» »

Formula 1 2020

Formula 1 2020

««
4 / 14
»»

TribesMan ::

Tudi druga dirka MotoGP na tajskem je bila odpovedana.
Mislim da bo tole začelo padati kot domine, vključno s F1...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

masevc ::

TribesMan je izjavil:

Tudi druga dirka MotoGP na tajskem je bila odpovedana.

Zaenkrat na pavzi

Se je pa Lewis dotaknil katastrofalnih gum. Vsaj nekdo, ki na glas pove...
https://www.racefans.net/2020/03/01/how...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: masevc ()

springfield ::

Bo moral Pirelli znova prilagodit gume Mercedesovim zeljam?

PrimozR ::

Ma kaj na glas pove, udriha po Pirelliju, ker je to najlažje. Gume so pa takšne, ker je bilo tako naročeno.

Na cesti je pa v vrhu ponudbe avtomobilov po zmogljivosti Pirelli prav tako velikokrat prva, če ne kar edina izbira. Blizu pride še kak Michelin, potem se pa počasi neha.

BT52 ::

@Primoz Ne sekiri se. Boš živce zgubo. :D To je klasični comfirmation bias. Ko sem jim napisal in argumentiral zakaj je Merc tak močan te obsujejo z žaljivkami, češ budalo kaj pa ti pišeš... :D Ok.

Če gremo resno jaz imam pripravljeno pokovko za telenovelo okoli Ferrarija. Zna se zgoditi, da bodo letele glave. Sam sem sicer velik podpornik Binotta. Tako, da upam da ne in se bo tole poglihalo. Trenutno je to eno veliko neprofesionalno sranje z strani FIA po domače rečeno.

Edino, če so tole naredili, kot vzvod in pritiskom na Ferrari, da se malce dodatno umiri. Koliko mi je znano novi concorde še vedno ni spisan. In jih ima FIA kar v kotu. To je lahko nevarno, ker ranjenega leva do zdaj pri FIA niso upali stiskat ob steno. Bodimo pa realni Ferrari potrebuje F1 bolj, kot obratno.

Lani sta zato Merc in Ferrari na začetku sezone politično skup vlekla. Ampak imam občutek, da je navkljub dokaj nevtralnem pristopu lani proti koncu sezone tole padlo v vodo. Rb itak vedno meša drek in drega v oba velikana. Bomo videli na športnem vidiku. Tam so videti obrazi pri Ferrariju sproščeni- nekako ramena dol. V smislu, da bo sezona pač po 3eh neuspešnih dirkah za na odpad.

Gambino ::

Jaz problem s Ferrarijem vidim drugje. Ferrari je imel lani nelegalen motor. FIA bi jih morala kaznovati in odvzeti drugo mesto. S tem bi Ferrariju odvzeli denarno nagrado, ki bi jim je pripadala. Ostali bi dobili denar. Zato je FIA odločitev sporna. Vse je v denarju, ki ga Ferrari ne bi smel dobiti, zato je takšna odločitev s strani FIA-e zelo sporna. Ferrari enostavno ni dobil nobene resne kazni. FIA = Ferrari, to se potrjuje na žalost.

Ripmork ::

En članek na to temo: Why the FIA struck a confidential deal over Ferrari’s power unit

Pomoje je lansko leto Ferrari pogruntal nekaj inovativnega pri pretoku goriva (oziroma se govori tudi o hladilni tekočini, ki naj bi pod pritiskom med delovanjem motorja kontrolirano uhajala v izgorevalni prostor in dodajala moč/vzdržljivost). FIA jim tega pri inšpekciji ugasnjenega motorja ni uspela dokazat, zato so sklenili deal: rdeči so jim pokazali trik, da bo krovna organizacija take primere lažje kontrolirala v prihodnje, Ferrari pa bo zadržal inovacijo zase in jo mogoče tudi uporabil v svojih avtomobilih (kak patent mogoče prisoten).

springfield ::

@BT52 daj nehaj jokat. Pac ne verjamemo tvojemu BS-u ne glede koliko besed uporabis. Vsakic, ko se oglasis butnes eno butasto. Ferrari, da rabi bolj F1 kot obratno? Pa kje ti zivis? Ce ze govoris o realnosti, malo odmisli, da vsak vecer onaniras na Mercedes in poglej kak stojijo stvari. Ferrari je bil ze drugo leto zapored izbran za najmocnejso znamko na svetu. Ne med proizvajalci avtov, med vsemi. Zadnjih 11 let blamaze v F1 jim tu prav gotovo ni pomagalo. Realno stanje je, da ima Mercedes public event v Hockenheimu in je med publiko vec Ferrarijevih kap kot Mercedesovih.

broken/link ::

Gambino je izjavil:

Ferrari je imel lani nelegalen motor.

Dokler ni dokazano drugače, so nedolžni in je tvoja trditev laž. Razen če boš svoje trditve podkrepil s kakšno uradno izjavo ... ja, se mi je zdelo.

roCkY ::

Zakaj FIA ni jasno in glasno rekla vse je bilo in je OK in zaprla primer? Ker tega ni storila se bo ta tema vrtela še leta.

Pomoje bo prvi mesec dirk odpovedan. Avstraija je pred par dnevi sprejela resne ukrepe v smer prprečevanja širjenja corona viruasa. Domače prireditve so sicer do nadalnjega pustili. Ampak mednarodna migracija je omejena. Italija pa je eno od 3 največječjih žarišč trenutno. Če pustijo dirko bodo negirali sami sebe in storili točno to kar želijo preprečiti. Jah no saj med SLO in IT tudi ni omejega gibanja.

Gambino ::

broken/link je izjavil:

Gambino je izjavil:

Ferrari je imel lani nelegalen motor.

Dokler ni dokazano drugače, so nedolžni in je tvoja trditev laž. Razen če boš svoje trditve podkrepil s kakšno uradno izjavo ... ja, se mi je zdelo.


Zakaj pol skrivajo, zakaj? Če bi bilo vse po pravilih, potem se ne bi skrivalo!

springfield ::

Zakaj niso razkrili DAS sistema, ko jih je Mercedes povprasal o legalnosti? Ce bi bilo ilegalno, bi bil Ferrai primerno javno kaznovan. Vse ostalo so samo teorije zarot fanboyev.

Cr00k ::

Zato ker pod Američani F1 postaja v prvi vrsti šov in mora biti milijon špekulacij in nekaj kosti za glodat, da se na veliko govori o tem... in ciljna publika so Gambinoti, ki skačejo in podmazujejo in vrtijo to kolesje. Free money :)

Sej v drugih športih je isto... npr. imamo VAR v nogometu, ki je povzročil nekaj kontroverznih odločitev in fuzbal je še več na tapeti. Komu to najbolj koristi?

springfield ::

Americani so kupili F1, ne FIE. Po moje je tokrat res najblizje temu, da je bila siva cona, obe strani sta imeli dobre argumente in sodna pot bi bila predolga in predvsem predraga. Tako so se zmenili za nek deal, ki je za obe strani sprejemljiv. Tehnicnih detajlov pa seveda ne smejo kar tako servirat konkurentom.

Cr00k ::

FIA je od nekdaj politična organizacija :) Senno vprašte :)

Tilen88 ::

roCkY je izjavil:

Zakaj FIA ni jasno in glasno rekla vse je bilo in je OK in zaprla primer? Ker tega ni storila se bo ta tema vrtela še leta.

Pomoje bo prvi mesec dirk odpovedan. Avstraija je pred par dnevi sprejela resne ukrepe v smer prprečevanja širjenja corona viruasa. Domače prireditve so sicer do nadalnjega pustili. Ampak mednarodna migracija je omejena. Italija pa je eno od 3 največječjih žarišč trenutno. Če pustijo dirko bodo negirali sami sebe in storili točno to kar želijo preprečiti. Jah no saj med SLO in IT tudi ni omejega gibanja.


Bodo imele ekipe več časa za razvoj :D :P

Gambino ::

Cr00k je izjavil:

FIA je od nekdaj politična organizacija :) Senno vprašte :)


Težko, ker je mrtev. Drugače pa da, ampak od takrat se je že marsikaj spremenilo.

Cr00k ::

Gambino je izjavil:

Cr00k je izjavil:

FIA je od nekdaj politična organizacija :) Senno vprašte :)


Težko, ker je mrtev. Drugače pa da, ampak od takrat se je že marsikaj spremenilo.


Dvomim. Še vedno so skupek ljudi, ki imajo niti v svojih rokah in niso imuni na lobiranje... v bistvu nihče ni. Poznam npr. bančni sektor, ki je podobno... organizacija z veliko nitmi v rokah. Vlagajo veliko v to tematiko, pa vselej pogrnejo :)




Drugače pa sva z ženo v šusu pogledala celo 2.sezono na Netflixu... super. Komi čakam konec sezone, da bo 3. sezona na vrsti :)))

Gunther FTW :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

pirlo ::

Gambino je izjavil:

broken/link je izjavil:

Gambino je izjavil:

Ferrari je imel lani nelegalen motor.

Dokler ni dokazano drugače, so nedolžni in je tvoja trditev laž. Razen če boš svoje trditve podkrepil s kakšno uradno izjavo ... ja, se mi je zdelo.


Zakaj pol skrivajo, zakaj? Če bi bilo vse po pravilih, potem se ne bi skrivalo!

Ker bi spet dobili za vrat Mercedes in Red Bull, ki bi iskala nove stvari kaj bi lahko bilo potencialno "narobe" s Ferrarijevim motorjem. So se na tiho zdilali, da bo Ferrari nehal uporabljat trik v zameno pa dobijo mir. Ne pozabit, da so zadnji dve leti na tapeti, ko jim je FIA non-stop za vratom, menjuje senzorje, software...
V času dominacije Mercedesa z motorjem ni bilo 10% take polemike okoli tega ampak so vsi preprosto sprejeli da je Merc naredil boljše delo. Ko Ferrari naredi boljši motor pa je takoj goljufanje.

roCkY ::

LOL

PrimozR ::

Gambino je izjavil:

broken/link je izjavil:

Gambino je izjavil:

Ferrari je imel lani nelegalen motor.

Dokler ni dokazano drugače, so nedolžni in je tvoja trditev laž. Razen če boš svoje trditve podkrepil s kakšno uradno izjavo ... ja, se mi je zdelo.


Zakaj pol skrivajo, zakaj? Če bi bilo vse po pravilih, potem se ne bi skrivalo!

Saj ne, da ti bo ta razlog kaj pomagal (ker so itak krivi, jasno, če so Italijani), ampak zato, ker je lahko zajebala FIA (in je Ferrari izkoristil varnostno luknjo) oz. ker je stvar občutljive narave tudi za naprej. Razlogov je lahko mnogo. Dejstvo je, da niso objavljeni, Ferrari pa ni bil kaznovan. Če so goljufali ali ne, kaznovani niso. Ergo je motor legalen. Pika konec.

masevc ::

Ko pride to takih poravnav je vedno siva cona. Najlazje je takole narediti.
Obe strani sta zajebali...

          ::

Tukaj se prepirate okoli lanskega snega. Karkoli spreminjati za nazaj je BV.

roCkY ::

Lanski sneg letošnja voda.

Gambino ::

Po poročanju nemških medijev, naj bi šef ekipe Mercedes Toto Wolff, vsem ekipam z izjemo Ferrarija, Haasa in Alfe Romeo, že poslal pismo, v katerem jih poziva na enotni nastop proti dogovoru, ki sta glede preiskave o spornem motorju dosegla FIA in Ferrari.

FIA je tik pred koncem letošnjih F1 testiranj sporočila, da je končala preiskavo proti Ferrariju zaradi domnev o morebitnih nepravilnosti pri Ferrarijevem motorju, ki so jo lani sprožili pri ekipi Red Bull. Po objavi novice pa je celotno F1 karavano razburilo dejstvo, da se FIA ni opredelila okrog morebitnih kršitev in bodisi ekipo Ferrari spoznala za krivo, ali nedolžno.

Čeprav je čas objave novice preprečil neposredne odzive v medijski coni, pa zadeva zagotovo še ni doživela končnega epiloga.

Po poročanju večih virov iz Nemčije, naj bi Toto Wolff vsem ekipam, z izjemo treh, ki dirkajo s Ferrarijevimi motorji poslal pismo, in jih pozval k enotnemu nastopu pri zahtevi o razkritju vsebine dogovora.

Čeprav zadeve še nihče ni uradno komentiral, naj bi bilo nezadovoljstvo nad tovrstnim prikrivanjem preiskave znotraj karavane veliko, saj bi morala FIA v primeru ugotovljenih kršitev Ferrari diskvalificirati iz rezultatov lanskega prvenstva.

Tole se po mojem ne bo končalo tako na izi kot si nekateri mislijo pri Ferrariju in FIA-i.

pirlo ::

Itak da Mercedes zanima. Samo briga jih za dogovor, ampak kaj je imel ali še vedno ima Ferrari. Za ERS so izvedeli, to pa jih očitno boli, ker ne vedo. Za nove gume so tudi že začeli pritiskat na Pirelli. Največji političari moderne F1.

pirlo ::

roCkY je izjavil:

LOL

Kaj LOL? Misliš da vso preverjanje, ki ga je fasal Ferrari v zadnjih dveh letih je čist brez posledic? Ko morajo montirat dodatne senzorje, spreminjajo software, pojasnjujejo miljon in eno vprašanje? Njihov razvoj namesto da bi se ukvarjal z razvojem se mora s FIA-o in dokazovat, da ne delajo nič narobe. Ti motorji so prezahtevni, da bi to lahko delal kader, ki ni v vrhu samega razvoja. Enkrat se to mora nehat in s tem dogovorom se verjetno tudi je. Jaz ga pač tak razumem, ker je spisan dvoumno je interpretacij lahko mnogo.

Cr00k ::

Na Redditu berem, da se pri Ferrariju poigravajo z idejo, da bi lahko sezono 2020 predčasno končali, v kolikor od samega začetka ne bodo konkurenčni. Ves napor in sredstva pa bi usmerili v razvoj 2021 dirkalnika... s tem po mojem ubijejo kar nekaj muh na en mah :)

MB brez konkurence je nepomemben in nezanimiv. F1 brez treh moštev oz. brez ključnega in z okrnjenimi dvemi, še manj... Lahko tekmovanje preimenujejo v Angleško prvenstvo v F1 z gostovanji po svetu, kot NFL, NBA v ZDA :). Korona virus bo mogoče še kakšno dirko ustavil.

Perfect storm za politično kupčkanje in lobiranje :)

springfield ::

Saj to bi katerakoli ekipa iz top 3 naredila. Mislis, da bi Mercedes se kaj dosti truda vlagal v razvoj letosnjega avta, ce bi v Spaniji ali najkasneje Kanadi bili 1s zadaj?

Cr00k ::

Ne bi. Bi mogoče zmanjšali resourse za razvoj, sigurno pa ne bi kar končali sezone. RB je bil 1s zadaj, pa je vlagal in bil na vseh dirkah zraven...

BT52 ::

Cr00k je izjavil:

Ne bi. Bi mogoče zmanjšali resourse za razvoj, sigurno pa ne bi kar končali sezone. RB je bil 1s zadaj, pa je vlagal in bil na vseh dirkah zraven...


Ehh nebi. 2013 je Merc tudi popustil. Red Bull pa je na drugi konstrukciji gume serijsko zmagal zadnjih 9 dirk. To tudi zaradi Dvojnega Drs sistema iz Vn Singapore gp osvajal pole za polom. In tako VET hladnokrvno nadzoroval prednost. Mercedesovi rezultati so padli kot kamen.

springfield ::

Cr00k je izjavil:

Ne bi. Bi mogoče zmanjšali resourse za razvoj, sigurno pa ne bi kar končali sezone. RB je bil 1s zadaj, pa je vlagal in bil na vseh dirkah zraven...

Razlika je, da lahko RB pridobljeno znanje uporabi letos, naslednje leto pa se gre skoraj iz nule.

Gambino ::

Mercedes je že lani začel razvija bolid za 2021, tako da je Ferrari že sedaj v zaostanku. Sicer pa je to lahko vse zavajanje s strani Italjanov. Z dovoljenjem FIAe so dobili dovoljenje za idelavo novega motorja za letošnjo leto, kar jim lahko prinese ogromno prednost, tako da lahko vse skupaj fejkajo, italjani pač.

springfield ::

Kdo pa je Mercedesu omejil izdelavo novega motorja?

Scorpy84 ::

Gambino je izjavil:

Mercedes je že lani začel razvija bolid za 2021, tako da je Ferrari že sedaj v zaostanku. Sicer pa je to lahko vse zavajanje s strani Italjanov. Z dovoljenjem FIAe so dobili dovoljenje za idelavo novega motorja za letošnjo leto, kar jim lahko prinese ogromno prednost, tako da lahko vse skupaj fejkajo, italjani pač.


Kako pa ves da je ferrari v zaostanku? Ferrari, ki mu je ime odvisno od f1 ulaga najvec denarja med vsemi mostvi, tudi dokler niso omejili vetrovnik, so edini uporabljali dva vetrovnika, dvomim, da je mercedes v prednosti. Je pa res da ne znajo izkoristiti resurse, kot ostali.

springfield ::

Od kod ti podatek, da Ferrari najvec vlaga?
Kolikor vem je imel Mercedes v 2019 vecji budget kot Ferrari, s tem da Ferrari dobi se 100m od FIE, kar zniza vlozek. Tudi od sponzorjev dobi vec kot Mercedes.
Pod crto sam Mercedes vlozi bistveno vec svojega denarja kot Ferrari.

Scorpy84 ::

Dejansko ne moreš vedeti koliko imajo ta velika moštva budget, ker ga ne izdajo in so samo predvideni izračuni. Ferrari je bil vsaj 25-30 let prvi po proračunu in dvomim, da je zdaj drugače. Vodilni pri Mercedesu vseeno svoje moštvo zavirajo pri proračunu, medtem ko pri ferrariju dajo vse, da so na vrhu. Ferrarijeva politika je že vrsto let taka, čim več denarja, in vseeno če so dobili več od fie, sponzorjev je to uložek, namesto da ga dajo k dobičku. Zato še vedno verjamem, da so največji ulagatelji.

Gambino ::

Scorpy84 je izjavil:

Dejansko ne moreš vedeti koliko imajo ta velika moštva budget, ker ga ne izdajo in so samo predvideni izračuni. Ferrari je bil vsaj 25-30 let prvi po proračunu in dvomim, da je zdaj drugače. Vodilni pri Mercedesu vseeno svoje moštvo zavirajo pri proračunu, medtem ko pri ferrariju dajo vse, da so na vrhu. Ferrarijeva politika je že vrsto let taka, čim več denarja, in vseeno če so dobili več od fie, sponzorjev je to uložek, namesto da ga dajo k dobičku. Zato še vedno verjamem, da so največji ulagatelji.


Mercedes ima tudi kadra, ki dela na oddelku za F1 več kot Ferrari. Tako da dvomim, da Ferrari vlaga več.
Sicer pa Mercedes $484 million, Ferrari $463 million. Ni pa to neka razlika spet.

Scorpy84 ::

Zanimivo, da imate vse te stevilke, medtem ko uradne stevilke sama podjetja niso izdala. Ce pa so st. recimo kokr tolk tocne, mercedes tudi veliko vec, da za voznika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

springfield ::

Podatki 6-ih angleskih ekip morajo bit javni, za ostale se pa tudi najde nacin.
https://www.racefans.net/2019/12/27/the...

Scorpy84 ::

Sej pravim ostali načini so, da izračunajo št. zaposlenih, vrednost pogodbe inženirja itn... pravega upogleda nimajo. Velika moštva, lahko spretno z večimi oddelki to prikrijejo, manjša pa ne, pa tudi razvoj motorja nimajo in bi se še naštelo

PrimozR ::

Gambino je izjavil:

Mercedes je že lani začel razvija bolid za 2021, tako da je Ferrari že sedaj v zaostanku. Sicer pa je to lahko vse zavajanje s strani Italjanov. Z dovoljenjem FIAe so dobili dovoljenje za idelavo novega motorja za letošnjo leto, kar jim lahko prinese ogromno prednost, tako da lahko vse skupaj fejkajo, italjani pač.

Od kej zaboga milega ti ideja, da samo Mercedes razvija avto za 2021, ostali pa ne??

FYI, za Mercedes se vedno bolj govori, da bodo ukinili tovarniško ekipo. Kjer je dim...

Pa 'dovoljenje' za 'popolnoma nov motor' je res ena dobra stvar. Vzame ti samo 5 minut dela, kajne? Aja, saj so italjani, bodo zgoljufali še razvoj novega motorja.

Resno, ustavi se, ker govoriš take bedarije...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

TOP ::

Najbolje bi bilo,da dajo kar naslov že Lojzetu,ker itak nema smisla Ferrari je že priznal,da so končali letošnjo sezono.To se vidlo po časih na testiranjih in če se bo Ferari res boril za kako 3 moštvo ,kdaj se je to nazadnje zgodilo.Kar se tiče goljufi,vsa moštva nekaj goljufajo in še vsak,ki je osvojil naslov so nekaj mučkali.Živel MOTO GP.

Gambino ::

V glavnem, sedem moštev se je pritožilo nad dogovorom med Ferrarijem in FIAo. Ne bo se to končalo tako na izzi.

Včasih se je govorilo, da FIA pomeni Ferrari International Assistance. Očitno ni bilo čisto iz trte izvito...

Gambino ::

Vseh sedem ekip, razen Haasa in Alfe Romeo, je podpisanih pod dopis FIA, v katerem zahtevajo pojasnila, ali pa bodo odgovore iskali po pravni poti.

Spodaj podpisane ekipe smo šokirane in presenečene nad izjavo FIA 28. februarja glede zaključka preiskave pogonskega sklopa Scuderie Ferrari.

Nadzornik športnih pravil v F1 ima odgovornost, da ravna po najvišjih standardih vodenja, integritete in transparentnosti.

Po mesecih preiskave, ki jih je izvedla FIA, ostro protestiramo, da je FIA dosegla zaupni dogovor s Ferrarijem in zaključila to zadevo.

Zato javno izražamo skupno odločenost, da dosežemo popolno razkritje v tej zadevi, da poskrbimo, da naš šport tretira vse ekipe pošteno in enako. To delamo tudi v imenu navijačev, ostalih sodelujočih in delničarjev F1.

Ekipe so v skupni izjavi napovedale tudi pravne postopke, če FIA ne bo razkrila vsebine preiskave.

Dodatno, pridržujemo si pravico, da začnemo legalne postopke tako pri FIA kot pri za to pristojnih sodiščih.

Podpisane so vse ekipe, razen Haasa in Alfe ter seveda Ferrarija.

Kaj to v praksi pomeni, bomo videli, a kot kaže lanski sporni Ferrarijev motor, ki ga je FIA skušala rešiti za zaprtimi vrati, ne bo šel tako mirno skozi.

PrimozR ::

springfield ::

Kaj zdaj Toto joce? Vlozo bi protest na dirki, ce je bil trdno preprican, da je kaj narobe.

BT52 ::

Cr00k je izjavil:


Drugače pa sva z ženo v šusu pogledala celo 2.sezono na Netflixu... super. Komi čakam konec sezone, da bo 3. sezona na vrsti :)))

Gunther FTW :)


Odkrito so posneli oz. editali vse v politično korektni smeri. Dejansko ne vem zakaj sem pričakoval nekaj sočnega. Recimo v mislih imam RichSCAMenergy pa Ferrari Pu gate.

springfield je izjavil:

Kaj zdaj Toto joce? Vlozo bi protest na dirki, ce je bil trdno preprican, da je kaj narobe.


Odkrito tole smo videli že na kilometer ko si videl FIA izjavo. Dejasko pričakovano, kaj pa drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

springfield ::

Neke govorice so, da bi naj Ferrarijev inzenir izdal skrivne podatke o motorju Mercedesu, ki jih je posredoval RB-ju. RB z Markotom na celu je pa takoj sel do FIE. Baje je FIA zelo specificne stvari sprasevala, ki jih niso mogli vedet (kako sta RB in Mercedes sploh vedela za goljufajnje s pretokom?). Tak da bi blo hecno, ce bi se izkazalo za dogovor, da Ferrari ne dobi kazni v zameno, da ne razkrije skandala Spygate 2.0. Kar bi seveda zlo slabo luc vrglo na Mercedes in samo F1, ce pride v javnost. Ampak ta teorija je bolj za kaki film :))
Sam sem se vedno mnenja, da je slo za neko sivo cono, ki je mogoce uporabna tudi v sportnih avtih in se ne sme razkrit javnosti. Ampak Toto bo naredil vse, da zaj*** Ferrari, ker je ta podprl pravila za 2021.

BT52 ::

springfield je izjavil:

@BT52 daj nehaj jokat. Pac ne verjamemo tvojemu BS-u ne glede koliko besed uporabis. Vsakic, ko se oglasis butnes eno butasto. Ferrari, da rabi bolj F1 kot obratno? Pa kje ti zivis? Ce ze govoris o realnosti, malo odmisli, da vsak vecer onaniras na Mercedes in poglej kak stojijo stvari. Ferrari je bil ze drugo leto zapored izbran za najmocnejso znamko na svetu. Ne med proizvajalci avtov, med vsemi. Zadnjih 11 let blamaze v F1 jim tu prav gotovo ni pomagalo. Realno stanje je, da ima Mercedes public event v Hockenheimu in je med publiko vec Ferrarijevih kap kot Mercedesovih.


Ok. Agree to dissagree. Niti me nisi razumel. Ferrari nebi propadel. Samo F1 jim je imidž. F1 je indenditeta, ki so kar močno kaže v hiperšportnikih, ter športnikih. To jim je prvotni biznis. Z razlogom model hiperšportnika z "track supportom" se kopira po vsej idustriji. Mclaren, Porsche, ter zdaj tudi Aston prevzemajo tovrstni model "najemanja" zabevnega "racing" izkušnje.

Res mogoče sem spregledal. Ferrari še posebej se zdaj z novimi modeli širi. Predvsem od tistega trenutka ko so šli na borzo oz "public". Trenutno delajo celo modele tj Ferrari Roma, ki si celo deli platformo z FCA groupo (Maseratti). Tako, da tole sodelovanje ni več samo pri motorjih, ki jih veselo tunajo pri Alfi ali Maserattiju Enako bo tudi z SUV modelom, ki ga bojda pripravljajo. Recimo 60% Ferrari rabi F1, kot obratno. Slednja pa z američani postaja šov, kot CART, INDY in NASCAR propalice.
««
4 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
161672993 (7553)          
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251106114 (37673) broken/link
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430264527 (120122) BT52

Več podobnih tem