Forum » Na cesti » Golf 7 2015, feltne iz R 16, na R 17 ali 18?
Golf 7 2015, feltne iz R 16, na R 17 ali 18?
nekoman ::
Zdravo.
Za omenjeni avto golf 7 letnik 2015 imam namen kupiti dodaten komplet platišč.
Sedaj so na avtu 16" original, avto ima lounge paket opreme.
Če bi dal gor 18", koliko se to pozna pri porabi goriva in pobiranju profila?
Verjetno bom dal 17", ker se mi dozdeva da bo blo 18 mal prehudo:)
Pa še gume za 18 znajo bit dost dražje k so bol izven serijske...
Prosim za kakšen komenetar
Za omenjeni avto golf 7 letnik 2015 imam namen kupiti dodaten komplet platišč.
Sedaj so na avtu 16" original, avto ima lounge paket opreme.
Če bi dal gor 18", koliko se to pozna pri porabi goriva in pobiranju profila?
Verjetno bom dal 17", ker se mi dozdeva da bo blo 18 mal prehudo:)
Pa še gume za 18 znajo bit dost dražje k so bol izven serijske...
Prosim za kakšen komenetar
-valvoline- ::
Ce bi rad vsako leto servisiral podvozje kar daj :V
Za slovenistanske makadame, se tistih 16" je pametno zamenjat z 15" in debelejsim profilom.
Za slovenistanske makadame, se tistih 16" je pametno zamenjat z 15" in debelejsim profilom.
nekoman ::
Kje je point spraševanja po porabi goriva ko gledaš 18" feltne?
Ja uprašam če ma kdo izkušnje s tem.
Zdej pije 4,4 litra/100km na 16", pol bo pa mogoče 5L, nima veze, tud če 5,5; sam zanima me koliko se to pozna
-valvoline- je izjavil:
Ce bi rad vsako leto servisiral podvozje kar daj :V
Za slovenistanske makadame, se tistih 16" je pametno zamenjat z 15" in debelejsim profilom.
to pa drži glede cest ja:)
cene R18 gume: http://www.superguma.si/iskanje-s-42.as...
So še cenejše kot za 16"...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nekoman ()
ziga1990 ::
Zdravo.
Za omenjeni avto golf 7 letnik 2015 imam namen kupiti dodaten komplet platišč.
Sedaj so na avtu 16" original, avto ima lounge paket opreme.
Če bi dal gor 18", koliko se to pozna pri porabi goriva in pobiranju profila?
Verjetno bom dal 17", ker se mi dozdeva da bo blo 18 mal prehudo:)
Pa še gume za 18 znajo bit dost dražje k so bol izven serijske...
Prosim za kakšen komenetar
jaz osebno nebi kupil takih platišč in bi obdržal 16˝, ker kot je uporabnik -valvoline- povedal za naše ceste nizkoprofilne gume niso, ker bo podvozje trpelo in ko kako luknjo na cesti najdeš bo denarnica bolela
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Horas ::
jaz sem pred leti imel bmw e39 in 18col z 45 preseka, in nisem imel problemov kot vi govorite. super sem se peljal kjerkoli.
OP daj gor kar si ti želiš in uživaj
OP daj gor kar si ti želiš in uživaj
Siddh ::
upoštevaj da zdaj dobiš dobro gumo, continental , pirelli za dobrih 60 €, na 17, 18 colskih pa pod 100 € težko.
d4vid ::
Če nisi nek divjak, dobiš 18 col gumo tudi za 60€, če seveda govorimo o 225/40R18 gumi. Še na mojga megana RS sem dal 18" viking za 55-60€ pa nimam nekih hudih pripomb.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
zk_eu ::
Dobro je tudi, da veš kaj ti več pomeni. Ali udobje, ali pa oprijem/izgled.
Nimam sicer Golfa, sem pa imel na Insigniji, ko sem jo kupil, 18 colska platišča (245/45-18). Opli so že sicer tako po naravi malo bolj trdi. No, čisto novi niti ne več toliko, prejšnji modeli pa. Nekaj je tudi odvisno od modela gume. Skratka za zimo sem takrat potem na hitro kupil 16-colska. Ko sem zamenjal, se mi je zdelo, da avto kar plava na tistih balonih, vendar se hitro navadiš, vožnja pa je neprimerno bolj udobna. Na AC tega niti ne opaziš, na kakšni relacijski vožnji pa.
Kompromis so mi bile 17-ke (225/55-17). So še vedno baloni, niso pa "takšni" baloni kot 16 colske gume. Po ovinkih se pa tudi dobro držijo za tisto kar jaz potrebujem :). Meni osebno udobje več pomeni kot pa tisti izgled. Pa še pnevmatike so malenkost cenejše :).
Nimam sicer Golfa, sem pa imel na Insigniji, ko sem jo kupil, 18 colska platišča (245/45-18). Opli so že sicer tako po naravi malo bolj trdi. No, čisto novi niti ne več toliko, prejšnji modeli pa. Nekaj je tudi odvisno od modela gume. Skratka za zimo sem takrat potem na hitro kupil 16-colska. Ko sem zamenjal, se mi je zdelo, da avto kar plava na tistih balonih, vendar se hitro navadiš, vožnja pa je neprimerno bolj udobna. Na AC tega niti ne opaziš, na kakšni relacijski vožnji pa.
Kompromis so mi bile 17-ke (225/55-17). So še vedno baloni, niso pa "takšni" baloni kot 16 colske gume. Po ovinkih se pa tudi dobro držijo za tisto kar jaz potrebujem :). Meni osebno udobje več pomeni kot pa tisti izgled. Pa še pnevmatike so malenkost cenejše :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Arzen28 ::
Mi imamo gor 17ke, pa ni večje porabe, mogoče je to zato ker je pozimi poraba ponavadi večja. Odzivnost je boljša, hkrati pa vožnja trša. Ko damo gor zimske 16ke, je udobje boljše. Še največja razlika je v sami ceni gum. Čeprav ponavadi kupujemo michelin ali continental, pa smo za 17ko vzeli kumho, top gume. A še vedno smo dali malce čez 100EUR na gumo. Pa seveda je avto lepši z 17kami. Je pa to stvar osebnega okusa.
17ke so nizkoprofilne in jih imamo čez poletje, pozimi 16ke navadne. Imamo pa športno fiesto, tak da ni golf.
17ke so nizkoprofilne in jih imamo čez poletje, pozimi 16ke navadne. Imamo pa športno fiesto, tak da ni golf.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Arzen28 ()
-valvoline- ::
Dobro je tudi, da veš kaj ti več pomeni. Ali udobje, ali pa oprijem/izgled.
Nimam sicer Golfa, sem pa imel na Insigniji, ko sem jo kupil, 18 colska platišča (245/45-18). Opli so že sicer tako po naravi malo bolj trdi. No, čisto novi niti ne več toliko, prejšnji modeli pa. Nekaj je tudi odvisno od modela gume. Skratka za zimo sem takrat potem na hitro kupil 16-colska. Ko sem zamenjal, se mi je zdelo, da avto kar plava na tistih balonih, vendar se hitro navadiš, vožnja pa je neprimerno bolj udobna. Na AC tega niti ne opaziš, na kakšni relacijski vožnji pa.
Kompromis so mi bile 17-ke (225/55-17). So še vedno baloni, niso pa "takšni" baloni kot 16 colske gume. Po ovinkih se pa tudi dobro držijo za tisto kar jaz potrebujem :). Meni osebno udobje več pomeni kot pa tisti izgled. Pa še pnevmatike so malenkost cenejše :).
Lepo in natancno opisano, kljucna je visina/presek gum, ne glede premera. 55 je se dokaj sprejemljivo, 50 je glih na meji sprejemljivega (jaz ne bi mev) pod 50 je pa ze tako trdo k da se furas z leseno karjolo. To velja za vse premere platisc, s tem da manjsi presek se bo pri visjem premeru se bolj obcutit (trdota).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Arzen28 ::
Mi imamo gor 17ke, pa ni večje porabe, mogoče je to zato ker je pozimi poraba ponavadi večja. Odzivnost je boljša, hkrati pa vožnja trša. Ko damo gor zimske 16ke, je udobje boljše. Še največja razlika je v sami ceni gum. Čeprav ponavadi kupujemo michelin ali continental, pa smo za 17ko vzeli kumho, top gume. A še vedno smo dali malce čez 100EUR na gumo. Pa seveda je avto lepši z 17kami. Je pa to stvar osebnega okusa.
17ke so nizkoprofilne in jih imamo čez poletje, pozimi 16ke navadne. Imamo pa športno fiesto, tak da ni golf.
Pozabil dodati, da smo v 4 letih dvakrat menjali stabilizator. Naš avto ima eibach vzmetenje, torej je že nekako pripravljen za trše gume, golf ne bo, zato imaš lahko več stroškov na podvozju.
Dimnik ::
-valvoline- je izjavil:
Dobro je tudi, da veš kaj ti več pomeni. Ali udobje, ali pa oprijem/izgled.
Nimam sicer Golfa, sem pa imel na Insigniji, ko sem jo kupil, 18 colska platišča (245/45-18). Opli so že sicer tako po naravi malo bolj trdi. No, čisto novi niti ne več toliko, prejšnji modeli pa. Nekaj je tudi odvisno od modela gume. Skratka za zimo sem takrat potem na hitro kupil 16-colska. Ko sem zamenjal, se mi je zdelo, da avto kar plava na tistih balonih, vendar se hitro navadiš, vožnja pa je neprimerno bolj udobna. Na AC tega niti ne opaziš, na kakšni relacijski vožnji pa.
Kompromis so mi bile 17-ke (225/55-17). So še vedno baloni, niso pa "takšni" baloni kot 16 colske gume. Po ovinkih se pa tudi dobro držijo za tisto kar jaz potrebujem :). Meni osebno udobje več pomeni kot pa tisti izgled. Pa še pnevmatike so malenkost cenejše :).
Lepo in natancno opisano, kljucna je visina/presek gum, ne glede premera. 55 je se dokaj sprejemljivo, 50 je glih na meji sprejemljivega (jaz ne bi mev) pod 50 je pa ze tako trdo k da se furas z leseno karjolo. To velja za vse premere platisc, s tem da manjsi presek se bo pri visjem premeru se bolj obcutit (trdota).
Valvoline.....? pa ti veš, da je presek oz višina same gume odvisna od širine gume. Zato ne piši bedarij, da je višina 50 spodnna meja sprejemlivega, ker je višina 50 različna npr. 195 50 16 oz 225 50 16
zk_eu ::
Mislim, da sva se oba malo nerodno izrazila in je obema jasno, da se višina računa v odvisnost od premera platišča in širine pnevmatike.
Malo sva kar posplošila, ker je običajno pri osebnih vozilih višina pnevmatike manjša pri večjem premeru platišča, kar je verjetno logično, ker pnevmatike drugače ne bi šla v kolotek. Ni pa to pravilo seveda.
Malo sva kar posplošila, ker je običajno pri osebnih vozilih višina pnevmatike manjša pri večjem premeru platišča, kar je verjetno logično, ker pnevmatike drugače ne bi šla v kolotek. Ni pa to pravilo seveda.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
Meizu ::
Res je. Sem tudi sam mislil najprej da temu ni tako, pa je res visina odvisna od procentualnega razmerja med sirino in visino in ne odraza visine v milimetrih direkt.
Mene cudi, kako so zdaj 18ice toliko dostopne. Jaz imam na opel astri serijsko 225/50/R17 in sem hotel zaradi izgleda ruknit gor 18ice takrat (pred cca. 3mi leti), pa so bile ze 17ice toliko drage, da sem za zimsko nexenko placal nekje 110 al 120 eur/gumo, se ne spomnem vec tocno, zdaj pa kar naenkrat 18ice nexenke za 80? Iz dis a dzoke!
Na koncu mi je pa zdaj po 3h letih uporabe vozila toliko vseeno, da sem na koncu se zadovoljen, da nisem zmetal 400 eur za druge 18 colske felge, ker bi se zdaj malo tepel po glavi, he he.
Mene cudi, kako so zdaj 18ice toliko dostopne. Jaz imam na opel astri serijsko 225/50/R17 in sem hotel zaradi izgleda ruknit gor 18ice takrat (pred cca. 3mi leti), pa so bile ze 17ice toliko drage, da sem za zimsko nexenko placal nekje 110 al 120 eur/gumo, se ne spomnem vec tocno, zdaj pa kar naenkrat 18ice nexenke za 80? Iz dis a dzoke!
Na koncu mi je pa zdaj po 3h letih uporabe vozila toliko vseeno, da sem na koncu se zadovoljen, da nisem zmetal 400 eur za druge 18 colske felge, ker bi se zdaj malo tepel po glavi, he he.
d4vid ::
Res je. Sem tudi sam mislil najprej da temu ni tako, pa je res visina odvisna od procentualnega razmerja med sirino in visino in ne odraza visine v milimetrih direkt.
Mene cudi, kako so zdaj 18ice toliko dostopne. Jaz imam na opel astri serijsko 225/50/R17 in sem hotel zaradi izgleda ruknit gor 18ice takrat (pred cca. 3mi leti), pa so bile ze 17ice toliko drage, da sem za zimsko nexenko placal nekje 110 al 120 eur/gumo, se ne spomnem vec tocno, zdaj pa kar naenkrat 18ice nexenke za 80? Iz dis a dzoke!
Na koncu mi je pa zdaj po 3h letih uporabe vozila toliko vseeno, da sem na koncu se zadovoljen, da nisem zmetal 400 eur za druge 18 colske felge, ker bi se zdaj malo tepel po glavi, he he.
Odvisno od dimenzije.
Npr. zimska conti 215/45R17 je cca 145€, 225/45R17 pa 115€.
Se dnevno vozim na 225/40R18 in nimam občutka da si bom zlomil hrbet. Pa ima avto športno podvozje.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Machete ::
Nudobna vožnja. Jaz resno razmišljam o menjavi 18 za 17. Lp
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
sandmat ::
matobeli ::
Razen če pobarvaš čeljusti na rdečo, to je potem to.
P.S:ne imet 225 za zimo, pade mal snega in te niti nova conti ne reši.
P.S:ne imet 225 za zimo, pade mal snega in te niti nova conti ne reši.
nekoman ::
Bom nabavil kar 17" z gumami 225/45.
Zanima me glede senzorjev za tlak pri golfu.
Mislim da ima "navadne" ventilčke za zrak, in pol zazanava tlak preko abs ring??? to sem prebral v nekem članku na netu.
Zato ker tudi na displeyu nikjer ne piše koliko je tlaka v kateri pnevmatiki, je samo tipka SET, ko napolniš gume, da potrdiš.
Ker doma na meganu IV 2017, ki ima senzorje, kaže za vsako gumo koliko je tlaka npr. 2.4
Komentar?
Zanima me glede senzorjev za tlak pri golfu.
Mislim da ima "navadne" ventilčke za zrak, in pol zazanava tlak preko abs ring??? to sem prebral v nekem članku na netu.
Zato ker tudi na displeyu nikjer ne piše koliko je tlaka v kateri pnevmatiki, je samo tipka SET, ko napolniš gume, da potrdiš.
Ker doma na meganu IV 2017, ki ima senzorje, kaže za vsako gumo koliko je tlaka npr. 2.4
Komentar?
Horas ::
Buggy ::
Razen če pobarvaš čeljusti na rdečo, to je potem to.
P.S:ne imet 225 za zimo, pade mal snega in te niti nova conti ne reši.
U cela jeba 225 guma. Pravis da te nova conti ne res ...Sava pa te, ce imas pa celjusti rumene pa sploh
Trd avto na 17..katere pa gume. jaz sem na 245/35/20 z nastavljivim podvozjem v sport na cestah ki so res zjebane cisto lepo vozil. Kaksne balone to pol eni vozte
ziga1990 ::
^^ mislim da nočmo vsi da nas premetava v avtomobilih ko se vozimo po slabih cestah
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Buggy ::
225/45/17 na obicnem podvozju ni nobeno premetavanje in ce mu pase naj vzame. En mu je celo priporocal naj gre iz 16 raje na 15 :S
...pa da res nebi kaksnih celjusti sam barval, ker to je po led aftermarket zarnicah za tablico, druga najbolj cefurska stvar :D
...pa da res nebi kaksnih celjusti sam barval, ker to je po led aftermarket zarnicah za tablico, druga najbolj cefurska stvar :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
GR2 ::
Tako je, 225/45/17 se smatrajo še kot mehke, sam ne opazim nekih razlik napram 205/55/16. Še najbolj opazim razliko po moji ulici kjer so 225 zaradi precej večje širine (kdor je kdaj meril letno in zimsko ve da se ne gre samo za 20mm, ker so letne povsem drugačne oblike) precej bolj občutljive na kolesnice. Glavne ceste pa itak niso tako valovite, razen tisti del proti Jesenicam.
Ko sem enkrat na glavni cesti je isti shit, izogibam se edino tistih poglobitev za kanalizacijske jaške kjer jih je na enem mestu kar precej skupaj, pa noben poglihan s cesto. To ne bi šlo gladko čez pa če bi imel 195/65/15.
Največ je pa udobje res odvisno od podvozja. Alfa Mito je bil trd ko pes še s 195/55/16, tolk da sem imel problem s skoraj na pol spuščeno gumo, ker sem vozil preveč proti robu ceste kjer so poglobitve za odtekanje vode. Clio 3 RS na cup podvozju, čeprav vsi pravijo da je trd, je bil bolj podoben navadnemu avtu kot pa Mitu.
Z vožnjo s 4,4l porabe sicer povsem vseeno kakšna kolesa imaš, samo da so okrogla. Glej pač najcenejšo dimenzijo ki gre na tvoj avto.
In če ti je vseeno za 1l več, ne vem zakaj že z obstoječimi kolesi ne voziš bolj dinamično. Če nič ne škriplje, ne delaš prav.
Ko sem enkrat na glavni cesti je isti shit, izogibam se edino tistih poglobitev za kanalizacijske jaške kjer jih je na enem mestu kar precej skupaj, pa noben poglihan s cesto. To ne bi šlo gladko čez pa če bi imel 195/65/15.
Največ je pa udobje res odvisno od podvozja. Alfa Mito je bil trd ko pes še s 195/55/16, tolk da sem imel problem s skoraj na pol spuščeno gumo, ker sem vozil preveč proti robu ceste kjer so poglobitve za odtekanje vode. Clio 3 RS na cup podvozju, čeprav vsi pravijo da je trd, je bil bolj podoben navadnemu avtu kot pa Mitu.
Z vožnjo s 4,4l porabe sicer povsem vseeno kakšna kolesa imaš, samo da so okrogla. Glej pač najcenejšo dimenzijo ki gre na tvoj avto.
In če ti je vseeno za 1l več, ne vem zakaj že z obstoječimi kolesi ne voziš bolj dinamično. Če nič ne škriplje, ne delaš prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
nekoman ::
Zanimivi posti in odgovori.
Sem pa pozabil omeniti, da imam golfa 1.6 tdi s 110KM.
Se pravi, zdej je gor 205/55/16. če grem na 225/45/17 je to kar dosti širše; to zna dost vplivat na pospeševanje in porabo, kaj?
Če bi imel 150 KM, vrjetno ne bi bilo toliko opazno...
Sem pa pozabil omeniti, da imam golfa 1.6 tdi s 110KM.
Se pravi, zdej je gor 205/55/16. če grem na 225/45/17 je to kar dosti širše; to zna dost vplivat na pospeševanje in porabo, kaj?
Če bi imel 150 KM, vrjetno ne bi bilo toliko opazno...
sandmat ::
1.6 in 2.0 tdi so traktorji. Nima veze a 110 al 150km, ni to avto, s katerim bi resno pospeševal, tako da bistvene razlike ne bo. Večji vpliv na porabo bo imelo jajcanje in gledanje na porabo kot pa 2cm širše gume.
Meizu ::
150km dizel bo lagano pustil marsikaterega bencinarja za sabo, razen ce mislis frezat zadaj z 8 tavznt obrati ko da bos zletel na luno.
matobeli ::
Grem stavit da niti enega 2.0 turbo bencinarja ne pusti za sabo
Kaj se v resnici zgodi če vzameš v primerjavo 2.0TDI in 2.0TSI:
Kaj se v resnici zgodi če vzameš v primerjavo 2.0TDI in 2.0TSI:
GR2 ::
150km dizel bo lagano pustil marsikaterega bencinarja za sabo, razen ce mislis frezat zadaj z 8 tavznt obrati ko da bos zletel na luno.
Res poštena primerjava 150KM TURBOdizel napram 100-140KM NA bencinar.
V teoriji je pa tako, bencinar je rahlo hitrejši:
http://www.zeperfs.com/en/duel4334-5621...
Da ne govorim o realnosti, Passat dizel mi vozi v klanec 60 ko grem sam 90, 2000rpm in to. Jaz se še z mrzlim motorjem omejim na 3000rpm, toliko rabi praktično vsak avto, pa če ima 500KM.
Recimo včeraj, traktor vozi borih 30, se sprazni nasprotni promet, jaz sem moral prehitet tako Passata kot traktor (kdo bo prehitel in kdo ne sam sprocesiram zelo hitro, se ne spomnim da bi se kdaj uštel), 1. do 5000, nekaj vrtenja v prazno, ker se zdaj čez dan pač tali led, ampak sem se moral že ustavit na njuno hitrost tako da nisem mogel štartat v 2. Tako pač gre to v realnosti, z omejevanjem na 2000 rpm ne prideš nikamor, ta je izgubil sigurno še minuto preden se je traktor spokal drugam, če sta šla oba v naselje, pa povsem možno da tudi tam ni prehiteval in je povsem možno vozil za njim še par minut.
Iz zgornjega Youtube videa:
In case of acceleration on any specific gear from low revs, the petrol version just flies, the diesel one is much less agile.
TDI 150KM ima res neverjetno turbo luknjo, čakaš in čakaš, potem se pa šele odpre. Ta motor je neuporaben izven AC, za AC je pa OK. Pri mojem 1.6T 200 pipneš gas in gre. Kolikor je to pač mogoče za 200KM, ne delajo zastonj avtov s štirimi turbinami.
Oplov 1.4T 100KM v Corsi in 150KM v Astri imata pa res veliko turbo luknjo, sekundo moraš sigurno čakat, da začne pospeševat. Sem probal tudi 1.6 dizla 136, noben od teh mi ni ostal preveč v spominu, recimo da sta 136 in 150 kar primerljiva, in res je tako:
http://www.zeperfs.com/en/duel5983-6050...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
sandmat ::
GR2 ::
Ko sem imel še 1.4T 135, sem bil pa ravno vštric s turbodizli, drugače jih je bilo res vsaj ene 5 takih psihičev da niso odnehali še ko sva bila že pri tabli za naselje ali pa pred slepim ovinkom. S Passati/Golfi 2.0 TDI se ni za igrat. Zdaj z 200KM nimam nobenih problemov z dizli. Edino prvo leto, ko sem še utekaval motor. Res pa da je tako tišastih voznikov tudi vsako leto manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
nekoman ::
našel felge ki so mi všeč + gume, šel pogledat
jutri jih grem iskat, mogoče:)
ker sem na poti domov klical mehanika, kateremu cela družina vozi avte rihtat, 6 kom in je fer človek.
mu povem da bi dal iz 205/55/16 na 225/45/17
odgovor: zgledal bo fajn, vse bo dražje :)
pa naj bo
jutri jih grem iskat, mogoče:)
ker sem na poti domov klical mehanika, kateremu cela družina vozi avte rihtat, 6 kom in je fer človek.
mu povem da bi dal iz 205/55/16 na 225/45/17
odgovor: zgledal bo fajn, vse bo dražje :)
pa naj bo
Meizu ::
150km dizel bo lagano pustil marsikaterega bencinarja za sabo, razen ce mislis frezat zadaj z 8 tavznt obrati ko da bos zletel na luno.
sure, 2.0 TDI vs 2.0 turbo bencinar ... bi res rad videl kaj se zgodi s traktorjem :D
Lemans ze krepka leta poteze lovorike s traktorji.
Meizu ::
b3D_950 ::
Audija že ene 6 let ni v Lemanu, ostala je samo še Toyota+kakšn Rebelion/SMP, vmes je bil še Porsche ene tri leta (med 2015-2017). Pa tudi v LMP1 so max 2-3 različni proizvajalci: npr. imaš 6 avtomobilov v LMP1 od tega so 4 Audiji. Skoraj nemogoče, da ne bi en Audi zmagal.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
nekoman ::
v homologaciji je ET 49, felge 17 bodo mela pa ET 47.
torej bodo 2 mm bolj ven, recimo temu
a rabim kake distančnike ?
no
d4vid :: 12. jan 2020, 19:34:43
citiraj
#
torej bodo 2 mm bolj ven, recimo temu
a rabim kake distančnike ?
no
d4vid :: 12. jan 2020, 19:34:43
citiraj
#
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nekoman ()
Meizu ::
Audija že ene 6 let ni v Lemanu, ostala je samo še Toyota+kakšn Rebelion/SMP, vmes je bil še Porsche ene tri leta (med 2015-2017). Pa tudi v LMP1 so max 2-3 različni proizvajalci: npr. imaš 6 avtomobilov v LMP1 od tega so 4 Audiji. Skoraj nemogoče, da ne bi en Audi zmagal.
Torej ce v F1 ruknemo 6 martini williamsov ni hudic da en ne zmaga kaj
sandmat ::
Super, da sanjamo o Lemansu v temi, v kateri je omenjen 1.6 TDI. Na nivoju BMW skupine, kjer vsi sanjajo o M5, vozijo pa 118d/318d. :D
Buggy ::
Meizu ::
Buggy ::
Super, da sanjamo o Lemansu v temi, v kateri je omenjen 1.6 TDI. Na nivoju BMW skupine, kjer vsi sanjajo o M5, vozijo pa 118d/318d. :D
Hja, ti si prvi vrgel ven neke primerjave med traktorji in frezami.
nope..tole je rekku!
1.6 in 2.0 tdi so traktorji. Nima veze a 110 al 150km, ni to avto, s katerim bi resno pospeševal, tako da bistvene razlike ne bo. Večji vpliv na porabo bo imelo jajcanje in gledanje na porabo kot pa 2cm širše gume.
in je popolnoma res...iscete dlako v jajcu!
150km dizel bo lagano pustil marsikaterega bencinarja za sabo, razen ce mislis frezat zadaj z 8 tavznt obrati ko da bos zletel na luno.
tole je popolen nesmisel...kaj ste se sli naprej je pa itak popolen offtopic, kot vedno.
@OP...ne delaj cele znanosti. Ce ti je feltna vsec jo kupi. Ce ni homologirana jo homologiraj..bemti delate znanost iz najbolj brezveznih stvari
sandmat ::
Super, da sanjamo o Lemansu v temi, v kateri je omenjen 1.6 TDI. Na nivoju BMW skupine, kjer vsi sanjajo o M5, vozijo pa 118d/318d. :D
Hja, ti si prvi vrgel ven neke primerjave med traktorji in frezami.
2.0 turbaka lahko kupi povprečen burek v koriniti, mašino z Lemansa lahko gledaš s 5 metrov v muzeju. Ni lih primerjava, ane? ;)
@OP...ne delaj cele znanosti. Ce ti je feltna vsec jo kupi. Ce ni homologirana jo homologiraj..bemti delate znanost iz najbolj brezveznih stvari
This!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sandmat ()
Meizu ::
2.0 turbaka lahko kupi povprečen burek v koriniti, mašino z Lemansa lahko gledaš s 5 metrov v muzeju. Ni lih primerjava, ane? ;)
Kaj se delate neumnega zdej. Dobro veste vsi skupaj, da v temah nabijate s traktorji vecinoma zato, ker dvigujete freze v visave, ko pa pride ven dejanski primer traktorja, ki da frezam "a run for their money" pa s taksnimi. :)
Hehe, dejte no mir.
tole je popolen nesmisel...kaj ste se sli naprej je pa itak popolen offtopic, kot vedno.
Kaj je popoln nesmisel. Z jebeno astro (2.0 cdti 165hp, in to preden sem jo cipiral na 205hp) drzim v ravnici kolega s sciroccom 1.6 tsi 160hp, pa je avto lazji kot moja karavanka.
Ce ga ne tera konstantno do limiterja ga pa lahko natezem z navorom all day long. Pa se bo 2x vmes tankal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
sandmat ::
Kaj je popoln nesmisel. Z jebeno astro (2.0 cdti 165hp, in to preden sem jo cipiral na 205hp) drzim v ravnici kolega s sciroccom 1.6 tsi 160hp, pa je avto lazji kot moja karavanka.
Ce ga ne tera konstantno do limiterja ga pa lahko natezem z navorom all day long. Pa se bo 2x vmes tankal.
A 0.9 turbaka tudi prehitiš? ;)
Meizu ::
Kaj je popoln nesmisel. Z jebeno astro (2.0 cdti 165hp, in to preden sem jo cipiral na 205hp) drzim v ravnici kolega s sciroccom 1.6 tsi 160hp, pa je avto lazji kot moja karavanka.
Ce ga ne tera konstantno do limiterja ga pa lahko natezem z navorom all day long. Pa se bo 2x vmes tankal.
A 0.9 turbaka tudi prehitiš? ;)
Hp to hp, v cem je problem? A to pomeni da korveta sisa vse po spisku ker ima pod havbo 6 litrski motor?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 115580 (94895) | gddr85 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109208 (68090) | Berserker |
» | Nakup rabljenega avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15304 (11206) | Netrunner |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46270 (41978) | Mavrik |
» | Poraba avtomobila VW GOLF IV Turbo GTI (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17832 (15843) | kriko07 |