Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Magic1 ::
starfotr ::
Kamionov je v mestu relativno malo. Glavna težava so avti.
Magic1 ::
njyngs ::
ker bi se folku zrolal...
Hm, ob vseh "gaserjih", "limkah", "lgbtwtf+", "femboy" itd mislim, da je Ljubljana že tam. Zdaj, ko se je vsem že zrolalo, pa je čas, da se uredi še (javni) promet.
starfotr ::
Kot naprimer? Nove tramvaje po celemu mestu? Seveda je treba omejit promet po mestu, tako da je LPP lahko hiter. Treba bi bilo fajn prevetrit cel LPP, samo to ne gre, ker bi se folku zrolal...
Sam 1 pas na vsako vpadnico za avte + omejitev 30 km/h po mestu. Zelo majhen strošek in zelo velik vpliv.
WizzardOfOZ ::
Seveda se izplača več nekaj naredit iz Ljubljane, kot pa samo LPP.
Kamionov je v mestu relativno malo. Glavna težava so avti.
Sej v samem mestu niti ni take gužve. Zabašejo se vhodi in izhodi iz obvoznice. Te je treba razširit in narest obvoz mimo ljubljane iz smeri MB-KP za tranzitni promet, pa bo kar naenkrat manj gužve.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Invictus ::
Najbrž ta investicija ne bi bila nič dražja kot širjenje avtocest s tretjim pasom...
Slabih zemljišč je pa južno od Ljubljane kolikor jih hočeš.
http://goo.gl/2YuS2x
Magic1 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Invictus ::
http://goo.gl/2YuS2x
Magic1 ::
WizzardOfOZ ::
Jaz bi tem hard core Ljubljančanom prepovedal iztop iz Ljubljane, ker nimajo nobenega nujnega razloga za it kamorkoli.
Kje podpišem???
Pa še avtomobile bi jim prepovedal, sej se lahko z bicikli in LPP vozijo po Ljubljani. Če hočejo ven, pa naj gredo z vlakom ali busom.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mato989 ::
Sam res, najbolje da v Idriji nihče ne živi. Imamo kup krajev s obupno povezavo do civilizacije. Najbolje da izberemo par točk v Sloveniji in naselimo ves folk tja, ostalo pa naj ostane prazno. Lahko je bit Ljubljančan... (pa sam sem Ljubljančan) Jaz bi tem hard core Ljubljančanom prepovedal iztop iz Ljubljane, ker nimajo nobenega nujnega razloga za it kamorkoli.
No saj za Slo bi bilo najbolje da bi spodbujali da se folk preseli v MESTNE OBČINE ki jih imamo 12 ali koliko... drugo pa čimbolj spreminjat nazaj v naravno stanje in obdelovalne površine...
Hkrati bi v vsaki Mestni Občini zgradili par blokov stanovanj vsako drugo leto ali vsako leto... to bi bilo koristno, tako bi se povečala ekonomija obsega, več biznisom bi se bolj splačalo zaradi mase itd...
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
WizzardOfOZ ::
drugo pa čimbolj spreminjat nazaj v naravno stanje in obdelovalne površine...
A tako?
Razumel bi, če bi delali te panele na način kot recimo tile:
Zato, da ti obdelovalne površine ostanejo. Pri nas pa postavljajo te panele tako, da na njih ne moreš nič več početi,m pa čeprav so to ravne površine, kjer bi lahko hrano prideloval.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
starfotr ::
Sam res, najbolje da v Idriji nihče ne živi. Imamo kup krajev s obupno povezavo do civilizacije. Najbolje da izberemo par točk v Sloveniji in naselimo ves folk tja, ostalo pa naj ostane prazno. Lahko je bit Ljubljančan... (pa sam sem Ljubljančan) Jaz bi tem hard core Ljubljančanom prepovedal iztop iz Ljubljane, ker nimajo nobenega nujnega razloga za it kamorkoli.
Saj živjo. Ampak avtoceste pa res ne rabijo. Tako, kot je ne rabijo na Koroškem in v Beli krajini.
Namesto, da bi npr. zgradili super povezavo, dvotirno elektrificirano progo na te relaciji.
Magic1 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Lonsarg ::
starfotr ::
Vlak na Koroško in vlak v Belo krajno bi bila super zadeva. Recimo za dobro investicijo se je izkazala proga Kočevje, kjer je tudi cestna povezava brez avtoceste.
https://izvozniki.finance.si/8984202/Ko...
Švica je gorata in cela prepredena z vlaki. Dvotirni in elektrificirani v 100 % primerov.
Irbis ::
Vlak na Koroško in vlak v Belo krajno bi bila super zadeva.
Saj v Belo krajino vozi vlak (iz Novega mesta). Res pa, da traja kar nekaj časa, da prideš iz Ljubljane do Črnomlja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Irbis ()
MisterR ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Seveda se izplača več nekaj naredit iz Ljubljane, kot pa samo LPP.
Kamionov je v mestu relativno malo. Glavna težava so avti.
Sej v samem mestu niti ni take gužve. Zabašejo se vhodi in izhodi iz obvoznice. Te je treba razširit in narest obvoz mimo ljubljane iz smeri MB-KP za tranzitni promet, pa bo kar naenkrat manj gužve.
Kako daleč od LJ pa bi delal tak obvoz? Sprašujem se kaj sta potem E57 in A2
starfotr ::
Kaj bi radi direkno povezali gorenjsko AC s štajersko? Vodice - Lukovica?
Primorko in dolenjsko? Vrhnika - Grosuplje?
Itd.
Twomf!Twemf ::
Sam res, najbolje da v Idriji nihče ne živi. Imamo kup krajev s obupno povezavo do civilizacije. Najbolje da izberemo par točk v Sloveniji in naselimo ves folk tja, ostalo pa naj ostane prazno. Lahko je bit Ljubljančan... (pa sam sem Ljubljančan) Jaz bi tem hard core Ljubljančanom prepovedal iztop iz Ljubljane, ker nimajo nobenega nujnega razloga za it kamorkoli.
180.000 ljudi se je preselilo po drugi svetovni vojni iz SFRJ republik in kmetov v Ljubljano. Tako, da se poraja vprašanje, koliko sploh je pravih Ljubljančan, ker to, čez kar se pritožuješ, so kmetje, ki kompenzirajo za svoje poreklo s hochstaplerstvom, zato po celi Sloveniji pluvajo čez njih, pa so pravzaprav njihovi.
To je tipična rešitev, katera reši vse probleme: "one more lane".
Kaj bi radi direkno povezali gorenjsko AC s štajersko? Vodice - Lukovica?
Primorko in dolenjsko? Vrhnika - Grosuplje?
Itd.
Ne, rešitev, ki reši večino problemov je plačevanje uvoza z osebnim avtomobilom v Ljubljano in širitev P+R.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
WizzardOfOZ ::
To je tipična rešitev, katera reši vse probleme: "one more lane".
Kaj bi radi direkno povezali gorenjsko AC s štajersko? Vodice - Lukovica?
Primorko in dolenjsko? Vrhnika - Grosuplje?
Itd.
Vse, da se izognemo tovorni poti in poti tujcev skozi ljubljano, ki zabijejo vse, poleg dnevnih migrantov, sploh v poletnih časih. Iz maribora od lukovice do vodic 2 pasova, pa potem iz gorenjske mimo brezovice štiripasovnico, kjer bi se zlili po 2 pasova iz barja in 2 iz severne obvoznice, pa potem počasi v 3 pasove in potem v 2 pri vrhniki.
Policaji naj pa stalno merijo varnostno razdaljo in tudi kaznujejo, da se bodo ljudje naučili kaj je to zadrga. Ker večina nima pojma o zadrgi.
Twomf!Twemf je izjavil:
... in širitev P+R.
Ampak P+R izven obroča, ne v obroču.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Twomf!Twemf ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Vse, da se izognemo tovorni poti in poti tujcev skozi ljubljano, ki zabijejo vse, poleg dnevnih migrantov, sploh v poletnih časih.
No ampak to preprosteje rešimo z namestitvijo kamer in zaračunavanje uvoza v Ljubljano (razen določenih "otokov", recimo BTC) ter posledično, zaradi večjega števila ljudi na LPP, širjenje LPP prog. Pa počasnim dvigom cene za uvoz, začneš z 3 euri in progresivno višaš z količino avtobusov. Zakaj bi zaradi take preproste rešitve, izvajal miljardne projekte, ki na koncu ne bojo nič pomagali, ker se bo samo še več ljudi posluževalo avtomobila?
WizzardOfOZ je izjavil:
Ampak P+R izven obroča, ne v obroču.
Izven, v... vseeno. Bistvo je, da se znebimo avtomobilov v Ljubljani, kar bo takoj naredilo pritisk na medmestne povezave in spokalo precej ljudi iz AC, najprej tiste, ki imajo možnost vlaka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
WizzardOfOZ ::
Pa kamionarjem boš tudi računal vstop na obvoznico? 9k na dan naj bi jih šlo po obvoznici
Najbolj obremenjen s tovornim prometom je del primorske avtoceste od razcepa Ljubljana Kozarje do razcepa Nanos, ki ga vsak dan v povprečju prevozi 9.200 tovornih vozil. Na tem delu je najbolj obremenjen odsek Ljubljana Kozarje - Brezovica, ki ga vsak dan v povprečju prevozi 9.900 tovornih vozil, ki so težja od 3,5 tone.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Twomf!Twemf ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Poleti, ko ti bodo pa tujci vozili skozi obroč boš pa kaj? Računal tujcem uvoz na obroč?
Pa kamionarjem boš tudi računal vstop na obvoznico? 9k na dan naj bi jih šlo po obvozniciNajbolj obremenjen s tovornim prometom je del primorske avtoceste od razcepa Ljubljana Kozarje do razcepa Nanos, ki ga vsak dan v povprečju prevozi 9.200 tovornih vozil. Na tem delu je najbolj obremenjen odsek Ljubljana Kozarje - Brezovica, ki ga vsak dan v povprečju prevozi 9.900 tovornih vozil, ki so težja od 3,5 tone.
Saj jim že. Vinjeta, se spomniš?
WizzardOfOZ ::
Še vedno pa vse stoji poleti, ker je na brdu slabo narejeno vse skupaj.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Twomf!Twemf ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Še vedno vse stoji poleti, ker je na brdu slabo narejeno vse skupaj.
Naj stoji. Turisti grejo itak na hrvaško, ko jih jebe. Kamione pa rabimo, da ne propade Koper in večji del obale.
WizzardOfOZ je izjavil:
Tudi migranti v ljubljano vozijo z vinjetami.
Ne, vozijo se z vinjetami po AC. Ko grejo čez, so na ljubljanskih občinskih cestah, se pravi ni nobenega razloga, da jih ne plačajo ločeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Twomf!Twemf ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Do kopra jih gre bore malo (okol 10%), večina jih slovenijo samo prečka.
Iz koperskega pristanišča.
WizzardOfOZ ::
Na infrastrukturnem ministrstvu so poudarili, da imajo tako visoke številke tudi druge negativne posledice. "Dejstvo je, da težki tovornjaki zmanjšujejo pretočnost, zmanjšujejo oziroma ogrožajo prometno varnost, uničujejo ceste in onesnažujejo okolje bistveno bolj kot promet z osebnimi vozili. Določene raziskave dokazujejo, da težki tovornjaki ceste obremenjujejo kar 40.000 krat bolj od osebnih avtomobilov."
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Twomf!Twemf ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Na infrastrukturnem ministrstvu so poudarili, da imajo tako visoke številke tudi druge negativne posledice. "Dejstvo je, da težki tovornjaki zmanjšujejo pretočnost, zmanjšujejo oziroma ogrožajo prometno varnost, uničujejo ceste in onesnažujejo okolje bistveno bolj kot promet z osebnimi vozili. Določene raziskave dokazujejo, da težki tovornjaki ceste obremenjujejo kar 40.000 krat bolj od osebnih avtomobilov."
Manjša pretočnost, ni negativna posledica. Vseeno je ali je tam 100 avtomobilov ali pa 10 tovornjakov. S tem, da tovornjaki so nujno zlo, avtomobili pa ne-nujno preseravanje.
WizzardOfOZ ::
Twomf!Twemf je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Do kopra jih gre bore malo (okol 10%), večina jih slovenijo samo prečka.
Iz koperskega pristanišča.
Ne iz koprskega pristanišča gre nekje 900 kamionov na dan, 8k jih prečka slovenijo in gredo v italijo naprej.
Twomf!Twemf je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Na infrastrukturnem ministrstvu so poudarili, da imajo tako visoke številke tudi druge negativne posledice. "Dejstvo je, da težki tovornjaki zmanjšujejo pretočnost, zmanjšujejo oziroma ogrožajo prometno varnost, uničujejo ceste in onesnažujejo okolje bistveno bolj kot promet z osebnimi vozili. Določene raziskave dokazujejo, da težki tovornjaki ceste obremenjujejo kar 40.000 krat bolj od osebnih avtomobilov."
Manjša pretočnost, ni negativna posledica. Vseeno je ali je tam 100 avtomobilov ali pa 10 tovornjakov. S tem, da tovornjaki so nujno zlo, avtomobili pa ne-nujno preseravanje.
Dokler nimaš urejenega javnega potniškega prometa, so avtomobili nuja za ljudi, ki imajo službo v ljubljani.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Twomf!Twemf ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Twomf!Twemf je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Do kopra jih gre bore malo (okol 10%), večina jih slovenijo samo prečka.
Iz koperskega pristanišča.
Ne iz koprskega pristanišča gre nekje 900 kamionov na dan, 8k jih prečka slovenijo in gredo v italijo naprej.
Potem naredimo dvojno tarifo za AC. Se pač več plača iz HR.
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Twomf!Twemf ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Predlagaj vladi.
Jaz raje predlagam mojemu županu, da naj začne računati uvoz osebnih avtomobilov v Ljubljano. Sčasoma po odreških cenah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Twomf!Twemf ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Tega pač ne bo naredil.
Seveda bo, če nisi otrok, se še spomniš kakšna je bila Ljubljana pred Zokijevim omejevanjem prometa. In vsako leto je več enosmernih, manj pasov za avtomobile, manj parkirišč, višje cene...
starfotr ::
Bi se hitro nabralo toliko denarja, da pozlatimo vse tire od SŽ.
WizzardOfOZ ::
Twomf!Twemf je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Tega pač ne bo naredil.
Seveda bo, če nisi otrok, se še spomniš kakšna je bila Ljubljana pred Zokijevim omejevanjem prometa. In vsako leto je več enosmernih, manj pasov za avtomobile, manj parkirišč, višje cene...
Obvoznice pač ne more računat. Jo ljudje že "pokrijejo" z vinjetami.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Twomf!Twemf ::
Ni treba nič kaj ekstra zaračunavat. Samo na LJ obroču na vsak nadvoz radar in meritev varnostne razdalje. Ter talanje kazni za neformiran reševalni pas, ko pade hitrost pod 60 km/h. In kontrola uporabe telefona.
Bi se hitro nabralo toliko denarja, da pozlatimo vse tire od SŽ.
Ne, ta del mi je nezanimiv, je problem ekonomskih migrantov na obvoznici in vredu je, da je na polno zabasana, da enkrat prestopijo na medmestni promet in ga spet oživijo. Tako, da so tovornjaki dobrodošli.
Mene zanima samo problem preveč prometa v Ljubljani. Pa ne samo mene, vedno več nas je.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
WizzardOfOZ ::
Ni treba nič kaj ekstra zaračunavat. Samo na LJ obroču na vsak nadvoz radar in meritev varnostne razdalje. Ter talanje kazni za neformiran reševalni pas, ko pade hitrost pod 60 km/h. In kontrola uporabe telefona.
Bi se hitro nabralo toliko denarja, da pozlatimo vse tire od SŽ.
Že dost, če bi samo na rondoje dal kamere, ki bi slikale neuporabo smernikov s 30€ kazni, pa bi imeli milijone, ker ljudje še vedno ne znajo dat smernika preden gredo ven iz rondoja.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Twomf!Twemf ::
WizzardOfOZ ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Ni treba nič kaj ekstra zaračunavat. Samo na LJ obroču na vsak nadvoz radar in meritev varnostne razdalje. Ter talanje kazni za neformiran reševalni pas, ko pade hitrost pod 60 km/h. In kontrola uporabe telefona.
Bi se hitro nabralo toliko denarja, da pozlatimo vse tire od SŽ.
Ne, ta del mi je nezanimiv, je problem ekonomskih migrantov na obvoznici in vredu je, da je na polno zabasana, da enkrat prestopijo na medmestni promet in ga spet oživijo.
Mene zanima samo problem preveč prometa v Ljubljani. Pa ne samo mene, vedno več nas je.
Sama ljubljana niti nima toliko prometa, problem so samo uvozi in izvozi na obvoznico ter avtocestni križi, ki ne požrejo vsega prometa, ker so preslabo dimenzionirani.
Če se voziš kaj po tujini je pretočnost veliko višja in tudi varnostna razdalja je veliko večja na takih obročih.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Twomf!Twemf ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Twomf!Twemf je izjavil:
Ni treba nič kaj ekstra zaračunavat. Samo na LJ obroču na vsak nadvoz radar in meritev varnostne razdalje. Ter talanje kazni za neformiran reševalni pas, ko pade hitrost pod 60 km/h. In kontrola uporabe telefona.
Bi se hitro nabralo toliko denarja, da pozlatimo vse tire od SŽ.
Ne, ta del mi je nezanimiv, je problem ekonomskih migrantov na obvoznici in vredu je, da je na polno zabasana, da enkrat prestopijo na medmestni promet in ga spet oživijo.
Mene zanima samo problem preveč prometa v Ljubljani. Pa ne samo mene, vedno več nas je.
Sama ljubljana niti nima toliko prometa, problem so samo uvozi in izvozi na obvoznico, ker so preslabo dimenzionirani.
Če se voziš kaj po tujini je pretočnost veliko višja in tudi varnostna razdalja je veliko večja.
Niso slabo dimenzionirani, še preširoki so. Ne rabimo pretočnosti, dokler se ne uvede taksa na uvoz v Ljubljano. Ljudje so prezabiti, da bi nehali rinit z avtomobilom v Ljubljano in to je prva zadeva, kjer jim je treba pomagati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Twomf!Twemf ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Samo bedaki tako razmišljajo. Rabiš delavce v ljubljani in nekako jih moraš dobit v ljubljano, ker ste hardcore ljubljančani nesposobni za delo, pa vam mora nekdo delat, da lahko vi zabitki živite od socialne.
Saj bojo še vedno prišli. A ti misliš, da imajo ljudje, ki izkoriščajo nizke cene prebivališč in življenja na periferiji, na drugi strani pa visoke plače v Ljubljani (kot posledico visokih cen prebivališč in življenja v Ljubljani) kakšno izbiro? Tudi javni prevoz se jim bolj splača, kot da ne pridejo. Razlika je samo, da ne delajo gužve na občinskih cestah, se lepo spokajo na poceni P+R in LPP in problem rešen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
roCkY ::
Twomf!Twemf je izjavil:
A misliš, da se ekonomski migranti furajo samo po obvoznici? Ne. Gredo v LJ.
Pa ne bojo več, ko bo uvoz 20 eurov. 40 eurov.
Lahko tudi 200€ za enkraten vstop. Zadnji čas da se butasta centralizacija države neha. Vir problema se seveda ne rešuj, da se lahko kasira. Ampak tudi hrane vam ne bo nihče pripeljal.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49977 (36217) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20034 (15671) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31455 (21541) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82302 (71711) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33140 (27541) | BigWhale |