Forum » Omrežja in internet » A1 šalabajzerji
A1 šalabajzerji
Temo vidijo: vsi

Meizu ::
Zakaj bi zapravil ogromno količino denarja in časa, če lahko preprosto reklamiraš račun?
Ker je treba šalabajzerjem nekako dat vedet da je čas da se malo zresnijo.

starfotr ::
Pri ponudniku interneta zagotovo ne.
Če bi mi šlo za ogromen izpad dohodka zaradi tega, bi razmislil o sklenitvi SLA s ponudnikom.
Če bi mi šlo za ogromen izpad dohodka zaradi tega, bi razmislil o sklenitvi SLA s ponudnikom.

Meizu ::
Pri ponudniku interneta zagotovo ne.
Če bi mi šlo za ogromen izpad dohodka zaradi tega, bi razmislil o sklenitvi SLA s ponudnikom.
Ampak če prebereš kakšne težave imamo tu v tej temi z A1, a se ti zdi, da je to res neka normalna praksa, ki si ne zasluži večje pozornosti. V mnogih primerih njihovi svetovalci dobesedno zavajajo potrošnike z izjavami tipa:
- konfiguracij modemov ne izvajamo več, ker se potem kvarijo
- reklamacija preko klicnega centra ni možna (čeprav v njihovih splošnih pogojih, ki so prosto dostopni na njihovi spletni strani jasno piše, da je reklamacijo možno sprožiti v poslovalnici, elektronsko ali preko klicnega centra)
- sklicevanje na tehnične težave glede maksimalne možne linije preko optike, čeprav je jasno, da gre v tem primeru za njihovo limitacijo, ko so s ponudnikom mreže pač podpisali pogodbo, ki jim dovoljuje le maksimalno hitrost, ki so jo podpisali)
- Nekompenzirane napake pri primerih, ko si nekdo uzame izredni dopust za prisotnost pri montaži linije, ki se ne izvede zato, ker interna služba tehniku ni posredovala vseh informacij, ki bi jih morala (izredno pogosto)
- dogovor o reklamaciji, ki je potrjen iz strani reklamacijske službe, nakar pošljejo račun v polni vrednosti brez vštete kakršne-koli dogovorjene ugodnosti oziroma rešitve
- obljubijo, da te kontaktirajo s potrebnimi informacijami, nakar se kontakt nikoli ne zgodi
- ne upoštevajo dogovorov, ki so bili potrjeni tako iz strani svetovalcev, kot tudi pristojnih internih služb
- ....
Lahko naštevam kar nekaj časa. Vsi zgornji primeri so najmanj nekaj, kar sem sam doživel, tako da to lahko potrdim iz prve roke. Zagotovo se najde še ogromno drugih primerov drugih uporabnikov, marsikdo o njih tukaj seveda tudi ne spregovori. Konec koncev verjetno tale tema ni bila brezveze ustvarjena s tako dolgo zgodovino objav in frustracij.
Torej a lahko rečemo, da ta firma posluje skladno z neko poslovno etiko in v dobri veri? Ne verjamem. Nisem pravnik ampak glede na to da svoje storitve opravljajo profitno, tu mora biti nek varnostni mehanizem in dolžnosti vsaj iz sklopa obligacijskega zakonika, če drugo ne.

starfotr ::
Saj imaš izbiro. Najbrž najmanj 3 ostale velike ponudnike, ki imajo možnost uporabiti optiko nacionalnega operaterja.

Meizu ::
Saj imaš izbiro. Najbrž najmanj 3 ostale velike ponudnike, ki imajo možnost uporabiti optiko nacionalnega operaterja.
Ja... Imaš res.
Ampak tudi ostali počasi sledijo šalabajzeriji A1, ker vidijo da to funkcionira očitno. T2 je recimo pred kratkim tako kot A1 ukinil direkten dostop do tehnične službe. To skoraj 100% pomeni drastičen upad kvalitete njihovega klicnega centra.
Telekomovci niso dosti boljši, ampak boljši kot A1 so ziher.
Moj point je, da so praktično vsi tile v podobnem košu, daleč od tega, da bi premium cena pomenila tudi premium storitev. Morda pred 30imi leti.

starfotr ::
Drugače ne more biti. Kakovost povsod pada. Na vseh področjih. Tudi storitve dostopa do interneta niso izjema.
Še vedno ti preostane, da se izseliš tja, kjer imajo top storitve.
Še vedno ti preostane, da se izseliš tja, kjer imajo top storitve.

Meizu ::
Čaki zdaj, ti se hecaš.
Ti dobesedno upravičuješ stanje in si kontent s tem? Zakaj? Imaš delniški delež v teh podjetjih, da ti je tako malo mar za kvaliteto?
Jaz bi sicer naivno upal, da nam je potrošnikom v skupnem interesu, da prejmemo čim kvalitetnejše storitve za čim manj denarja, tako kot je kapitalistu v interesu imeti s storitvijo čim manj opravka za čim več denarja. Rezultat je potem zlata sredina.
Kvaliteta pa upada, ker jim mi to dopuščamo.
Ti dobesedno upravičuješ stanje in si kontent s tem? Zakaj? Imaš delniški delež v teh podjetjih, da ti je tako malo mar za kvaliteto?
Jaz bi sicer naivno upal, da nam je potrošnikom v skupnem interesu, da prejmemo čim kvalitetnejše storitve za čim manj denarja, tako kot je kapitalistu v interesu imeti s storitvijo čim manj opravka za čim več denarja. Rezultat je potem zlata sredina.
Kvaliteta pa upada, ker jim mi to dopuščamo.

starfotr ::
Še nekdo, ki ne pozna osnov. Trikotnik kakovosti. Cena, kakovost, hitrost.
https://medium.com/@jepozdemir/project-...
Poceni, kakovostne storitve in hkrati še s hitro ter odzivno tehnično pomočjo NI.
Imaš lahko le 2 od 3 lasnosti.
Pač iščeš unicorna. To pa itak ne obstaja.
https://medium.com/@jepozdemir/project-...
Poceni, kakovostne storitve in hkrati še s hitro ter odzivno tehnično pomočjo NI.
Imaš lahko le 2 od 3 lasnosti.
Pač iščeš unicorna. To pa itak ne obstaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()

Meizu ::
Še nekdo, ki ne pozna osnov. Trikotnik kakovosti. Cena, kakovost, hitrost.
Bluziš. Internet ni od včeraj.
Hkrati pa s tem komentarjem potrjuješ, da niti približno nisi razumel, kaj sem napisal. Še enkrat preberi pa boš ugotovil, da je tvoj komentar bistroumni nesmisel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()

starfotr ::
Potrošniki zahtevajo čim nižjo ceno. Ponudba je točno taka, kot jo potrošniki zahtevajo in jo tudi dobijo. Ceni primerno se podredi celostna izkušnja.
V šoli vsak, ki doseže 50 % naredi razred/letnik.
Bistvna razlika v znanju je med tistim, ki pokaže 50 % ali tistim, ki pokaže 100 %. Na koncu oba dobita isto. Potrdilo o opravljenem izobraževanju za določeno stopnjo. Dosežen poklic imata oba enak. Ne glede na ocene.
Tako, da ponudnikov je več. Kakovost med njimi se pa razlikuje. In odvisna je od mnogo spremenljivk.
V šoli vsak, ki doseže 50 % naredi razred/letnik.
Bistvna razlika v znanju je med tistim, ki pokaže 50 % ali tistim, ki pokaže 100 %. Na koncu oba dobita isto. Potrdilo o opravljenem izobraževanju za določeno stopnjo. Dosežen poklic imata oba enak. Ne glede na ocene.
Tako, da ponudnikov je več. Kakovost med njimi se pa razlikuje. In odvisna je od mnogo spremenljivk.

Meizu ::
Torej z drugimi besedami nisi prebral ničesar in sedaj pavšalno podajaš neko ideologijo.
Ok, kaj ti morem, ti kar. Ampak lets agree to disagree.
Ok, kaj ti morem, ti kar. Ampak lets agree to disagree.

starfotr ::
V bistvu ti ne razumeš.
Še vedno iščeš premium delujoče storitve, hkrati pa si izbral najcenejšega na trgu izmed 4 ponudnikov za fiksne storitve.
To, da vse drži kar se zmeniš morda velja, če naročiš internet za 200 eur na mesec. Ne pa za 20 eur. Zaposleni so študenti (hint hint, poceni delovna sila), rezultati so temu primerni. First line support v najlepši luči.
Pač sprijazni se že, da kar si kupil, to si dobil. In več kot očitno ti je to všeč, da se ukvarjaš s ponudnikom. Jaz se nočem ukvarjat z njimi, ker nimam volje in časa.
Jaz imam po sili razmer naročnine pri vseh 4 operaterjih (privat in službeno, mobilne in fiksne) tudi med drugim privat A1 in težav nimam. Oziroma vem, da to kar plačaš, to dobiš. Ti tega ne veš.
Izkušnje so take, da pri poslovnih dostopnih so cene višje. Hkrati je tudi odzivnost in zanesljivost višja. Tudi oprema je druga in dražja.
Priključek stane za 10 priključkov za fizične osebe. Ni 10x boljši ali hitrejši ali zaneslivejši.
Če meniš, da kaj ni v redu imaš vse vzvode, da ukrepaš. Tudi državne inštitucije imaš na voljo, saj plačujemo davke.
Srečno.
Še vedno iščeš premium delujoče storitve, hkrati pa si izbral najcenejšega na trgu izmed 4 ponudnikov za fiksne storitve.
To, da vse drži kar se zmeniš morda velja, če naročiš internet za 200 eur na mesec. Ne pa za 20 eur. Zaposleni so študenti (hint hint, poceni delovna sila), rezultati so temu primerni. First line support v najlepši luči.
Pač sprijazni se že, da kar si kupil, to si dobil. In več kot očitno ti je to všeč, da se ukvarjaš s ponudnikom. Jaz se nočem ukvarjat z njimi, ker nimam volje in časa.
Jaz imam po sili razmer naročnine pri vseh 4 operaterjih (privat in službeno, mobilne in fiksne) tudi med drugim privat A1 in težav nimam. Oziroma vem, da to kar plačaš, to dobiš. Ti tega ne veš.
Izkušnje so take, da pri poslovnih dostopnih so cene višje. Hkrati je tudi odzivnost in zanesljivost višja. Tudi oprema je druga in dražja.
Priključek stane za 10 priključkov za fizične osebe. Ni 10x boljši ali hitrejši ali zaneslivejši.
Če meniš, da kaj ni v redu imaš vse vzvode, da ukrepaš. Tudi državne inštitucije imaš na voljo, saj plačujemo davke.
Srečno.

k4vz0024 ::
Dopoldne je A1 obvestil, da je odpravil napako ob 10 uri. Sedaj je ob 21.55 spet down. Zakaj se delajo norca?

pixelzgaming ::
PC: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 | 500GB NVMe | 10TB HDD | RX 6800 XT | W10
Server: i5 6500 | 32GB DDR4 | 256GB SSD | 14TB HDD | Proxmox VE
Server2: i7 4770 | 16 GB DDR3 | 128GB SSD | 16TB HDD | CasaOS
Server: i5 6500 | 32GB DDR4 | 256GB SSD | 14TB HDD | Proxmox VE
Server2: i7 4770 | 16 GB DDR3 | 128GB SSD | 16TB HDD | CasaOS

pixelzgaming ::
Vsak klicni center jih ima. Ste mar brez študentov?
ja
Kaj ima klicni center z delovanjem storitev?
kam pa prijavljaš nedelovanje? samo od sebe se redko reši.
PC: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 | 500GB NVMe | 10TB HDD | RX 6800 XT | W10
Server: i5 6500 | 32GB DDR4 | 256GB SSD | 14TB HDD | Proxmox VE
Server2: i7 4770 | 16 GB DDR3 | 128GB SSD | 16TB HDD | CasaOS
Server: i5 6500 | 32GB DDR4 | 256GB SSD | 14TB HDD | Proxmox VE
Server2: i7 4770 | 16 GB DDR3 | 128GB SSD | 16TB HDD | CasaOS

gkvmrggktv ::
Zakupljene linije s strani A1 pri Telekomu so padle. Telekom in GVO ne želita pomagati, ker nismo njihovi naročniki. Pravijo, da mora A1 sprožiti nalog za odpravo napak. Kontaktni center ni dosegljiv. Kako naj potem sploh odpravijo napako ko regijski GVO nič ne ve in noče pomagati, kljub temu da uporabljamo Telekomov omrežje, ki ga je najel A1? Vmes je kontaktni center bil dostopen, a pravijo, da za vikend nimajo kontakta s Telekomom? GVO pravi, da imajo dežurno ekipo, ki pa ni dobila naloga od Telekoma za odpravljanje napak! Pa kdo je tu nor! Izteka se rok za oddajo pripomb za poskusno. ovrednotenje. Mi bomo pa zamudili rok zaradi A1.
Ob obsežnem izpadu bi morali obvestiti Telekom pa magari da je praznik vnebovzetja A1! Telekom bi moral odpravljati napake na klice naročnikov A1, saj so solidarno odgovorni z A1!
Dragi moj, ne da ne želimo pomagati. Nismo vedeli kaj je narobe. Na tehnični podpori nismo bili obveščeni sploh o izpadu. Poleg tega ima Telekom sklenjeno pogodbo z A1 in ne s stranko pri A1. Nismo ji dolžni pomagati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gkvmrggktv ()

k4vz0024 ::
gkvmrggktv je izjavil:
Zakupljene linije s strani A1 pri Telekomu so padle. Telekom in GVO ne želita pomagati, ker nismo njihovi naročniki. Pravijo, da mora A1 sprožiti nalog za odpravo napak. Kontaktni center ni dosegljiv. Kako naj potem sploh odpravijo napako ko regijski GVO nič ne ve in noče pomagati, kljub temu da uporabljamo Telekomov omrežje, ki ga je najel A1? Vmes je kontaktni center bil dostopen, a pravijo, da za vikend nimajo kontakta s Telekomom? GVO pravi, da imajo dežurno ekipo, ki pa ni dobila naloga od Telekoma za odpravljanje napak! Pa kdo je tu nor! Izteka se rok za oddajo pripomb za poskusno. ovrednotenje. Mi bomo pa zamudili rok zaradi A1.
Ob obsežnem izpadu bi morali obvestiti Telekom pa magari da je praznik vnebovzetja A1! Telekom bi moral odpravljati napake na klice naročnikov A1, saj so solidarno odgovorni z A1!
Dragi moj, ne da ne želimo pomagati. Nismo vedeli kaj je narobe. Na tehnični podpori nismo bili obveščeni sploh o izpadu. Poleg tega ima Telekom sklenjeno pogodbo z A1 in ne s stranko pri A1. Nismo ji dolžni pomagati.
Kaj pa vzajemna pomoč?
No, če po enem tednu niste vedeli kaj je narobe in da vas nihče ni obvestil, bomo videli svizca, da zavije čokolado? Bučke prodajate...
Vedeli ste, pa še sedaj ne boste razkrili! Bom, kar jaz povedal! Verjetno je šlo za hekerski napad!

gkvmrggktv ::
Ja kaj pa naj naredimo? Čisto ločena infrastruktura je. A1 še vedno ni nikakor objavil razlog. Vse so pometli pod preprogo in povečali število ogledov za njihove storitve na TV in radio.
In ja, glede tega se strinjam. Možno, da je bilo res kaj v zvezi z hekerskim napadom.
Ampak ni nobene javne informacije.
In ja, glede tega se strinjam. Možno, da je bilo res kaj v zvezi z hekerskim napadom.
Ampak ni nobene javne informacije.
gkvmrggktv je izjavil:
Zakupljene linije s strani A1 pri Telekomu so padle. Telekom in GVO ne želita pomagati, ker nismo njihovi naročniki. Pravijo, da mora A1 sprožiti nalog za odpravo napak. Kontaktni center ni dosegljiv. Kako naj potem sploh odpravijo napako ko regijski GVO nič ne ve in noče pomagati, kljub temu da uporabljamo Telekomov omrežje, ki ga je najel A1? Vmes je kontaktni center bil dostopen, a pravijo, da za vikend nimajo kontakta s Telekomom? GVO pravi, da imajo dežurno ekipo, ki pa ni dobila naloga od Telekoma za odpravljanje napak! Pa kdo je tu nor! Izteka se rok za oddajo pripomb za poskusno. ovrednotenje. Mi bomo pa zamudili rok zaradi A1.
Ob obsežnem izpadu bi morali obvestiti Telekom pa magari da je praznik vnebovzetja A1! Telekom bi moral odpravljati napake na klice naročnikov A1, saj so solidarno odgovorni z A1!
Dragi moj, ne da ne želimo pomagati. Nismo vedeli kaj je narobe. Na tehnični podpori nismo bili obveščeni sploh o izpadu. Poleg tega ima Telekom sklenjeno pogodbo z A1 in ne s stranko pri A1. Nismo ji dolžni pomagati.
Kaj pa vzajemna pomoč?
No, če po enem tednu niste vedeli kaj je narobe in da vas nihče ni obvestil, bomo videli svizca, da zavije čokolado? Bučke prodajate...
Vedeli ste, pa še sedaj ne boste razkrili! Bom, kar jaz povedal! Verjetno je šlo za hekerski napad!

jl ::
Partnerica ima Bob, pa se ji zadnje čase dogaja, da je zelo slaba kvaliteta zvoka pri klicu. V primeru viber klica pa je slišnost ok, tako da izključujem napako na telefonu. Je še kdo opazil kaj podobnega?

MrStein ::
Po plačilu dobim še enkrat račun po pošti.
Support razjasni, da zadnji račun vedno pošljejo v tiskani obliki in elektronski. Tak, za zmedo.
Na sam račun je to težko napisati...
Da ne omenjam, da jih je nemogoče dobiti na telefon.
No, adijo in hvala za vse ribe.
Support razjasni, da zadnji račun vedno pošljejo v tiskani obliki in elektronski. Tak, za zmedo.
Na sam račun je to težko napisati...
Da ne omenjam, da jih je nemogoče dobiti na telefon.
No, adijo in hvala za vse ribe.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

d4vid ::
A ima A1 spet kak izpad? Mobilni net nagaja, klic komaj vzpistavim, optika se ne poveže že kako uro.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

2dark ::
A ima A1 spet kak izpad? Mobilni net nagaja, klic komaj vzpistavim, optika se ne poveže že kako uro.
Včasih je dobro, da znaš poklicat 040 40 40 40 pa boš še kaj izvedel.
Da. Imajo probleme.
Po plačilu dobim še enkrat račun po pošti.
Support razjasni, da zadnji račun vedno pošljejo v tiskani obliki in elektronski. Tak, za zmedo.
Na sam račun je to težko napisati...
Da ne omenjam, da jih je nemogoče dobiti na telefon.
No, adijo in hvala za vse ribe.
To pa ne bo držalo. Tiskan račun prejmeš samo, če to izrecno želiš. To je bilo lani spremenjeno. Tisti, ki ne želi več v tiskani obliki mu ga ne pošiljajo oz. si moral posebej javit, da želiš prejemati v tiskani obliki na dom.
lp.
Ne vem kam ti kličeš? Če misliš njihove centre po SLoveniji , se strinjam.
Če kličeš na A1 support 040 40 40 40 se pa ne strinjam.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()

d4vid ::
Ja, sem izvedel, da je pač padlo nekaj dol. Neuradno so menda nekje pretrgali optiko, A1 pravi da se že rešuje...
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

MrStein ::
Kaj ne bo držalo?
Da dobiš papirnati račun?
Tako kot oni razložijo?
Klical pa sem support, številko, ki jo imajo objavljeno na spletni strani.
Da dobiš papirnati račun?
Tako kot oni razložijo?
Klical pa sem support, številko, ki jo imajo objavljeno na spletni strani.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

2dark ::
Ja, sem izvedel, da je pač padlo nekaj dol. Neuradno so menda nekje pretrgali optiko, A1 pravi da se že rešuje...
Nekam počas to oni rešujejo, ker je že včeraj padlo dol.
Kaj ne bo držalo?
Da dobiš papirnati račun?
Tako kot oni razložijo?
Klical pa sem support, številko, ki jo imajo objavljeno na spletni strani.
Papirnat račun je bil lani ukinjen, razen, če izrecno želiš, da se ti ga pošilja na dom. Moja teta , ki je stra aprejema na dom v papiranati obliki, vendar sem moral to javit na A1.
Koliko je meni znano, ni več v tiskani obliki, razen če izrecno ne zaprosiš. Drugače je v digitalni obliki v mojA1.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()

Meizu ::
Včasih je dobro, da znaš poklicat 040 40 40 40 pa boš še kaj izvedel.
Da. Imajo probleme.
Izvedel ne bo nič oziroma še manj kot bo izvedel tule.
040 40 40 40 je en navaden joke

2dark ::
Včasih je dobro, da znaš poklicat 040 40 40 40 pa boš še kaj izvedel.
Da. Imajo probleme.
Izvedel ne bo nič oziroma še manj kot bo izvedel tule.
040 40 40 40 je en navaden joke
Meni je tam lepo na začetku povedalo, da imajo probleme , ki jih rešujejo in da je podaljšano čakanje na operaterja zaradi tega izpada.
Drugo vprašanje je, zakaj si ti zmišljuješ in pišeš neresnice?
Zakaj pa jaz lahko rešim vse na njihovi telefonski za pomoč uporabnikom?
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()

d4vid ::
Na klicnem centru je bilo obvestilo o težavah pri ogledu nazaj, drugega nič.
Ne bo držalo, da je problem od včeraj, 9:56 sem še klical prek vowifi.
Ne bo držalo, da je problem od včeraj, 9:56 sem še klical prek vowifi.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

Meizu ::
Drugo vprašanje je, zakaj si ti zmišljuješ in pišeš neresnice?
A živiš pri meni doma da veš kakšne informacije jaz dobivam od njih?

2dark ::
Na klicnem centru je bilo obvestilo o težavah pri ogledu nazaj, drugega nič.
Ne bo držalo, da je problem od včeraj, 9:56 sem še klical prek vowifi.
Je. Včeraj sem klical 21:51 klicni center, pa sem takoj dobil sporočilo, da imajo probleme in da rešujejo težavo.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()

val46 ::
Kake veze ime to, če je nekdo v MB pretrgal optični kabel z nekom na obali recimo? Kregate se za brez veze, ker če v MB ne dela, ni nujno da ne dela v LJ, KP, GO in drugod. Pa četudi res ne dela, ni rečeno da zaradi iste težave. Zato pa, če ne dela, pokličeš pa boš izvedel zakaj pri tebi ne dela, ne da sprašuješ tu gor nekoga, ki živi na drugem koncu države

2dark ::
Drugo vprašanje je, zakaj si ti zmišljuješ in pišeš neresnice?
A živiš pri meni doma da veš kakšne informacije jaz dobivam od njih?
Očitno znaš samo kritizirat pa si zmišljuješ. Jaz sem naročnik pri A1 ( takrat še SImobil do 2008 ) in bom menda nekaj vedel , kakšni so pri odnosih do uporabnikov. Če bi bilo tako , kot ti pišeš bi se že zdavnaj prestavil drugam!
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )

MrStein ::
Če ne bi bili šalabajzeri, bi lepo imeli spletno stran "stanje omrežja" in bi tam pisalo kaj je.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

2dark ::
Če ne bi bili šalabajzeri, bi lepo imeli spletno stran "stanje omrežja" in bi tam pisalo kaj je.
Saj imajo. Samo ti si nesposoben pogledat.
https://www.a1.si/omrezje/dela-na-omrez...
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )

MrStein ::
PNG pomiri se.
Tam piše le za Trbovlje.
Tam piše le za Trbovlje.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Meizu ::
Očitno znaš samo kritizirat pa si zmišljuješ. Jaz sem naročnik pri A1 ( takrat še SImobil do 2008 ) in bom menda nekaj vedel , kakšni so pri odnosih do uporabnikov. Če bi bilo tako , kot ti pišeš bi se že zdavnaj prestavil drugam!
Jaz sem naročnik SiMobila bil še iz časov ko so Reglje prodajali v aluminijastih piksnah. Ne rabiš nas učit kako kdo dela


2dark ::
Očitno znaš samo kritizirat pa si zmišljuješ. Jaz sem naročnik pri A1 ( takrat še SImobil do 2008 ) in bom menda nekaj vedel , kakšni so pri odnosih do uporabnikov. Če bi bilo tako , kot ti pišeš bi se že zdavnaj prestavil drugam!
Jaz sem naročnik SiMobila bil še iz časov ko so Reglje prodajali v aluminijastih piksnah. Ne rabiš nas učit kako kdo dela![]()
Očitno te nekdo mora, ker pišeš samo neresnične zadeve. Kot drugo. Če ti ne ugaja, da si prinjih, imaš izbiro in se presatviš drugam. Zakaj vztrajaš nekje, kjer ni v redu? Verjetno imaš za nekaj tisočakov € vezav ( ti pa tvoja familija) pa niste sposobno predčasno odplačat.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )

Meizu ::
Očitno te nekdo mora, ker pišeš samo neresnične zadeve. Kot drugo. Če ti ne ugaja, da si prinjih, imaš izbiro in se presatviš drugam. Zakaj vztrajaš nekje, kjer ni v redu? Verjetno imaš za nekaj tisočakov € vezav ( ti pa tvoja familija) pa niste sposobno predčasno odplačat.
Ti jaz povem kaj je očitno. Očitno je, da imaš ti prste vmes pri A1 torti, ker drugače ne boš pisal takšnih neumnosti. Prodajaš gnil švicarski sir pod pretvezo da je frišna hruška.

2dark ::
Ti jaz povem kaj je očitno. Očitno je, da imaš ti prste vmes pri A1 torti, ker drugače ne boš pisal takšnih neumnosti. Prodajaš gnil švicarski sir pod pretvezo da je frišna hruška.
Jaz imam z A1 samo to, da imam pri njih mobilno naročino in nič drugega.
Ti si tisti, ki se "jočeš" po forumu. Jaz, če imam kakšno težavo, pokličem na A1 linijo ali pa grem do njihove poslovalnice. Očitno nič od tega nisi sposoben. Zmrda mala. Znaš pa jokat po forumu. Tukaj si pa prva klasa.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Omrežja in internet | 627142 (1225) | Toxic |
» | A1 Slovenija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 116461 (3370) | d4vid |
» | Hot, BOB, Telemach in vse ostalo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 56451 (18779) | V-i-p |
» | Telekom in A1 dražita pakete (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 77702 (65148) | Cruz |