» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
14 / 60
»»

Jnou ::

Pa kaj? Saj državljani ne hodimo na ministrstva.

Surstromming ::

Jnou je izjavil:

Pa kaj? Saj državljani ne hodimo na ministrstva.


Ja, saj vegetarianci pa ne jedo mesa, zato je treba meso ukinit.

Pamet v roke, brez vsega sranja, kaj je najbolj primerna lokacija za vse, ki zivijo po celi Sloveniji.



Upostevaj tudi topgrafijo, GEOSS ni opcija.

Saj ni tako tezko, samo pac ljudje ze desetletja verjamejo v teorije zarot ipd. bullshit glede Ljubljane. Pa je dovolj, da na karto pogledas.

(se razume, zarote so bile tukaj ze v rimskem cesarstvu)
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Zgodovina sprememb…

Unchancy ::

Kaj pa če je problem Ljubljane preveč stalnih migrantov? Saj veste, včeraj še na kmetih v gnoju, danes v nobel čevljih v pisarni (in ko gre na obisk domov na kmete, stopi na grablje, ker jih ne prepozna).
Ker nivo komunikacije kakšnega "Ljubljančana" na temi se mi zdi temu primerno kmetavzarski...
Infrastruktura v mestu pa na nivoju tazadnje vasi nekje v vukojebini - ampak hej, to je Ljubljana, ni važno, da se par ulic od glavne ceste dva avtomobila ne moreta srečati.

Unchancy ::

...Itak zelo veliko "Ljubljančanov" to ne moti, ker so se priselili iz katere od "Štajerskih vasi"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Unchancy ()

Utk ::

Surstromming je izjavil:

Jnou je izjavil:

Pa kaj? Saj državljani ne hodimo na ministrstva.


Ja, saj vegetarianci pa ne jedo mesa, zato je treba meso ukinit.

Pamet v roke, brez vsega sranja, kaj je najbolj primerna lokacija za vse, ki zivijo po celi Sloveniji.



Upostevaj tudi topgrafijo, GEOSS ni opcija.

Saj ni tako tezko, samo pac ljudje ze desetletja verjamejo v teorije zarot ipd. bullshit glede Ljubljane. Pa je dovolj, da na karto pogledas.

(se razume, zarote so bile tukaj ze v rimskem cesarstvu)

Primerna lokacija za kaj? Za nekatere stvari res. Za ikeo in podobno. Za neko agencijo za mešanje megle je pa čist vseeno, če je v Domžalah, da se ne bi na letališče zgovarjali (čeprav imajo Brežice bolj uporabno letališče na cca isti razdalji kot Ljubljana Brnik), neke agencije, ki ne rabijo letališča, so pa itak lahko kjerkoli. V 21. stoletju to menda ni problem.

scipascapa ::

KAMERE KAMERE
KAZNOVANJE

pa naj se fila proračun.

mirator ::

Utk je izjavil:

Zato ker si Ljubljana ni sposobna sama zrihtat prometa, in mora to delat DARS, naj najebe cela Slovenija, z nekimi (še višjimi) subvencijami JP, čeprav ga izven Lj nihče ne uporablja, in prepovedmi avtov, čeprav ima z njimi problem samo Ljubljana.

Dars je državna firma in ureja državne ceste. Vse ceste v Ljubljani razen obvoznice in vpadnic, vzdržuje MOL.

Utk ::

In, kaj si tu novega povedal?

spegli ::

Problem naredijo tovornjaki, ki se furajo 15m eden za drugim.

WizzardOfOZ ::

8 civilnih osebnih avtomobilov opremljenih s kamerami, ki pokrivajo 360 stopinj okoli avta, gpsom in radarjem, pa naj se vozijo cel dan po ljubljani in obvoznicah, naslednji dan pa analitiki pregledajo vse posnetke in položnice za vse prekrške izdajo. garantirano v enem dnevu teh 8 avtov pokasira za 200k evrov kazni.
prepočasni, prehitri, napačno vključevanje, rinjenje v križišče, čeprav se le to še ni spraznilo,... to bi vse lahko kaznovali. ko bi pa ljudje začeli lepše vozit, bi se pa tudi na obvoznici poznalo.

pa kamionski tranzit skozi slovenijo prestavit na vlake. če lahko avstrijci to delajo, lahko tudi pri nas uvedemo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

spegli ::

Je kr problem se sploh pridet na pas, pa še bolj je težka dol it. Kdor vozi ve kaj mislim.

Utk ::

Ne, jaz ne vem kaj misliš. To mi ni bil problem niti v 10x bolj prometnih mestih kot je Ljubljana. Je pa res, da je v Lj nadpovprečno veliko kretenov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

spegli je izjavil:

Je kr problem se sploh pridet na pas, pa še bolj je težka dol it. Kdor vozi ve kaj mislim.

ne, ne ve kaj misliš. če se ti je težko vključit na avtocesto ali odpeljat iz nje, bi rekel da je problem bolj v tebi, kot v ostalih.
ker namreč pospeševalni pas in zaviralni pas zagotavljata svoj namen perfektno. res pa velika večina voznikov ne ve, kako se ju uporablja. pa rondojev tudi ne. ko se pa večina še znajde pred semaforjem, ki ima znak zeleno puščico na črni podlagi zraven pripet, pa sploh ne ve kaj to pomeni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

spegli ::

Opa 2 iz SDS ki furata kamjon lmao.

WizzardOfOZ ::

ne znaš povedat bistva, zdaj nas pa še s tvojim idolom zmerjaš?

pa da ti malo pomagamo:
vključevanje na avtocesto je eno izmed lažjih opravil. na pospeševalnem pasu potegneš do hitrosti s katero vozijo ostali po desnem pasu avtoceste in se vključiš med dva avtomobila, ki imata primerno varnostno razdaljo, da lahko zapelješ mednju.

izhod iz avtoceste je še lažji. 150m prej daš smernik, da vsem poveš da jih zapuščaš. potem zapelješ na zaviralni pas, pa spustiš gas(ja šele takrat, da na voznem pasu ni treba vsem za tabo zavirat) in se odpelješ stran od avtoceste.

če ti to dvoje predstavlja tak problem, potem pa raje ne na avtocesto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

mr_chai ::

pri uvozu na avtocesto so najhujši balkanci s svojimi bavarskimi dizli. Se fura lepo 60 km/h , ker ga boli briga, on itak lahko s svojim dizlom pospeši ko je treba. Uni vzadi, ki pa morjo navit obrate, da se lahko vključijo pa najebejo, ker jim zaradi takih bizgecov zmanjka zaletne poti in morajo potem še po odstavnem loviti hitrost za varen vstop na AC

Utk je izjavil:

Ne, jaz ne vem kaj misliš. To mi ni bil problem niti v 10x bolj prometnih mestih kot je Ljubljana. Je pa res, da je v Lj nadpovprečno veliko kretenov.


nekje 60 % balkancev bi reku. Tko da tvoja analiza kr drži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mr_chai ()

Invictus ::

Če vas moti gužva v Ljubljani, ne hodite tja.

Če imate službo v Ljubljani, požri gužvo ali daj odpoved. And shut the puck up.

Ljubljana od dnevnih migrnatov nima NIČ. Samo gužvo in usmrajen zrak. Dohodnino od teh lokalnih migrantov dobi "Štajerska vas". Treba bi bilo spremeniti zakon o dohodnini, da se dohodnina zaposlenih dodeli tam, kjer nekdo dela, ne živi. Ter ukiniti potne stroške, ker nekateri dobijo več le teh kot pa plače...

Evo, problem gužve v Ljubljani rešen...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

delavec44 ::

Kaj ima pa Slovenija od tranzitnih kamionov? Ukinit tranzit. Evo, problem gužve na Slo avtocestah rešen...

gruntfürmich ::

Surstromming je izjavil:

Sicer je tule resitev:

Surstromming je izjavil:


Zadevo se uredi z razdelitvijo delavskih dovolilnic, ki odprejo pol urna okna v zacetkih obratovanja podjetja in jih zahteva podjetje s svojim naslovom in delovnim casom, na drugi strani pa se jih obcina razdeli z upostevanjem navala ob doloceni uri na dolocene lokacije po Ljubljani. V kolikor se ugotovi, da je dolocen polurni interval prezaseden (ziveci znotraj ringa so seveda izvzeti iz sistema), dobis dovolilnico za pol ure prej ali se odlocis za drugo lokacijo, bos pac malo Bicikeljal,... in se to uposteva ob naslednjem krogu razporeditve dovolilnic.

Vsako dovolilnico se mesecno zacola, denar pa se prelije v avtomatski nadzor tablic, ter uvede drakonske kazni v primeru, da se odkrije avtomobil izven njegove ure na cesti. Vse skupaj dodatno popreprosti, da AC obroc tvori neprehodno ogrado, tako, da je stevilo nadzornih tock obvladljivo.

Izven rush hourjev se pusti sedanji rezim.

S tem mesto kontrolira koncentracijo prometa, zagotavlja pretocnosti in znizuje onesnazevanje. Vse od potniskega prometa, do posameznih sociopatov za volanom, bi se precej hitreje premikalo skozi mesto.


Pa ne bo vec nobene guzve na obvoznici, lepo tekoce se boste peljali.

pa uvesti social score tako kot na kitajskem. pa kamere na vsako ulico da te posnamejo če slučajno nimaš pravice ali dovolilnice se tam nahajat.

ja, nimaš kaj, kolesarji ste najbolj izpirjen in retardiran folk na tem planetu. in zase pravite da ste liberalci :)):)) psihopati jadni!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Utk ::

Če imate službo v Ljubljani, požri gužvo ali daj odpoved. And shut the puck up.

Točno to. Ne pa kričat kako bi radi zastojn javni prevoz in ne vem kaj.

D3m ::

Če vas moti gužva v Ljubljani, ne hodite tja.

Če imate službo v Ljubljani, požri gužvo ali daj odpoved. And shut the puck up.


bomo še vedno hodili samo hočemo rešitev zaradi gužve.

3-pas, več izvoznih možnostih,..itd.
|HP EliteBook|R5 6650U|

njyngs ::

D3m je izjavil:

Če vas moti gužva v Ljubljani, ne hodite tja.

Če imate službo v Ljubljani, požri gužvo ali daj odpoved. And shut the puck up.


bomo še vedno hodili samo hočemo rešitev zaradi gužve.

3-pas, več izvoznih možnostih,..itd.

Vsak inteligenten city planner ve, da je "samo še en dodatni pas" največja neumnost, ki jo lahko pri svojem delu stori. Američani so brilianten primer tega: njihova mesta so absolutno car-dependant in vse kar delajo je, da za enormne stroške pas po pas širijo žile skozi/okoli mesta. Vse kar s tem že 50 let delajo je, da samo povečujejo gostoto prometa in delajo posledično še večje zastoje. Če bi ubrali drugo pot, bi bilo bolje: širitev zaprtih območij za avtomobilski promet, ves ta denar v javni promet, širitev in povečanje P&R točk, razširitev mreže izposoje (kolesa/skiroji/e-kolesa), večja gostota javnega prevoza (dela čudeže).

Seveda neumnim neizobraženim ljudem žal vedno na pamet pade samo "treba širit cesto".
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

starfotr ::

Več uvozov in izvozov? Fail od faila. Več jih sploh ne more bit. Poleg tega bo to še večja katastrofa, saj se folk ne zna normalno vključit in izključit. Ne izkoriščajo zaviralnega in pospeševalnega pasu. In potem zavirajo na voznem ali celo prehitevalnem in se čez 2 pasa izključijo iz hitre ceste ali avtoceste.

Na krožiščih ne znajo uporabljat notranjega pasu. Samo zunanje.

In vi bi 3. pas pa se več izvozov in uvozov? Da bo še več sranja.

To kar imamo mi, ni avtocesta. Če je vsakih par 100 m izvoz ali na par km izven LJ. Vsaka vas bi imela izvoze. Tako kot bi vsak imel občino. Danes že mestne občine, na primer esdesesovska š
Škofja Loka.

Wrop ::

Invictus je izjavil:

Če vas moti gužva v Ljubljani, ne hodite tja.

Če imate službo v Ljubljani, požri gužvo ali daj odpoved. And shut the puck up.

Ljubljana od dnevnih migrnatov nima NIČ. Samo gužvo in usmrajen zrak. Dohodnino od teh lokalnih migrantov dobi "Štajerska vas". Treba bi bilo spremeniti zakon o dohodnini, da se dohodnina zaposlenih dodeli tam, kjer nekdo dela, ne živi. Ter ukiniti potne stroške, ker nekateri dobijo več le teh kot pa plače...

Evo, problem gužve v Ljubljani rešen...


Hodimo v vedno večjem številu. Nimaš kaj. Malo gužvice nas ne bo ustavilo, da ne bi prihajali v LJ.
Seveda ima tudi LJ od dnevnih migrantov nekaj.
Dohodnino od delavcev pa si razdelita država in občina, kjer ima zaposleni stalno prebivališče. Občina mora financirati še kaj več kot dve lopati asfalta za pokrivanje lukenj vsako leto. Potne stoške lahko tudi ukinejo.
Problem gužve lahko rešijo z širjenem cest ali pa decentralizacijo. Nekaj bi pripomoglo, če bi JP dejansko zaželi izboljševati. Časovno 2x daljše "rešitve" pa redki kupijo.

Utk ::

Cel ljubljanski ring bi moral imet največ 4 izvoze proti Ljubljani. Ostali promet se naj rešuje znotraj Ljubljane. To so zajebali že v štartu. V Italiji recimo ni nič posebnega, če imaš 2 4 ali pa 6 pasovnice vzporedno eno zraven druge. Eno je prava avtocesta z izvozom vsakih 20 km, drugo je "obvoznica" z več izvozi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

njyngs ::

Invictus zelo rad govori o statističnih regijah in Mariboru, češ da prinese največ migrantov, ampak nima pojma kaj govori. Spodaj je razvidno, da največ smradu prinesejo iz gorenjske, hkrati so pa še največji skopuhi, kar pomeni, da je gorenjska za ljubljano najhujše, kar se jim lahko zgodi :))

 LEL

LEL

KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

nekikr ::

njyngs je izjavil:

D3m je izjavil:

Če vas moti gužva v Ljubljani, ne hodite tja.

Če imate službo v Ljubljani, požri gužvo ali daj odpoved. And shut the puck up.


bomo še vedno hodili samo hočemo rešitev zaradi gužve.

3-pas, več izvoznih možnostih,..itd.

Vsak inteligenten city planner ve, da je "samo še en dodatni pas" največja neumnost, ki jo lahko pri svojem delu stori. Američani so brilianten primer tega: njihova mesta so absolutno car-dependant in vse kar delajo je, da za enormne stroške pas po pas širijo žile skozi/okoli mesta. Vse kar s tem že 50 let delajo je, da samo povečujejo gostoto prometa in delajo posledično še večje zastoje. Če bi ubrali drugo pot, bi bilo bolje: širitev zaprtih območij za avtomobilski promet, ves ta denar v javni promet, širitev in povečanje P&R točk, razširitev mreže izposoje (kolesa/skiroji/e-kolesa), večja gostota javnega prevoza (dela čudeže).

Seveda neumnim neizobraženim ljudem žal vedno na pamet pade samo "treba širit cesto".

Vsak inteligenten pogleda za koliko se je v tem času povečalo prebivalstvo nekega mesta. V 20 letih je recimo Los Angeles pridobil milijon prebivalcev. Milijon. To je enica, ki ji sledi kar nekaj ničel. Kalifornija cca. 8 milijonov. Brez skrbi, poleg širjenja avtocest in vseh cest na sploh, vlagajo tudi v javni transport, ampak to so številke, ki si jih mi ne moremo niti predstavljati in se jih ne da rešiti z nekimi rent-a-skiro forami. Je treba tudi cesto poširiti. Seveda neumnim neizobraženim žal še vedno pade samo "treba je dodati en vlak, pa bo". Ker so preneumni, da bi razumeli pomen teh velikih številk.

njyngs ::

Glej fantek, spremljam urban planning dlje kot si ti član tega foruma. Idi nazaj v svoj mali omejeni svet širjenja cest v nedogled.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

T440 ::

Invictus je izjavil:

Če vas moti gužva v Ljubljani, ne hodite tja.

Če imate službo v Ljubljani, požri gužvo ali daj odpoved. And shut the puck up.

Ljubljana od dnevnih migrnatov nima NIČ. Samo gužvo in usmrajen zrak. Dohodnino od teh lokalnih migrantov dobi "Štajerska vas". Treba bi bilo spremeniti zakon o dohodnini, da se dohodnina zaposlenih dodeli tam, kjer nekdo dela, ne živi. Ter ukiniti potne stroške, ker nekateri dobijo več le teh kot pa plače...

Evo, problem gužve v Ljubljani rešen...

dajte si ljubljančani eno stvar dopovedat.
dnevni migrantje (torej gorenjci, štajerci, zasavci) hodijo k vam zato, da so vam v službah šefi. ker sami pač ne zmorete / ne znate :D

gruntfürmich ::

njyngs je izjavil:

Glej fantek, spremljam urban planning dlje kot si ti član tega foruma. Idi nazaj v svoj mali omejeni svet širjenja cest v nedogled.
ti verjetno spremljaš de-urban planning in de-mobilization. edino mi ne potegne zakaj se še nisi odločil za de-population planning; najprej pri sebi
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

njyngs ::

Glej PNG, če si ti želiš car-dependant mest je to tvoj osebni fetiš. Drugi si želimo še kaj drugo kot pa snifat izpušne pline.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

D3m ::

, saj se folk ne zna normalno vključit in izključit.


To je druga zgodba.

njyngs je izjavil:

Glej PNG, če si ti želiš car-dependant mest je to tvoj osebni fetiš. Drugi si želimo še kaj drugo kot pa snifat izpušne pline.


Ti je dosadilo vohat svojega borovničkarja in poslušati tečnega hamstra doma. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Unchancy ::

Invictus je izjavil:

Če vas moti gužva v Ljubljani, ne hodite tja.

Če imate službo v Ljubljani, požri gužvo ali daj odpoved. And shut the puck up.

Ljubljana od dnevnih migrnatov nima NIČ. Samo gužvo in usmrajen zrak. Dohodnino od teh lokalnih migrantov dobi "Štajerska vas". Treba bi bilo spremeniti zakon o dohodnini, da se dohodnina zaposlenih dodeli tam, kjer nekdo dela, ne živi. Ter ukiniti potne stroške, ker nekateri dobijo več le teh kot pa plače...

Evo, problem gužve v Ljubljani rešen...

Totalno podpiram tvoje predloge. Sicer, da od dnevnih migrantov Ljubljana nima “NIČ”, je neumnost, ki bi se zelo hitro pokazala, ko bi ti uveljavil svoje predloge, zato upam, da se res zgodi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Unchancy ()

Invictus ::

Naj mi nekdo razloži, kaj ima Ljubljana od dnevnih migrantov. Razen stroškov seveda...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

nejc_nejc ::

Na krožiščih ne znajo uporabljat notranjega pasu. Samo zunanje.

To je res.
Je pa tudi veliko rondojev brezveze večpasovnih.:D

nekikr ::

Invictus je izjavil:

Naj mi nekdo razloži, kaj ima Ljubljana od dnevnih migrantov. Razen stroškov seveda...

Mesto. In vse kar pritiče velikemu mestu. Brez dnevnih migrantov bi bila pa to vas brez vsega. Kakršnih imaš veliko in se seveda lahko tja preseliš, če želiš imeti mir. Da bi pa v glavnem mestu zahteval mir, je pa...no....reciva da kretensko, da ne uporabimo kakšne druge besede. Nikjer na svetu glavno mesto ni oaza miru.

njyngs je izjavil:

Glej fantek, spremljam urban planning dlje kot si ti član tega foruma. Idi nazaj v svoj mali omejeni svet širjenja cest v nedogled.

Jaz spremljam to še dlje! Zato mi le zaupaj brezpogojno, ko govorim o tem, ker sem na tem področju štručko da mu ni pare. Majke mi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Mato989 ::

Naj mi nekdo razloži, kaj ima Ljubljana od dnevnih migrantov. Razen stroškov seveda...


heh, zdaj odvisno kako pojmuješ Ljubljano... Upokojenec ki živi vnad trimostovjem od vseh 200k dnevnih migrantov res nima NIČ razen onesnaženega lufta... BTC pa veliko več =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

LeQuack ::

Quack !

njyngs ::

LeQuack je izjavil:


Kje si pa dobil to sliko nekikr? Sem mislil, da nikoli ne bomo videli kako izgleda :))
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

nekikr ::

LeQuack je izjavil:


Na prvi pogled ok. Ti pa povem primer iz Mengša. Pred desetletji je bila osnovna šola. Potem se je priselilo kar nekaj ljudi vsako leto, prizidali so prizidek šoli. Potem so prizidali še enega, nato še enega. In potem še enega. Skladno s priseljevanjem. Predlani mislim, da je bilo cca. 240 prvošolcev. Največ v Sloveniji.
Dostopna cesta je pa vsa ta desetletja ostala enaka. Novo naselje prinaša denar preko komunalnih prispevkov in glavarine, prizidek OŠ se naredi iz državnih in EU sredstev. Cesta je pa lokalna reč, strošek in kot tak sila nepriljubljen. Tudi kakšnega urbanističnega načrta ni, da bi vsak skozi desetletja prilagodili dostop, nič. In ta slika, ki si jo prilimal, je 100% točna. Ampak ni tako enostavno, da promet prinese več prometa samo zaradi prometa.

Wrop ::

Če imaš šolo sredi strnjenega naselja, se ti niti ne splača vsesti v avto. Če ti pa vrhunski občinski centralni planerji postavijo šolo na griču na robu naselja, do tja, pa te vodi 50 cm širok pločnik ob ozki glavni cesti, če sploh je, potem pa ni drugega kot, da ga pelješ z avtom.

njyngs ::

Mato989 je izjavil:

Naj mi nekdo razloži, kaj ima Ljubljana od dnevnih migrantov. Razen stroškov seveda...


heh, zdaj odvisno kako pojmuješ Ljubljano... Upokojenec ki živi vnad trimostovjem od vseh 200k dnevnih migrantov res nima NIČ razen onesnaženega lufta... BTC pa veliko več =)

No, saj Ljubljana tudi od takega rezidenta kaj dost nima, razen stroškov :))
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

energetik ::

Wrop je izjavil:

Če imaš šolo sredi strnjenega naselja, se ti niti ne splača vsesti v avto. Če ti pa vrhunski občinski centralni planerji postavijo šolo na griču na robu naselja, do tja, pa te vodi 50 cm širok pločnik ob ozki glavni cesti, če sploh je, potem pa ni drugega kot, da ga pelješ z avtom.
Ampak točno tako je v krajih izven mest. Pa ne da OŠ postavijo, ta tam stoji lahko tudi že 100 let, problem je, ker so se po tisti cesti včasih vozile konjske vprege, danes pa tisoči avtov in še celo šleparji.
vires in numeris

T440 ::

Invictus je izjavil:

Naj mi nekdo razloži, kaj ima Ljubljana od dnevnih migrantov. Razen stroškov seveda...

Še enkrat. Ti dnevni migrantje so tvoji šefi v službi.
Ker sam kot ljubljančan ne znaš in ne zmoreš.

Invictus ::

Ne delam v Ljubljani, moji šefi so izven Slovenije...

Butastih Štajercev in Dolenjcev pa ne bom imel za šefe, zaradi tega že dal odpoved....
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

gruntfürmich ::

njyngs je izjavil:

Glej PNG, če si ti želiš car-dependant mest je to tvoj osebni fetiš. Drugi si želimo še kaj drugo kot pa snifat izpušne pline.

kolesarji bi radi iz urbanega metropolitanskega središča naredili vas... ni to skregano z vsako zdravo logiko, da želiš iz človeškega vrveža, ki so se razno zaradi bližine in posledične ugodnosti nagnetli na malo površino, narediti pustinjo? totalni psihopatizem.

zdaj edino povej kakšno pot bi vi ubrali? slovensko, da bi prepovedali avte, migracije, in povsod označili kolesarske poti? ali po detroitsko s propadom ekonomije? ali po kalifornijsko z ekstremnim povišanjem cen?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

njyngs ::

Ne rabiš ekstremizma vlačit ven. Nihče ne želi šetat 10km po mestu vsak dan ker smo benali avte po celem mestu. Ampak na tak način je tebi lažje upravičevat to, da vsi morajo snifat izpušne pline 24/7. Če malo sam raziščeš kakšne rešitve uvajajo velemesta, da uspešno rešujejo te zagate, boš videl, da ni tako težko reševat te problematike. In rešitev ni "še en pas" na vsakih par let.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

nekikr ::

Akhem. Ljubljana NI velemesto, zato veliko večino tistih rešitev ne moreš preslikati sem pa če še tako jezno stopicljaš na mestu.

njyngs ::

Akhem, saj tudi Amsterdam ni velemesto, pa ima uporabljene take koncepte. Pa je hkrait vseeno svetlobna leta pred enim Ljubljanistanom. Maš pač miselnost "can't do" in "just one more lane".
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

nekikr ::

Poseljenost Amsterdama je 4.439 prebivalcev na kilometer.
Ljubljana je pri 1.712 prebivalcec na kilometer.
Imaš pač miselnost "math is for loosers" in "vsaka vas je lahko opremljena kot velemesto, če le drugi plačajo".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()
««
14 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149247 (35487) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15919921 (15558) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931272 (21358) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581662 (71071) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133001 (27402) BigWhale

Več podobnih tem