» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
33 / 60
»»

Tweezzizi ::

Mato989 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Seveda, ko se bojo ljudje zaceli voziti z javnimi prevozi, se bo dalo narediti marsikaj.


To je meni najbolj zgrešen debilni primer ever...

NE, ti naredi javni prevoz tako dober, da bom jaz ki se vozim danes z avtom(kot jaz mislim kekce ki migrirajo) rekli, veš kaj, jaz ne bom šel z avtom, grem z javnim prevozom ker je

1. Hitreje
2. Ceneje

Ti pa komunistično nabijaš da bi vse prisilili v slab javni prevoz zato da bi ga z leti reševal, kot da ima folk čas čakat tvoje rešitve (kot tvoje mislim od države)

It doesnt work like this.



V osnovi deluje samo 1 način če ne želiš razpizdevat folka

Naredi obliko ki jo želiš da jo folk uporablja boljšo kot preostale, torej cenejšo, bolj praktično in v primeru prevoza hitrejšo, ko uspeš to pridejo uporabniki še isto minuto...

Ti bi pa rad da po komunistično vsi sofinanciramo da bo čez 25 let bolje, do tačas pa trpimo ali plačujemo dodatne takse za hitrejšo opcijo avta

Bedarija in debilizem brez primere



Se pravi, ti bi najprej infrastrukturo, potem pa se boš nehal vozit.

Nekaj primerov:

Tako, kot prazen P+R na Vrhniki? Ali tako kot prazna garaža v Domžalah?



Kako pa

Saj trgovski center je tudi bil prvo postavljen pol so pa prisli kupci

Eni tu bi pa kot kaze radi prisilili ljudstvo da hodi na gradbisce in placa btc ljubljana/javni prevoz preeden se zgradi...

To je namrec ideja onega gori na T


Ne. T govori, da se mu jebe za vaso guzvo in vam pove, kako lahko situacijo izboljsate. Pa pac ne razumete.

Oz. v tvojem kontekstu, BTC ste ze imeli in ga niste obiskovali pa je sel k vragu. In zdaj ste razlog izkoristili kot izgovor.

njyngs ::

Sam sem pa bil na obeh straneh komjutanja, pa vem, da nimaš pojma.
1. Komjuting od daleč: sem se vozil z lokacije, kjer sploh ni javnega prometa (razen če greš 20km vstran do prvega vlaka, ki vozi na nekaj ur, pa še to nenatančno).
2. Komjuting od blizu: nekajminutni sprehod ali kolesarjenje v pisarno.

Druga opcija je seveda boljša, ampak je "T" prezabit, da bi razumel da niti fizično niti glede želja ne morejo vsi živeti v mestu ali pa tudi ne blizu javnega prevoza (tudi če bi bil le-ta hiter ali spodoben).

Tako da, moj povzetek je: "T dost govori, nima pa kaj dost pojma, ker živi v svojem malem balončku."
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Zato ti bom še enkrat povedal, to kar ti lepiš velja, ko ima avtocesta 3 in več pasove, ne ko ima samo enega za osebna vozila.


To velja ne glede na stevilo pasov. Vec kot bos dal prostora, vec ljudi se bo vozilo. Saj ni tako tezko za razumet.


Ne, tebi je težko razumet, da tisti ki se vozijo, se bodo vozili še naprej, tisti, ki se ne, se pa tudi v prihodnje ne bodo. In število avtomobilov v sloveniji je končno, ne more se večat v nedogled.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

energetik ::

Točno tako, tiste teorije o pasovih morda držijo v kakšnih milijonskih mestih, kjer se pol folka vozi z metrojem in bi prešli na avto, če bi bilo več pasov.
V SLO se pa praktično že vsi, ki se lahko, vozijo z avtom.
Morda, ampak res le morda, bi se malo povečal tranzit, ki pa se še vedno ne more v nedogled, saj so drugje ozke točke, ki ga omejujejo. 3. pas in dosledno kaznovanje "kemperjev" na levem pasu bi sigurno močno olajšalo zadeve.

Ampak ne, raje se gradi 2. cev Karavank, ki bo še povečala naval tranzita na LJ obroč. Dodamo še AC povezavo Koper-Umag, pa smo zmagali, not.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Mato989 ::

Ja logika da če v SLO 6x povečamo število pasov, da bo 6x več prometa je definitivno zgrešana... čeprav tudi 6x povečat pasov je nemogoče praktično, ampak govorimo v teoriji logike da več kot je pasov linearno enako več je prometa
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:

BTC ste ze imeli in ga niste obiskovali pa je sel k vragu. In zdaj ste razlog izkoristili kot izgovor.


Ne nakladaj. Niti ne poznaš potenciala BTC-ja, ker drugače nebi blebetal bedarij. Največji trgovski center na svetu obišče okoli 60 milijonov ljudi na leto, BTC obišče okoli 35 milijonov ljudi letno (ikea je prinesla kar nekaj novih obiskovalcev). Prihajajo celo iz Hrvaške, Bosne in Srbije z avtobusi da lahko nakupujejo. To veliko pove o prepoznavnosti BTC-ja. In do tja bo sedaj odprto iz avtoceste konkretno bolje, ker bo še en tak rondo, kot je tomačevo, narejen za dostop. Tako da bo dostop iz prenovljene letališke in direktno iz rondoja, kar bi moralo "požret" vse obiskovalce.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Tweezzizi ::

Kot sem ze nekajkrat poveda, se teh stvari v Sloveniji ne da resevati nezno. Pac zapre se uvoze v Ljubljano za dnevne vozace, postavi se kaksen P+R, pa se bo kolicina prometa na obvoznici tudi znizala. Dokler se vam pusti opcijo, da se vozite z avtomobili po mestu pa bo stanje taksno kot je.

energetik ::

Kako se bo promet na obroču zmanjšal, če zapreš vpadnice? Vsi tisti bodo še vedno morali do P+R - po obvoznici...
vires in numeris

Tweezzizi ::

energetik je izjavil:

Kako se bo promet na obroču zmanjšal, če zapreš vpadnice? Vsi tisti bodo še vedno morali do P+R - po obvoznici...

Ja, do prvega P+R, ne do cilja :)

WizzardOfOZ je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:

BTC ste ze imeli in ga niste obiskovali pa je sel k vragu. In zdaj ste razlog izkoristili kot izgovor.


Ne nakladaj. Niti ne poznaš potenciala BTC-ja, ker drugače nebi blebetal bedarij. Največji trgovski center na svetu obišče okoli 60 milijonov ljudi na leto, BTC obišče okoli 35 milijonov ljudi letno (ikea je prinesla kar nekaj novih obiskovalcev). Prihajajo celo iz Hrvaške, Bosne in Srbije z avtobusi da lahko nakupujejo. To veliko pove o prepoznavnosti BTC-ja. In do tja bo sedaj odprto iz avtoceste konkretno bolje, ker bo še en tak rondo, kot je tomačevo, narejen za dostop. Tako da bo dostop iz prenovljene letališke in direktno iz rondoja, kar bi moralo "požret" vse obiskovalce.

Lol, a si sploh prebral na kaj sem odgovarjal? :)) Ti ne delajo dobro mozgani tako zgodaj zjutraj? Pojdi kavico spit, no...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

energetik ::

Govorimo o prometu NA obvoznici, ne znotraj obvoznice. Ne kapiraš?

Ali pa že imaš lokacije za ogromne P+R na Brezovici, Dolskem, Medvodah in nato metro do centra?
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Tweezzizi ::

energetik je izjavil:

Govorimo o prometu NA obvoznici, ne znotraj obvoznice. Ne kapiraš?

Ali pa že imaš lokacije za ogromne P+R na Brezovici, Dolskem, Medvodah in nato metro do centra?


Zakaj bi sploh sel na obvoznico, ce imas P+R in se bos cijazil okrog mesta dlje kot se bo avtobus peljal skozi prazno mesto?

Bo ze Zoki resil, sicer se pa pac ne boste vozili v Lj in pomagali k decentralizaciji(tm) Slovenije. Mimogrede, za Medvode ze obstaja P+R, pa tudi direktna LPP linija od tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:

Kot sem ze nekajkrat poveda, se teh stvari v Sloveniji ne da resevati nezno. Pac zapre se uvoze v Ljubljano za dnevne vozace, postavi se kaksen P+R, pa se bo kolicina prometa na obvoznici tudi znizala. Dokler se vam pusti opcijo, da se vozite z avtomobili po mestu pa bo stanje taksno kot je.


Ljulbjanska obvoznica ni namenjena takemu toku kot je to sedaj, ko je en pas samo za tranzit mimo ljubljane iz madžarske do italije.
Zato je treba nujno dodati dodaten pas, ker boš dobil sedaj še dodaten tok skozi drugi tunel karavank. Količina prometa na obvoznici se bo znižala, ko boš naredil še obvoz okoli Ljubljane, kjer bo šel tok tovornega prometa, brez da se ta tovorni tok zapelje na obvoznico.

P+R v taki meri, kot ga debili predstavljate, je pa totalno neprimeren, ker P+R mora biti pred ljubljanskim obročem. Torej P+R je treba postavit izven obroča - Dolsko, Grosuplje, Brezovica, Stanežiče (tam je že na pravem mestu, ker je izven obroča, samo še dvopasovnico do P+R je treba speljat, da požre vse avtomobile), Trzin ali Domžale.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Tweezzizi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:

Kot sem ze nekajkrat poveda, se teh stvari v Sloveniji ne da resevati nezno. Pac zapre se uvoze v Ljubljano za dnevne vozace, postavi se kaksen P+R, pa se bo kolicina prometa na obvoznici tudi znizala. Dokler se vam pusti opcijo, da se vozite z avtomobili po mestu pa bo stanje taksno kot je.


Ljulbjanska obvoznica ni namenjena takemu toku kot je to sedaj, ko je en pas samo za tranzit mimo ljubljane iz madžarske do italije.
Zato je treba nujno dodati dodaten pas, ker boš dobil sedaj še dodaten tok skozi drugi tunel karavank. Količina prometa na obvoznici se bo znižala, ko boš naredil še obvoz okoli Ljubljane, kjer bo šel tok tovornega prometa, brez da se ta tovorni tok zapelje na obvoznico.

P+R v taki meri, kot ga debili predstavljate, je pa totalno neprimeren, ker P+R mora biti pred ljubljanskim obročem. Torej P+R je treba postavit izven obroča - Dolsko, Grosuplje, Brezovica, Stanežiče (tam je že na pravem mestu, ker je izven obroča, samo še dvopasovnico do P+R je treba speljat, da požre vse avtomobile), Trzin ali Domžale.


Dodaten pas pomeni samo dodaten promet in ne resi nic. Bos moral alternativo najti. Jaz nisem na obvoznici se nikoli cakal v koloni.

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:


Zakaj bi sploh sel na obvoznico, ce imas P+R in se bos cijazil okrog mesta dlje kot se bo avtobus peljal skozi prazno mesto?


Če je pa P+R znotraj obroča, toraj prideš izključno po obvoznici do P+R. Ampak debil, tega očitno ne dojameš.

Edino, kjer je pravilno postavljen P+R je v Stanežičah, ampak tam je pa cesta s samo enim pasom in ne požre vseh avtomobilov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Tweezzizi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:


Zakaj bi sploh sel na obvoznico, ce imas P+R in se bos cijazil okrog mesta dlje kot se bo avtobus peljal skozi prazno mesto?


Če je pa P+R znotraj obroča, toraj prideš izključno po obvoznici do P+R. Ampak debil, tega očitno ne dojameš.

Edino, kjer je pravilno postavljen P+R je v Stanežičah, ampak tam je pa cesta s samo enim pasom in ne požre vseh avtomobilov.


Se ne strinjam. In vsi ostali, ki koristijo P+R tudi ne. Ampak ti na P+R tako ali tako ne bos sel, torej se ne sekiraj. Ocitno se rad guzvas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:

Kot sem ze nekajkrat poveda, se teh stvari v Sloveniji ne da resevati nezno. Pac zapre se uvoze v Ljubljano za dnevne vozace, postavi se kaksen P+R, pa se bo kolicina prometa na obvoznici tudi znizala. Dokler se vam pusti opcijo, da se vozite z avtomobili po mestu pa bo stanje taksno kot je.


Ljulbjanska obvoznica ni namenjena takemu toku kot je to sedaj, ko je en pas samo za tranzit mimo ljubljane iz madžarske do italije.
Zato je treba nujno dodati dodaten pas, ker boš dobil sedaj še dodaten tok skozi drugi tunel karavank. Količina prometa na obvoznici se bo znižala, ko boš naredil še obvoz okoli Ljubljane, kjer bo šel tok tovornega prometa, brez da se ta tovorni tok zapelje na obvoznico.

P+R v taki meri, kot ga debili predstavljate, je pa totalno neprimeren, ker P+R mora biti pred ljubljanskim obročem. Torej P+R je treba postavit izven obroča - Dolsko, Grosuplje, Brezovica, Stanežiče (tam je že na pravem mestu, ker je izven obroča, samo še dvopasovnico do P+R je treba speljat, da požre vse avtomobile), Trzin ali Domžale.


Dodaten pas pomeni samo dodaten promet in ne resi nic. Bos moral alternativo najti. Jaz nisem na obvoznici se nikoli cakal v koloni.


Ker nimaš izpita še nisi čakal na obvoznici. Si pač en izmed tistih debilov, ki niso sposobni narest izpit za avto, pa se mora z javnim prometom vozit okol in po ljubljani.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Tweezzizi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ker nimaš izpita še nisi čakal na obvoznici. Si pač en izmed tistih debilov, ki niso sposobni narest izpit za avto, pa se mora z javnim prometom vozit okol in po ljubljani.

Lol, seveda imam izpit. In imam mozgane. Ti imas izpit namesto mozganov.

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:


Zakaj bi sploh sel na obvoznico, ce imas P+R in se bos cijazil okrog mesta dlje kot se bo avtobus peljal skozi prazno mesto?


Če je pa P+R znotraj obroča, toraj prideš izključno po obvoznici do P+R. Ampak debil, tega očitno ne dojameš.

Edino, kjer je pravilno postavljen P+R je v Stanežičah, ampak tam je pa cesta s samo enim pasom in ne požre vseh avtomobilov.


Se ne strinjam. In vsi ostali, ki koristijo P+R tudi ne. Ampak ti na P+R tako ali tako ne bos sel, torej se ne sekiraj. Ocitno se rad guzvas.


Zakaj bi šel na P+R. Imam lastno parkirno mesto pred službo in imam 9 minut vožnje od doma do službe. Poti do službe pa vsaj 4 alternativne, poleg obvoznice, tako da se mi ni treba gužvat, ampak se v miru pripeljem v in iz službe.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Tweezzizi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Zakaj bi šel na P+R. Imam lastno parkirno mesto pred službo in imam 9 minut vožnje od doma do službe. Poti do službe pa vsaj 4 alternativne, poleg obvoznice, tako da se mi ni treba gužvat, ampak se v miru pripeljem v in iz službe.


Potem si pa temo zgresil :) Pusti ljudem, da se guzvajo, ce imajo pa radi guzvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

WizzardOfOZ ::

Nisem zgrešil teme. Tudi jaz bi kdaj pa kdaj rad samo mimo Ljubljane šel normalno, ne da se gužvam. Pa je to onemogočeno zaradi kolone tovornjakov od lendave do razdrtega, ki zasedajo vozni pas.

Zato je vseeno potreben dodaten pas za naše avtoceste, ker se bo povečal tudi tok tovornih vozil.
Ste pač nesposobni prestaviti tovorni promet na vlake.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Tweezzizi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Nisem zgrešil teme. Tudi jaz bi kdaj pa kdaj rad samo mimo Ljubljane šel normalno, ne da se gužvam. Pa je to onemogočeno zaradi kolone tovornjakov od lendave do razdrtega, ki zasedajo vozni pas.

Zato je vseeno potreben dodaten pas za naše avtoceste, ker se bo povečal tudi tok tovornih vozil.
Ste pač nesposobni prestaviti tovorni promet na vlake.


Tovorni promet potrebujemo, saj zanj zaenkrat nimamo alternative. Za psihoticne voznike imamo alternative. Brez nenormalnih vlaganj.

Je veliko bolj perecih tem v drzavi kot vam omogocati udobno voznjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

WizzardOfOZ ::

Zato je pa dodaten pas za naše avtoceste nujno potreben, ker se bo ta tok tovornih vozil samo še povečeval. Niso problem dnevni migranti. Če bi spravili tovorni tok na vlake, bi avtoceste ne imele gužve in bi bila gužva samo ob konicah. Rush hour je pa povsod, tudi v tujini obremenjen. Pri nas pa še toliko bolj, ker imamo zaradi takega razmišljanja, kot ga imaš ti, samo en pas za osebna vozila.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

energetik ::

Tweezzizi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Nisem zgrešil teme. Tudi jaz bi kdaj pa kdaj rad samo mimo Ljubljane šel normalno, ne da se gužvam. Pa je to onemogočeno zaradi kolone tovornjakov od lendave do razdrtega, ki zasedajo vozni pas.

Zato je vseeno potreben dodaten pas za naše avtoceste, ker se bo povečal tudi tok tovornih vozil.
Ste pač nesposobni prestaviti tovorni promet na vlake.


Tovorni promet potrebujemo, saj zanj zaenkrat nimamo alternative. Za psihoticne voznike imamo alternative. Brez nenormalnih vlaganj.
Tovornega prometa iz IT v HU ali RO pač ne potrebujemo kaj dosti.
vires in numeris

Tweezzizi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Zato je pa dodaten pas za naše avtoceste nujno potreben, ker se bo ta tok tovornih vozil samo še povečeval. Niso problem dnevni migranti. Če bi spravili tovorni tok na vlake, bi avtoceste ne imele gužve in bi bila gužva samo ob konicah. Rush hour je pa povsod, tudi v tujini obremenjen. Pri nas pa še toliko bolj, ker imamo zaradi takega razmišljanja, kot ga imaš ti, samo en pas za osebna vozila.


Vec bo tovornjakov, manj bo osebnih avtomobilov, se pravi je to naravnost odlicno.

njyngs ::

Hehe, je rekel da mamo za voznike alternativo. A bodo zokijevi busi začeli vozit izven ljubljane pa pobirali ljudi recimo v Kočevju? :)) Še enkrat, kako tele. Tip je na drogah al nekaj, da ne vidi, kako izven LJ nimaš nekega javnega prometa, ki bi konsistentno, pravočasno, z dovolj kapacitetami in dovolj pogosto vozil, da bi spravil vse migrante v LJ.

Ampak seveda je lažje lagat online in sam sebi :))
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Tweezzizi ::

njyngs je izjavil:

Hehe, je rekel da mamo za voznike alternativo. A bodo zokijevi busi začeli vozit izven ljubljane pa pobirali ljudi recimo v Kočevju? :)) Še enkrat, kako tele. Tip je na drogah al nekaj, da ne vidi, kako izven LJ nimaš nekega javnega prometa, ki bi konsistentno, pravočasno, z dovolj kapacitetami in dovolj pogosto vozil, da bi spravil vse migrante v LJ.

Ampak seveda je lažje lagat online in sam sebi :))


Zokijevi busi ze vozijo krepko izven Ljubljane.

energetik ::

WizzardOfOZ je izjavil:



Edino, kjer je pravilno postavljen P+R je v Stanežičah, ampak tam je pa cesta s samo enim pasom in ne požre vseh avtomobilov.
Je na pravem mestu, ampak nima dobrega dostopa niti nima hitre povezave naprej do centra. Torej je precej neuporaben. Iz Medvod se do tam gužvaš, nato sediš na LPP v nedogled, da sploh prideš do centra. Kaj šele, če moraš potem iz centra naprej npr. na Vič.
vires in numeris

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:

Je veliko bolj perecih tem v drzavi kot vam omogocati udobno voznjo.


Da uberem enak pristop, kot ga imaš ti do obvoznice, ko bi jo blokiral in prepovedal vožnjo po njej; "Nabiješ vse politike na kole, ko so to včasih turki delal, pa se bo vse rešilo."
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

njyngs ::

Tweezzizi je izjavil:

njyngs je izjavil:

Hehe, je rekel da mamo za voznike alternativo. A bodo zokijevi busi začeli vozit izven ljubljane pa pobirali ljudi recimo v Kočevju? :)) Še enkrat, kako tele. Tip je na drogah al nekaj, da ne vidi, kako izven LJ nimaš nekega javnega prometa, ki bi konsistentno, pravočasno, z dovolj kapacitetami in dovolj pogosto vozil, da bi spravil vse migrante v LJ.

Ampak seveda je lažje lagat online in sam sebi :))


Zokijevi busi ze vozijo krepko izven Ljubljane.

Ja? Nisem še v Kočevju nobenega srečal. Pa tudi v Gorici ne. Pa v Prekmurju tudi ne. Aja, za tebe so dnevni migranti samo 5km izven ljubljane :))
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Tweezzizi ::

energetik je izjavil:

nato sediš na LPP v nedogled, da sploh prideš do centra


Zakaj pa sedis na LPP v nedogled? Pa ne da morda zaradi takih, kot si ti?

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Zato je pa dodaten pas za naše avtoceste nujno potreben, ker se bo ta tok tovornih vozil samo še povečeval. Niso problem dnevni migranti. Če bi spravili tovorni tok na vlake, bi avtoceste ne imele gužve in bi bila gužva samo ob konicah. Rush hour je pa povsod, tudi v tujini obremenjen. Pri nas pa še toliko bolj, ker imamo zaradi takega razmišljanja, kot ga imaš ti, samo en pas za osebna vozila.


Vec bo tovornjakov, manj bo osebnih avtomobilov, se pravi je to naravnost odlicno.


Neumno razmišljanje, ampak od javnoupravnih fikusov brez izpita, kaj drugega ne moreš pričakovat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Tweezzizi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Zato je pa dodaten pas za naše avtoceste nujno potreben, ker se bo ta tok tovornih vozil samo še povečeval. Niso problem dnevni migranti. Če bi spravili tovorni tok na vlake, bi avtoceste ne imele gužve in bi bila gužva samo ob konicah. Rush hour je pa povsod, tudi v tujini obremenjen. Pri nas pa še toliko bolj, ker imamo zaradi takega razmišljanja, kot ga imaš ti, samo en pas za osebna vozila.


Vec bo tovornjakov, manj bo osebnih avtomobilov, se pravi je to naravnost odlicno.


Neumno razmišljanje, ampak od javnoupravnih fikusov brez izpita, kaj drugega ne moreš pričakovat.

Zmanjkalo argumentov? :) Ti se kar guzvaj po obvoznici, vec vas bo, bolj bo veselo.

Mimogrede, v koloni ne pozabit nepricakovano parkrat na hitro pobremzat, da se lucka zadaj prizge. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

energetik ::

Tweezzizi je izjavil:

energetik je izjavil:

nato sediš na LPP v nedogled, da sploh prideš do centra


Zakaj pa sedis na LPP v nedogled? Pa ne da morda zaradi takih, kot si ti?
Ne, jaz se ne vozim v center.
Zakaj? Ker zoki ni sposoben narediti fizično ločenih pasov za LPP od P+R do Centra, krožnih LPP linij in/ali metroja P+R -> Bavarc.
vires in numeris

Tweezzizi ::

energetik je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:

energetik je izjavil:

nato sediš na LPP v nedogled, da sploh prideš do centra


Zakaj pa sedis na LPP v nedogled? Pa ne da morda zaradi takih, kot si ti?
Ne, jaz se ne vozim v center.
Zakaj? Ker zoki ni sposoben narediti fizično ločenih pasov za LPP od P+R do Centra, krožnih LPP linij in/ali metroja P+R -> Bavarc.


Saj je naredil locen pas za LPP po celotni Celovski/Titovi/Trzaski. Genialna poteza, enako bi moral narediti na obvoznici, en pas posvetiti samo LPP.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

GizmoX ::

V svojo enačbo "ne bo nič več avtomobilov, kot jih je že sedaj" vključite še sledeče:

FoxKnox je izjavil:

Živim v kraju, kjer je bilo 20 let nazaj 2k folka, zdaj jih je 5 000.
Cesta vsako jutro zabita, že lokalna. Potem pa še iz sosednjih občin iščejo hitrejše bljižnice.

Tudi če število avtomobilov ne narašča, je pomembno, kje se to število avtomobilov vozi. Če se ljudje priselijo oz. vozijo na šiht v Ljubljano, bodo seveda še bolj obremenili ljubljanske ceste in avtoceste.
Teorija je, da bodo ljudje šiht iskali tudi izven Ljubljane, če je na splošno znano, da je okoli Ljubljane katastrofalna gužva na cesti.
Ista teorija je, da bodo ljudje šiht raje iskali v Ljubljani, če je na splošno znano, da je 3. pas odpravil koline okoli Ljubljane.

Podobno: vedno več ljudi iz dolenjske se raje vozi na urgenco v Novo mesto, nič več v Ljubljano. Zakaj? Ker se na ljubljanski urgenci čaka ure in ure, v NM pa so na vrsti praktično takoj.

Tranzit tovornjakov seveda poslabšuje situacijo, ampak če za miselno vajo odstranimo tovornjake iz ljubljanske obvoznice - zakaj potem avtomobili čakajo na vpadnicah? In na avtocestnih izvozih drugi avtomobili, ki bi radi iz obvoznice zavili na vpadnice?

Sicer je pa napačna predpostavka: število osebnih avtomobilov narašča - cca dodatnih 15.000 na leto. Na obstoječih 1.200.000.
udirač => uni. dipl. inž. rač.

njyngs ::

Jaz bi Tweezzizi-ja preselil v recimo vas Puconci v Prekmurju. Službo bi mu pustil v Ljubljani. Potem bi pa rad videl tega gobezdavega heroja, kako bo z javnim prevozom hodil 1 leto v službo. Brez opcij za avto, taksi, ali prevoze.ORG.

To bi bla komedija za gledat. Takrat bi videli kak bi tip požiral svoje besede - kot njegova mama k.... :))
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:

Mimogrede, v koloni ne pozabit nepricakovano parkrat na hitro pobremzat, da se lucka zadaj prizge. ;)


A brez tega, da prakrat na hitro pobremzaš, se pa lučka zadaj ne prižge?

Vse bolj in bolj dokazuješ, da nimaš izpita.

GizmoX je izjavil:

Tranzit tovornjakov seveda poslabšuje situacijo, ampak če za miselno vajo odstranimo tovornjake iz ljubljanske obvoznice - zakaj potem avtomobili čakajo na vpadnicah? In na avtocestnih izvozih drugi avtomobili, ki bi radi iz obvoznice zavili na vpadnice?


Ker so izvozi slabo zamišljeni. Recimo Šentjakob. Iz avtoceste zapelješ, potem imaš pa semafor in takoj nato naslednjega. Vse stoji, ker semaforja nista usklajena. Namesto semaforjev postavit 2 rondoja, pa bo pretočnost mnogo višja.

Potem imaš pa še gradnje, kjer recimo naenkrat na dveh koncih gradijo in so 2 uvoza naenkrat okrnili. In s tem naredijo kaos na avtocesti in obvoznici.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

energetik ::

njyngs je izjavil:

Jaz bi Tweezzizi-ja preselil v recimo vas Puconci v Prekmurju. Službo bi mu pustil v Ljubljani. Potem bi pa rad videl tega gobezdavega heroja, kako bo z javnim prevozom hodil 1 leto v službo. Brez opcij za avto, taksi, ali prevoze.ORG.

To bi bla komedija za gledat. Takrat bi videli kak bi tip požiral svoje besede - kot njegova mama k.... :))
OK, tisti ki se vozi iz Puconcev delat v LJ je pa druge sorte pacient. Avto ali JPP, zapravljat toliko dni in let življenja samo za commute, je noro.
Ozioroma mora biti JPP v tem primeru TGV Murska-LJ, s povprečjem preko 300km/h.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Tweezzizi ::

njyngs je izjavil:

Jaz bi Tweezzizi-ja preselil v recimo vas Puconci v Prekmurju.

Zamenjal bi sluzbo :).

WizzardOfOZ je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:

Mimogrede, v koloni ne pozabit nepricakovano parkrat na hitro pobremzat, da se lucka zadaj prizge. ;)


A brez tega, da prakrat na hitro pobremzaš, se pa lučka zadaj ne prižge?

Vse bolj in bolj dokazuješ, da nimaš izpita.


Vse bolj dokazujes, da ga ti nimas, ce moras ugibati o cem sem govoril in si za povrhu se napacno interpretiras.

Vsekakor pa ti je zmanjkalo argumentov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

Tweezzizi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ker so izvozi slabo zamišljeni.

Niso. Avtomobilov je prevec. Saj ni pred starejsimi bloki (kjerkoli) nic drugace, ni kapacitet za avtomobile, razni idioti pa se kar kupujejo avtomobile, ceprav vedo, da bojo imeli tezave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Ker so izvozi slabo zamišljeni.

Niso. Avtomobilov je prevec.


Ni jih preveč. 160.000 ljudi (130k v in 30k ven iz ljubljane) ni veliko. To je recimo v tujini migracija ene malo daljše ulice.
Recimo v Amsterdam se vsak dan pripelje malo več kot 2.2 milijona ljudi v službo, od tega jih pride z osebnimi avtomobili okoli 1.5 milijona. To je v bistvu 300k več avtomobilov kot jih ima vsa slovenija.
Tako da ne nabijaj, da je pri nas preveč prometa. Problem je pretočnost cest, ki so slabo dimenzionirane in zastarele. Pač delo nesposobnih fikusov v javni upravi.

Tweezzizi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Ker so izvozi slabo zamišljeni.

Niso. Avtomobilov je prevec. Saj ni pred starejsimi bloki (kjerkoli) nic drugace, ni kapacitet za avtomobile, razni idioti pa se kar kupujejo avtomobile, ceprav vedo, da bojo imeli tezave.

Ker so bloki projektirani v letih pred 1980, ko je imelo vsako tretje stanovanje fičkota. Pa še danes ne znate pravilno projektirat, da bi pri novih blokih bilo kaj bolje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Tweezzizi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Ker so izvozi slabo zamišljeni.

Niso. Avtomobilov je prevec.


Ni jih preveč. 160.000 ljudi (130k v in 30k ven iz ljubljane) ni veliko. To je recimo v tujini migracija ene malo daljše ulice.
Recimo v Amsterdam se vsak dan pripelje malo več kot 2.2 milijona ljudi v službo, od tega jih pride z osebnimi avtomobili okoli 1.5 milijona. To je v bistvu 300k več avtomobilov kot jih ima vsa slovenija.
Tako da ne nabijaj, da je pri nas preveč prometa. Problem je pretočnost cest, ki so slabo dimenzionirane in zastarele. Pač delo nesposobnih fikusov v javni upravi.


Se enkrat, avtomobilov je prevec za infrastrukturo, ker se ne da povecati infrastrukture brez fantasticnih vlaganj v nekaj kar ne rabimo, je treba zmanjsati stevilo avtomobilov.

Dejansko rabimo na oboznici en pas rezervirati za LPP, da se bojo lahko ljudje hitreje premikali okrog Ljubljane.

Invictus ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Nisem zgrešil teme. Tudi jaz bi kdaj pa kdaj rad samo mimo Ljubljane šel normalno, ne da se gužvam. Pa je to onemogočeno zaradi kolone tovornjakov od lendave do razdrtega, ki zasedajo vozni pas.

Zato je vseeno potreben dodaten pas za naše avtoceste, ker se bo povečal tudi tok tovornih vozil.
Ste pač nesposobni prestaviti tovorni promet na vlake.

Potrebna je tovorna železnicaod Kopra do Madžarske/Avstrije mimo vseh mest.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

starfotr ::

Tweezzizi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Nisem zgrešil teme. Tudi jaz bi kdaj pa kdaj rad samo mimo Ljubljane šel normalno, ne da se gužvam. Pa je to onemogočeno zaradi kolone tovornjakov od lendave do razdrtega, ki zasedajo vozni pas.

Zato je vseeno potreben dodaten pas za naše avtoceste, ker se bo povečal tudi tok tovornih vozil.
Ste pač nesposobni prestaviti tovorni promet na vlake.


Tovorni promet potrebujemo, saj zanj zaenkrat nimamo alternative. Za psihoticne voznike imamo alternative. Brez nenormalnih vlaganj.

Je veliko bolj perecih tem v drzavi kot vam omogocati udobno voznjo.


Tovorni promet je zlahka rešljiv.
https://www.reddit.com/r/Anticonsumptio...

Tweezzizi ::

starfotr je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Nisem zgrešil teme. Tudi jaz bi kdaj pa kdaj rad samo mimo Ljubljane šel normalno, ne da se gužvam. Pa je to onemogočeno zaradi kolone tovornjakov od lendave do razdrtega, ki zasedajo vozni pas.

Zato je vseeno potreben dodaten pas za naše avtoceste, ker se bo povečal tudi tok tovornih vozil.
Ste pač nesposobni prestaviti tovorni promet na vlake.


Tovorni promet potrebujemo, saj zanj zaenkrat nimamo alternative. Za psihoticne voznike imamo alternative. Brez nenormalnih vlaganj.

Je veliko bolj perecih tem v drzavi kot vam omogocati udobno voznjo.


Tovorni promet je zlahka rešljiv.
https://www.reddit.com/r/Anticonsumptio...


Tudi drzi samo potem ni vec gnece na cestah (ker ljudje prenehajo kupovati avtomobile) in tovornjaki niso vec problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

starfotr ::

Saj kupujejo tudi bedarije, ki jih ne rabijo. In te zadeve mora nekdo pripeljat.

Smo potrošniška družba, ki povsem iracionalno kupuje in menja izdelke.

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:

Se enkrat, avtomobilov je prevec za infrastrukturo, ker se ne da povecati infrastrukture brez fantasticnih vlaganj v nekaj kar ne rabimo, je treba zmanjsati stevilo avtomobilov.

Dejansko rabimo na oboznici en pas rezervirati za LPP, da se bojo lahko ljudje hitreje premikali okrog Ljubljane.

Avtomobilov ni preveč, infrastrukturo je potrebno urediti. Torej rabiš 2 nova pasa na obvoznici, en za kamione, drugi za LPP, pa še 2 za osebne avtomobile, da se bodo lahko mimo ljubljane sploh odpeljali.

Predlagam da vse fikuse iz javne uprave oborožimo s krampi in lopatami, pa naj kopljejo za 2 nova pasova. Tako bodo vsaj plačo zares zaslužili.

Tweezzizi je izjavil:

starfotr je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Nisem zgrešil teme. Tudi jaz bi kdaj pa kdaj rad samo mimo Ljubljane šel normalno, ne da se gužvam. Pa je to onemogočeno zaradi kolone tovornjakov od lendave do razdrtega, ki zasedajo vozni pas.

Zato je vseeno potreben dodaten pas za naše avtoceste, ker se bo povečal tudi tok tovornih vozil.
Ste pač nesposobni prestaviti tovorni promet na vlake.


Tovorni promet potrebujemo, saj zanj zaenkrat nimamo alternative. Za psihoticne voznike imamo alternative. Brez nenormalnih vlaganj.

Je veliko bolj perecih tem v drzavi kot vam omogocati udobno voznjo.


Tovorni promet je zlahka rešljiv.
https://www.reddit.com/r/Anticonsumptio...


Tudi drzi samo potem ni vec gnece na cestah (ker ljudje prenehajo kupovati avtomobile) in tovornjaki niso vec problem.


Če tovornjake spravimo na železnico imamo takoj en pas frej za osebna vozila. Bo manj gužve.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Infrastruktura ni problem. Problem je preveč vozil. Najbolje bi bilo, da tisti, ki čaka v gneči plačuje penale. Vršna energija je tudi draga, ko hudič, zakaj ne bi bila še uporaba ceste v najbolj obremenjenih urah zaračunana zelo drago?

Železnica pri nas ni sposobna furat kamionov. Poleg tega je kamion na želenici neka nebuloza. Zakaj potem ne furamo kamionov še z ladijo, zakaj so goli kontejnerji ali pa razsuti tovor ali pa cisterne na ladjah?

Tweezzizi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:

Se enkrat, avtomobilov je prevec za infrastrukturo, ker se ne da povecati infrastrukture brez fantasticnih vlaganj v nekaj kar ne rabimo, je treba zmanjsati stevilo avtomobilov.

Dejansko rabimo na oboznici en pas rezervirati za LPP, da se bojo lahko ljudje hitreje premikali okrog Ljubljane.

Avtomobilov ni preveč, infrastrukturo je potrebno urediti. Torej rabiš 2 nova pasa na obvoznici, en za kamione, drugi za LPP, pa še 2 za osebne avtomobile, da se bodo lahko mimo ljubljane sploh odpeljali.

Predlagam da vse fikuse iz javne uprave oborožimo s krampi in lopatami, pa naj kopljejo za 2 nova pasova. Tako bodo vsaj plačo zares zaslužili.


Matr, vcasih imam pa res dolgo "lajtungo", prerekam se s prodajalcem avtomobilov, seveda, da bi rad sirse ceste, da bi ljudje kupovali se vec avtomobilov. :)

Za vse ostale pa:

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:


Za vse ostale pa:


Spet debilizme širiš. Daj dojami, da to velja, ko je pasov več kot 3, pri nas imamo pa en pas za kamione in en pas za avte. In to je premalo. Ali še en pas, ali pa kamione stran s cest.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
««
33 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50150011 (36251) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15920094 (15731) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931524 (21610) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35582312 (71721) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133146 (27547) BigWhale

Več podobnih tem