» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
31 / 60
»»

Suve2075 ::

starfotr je izjavil:

Pri kolesarjih ni gneče. In tudi ne rabijo semaforjev, saj lahko istočasno vozijo v vse smeri. Pri avtih to ni mogoče zaradi previsoke hitrosti.


Šel sem štet, v teh cca 20 sekundah je križišče prevozilo kar 86 kolesarjev, kaj takega je NEMOGČE PRI AVTIH! Povprečna statistična zasedenost na avto je 1,2 človeka na avto, torej 86 kolesarjev pomeni ekivalent 71 avtov. in nemogoče da križiče prečka 71 avtov v samo cca 20 sekundah. Sploh pa ne v vseh smereh hkrati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Suve2075 ()

starfotr ::

nejc_nejc je izjavil:

Kdaj si bil nazadnje na Danskem?
Jaz sem se kar lepo gužval z avtom.


Danska ima super javni transport. In zelo visoke davke na avte. Zato ljudje nimajo svojih avtov pač pa jih uporabljajo kot najem vozil.

Kje konkretno si se gužval na Danskem, da vidim sedaj to nebulozo.

Suve2075 ::

Pa bo kdo rekel: "ja logično če je pa kolo dosti manjše od avta, logično da potem je pretočna zmogljivost ceste višja". Jaz mu pa odgovorjam: "JA SEJ, SEJ LIH TO JE POINT! Ni nobenega smisla da 80 kilsko rit prevažaš v 1500 do 2000 kil težki kovinski škatli!". Avto ima smisel samo za dolge razdalje in takrat ko je polno okupiran (torej 4 do 5 ljudi).

Driver satisfaction rating za AVTE je največji na Nizozemskem:




To da je najboljša država za VOZNIKE AVTOMOBILA ravno kolesarska velesila Nizozemska ni nobeno naključje. ;) Ker je en DEL ljudi na kolesih so ceste PROSTE za avte in ni nobene gužve in nobenih prometnih zastojev, kar ZELO PRAV pride voznikom avtomobila, DOJAMITE ŽE TO!! Torej spodbujajte ljudi da čim večji delež poti opravijo s kolesom, ne pa da delate ravno obratno in jih silite da se vsedejo v avto in s tem pljuvate v lastno skledo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Suve2075 ()

bweemfi ::

Suve2075 je izjavil:

Ker je en DEL ljudi na kolesih so ceste PROSTE za avte in ni nobene gužve in nobenih prometnih zastojev, kar ZELO PRAV pride voznikom avtomobila, DOJAMITE ŽE TO!! Torej spodbujajte ljudi da čim večji delež poti opravijo s kolesom, ne pa da delate ravno obratno in jih silite da se vsedejo v avto in s tem pljuvate v lastno skledo!


Halo, si normalen? Ne mores tega govoriti slovenceljskim avtomobilisticnim egocentricnim svinjam, kar si povedal si zdajle vsi kreteni za volanom razlagajo kot: "Aha super, vsi ostali bojo nehali voziti avtomobile, jaz se bom pa vozil naprej.".

Kontraproduktivno do maksimuma, a se nisi dojel, da nimajo mozganov ker so jih zamenjali za naftne produkte?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bweemfi ()

nejc_nejc ::

starfotr je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Kdaj si bil nazadnje na Danskem?
Jaz sem se kar lepo gužval z avtom.


Danska ima super javni transport. In zelo visoke davke na avte. Zato ljudje nimajo svojih avtov pač pa jih uporabljajo kot najem vozil.

Kje konkretno si se gužval na Danskem, da vidim sedaj to nebulozo.


Aarhus

WizzardOfOZ ::

Ali v tujini res plačujejo prevoz na delo?

Suve2075 je izjavil:



To da je najboljša država za VOZNIKE AVTOMOBILA ravno kolesarska velesila Nizozemska


Oni imajo 8 pasovnice v mesto, potem pa sedejo na kolo in se po mestu peljejo s kolesom. Pri nas imamo enopasovnico do mesta, potem pa ko prideš do mesta in naprej do kandelabra, kjer imaš parkiran bajk in ugotoviš, da ti ga je nekdo ukradel. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

predi ::

Suve2075 je izjavil:

Še daljša in bolj podrobno razložena verzija za tiste ki premorete 10 minut pozornosti:
...
Že v prvih dveh minutah videa imaš primer zgostitve pred semaforjem. Ravno tako imaš primere običajnih kolesarskih pasov na eni ali drugi strani ceste, ki ne dopuščajo prehitevanja - za to potrebuješ dvopasovno pot. In kot sva že ugotovila, kolesarji vozimo z različnimi hitrostmi. Da na kolesarskih poteh ne more priti do zamaškov je navadna bedarija. Propustnost neke poti je v naprej znana. Če to presežeš bo prišlo do zastoja, pa naj gre za motorna vozila, kolesa, pešce ali preklete TCP pakete v omrežju.

WizzardOfOZ ::

Niso še tega jemali v srednji šoli zato posledično mislijo, da je token ring enako zmogljiv kot ethernet
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::

Res si šel nalepit link od kolesarske dirke. Še Nizozemska nima take gostote kolesarjev na enoto površine, kot si prilepil tole dirko.

Dejstvo je, da njim sistem deluje. Pri nas je gostota prebivalcev na površino nižja, kot njih. Zato lahko kvečjemu pričakujemo manj težav in ne več.

Lonsarg ::

Na nizozemskem imejo zgostitve na kolesarskih poteh in v konicah je gužva na kolesarskih poteh. Ampak ker so pametni so zgradili dovolj kolesarskih da kljub zamašku menda šiba zadeva, ker to smatrajo za kolesarske avtoceste in se počasi niti ne sme vozit.

Kadar ni konice je mogoče tudi prehitevanje po nasprotni kolesarski stezi, pešci upoštevajo semaforje in se ne mečejo pred kolesarje, imajo električna tovorna kolesa ki lahko precej naložijo gor, itd...

WizzardOfOZ ::

pomemben podatek; pešci se ne mečejo pred kolesarje. pri nas še vedno velja mentaliteta bumbarjev in se pešci in kolesarji mečejo pred avtomobile, ker imajo prednost in so šibkejši. če bi vsak (pešci, kolesarji in avtomobilisti) upošteval predpise, bi bilo manj gužve in nesreč po mestu, še vedno bi bila pa na obvoznici gužva, ker je vsaj en pas premalo.
nujno zgradit še en pas na obvoznici in še par P+R. pa lpp tudi uredit in na vsakem p+r dodat linijo, ki bo krožna, da te popelje bližje centra ne v center.

zakaj krožne linije?
Ker gresta busa vsak v svojo smer in vsak iz svoje smeri pripeljeta potnike. To pomeni 2x več potnikov, kot na navadni liniji v istem času (full duplex v mreži)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Če bi vsak upošteval predpise, sploh ne bi bilo gneče. Ker upoštevanje predpisov pomeni tudi držanje ustrezne varnostne razdalje in prilagoditev hitrosti razmeram v prometu.

ginekk ::

Suve2075 je izjavil:

As ti resen?! SEM ŽE FUKING POJASNIL, preberi 1 stran za nazaj. Že 5x sem pojasnil, ne bom še ta šestič!


Haha, sure, po moje boš še 100x odgovarjal, kajti ti (in vzporedni nicki) si največji spammer v tej temi.
Pač nimaš resnega lajfa izven zaslonov, če ostale prepričuješ da je skiro odlična rešitev za transportne zagate.

Aja, da dodam, dans je prav tekoč promet in so dobesedno prazne ceste po Ljubljani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Tweezzizi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Oni imajo 8 pasovnice v mesto, potem pa sedejo na kolo in se po mestu peljejo s kolesom. Pri nas imamo enopasovnico do mesta


Se to je prevec. Morajo biti avtomobilisti kaznovani, da se vozijo v mesto.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Oni imajo 8 pasovnice v mesto, potem pa sedejo na kolo in se po mestu peljejo s kolesom. Pri nas imamo enopasovnico do mesta


Se to je prevec. Morajo biti avtomobilisti kaznovani, da se vozijo v mesto.


Ljubljančani ne znate delat, vi ste v glavnem vsi na sociali in popolnoma nesposobni za delo. Delajo vam tisti, ki se v mesto vozijo. Že sedaj imate skret od mesta. pol, ko ne bo nobenega, da bi delal, boste imel pa šele orenk usran skret.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: GupeM ()

Gambino ::

Najboljša rešitev bi bila ukinitev izplačila potnih stroškov. Takoj bi rešili ta problem. No saj nekaj se že dela na tem oz dela vlada na tem z novo davčno, kjer se bo ali obdavčilo ves prihodek z prevoznimi stroški oz kenslal olajšave.
To bi morali že zdavnaj narest!!!

Mato989 ::

Ja to se tudi jaz strinjam, jaz bi potne (in tudi malico) pač ukinil... Folk pa si naj izpogaja boljše plače ali da odpoved, počasi bi se zbalansiralo, sploh zdaj ko je manjko kadra bi to šlo, v času presežka bi bilo pa to hudo za večino.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

WizzardOfOZ ::

Gambino je izjavil:

Najboljša rešitev bi bila ukinitev izplačila potnih stroškov. Takoj bi rešili ta problem. No saj nekaj se že dela na tem oz dela vlada na tem z novo davčno, kjer se bo ali obdavčilo ves prihodek z prevoznimi stroški oz kenslal olajšave.
To bi morali že zdavnaj narest!!!


Potni stroški so povračilo za vožnjo na delovno mesto. Plačuje se za pretekli mesec. Od tega si že plačal davek. Zato tega ponovno obdavčit ne morejo in ne smejo. Sem pa zato da se ukine ta dodatek, nikakor pa da se ga obdavči.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Mato989 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Gambino je izjavil:

Najboljša rešitev bi bila ukinitev izplačila potnih stroškov. Takoj bi rešili ta problem. No saj nekaj se že dela na tem oz dela vlada na tem z novo davčno, kjer se bo ali obdavčilo ves prihodek z prevoznimi stroški oz kenslal olajšave.
To bi morali že zdavnaj narest!!!


Potni stroški so povračilo za vožnjo na delovno mesto. Plačuje se za pretekli mesec. Od tega si že plačal davek. Zato tega ponovno obdavčit ne morejo in ne smejo. Sem pa zato da se ukine ta dodatek, nikakor pa da se ga obdavči.


Ja itak, obdavčitev dodatka bi bila smiselna samo v primeru da bi bencin dobili brez trošarin in davščin ampak ker ne je to res bedarija na kubik...

Bolj je drugo, če bi radi spodbujali MANJ avtomobilskega vozačkanja, se pač ne subvencionira prevozov... na tak način bo več ljudi ki ne bodo dobili povišice odjebalo delodajalce in šlo delat bližje domu ker se jim ne bo splačalo vozit čez pol države na enaki bruto plači kot nekdo preko ceste.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Ahim ::

Lonsarg je izjavil:

Na nizozemskem imejo zgostitve na kolesarskih poteh in v konicah je gužva na kolesarskih poteh. Ampak ker so pametni so zgradili dovolj kolesarskih da kljub zamašku menda šiba zadeva, ker to smatrajo za kolesarske avtoceste in se počasi niti ne sme vozit.

>To bos tezko dopovedal bebcem kot je inzenir ali kakorkoli se ze zdaj imenuje tisti cepec, ki kar naprej lepi neke "primerjave" kako je 2x sirsa cesta slabsa, ker gre zdaj po njej 5x toliko vozil ker so alternative poti ukinili in pac nastane guzva ...

Analogno kot pri bickilih: ce imas dovolj pasov, da promet lahko gladko tece (in 2 na obvoznici zelo ocitno nista dovolj ker tovornjaki eliminirajo en pas), potem pac gladko tece. Tezava vecanja stevila v nedogled je uvoz/izvoz, ampak objektivno je to tezava predvsem ko prides enkrat naprej od treh pasov, sploh v drzavici, kjer vsaka pasaja uta "rabi" svoj izvoz, ampak za tranzit okrog mesta pa en dodaten pas dobesedno lahko eliminira vsakodnevne zastoje.

starfotr ::

Potne stroške in službene poti je treba ukinit.

Ljudje naj imajo službene avte za služebene poti. Za vožnjo na delo pa javni prevoz ali služeno vozilo.

Odpade ogromno takih in drugačnih mučk čez noč.

Curve Ball ::

Torej vsak d.o.o. in s.p. bo moral po dekretu starga fotra služben avto nabavit. Stari ti si še za huje kot je bilo v socializmu...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

starfotr ::

Naj ljudje plačujejo bonitete. Garantirano več davkov in manj utaje.

Pa seveda normirance ukinit.

Comandante ::

starfotr je izjavil:

Naj ljudje plačujejo bonitete. Garantirano več davkov in manj utaje.

Pa seveda normirance ukinit.

Ti bi bil dober bruseljski funkcionar. Tudi vodstvo Evrope namrec verjame, da so visji davki resitev za vse nase probleme.

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

problem pri slovenčkih je da so zabiti in bi ukinitev 'potnih stroškov' dojemali kot znižanje plače, namesto da bi nabijanje potnih stroškov dojemali kot nateg delodajalcev zaradi malo plačanih prispevkov.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: negot ()

kajtimara ::

In naslov teme je ...

Tweezzizi ::

kajtimara je izjavil:

In naslov teme je ...

... Gneca, ki jo delajo vozniki na Ljubljanski obvoznici.

Bi bilo treba popravit naslov, da bo jasno v cem je problem. Sicer vsakdo vidi "tistega drugega", da je vzrok problema, ne sam.

energetik ::

Vzrok problema je, da oblast ni sposobna/noče narediti ustrezne infrastrukture in naš denar zapravlja za druge zadeve. Če so se odločili narediti AC križ in ker vedo, da smo tranzitna država, bi morale biti AC za to ustrezno dimenzionirane. Ampak zelo očitno niso.

Če so se odločili, da bo država močno centralizirana, bi morale biti povezave iz okolice do centra LJ ustrezno dimenzionirane oz. biti ponujene dobre alternative, pa spet niso.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Tweezzizi ::

energetik je izjavil:

Vzrok problema je, da oblast ni sposobna/noče narediti ustrezne infrastrukture in naš denar zapravlja za druge zadeve. Če so se odločili narediti AC križ in ker vedo, da smo tranzitna država, bi morale biti AC za to ustrezno dimenzionirane. Ampak zelo očitno niso.


So. Niso dimenzionirane, da ima vsak prebivalec avto v katerem se vozi sam, ker v casu izgradnje ljudje se niso bili tako fuknjeni in razvajeni, pa tudi izgledalo ni, da bo tako.

Zal nihce ni mogel predvideti milenijcev (sicer bi verjetno uvedli psiholoske preglede za starsevstvo in prisilno sterilizacijo).

Pac videli ste, da je problem, pa ste si vseeno kupili avto, se preselili stran od delovnega mesta,... zdaj pa vidite problem v infrastrukturi, ne v vas.

In, ce bi bil kdo tako nor, da bi sel sirit obvoznico, bo mesec ali dva bolje, potem pa se bo se vec ljudi zacelo voziti z avtomobili in v enem letu bo ta tema spet odprta, kjer se boste spet pritozevali nad tezavami, ki jih sami povzrocate.

Kot sem napisal zgoraj, naslov teme bi bilo treba spremeniti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

energetik ::

Lej, jasno je, da na območju LJ ni dovolj prebivališč za vsa delovna mesta, ki tam so. Vsakemu načrtovalcu infrastrukture bi moralo biti jasno, da bo folk živel izven LJ in se vozil tja. In ker tudi vrtcev in OŠ za otroke vozačev NI v LJ, je edina možnost da se voziš z avtom, večinoma sam, če hočeš oddelati 8h in pravočasno priti po otroke.

Delovno mesto se tudi lahko premakne, pri meni se je. Torej nabavil bi si bivališče v bližini delovnega mesta, po 7 letih se je delovno mesto prestavilo izven LJ. Nato bi naredil kaj? Enako bi "delal gužvo" na obvoznici.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Tweezzizi ::

energetik je izjavil:

Lej, jasno je, da na območju LJ ni dovolj prebivališč za vsa delovna mesta, ki tam so. Vsakemu načrtovalcu infrastrukture bi moralo biti jasno, da bo folk živel izven LJ in se vozil tja. In ker tudi vrtcev in OŠ za ostroke vozačev NI v LJ, je edina možnost da se voziš z avtom, večinoma sam, če hočeš oddelati 8h in pravočasno priti po otroke.


Cry me a river. Bos pac prilagodil svoje zivljenske navade in nasel resitve, kjer ni treba drugim resevati tvojih problemov. Jaz nimam nobenih problemov z guzvo na obvoznici, ce odstejem onesnazenje, ki ga povzrocate (k sreci je obvoznica "vdrta" in se vali po obvoznici, tako, da ga povzocitelji tudi uzivajo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

energetik ::

Tweezzizi je izjavil:

energetik je izjavil:

Lej, jasno je, da na območju LJ ni dovolj prebivališč za vsa delovna mesta, ki tam so. Vsakemu načrtovalcu infrastrukture bi moralo biti jasno, da bo folk živel izven LJ in se vozil tja. In ker tudi vrtcev in OŠ za ostroke vozačev NI v LJ, je edina možnost da se voziš z avtom, večinoma sam, če hočeš oddelati 8h in pravočasno priti po otroke.


Cry me a river. Bos pac prilagodil svoje zivljenske navade in iskal resitve, kjer ni treba drugim resevati tvojih problemov.
Jaz načeloma nimam težav s prevozom, razen ko se pol Evrope spravi vozit skozi LJ obroč, ker oblast ni sposobna tega tranzita omejit že na mejah.
Torej se bom z avtom sam vozil mimo LJ po obvoznici, dokler bo to časovno še sprejemljivo. Ker vsak preostali način prevoza je zame še vsaj 2x manj sprejemljiv.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Tweezzizi ::

energetik je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:

energetik je izjavil:

Lej, jasno je, da na območju LJ ni dovolj prebivališč za vsa delovna mesta, ki tam so. Vsakemu načrtovalcu infrastrukture bi moralo biti jasno, da bo folk živel izven LJ in se vozil tja. In ker tudi vrtcev in OŠ za ostroke vozačev NI v LJ, je edina možnost da se voziš z avtom, večinoma sam, če hočeš oddelati 8h in pravočasno priti po otroke.


Cry me a river. Bos pac prilagodil svoje zivljenske navade in iskal resitve, kjer ni treba drugim resevati tvojih problemov.
Jaz načeloma nimam težav s prevozom, razen ko se pol Evrope spravi vozit skozi LJ obroč, ker oblast ni sposobna tega tranzita omejit že na mejah.


Pac najdi resitev, kjer ne bo treba drugim resevati tvojih tezav. Recimo vozi se v sluzbo ob drugih urah, preseli se, najdi sluzbo na drugi lokaciji, streniraj mularijo, da hodi sama domov, vozi se z drugacnim prevoznim sredstvom,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

Curve Ball ::

Tole se verjetno oglaša osebek, ki sta mu očka in mamica pustila hiško v Ljubljani in se mu jebe za vse ostale. Nabit davke za hiše in stanovanja v Ljubljani v nebo pa ne bodo več pametni tile osebki rojeni s srebrno žlico v ustih.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Tweezzizi ::

Curve Ball je izjavil:

Tole se verjetno oglaša osebek, ki sta mu očka in mamica pustila hiško v Ljubljani in se mu jebe za vse ostale. Nabit davke za hiše in stanovanja v Ljubljani v nebo pa ne bodo več pametni tile osebki rojeni s srebrno žlico v ustih.

Tole se verjetno oglaša osebek, ki je rojen z auspuhom v riti. ;)

Ampak salo na stran, vsak se je rodil kot se je rodil, ene so razvadili do konca in samo jamrajo ter pricakujejo, da bo nekdo tretji resil njihovo situacijo, drugi, tipicno bolj uspesni, pa so se navadili iskati resitve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

Curve Ball ::

Sam živim in delam v Ljubljani, mi greste pa neverjetno na živce žabarji, ki vam je bilo vse pred rit dano in pametujete drugim, ki jim ni bilo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Tweezzizi ::

Curve Ball je izjavil:

Sam živim in delam v Ljubljani, mi greste pa neverjetno na živce žabarji, ki vam je bilo vse pred rit dano in pametujete drugim, ki jim ni bilo.

Seveda revcek ubogi. Nihce te ne sili, da si v Ljubljani, pojdi od koder si prisel. In *puf*, en avto na obvoznici manj. Pa se kaksen zivec si bos prihranil, ker ti ne bo treba vec iskati krivca za tezave, ki si jih sam povzrocas z rinjenjem tja kamor ne spadas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

Curve Ball ::

Pa še težave s sklepanjem imaš - po obvoznici se vozim 0km, vsaj 50% časa grem v službo (če ne delam doma) s kolesom...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Tweezzizi ::

Curve Ball je izjavil:

Pa še težave s sklepanjem imaš - po obvoznici se vozim 0km, vsaj 50% časa grem v službo (če ne delam doma) s kolesom...

Pametna resitev za okolje v katerem zivis. :) Zdaj jo pa razlozi se ostalim, samo pazi, ker ti bojo rekli, da si se rodil s srebrno zlico v ustih in oni nimajo take srece kot ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

Curve Ball ::

Tweezzizi je izjavil:

Curve Ball je izjavil:

Pa še težave s sklepanjem imaš - po obvoznici se vozim 0km, vsaj 50% časa grem v službo (če ne delam doma) s kolesom...

Pametna resitev za okolje v katerem zivis. :) Zdaj jo pa razlozi se ostalim.


ja, naj razlagam ostalim, ki nimajo osnovne možnosti kupiti nepremično v Lj in so z odrekanjem kupili nekaj v okolici, kjer pa ne služb, ne hitrega lokalnega prevoza ni. Žabarska rešitev, ti je sigurno zgled Levica z Vatovcem in Mescem na čelu.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Tweezzizi ::

Curve Ball je izjavil:

Tweezzizi je izjavil:

Curve Ball je izjavil:

Pa še težave s sklepanjem imaš - po obvoznici se vozim 0km, vsaj 50% časa grem v službo (če ne delam doma) s kolesom...

Pametna resitev za okolje v katerem zivis. :) Zdaj jo pa razlozi se ostalim.


ja, naj razlagam ostalim, ki nimajo osnovne možnosti kupiti nepremično v Lj in so z odrekanjem kupili nekaj v okolici, kjer pa ne služb, ne hitrega lokalnega prevoza ni. Žabarska rešitev, ti je sigurno zgled Levica z Vatovcem in Mescem na čelu.


Mogoce pa lahko postanejo soferji avtobusa (in nimajo vec problema s prevozom na delo, zato, da dojamejo, da se hocejo ljudje voziti z avtomobili in delati guzvo na cestah), da bo hiter lokalni prevoz tudi pri njih? Se preselijo v drugo drzavo, da vidijo, da je tudi tam enako in se bojo se vedno guzvali na drugi obvoznici?

Btw, zadnjic sem videl nekoga na necem takem:


Spravis za sedez, parkiras izven mesta in gres do sluzbe. Mogoce celo kupim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

Curve Ball ::

Vatovec, si to ti? Tip je razlagal kako bi moral biti davek na nepremičnino neodvisen od cene le-te, saj ne gre da upokojenec v Ljubljani z milijon vredno nepremičnino plača več davka kot upokojenec v Lendavi z 30k vredno nepremičnino. Ima 3 stanovanja v Ljubljani.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Tweezzizi ::

Curve Ball je izjavil:

Vatovec, si to ti? Tip je razlagal kako bi moral biti davek na nepremičnino neodvisen od cene le-te, saj ne gre da upokojenec v Ljubljani z milijon vredno nepremičnino plača več davka kot upokojenec v Lendavi z 30k vredno nepremičnino. Ima 3 stanovanja v Ljubljani.

Verjetno ima sestavek neko povezavo, ki je zal ne vidim, bos moral razloziti.

Curve Ball ::

Tweezzizi je izjavil:

Curve Ball je izjavil:

Vatovec, si to ti? Tip je razlagal kako bi moral biti davek na nepremičnino neodvisen od cene le-te, saj ne gre da upokojenec v Ljubljani z milijon vredno nepremičnino plača več davka kot upokojenec v Lendavi z 30k vredno nepremičnino. Ima 3 stanovanja v Ljubljani.

Verjetno ima sestavek neko povezavo, ki je zal ne vidim, bos moral razloziti.


Eh, kar več povezav, me sicer ne čudi da jih ne vidiš. Saj Vatovec tudi ni videl nič narobe v svojem izvajanju. Osnova je pa - meni je lepo, jaz hodim peš v službo, jaz imam hišo v Ljubljani, ko jebe ostale.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Tweezzizi ::

Curve Ball je izjavil:

ko jebe ostale.

Saj to je klasicna slovenska mentaliteta, kaj hoces reci, da bi se morali politiki (predvidevam, da je politik) kaj drugace obnasati kot vsi ostali?

Saj si vsak avtomobilist, ki zapelje v Ljubljano misli natancno to. Ko jebe ostale.

In zdaj bi rad povedal, da bi se pa moral najti nekdo, ki se mu ljudje - ki se jim jebe za ostale - smilijo in bi moral poskrbeti za stanovanja v Ljubljani, za siritev AC, mogoce jim kupiti se kaksen avto?

Sicer smo ze nasli takega, Jankovic je odlicno poskrbel za zelo cenovno dostopen P+R in ljudje se ga poslozujejo, rezerviral je pasove za LPP, da so hitrejsi. Samo, ce clovek trmari in hoce na vsak nacin s svojim plehom do sluzbe, potem je pac zataknjen v koloni. Njegova izbira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

Curve Ball ::

Država pa naj bi skrbela za kaj? Če razvoj ne poteka enakomerno, če so službe pretirano skoncentirane v enem mestu, če v tem mestu ni zadosti stanovanj za vse te zaposlene, mora seveda država poskrbeti za infrastrukturo ki omogoča tem zaposlenim normalen prihod v službo. Zakaj pa plačujemo davke? Da Ljubljančani uživamo v zeleni okolici in hodimo peš v službo, ostalim pa omejimo dostop le preko javnega prevoza in jih prisilimo na par urno cijazenje s trolami/avtobusi s parimi prestopi? Ja, seveda je to tebi všeč. Samo ne plačuješ samo ti davkov.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Sparkxl ::

Zdaj pa resno vprašanje za mode: kaj se res ne da tega eko debila trajno blokirati? Vsak dan nov nick in vsak dan novo smetenje v vseh možnih temah ki samo malo dišijo po tem, da lahko svojo zeleno religijo not zlije

Tweezzizi ::

Curve Ball je izjavil:

Država pa naj bi skrbela za kaj? Če razvoj ne poteka enakomerno, če so službe pretirano skoncentirane v enem mestu

Oh, ce bi dobil cent za vsakega kekca, ki je to izjavil.

Zakaj so firme v Ljubljani? Zaradi drzave? Res? Lepo se sprehodi do direktorja in ga poslji v k*, ker je pac firmo postavil v Ljubljani in ne v tvojem rojstnem kraju.

Curve Ball je izjavil:

če v tem mestu ni zadosti stanovanj za vse te zaposlene, mora seveda država poskrbeti za infrastrukturo ki omogoča tem zaposlenim normalen prihod v službo. Zakaj pa plačujemo davke? Da Ljubljančani uživamo v zeleni okolici in hodimo peš v službo,


Saj drzava je poskrbela za infrastrukturo, samo je pac ne koristijo, seveda bi tudi jaz imel helikopter, da me pripelje do sluzbe, samo nisem tako nor, da bi zahteval od drzave, da mi pokrije stroske.

Davke pa placujes zato, da lahko SDS kupuje robcke z elastikami.

Curve Ball je izjavil:

ostalim pa omejimo dostop le preko javnega prevoza in jih prisilimo na par urno cijazenje s trolami/avtobusi s parimi prestopi? Ja, seveda je to tebi všeč. Samo ne plačuješ samo ti davkov.


Celo zivljenje ze uporabljam javni prevoz. Tako, da tule si prisel napacnemu pametovati. Placaj vec davkov, pa bos imel boljsi prevoz, preprican sem, da je drzava vec kot pripravljena kupiti helikopter za vsakega prebivalca in izsolati pilote za njih, ce so prebivalci pripravljeni placati dovolj davkov za to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tweezzizi ()

Curve Ball ::

Tweezzizi je izjavil:


Celo zivljenje ze uporabljam javni prevoz. Tako, da tule si prisel napacnemu pametovati.


tale zmaga ;). Celo življenje uporabljaš javni prevoz znotraj Ljubljane. Uporabljaj javni prevoz recimo iz Vodic do službe na Viču. Pol pa pametuj tistim, ki se vozijo z avtomobili...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

WizzardOfOZ ::

Tweezzizi je izjavil:

Niso dimenzionirane, da ima vsak prebivalec avto v katerem se vozi sam, ker v casu izgradnje ljudje se niso bili tako fuknjeni in razvajeni, pa tudi izgledalo ni, da bo tako.


Laž. So narejene za vse prebivalce, niso pa dimenzionirane za 18.000 kamionov na dan.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
««
31 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50150000 (36240) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15920093 (15730) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931523 (21609) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35582307 (71716) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133144 (27545) BigWhale

Več podobnih tem