktnejšo zasnovno, manjšo moč in boljši aero (zaradi česar je dominiral RB pred tem). Potem ko so sredi sezone to ugotovili, je bilo zaradi žetonov nemogoče menjat premalega turba, ki je bil en večjih razlogov pri Ferrariju. Tako je Mercedes imel "podarjeno" še eno sezono in smo že pri dveh naslovih.
Ko Ferrari naštudira kurjenje olje in ga naredi tako kot Mercedes, oz. še izboljša, ga takoj, sredi sezone zelo omejijo, edini Mercedes prekrši dogovor med moštvi in vzame motor, ki še lahko kuri več olja... čeprav trdijo da ga ne.
Glede gum je Ferrari bil klasa do lanske sezone glede upravljanja z gumami. Najprej so v predlanski sezoni pri Pirelliju na jokanje Mercedesa pripeljali za 3 dirke drugačne gume, nato pa kompletno zamenjali konstrukcijo po Mercedesovih željah. Ne govori o tem kako so jih strokovnjaki naštudirali, ampak o tem kako so s politiko dosegli spremembo. Tudi luknje v felnah, ki so bila prej prepovedane, so bile sedaj izjema, ko jih je naredil Mercedes.
Mercedes v tem obdobju ni zmagal s superiorno tehniko, ampak z močno politiko, s katero si je prikrojil vse kar jim ni pasalo in jo obrnil na svoj mlin.
Ko Ferrari naštudira kurjenje olje in ga naredi tako kot Mercedes, oz. še izboljša, ga takoj, sredi sezone zelo omejijo, edini Mercedes prekrši dogovor med moštvi in vzame motor, ki še lahko kuri več olja... čeprav trdijo da ga ne.
Glede gum je Ferrari bil klasa do lanske sezone glede upravljanja z gumami. Najprej so v predlanski sezoni pri Pirelliju na jokanje Mercedesa pripeljali za 3 dirke drugačne gume, nato pa kompletno zamenjali konstrukcijo po Mercedesovih željah. Ne govori o tem kako so jih strokovnjaki naštudirali, ampak o tem kako so s politiko dosegli spremembo. Tudi luknje v felnah, ki so bila prej prepovedane, so bile sedaj izjema, ko jih je naredil Mercedes.
Mercedes v tem obdobju ni zmagal s superiorno tehniko, ampak z močno politiko, s katero si je prikrojil vse kar jim ni pasalo in jo obrnil na svoj mlin.
Gambino ::
@BT52, nekaj je resnice v teh tvojih zapisih, marsikaj pa tudi ne. Mercedes je dominiral z motorjem v prvi sezoni, ker je edini šel na moč motorja, Ferrari in Renault sta se osredotočala na kompaktnejšo zasnovno, manjšo moč in boljši aero (zaradi česar je dominiral RB pred tem). Potem ko so sredi sezone to ugotovili, je bilo zaradi žetonov nemogoče menjat premalega turba, ki je bil en večjih razlogov pri Ferrariju. Tako je Mercedes imel "podarjeno" še eno sezono in smo že pri dveh naslovih.
Ko Ferrari naštudira kurjenje olje in ga naredi tako kot Mercedes, oz. še izboljša, ga takoj, sredi sezone zelo omejijo, edini Mercedes prekrši dogovor med moštvi in vzame motor, ki še lahko kuri več olja... čeprav trdijo da ga ne.
Glede gum je Ferrari bil klasa do lanske sezone glede upravljanja z gumami. Najprej so v predlanski sezoni pri Pirelliju na jokanje Mercedesa pripeljali za 3 dirke drugačne gume, nato pa kompletno zamenjali konstrukcijo po Mercedesovih željah. Ne govori o tem kako so jih strokovnjaki naštudirali, ampak o tem kako so s politiko dosegli spremembo. Tudi luknje v felnah, ki so bila prej prepovedane, so bile sedaj izjema, ko jih je naredil Mercedes.
Mercedes v tem obdobju ni zmagal s superiorno tehniko, ampak z močno politiko, s katero si je prikrojil vse kar jim ni pasalo in jo obrnil na svoj mlin.
Že, že, niso pa nikoli goljufali, kot goljufajo Italjani. Politika je pa vedno v ozadju, tudi Ferrari je denarno kar nagrajen, čeprav nimajo rezultatov.
broken/link ::
no, kdaj so goljufali italijani?
kako so nagrade razdeljene pa je javno znano že dolgo in se ve, zakaj Ferrari dobi največ, pa tudi to se bo spremenilo.
sej razumem, da ti gre Ferrari na moški spolni ud, ampak ta tvoja enosmerna lajna počasi že preseda.
kako so nagrade razdeljene pa je javno znano že dolgo in se ve, zakaj Ferrari dobi največ, pa tudi to se bo spremenilo.
sej razumem, da ti gre Ferrari na moški spolni ud, ampak ta tvoja enosmerna lajna počasi že preseda.
Scaramouche1 ::
Scaramouche je izjavil:
Hja, težko je tole omejit, ker pol bi pač dali del formula 1 razvoja v nek drug oddelek. So večji problemi kjer drugje kot je razlika v številu zaposlenih. Tale video tole dobro prikaže:
Kater oddelek? Razen če je skrit, sej imajo določeno št ur v vetrovniku, torej jih kontrolirajo!
Tudi če bi Merc znotraj tovarne v Nemčiji odprl oddelek ki bi deloval za F1, se to hitro zve, preveč ljudi tam dela!
Nobenega odelka ne potrebujejo odpreti lahko samo nekaj ljudi v AMGju dela na razvoju zadnjega krilca za novi M5. Ali pa eden izmed sponzorjev mercedesa dobi zastonj prostor na dirkalniku povsem nepovezano pa daruje lepo vsoto strojni fakulteti v Belorusiji za raziskave o vrtinčenju zraka okoli avtomobilskih komponent.
Z drugimi besedami omejitve osebja/budgeta so nesmiselne ker bodo ekipe vedno našle pot mimo njih.
Še vedno ne razumeš poante, dejstvo je da samo par oseb ki za kako leto tam ne bodo delale, pričajo da so razvijale komponente za team, pa so opleli!
Isto velja za vetrovnik imajo št omejenih ur, očitno imajo tam kamere, če dirkalnik nekje drugje testirajo, je spet dovolj da čez par let tam ne bo več istih ljudi, tukaj bi moral paziti kot vojska, da noben ne pove, da ne govorim kako lahko kak delavec posname...
BT52 ::
Mercedes je dominiral z motorjem v prvi sezoni, ker je edini šel na moč motorja, Ferrari in Renault sta se osredotočala na kompaktnejšo zasnovno, manjšo moč in boljši aero (zaradi česar je dominiral RB pred tem).
Mercedes ni zadolžan za arhitekturne napake tekmecev.
Potem ko so sredi sezone to ugotovili, je bilo zaradi žetonov nemogoče menjat premalega turba, ki je bil en večjih razlogov pri Ferrariju. Tako je Mercedes imel "podarjeno" še eno sezono in smo že pri dveh naslovih.
Ja napaka spet zaradi sreče ali dobre osnove. Lahko temu tudi rečeš lobiranje ali podkupovanje. Kakorkoli hočeš tole videt ne morem spremmenit mnenja, dokler se tole ne dokaže na sodišču. Podobno, kot Lance Armstrong. v primeru tokenov bi FIA lahko prej odreagirala.
Ko Ferrari naštudira kurjenje olje in ga naredi tako kot Mercedes, oz. še izboljša, ga takoj, sredi sezone zelo omejijo, edini Mercedes prekrši dogovor med moštvi in vzame motor, ki še lahko kuri več olja... čeprav trdijo da ga ne.
Ja prekršil je getlemanski dogovor, ki pa je začel veljat od določenega datuma. Mercedes pa je Ferrari in Reno nategnil, ter PRED tem datumom na VN Belgije vzel dodatne komponente v "pool" motorjev do konca sezone. Šah mat manever. Dejasko so jih nategnili, da ti gre na smeh. Tole je pač pametno. Še sam sem se hihitam, kako so jih nategnili.
, nato pa kompletno zamenjali konstrukcijo po Mercedesovih željah.
Tole je kar huda trditev za katero verjamem, da misliš resno.
Tudi luknje v felnah, ki so bila prej prepovedane, so bile sedaj izjema, ko jih je naredil Mercedes.
Mislim, da ne bereš natančno tehničnih poročil zakaj so Mercedesove rešitve tak na meji. Namreč so zelo zelo dobre in se jih zelo težko izpodbije. Bv tole je še vedno mogoče,
Mercedes v tem obdobju ni zmagal s superiorno tehniko, ampak z močno politiko, s katero si je prikrojil vse kar jim ni pasalo in jo obrnil na svoj mlin.
Mogoče, kot Ferrari v svojih zlatih časih tudi. Čeprav jih je FIA imela očitno že poln kurac. :D 2005 je bil direktni udarec v difzuzorki pravilnik, ter Bridgestone Quallly gume. Prvo Ferrari zaradi zasnove menjalnika ni mogel izpeljat idealno, drugo pa zaradi 1 kompleta gum na dirki niti držat tempo z Michelin.
Matevz96 ::
Jaz bi za povečannje konkurence omejil razvoj vodilni ekipi in motorju. Torej vodilna ekipa po točkah ne sme posodabljati avtomobila in pa vodilni proizvajalec motorjev prav tako dokler je v tem položaju ne sme spreminjati motorjev, seveda bi bilo potrebno pri motorjih upoštevati različno število avtomobilov, ki uporabljajo dan motor.
#hooldthedoor
BT52 ::
To že. Samo jaz vas vprašam? Ali je bila lanska sezona nezanimiva? Odkrito gledate F1 zaradi dirkanja za 1 mesto? Jaz sem bil zadovoljen z sezono predvsem Max Lec battle je bila vredna ogleda...
broken/link ::
kaj pa če bi se ozrli čez cesto, k motoGP in pogledali, kako imajo tam stvari rešene?
motoGP se v zadnjih letih samo veča in veča. Proizvajalci ne zapuščajo karavane, še več, letos bi želel še kawasaki na kaki dirki nastopit, a gre seriji tako dobro, da jih bodo po vsej verjetnosti vodilni zavrnili. Ne vem zakaj odkrivat toplo vodo, če nekje že obstaja sistem, ki preverjeno deluje. tudi motoGP je rabil nekaj časa, da je zoptimiziral vse skupaj in je nekajkrat brcnil v temo, ampak na koncu so stvari porihtali in jih trenutno stvari res fajn laufajo.
lani je pa bila ena bolj zanimivih sezon v zadnjih letih, ker je na začetku Merc očitno tako premočno vodil, da so lahko preusmerili pogled v 2020 in 2021.
motoGP se v zadnjih letih samo veča in veča. Proizvajalci ne zapuščajo karavane, še več, letos bi želel še kawasaki na kaki dirki nastopit, a gre seriji tako dobro, da jih bodo po vsej verjetnosti vodilni zavrnili. Ne vem zakaj odkrivat toplo vodo, če nekje že obstaja sistem, ki preverjeno deluje. tudi motoGP je rabil nekaj časa, da je zoptimiziral vse skupaj in je nekajkrat brcnil v temo, ampak na koncu so stvari porihtali in jih trenutno stvari res fajn laufajo.
lani je pa bila ena bolj zanimivih sezon v zadnjih letih, ker je na začetku Merc očitno tako premočno vodil, da so lahko preusmerili pogled v 2020 in 2021.
BT52 ::
broken/link je izjavil:
kaj pa če bi se ozrli čez cesto, k motoGP in pogledali, kako imajo tam stvari rešene?
motoGP se v zadnjih letih020 in 2021.
Torej se strinjam s tabo. Vsako sezone se IP nalaga javno. Z drugimi besedami Force India lahko naredi W05 po open source načrtih. Neki razredi performance. Samo naredit uspešen sistem brez, da bi ga dalo prevarati to pa je izziv. Oziroma nočem nekega sistema uteži, ki UMETNO zavirajo najboljše inženirje.
Scorpy84 ::
Kaj jim danes dela problem 5 zavoj? Top 3 ekipe na istem mestu na pesek, vsem zadek spodnese?
kaj pa če bi se ozrli čez cesto, k motoGP in pogledali, kako imajo tam stvari rešene?
motoGP se v zadnjih letih020 in 2021.
Problem so Mercedes in Ferrari in nekoliko red bull, renault... nočejo si dodatne konkurence, zato se recimo ni spremenil pravilnik za motorje, kjer bi privabilo nove proizvajalce.
kaj pa če bi se ozrli čez cesto, k motoGP in pogledali, kako imajo tam stvari rešene?
motoGP se v zadnjih letih020 in 2021.
Problem so Mercedes in Ferrari in nekoliko red bull, renault... nočejo si dodatne konkurence, zato se recimo ni spremenil pravilnik za motorje, kjer bi privabilo nove proizvajalce.
broken/link ::
ja, bil je dež in je steza spolzka.
proizvajalci motorjev nočejo sprememb, ker so zmetali v razvoj na stotine milijonov. da so prišli na točko, kjer so. in s spremebo pravil, bi šli ti milijončki v nič.
proizvajalci motorjev nočejo sprememb, ker so zmetali v razvoj na stotine milijonov. da so prišli na točko, kjer so. in s spremebo pravil, bi šli ti milijončki v nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()
pirlo ::
Še ima kdo drug občutek da se v oljni črpalki dogaja nekaj čudnega? Mercedes je imel že 3 težave na testiranjih, Ferrari eno, pa že prejšnje sezone je imel Merc probleme s tem. Malo mi je čudno to, da nekaj tako enostavnega ne vejo zrihtat. Možno da "party mode" nekako prihaja od tu, s kakimi skrivnimi rezervoarji :)
Tilen88 ::
Mercedes je mel 4 take 2x Russel 1x Bottas 1x Hamilton,.. upam da pošlihtajo, da bo zanimiva sezona.
springfield ::
Zanimiva, da bo Hamilton v Monzi prvak? Tehnicne tezave Mercedesa so verjetno edino, kar lahko resi sezono
broken/link ::
Dejmo počakat do prvih dirk.
recimo na skysports pišejo:
na podlagi testiranj je težko karkoli napovedat.
recimo na skysports pišejo:
Jolyon Palmer says Ferrari are on par with Mercedes 'right now'
"Charles Leclerc is doing a really really long run at the moment, and he's blowing the rest of the midfield out of the water to the tune of around a second a lap and that's even Racing Point, who people are saying they are in a fight with"
"Actually the lap times Leclerc is doing, are actually bang on what Lewis Hamilton did on his long run yesterday."
"Whatever happened to Mercedes last week, they are not as quick this week, but Ferrari right now are on par with Mercedes right now."
na podlagi testiranj je težko karkoli napovedat.
Tilen88 ::
Ja springfield se bojim ja. Upam na napet dvoboj vodilnih tre+h ekip pa še kdo naj še umeša :D Mogoče renault al pa pink mercedes :P
PrimozR ::
Zdaj bo šele Gambino nemogoč...
Čeprav zanimiv point, je mogoče FIA nekaj kiksnila in, podobno kot je bilo v sagi Benettona, takole rešila samo sebe, da je 'namočila' Ferrari?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
BT52 ::
Ja malo neprofesionalno. Niso mogli tega izpeljat bolj shaddy as it is. To še bo branja vredno. Mene bolj zanima kako dobro so naredili tale sistem.
springfield ::
F1 je politika, lahko samo ugibamo kaj vse se dogaja v ozadju.
A po moje, ce bi Ferrari delal kaj nedovoljenega, bi bil javno kaznovan. Verjetno je slo bolj za kako sivo cono, ki so jo zdaj odpravli.
Drugace pa je Binotto omenil, da je Ferrari pred casom tudi ze preuceval DAS sistem in da se jim ni zdelo vredno tveganja, ker naj ne bi pridobil kaj dosti. Prav tako ga Ferrari ne misli razvijat in uporabit letos. Je tudi zanimivo, da ga Mercedes drugi teden na testiranjih ni uporabljal. Imam obcutek, da so samo hoteli zavest malo konkurenco, ker ce bi bil nek dealbreaker, ne bi tega pokazali drugi dan testiranj.
A po moje, ce bi Ferrari delal kaj nedovoljenega, bi bil javno kaznovan. Verjetno je slo bolj za kako sivo cono, ki so jo zdaj odpravli.
Drugace pa je Binotto omenil, da je Ferrari pred casom tudi ze preuceval DAS sistem in da se jim ni zdelo vredno tveganja, ker naj ne bi pridobil kaj dosti. Prav tako ga Ferrari ne misli razvijat in uporabit letos. Je tudi zanimivo, da ga Mercedes drugi teden na testiranjih ni uporabljal. Imam obcutek, da so samo hoteli zavest malo konkurenco, ker ce bi bil nek dealbreaker, ne bi tega pokazali drugi dan testiranj.
springfield ::
Koncali so preiskavo Ferrarijevega lanskega motorja in naredili privat poravnavo. Mi pa lahko samo ugibamo kaj. Eni celo govorijo, da je FIA dala odskodnino Ferrariju za blatenje imena v javnosti (mocno dvomim, da je to res).
ripmork ::
springfield je izjavil:
Drugace pa je Binotto omenil, da je Ferrari pred casom tudi ze preuceval DAS sistem in da se jim ni zdelo vredno tveganja, ker naj ne bi pridobil kaj dosti.
https://twitter.com/Siggi971/status/123...
"If they considered it and thought it wasn't a big enough advantage to do it, it will give Mercedes the title by July"
- mal sarkazma, a vsekakor upam, da se ne uresniči . Zadnja stvar, ki jo f1 rabi je še eno leto MB dominance. Oziroma dominanca katerekoli ekipe.
Gambino ::
Ma Italjani so goljufali, FIA jih je pač zaščitila. V zameno bo moral pa Ferrari sodelovati z njimi. Pač goljufi italjanski, kot sem že večkrat omenil.
PrimozR ::
Se da komu napisat "obnovo" o čem se gre, ker nimamo vsi možnosti gledat YT...
Kot že rečeno, zaključili so, se pogodili, a rezultate vsega obdržali med obema strankama, FIA-o in Ferrarijem. Kaj točno je torej bilo ne ve nihče izven teh dveh strani (vsaj ne uradno), špekuliranja je pa ogromno. Kot vidiš je to za Gambinota potrditev, da je Ferrari goljufal (in še za mnoge druge, on res ne rabi triggerja, da tukaj bruha, da Ferrari goljufa), kot rečeno pa je teorija, da je FIA nekaj kiksnila in v bistvu omogočila 'goljufanje', ki je pravzaprav siva cona. Podaljšek te teorije je, da je Ferrari pač podpisal, da bodo s tem nehali, FIA pa je lahko potihem, brez da bi vedeli drugi, odpravila napake. Navsezadnje isti senzor uporablja cela karavana F1 in LMP1 klasa, verjetno pa še kje. Gre namreč za spec. merilec pretoka.
Epilog je, da v 2020 uporabljajo dva zaporedna merilca pretoka goriva, enega klasičnega, ki ga bere tudi ECU avta in daje podatke na voljo ekipi (da prilagaja sisteme na avtu), drug je pa 'pasivni' in ga lahko bere samo FIA.
Ta drugi del mi da misliti, da je Ferrariju res uspelo pretakati več goriva, kot je bilo dovoljeno, ampak na takšen način, da niso direktno kršili pravil. Torej da je bil wording pravila takšen, da so ga lahko zaobšli. Navsezadnje je cel motošport sestavljen na takšnem principu.
Gambino ::
FIA je poslala šest vrstic elektronske pošte z vsebino. Piše, da je bil po preiskavi motorja Ferrari 2019 dosežen dogovor s Scuderia, vendar je bilo dogovorjeno, da ga ne razkrijejo. Kaj stoji za tem? Bomba je udarila deset minut pred koncem testnih voženj v Barceloni. Sporočilo za javnost je bilo dolgo le šest vrstic.
Tu je natančno navedeno besedilo:
,,FIA sporoča, da je po temeljitem tehničnem pregledu zaključila analizo delovanja pogonske enote Ferrari in dosegla dogovor z ekipo. Pogodbenici sta se dogovorili, da ne bosta razkrivali podrobnosti tega sporazuma. "
"FIA in Ferrari sta se prav tako dogovorila o številnih tehničnih obveznostih, ki bodo izboljšale spremljanje vseh pogonskih enot v formuli 1. Ferrari se je prav tako dogovoril, da bo FIA podpiral njene regulativne dolžnosti in raziskave trajnostnih goriv za zmanjšanje izpustov CO2. "
Čas objave malo pred zaprtjem testnih voženj je povedal veliko. Bil je namerno izbran tako pozno. S tem je bilo zagotovljeno, da se stranke in tretje osebe ne morejo več pritožiti.
Zakaj je FIA znova komentirala primer? Verjetno pod pritiskom konkurence Mercedes-a in Red Bull-a.
Če rečemo vljudno, so inšpektorji FIA jasno ugotovili nepravilnosti v delovanju motorja Ferrari 2019. Ostrejši jeziki bi govorili o goljufiji.
Druga stvar je, ali lahko FIA to podrobno dokaže na pravno zanesljiv način. Ferrari bi se zagotovo pritožil na drastično kazen. Pravni spor bi zagotovo opral veliko umazanega perila in morda ne bi prinesel želenega rezultata.
Tako je bilo lažje doseči dogovor, ki bi lahko bil naslednji: Šli ste predaleč z motorjem. Od zdaj naprej tega ne bomo več dopuščali. Zanj boste plačali tudi kazen. Seveda ne neposredno, ker bi bilo to preveč očitno. Ferrari financira raziskave FIA o CO2-nevtralnih gorivih. Za to lahko hitro prišteje dvomestno milijonsko vsoto.
Ferrari je bil uradno osumljen, da je triknil motor že od GP ZDA. FIA je hitro poslala več tehničnih direktiv, da bi preprečila, kar so Ferrarijevi konkurenti obtožili.
Vbrizganje več goriva, kot je dovoljeno z manipulacijo merilnega signala za merjenje pretoka.
Novi predpisi za porabo olja.
Poostri se preverjanje elastičnosti bencinskih cevi.
Uvedba drugega senzorja, do katerega ekipe nimajo dostopa.
Ko je Ferrari Charlesa Leclerca na začetku finala v Abu Dabiju na koncu finala v Abu Dabiju nenadoma prišel do neskladja med bencinom, navedenim v tehničnem listu, in gorivom v rezervoarju. Inšpektorji FIA so nato zasegli cel Ferrarijev motor, da bi vse preizkusili čez zimo. In bilo bi treba odkriti, kako je Ferrari v določenih fazah povečal zmogljivost motorja. Očitno z uporabo metod, ki niso povsem v skladu s pravili.
FIA je bila tako pod pritiskom. O primeru ni mogla več molčati. Očitno ga ni želela podrobneje dati v javnost, ker bi športu verjetno naredila več škode, kot bi mu koristila. Sumi so bili očitno tako resni, da je moral Ferrari pristati na sankcije. Seveda so za nasprotnike veliko preveč blagi.
Toda Ferrari bo letos morda plačal. V Maranellu so morali pozimi zgraditi popolnoma nov motor. Prizadeta sta bila celo turbopolnilnik in sistem za rekuperacijo energije. Po meritvah ima ta novi motor bistveno manj moči od starega in je eden od razlogov za razočaranje. Prvenstvo za Italijane je tako verjetno že izgubljeno.
Tu je natančno navedeno besedilo:
,,FIA sporoča, da je po temeljitem tehničnem pregledu zaključila analizo delovanja pogonske enote Ferrari in dosegla dogovor z ekipo. Pogodbenici sta se dogovorili, da ne bosta razkrivali podrobnosti tega sporazuma. "
"FIA in Ferrari sta se prav tako dogovorila o številnih tehničnih obveznostih, ki bodo izboljšale spremljanje vseh pogonskih enot v formuli 1. Ferrari se je prav tako dogovoril, da bo FIA podpiral njene regulativne dolžnosti in raziskave trajnostnih goriv za zmanjšanje izpustov CO2. "
Čas objave malo pred zaprtjem testnih voženj je povedal veliko. Bil je namerno izbran tako pozno. S tem je bilo zagotovljeno, da se stranke in tretje osebe ne morejo več pritožiti.
Zakaj je FIA znova komentirala primer? Verjetno pod pritiskom konkurence Mercedes-a in Red Bull-a.
Če rečemo vljudno, so inšpektorji FIA jasno ugotovili nepravilnosti v delovanju motorja Ferrari 2019. Ostrejši jeziki bi govorili o goljufiji.
Druga stvar je, ali lahko FIA to podrobno dokaže na pravno zanesljiv način. Ferrari bi se zagotovo pritožil na drastično kazen. Pravni spor bi zagotovo opral veliko umazanega perila in morda ne bi prinesel želenega rezultata.
Tako je bilo lažje doseči dogovor, ki bi lahko bil naslednji: Šli ste predaleč z motorjem. Od zdaj naprej tega ne bomo več dopuščali. Zanj boste plačali tudi kazen. Seveda ne neposredno, ker bi bilo to preveč očitno. Ferrari financira raziskave FIA o CO2-nevtralnih gorivih. Za to lahko hitro prišteje dvomestno milijonsko vsoto.
Ferrari je bil uradno osumljen, da je triknil motor že od GP ZDA. FIA je hitro poslala več tehničnih direktiv, da bi preprečila, kar so Ferrarijevi konkurenti obtožili.
Vbrizganje več goriva, kot je dovoljeno z manipulacijo merilnega signala za merjenje pretoka.
Novi predpisi za porabo olja.
Poostri se preverjanje elastičnosti bencinskih cevi.
Uvedba drugega senzorja, do katerega ekipe nimajo dostopa.
Ko je Ferrari Charlesa Leclerca na začetku finala v Abu Dabiju na koncu finala v Abu Dabiju nenadoma prišel do neskladja med bencinom, navedenim v tehničnem listu, in gorivom v rezervoarju. Inšpektorji FIA so nato zasegli cel Ferrarijev motor, da bi vse preizkusili čez zimo. In bilo bi treba odkriti, kako je Ferrari v določenih fazah povečal zmogljivost motorja. Očitno z uporabo metod, ki niso povsem v skladu s pravili.
FIA je bila tako pod pritiskom. O primeru ni mogla več molčati. Očitno ga ni želela podrobneje dati v javnost, ker bi športu verjetno naredila več škode, kot bi mu koristila. Sumi so bili očitno tako resni, da je moral Ferrari pristati na sankcije. Seveda so za nasprotnike veliko preveč blagi.
Toda Ferrari bo letos morda plačal. V Maranellu so morali pozimi zgraditi popolnoma nov motor. Prizadeta sta bila celo turbopolnilnik in sistem za rekuperacijo energije. Po meritvah ima ta novi motor bistveno manj moči od starega in je eden od razlogov za razočaranje. Prvenstvo za Italijane je tako verjetno že izgubljeno.
PrimozR ::
Dokler ni dokazano, da goljufajo, ne goljufajo. FIA ni rekla da goljufajo, torej ti je točno to, posredno, rekla FIA.
Zdej pa že dej mir, ker si REEEEEEES nadležen.
In ne, nisem bral prejšnjega posta, ker se mi res ne da brati tvojega bruhanja čez Ferrari.
Zdej pa že dej mir, ker si REEEEEEES nadležen.
In ne, nisem bral prejšnjega posta, ker se mi res ne da brati tvojega bruhanja čez Ferrari.
Gambino ::
Dokler ni dokazano, da goljufajo, ne goljufajo. FIA ni rekla da goljufajo, torej ti je točno to, posredno, rekla FIA.
Zdej pa že dej mir, ker si REEEEEEES nadležen.
In ne, nisem bral prejšnjega posta, ker se mi res ne da brati tvojega bruhanja čez Ferrari.
Raje ga preberi, ker ga nisem pisal jaz in ni izmisljutina in ti bo vsee jasno. Italjane so enostavno dobili zato ima Ferrari letos popolnoma nov motor, ki naj bi bil legalen.
Dejsta so dejstva.
Meizu ::
Vsi goljufajo. Cisto vsak dirkalnik tam noter ima ziher nesteto prikritih nelegalnih stvari ali pa so to neke zanke v praivlniku, ki jih pridoma izkoriscajo.
A ti res mislis, da je tam noter kaksna ekipa cista? Pff.
A ti res mislis, da je tam noter kaksna ekipa cista? Pff.
springfield ::
@Gambino edino dejstvo je, da ti zalis Italijane. Kaj se je zgodilo vesta samo FIA in Ferrari. Ne AMuS novinar, ne nasi novinarji, in predvsem ne ti.
e-marko ::
Ne spremljam redno F1, ampak očitno vse le ni ok pri Ferrariju. Res vse skupaj izgleda kot, da hočejo pomesti pod preprogo. Saj razumem, prevelika firma, da bi jih očrnili. Tudi dolg 29 milijonov pri FURSU ti pri nas odpišejo, za 100 eur pa se gredo rubež.
Sem upal, da bo letos bolj zanimivo in ne bo Mercedes premočan. Žal podobno kot pri Moto GP. Tam Marquez, tu pa Hamilton. Malo že vse skupaj dolgčas. Pri Moto GP je vsaj nekaj prehitevanj, pri F1 pa čakaš na pit-stop, da tam kaj zaserjejo, ali pa varnostni avto. No, ali pa se oba Ferrarija sama izločita. Tudi to malo popestri vse skupaj.
Niso govorili o novih pravilih, ki bodo vse skupaj naredila bolj zanimivo? To je z naslednjim letom komaj?
Lp
Sem upal, da bo letos bolj zanimivo in ne bo Mercedes premočan. Žal podobno kot pri Moto GP. Tam Marquez, tu pa Hamilton. Malo že vse skupaj dolgčas. Pri Moto GP je vsaj nekaj prehitevanj, pri F1 pa čakaš na pit-stop, da tam kaj zaserjejo, ali pa varnostni avto. No, ali pa se oba Ferrarija sama izločita. Tudi to malo popestri vse skupaj.
Niso govorili o novih pravilih, ki bodo vse skupaj naredila bolj zanimivo? To je z naslednjim letom komaj?
Lp
...somebody, somewhere...
šernk ::
najbolj realno glede Ferrarijeva motorja se mi zdi slednje:
skratka motor je bil v sivi coni, kjer je 99% stvari pri top ekipah.
On one side, it could be that the FIA was unable to prove beyond all doubt that Ferrari had actually broken the regulations with its power unit in 2019.
On the other side, Ferrari was probably unable to prove to the FIA beyond all doubt that it had been fully within the regulations at all times.
skratka motor je bil v sivi coni, kjer je 99% stvari pri top ekipah.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Gambino ::
Zakaj želi FIA primer "Ferrari" pomesti pod preprogo.
Bolj se mi zdi da je FIA spet šla na roke italjanom, ki bi jih morali izključiti iz prvenstva.
Če bi bila katera koli druga ekipa v enakem prekršku bi jo izključili v to sem prepričan.
FIA je Ferrari to je dejstvo.
Bolj se mi zdi da je FIA spet šla na roke italjanom, ki bi jih morali izključiti iz prvenstva.
Če bi bila katera koli druga ekipa v enakem prekršku bi jo izključili v to sem prepričan.
FIA je Ferrari to je dejstvo.
BT52 ::
Zakaj želi FIA primer "Ferrari" pomesti pod preprogo.
Bolj se mi zdi da je FIA spet šla na roke italjanom, ki bi jih morali izključiti iz prvenstva.
Če bi bila katera koli druga ekipa v enakem prekršku bi jo izključili v to sem prepričan.
FIA je Ferrari to je dejstvo.
Ja to je to. Imaš prav.
Ganon ::
Pri Mercedesu niso prepričani, če bodo uporabljali sistem DAS na prvih dirkah sezone. So se že začela zavajanja. DAS je očitno zadetek v polno.
billy ::
Zakaj želi FIA primer "Ferrari" pomesti pod preprogo.
Bolj se mi zdi da je FIA spet šla na roke italjanom, ki bi jih morali izključiti iz prvenstva.
Če bi bila katera koli druga ekipa v enakem prekršku bi jo izključili v to sem prepričan.
FIA je Ferrari to je dejstvo.
Izključilo se ne bi ferarrarija, merce ali RBR, vse ostale pa verjetno gladko.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 186842 (121402) | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181904 (113463) | broken/link |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 232399 (146326) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381389 (236984) | BT52 |