Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
ginekk ::
Kot sem ze nekajkrat poveda, se teh stvari v Sloveniji ne da resevati nezno. Pac zapre se uvoze v Ljubljano za dnevne vozace, postavi se kaksen P+R, pa se bo kolicina prometa na obvoznici tudi znizala. Dokler se vam pusti opcijo, da se vozite z avtomobili po mestu pa bo stanje taksno kot je.
Saj se ti ne da dopovedat, da je večina prometa tranzit mimo Ljubljane.
A se spomniš kako je bilo preden so nardili šentviški tunel? Ves promet iz gorenjske avtoceste je šel na Celovško in potem do Šiške, kjer se je priključil na obvoznico. Dnevni migrantje iz Medvoške smeri so pa imeli zabasano cesto non stop. Tunel je popravil stanje čez noč in to je direkten dokaz, da novi pasovi in ceste lahko izboljšajo stanje.
energetik ::
Za vse ostale pa:
OK, sem šel dejansko gledat ta posnetek. Ti temu praviš dokaz? Igranje s kroglicami?
Če že, veš kako to pri nas zgleda? Tistih dodatnih kroglic je bore malo ali skoraj nič. Ker se že zdaj praktično vsak vozi z avtom. Dijaki se ne morejo iz očitnih razlogov, tudi če imajo 10-pasovno obvoznico. Tistih par študentov morda, ki se zdaj pripeljejo z vlakom v ponedeljek.
vires in numeris
WizzardOfOZ ::
Ne dojame, da je na naših cestah že končno število slovenskih avtomobilov.
Problem je zastarela infrastruktura, ki je narejena za 2 kočiji na minuto.
Problem je zastarela infrastruktura, ki je narejena za 2 kočiji na minuto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Lonsarg ::
Ampak kljub temu drži to, da če bomo vlagali primarno v ceste in ne v javni prevoz bomo pač imeli promet primerno na cestah.
Gambino ::
Potrebno je finančno kaznovati ljudi, ki prihajajo z avtomobilom na šiht v Ljubljano. Enostavno jim je potrebno nabiti ekološke takse, ukiniti je potrebno socialni transfer, ki se imenujejo potni stroški, zaračunat parkirnino, potem pa se bodo stvari uredile. Nekateri si bodo službe iskali v svoji okolici, drugi bodo delali samo od doma (če lahko), tretji se bodo preselili bližje!
Rešitve so tako enostavne!
Rešitve so tako enostavne!
Mato989 ::
Potrebno je finančno kaznovati ljudi, ki prihajajo z avtomobilom na šiht v Ljubljano. Enostavno jim je potrebno nabiti ekološke takse, ukiniti je potrebno socialni transfer, ki se imenujejo potni stroški, zaračunat parkirnino, potem pa se bodo stvari uredile. Nekateri si bodo službe iskali v svoji okolici, drugi bodo delali samo od doma (če lahko), tretji se bodo preselili bližje!
Rešitve so tako enostavne!
Dovolj je če ukinemo potne stroške. TO bi rešilo 80%.
Samo pol ne jamrat zakaj grejo cene v LJ za nepremičnine nenehno gor seveda.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
chucki ::
Kdo vam bo pa potem cefurje lovil po fuzinah? Vecina operativnih delavcev je izven lj doma.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Mato989 ::
Kdo vam bo pa potem cefurje lovil po fuzinah? Vecina operativnih delavcev je izven lj doma.
Bodo pač plače dvignili... bistvo je da se potni ukinejo.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
RedDrake ::
Tako je.
Ukinit potne stroške, ukinit malico, ukinit vse obvezne prispevke.
Dohodnino rihta vsak sam, če kaj utaji, u čuzo za 10 let.
Dodatno eko taksa za prehod LJ ringa, tam 20 EUR na prehod.
Lokalci jih dobijo 183 letno gratis, tako da lahko vsake 4 dni kam grejo.
Parking po LJ 5 EUR/h z intervalom 120/1.
Pa ne pozabit nepremičninski davek v višini 0,5% letno za vsako nepremičnino (če maš 4 nepremičnine, plačas 2% za vsako).
GG no re.
Ukinit potne stroške, ukinit malico, ukinit vse obvezne prispevke.
Dohodnino rihta vsak sam, če kaj utaji, u čuzo za 10 let.
Dodatno eko taksa za prehod LJ ringa, tam 20 EUR na prehod.
Lokalci jih dobijo 183 letno gratis, tako da lahko vsake 4 dni kam grejo.
Parking po LJ 5 EUR/h z intervalom 120/1.
Pa ne pozabit nepremičninski davek v višini 0,5% letno za vsako nepremičnino (če maš 4 nepremičnine, plačas 2% za vsako).
GG no re.
starfotr ::
Vsa parkirišča na gradbenih jamah in podobno je treba ukinit.
Vsem blokarjem, ki nimajo dokazila kje parkirajo je treba prepovedat imeti avto. Hkrati je treba tudi prevetriti evidenco stalnih in začasnih prebivališč. In to povezat, kdo je dnevni migrant, kdo začasno prebiva v mestu in kdo stalno.
Vsem prebivalcem, ki parirajo svoje avte na tuji parceli/nelegalno pa avte zaplenit in sprešat.
Zadeve se z nekaj preprostimi ukrepi lahko praktično čez noč uredijo. Brez gradnje novih prometnih pasov in cest.
Vsem blokarjem, ki nimajo dokazila kje parkirajo je treba prepovedat imeti avto. Hkrati je treba tudi prevetriti evidenco stalnih in začasnih prebivališč. In to povezat, kdo je dnevni migrant, kdo začasno prebiva v mestu in kdo stalno.
Vsem prebivalcem, ki parirajo svoje avte na tuji parceli/nelegalno pa avte zaplenit in sprešat.
Zadeve se z nekaj preprostimi ukrepi lahko praktično čez noč uredijo. Brez gradnje novih prometnih pasov in cest.
kotanyi ::
Ej jej, ste pametni. Eni bi objemali drevesa, drugi furali ekofašizem, tretji kar segregacijo, četrti pa zidali drugi pa tretji obroč. Čudno da vas ne ukradejo
Kdor pa se je kdaj dnevno vozil po kaki avtocestno razviti državi zahodne Evrope, mu je hitro jasno kaj je z našo prometno infrastrukturo dejansko narobe in da obstajajo povsem preproste rešitve za največje probleme, ki bi zastoje močno omilile. Količine prometa okoli Ljubljane namreč niso nič izjemnega za eno dvopasovnico, ČE je dizajnirana kolikortoliko pravilno. Dokazi - vsako večje zahodnoevropsko mesto z dvopasovnim ringom, ki mirno požre parkrat toliko avtov kot ena zakotna Ljubljana. Ja, sej majo tut gužvo - ob 5-kratnem številu avtov.
Največji problemi pri nas so:
Tretji pas bi imel smisel morda med najbolj obremenjenimi kraki, npr. med gorenjskim in primorskim odcepom, drugje niti ne. Vse skupaj tudi ne bi bilo nujno preveč drago in dolgotrajno za izvest - kaki Italijani bi imeli zgornje pod streho v letu ali dveh (pa ne pravim da so neki mojstri, ampak hitri pa so). Pri nas bo to trajalo še ravno ene 5 protihrupnih ograj, 12 študij, 15 presoj pa 26 aneksov.
Kdor pa se je kdaj dnevno vozil po kaki avtocestno razviti državi zahodne Evrope, mu je hitro jasno kaj je z našo prometno infrastrukturo dejansko narobe in da obstajajo povsem preproste rešitve za največje probleme, ki bi zastoje močno omilile. Količine prometa okoli Ljubljane namreč niso nič izjemnega za eno dvopasovnico, ČE je dizajnirana kolikortoliko pravilno. Dokazi - vsako večje zahodnoevropsko mesto z dvopasovnim ringom, ki mirno požre parkrat toliko avtov kot ena zakotna Ljubljana. Ja, sej majo tut gužvo - ob 5-kratnem številu avtov.
Največji problemi pri nas so:
- -premajhno število izvozov (npr. med Brezovico in Vrhniko)
- -slabo zdizajnirana združevanja krakov (Nemški klasični design je kako stoletje pred našimi)
- -slabo dizajnirani semaforji ki ustavijo celoten promet na izvozu (ja, vaju gledam, Brezovica in Šentjakob)
- -slabo/neobstoječe ločevanje pasov na tranzitne in lokalne
- -butasto dizajnirana križišča, kjer 20 avtov, ki bi radi zavili desno, čaka za enim ki bi rad šel naravnost zgolj zato, ker se nekomu ni zdelo vredno položit dodatnih 5m asfalta
Tretji pas bi imel smisel morda med najbolj obremenjenimi kraki, npr. med gorenjskim in primorskim odcepom, drugje niti ne. Vse skupaj tudi ne bi bilo nujno preveč drago in dolgotrajno za izvest - kaki Italijani bi imeli zgornje pod streho v letu ali dveh (pa ne pravim da so neki mojstri, ampak hitri pa so). Pri nas bo to trajalo še ravno ene 5 protihrupnih ograj, 12 študij, 15 presoj pa 26 aneksov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kotanyi ()
starfotr ::
Bistvo avtoceste je, da ima izvoze na več 10 km. In ne na 300 m ali 3 km.
Tako, da tvoj predlog je zgrešen.
Če se na Brezovici ne ustavi, se ustavi pa bolj naprej dol.
Zastoj je konstanta. Vprašanje je samo kje se bo zabilo in ne kdaj. Ker vemo, da se bo.
Tako, da tvoj predlog je zgrešen.
Če se na Brezovici ne ustavi, se ustavi pa bolj naprej dol.
Zastoj je konstanta. Vprašanje je samo kje se bo zabilo in ne kdaj. Ker vemo, da se bo.
Tweezzizi ::
Vsa parkirišča na gradbenih jamah in podobno je treba ukinit.
Vsem blokarjem, ki nimajo dokazila kje parkirajo je treba prepovedat imeti avto. Hkrati je treba tudi prevetriti evidenco stalnih in začasnih prebivališč. In to povezat, kdo je dnevni migrant, kdo začasno prebiva v mestu in kdo stalno.
Vsem prebivalcem, ki parirajo svoje avte na tuji parceli/nelegalno pa avte zaplenit in sprešat.
Zadeve se z nekaj preprostimi ukrepi lahko praktično čez noč uredijo. Brez gradnje novih prometnih pasov in cest.
Se strinjam.
Če že, veš kako to pri nas zgleda? Tistih dodatnih kroglic je bore malo ali skoraj nič. Ker se že zdaj praktično vsak vozi z avtom. Dijaki se ne morejo iz očitnih razlogov, tudi če imajo 10-pasovno obvoznico. Tistih par študentov morda, ki se zdaj pripeljejo z vlakom v ponedeljek.
To pa ti mislis. Bi se hitro nasle. In to so opazanja po svetu, seveda slovenska genialca energetik in "preprodajalec avtomobilov" vesta vse bolje. Pac avtomobilov se je treba znebiti, ne pa, da se sprejema ukrepe, ki njihoovo stevilo povecujejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
WizzardOfOZ ::
Avtomobilov se boš znebil s tem, ko boste fikusi dovolili, da več ljudi dela od doma in ko boste decentraliziral državo, ne pa da je vse v ljubljani in potem mora vse rinit v ljubljano, čeprav bi vsaj ena četrtina ljudi lahko delala od doma.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
TrumpDonald ::
Ja tocno to. Folk, raja z volilno pravico, ima knee jerk reakcijo na "ful guzve" --> rabimo vec pasov.
Je problem fizicno, tehnolosko in finacno resljiv, da bi bil iz mb v lj v 30min z vlakom? iz MS v 42min? Iz crnomlja v 28min (crnomelj je cca 75km iz ljubljane!)?
Ce ja, potem dajmo resit. Frekvenca, vzdrzevanje, hitrost in tocnost vlakov stane denar. Ce ga ni ni teh elementov.
Ne morem verjet da noben kurcev trdonja iz lppja/mola ni postekal, da ce folk parkira na dolgem mestu ni treba na vsaki jebeni postaji ustavit na trzaski! Daj me express do kina vic potem bomo pa ze sami naprej. NITI PROBALI NISO S TAKO LINIJO!
Obvoznica je v teoriji pretocna. Problem ni v cesti ampak v udelezencih, premalo varnostne razdalje in ignoriranje predpisov.
Recimo, preko jars do bezigrada je zdaj delo in je tabla 60. Jaz vozim 60 po voznem in sem dalec najpocasnejsi. Imas delavce in stroje na obeh straneh. Prekleti debili lahkomiselni, a mislijo da se absolutno NIC ne more zgodit in se delavec ali pa stroj znajde na cesti in je TREBA tam 90 ali pa 100 vozit??? Zasluzte si se vec guzve in da se bolj promet stoji. Edina resitev je samovozec avto za slovenskega sofercka.
Je problem fizicno, tehnolosko in finacno resljiv, da bi bil iz mb v lj v 30min z vlakom? iz MS v 42min? Iz crnomlja v 28min (crnomelj je cca 75km iz ljubljane!)?
Ce ja, potem dajmo resit. Frekvenca, vzdrzevanje, hitrost in tocnost vlakov stane denar. Ce ga ni ni teh elementov.
Ne morem verjet da noben kurcev trdonja iz lppja/mola ni postekal, da ce folk parkira na dolgem mestu ni treba na vsaki jebeni postaji ustavit na trzaski! Daj me express do kina vic potem bomo pa ze sami naprej. NITI PROBALI NISO S TAKO LINIJO!
Obvoznica je v teoriji pretocna. Problem ni v cesti ampak v udelezencih, premalo varnostne razdalje in ignoriranje predpisov.
Recimo, preko jars do bezigrada je zdaj delo in je tabla 60. Jaz vozim 60 po voznem in sem dalec najpocasnejsi. Imas delavce in stroje na obeh straneh. Prekleti debili lahkomiselni, a mislijo da se absolutno NIC ne more zgodit in se delavec ali pa stroj znajde na cesti in je TREBA tam 90 ali pa 100 vozit??? Zasluzte si se vec guzve in da se bolj promet stoji. Edina resitev je samovozec avto za slovenskega sofercka.
starfotr ::
LPP ima povsem zgrešene progre. Evo, ravno 6 ko že omenjaš Dolgi most je fail od faila.
Morali bi imeti vsaj 2 notranja ringa, kjer bi avtobusi vozili res na gosto. To je vsako minuto ali 2.
Dolge linije, kot je 6 pa ukinit. Moral bi sicer prestopit 3x, če bi želel od Dolgega mosts do Črnuč, vendar bi bistveno hitreje prispel.
Morali bi imeti vsaj 2 notranja ringa, kjer bi avtobusi vozili res na gosto. To je vsako minuto ali 2.
Dolge linije, kot je 6 pa ukinit. Moral bi sicer prestopit 3x, če bi želel od Dolgega mosts do Črnuč, vendar bi bistveno hitreje prispel.
TrumpDonald ::
Mah, lpp je za okras, dobesedno delajo guzvo na cesti, kok so forsiral te rumene pasov, mislim, da so se koncno spametoval in je zdaj ukinjen na dunajski mimo gospodarca..., furajo pa solarje pa upokojence lublanske.
Iz vrhnike, domzal, medvod, kamnika, grosupel, litije in teh okoliskih mest, ki imajo od 5 do 10k prebivalcev pride ogromno dnevnih migrantov. Vsi po eden v avtu. Ce gre ta folk na vlak bi se dosti resilo. Zakaj pa ne gre na vlak? Ker traja 100 let, da prides do lj!
Mentaliteta S Zelenic je, da morajo bit "konkurencni" avtomobilu. NE! 3-4x boljsi morate biti, da bo folk pripravljen na menjavo. Ce mi namesto 30 minut ponudis 10min do ljubljane, potem grem, drugace pa ne. 10 min do lj iz teh krajev je mozno, po fiziki, po infrastrukturi, po denarju, po moznosti implementacije. Zakaj se ne lotijo???
Iz vrhnike, domzal, medvod, kamnika, grosupel, litije in teh okoliskih mest, ki imajo od 5 do 10k prebivalcev pride ogromno dnevnih migrantov. Vsi po eden v avtu. Ce gre ta folk na vlak bi se dosti resilo. Zakaj pa ne gre na vlak? Ker traja 100 let, da prides do lj!
Mentaliteta S Zelenic je, da morajo bit "konkurencni" avtomobilu. NE! 3-4x boljsi morate biti, da bo folk pripravljen na menjavo. Ce mi namesto 30 minut ponudis 10min do ljubljane, potem grem, drugace pa ne. 10 min do lj iz teh krajev je mozno, po fiziki, po infrastrukturi, po denarju, po moznosti implementacije. Zakaj se ne lotijo???
JeBelaCesta ::
predlagam 3. pas med Vrhniko in Ljubljano, ampak samo za javni promet oz vozila kjer se pelje več oseb (HOV linija)
High-occupancy vehicle lane @ Wikipedia
High-occupancy vehicle lane @ Wikipedia
lep pozdrav iz višav ;-)
TrumpDonald ::
Ti se napol zezas, ampak ta ukrep + varnostna razdalja bi pomagala AC pretocnosti v najvecji mozni meri.
Ni pa realno pri slovenckih da bi to slo skoz, ker se ne drzijo cpp predpisov cisto nic.
Ni pa realno pri slovenckih da bi to slo skoz, ker se ne drzijo cpp predpisov cisto nic.
starfotr ::
Uvedba sekcijskegs merjenja, postavitev ene 3 radarjev z možnostjo merjenja varnostne razdalje, dosledno pošiljanje položnic in bi hitro imeli pretočen promet in ustrezno varnostno razdaljo.
Samo ne smeš 16 radarjev postavit na enkrat tako kot v MB. Lahko pa vsake pol leta enega in se žaba lepo navadi vroče vode.
Samo ne smeš 16 radarjev postavit na enkrat tako kot v MB. Lahko pa vsake pol leta enega in se žaba lepo navadi vroče vode.
Tweezzizi ::
TrumpDonald je izjavil:
Mah, lpp je za okras, dobesedno delajo guzvo na cesti, kok so forsiral te rumene pasov, mislim, da so se koncno spametoval in je zdaj ukinjen na dunajski mimo gospodarca..., furajo pa solarje pa upokojence lublanske.
Iz vrhnike, domzal, medvod, kamnika, grosupel, litije in teh okoliskih mest, ki imajo od 5 do 10k prebivalcev pride ogromno dnevnih migrantov. Vsi po eden v avtu. Ce gre ta folk na vlak bi se dosti resilo. Zakaj pa ne gre na vlak? Ker traja 100 let, da prides do lj!
Mentaliteta S Zelenic je, da morajo bit "konkurencni" avtomobilu. NE! 3-4x boljsi morate biti, da bo folk pripravljen na menjavo. Ce mi namesto 30 minut ponudis 10min do ljubljane, potem grem, drugace pa ne. 10 min do lj iz teh krajev je mozno, po fiziki, po infrastrukturi, po denarju, po moznosti implementacije. Zakaj se ne lotijo???
Iz istega razloga, kot roparju banke ne dajo vecje vrece denarja, ko ga ulovijo.
In ker ni posteno do vseh ostalih, zakaj bi tratili denar za ljudi, ki centralizirajo Slovenijo in se raje zaposlujejo v Ljubljani, kot, da bi si nasli delo v okolici doma, vmes pa sirijo svoj avtomobilski smrad vsepovsod in delajo gneco po cestah?
Resitev je bolj preprosta, tako oteziti osebni promet, da bo 3-4x boljsa opcija iti na javni promet, ki se ga izboljsa iz denarja, ki ga vplacate, vec se boste vozili, prej in bojsi javni transport boste imeli. Kar se ze dogaja, kot je starfotr rekel, zabo se kuha pocasi, verjetno sploh opazili niste, kako mnogo bolj je otezeno avtomobiliranje po Ljubljani in po obvoznici napram 10 let nazaj. In iz enakega razloga tudi WizzardOfOz (aka "preprodajalec avtomobilov"), ne bo dobil svojega dodatnega pasa na obvoznici. Ker je cilj oteziti promet, ne pa ga popreprostit.
Ne pa, da se investira v nekaj, kar tako ali tako ne bos uporabljal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Lonsarg ::
Centralizacija je ravno resitev dolgorocna. Ker veliko lazje je javni prevoz zgraditi v mestih kot na periferiji.
Problem je zgolj ker imamo neekvivalentno centralizacijo kjer so firme bolj centralizirane od stanovanj. Ampak tle treba firme razumet, veliko lazje dobijo folk za delat v mestih. Resitev je seveda da se proti centralizaciji nehamo borit in mesta pac dozidamo, 10k na leto stanovanj vsaj, akcija. Pa se cenovno bo lazje zgraditi nek delujoc javni prevoz v mestih ce bo vec ljudi.
Tvoja izjave Tweezzizi da naj ljudje sami izvajajo anticentralizacijski pritisk in iscejo v periferiji sluzbe so pa bolane. Ti pricakujes da bodo ljudje masovno izbrali brezposelnost in/ali slabse sluzbe zato da se jih koncno dovolj nabere in kaka firma pride morda na periferijo?
Tvoja filozofija celotno to temo je da se ljudje naj zrtvujejo na svoje slabse zato da resijo skupni problem. Naj imajo slabse sluzbe, naj potujejo pocasneje. A da bi se generalno uredilo problematiko to pa ne. Ljudje naj se zrtvujejo, to je tvoj edini predlog resitve, jao kako razmisljanje, taki osebki obstajate na tem planetu da je za zjokat.
Problem je zgolj ker imamo neekvivalentno centralizacijo kjer so firme bolj centralizirane od stanovanj. Ampak tle treba firme razumet, veliko lazje dobijo folk za delat v mestih. Resitev je seveda da se proti centralizaciji nehamo borit in mesta pac dozidamo, 10k na leto stanovanj vsaj, akcija. Pa se cenovno bo lazje zgraditi nek delujoc javni prevoz v mestih ce bo vec ljudi.
Tvoja izjave Tweezzizi da naj ljudje sami izvajajo anticentralizacijski pritisk in iscejo v periferiji sluzbe so pa bolane. Ti pricakujes da bodo ljudje masovno izbrali brezposelnost in/ali slabse sluzbe zato da se jih koncno dovolj nabere in kaka firma pride morda na periferijo?
Tvoja filozofija celotno to temo je da se ljudje naj zrtvujejo na svoje slabse zato da resijo skupni problem. Naj imajo slabse sluzbe, naj potujejo pocasneje. A da bi se generalno uredilo problematiko to pa ne. Ljudje naj se zrtvujejo, to je tvoj edini predlog resitve, jao kako razmisljanje, taki osebki obstajate na tem planetu da je za zjokat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Tweezzizi ::
Centralizacija je ravno resitev dolgorocna. Ker veliko lazje je javni prevoz zgraditi v mestih kot na periferiji.
Problem je zgolj ker imamo neekvivalentno centralizacijo kjer so firme bolj centralizirane od stanovanj. Ampak tle treba firme razumet, veliko lazje dobijo folk za delat v mestih. Resitev je seveda da se proti centralizaciji nehamo borit in mesta pac dozidamo, 10k na leto stanovanj vsaj, akcija. Pa se cenovno bo lazje zgraditi nek delujoc javni prevoz v mestih ce bo vec ljudi.
Tvoja izjave Tweezzizi da naj ljudje sami izvajajo anticentralizacijski pritisk in iscejo v periferiji sluzbe so pa bolane. Ti pricakujes da bodo ljudje masovno izbrali brezposelnost in/ali slabse sluzbe zato da se jih koncno dovolj nabere in kaka firma pride morda na periferijo?
Tvoja filozofija celotno to temo je da se ljudje naj zrtvujejo na svoje slabse zato da resijo skupni problem. Naj imajo slabse sluzbe, naj potujejo pocasneje. A da bi se generalno uredilo problematiko to pa ne. Ljudje naj se zrtvujejo, to je tvoj edini predlog resitve, jao kako razmisljanje, taki osebki obstajate na tem planetu da je za zjokat.
Ne drzi. Vsak clovek ima svobodno izbiro ali bo bival drazje, v manjsem stanovanju itd., ali pa bo bival v vecjem (periferija) in uporabljal javni prevoz do sluzbe (da ne dela gnece, za kar se je sam odlocil, ko je sel zivet na periferijo). Ali mogoce imel veliko stanovanje in hodil pes do sluzbe, zasluzil pa manj (periferija).
Kar tule vozaci iz periferije blebetate ze celo temo je, da bi radi imeli vse in to na racun drugih. Pac razvajeni milenijci. Ne bo slo. Bo bolj poceni in ucinkovito, da vas spravimo na javni prevoz z otezitvijo gibanja z avtomobili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Tweezzizi ::
Mimogrede, naj te spomnim se na tole:
Se pravi, davkov ne bi placeval, bi pa obremenil drzavo z miljardnimi vlaganji v nekaj kar tako ali tako ne bo delovalo, ker gre pri avtomobilu za statusni simbol idiotov, ki ne bojo sli na javni prevoz tudi, ce nafte/litija/vodika zmanjka in bojo morali avto riniti po avtocesti.
Moji predlogi so vsaj realisticni in izvedljivi, me pa postavljas v dvom ali sploh ves kaj so davki.
Vsaka razbremenitev plac, tudi ce zgolj 10% manj davka, bi bila zelo blagodejna za ekonomijo.
Se pravi, davkov ne bi placeval, bi pa obremenil drzavo z miljardnimi vlaganji v nekaj kar tako ali tako ne bo delovalo, ker gre pri avtomobilu za statusni simbol idiotov, ki ne bojo sli na javni prevoz tudi, ce nafte/litija/vodika zmanjka in bojo morali avto riniti po avtocesti.
Moji predlogi so vsaj realisticni in izvedljivi, me pa postavljas v dvom ali sploh ves kaj so davki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Lonsarg ::
Me ne zanima kaj drugi blebetajo, ker jaz nisem en izmed njih in vlaganje v cestne kapacitete ne podpiram.
Njihov slab predlog da se naprej vlagamo v ceste ti kontriras z še bolj glupim predlogom da ne vlagamo v NIC in da je prav da se zadovoljimo s slabim javnim prevozom kot edino moznostjo
Prava pot pa je konkretno vlagat v javni prevoz, na visjem nivoju kot samo eni bogi busi.
Njihov slab predlog da se naprej vlagamo v ceste ti kontriras z še bolj glupim predlogom da ne vlagamo v NIC in da je prav da se zadovoljimo s slabim javnim prevozom kot edino moznostjo
Prava pot pa je konkretno vlagat v javni prevoz, na visjem nivoju kot samo eni bogi busi.
Tweezzizi ::
Me ne zanima kaj drugi blebetajo, ker jaz nisem en izmed njih in vlaganje v cestne kapacitete ne podpiram.
Njihov slab predlog da se naprej vlagamo v ceste ti kontriras z še bolj glupim predlogom da ne vlagamo v NIC in da je prav da se zadovoljimo s slabim javnim prevozom kot edino moznostjo
Prava pot pa je konkretno vlagat v javni prevoz, na visjem nivoju kot samo eni bogi busi.
Seveda, saj sem jaz tudi za vlaganja v javni prevoz ampak na podlagi zasluzenega od javnega prevoza, ne, da se denar na slepo vrze v nekaj cesar se ne uporablja.
Edini nacin za to doseci pa je, da postane avto tako zelo grozen nacin transporta, da se ga ljudje ne bojo vec posluzevali oz. da se ga bojo posluzevali za transport od doma do najblizje postaje vlaka/avtobusa.
In ne-sirjenje avtocest je absolutno pravi korak v to smer, dejansko bi jih morali krciti z uvedbo rumenih pasov za avtobusni promet, s cimer dobis hitrejsi medmestni promet, vecjo obiskanost avtobusov in posledicno denar za vlaganja v avtobuse - ali morda zeleznice, vidis kje je povecan obisk ljudi in vlagas tja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Tweezzizi ::
bogi busi.
Imajo eno veliko prednost, ne rabis vreci gmote denarja v enem kosu ampak lahko postopoma nadgrajujes proge. Razen tega niso odvisni od dodatnih vlaganj v stacionarne objekte tipa zeleznica in se lahko gibljejo po poljubnih progah, tudi vecih v istem dnevu, glede na potrebe v obdobju dneva.
Lonsarg ::
Noben dober javni prevoz ne boš zgradil s sprotnim denarjem od javnega prevoza, brez da zagrizeš v večje projekte z krediti. Vse kar boš dobil je slab javni prevoz če greš to pot.
In kaj bo posledica ko ostane zgolj slab javni prevoz kot edina šansa? Posledica bo da bodo ljudje volili politike ki bodo vrnili nazaj avtomobile. Skratka tvoji predlogi bi v praksi, ker pač vlada populizem temu ne moreš uiti, zagotovili da za vedno ostanemo na avtomobilih.
In kaj bo posledica ko ostane zgolj slab javni prevoz kot edina šansa? Posledica bo da bodo ljudje volili politike ki bodo vrnili nazaj avtomobile. Skratka tvoji predlogi bi v praksi, ker pač vlada populizem temu ne moreš uiti, zagotovili da za vedno ostanemo na avtomobilih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Tweezzizi ::
Noben dober javni prevoz ne boš zgradil s sprotnim denarjem od javnega prevoza, brez da zagrizeš v večje projekte z krediti. Vse kar boš dobil je slab javni prevoz če greš to pot.
In kaj bo posledica ko ostane zgolj slab javni prevoz kot edina šansa? Posledica bo da bodo ljudje volili politike ki bodo vrnili nazaj avtomobile. Skratka tvoji predlogi bi v praksi, ker pač vlada populizem temu ne moreš uiti, zagotovili da za vedno ostanemo na avtomobilih.
Ne, k sreci nima Ljubljana nic z politiki od drugod in vecina ljubljancanov bo zlahka podprla oviranje dnevnih migracij, s cimer pa bo ustvarila potrebo po izboljsanju medmestnega prometa do Ljubljane, kjer bojo ljudje dejansko pritisnili na svoje zupane, da naj izboljsajo javni promet.
Vse kar je treba storiti je, da se povecuje pritisk na avtomobilski promet in se ga dela neznosnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
WizzardOfOZ ::
Ne, k sreci nima Ljubljana nic z politiki od drugod in vecina ljubljancanov bo zlahka podprla oviranje dnevnih migracij, s cimer pa bo ustvarila potrebo po izboljsanju medmestnega prometa do Ljubljane, kjer bojo ljudje dejansko pritisnili na svoje zupane, da naj izboljsajo javni promet.
Bolj se ne bi mogel motiti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Tweezzizi ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne, k sreci nima Ljubljana nic z politiki od drugod in vecina ljubljancanov bo zlahka podprla oviranje dnevnih migracij, s cimer pa bo ustvarila potrebo po izboljsanju medmestnega prometa do Ljubljane, kjer bojo ljudje dejansko pritisnili na svoje zupane, da naj izboljsajo javni promet.
Bolj se ne bi mogel motiti.
Se ze dogaja, saj sam vidis V skladu s tem se LPP siri in vozi tudi dlje, tule si poglej pod "Medkrajevni potniski promet" https://www.lpp.si/javni-prevoz/vozni-r...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Tweezzizi ::
JHL je leglo. In občinske firme, kjer so zaposleni sami prijatelji od župana tudi.
V bistvu je vseeno, dokler Zoki vlece prave poteze (kompliciranje dostopa do Ljubljane z osebnim avtomomobilom), je cisto ok.
Osebno razumem, da so slovenceljni (tudi ne-avtohtoni) navadne nemarne egoisticne pizde in se niti pod razno ne slepim, da bi bil kdorokoli na polozaju Zokija kaj boljsi. Pac isto sranje. S tem, da je Zoki naredil tudi kaj za Ljubljano, vsi ostali (oz. ostale) - do njega - pa ne. Saj kradejo vsi (in tudi bojo njegovi nasledniki), razlika je samo koliko drobtinic pade do navadnih ljudi. In tukaj Zoki zmaga, pac krade kot pravi slovencelj ampak tudi kaj naredi. Ostali samo kradejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Tweezzizi ::
starfotr ::
Nikakor ne. Če ni parkirišča, ne moreš parkirat. In graditi dodatna parkirišča je največja možna neumnost in neutemeljeno trošenje denarja.
Tweezzizi ::
LeQuack ::
Nikakor ne. Če ni parkirišča, ne moreš parkirat. In graditi dodatna parkirišča je največja možna neumnost in neutemeljeno trošenje denarja.
Kaj pa ta fora da mora imeti vsaka novo zgrajena stavba parkirišča vsaj eno na stanovanje, tudi znotraj LJ. Zakaj?
Quack !
WizzardOfOZ ::
Nikakor ne. Če ni parkirišča, ne moreš parkirat. In graditi dodatna parkirišča je največja možna neumnost in neutemeljeno trošenje denarja.
Kaj pa ta fora da mora imeti vsaka novo zgrajena stavba parkirišča vsaj eno na stanovanje, tudi znotraj LJ. Zakaj?
Ampak to mora biti načeloma pod zemljo, torej pod novim objektom, ki se bo zgradil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Ahim ::
Pac avtomobilov se je treba znebiti, ne pa, da se sprejema ukrepe, ki njihoovo stevilo povecujejo.
Znebiti se je treba bebcev tipa "inzenir"/"Hlodino", ki nimate pojma o cem bluzite - zivljenje pri mamici je udobno, brez otrok, (se) brez nepokretnih starsev ... ni problem s polno ritjo srat.
LeQuack ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kaj pa ta fora da mora imeti vsaka novo zgrajena stavba parkirišča vsaj eno na stanovanje, tudi znotraj LJ. Zakaj?
Ampak to mora biti načeloma pod zemljo, torej pod novim objektom, ki se bo zgradil.
To ni določeno, ker na Rudniku kjer je barje so večinoma vsa parkirišča nad zemljo. Ampak tudi če je pod zemljo, še zmeraj zelo podraži gradnjo + več prometa v Ljubljani ker vsaka nova stavba doda nova parkirišča.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
kotanyi ::
Bistvo avtoceste je, da ima izvoze na več 10 km. In ne na 300 m ali 3 km.
Tako, da tvoj predlog je zgrešen.
Če se na Brezovici ne ustavi, se ustavi pa bolj naprej dol.
Zastoj je konstanta. Vprašanje je samo kje se bo zabilo in ne kdaj. Ker vemo, da se bo.
Ne, to je neumnost.
Prvo, ne gre za avtocesto - gre za mestno obvoznico. Pri mestnih obvoznicah je jasno, da je pogostejše število izvozov nekaj normalnega.
Drugo, situacija npr. na Brezovici je iz večih razlogov neoptimalna. Najprej imaš križišče obvoznice in avtoceste združeno z izvozom, vključevalni pasovi so prekratki, pasovnega ločevanja lokalnega in tranzitnega prometa ni, takoj za izvozom je semafor ki kronično zaustavi promet, do naslednjega izvoza ki bi lahko razbremenil Brezovico pa je 12 kilometrov.
Tretje, moj predlog ni nič zgrešen, niti nekaj novega, ampak zgolj sledi praksi kot jo vidiš npr. v Nemčiji, kjer podobne prometne situacije mirno požrejo večkratnik Ljubljanske obremenitve, ker so pač dizajnirane bolje. Pa niti ne gre za raketno znanost, ampak za stoletje stare lekcije. Pametni targetirani ukrepi dokazano lahko povečajo pretočnost tudi za velikostni razred. V Sloveniji pa jih ne izvajamo.
Lahko pa seveda vržemo roke v zrak, si rečemo, "gužve se ne da rešit" in razmišljamo o parkrat dražjih variantah "LPP na 5min do Postojne" in vprašljivih utopijah tipa "v treh letih bomo zmanjšali promet za 87,53%!!11".
WizzardOfOZ ::
Napaka je bila narejena v osnovi pri gradnji ker namesto, da bi speljali avtocesto mimo ljubljane in pustili obvoznico pri miru, so speljali avtocesto na obvoznico in sedaj ves tovorni promet gre preko obvoznice, namesto po direktni liniji mimo ljubljane.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
starfotr ::
Raje se fokusirajmo na železniški promet in pustimo cestni promet, da se vsak dan zabija.
To da gre vsa železnica skozi LJ je pač zelo slabo.
To da gre vsa železnica skozi LJ je pač zelo slabo.
Sparkxl ::
Saj rešitev je na dlani, reče se ji decentralizacija.
Torej, ljubljančani ste vedno podpirali centralizacijo. Da se ima vse pri roki, da ni treba daleč it, da se ima vse službe tam. Iz tega je nastala miselnost lokalnega prebivalstva, da se civilizacija začne in konča pri obroču. Vse kar je izven njega je oddaljena divjina.
Se je kdo od vas kdaj pritoževal? So bili kdaj protesti prebivalcev proti centralizaciji? Ne niso bili. Vedno ste se grebli še in še in podpirali zokija in državo pri tem. Rezultat je vsak dan viden. Ko se pol države vsako jutri vsipa v megleno kotlino je konec.
Zdaj pa se bi šli chery picking...vse bi imeli, samo prometa ne, ki ga je povzročila prav od vas podprta in izvoljena centralizacija? Jok, ne bo šlo.
Sam imam en stranski posel in sem pred leti dosti krat po službi se še zapeljal v lj. Ampak pri tem prometu ni več računice. Sem enostavno opustil in preusmeril na sever proti grazu. 2x večje mesto, avtoceste z izjemo ponedeljka zjutraj vedno lepo pretočne
Torej, ljubljančani ste vedno podpirali centralizacijo. Da se ima vse pri roki, da ni treba daleč it, da se ima vse službe tam. Iz tega je nastala miselnost lokalnega prebivalstva, da se civilizacija začne in konča pri obroču. Vse kar je izven njega je oddaljena divjina.
Se je kdo od vas kdaj pritoževal? So bili kdaj protesti prebivalcev proti centralizaciji? Ne niso bili. Vedno ste se grebli še in še in podpirali zokija in državo pri tem. Rezultat je vsak dan viden. Ko se pol države vsako jutri vsipa v megleno kotlino je konec.
Zdaj pa se bi šli chery picking...vse bi imeli, samo prometa ne, ki ga je povzročila prav od vas podprta in izvoljena centralizacija? Jok, ne bo šlo.
Sam imam en stranski posel in sem pred leti dosti krat po službi se še zapeljal v lj. Ampak pri tem prometu ni več računice. Sem enostavno opustil in preusmeril na sever proti grazu. 2x večje mesto, avtoceste z izjemo ponedeljka zjutraj vedno lepo pretočne
gruntfürmich ::
Resitev je bolj preprosta, tako oteziti osebni promet, da bo 3-4x boljsa opcija iti na javni promet, ki se ga izboljsa iz denarja, ki ga vplacate, vec se boste vozili, prej in bojsi javni transport boste imeli. Kar se ze dogaja, kot je starfotr rekel, zabo se kuha pocasi, verjetno sploh opazili niste, kako mnogo bolj je otezeno avtomobiliranje po Ljubljani in po obvoznici napram 10 let nazaj.
rešitev je seveda preprosta za ljudi ki ne rabijo delati za svoje preživetje. in takšni imate tudi psihopatska nagnjenja, ki bi drugim vse onemogočali in jim oteževali.
in takšni ljudje vodijo slovenijo.
ne da bi se javni prevoz naredil konkurenčen osebnemu; osebni je treba onemogočat da bo postal javni konkurenčen
to je ta vrhunska logika psihopatskih idiotov!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
WizzardOfOZ ::
Raje se fokusirajmo na železniški promet in pustimo cestni promet, da se vsak dan zabija.
To da gre vsa železnica skozi LJ je pač zelo slabo.
A nima železnica več "pasov" skozi center ljubljane, kot pa ima avtocesta pasov?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 50020 (36260) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20094 (15731) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31524 (21610) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82319 (71728) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33147 (27548) | BigWhale |