Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Surstromming ::
WhiteAngel je izjavil:
Kar pa ne spremeni dejstva, da so pred kratkim naredili zelo lepo kolesarsko cesto od Kamnika do Menšga in naprej. Zdaj se po njej vozi....no, točno toliko ljudi kot prej. V teh mrzlih in deževnih dneh pa sploh nihče. Morda bi morali narediti štiripasovno kolesarsko stezo, potem bi se pa sigurno vsi tam vozili?!
Saj tudi, če poseješ katerokoli seme, ni pridelka iz danes na jutri. Slabe rešitve, kot je javni prevoz imajo z razlogom manj potnikov vsako leto. Zato, ker je storitev slaba in neprivlačna. Vztrajajo samo tisti, ki jih je to v redu ali pa tisti, ki nimajo druge izbire.
Ta kolesarska se bo prijela, če je dobra. Za dobro kolesarsko progo se šteje, da je hitra, da se ogiba cest, da je udobna za vozit... Tako, da, če se pogoji izpolnjeni, bodo kolesarji.
Kolesarjev ni vidnih, tako kot avtov. Saj zasedejo mnogo manj prostora.
Ne razumem, zakaj toliko avtov. A ne gre 5 ljudi v avto? 5 koles zavzame približno kot en avto.
In kolikokrat se vozis s se 4 sopotniki? Se cez vikend na izlet ne. Zdajle poglej skozi okno in mi povej, koliko % avtomobilov, ki bo slo mimo bo imelo notri 2 osebi. Velika vecina bo imela kar samo voznika.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Bellzmet ::
Za "center" mesta se seveda strinjamo, da je rešitev javni prevoz, kolesa, omejevanje prometa, P+R ter podobno. Kar pa seveda ne velja za ljubljansko obvoznico, ki je obenem obvoznica (obvoznica, da lahko obvoziš Lj in ne delaš prometa v "centru") ter za povrhu še glavna tranzitna cesta v Slo. Tukaj pa so potrebni drugačni ukrepi za pretočnost. In ko promet tako zelo naraste je edina opcija boljša infrastruktura (dodatni pas, učinkoviti uvozi/izvozi,...). Za tranzit bicikelj nič ne pomaga...
Surstromming ::
Eh pri Ljubljani se meša obvoznica in "center" mesta gre pa za dve popolnoma različni zadevi.
Za "center" mesta se seveda strinjamo, da je rešitev javni prevoz, kolesa, omejevanje prometa, P+R ter podobno. Kar pa seveda ne velja za ljubljansko obvoznico, ki je obenem obvoznica (obvoznica, da lahko obvoziš Lj in ne delaš prometa v "centru") ter za povrhu še glavna tranzitna cesta v Slo. Tukaj pa so potrebni drugačni ukrepi za pretočnost. In ko promet tako zelo naraste je edina opcija boljša infrastruktura (dodatni pas, učinkoviti uvozi/izvozi,...). Za tranzit bicikelj nič ne pomaga...
Ne. To bi samo povecalo kolicino prometa in cez nekaj let bi bil spet na istem. Podobno kot dodatna parkirisca niso naredila vec prostora na parkiriscih, samo ljudje so kupili vec avtomobilov.
Resitev je narediti avtomobilski prevoz tako neznosen, da bojo ljudje raje hodili na potniski promet. Seveda pa je spirala unicevanja medmestnega prometa s strani sociopatov, ki RABIJO(!!!) svoj avto trajala dolgo, tako, da bo potrebno tudi nekaj casa, da se potniski promet spet vzpostavi.
(v spodnjih odgovorih bomo zdaj ugotovili, da v tej temi ne obstaja nihce, ki se ne vozi v Ljubljano iz Kredarice in nima nobene druge moznosti kot avtomobil)
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Mato989 ::
Resitev je narediti avtomobilski prevoz tako neznosen, da bojo ljudje raje hodili na potniski promet. Seveda pa je spirala unicevanja medmestnega prometa s strani sociopatov, ki RABIJO(!!!) svoj avto trajala dolgo, tako, da bo potrebno tudi nekaj casa, da se potniski promet spet vzpostavi.
Spet palica namesto korenček... naj se naredi potniški promet TAKO DOBER da bodo ljudje sami od sebe z veseljem dali stran avtomobile =)
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Surstromming ::
Resitev je narediti avtomobilski prevoz tako neznosen, da bojo ljudje raje hodili na potniski promet. Seveda pa je spirala unicevanja medmestnega prometa s strani sociopatov, ki RABIJO(!!!) svoj avto trajala dolgo, tako, da bo potrebno tudi nekaj casa, da se potniski promet spet vzpostavi.
Spet palica namesto korenček... naj se naredi potniški promet TAKO DOBER da bodo ljudje sami od sebe z veseljem dali stran avtomobile =)
Bos ti investiral? Vreca s korencki je prazna, so se postavljale nove ceste, razsirjale, spremenilo se ni nic. So slovenceljni preneumni, tudi palica se bo izkazala kot nezadostna, bo "morning star" bolj zalegel. Spet lep primer je Ljubljana. Dokler ni redarstvo zacelo pisati kazni, je bil popoln kaos. Zdaj ni vec.
Ergo, korencke se lahko gres pri Svicarjih. Pri zarukanem slovenskemu cistonavadnem govedu pa brez prisile ne dosezes nic.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Unchancy ()
Wrop ::
Utk ::
ginekk ::
Surstromming je izjavil:
Ergo, korencke se lahko gres pri Svicarjih. Pri zarukanem slovenskemu cistonavadnem govedu pa brez prisile ne dosezes nic.
Precej dobro govoriš slovensko za tujca, čestitam.
Drugače, javni promet v Lj je praktično nespremenjen že 40 let in ne kaže da bi bilo v prihodnje karkoli bolje. Čim pa greš čez perimeter 20km od centra, je pa povsem neuporaben za nekoga, ki hodi v službo in ne skrbi zgolj za lastno rit.
gruntfürmich ::
Resitev je narediti avtomobilski prevoz tako neznosen, da bojo ljudje raje hodili na potniski promet. Seveda pa je spirala unicevanja medmestnega prometa s strani sociopatov, ki RABIJO(!!!) svoj avto trajala dolgo, tako, da bo potrebno tudi nekaj casa, da se potniski promet spet vzpostavi.
Spet palica namesto korenček... naj se naredi potniški promet TAKO DOBER da bodo ljudje sami od sebe z veseljem dali stran avtomobile =)
tega pa v naboru ukrepov kolesarji ne poznajo. raje uničujejo družbo kot da bi ponudili alternative in rešitve. morda je to zaradi tega, ker rešitev niti nimajo zaradi mentalne zaostalosti...
že sedaj je fizična količina vlakov zadostna, da se glavnina folka spravi do urbanih središč ob tapravi uri.
ampak ker je treba ugoditi vsem babicam, ki bi rade šle do zdravnika v sosednjo vas, in zato mora vlak ob 6:30 voziti stran od ljubljane ter se ustavljati v vsaki vukojebini na 5km razdalje, je stanje takšno kot je... da ne omenjamo vseh zaposlenih, ki 'morajo' imeti delo na teh javnih prevozih...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
scipascapa ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
gruntfürmich ::
scipascapa je izjavil:
Zakaj se ne more narediti AC v nadstropjih/stebra? Zakaj skoz rabiti zemljo/prostor, ko ga imaš "zastonj" v višino.
bolje potem narediti tunel pod slovenijo, da se ne svinja s hrupom.
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
nekikr ::
Mislim, da je rang 100x v primerjavi z avtom
In koliko je to, v evrih na kilometer?
100x je izjemno podcenjeno, za vec kot dva velikostna reda! Zelo poenostavljeno: poskodbe cestisca so v grobem odvisne od cetrte potence osnega pritiska. Standardni, ne-preobtezen, sleper ima okoli 40t, prva os je okoli 7t, druga okoli 13t, preostalih 20t je porazdeljenih po trojni osi polpriklopnika. Tipicen avto ima okoli 2t, ena os je okoli 1t.
Samo vlacilni del polnega sleperja povzroci toliko skode kot (7/1)^4 + (13/1)^4 = 31000 avtomobilov! Za drugimi besedami: ce se samo dva sleperja zapeljeta med Brezovico in Vrhniko (najbolj obremenjen odsek AC), naredita toliko skode kot vsi avtomobili tisti dan.
V resnici gre v tej smeri okoli 6000 tovornih vozil na dan. Se pravi, v enem samem dnevu naredijo priblizno toliko skode, kot vsi avtomobili skupaj v osmih letih!
V evrih na kilometer prosim. Vse ostalo je eno samo nabijanje brez vrednosti. Ker če dva šleparja naredita toliko škode kot nekaj deset tisoč avtomobilov (na dan), ceste pa preplastimo, ko jih načne zob časa in predvsem vremena (se pravi, tudi če bi se po njih vozili le kolesarji bi že zaradi vremena morali preplastiti), potem očitno to ni tako hudo oz. moramo vedeti točno koliko evrov na kilometer je škode in koliko plačajo cestnine. Potem gremo pa lahko naprej še na druge faktorje.
Mato989 ::
Mislim, da je rang 100x v primerjavi z avtom
In koliko je to, v evrih na kilometer?
100x je izjemno podcenjeno, za vec kot dva velikostna reda! Zelo poenostavljeno: poskodbe cestisca so v grobem odvisne od cetrte potence osnega pritiska. Standardni, ne-preobtezen, sleper ima okoli 40t, prva os je okoli 7t, druga okoli 13t, preostalih 20t je porazdeljenih po trojni osi polpriklopnika. Tipicen avto ima okoli 2t, ena os je okoli 1t.
Samo vlacilni del polnega sleperja povzroci toliko skode kot (7/1)^4 + (13/1)^4 = 31000 avtomobilov! Za drugimi besedami: ce se samo dva sleperja zapeljeta med Brezovico in Vrhniko (najbolj obremenjen odsek AC), naredita toliko skode kot vsi avtomobili tisti dan.
V resnici gre v tej smeri okoli 6000 tovornih vozil na dan. Se pravi, v enem samem dnevu naredijo priblizno toliko skode, kot vsi avtomobili skupaj v osmih letih!
V evrih na kilometer prosim. Vse ostalo je eno samo nabijanje brez vrednosti. Ker če dva šleparja naredita toliko škode kot nekaj deset tisoč avtomobilov (na dan), ceste pa preplastimo, ko jih načne zob časa in predvsem vremena (se pravi, tudi če bi se po njih vozili le kolesarji bi že zaradi vremena morali preplastiti), potem očitno to ni tako hudo oz. moramo vedeti točno koliko evrov na kilometer je škode in koliko plačajo cestnine. Potem gremo pa lahko naprej še na druge faktorje.
Težava je v tem, da ne moremo izračunat koliko je dodatno škode na avtih ki je ne bi bilo če se tovornjaki ne bi vozili, koliko bolj trpi vzmetenje itd... tudi če mi "ne rabimo" preplastit ceste prej ali dodatno utrjevat.
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
nekikr ::
Torej ne vemo nič o ničemer, niti se tega ne da izračunati, smo pa zelo pametni kako je?
Mato989 ::
Lahko pa sklepamo, da je tega za vsaj 1000x več kot bi bilo sicer? Ali pa za milijon (glede na ostale iz riti potegnjene številke)?
Torej ne vemo nič o ničemer, niti se tega ne da izračunati, smo pa zelo pametni kako je?
Približke lahko najdemo če poiščemo cesto kjer se NE VOZIJO tovornjaki in cesto kjer se dnevno vozijo... verjamem da take ceste v RS obstajajo tako ene kot druge.
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
nekikr ::
starfotr ::
Evo, bomo imeli še uraden predlog za znižanje hitrosti.Nižje omejitve ne bodo rešile nič. Itak se v konicah že zdaj ne moreš peljati niti blizu omejitev.
https://predlagam.vladi.si/predlog/15289
Najprej je potrebno spremenit vozniško kulturo, enforcat varnostno razdaljo, kaznovati prepočasne in kamikaze. Ampak to je očitno misija nemogoče. Prej bodo na cestah samovozeči avti. Šele takrat bo mir. Vozniki so v povprečju neumne opice za volanom.
Nižje omejitve rešijo to, da je varnostna razdalja lahko krajša, kot pri višjih hitrostih.
Že sedaj se ne upošteva varnostne razdalje, tako se vsaj omili ta problem na manjše zlo, če že pride do trka/fantomskega zastoja.
Surstromming ::
Surstromming je izjavil:
Ergo, korencke se lahko gres pri Svicarjih. Pri zarukanem slovenskemu cistonavadnem govedu pa brez prisile ne dosezes nic.
Precej dobro govoriš slovensko za tujca, čestitam.
Ti pa izredno dobro projiciras.
Drugače, javni promet v Lj je praktično nespremenjen že 40 let in ne kaže da bi bilo v prihodnje karkoli bolje. Čim pa greš čez perimeter 20km od centra, je pa povsem neuporaben za nekoga, ki hodi v službo in ne skrbi zgolj za lastno rit.
Bilobil pomaga pri spominu. Ce si rojen pred 20 leti ti pa niti bilobil ne bo pomagal.
Zato ker si Ljubljana ni sposobna sama zrihtat prometa, in mora to delat DARS, naj najebe cela Slovenija, z nekimi (še višjimi) subvencijami JP, čeprav ga izven Lj nihče ne uporablja, in prepovedmi avtov, čeprav ima z njimi problem samo Ljubljana.
Ne, malo drugace. Ne more zrihtat prometa zaradi kolicine pleha z praznoglavimi provincialci, ki so sli "na svez zrak" (v bistvu so revezi, ki nimajo za normalno stanovanje v LJ), zdaj pa se dnevno zgrinjajo v Ljubljano. Brez vas problem prometa v Ljubljani ne obstaja.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Unchancy ()
Surstromming ::
Surstromming je izjavil:
Zadevo se uredi z razdelitvijo delavskih dovolilnic, ki odprejo pol urna okna v zacetkih obratovanja podjetja in jih zahteva podjetje s svojim naslovom in delovnim casom, na drugi strani pa se jih obcina razdeli z upostevanjem navala ob doloceni uri na dolocene lokacije po Ljubljani. V kolikor se ugotovi, da je dolocen polurni interval prezaseden (ziveci znotraj ringa so seveda izvzeti iz sistema), dobis dovolilnico za pol ure prej ali se odlocis za drugo lokacijo, bos pac malo Bicikeljal,... in se to uposteva ob naslednjem krogu razporeditve dovolilnic.
Vsako dovolilnico se mesecno zacola, denar pa se prelije v avtomatski nadzor tablic, ter uvede drakonske kazni v primeru, da se odkrije avtomobil izven njegove ure na cesti. Vse skupaj dodatno popreprosti, da AC obroc tvori neprehodno ogrado, tako, da je stevilo nadzornih tock obvladljivo.
Izven rush hourjev se pusti sedanji rezim.
S tem mesto kontrolira koncentracijo prometa, zagotavlja pretocnosti in znizuje onesnazevanje. Vse od potniskega prometa, do posameznih sociopatov za volanom, bi se precej hitreje premikalo skozi mesto.
Pa ne bo vec nobene guzve na obvoznici, lepo tekoce se boste peljali.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Utk ::
Ne, malo drugace. Ne more zrihtat prometa zaradi kolicine pleha z praznoglavimi provincialci, ki so sli "na svez zrak" (v bistvu so revezi, ki nimajo za normalno stanovanje v LJ), zdaj pa se dnevno zgrinjajo v Ljubljano. Brez vas problem prometa v Ljubljani ne obstaja.
Ne, malo drugače. Mene boli kurac za vaš promet v Ljubljani, ampak ko grem mimo Ljubljane, bi bilo fajn, da me pri tem ne ovirajo Ljubljančani, ki ne morejo iz enga konca mesta na drug konec brez, da zabijejo avtocesto. Pa če imajo vinjeto, se naj vozijo, imajo pravico (nisem jaz tak kreten kot Ljubljančani, ki bi zaračunavali vstop v mesto), ampak naj se vozijo normalno, po desni, ne pa da zabijejo vse zarad svoje neumnosti. Obvoznica, vsaj južni del, je čisto navadna avtocesta. Ni se treba cijazit po njej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Surstromming ::
ampak ko grem mimo Ljubljane, bi bilo fajn, da me pri tem ne ovirajo Ljubljančani, ki ne morejo iz enga konca mesta na drug konec brez, da zabijejo avtocesto.
Ampak nisi se vprasal, zakaj sploh morajo na avtocesto. Zakaj cela Ljubljana in okolica v rush hourjih stoji?
Poglej, tole so podatki za 2020, s tem da se uposteva celo regijo, ne uposteva vsak dan se pol Kamnika, pol Domzal, pol Skofje Loke, Vrhnike, Polhogradca, Grosupelj... vsak dan v Ljubljano in potem nazaj.
In vsako leto je huje:
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
energetik ::
Ne, malo drugače. Mene boli kurac za vaš promet v Ljubljani, ampak ko grem mimo Ljubljane, bi bilo fajn, da me pri tem ne ovirajo Ljubljančani, ki ne morejo iz enga konca mesta na drug konec brez, da zabijejo avtocesto. Pa če imajo vinjeto, se naj vozijo, imajo pravico (nisem jaz tak kreten kot Ljubljančani, ki bi zaračunavali vstop v mesto), ampak naj se vozijo normalno, po desni, ne pa da zabijejo vse zarad svoje neumnosti. Obvoznica, vsaj južni del, je čisto navadna avtocesta. Ni se treba cijazit po njej.
Vozni pas južne obvoznice je neprekinjena kolona tovornjakov. Dovolj je zgolj en kamper na prehitevalnem, pa je zastoj zagotovljen. Danes zjutraj, ata na prehitevalnem 100km/h, ne umakne se nikakor, čeprav je bil konkreten plac na voznem. Od uvoza Vič do Rudnika.
Utk ::
Surstromming je izjavil:
ampak ko grem mimo Ljubljane, bi bilo fajn, da me pri tem ne ovirajo Ljubljančani, ki ne morejo iz enga konca mesta na drug konec brez, da zabijejo avtocesto.
Ampak nisi se vprasal, zakaj sploh morajo na avtocesto. Zakaj cela Ljubljana v rush hourjih stoji?
Poglej, tole so podatki za 2020, s tem da se uposteva celo regijo, ne uposteva vsak dan se pol Kamnika, pol Domzal, pol Skofja Loka, Vrhnike, Polhogradca... vsak dan v Ljubljano in potem nazaj.
In vsako leto je huje:
Če morajo, morajo, ampak to ne pomeni, da se morajo vozit kot bedaki.
Zakaj cela Ljubljana v rush hourjih stoji?
Zarad istega razloga kot zgoraj. Ker so bedasti.
Surstromming ::
Surstromming je izjavil:
ampak ko grem mimo Ljubljane, bi bilo fajn, da me pri tem ne ovirajo Ljubljančani, ki ne morejo iz enga konca mesta na drug konec brez, da zabijejo avtocesto.
Ampak nisi se vprasal, zakaj sploh morajo na avtocesto. Zakaj cela Ljubljana v rush hourjih stoji?
Poglej, tole so podatki za 2020, s tem da se uposteva celo regijo, ne uposteva vsak dan se pol Kamnika, pol Domzal, pol Skofja Loka, Vrhnike, Polhogradca... vsak dan v Ljubljano in potem nazaj.
In vsako leto je huje:
Če morajo, morajo, ampak to ne pomeni, da se morajo vozit kot bedaki.
Zakaj cela Ljubljana v rush hourjih stoji?
Zarad istega razloga kot zgoraj. Ker so bedasti.
Kako kdo vozi je zate nepomembno, ce ga ne srecas na obvoznici, mar ne?
Srecas ga pa zato, ker dnevne migracije zabijejo celo mesto.
Zakaj javni promet ne funkcionira najbolje (ceprav je z rezerviranimi pasovi precej bolje)?
Uganil si, ker dnevne migracije zabijejo celo mesto.
Zakaj je cela obvoznica zabita? Bravo, tudi to si uganil. Ker morajo dnevne migracije nekako priti do mesta, da ga zabijejo.
Vidis, saj ti je vse jasno, ne vem zakaj se pritozujes nad voznjo nekaj pacientov, ko pa ves, da je problem cisto drugje.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Utk ::
Srecas ga pa zato, ker dnevne migracije zabijejo celo mesto.
Če bi se samo migranti vozili z avti, ne bi bilo TOLIKO gneče. Kot kaže tvoja slikica, samo vsak 4. je migrant. Če bi bili samo migranti problem, bi po 5. uri Ljubljana bila naenkrat prazna. Pa ni, še ob 7h je gneča. Ko so že vsi migranti zdavnaj doma.
Surstromming ::
Srecas ga pa zato, ker dnevne migracije zabijejo celo mesto.
Če bi se samo migranti vozili z avti, ne bi bilo TOLIKO gneče. Kot kaže tvoja slikica, samo vsak 4. je migrant. Če bi bili samo migranti problem, bi po 5. uri Ljubljana bila naenkrat prazna. Pa ni, še ob 7h je gneča. Ko so že vsi migranti zdavnaj doma.
Slikica kaze, da je vsak tretji. Razen tega ignorira, da je polovica tistih 200k tudi dnevnih migrantov, samo iz iste statisticne regije, NE pa iz Ljubljane (kot sem ti ze napisal):
Surstromming je izjavil:
ne uposteva vsak dan se pol Kamnika, pol Domzal, pol Skofje Loke, Vrhnike, Polhogradca, Grosupelj... vsak dan v Ljubljano in potem nazaj.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Utk ::
ne uposteva vsak dan se pol Kamnika, pol Domzal, pol Skofje Loke, Vrhnike, Polhogradca, Grosupelj... vsak dan v Ljubljano in potem nazaj.
Ne upoštevaš pa potem ti, da se marsikater Štajerc vozi samo do Domžal, ali pa Trzina in praktično ne dela gužve, ne pa v center.
Iz teh krajev se pa itak vozijo v glavnem Ljubljančani, ali pa ljudje, ki bi morali živet v Lj, pa ne vem zakaj ne...zato sem pa napisal tak razlog za gužvo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Surstromming ::
ne uposteva vsak dan se pol Kamnika, pol Domzal, pol Skofje Loke, Vrhnike, Polhogradca, Grosupelj... vsak dan v Ljubljano in potem nazaj.
Ne upoštevaš pa potem ti, da se marsikater Štajerc vozi samo do Domžal, ali pa Trzina in praktično ne dela gužve, ne pa v center.
A zdaj bos o promilih govoril? Jaz jih ignoriram, ker dva ali trije avtomobili vec so zanemarljivi. Pa tudi Trzin in Domzale sta cisto zabita. Samo omenim.
Na, da se poducis, ker ocitno razumes samo slikice, tole je osrednjeslovenska statisticna regija:
Najprej se vse zgoraj zgrne na obvoznico in v Ljubljano, potem pa se vse tole:
In ti pizdis cez neke upokojence na cesti??
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Utk ::
Seveda se vse to zgrne, in napisal sem zakaj. Ker ste vsi skup neumni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Surstromming ::
Slikico si dal takšno kot si dal, ne moreš potem ti "kr neki" še po svoje dodat in sklepat iz te slikice. Če imaš boljšo, jo daj, če ne, je ta takšna kot je in pove to kar pove. Nič več.
Ne, na slikici je ze prvi pisalo vse, samo pac nisi dovolj razgledan, da bi jo razumel. Pa sem ti jo prijazno razlozil. Ni za kaj.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Surstromming ::
Sem pa tolk razgledan, da ne izgubljam vsak dan 2 uri v prometu kot vi, ta razgledani.
Ja, mi ne izgubljamo toliko casa. Ker smo pa razgledani bomo scasoma ukrenili kaj, da bos izgubljal 4 ure, scasoma se bos(te) "zmedili", vas bo trmoglavljenje minilo in se boste raje vsedli na vlak ali avtobus ter izgubili samo se uro v prometu.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Utk ::
Surstromming ::
Jaz imam 15 min do službe. Z avtom. In zarad neumnih Ljubljančanov, ki nimajo nobene veze z mano, se sigurno ne bom vozil zarad tega pol ure z busom.
Bos, bos. Nic se ne obremenjuj, slej ko prej. Ker problem si TI, ne Ljubljancani. In problem bo treba zaceti resevati.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Utk ::
Surstromming je izjavil:
Jaz imam 15 min do službe. Z avtom. In zarad neumnih Ljubljančanov, ki nimajo nobene veze z mano, se sigurno ne bom vozil zarad tega pol ure z busom.
Bos, bos. Nic se ne obremenjuj, slej ko prej. Ker TI si problem, ne Ljubljancani.
Haha, pri meni taki kot si ti ne boste nič spremenili, vidim pa, da zarad svoje neumnosti niti pri sebi ne boste nič spremenili. Vse bo po starem še 20 let. Ker ste neumni.
Surstromming ::
Surstromming je izjavil:
Jaz imam 15 min do službe. Z avtom. In zarad neumnih Ljubljančanov, ki nimajo nobene veze z mano, se sigurno ne bom vozil zarad tega pol ure z busom.
Bos, bos. Nic se ne obremenjuj, slej ko prej. Ker TI si problem, ne Ljubljancani.
Haha, pri meni taki kot si ti ne boste nič spremenili, vidim pa, da zarad svoje neumnosti niti pri sebi ne boste nič spremenili. Vse bo po starem še 20 let. Ker ste neumni.
Seveda cukrcek, ki se 15 minut dalec vozi eno uro (se spomnis, ko sem zgoraj omenil cistonavadno govedo). Ker ne zna vozit. Penzionist.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Utk ::
Surstromming ::
Jaz nimam nobene veze z Ljubljano. Sem samo proti, da država še karkoli več financira okoli tega. Če imate problem, si ga plačajte sebi.
Seveda, kar bodi. Samo pac, tako funkcionira druzba. Sicer verjetno ne bi prezivel. Bi te kak lev pozrl ali gorila nategnila.
Matr, in jaz te ucim o dnevnih migracijah, ti pa se veliko bolj osnovnih stvari ne razumes. Sorry, precenil sem te.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Utk ::
ginekk ::
Surstromming je izjavil:
Surstromming je izjavil:
Ergo, korencke se lahko gres pri Svicarjih. Pri zarukanem slovenskemu cistonavadnem govedu pa brez prisile ne dosezes nic.
Precej dobro govoriš slovensko za tujca, čestitam.
Ti pa izredno dobro projiciras.
Sam si govoril o Slovencih v tretji osebi, torej se nimaš za del skupine oz. se imaš za nekaj več.
Potniški promet sem uporabljal najbolj izdatno v 90ih. In nekaj mesecev tudi lani, ni bilo treba niti gledat katere LPP linije so in kam vodijo, kajti velika večina je ostalo identičnih. Na nekaterih so pa celo zmanjšali frekvence, predvidevam zgolj ker so delali izgubo. Na busih vidiš večinoma upokojence in dijake, torej ljudi ki bodisi imajo časa na pretek, bodisi si avta ne morejo privoščit.
Za perimeter 20km je pa jasno. Postavi se recimo v Soro pri Medvodah ali kakšno drugo podobno vas pa poskusi imet znosno in aktivno življenje brez avta.
ginekk ::
Vozni pas južne obvoznice je neprekinjena kolona tovornjakov. Dovolj je zgolj en kamper na prehitevalnem, pa je zastoj zagotovljen. Danes zjutraj, ata na prehitevalnem 100km/h, ne umakne se nikakor, čeprav je bil konkreten plac na voznem. Od uvoza Vič do Rudnika.
Saj ni nič drugače po vpadnicah in navadnih cestah. Na Celovški je omejitev 70km/h, dva štartata od semaforja, vozita strogo vštric in rabita 30 sekund da pospešita do 50km/h, kar je več je že prehudo. Ne vem zakaj se je težko umaknit hitrejšemu, ker s tem bo počasnejši težko prikrajšan. Najdejo se še pacienti, ki se počutijo ogrožene in hočejo s svojo pojavo na cesti urejat promet po svojem okusu in prepričanju, ampak to je druga zgodba.
Surstromming ::
Surstromming je izjavil:
Surstromming je izjavil:
Ergo, korencke se lahko gres pri Svicarjih. Pri zarukanem slovenskemu cistonavadnem govedu pa brez prisile ne dosezes nic.
Precej dobro govoriĹĄ slovensko za tujca, Äestitam.
Ti pa izredno dobro projiciras.
Sam si govoril o Slovencih v tretji osebi, torej se nimaĹĄ za del skupine oz. se imaĹĄ za nekaj veÄ.
PotniĹĄki promet sem uporabljal najbolj izdatno v 90ih. In nekaj mesecev tudi lani, ni bilo treba niti gledat katere LPP linije so in kam vodijo, kajti velika veÄina je ostalo identiÄnih. Na nekaterih so pa celo zmanjĹĄali frekvence, predvidevam zgolj ker so delali izgubo. Na busih vidiĹĄ veÄinoma upokojence in dijake, torej ljudi ki bodisi imajo Äasa na pretek, bodisi si avta ne morejo privoĹĄÄit.
Za perimeter 20km je pa jasno. Postavi se recimo v Soro pri Medvodah ali kakĹĄno drugo podobno vas pa poskusi imet znosno in aktivno Ĺživljenje brez avta.
Imas zmotno prepricanje o LPP, ne gre za to, da si avto privoscis (podobno razmisljanje kot kmecko tekmovanje "kdo ima vecji traktor za svoj vrt"). Z LPP/kolesom/skuterjem (pazi foro, nekateri uporabljajo celo vlak znotraj Ljubljane, ker je hiter in izven guzve) se ljudje v Ljubljani vozijo zato, ker niso taki kreteni, da bi stali v kolonah in stran metali cas.
Preseli se v Ljubljano. Jaz se ne bom selil v "Soro pri Medvodah", ker je razumljivo, da bom imel potem same tezave zacensi z prometom in cetudi bi se, se ne bi pritozeval cez guzvo/promet, ker bi mi bilo jasno, da sem soudelezen.
Najdejo se ĹĄe pacienti, ki se poÄutijo ogroĹžene in hoÄejo s svojo pojavo na cesti urejat promet po svojem okusu in prepriÄanju, ampak to je druga zgodba.
Mislis tole:
Ne vem zakaj se je teĹžko umaknit hitrejĹĄemu, ker s tem bo poÄasnejĹĄi teĹžko prikrajĹĄan.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
ginekk ::
Surstromming je izjavil:
Surstromming je izjavil:
Surstromming je izjavil:
Ergo, korencke se lahko gres pri Svicarjih. Pri zarukanem slovenskemu cistonavadnem govedu pa brez prisile ne dosezes nic.
Precej dobro govoriĹĄ slovensko za tujca, Äestitam.
Ti pa izredno dobro projiciras.
Sam si govoril o Slovencih v tretji osebi, torej se nimaĹĄ za del skupine oz. se imaĹĄ za nekaj veÄ.
PotniĹĄki promet sem uporabljal najbolj izdatno v 90ih. In nekaj mesecev tudi lani, ni bilo treba niti gledat katere LPP linije so in kam vodijo, kajti velika veÄina je ostalo identiÄnih. Na nekaterih so pa celo zmanjĹĄali frekvence, predvidevam zgolj ker so delali izgubo. Na busih vidiĹĄ veÄinoma upokojence in dijake, torej ljudi ki bodisi imajo Äasa na pretek, bodisi si avta ne morejo privoĹĄÄit.
Za perimeter 20km je pa jasno. Postavi se recimo v Soro pri Medvodah ali kakĹĄno drugo podobno vas pa poskusi imet znosno in aktivno Ĺživljenje brez avta.
Imas zmotno prepricanje o LPP, ne gre za to, da si avto privoscis (podobno razmisljanje kot kmecko tekmovanje "kdo ima vecji traktor za svoj vrt"). Z LPP/kolesom/skuterjem (pazi foro, nekateri uporabljajo celo vlak znotraj Ljubljane, ker je hiter in izven guzve) se ljudje v Ljubljani vozijo zato, ker niso taki kreteni, da bi stali v kolonah in stran metali cas.
Preseli se v Ljubljano. Jaz se ne bom selil v "Soro pri Medvodah", ker je razumljivo, da bom imel potem same tezave zacensi z prometom in cetudi bi se, se ne bi pritozeval cez guzvo/promet, ker bi mi bilo jasno, da sem soudelezen.
Najdejo se ĹĄe pacienti, ki se poÄutijo ogroĹžene in hoÄejo s svojo pojavo na cesti urejat promet po svojem okusu in prepriÄanju, ampak to je druga zgodba.
Mislis tole:
Ne vem zakaj se je teĹžko umaknit hitrejĹĄemu, ker s tem bo poÄasnejĹĄi teĹžko prikrajĹĄan.
To ni prepričanje o LPP, to je enostavno opazovanje. Nisem idiot da bi izgubljal ure dnevno na LPP. Ja, saj občasno živim tudi v LJ in raje vzamem bicikelj kot da grem na LPP. Vlak je zelo uporaben, ampa če imaš blizu postajo in vozi dovolj frekventno. Sem ga rabil tudi lani. Že pa ko greš z biciklom do postaje je problem, kje ta bicikel pustit.
Ne boš verjel, ampak z avtom je po LJ še vedno najhitreje in najvarneje. Pogojno bicikel, če si pripravljen nadelat prekrške in je treba transferirat zgolj lastno rit.
Pa s tem da prehitim počasnejšega ne urejam prometa po svojem okusu. Enostavno grem dalje ob prvi priložnosti, tisti za mano me ne zanima. Težko boš rekel, da je zaradi tega promet počasnejši ali da kakorkoli blokiram pretočnost.
Jnou ::
Surstromming je izjavil:
ne uposteva vsak dan se pol Kamnika, pol Domzal, pol Skofje Loke, Vrhnike, Polhogradca, Grosupelj... vsak dan v Ljubljano in potem nazaj.
Ne upoštevaš pa potem ti, da se marsikater Štajerc vozi samo do Domžal, ali pa Trzina in praktično ne dela gužve, ne pa v center.
A zdaj bos o promilih govoril? Jaz jih ignoriram, ker dva ali trije avtomobili vec so zanemarljivi. Pa tudi Trzin in Domzale sta cisto zabita. Samo omenim.
Na, da se poducis, ker ocitno razumes samo slikice, tole je osrednjeslovenska statisticna regija:
Najprej se vse zgoraj zgrne na obvoznico in v Ljubljano, potem pa se vse tole:
In ti pizdis cez neke upokojence na cesti??
Pa se kaj dela na decentralizaciji služb? Ne? Kolikor je meni znano se dela obratno, centralizacija še naprej, odločajo pa ravno v LJ pa nej dihajo izpuhe in se gužvajo na cesti, jim že odgovarja.
Invictus ::
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Surstromming ::
Surstromming je izjavil:
ne uposteva vsak dan se pol Kamnika, pol Domzal, pol Skofje Loke, Vrhnike, Polhogradca, Grosupelj... vsak dan v Ljubljano in potem nazaj.
Ne upoštevaš pa potem ti, da se marsikater Štajerc vozi samo do Domžal, ali pa Trzina in praktično ne dela gužve, ne pa v center.
A zdaj bos o promilih govoril? Jaz jih ignoriram, ker dva ali trije avtomobili vec so zanemarljivi. Pa tudi Trzin in Domzale sta cisto zabita. Samo omenim.
Na, da se poducis, ker ocitno razumes samo slikice, tole je osrednjeslovenska statisticna regija:
Najprej se vse zgoraj zgrne na obvoznico in v Ljubljano, potem pa se vse tole:
In ti pizdis cez neke upokojence na cesti??
Pa se kaj dela na decentralizaciji služb? Ne? Kolikor je meni znano se dela obratno, centralizacija še naprej, odločajo pa ravno v LJ pa nej dihajo izpuhe in se gužvajo na cesti, jim že odgovarja.
Ne vem, ali si kaj dela na decentralizaciji, kar zacni.
In to brez bedastih izgovorov, kako nekaj odloca LJ. Nic ne odloca LJ, nismo vec v planskem gospodarjenju, vsak lastnik in vsaka firma se sama odloci kje bo poslovala.
Obicajno se vse firme postavijo tja, kjer je najvec ljudi/denarja, ker je tam tudi najvec priloznosti za zasluzek, aja, da grejo vse v Ljubljano?
Ma ne ga srat, a res? Kaj ne poves? In "kriva je Ljubljana" (kot radi povejo razni zahojenci, ki padajo na butaste reklame svojih nesposobnih zupanov, ki z eno roko kazejo na Ljubljano, z drugo pa kradejo iz obcinskega proracuna - ampak kriva je Ljubljana), ne mores verjet?
In, ko bos ti odprl firmo, bos sel pa v "Štajersko Vas" (najmanjsa slovenska vas, ime je slucajno tako), mar ne.
Evo priloznost za fantasticno kariero, pojdi na spar in jim povej, da imas za njih super poslovno priloznost, naj si ne delajo stroskov in raje zaprejo vse Spar trgovine, namesto nje pa postavijo mega trgovski center v "Štajersko Vas". Car bos. Denar se bo lepil na tebe.
Good luck.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Jnou ::
Surstromming ::
Ne delam v LJ, ne živim v Lj, hvala bogu! Sicer pa razumem kaj govoriš in se strinjam, firma bo itak šla tja kjer bo najboljše poslovala in oni niso nič krivi. Glede na to, da ima LJ težave z nepremičninami, cestami, zrakom bi lahko država kaj naredila v to smer, decentralizirala svoje zaposlene in dala boljše pogoje podjetjem, ki so se pripravljeni preseliti izven LJ ampak na tem ne desni ne levi ne delajo, celo nadaljujejo z centralizacijo.
Ker vecino podjetij ne mores preseliti k'r nekam. Za trgovce sva ze (upam) ugotovila, da ne gre, proizvodnje ze davno ni v Ljubljani, ker so predragi prostori, vsa ostala podjetja pa razmislijo, kje je najbolj pametno biti. In ker je Ljubljana ravno na sredi Slovenije, pac vecini pase tako. Kaj ti pomagajo subvencije, ce potem zaposlenih ne dobis iz nasprotne polovice Slovenije. Ali pa imas top shit izdelek, pa nihce ne pride po njega, ker se mu ne da guzvat na cesti. Bos potencialnim zaposlenim relokacijo placal? Bi prav rad videl katera firma je Sloveniji to kadarkoli naredila, preprican sem, da stevilo gravitira proti nula.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Surstromming ()
Jnou ::
Pa ok, pustimo podjetja pri miru. Država bi lahko ogromno storila že s tem, da bi vse svoje agencije in ministrstva preselila po ostalih slovenskih mestih pa ni interesa.
Surstromming ::
Razumem, pri deležu podjetij to ne bi bilo smotrno, seveda pa obstajajo tudi številna ljubljanska podjetja, ki bi lahko poslovala drugje. Saj ne govorim o tem, da se jih seli v Sibirjo ampak kakšnih 50 km ven iz LJ, v tujini bi temu rekli, da so v predmestju nekega mesta.
Pa ok, pustimo podjetja pri miru. Država bi lahko ogromno storila že s tem, da bi vse svoje agencije in ministrstva preselila po ostalih slovenskih mestih pa ni interesa.
Ampak spet nima smisla, takole imas povprecen drzavljan 100km do Ljubljane. Ce das ministrstvo X v Koper ima Mariborcan 200km do ministerstva in vice versa.
Edina zadeva, ki bi jo lahko naredil, da imajo ministrstva izpostave, to pa spet prinese goro dodatnih stroskov.
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49204 (35444) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19919 (15556) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31270 (21356) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81641 (71050) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32993 (27394) | BigWhale |