Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Tweezzizi ::
Curve Ball je izjavil:
Celo zivljenje ze uporabljam javni prevoz. Tako, da tule si prisel napacnemu pametovati.
tale zmaga ;). Celo življenje uporabljaš javni prevoz znotraj Ljubljane. Uporabljaj javni prevoz recimo iz Vodic do službe na Viču. Pol pa pametuj tistim, ki se vozijo z avtomobili...
Seveda, znotraj Ljubljane. Kako naj uporabljam javni prevoz, ki so ga z leti neuporabe (ko se ni bilo toliko prevec avtomobilov) razvajenci unicili do tega, da skoraj ne obstaja? Smisel javnega prevoza je, da se z njim vozi toliko ljudi, da je vsaj ekonomsko upravicen. Ce se nihce noce - zaradi lastne razvajenosti, lenobe, mode,... - voziti z njim se ukinja stevilo vozenj, stevilo prog itd.
In zdaj je pa argument, da javnega prevoza ni. V Ljubljani je. Ker ga ljudje uporabljajo. V Vodicah ga verjetno ne bo nikoli, ker so ljudje prezabiti, da bi ga uporabljali. Ampak za to ni kriva drzava ampak so krivi vodicani. Verjetno predlagas avtobus na vsakih 5 minut, na njem pa se ne bo vozil nihce oz. v konicah eden?
Predlagam, da se krajani vodic zmenijo in se zacnejo voziti z avtobusom v sluzbo, po nekaj mesecih vztrajanja in nabito polnih avtobusov, bojo zagotovo uvedli se kaksen dodaten avtobus, v naslednjih 20 letih pa bodo imeli precej frekventne avtobusne voznje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Curve Ball ::
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: FireSnake ()
WizzardOfOZ ::
bla bla bla
V bistvu si bedak. Vodičani so se začeli voziti z avtomobili v Ljubljano, ker jim je prevoznik ukinil prevoze. Ko smo hodili v srednjo šolo, sem imel kar nekaj sošolcev, ki so se vozili iz vodic. V prvem letniku so imeli bus na vsako uro in je bil stalno povhen, v četrtem letniku so imeli bus enkrat na 3 ure in je bil tako nabasan, da jih je še enkrat toliko ostalo in so si morali prevoz sami najti.
In tako so se začeli voziti, ker so jim buse ukinili.
V kraju mojega vikenda imajo 2x na dan avtobus. Eden pelje ob 5h zjutraj v ljubljano in drugi ob 5h iz ljubljane. Otroke morajo ljudje voziti z avtomobili v 12km oddaljeno večjo ves, kjer pa gre mimo vlak. Pa kljub prošnjam, da bi imeli več busov zaradi otrok, se nihče ne zgane.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Tweezzizi ::
Curve Ball je izjavil:
Samo znova dokazuješ kako ne veš o čem govoriš. Je to razvajenost da nekdo noče uporabljati javnega prevoza če z njim potrebuje uro in pol do službe in uro in pol nazaj iz 15km oddaljene okolice?
Da, to je razvajenost. In lastna odlocitev, da noce uporabljati javnega prevoza. In lastna odlocitev, da zjebe svoj medmestni javni prevoz. Da ne uporabi P+R, ceprav je pol cenejsi od kakrsnekoli voznje z LPP za prebivalce Ljubljane, ki se vozijo z LPP in vam omogocajo moznost poceni prihoda na delo.
Pac, se pa cijazite v avtomobilih, meni je vseeno.
Ali pa se preselite v Ljubljano, vrzite tistih 200-300 tisoc evrov za stanovanje in potem poslusajte blebetace iz drugih krajev, ki pametujejo, kako je pa ljubljancanom vse preprosto. Puf za 30 let pa je problem resen, malenkost.
Aja, ti bi imel pa vse to zastonj, to pa ne bo slo princeska, sem moral tudi jaz dolga leta odplacevati kredite, da lahko zdaj razni razvajeni kreteni razlagajo, kako mi je vse preprosto in lepo in sem se rodil s srebrno zlico v ustih, zato, da lahko opravicijo lastno nesposobnost in razvajenost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Tweezzizi ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Tweezzizi ::
WizzardOfOZ je izjavil:
bla bla bla
V bistvu si bedak. Vodičani so se začeli voziti z avtomobili v Ljubljano, ker jim je prevoznik ukinil prevoze.
Ja, seveda, niso bili profitabilni. Zacni biznis, ce se strinjas, ocitno tam denar dobesedno na cesti lezi.
In zdaj nimate javnega prevoza. Lepo parkiras na P+R in gres na avtobus, s tem zmanjsas guzvo pa se malo posurfas do sluzbe.
WizzardOfOZ je izjavil:
V kraju mojega vikenda imajo 2x na dan avtobus. Eden pelje ob 5h zjutraj v ljubljano in drugi ob 5h iz ljubljane. Otroke morajo ljudje voziti z avtomobili v 12km oddaljeno večjo ves, kjer pa gre mimo vlak. Pa kljub prošnjam, da bi imeli več busov zaradi otrok, se nihče ne zgane.
Se bo treba malo bolj angazirat. In spet, smo v cudovitem kapitalizmu, kjer se godijo sanje vsem, ki se za to potrudijo. Se ena lokacija, kjer denar na cesti lezi, odpri svojo prevoznisko firmo, pa bos obogatel, saj ves, kako deluje konkurenca ne? Ocitno je trenutni avtoprevoznik nima, naredite mu jo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
mirator ::
Gneča na ljubljanski obvoznici je definitivno. Verjetno bi jo delno, za tranzitne uporabnike, rešil tretji pas. Tisti, ki pa obvoznico v konicah zapuščajo, pa so žal obsojeni na čakanje. Časovno ustrezno izpraznitev izhodov je možno urediti, žal z dragim posegom, z ureditvijo pretočnosti na izhodu iz izvoza.
Po drugi strani pa, ker je umetna pamet (ne zamenjevati z inteligenco, ker umetna inteligenca zaenkrat še ne obstoja) prisotna že povsod, bi se lahko za lokalne voznike z ustrezno semaforsko signalizacijo, uredila vzporedna obvoznica. To pa pomeni spremenjen časovni režim semaforjev v križiščih izvoza iz obvoznice in mestne vpadnice.
Tistim, ki pa rešitev najdejo v kolesarjenu pa žal ni pomoči.
energetik ::
Pa ti ne razumeš, da moraš do tega P+R priti? In ker si je nekdo zamislil, da so P+R znotraj ringa, se najprej gužvaš na obvoznici, nato stojiš komot po 20min na izvozu, samo zato da sploh prideš do P+R! Da bi bil P+R uporaben, bi moral biti izven obroča, nato pa od njega do centra ločen bus pas. Torej npr. P+R v Medvodah, Vrhniki, Dolskem, Igu in nato ločene bus/metro proge v LJ. Tako pa je P+R precej neuporaben. Še vedno je ozko grlo obvoznica in izvozi.
In zdaj nimate javnega prevoza. Lepo parkiras na P+R in gres na avtobus, s tem zmanjsas guzvo pa se malo posurfas do sluzbe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Lonsarg ::
Samo drzava in obcina pa lahko z ukrepi poskrbi kaj ta najhitrejsa pot je. P+R je dober zacetek, ampak je se ogromno za naredit. Predvsem je bistvo da je bus lahko le del resitve, nikoli pa ne bo celotna resitev, niti 50% resitev ne. Tak da dokler bo mentalni domet obcine in drzav samo bus resitve ne bo, bo treba se stegnit po kaj vec.
Skratka prav je da se blokira povecavo avtocestnih pasov, AMPAK hkrati je treba javni prevoz uredit na visji nivo. To pomeni da je treba zastartat konkretne miljardne projekte da se zadeve uredi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Gambino ::
Vinjete pa bi morali skenslati in pobirati po prevoženih kilometrih.
Skenslat je tudi potrebno prevozne stroške, ker ta socialistični dodatek nimajo nikjer v evropi!!!
Izboljšati in povezati javne železniške in bus prevoze!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
Tweezzizi ::
Samo najhujsi primitivnez lahko odgovornost za slabi javni prevoz pripisuje ljudem. Ljudje bodo izbrali najhitrejso pot in pika in edino normalno je to.
A iz stoplpnice tudi skocis na glavo? To hitrost bos tezko presegel.
Pa ti ne razumeš, da moraš do tega P+R priti? In ker si je nekdo zamislil, da so P+R znotraj ringa, se najprej gužvaš na obvoznici, nato stojiš komot po 20min na izvozu, samo zato da sploh prideš do P+R! Da bi bil P+R uporaben, bi moral biti izven obroča, nato pa od njega do centra ločen bus pas. Torej npr. P+R v Medvodah, Vrhniki, Dolskem, Igu in nato ločene bus/metro proge v LJ. Tako pa je P+R precej neuporaben. Še vedno je ozko grlo obvoznica in izvozi.
In zdaj nimate javnega prevoza. Lepo parkiras na P+R in gres na avtobus, s tem zmanjsas guzvo pa se malo posurfas do sluzbe.
Ne razumem, zakaj spet jamras. Sam si izbral kje zivis, sam si izbral kje imas sluzbo, jaz ti samo skusam pomagati. Pac bos nasel sam svojo resitev, stajerci so jo recimo tako, da se zbasejo dol iz AC v domzalah in zabijejo se regionalke. Pac imas problem, na obvoznici bo vedno gneca, tudi, ce naredijo se en pas, ker bo pac avtomobilov vec, tako, da tu se resitev tvoje (vasih) tezav ne skriva.
Izboljšati in povezati javne železniške in bus prevoze!
Seveda, ko se bojo ljudje zaceli voziti z javnimi prevozi, se bo dalo narediti marsikaj.
Skratka prav je da se blokira povecavo avtocestnih pasov, AMPAK hkrati je treba javni prevoz uredit na visji nivo. To pomeni da je treba zastartat konkretne miljardne projekte da se zadeve uredi.
S tem je pa ena velika tezava, recimo, da sam sebi verjames, da se bos zacel voziti z javnim prevozom, ampak ze jaz ti ne. In dokler ga ne zacnete uporabljati sem proti miljardnim projektom katerih polovica bo izginila v zasebne zepe, zato, da se bojo lahko recimo avtobusi/vlaki vozili prazni.
Edino resitev, ki jo vidim (LJ dobiva novo zeleznisko, mimogrede) je, da se gre v izboljsanje javnega prevoza ampak z vnaprej jasno strategijo, kako se bo egoiste prisililo, da uporabljajo javni prevoz, recimo z blokado obvoznice, vstopa v Ljubljano itd. Ker ukinitev potnih stroskov oz. direktno nakazilo denarja podjetju, ki izvaja prevoze, ta pa vam izda vozovnico, ne bo dovolj.
Korencek brez palice v primeru zahojenega slovenskega "me'n n'ou n'ben guvoru" prebivalstva ne deluje.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Unava1lable ()
gruntfürmich ::
Ja, seveda, niso bili profitabilni.
kaj zdaj?
bomo imeli samo profitabilne linije ali se bomo znebili avtov iz cest?
izgleda da se bebasti ljubljančani ne morete odločiti kaj bi bilo prav.
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Mato989 ::
Seveda, ko se bojo ljudje zaceli voziti z javnimi prevozi, se bo dalo narediti marsikaj.
To je meni najbolj zgrešen debilni primer ever...
NE, ti naredi javni prevoz tako dober, da bom jaz ki se vozim danes z avtom(kot jaz mislim kekce ki migrirajo) rekli, veš kaj, jaz ne bom šel z avtom, grem z javnim prevozom ker je
1. Hitreje
2. Ceneje
Ti pa komunistično nabijaš da bi vse prisilili v slab javni prevoz zato da bi ga z leti reševal, kot da ima folk čas čakat tvoje rešitve (kot tvoje mislim od države)
It doesnt work like this.
V osnovi deluje samo 1 način če ne želiš razpizdevat folka
Naredi obliko ki jo želiš da jo folk uporablja boljšo kot preostale, torej cenejšo, bolj praktično in v primeru prevoza hitrejšo, ko uspeš to pridejo uporabniki še isto minuto...
Ti bi pa rad da po komunistično vsi sofinanciramo da bo čez 25 let bolje, do tačas pa trpimo ali plačujemo dodatne takse za hitrejšo opcijo avta
Bedarija in debilizem brez primere
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
WizzardOfOZ ::
Skratka prav je da se blokira povecavo avtocestnih pasov,
Blokira naj se jo, ko bodo trije. Da bo en za tranzitni in 2 za osebna vozila. Dokler imaš samo en pas za osebna vozila, ker je drugi zaseden z 18.000 kamioni na dan, to ni avtocesta, ampak regionalka.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mato989 ::
1. Ptuj - Celje
Grem zjutraj na šiht z ICS vlakom. če pogledamo vozni red vidimo da če greš na ICS zjutraj na Ptuju ob 6:52 prideš načeloma v Celje 7:41... vse super in prav, preračunam še 1km pešaka do šihta torej sem do 8:00 gladko na firmi... MOJ PRVI DELOVNI DAN btw
No kaj se zgodi? ICS je imel zamude 12 minut...!!!! In posledično sem moral pisat izvršni direktorici da me ne bo na šihtu ob 8:00 ker ima vlak zamudo kjer mi v pogodbi piše da moram ob 8:00 bit na delovnem mestu če ne teoretično pogodba ne velja več
Vse lepo in prav.
2. Grem ob 16:20 nazaj iz Celja na Ptuj z ICS - delno regionalnim... 9min prestop na Pragerskem... ugani kaj se zgodi? 29 min zamude...!!!! 29 MINUT ZAMUDE na progi ki traja 60 min... pa to je 50%...
Torej šel sem na vlak ob 6:52, prišel domov ob 18:00 za 8 urni šiht... never again, še isti dan sem klical kolega ki dela v Celju če lahko grem z njim... cel teden sem se vozil in sva rabila od Celja do Ptuja vsakič cca 50min...
Z vlakom bi komot hodil na šiht, če mi garantirajo japonsko natančnost povezav, drugače pa te 10,29min ipd. zamude, FUCK OFF
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Tweezzizi ::
gruntfürmich je izjavil:
Ja, seveda, niso bili profitabilni.
kaj zdaj?
bomo imeli samo profitabilne linije ali se bomo znebili avtov iz cest?
izgleda da se bebasti ljubljančani ne morete odločiti kaj bi bilo prav.
Ja, niso vsi tako pametnik kot kmetavzi tvojega tipa, ki delajo zastonj, se raje sebi v izgubo, ce se le da.
Z vlakom bi komot hodil na šiht, če mi garantirajo japonsko natančnost povezav
Tega bi si pa tudi jaz zelel, sem enkrat cakal na ICS vec kot dve uri pa informacije se ni dalo dobiti koliko bi zamudil, da bi sel vmes na kavo.
Je pa tudi res, da so ICSi mednarodni, tako, da je lahko zamuda zaradi linije v kaksni drugi drzavi.
So se pa lpp avtobusi zelo izboljsali odkar so namontirali led displaye. Vem, da ni povezano z displayem ampak so verjetno tudi avtobuse zaceli bolj natancno trackati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Tweezzizi ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Skratka prav je da se blokira povecavo avtocestnih pasov,
Blokira naj se jo, ko bodo trije. Da bo en za tranzitni in 2 za osebna vozila. Dokler imaš samo en pas za osebna vozila, ker je drugi zaseden z 18.000 kamioni na dan, to ni avtocesta, ampak regionalka.
Ne razumes, siritev cest ne resi nicesar. Toliko kolikor bo cesta siroka, toliko vec se bo ljudi peljalo po njej. Guzva bo v vsakem primeru.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
energetik ::
Točno tako je. In to na vlaku, ki nima nobenega razloga, da ima zamudo, kot je npr. gneča, dež ipd.
Torej šel sem na vlak ob 6:52, prišel domov ob 18:00 za 8 urni šiht... never again, še isti dan sem klical kolega ki dela v Celju če lahko grem z njim... cel teden sem se vozil in sva rabila od Celja do Ptuja vsakič cca 50min...
Z vlakom bi komot hodil na šiht, če mi garantirajo japonsko natančnost povezav, drugače pa te 10,29min ipd. zamude, FUCK OFF
Seveda reši, ko enkrat povečaš na dovolj pasov. Ali pa omejiš tranzit.WizzardOfOZ je izjavil:
Skratka prav je da se blokira povecavo avtocestnih pasov,
Blokira naj se jo, ko bodo trije. Da bo en za tranzitni in 2 za osebna vozila. Dokler imaš samo en pas za osebna vozila, ker je drugi zaseden z 18.000 kamioni na dan, to ni avtocesta, ampak regionalka.
Ne razumes, siritev cest ne resi nicesar. Toliko kolikor bo cesta siroka, toliko vec se bo ljudi peljalo po njej. Guzva bo v vsakem primeru.
Tako da ja, če bi bil javni prevoz vsaj približno časovno enakovreden, bi ga z veseljem uporabljal. Ampak je daaaleč od tega. Jasno ne bom šel uporabljat 20 let javnega prevoza in izgubljal 2h dnevno (če je vse po voznih redih!) glede na avto, samo zato, da bo morda nekoč javni prevoz boljši. Ker čez največ 25let bom že v penziji, takrat ga ne bom več rabil. Sori, ne bom zapravil 1,5 let svojega življenja za vožnjo z JPP.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Tweezzizi ::
Točno tako je. In to na vlaku, ki nima nobenega razloga, da ima zamudo, kot je npr. gneča, dež ipd.
Torej šel sem na vlak ob 6:52, prišel domov ob 18:00 za 8 urni šiht... never again, še isti dan sem klical kolega ki dela v Celju če lahko grem z njim... cel teden sem se vozil in sva rabila od Celja do Ptuja vsakič cca 50min...
Z vlakom bi komot hodil na šiht, če mi garantirajo japonsko natančnost povezav, drugače pa te 10,29min ipd. zamude, FUCK OFF
Tako da ja, če bi bil javni prevoz vsaj približno časovno enakovreden, bi ga z veseljem uporabljal. Ampak je daaaleč od tega. Jasno ne bom šel uporabljat 20 let javnega prevoza in izgubljal 2h dnevno (če je vse po voznih redih!) glede na avto, samo zato, da bo morda nekoč javni prevoz boljši. Ker čez največ 25let bom že v penziji, takrat ga ne bom več rabil. Sori, ne bom zapravil 1,5 let svojega življenja za vožnjo z JPP.
Zapravil bos leta svojega zivljenja, ker si se odlocil biti taksist samega sebe in to zastonj. Razni avtomobiliski pacienti ves cas pozabljajo, da za volanom ne mores poceti nic, direktno stran vrzen cas.
energetik ::
Že 1h z avtom je veliko, se strinjam, ampak to je najmanj, kar se da. Ja, ko bodo otroci večji, da bodo sami hodili v šolo in domov, bom morda določen procent dni izkoristil za trening na biciklu ali si celo omislil e-bike. Dokler pa moram do določene ure pobrati otroke v vrtcu, da niso tam več kot 9h, bo avto edina izbira.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Tweezzizi ::
Seveda reši, ko enkrat povečaš na dovolj pasov. Ali pa omejiš tranzit.
Bi si mislil, z zdravo kmecko pametjo. Pa temu ni tako. Imas zgoraj video, ti bo gospa z ping-pong zogicami razlozila. Pazi, se celo barvne so!!!
Še enkrat, z avtom zapravim za vožnjo 1h življenja dnevno. Z JPP bi zapravil za isto relacijo 3h dnevno. To je popolnoma nesprejemljivo za 23km razdalje.
Že 1h z avtom je veliko, se strinjam, ampak to je najmanj, kar se da.
Vidis, jaz nimam teh tezav. Lepo se vsedes na avtobus (seveda ne gres nikamor v spici), odpres knjigo in beres. Ali pa kaj postoris za sluzbo, da prej koncas ipd. Fino je.
Vlak je pa sploh poezija, laptop na mizico in gasa. Seveda pa se da marsikaj izboljsat.
Samo ne na prvo ping-pong zogico in ne s "kmecko pametjo". Je malo naprej od nosa, samo videti je treba do tja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
energetik ::
Vidis, jaz nimam teh tezav. Lepo se vsedes na avtobus (seveda ne gres nikamor v spici), odpres knjigo in beres. Ali pa kaj postoris za sluzbo, da prej koncas ipd. Fino je.Verjemi, ko sem še imel šiht v centru, sem šel večkrat na LPP. Ni bilo fino. Sedel sem stlačen med prešvicano mularijo, ki je nabijala južnjake in poslušal glupe pogovore, porabil pa več časa kot s polžjo vožnjo na biciklu. Vlak je bil OK, KO ni imel zamude. In ko se ni brez razloga skoraj ustavil sredi poti za 10min. Ko je prišel po voznem redu in je vožnja trajala 15min, je bilo zakon. Ampak to je bilo malokrat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Tweezzizi ::
Vidis, jaz nimam teh tezav. Lepo se vsedes na avtobus (seveda ne gres nikamor v spici), odpres knjigo in beres. Ali pa kaj postoris za sluzbo, da prej koncas ipd. Fino je.Verjemi, ko sem še imel šiht v centru, sem šel večkrat na LPP. Ni bilo fino. Sedel sem stlačen med prešvicano mularijo, ki je nabijala južnjake in poslušal glupe pogovore, porabil pa več časa kot s polžjo vožnjo na biciklu.
Seveda, razumem, da ste nekateri prevec razvajeni za kaj takega, zato pa pravim, da korencek ni dovolj in rabis za zahojene slovence zraven se eno krepko gorjaco.
Probaj se kdaj, LPP se je precej izboljsal v zadnjih 20 letih. Pride vecinoma po voznem redu (razen, ce ga ovirajo pretirane kolicine avtomobilov na cesti, kar je na nekaterih cestah resil locen pas za avtobuse), lahko pa bo trajala 15 minut (probaj enkrat v nedeljo), ko se bo avtomobile nagnalo s cest.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Mato989 ::
Vidis, jaz nimam teh tezav. Lepo se vsedes na avtobus (seveda ne gres nikamor v spici), odpres knjigo in beres. Ali pa kaj postoris za sluzbo, da prej koncas ipd. Fino je.
Delovni čas je običajno v špici
Vsi ne moremo delat med vožnjo in zato manj časa delat na lokaciji
Za vse to kar praviš pač ne velja glede enakega časa
Spet ponavljam.
Vlak Ptuj Celje če delaš od 8-16 pelje ob 6:52 do 7:41 in popoldan od 16:20 do 17:19 Torej če je 0 min zaostanka grem zjutraj ob 6:42 od doma in pridem domov cca 17:30... Torej porabim za delovni dan on site cca 11 ur...
Če se peljem s kolegom ali sam, pridem v Celje in nazaj v cca 100-120 min.
Torej vsak dan z avtom porabim 1 uro manj, ali cca. 200 ur manj na leto...
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
energetik ::
Vidis, jaz nimam teh tezav. Lepo se vsedes na avtobus (seveda ne gres nikamor v spici), odpres knjigo in beres. Ali pa kaj postoris za sluzbo, da prej koncas ipd. Fino je.Verjemi, ko sem še imel šiht v centru, sem šel večkrat na LPP. Ni bilo fino. Sedel sem stlačen med prešvicano mularijo, ki je nabijala južnjake in poslušal glupe pogovore, porabil pa več časa kot s polžjo vožnjo na biciklu.
Seveda, razumem, da ste nekateri prevec razvajeni za kaj takega, zato pa pravim, da korencek ni dovolj in rabis za zahojene slovence zraven se eno krepko gorjaco.
Probaj se kdaj, LPP se je precej izboljsal v zadnjih 20 letih. Pride vecinoma po voznem redu (razen, ce ga ovirajo pretirane kolicine avtomobilov na cesti, kar je na nekaterih cestah resil locen pas za avtobuse), lahko pa bo trajala 15 minut (probaj enkrat v nedeljo), ko se bo avtomobile nagnalo s cest.
Gorjačo rabi vodstvo LPP, ki ni sposobno zagotoviti večje frekvence, ko je to potrebno. Na naši liniji so gor poslali nadzor, ki je ugotovil, da ni gneče. Jasno, če je šel gor ob 11h, ko je bus prazen. Ko sem šel gor ob 15h (peljal avto na servis), pa nisem mogel sploh vstopiti, ker je šofer z vrati stlačil sardine. In sem čakal na naslednjega. Ki je bil podobno nabasan. To je bilo 4 mesece nazaj, tako da ne mi o izboljšanju.
Tweezzizi ::
Vidis, jaz nimam teh tezav. Lepo se vsedes na avtobus (seveda ne gres nikamor v spici), odpres knjigo in beres. Ali pa kaj postoris za sluzbo, da prej koncas ipd. Fino je.
Delovni čas je običajno v špici
Vsi ne moremo delat med vožnjo in zato manj časa delat na lokaciji
Za vse to kar praviš pač ne velja glede enakega časa
Spet ponavljam.
Vlak Ptuj Celje če delaš od 8-16 pelje ob 6:52 do 7:41 in popoldan od 16:20 do 17:19 Torej če je 0 min zaostanka grem zjutraj ob 6:42 od doma in pridem domov cca 17:30... Torej porabim za delovni dan on site cca 11 ur...
Če se peljem s kolegom ali sam, pridem v Celje in nazaj v cca 100-120 min.
Torej vsak dan z avtom porabim 1 uro manj, ali cca. 200 ur manj na leto...
Delovni cas je takrat, ko ti ga sluzba, ki si jo sam izberes, doloci.
Kaksen Ptuj, a sploh veste kaj je to kolona? Ne ni en traktor iz zadaj dva v obraz zaripla stajerca, ki si trgata lase iz glave ker slucajno ne moreta prehiteti.
Mato989 ::
Delovni cas je takrat, ko ti ga sluzba, ki si jo sam izberes, doloci.
Seveda, in večina ga ima takrat in takrat oz. med 6:00 in 16:00... zato so konice tam okrog...
Redkeje ljudje delamo z začetkom dela ob 16:00 ali 18:00...
Kaksen Ptuj, a sploh veste kaj je to kolona? Ne ni en traktor iz zadaj dva v obraz zaripla stajerca, ki si trgata lase iz glave ker slucajno ne moreta prehiteti.
Na Ptuju so kdaj take gužve da zgleda kot da je velemesto, ampak še zmeraj hitreje kot vlak ki v 1 uri porabi 30 min zamude
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Tweezzizi ::
Gorjačo rabi vodstvo LPP, ki ni sposobno zagotoviti večje frekvence, ko je to potrebno. Na naši liniji so gor poslali nadzor, ki je ugotovil, da ni gneče. Jasno, če je šel gor ob 11h, ko je bus prazen.
Seveda, vsi so neumni, samo ti opazis take vitalne detajle.
Ko sem šel gor ob 15h (peljal avto na servis), pa nisem mogel sploh vstopiti, ker je šofer z vrati stlačil sardine. In sem čakal na naslednjega. Ki je bil podobno nabasan. To je bilo 4 mesece nazaj, tako da ne mi o izboljšanju.
Seveda, ampak ob 15h bi lahko videl (pozorno pogledas na cesto pred avtobus in na cesto za avtobusom), da je cela Ljubljana zabasana od plocevine in tudi 100 novih avtobusov ne bi pomagalo, ker bi se vedno vse stalo. Zaradi avtomobilov.
Ko se vas resimo iz cest, bo poezija
ampak še zmeraj hitreje kot vlak ki v 1 uri porabi 30 min zamude
Vidis, temu se rece tocnost. Vkalkuliraj teh 30 minut v svoj odhod, pa dobis japonsko tocnost (mimogrede, sem bil tam, tako, da iz prve roke povem, da so carji, dobijo ob diplomiranju ful natancno zepno uro (ni mi uspelo prebrati znamke, izgleda old school) in vlaki imajo v kontrolnem panelu luknjo v katero pase).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Mato989 ::
Vidis, temu se rece tocnost. Vkalkuliraj teh 30 minut v svoj odhod, pa dobis japonsko tocnost (mimogrede, sem bil tam, tako, da iz prve roke povem, da so carji, dobijo ob diplomiranju ful natancno zepno uro in vlaki imajo v kontrolnem panelu luknjo v katero pase).
Kaj bluziš, dejstvo je da sem iz Ptuja v Celju na šihtu hitreje z avtom kot z vlakom. PERIOD... Edina omembe vredna razlika se utegne pripetit, če je na avtocesti nesreča z zaprtima obema pasoma, hkrati pa vlak nima pretirano zamude... potem bi tisti dan vlak bil hitrejši... ampak to je kot pravim vsak kvatre...
S tem da če sem v avtu lahko usput skočim še v trgovino po 2 vrečki če pa sem z vlakom bom spet porabil več časa in težje nosil.
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Tweezzizi ::
Seiko :)
Vidis, temu se rece tocnost. Vkalkuliraj teh 30 minut v svoj odhod, pa dobis japonsko tocnost (mimogrede, sem bil tam, tako, da iz prve roke povem, da so carji, dobijo ob diplomiranju ful natancno zepno uro in vlaki imajo v kontrolnem panelu luknjo v katero pase).
Kaj bluziš, dejstvo je da sem iz Ptuja v Celju na šihtu hitreje z avtom kot z vlakom. PERIOD...
Vem, da imas stalen "period" oz. celo pms, ampak dejstvo je, da se ti razen traktorja na periferiji ne more zgoditi nic kaj dosti zamudnega. Pa tudi, ce ti se je vseeno, ker itak nimas kaj delat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Tweezzizi ::
S tem da če sem v avtu lahko usput skočim še v trgovino po 2 vrečki če pa sem z vlakom bom spet porabil več časa in težje nosil.
Seveda, pa se kupe stvari lahko naredis, ki jih na busu ne mores. Lahko jih pa v taxiju. In ker ste se odlocili biti taxisti samemu sebi, lahko postorite vse taksne stvari sproti.
Jaz jih delam pa malo manj sproti (vendar organizirano) ampak zato ne zabijam zivljenja na cesti ob bentenju cez druge voznike (mimogrede, da boste malo manj zivljenje stran metali - avdio knjige so odlicna zadeva, ko si pac prisiljen gniti za volanom in ne mores poceti kaj bolj pametnega).
Mogoce bi vec, ce ne bi bilo konstantne guzve, iskanja parkirisc, stroska z gorivom (ipd), pa zaradi tega nisem zahteval razsiritve obvoznice ampak preprosto ne uporabljam avtomobila kadar ni nujno. Se hitro navadis, kaksen mesec do dva abstinencne krize, potem pa nisi vec junkie.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Lonsarg ::
Tle se popolnoma strinjam, potrebujemo kombinacijo krenčka in palice, ampak v prejšnih postih si nakazoval in govoril zgolj o palici.Skratka prav je da se blokira povecavo avtocestnih pasov, AMPAK hkrati je treba javni prevoz uredit na visji nivo. To pomeni da je treba zastartat konkretne miljardne projekte da se zadeve uredi.
S tem je pa ena velika tezava, recimo, da sam sebi verjames, da se bos zacel voziti z javnim prevozom, ampak ze jaz ti ne. In dokler ga ne zacnete uporabljati sem proti miljardnim projektom katerih polovica bo izginila v zasebne zepe, zato, da se bojo lahko recimo avtobusi/vlaki vozili prazni.
Edino resitev, ki jo vidim (LJ dobiva novo zeleznisko, mimogrede) je, da se gre v izboljsanje javnega prevoza ampak z vnaprej jasno strategijo, kako se bo egoiste prisililo, da uporabljajo javni prevoz, recimo z blokado obvoznice, vstopa v Ljubljano itd. Ker ukinitev potnih stroskov oz. direktno nakazilo denarja podjetju, ki izvaja prevoze, ta pa vam izda vozovnico, ne bo dovolj.
Korencek brez palice v primeru zahojenega slovenskega "me'n n'ou n'ben guvoru" prebivalstva ne deluje.
Takoj hkrati z implementacijo boljšega javnega prevoza je pravilno da se tudi palico uvede. Delna palica je že to da zamrzneš nadgradnje cest, dodatna palica bi lahko bila ukinitev potnih stroškov tudi tu se strinjam (ampak spet, zgolj ob hkratnem korenčku da je javni prevoz z normalno ceno). Še tretja palica bi lahko bila da se postopoma vedno več cest rezervira za mikromobilnost (kar je tudi razlog zakaj busi niso rešitev, ker če hočemo neko spodobno mikromobilnost za kolesa in podobne naprave uvesti bo to zasedlo veliko cest, prostora za širitev cesta da bi imeli hkrati maso kolesarjev in hitre avtobuse brez semaforjev NI).
Ampak pač vse te palice, brez da je PREJ ali HKRATI urejen normalen spodoben prevoz ne bo šlo skozi. Miljardne projekte za javni prevoz je treba zaštartat TAKOJ, ker ti pač trajajo. Palice se veliko lažje uvede naknadno, ker se to da uredit z uredbo čez noč. Vseeno je seveda fajn da se o palicah razmisli vnaprej, predvsem na način da se že sedaj zaustavi vse cestne nadgradnje. Ampak ustavitev cestnih nadgradenj boš ti publiki prodal le takrat ko boš imel potrjen miljardni projekt za profi javni prevoz (pa naj bo to sky train ali karkoli se odločijo).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
njyngs ::
Mogoce bi vec, ce ne bi bilo konstantne guzve, iskanja parkirisc, stroska z gorivom (ipd), pa zaradi tega nisem zahteval razsiritve obvoznice ampak preprosto ne uporabljam avtomobila kadar ni nujno. Se hitro navadis, kaksen mesec do dva abstinencne krize, potem pa nisi vec junkie.
Ja, zdaj še začni primerjat tvoj tedenski odhod po štruco kruha z dnevnim migriranjem v službo. Lol kako tele
enemon ::
No da povem mojo zgodbo.
1. Ptuj - Celje
Grem zjutraj na šiht z ICS vlakom. če pogledamo vozni red vidimo da če greš na ICS zjutraj na Ptuju ob 6:52 prideš načeloma v Celje 7:41... vse super in prav, preračunam še 1km pešaka do šihta torej sem do 8:00 gladko na firmi... MOJ PRVI DELOVNI DAN btw
No kaj se zgodi? ICS je imel zamude 12 minut...!!!! In posledično sem moral pisat izvršni direktorici da me ne bo na šihtu ob 8:00 ker ima vlak zamudo kjer mi v pogodbi piše da moram ob 8:00 bit na delovnem mestu če ne teoretično pogodba ne velja več
Vse lepo in prav.
2. Grem ob 16:20 nazaj iz Celja na Ptuj z ICS - delno regionalnim... 9min prestop na Pragerskem... ugani kaj se zgodi? 29 min zamude...!!!! 29 MINUT ZAMUDE na progi ki traja 60 min... pa to je 50%...
Torej šel sem na vlak ob 6:52, prišel domov ob 18:00 za 8 urni šiht... never again, še isti dan sem klical kolega ki dela v Celju če lahko grem z njim... cel teden sem se vozil in sva rabila od Celja do Ptuja vsakič cca 50min...
Z vlakom bi komot hodil na šiht, če mi garantirajo japonsko natančnost povezav, drugače pa te 10,29min ipd. zamude, FUCK OFF
S Ptuja ne vozi ICS, ICS je pendolino, ki vozi v/iz Maribora ampak samo rang vlaka IC,ponavadi garnitura Stadler.
Je pa tudi res, da so ICSi mednarodni, tako, da je lahko zamuda zaradi linije v kaksni drugi drzavi.
So se pa lpp avtobusi zelo izboljsali odkar so namontirali led displaye. Vem, da ni povezano z displayem ampak so verjetno tudi avtobuse zaceli bolj natancno trackati.
ICS-i niso (več) mednarodni večina jih vozi na relaciji LJ - MB, ene par jih potegne do Šentilja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: enemon ()
Matheus ::
starfotr ::
Tweezzizi ::
Miljardne projekte za javni prevoz je treba zaštartat TAKOJ, ker ti pač trajajo
Ne. Trajalo je tudi, da jih unicite. Dokler ni dogovorjena palica, ni treba nicesar zastartati.
Mogoce bi vec, ce ne bi bilo konstantne guzve, iskanja parkirisc, stroska z gorivom (ipd), pa zaradi tega nisem zahteval razsiritve obvoznice ampak preprosto ne uporabljam avtomobila kadar ni nujno. Se hitro navadis, kaksen mesec do dva abstinencne krize, potem pa nisi vec junkie.
Ja, zdaj še začni primerjat tvoj tedenski odhod po štruco kruha z dnevnim migriranjem v službo. Lol kako tele
Mislim, da se bi moral zamisliti nad svojimi definicijami. Zivim v Ljubljani, vrednost stanovanja se mi je od nakupa zvisala za se enkrat, zanj sem zasluzil sam in odplacal kredite, v sluzbo grem lahko pes, kakor tudi do vseh relevantnih trgovin. Imam druzino, cudovite dve dekleti, ki jih ucim, da se je treba kretenov in jamracev izogibati v cemer zaenkrat briljirata.
Ce je kdo tele, potem si to predvsem ti. Nesposobno tele, ce lahko dodam kapitalisticno definicijo uspeha, ce pa uporabim kaj bolj navdihnjenega s humanizmom, si navaden nesposoben kreten, ki mu mama omogoca, da ne zivi pod mostom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
njyngs ::
S takim odgovorom si samo še potrdil, da si tele.
Tweezzizi ::
Kaj točno ma pa tvoje stanovanje in vrednost le tega s tvojim idiotskim primernanjem sprehoda/kolesarjenja po štruco kruha z dnevno migracijo 50km+ recimo?
Ne vem, ti si zacel mesati nepomembnike v debato. Samo odgovoril sem ti, ker ocitno nicesar ne razumes. Ni mi treba narediti 50km+ migracije, ker sem razmisljal vnaprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
njyngs ::
Tweezzizi ::
Vidim, da si se čisto izgubil in zapletel. Predolgo si že za tipkovnico, keyboard warrior.
Projiciras. Saj bo ze iz dikcije razvidno, mar ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Skratka prav je da se blokira povecavo avtocestnih pasov,
Blokira naj se jo, ko bodo trije. Da bo en za tranzitni in 2 za osebna vozila. Dokler imaš samo en pas za osebna vozila, ker je drugi zaseden z 18.000 kamioni na dan, to ni avtocesta, ampak regionalka.
Ne razumes, siritev cest ne resi nicesar. Toliko kolikor bo cesta siroka, toliko vec se bo ljudi peljalo po njej. Guzva bo v vsakem primeru.
Ne drži. Ti ne razumeš. Niti nisi pripravljen sprejeti dejstva, da je v sloveniji en pas na naši avtocesti premalo, če je na drugem torovni promet. Ali vse tovornjake na vlake in avtoceste zanje prepovedat, ali pa treji pas.
Zato ti bom še enkrat povedal, to kar ti lepiš velja, ko ima avtocesta 3 in več pasove, ne ko ima samo enega za osebna vozila.
In ne ne bo več avtomobilov na cesti, ker so to vsi, ki so. Ne more jih biti več, ker jih več ni. Slovenec vsak dan pokaže, kaj ima na cesti, morajo vsi videt.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
starfotr ::
Seveda, ko se bojo ljudje zaceli voziti z javnimi prevozi, se bo dalo narediti marsikaj.
To je meni najbolj zgrešen debilni primer ever...
NE, ti naredi javni prevoz tako dober, da bom jaz ki se vozim danes z avtom(kot jaz mislim kekce ki migrirajo) rekli, veš kaj, jaz ne bom šel z avtom, grem z javnim prevozom ker je
1. Hitreje
2. Ceneje
Ti pa komunistično nabijaš da bi vse prisilili v slab javni prevoz zato da bi ga z leti reševal, kot da ima folk čas čakat tvoje rešitve (kot tvoje mislim od države)
It doesnt work like this.
V osnovi deluje samo 1 način če ne želiš razpizdevat folka
Naredi obliko ki jo želiš da jo folk uporablja boljšo kot preostale, torej cenejšo, bolj praktično in v primeru prevoza hitrejšo, ko uspeš to pridejo uporabniki še isto minuto...
Ti bi pa rad da po komunistično vsi sofinanciramo da bo čez 25 let bolje, do tačas pa trpimo ali plačujemo dodatne takse za hitrejšo opcijo avta
Bedarija in debilizem brez primere
Se pravi, ti bi najprej infrastrukturo, potem pa se boš nehal vozit.
Nekaj primerov:
Tako, kot prazen P+R na Vrhniki? Ali tako kot prazna garaža v Domžalah?
Mato989 ::
Seveda, ko se bojo ljudje zaceli voziti z javnimi prevozi, se bo dalo narediti marsikaj.
To je meni najbolj zgrešen debilni primer ever...
NE, ti naredi javni prevoz tako dober, da bom jaz ki se vozim danes z avtom(kot jaz mislim kekce ki migrirajo) rekli, veš kaj, jaz ne bom šel z avtom, grem z javnim prevozom ker je
1. Hitreje
2. Ceneje
Ti pa komunistično nabijaš da bi vse prisilili v slab javni prevoz zato da bi ga z leti reševal, kot da ima folk čas čakat tvoje rešitve (kot tvoje mislim od države)
It doesnt work like this.
V osnovi deluje samo 1 način če ne želiš razpizdevat folka
Naredi obliko ki jo želiš da jo folk uporablja boljšo kot preostale, torej cenejšo, bolj praktično in v primeru prevoza hitrejšo, ko uspeš to pridejo uporabniki še isto minuto...
Ti bi pa rad da po komunistično vsi sofinanciramo da bo čez 25 let bolje, do tačas pa trpimo ali plačujemo dodatne takse za hitrejšo opcijo avta
Bedarija in debilizem brez primere
Se pravi, ti bi najprej infrastrukturo, potem pa se boš nehal vozit.
Nekaj primerov:
Tako, kot prazen P+R na Vrhniki? Ali tako kot prazna garaža v Domžalah?
Kako pa
Saj trgovski center je tudi bil prvo postavljen pol so pa prisli kupci
Eni tu bi pa kot kaze radi prisilili ljudstvo da hodi na gradbisce in placa btc ljubljana/javni prevoz preeden se zgradi...
To je namrec ideja onega gori na T
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
energetik ::
Se pravi, ti bi najprej infrastrukturo, potem pa se boš nehal vozit.Tako je, infrastruktura, ki mi bo omogočala vsaj približno časovno enakovreden commute, začnem uporabljati takoj. Do takrat pa ne bom zapravljal svojega časa stisnjen kot sardina na smrdečem busu.
Nekaj primerov:
Tako, kot prazen P+R na Vrhniki? Ali tako kot prazna garaža v Domžalah?
In pa P+R bi deloval nekako le za potnike v center LJ. Kdor pa se samo prestavi po diagonali mimo LJ, mu to še vedno ne koristi. Npr. da se prestaviš iz Dolskega na šiht na Brezovico. Imaš kakšno idejo, kako bi to izvedel z javnim prevozom v normalnem času? Edina rešitev ki jo vidim, bi bila metro, z 1 prestopom v centru.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
FoxKnox ::
Živim v kraju, kjer je bilo 20 let nazaj 2k folka, zdaj jih je 5 000.
Cesta vsako jutro zabita, že lokalna.Potem pa še iz sosednjih občin iščejo hitrejše bljižnice Problem pa je, ker sta v vsakem avtu max 2.Vsak ima svoj avto in vsak se mora sam vozit. Če bi se vsaj malo povezali in se skupaj vozili, bi bilo manj pleha na cesti.
Tovornjaki ?. Ne , s tem sploh ne bom začel.
WizzardOfOZ ::
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mato989 ::
Moj primer. Za 20 km do službe z avtom porabim 30-40 ninut. Za vožnjo z mestnim avtobusom s prestopanjem minimalno uro štirideset. Ni variante.
Živim v kraju, kjer je bilo 20 let nazaj 2k folka, zdaj jih je 5 000.
Cesta vsako jutro zabita, že lokalna.Potem pa še iz sosednjih občin iščejo hitrejše bljižnice Problem pa je, ker sta v vsakem avtu max 2.Vsak ima svoj avto in vsak se mora sam vozit. Če bi se vsaj malo povezali in se skupaj vozili, bi bilo manj pleha na cesti.
Tovornjaki ?. Ne , s tem sploh ne bom začel.
Problem je ker vsi bluzite o tem da se 2 skupaj vozita ipd...
To je vse lepo in prav, ampak to je spet potrata časa... sploh če ne delata v isti firmi.
S kolegom sem se vozil par dni iz Ptuja v Celje, ampak je spet prilagajanja ogromno.
Dobro zdaj ko se v isto firmo vozim z drugim je ok... ampak to so redki.
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Tweezzizi ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zato ti bom še enkrat povedal, to kar ti lepiš velja, ko ima avtocesta 3 in več pasove, ne ko ima samo enega za osebna vozila.
To velja ne glede na stevilo pasov. Vec kot bos dal prostora, vec ljudi se bo vozilo. Saj ni tako tezko za razumet.
Mato989 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zato ti bom še enkrat povedal, to kar ti lepiš velja, ko ima avtocesta 3 in več pasove, ne ko ima samo enega za osebna vozila.
To velja ne glede na stevilo pasov. Vec kot bos dal prostora, vec ljudi se bo vozilo. Saj ni tako tezko za razumet.
Kako to veš... torej hočeš rečt da se zdaj nekateri ne vozijo na šiht, pa bi se če bi bila 12 pasovnica? Morda, samo dvomim da bi se jih pri 6x več pasov vozilo 6x več kajne?
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 50004 (36244) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20093 (15730) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31523 (21609) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82311 (71720) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33145 (27546) | BigWhale |