Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
SambaShare ::
nejc_nejc ::
Torej, 3. pas je naravnost bizarna stvar. Namesto, da bi se ZASTONJ nekaj naučili iz tujine, kjer so delali ISTE NAPAKE, smo mi tako NEUMNI, da moramo na lastni koži delat identične napake. Iz tujine raje prenesimo dobre prakse. To je: več kakovostno umeščenih kolesarskih stez in površin za pešce, več kakovostnega javnega prometa, manj avtov, manj parkirišč. Mi delamo ravno diametralno nasprotno.
Sem ti že potrdil, več pasov dolgoročno več prometa.
Pa to ni problem, problem so tovornjaki in s tem povezana pretočnost na naših dvopasovnicah
Neomejevanje hitrosti (beri levo 150+) tudi lahko reši tezave pri treh pasovih.
Javnega prometa, kakšnega si želiš, pa (v našem minimundusu) ne boš sfinanciral, pa da si ne vem kdo.
Mislim, da je rang 100x v primerjavi z avtom
In koliko je to, v evrih na kilometer?
Sem ti že prej pod citiranim stavkom povedal, da je brezveze opletat s ciframi, ker je preveč različnih stvari, povprečje je pa nerealno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
nekikr ::
SambaShare je izjavil:
Ne, OP bo šel pa v Legoland in koristil nemške avtoceste. In hrvaške, ko boš šel tudi sam na morje.
Ko bi bilo le tako enostavno, da se vse kar pogliha ja. Za tranzitne države še nisi slišal?
Pa si bil kdaj v netranzitni državi? Nemčija recimo ni tranzitna, pa je polna kamionov, povsod stojijo. Kaj zdaj? Seveda se pogliha, če se ne naj pa dvignejo cestnino in se bo. Ampak o neprimernosti cene zdaj vemo le da:
1. Tovornjaki fulj poškodujejo cesto. Ne vemo koliko ampak vsaj fulj če ne še več. Dvakrat fulj.
2. Vsekakor ranga 100x in več kot avtomobili. 100 je velika pa še okrogla številka, zato sigurno drži!
3. Ne vemo koliko jo poškodujejo avtomobili.
Te stvari bi se načeloma dalo izračunati. Ovrednotimo ta "fulj", ga zaračunajmo premijsko in naj se vozijo, če se hočejo.
Kar pa ne spremeni dejstva, da so pred kratkim naredili zelo lepo kolesarsko cesto od Kamnika do Menšga in naprej. Zdaj se po njej vozi....no, točno toliko ljudi kot prej. V teh mrzlih in deževnih dneh pa sploh nihče. Morda bi morali narediti štiripasovno kolesarsko stezo, potem bi se pa sigurno vsi tam vozili?!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
nejc_nejc ::
te čisto razumem...
ceno ti bodo sklestili v bruslju....
avto poškoduje 0.
15 do 20 let je glede na vložek realen čas za sanacijo, vse ostalo je pa predrago, tvoj čas pa ni vsakič upoštevan.
aja še to
nemčija sama sebi povzroča tranzit
ceno ti bodo sklestili v bruslju....
avto poškoduje 0.
15 do 20 let je glede na vložek realen čas za sanacijo, vse ostalo je pa predrago, tvoj čas pa ni vsakič upoštevan.
aja še to
nemčija sama sebi povzroča tranzit
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
starfotr ::
Za 150 gonit po AC rabiš minimalno 84 m varnostne razdalje med avti. To pomeni da gre v 1 km cca. 10 avtov. Pretok si pa lahko izračunaš sam.
Btw, v praksi to ne gre. Še 130 km/h ne moreš vozit v času od 6 do 10 in od 14h do 18h.
Btw, v praksi to ne gre. Še 130 km/h ne moreš vozit v času od 6 do 10 in od 14h do 18h.
SambaShare ::
nejc_nejc ::
SambaShare je izjavil:
Pa si bil kdaj v netranzitni državi?
Hrvaška recimo.
Bistvo je da ceste primarno delamo zase. In se investicije dela tako, da služijo nam, ne pa še bolj tranzitu.
se strinjam, samo žal živa v tranzitni državi
zakaj ja oziroma ne pa ni tehnično vprašanje
Za 150 gonit po AC rabiš minimalno 84 m varnostne razdalje med avti. To pomeni da gre v 1 km cca. 10 avtov. Pretok si pa lahko izračunaš sam.
Btw, v praksi to ne gre. Še 130 km/h ne moreš vozit v času od 6 do 10 in od 14h do 18h.
pri tretjem pasu, ne v vpadnicah, to ni problem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
starfotr ::
Se bom z veseljem zapeljal 150 po novo izgrajenem 3 pasu, kateri bo povsem prazen, samo zame.
Sladke sanje o tem tudi vam. Pa ne pozabite pisat božičku.
Sladke sanje o tem tudi vam. Pa ne pozabite pisat božičku.
nejc_nejc ::
Se bom z veseljem zapeljal 150 po novo izgrajenem 3 pasu, kateri bo povsem prazen, samo zame.
Sladke sanje o tem tudi vam. Pa ne pozabite pisat božičku.
Kdaj si bil nazadnje v dojčlandu z upoštevanjem, da ja njihova filozofija ves promet spraviti na autoban ali pa pri makaronarjih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
Ahim ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Več pasov za avte in posledično še več avtov najbrž ni rešitev.
A tako to gre? Ce dodamo se dva pasova, bo 100% vec avtov, ce pa jih doamo 10, bo 500% vec avtov? Ali se bodo morda tisti avti, ki so zdaj tam, hitreje premaknili od A do B, pri tem manj casa prebili na mestih, kjer so zdaj azstoji, in s tem pustili tudi vec prostora za moreitne dodatne avtomobile (od kje naj bi ti sicer prisli? pri nas so AC poceni, kdor se zeli voziti po njih, si to vsekakor privosci).
Ja, tako je. Če zgradimo 3. pas bo ŠE SLABŠE. Očitno si to želite vsi v te temi.
https://arstechnica.com/cars/2021/08/pl...
https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traf...
https://www.quora.com/Does-adding-more-...
Zato, če že delamo bedarije, to naredimo čim bolj ugodno. Predlagam 2 nova pasa. To bo namreč pocenilo izgradnjo 4. pasu.
Ce bi tole filozofiranje dejansko drzalo, bi se morala guzva zmanjsati, ce en pas avtoceste zapremo. Najbrz pride od tistih butalcev, ki so ugotovili, da je guzve [na avtocestah] se manj, ce kar oba pasova zapremo!
Dejstvo je, da en pas AC okupirajo tovornjaki in pocasnejsa vozila, po drugem pa namesto prehitevanja tece ves promet. Prehitevalnega pasu de facto ni vec, razen mogoce sredi noci ali cez vikend, kadar ni lepo vreme da bi vsi rinili na izlete ... En dodaten pas bi pomenil, da bi se tisti promet s "prehitevalnega" pasu razprsil in prej ispraznil AC.
delavec44 ::
Saj nekateri odseki v klance so že sedaj tropasovni in tam gre lepše čez. Zakaj ne bi pričakoval enake situacije, če bi bila cela razdalja takšna.
Se strinjam s postom nad mano.
Se strinjam s postom nad mano.
nejc_nejc ::
Dejstvo je, da en pas AC okupirajo tovornjaki in pocasnejsa vozila, po drugem pa namesto prehitevanja tece ves promet. Prehitevalnega pasu de facto ni vec, razen mogoce sredi noci ali cez vikend, kadar ni lepo vreme da bi vsi rinili na izlete ... En dodaten pas bi pomenil, da bi se tisti promet s "prehitevalnega" pasu razprsil in prej ispraznil AC.
evo to je to,
govora je o AC na o naši severni H ter vpadnicah Domžale Vodice Grosuplje Vrhnika
V DE sem 9 ur stal na AC nazadnje. Toliko o tem, kako tekoče gre pri njih vse.
samo to ni bilo zaradi ceste same
pegasus ::
V DE sem 9 ur stal na AC nazadnje. Toliko o tem, kako tekoče gre pri njih vse.Drži. Zadnjič sem že tretjič šel iz švice čez DE v SI, s tem da sem na autobahn zavil šele tik pred AT mejo. v DE se enostavno ne splača vozit po autobahnu, če hočeš ob normalnih urah dneva kam priti. Autobahn je uporaben edino ponoči ...
starfotr ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Več pasov za avte in posledično še več avtov najbrž ni rešitev.
A tako to gre? Ce dodamo se dva pasova, bo 100% vec avtov, ce pa jih doamo 10, bo 500% vec avtov? Ali se bodo morda tisti avti, ki so zdaj tam, hitreje premaknili od A do B, pri tem manj casa prebili na mestih, kjer so zdaj azstoji, in s tem pustili tudi vec prostora za moreitne dodatne avtomobile (od kje naj bi ti sicer prisli? pri nas so AC poceni, kdor se zeli voziti po njih, si to vsekakor privosci).
Ja, tako je. Če zgradimo 3. pas bo ŠE SLABŠE. Očitno si to želite vsi v te temi.
https://arstechnica.com/cars/2021/08/pl...
https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traf...
https://www.quora.com/Does-adding-more-...
Zato, če že delamo bedarije, to naredimo čim bolj ugodno. Predlagam 2 nova pasa. To bo namreč pocenilo izgradnjo 4. pasu.
Ce bi tole filozofiranje dejansko drzalo, bi se morala guzva zmanjsati, ce en pas avtoceste zapremo. Najbrz pride od tistih butalcev, ki so ugotovili, da je guzve [na avtocestah] se manj, ce kar oba pasova zapremo!
Dejstvo je, da en pas AC okupirajo tovornjaki in pocasnejsa vozila, po drugem pa namesto prehitevanja tece ves promet. Prehitevalnega pasu de facto ni vec, razen mogoce sredi noci ali cez vikend, kadar ni lepo vreme da bi vsi rinili na izlete ... En dodaten pas bi pomenil, da bi se tisti promet s "prehitevalnega" pasu razprsil in prej ispraznil AC.
Če bi imeli 1 pas AC bi bili še vedno zastoji. Prometa bi bilo manj. Zastojev pa isto, kot sedaj.
nejc_nejc ::
V DE sem 9 ur stal na AC nazadnje. Toliko o tem, kako tekoče gre pri njih vse.Drži. Zadnjič sem že tretjič šel iz švice čez DE v SI, s tem da sem na autobahn zavil šele tik pred AT mejo. v DE se enostavno ne splača vozit po autobahnu, če hočeš ob normalnih urah dneva kam priti. Autobahn je uporaben edino ponoči ...
fotr govori, da je stal 9 ur, to ni zaradi števila vozil.
enostavno ne moreš primerjat njihovih številk z našimi
ne vem LJ 280k MUnchen 1.5 miljona ali pa ostala večja mesta vsa od 600k+ naprej
če greš na AC v "podeželju" je pa itak dvopasoven in pretočen
starfotr ::
Zaradi česa pa je, če ne zaradi št. vozil?
Guess what, če bi bilo na AC 0 vozil, ne bi bilo gneče. Eureka!
Guess what, če bi bilo na AC 0 vozil, ne bi bilo gneče. Eureka!
nejc_nejc ::
9 ur, to je en šiht, si stal zaradi nesreče ali pa zaradi zaprtega dala AC.
Kje pa in koliko km?
Je pa res, da je njihova filozofija vse na AC. Ko prides iz francije v de je takoj druga slika vendar imajo francozu se dodaten tip ceste, ki ga v germanskih drzavah ni.
Kje pa in koliko km?
Je pa res, da je njihova filozofija vse na AC. Ko prides iz francije v de je takoj druga slika vendar imajo francozu se dodaten tip ceste, ki ga v germanskih drzavah ni.
Alexius Heristalski ::
Kar pa ne spremeni dejstva, da so pred kratkim naredili zelo lepo kolesarsko cesto od Kamnika do Menšga in naprej. Zdaj se po njej vozi....no, točno toliko ljudi kot prej. V teh mrzlih in deževnih dneh pa sploh nihče. Morda bi morali narediti štiripasovno kolesarsko stezo, potem bi se pa sigurno vsi tam vozili?!
Če bi živel v teh krajih, bi se vozil vsak dan. Tako pa občasno po službi. Še nikoli v življenju nisem bil tolikokrat v Mengšu in Kamniku kot v zadnjih nekaj tednih. Je pa ena velika napaka, da so ob straneh nasuli šoder in ta se zdaj veselo raznaša po cestišču. Ne enem delu ga je celo toliko, da lahko s cestnim kolesom samo moliš, da ne bo predrlo gume. Noro. Kot bi na avtocesto nametal kamne.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Invictus ::
A za turiste, ki 4 mesece blokirajo AC pri Brezovici? Bojo nemci z avtobusi hodili na hrvaško obalo? Isto velja za nas...bomo z busi in vlakom hodili na morje?
Problem Brezovice je, da je na vseh fucking GPS kartah tam še vedno cestninska postaja.
Zato navigacija tam butne ven omejitev hitrosti 40 km/h.
Ker je večina zahodnjakov, sploh Nemcev, postala totalno butastih, seveda ne gledajo na cesto, ampak poslušajo navigacijo. zato tam vsi bremzajo, in čez par km je stoječa kolona.
Pač še en zajeb DARSa, ki se jih ne ljubi obvestiti vseg GPS providerjev, da je tam omejitev 130 km/h. In da Slovenija nima več cestinskih postaj. Na Torovem je malo bolje...
Moj sosed se non stop tam vozi, pa je sprobal par avtov z vgrajeno navigacijo in vsi vržejo ven omejitev 40 km/h...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
nekikr ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Kar pa ne spremeni dejstva, da so pred kratkim naredili zelo lepo kolesarsko cesto od Kamnika do Menšga in naprej. Zdaj se po njej vozi....no, točno toliko ljudi kot prej. V teh mrzlih in deževnih dneh pa sploh nihče. Morda bi morali narediti štiripasovno kolesarsko stezo, potem bi se pa sigurno vsi tam vozili?!
Če bi živel v teh krajih, bi se vozil vsak dan. Tako pa občasno po službi. Še nikoli v življenju nisem bil tolikokrat v Mengšu in Kamniku kot v zadnjih nekaj tednih. Je pa ena velika napaka, da so ob straneh nasuli šoder in ta se zdaj veselo raznaša po cestišču. Ne enem delu ga je celo toliko, da lahko s cestnim kolesom samo moliš, da ne bo predrlo gume. Noro. Kot bi na avtocesto nametal kamne.
Super in lepo zate. Ampak ta kolesarska cesta je kljub temu prazna. Tako v dežju kot v lepem vremenu. Pravijo pa tule, da če narediš kolesarsko pot, da je polna kolesarjev, ki na poti v službo, v megli in mrazu, pojejo kumbaja.
Runner71 ::
A za turiste, ki 4 mesece blokirajo AC pri Brezovici? Bojo nemci z avtobusi hodili na hrvaško obalo? Isto velja za nas...bomo z busi in vlakom hodili na morje?
Problem Brezovice je, da je na vseh fucking GPS kartah tam še vedno cestninska postaja.
Zato navigacija tam butne ven omejitev hitrosti 40 km/h.
Ker je večina zahodnjakov, sploh Nemcev, postala totalno butastih, seveda ne gledajo na cesto, ampak poslušajo navigacijo. zato tam vsi bremzajo, in čez par km je stoječa kolona.
Pač še en zajeb DARSa, ki se jih ne ljubi obvestiti vseg GPS providerjev, da je tam omejitev 130 km/h. In da Slovenija nima več cestinskih postaj. Na Torovem je malo bolje...
Moj sosed se non stop tam vozi, pa je sprobal par avtov z vgrajeno navigacijo in vsi vržejo ven omejitev 40 km/h...
Problem je tudi ta, da večina folka vgrajenih gps naprav ne posodablja zemljevide, tudi če bi DARS javil spremembo....
Steinkauz ::
Pa kaj bluziš. Cestninska je bla pri Logu, zabije se pa pri brezovici k se zahodna obvoznica združi z južno in izvoz/uvoz za brezovico.
Do Loga je povečin že spucan
Do Loga je povečin že spucan
Wrop ::
Kdo bo pa dajal 100 EUR plus zato, da bo imel posodobljeno pot, na katero se odpravi enkrat na leto?
Pa v resnici sploh ni tako veliko upočasnjevanja. Kozarje se zabašejo ne pa cestninska.
Pa v resnici sploh ni tako veliko upočasnjevanja. Kozarje se zabašejo ne pa cestninska.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Wrop ()
Bellzmet ::
Itak...post od Invictus nima smisla, tako o vzroku gužve, kot o zavajanju, da so stari podatki o hitrosti.
Wrop ::
Južna potrebuje še en pas, da bo vsaj kaj bolje. Dodaten pas do Vrhnike in še kakšen izvoz med Brezovico in Vrhniko, ne da nastaja cela kolobocija na 500 metrskem odseku, ko se združita zahodna in južna obvoznica ter koncu se izvoz na Brezovico, čeprav bi precej ljudi raje šlo na kak izvoz kasneje, če bi bil na voljo.
Tako pa se pol Nemčije z avtodomi, avtoprikolicami in naloženimi jadrnicami ob zastojih vozijo po lokalnih cestah po podutiški cesti do Brezovice in "prihranijo" 5 sekund ter delajo še dodatne zastoje vse do Brezovice.
Tako pa se pol Nemčije z avtodomi, avtoprikolicami in naloženimi jadrnicami ob zastojih vozijo po lokalnih cestah po podutiški cesti do Brezovice in "prihranijo" 5 sekund ter delajo še dodatne zastoje vse do Brezovice.
ginekk ::
Južna potrebuje še en pas, da bo vsaj kaj bolje. Dodaten pas do Vrhnike in še kakšen izvoz med Brezovico in Vrhniko, ne da nastaja cela kolobocija na 500 metrskem odseku, ko se združita zahodna in južna obvoznica ter koncu se izvoz na Brezovico, čeprav bi precej ljudi raje šlo na kak izvoz kasneje, če bi bil na voljo.
Tako pa se pol Nemčije z avtodomi, avtoprikolicami in naloženimi jadrnicami ob zastojih vozijo po lokalnih cestah po podutiški cesti do Brezovice in "prihranijo" 5 sekund ter delajo še dodatne zastoje vse do Brezovice.
Delajo pospešeno na izvozu Lukovica, kao je že gradbeno dovoljenje.
Pa Nemci preverjeno vozijo tudi čez Lesno brdo in Horjul, če jim gmaps tako priporoči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
energetik ::
Ta izvoz začnejo delat spomladi.Južna potrebuje še en pas, da bo vsaj kaj bolje. Dodaten pas do Vrhnike in še kakšen izvoz med Brezovico in Vrhniko, ne da nastaja cela kolobocija na 500 metrskem odseku, ko se združita zahodna in južna obvoznica ter koncu se izvoz na Brezovico, čeprav bi precej ljudi raje šlo na kak izvoz kasneje, če bi bil na voljo.
Tako pa se pol Nemčije z avtodomi, avtoprikolicami in naloženimi jadrnicami ob zastojih vozijo po lokalnih cestah po podutiški cesti do Brezovice in "prihranijo" 5 sekund ter delajo še dodatne zastoje vse do Brezovice.
Delajo pospešeno na izvozu Lukovica, kao je že gradbeno dovoljenje.
Pa Nemci preverjeno vozijo tudi čez Lesno brdo in Horjul, če jim gmaps tako priporoči.
Takole bo:
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
mirator ::
Še nekaj, glede na tretji pas obvoznice. Število vozil se ne povečuje glede na število voznih pasov, ampak glede na število prebivalstva (pa ne samo v Sloveniji pa tudi ne samo od demografskega količnika ampak tudi na račun migrantov). Se pa strinjam, nekje bo treba postaviti mejo. Vsekakor tranzit preko obvoznice ne bi bil problematičen, če bi izvozi bili sposobni sprejeti vsa izstopajoča vozila.
scipascapa ::
Prenizke cene bencina, prenizke cene registracije, prenizke cene avtov. LENOBA FOLKA, ki ne more narediti nekaj km do službe.
VES DENAR v izboljšani JP.
VES DENAR v izboljšani JP.
mirator ::
Nikar ne sodi po sebi. Nihče, razen mularije z bogatimi straši, se ne vozi kar tako. V večini se osebni avto uporablja zaradi nuje. Pač so sedaj časi glede na samoupravljanje, ko se je govorilo, "nihče me ne more plačati tako malo, kot jaz naredim".
JanK ::
Mislim, da je rang 100x v primerjavi z avtom
In koliko je to, v evrih na kilometer?
100x je izjemno podcenjeno, za vec kot dva velikostna reda! Zelo poenostavljeno: poskodbe cestisca so v grobem odvisne od cetrte potence osnega pritiska. Standardni, ne-preobtezen, sleper ima okoli 40t, prva os je okoli 7t, druga okoli 13t, preostalih 20t je porazdeljenih po trojni osi polpriklopnika. Tipicen avto ima okoli 2t, ena os je okoli 1t.
Samo vlacilni del polnega sleperja povzroci toliko skode kot (7/1)^4 + (13/1)^4 = 31000 avtomobilov! Za drugimi besedami: ce se samo dva sleperja zapeljeta med Brezovico in Vrhniko (najbolj obremenjen odsek AC), naredita toliko skode kot vsi avtomobili tisti dan.
V resnici gre v tej smeri okoli 6000 tovornih vozil na dan. Se pravi, v enem samem dnevu naredijo priblizno toliko skode, kot vsi avtomobili skupaj v osmih letih!
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanK ()
gruntfürmich ::
scipascapa je izjavil:
Prenizke cene bencina, prenizke cene registracije, prenizke cene avtov. LENOBA FOLKA, ki ne more narediti nekaj km do službe.
VES DENAR v izboljšani JP.
nimaš izbire, če ne želiš ves preostali prosti čas posvetiti slovenskemu javnemu prevozu.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Mato989 ::
No dejstvo je da avto ni nuja, ampak luksuz.
Seveda, če delaš od doma 100% time, če si brezposeln ali penzič ali imaš sorodnika ki ti posodi avto ko ga rabiš, potem je avto res luksuz...
Če pa živiš od DELA na katerega se vsak dan voziš pa je avto nuja če ne želiš posvetit časa tranzita v 2x višji meri javnemu prevozu ali pa prit zašvican na šiht s kolesom
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
starfotr ::
Kar pa ne spremeni dejstva, da so pred kratkim naredili zelo lepo kolesarsko cesto od Kamnika do Menšga in naprej. Zdaj se po njej vozi....no, točno toliko ljudi kot prej. V teh mrzlih in deževnih dneh pa sploh nihče. Morda bi morali narediti štiripasovno kolesarsko stezo, potem bi se pa sigurno vsi tam vozili?!
Saj tudi, če poseješ katerokoli seme, ni pridelka iz danes na jutri. Slabe rešitve, kot je javni prevoz imajo z razlogom manj potnikov vsako leto. Zato, ker je storitev slaba in neprivlačna. Vztrajajo samo tisti, ki jih je to v redu ali pa tisti, ki nimajo druge izbire.
Ta kolesarska se bo prijela, če je dobra. Za dobro kolesarsko progo se šteje, da je hitra, da se ogiba cest, da je udobna za vozit... Tako, da, če se pogoji izpolnjeni, bodo kolesarji.
Kolesarjev ni vidnih, tako kot avtov. Saj zasedejo mnogo manj prostora.
Jnou ::
Meni se pa zdi, da bi z eno potezo rešili dve muhi na en mah ampak ne vem če je uresničljivo (no v Sloveniji zagotovo ni, morda kdo pozna prakso iz tujine?). Enostavno prepoveš vožnjo tovornjakov po cestah (vsaj tranzit), vse dati na vlake in na ta način sprostiš gnečo in poškodbe na cestah ter končno narediš železnice rentabilne. Ne vem pa a to kakšna evropska direktiva prepoveduje pa itak se ne upamo zameriti sosedom.
Mato989 ::
Meni se pa zdi, da bi z eno potezo rešili dve muhi na en mah ampak ne vem če je uresničljivo (no v Sloveniji zagotovo ni, morda kdo pozna prakso iz tujine?). Enostavno prepoveš vožnjo tovornjakov po cestah (vsaj tranzit), vse dati na vlake in na ta način sprostiš gnečo in poškodbe na cestah ter končno narediš železnice rentabilne. Ne vem pa a to kakšna evropska direktiva prepoveduje pa itak se ne upamo zameriti sosedom.
Ja to bi bilo super, jaz bi takoj to podpisal, samo skladno s tem bi morali naredit še 1 stvar... ukinit potniški promet po železnicah in jih sprostit samo in izključno za tovornega...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Likalnik ::
Meni se pa zdi, da bi z eno potezo rešili dve muhi na en mah ampak ne vem če je uresničljivo (no v Sloveniji zagotovo ni, morda kdo pozna prakso iz tujine?). Enostavno prepoveš vožnjo tovornjakov po cestah (vsaj tranzit), vse dati na vlake in na ta način sprostiš gnečo in poškodbe na cestah ter končno narediš železnice rentabilne. Ne vem pa a to kakšna evropska direktiva prepoveduje pa itak se ne upamo zameriti sosedom.
potem bi se šele načakal na določen izdelek...ko bi rabil nov pralni stroj pa bi se dobavni rok podaljšal zaradi samega transporta.
delam v logistiki in ti lahko garantiram, da je cestni transport še vedno veliko hitrejši kot pa transport po železnici.
Da ne govorim trgovine kot so Lidl, Hofer itd...to vse dobivajo robo na šleperjih in ne malih dostavnih vozilih....kaj bi dal ta šleper na vlak in čakal, da ti pripelje Parkside mašino? že tako ste vsi živčni, če so police prazne...kaj bi šele bilo, če bi čakal vlak.
Mato989 ::
Meni se pa zdi, da bi z eno potezo rešili dve muhi na en mah ampak ne vem če je uresničljivo (no v Sloveniji zagotovo ni, morda kdo pozna prakso iz tujine?). Enostavno prepoveš vožnjo tovornjakov po cestah (vsaj tranzit), vse dati na vlake in na ta način sprostiš gnečo in poškodbe na cestah ter končno narediš železnice rentabilne. Ne vem pa a to kakšna evropska direktiva prepoveduje pa itak se ne upamo zameriti sosedom.
potem bi se šele načakal na določen izdelek...ko bi rabil nov pralni stroj pa bi se dobavni rok podaljšal zaradi samega transporta.
delam v logistiki in ti lahko garantiram, da je cestni transport še vedno veliko hitrejši kot pa transport po železnici.
Da ne govorim trgovine kot so Lidl, Hofer itd...to vse dobivajo robo na šleperjih in ne malih dostavnih vozilih....kaj bi dal ta šleper na vlak in čakal, da ti pripelje Parkside mašino? že tako ste vsi živčni, če so police prazne...kaj bi šele bilo, če bi čakal vlak.
Morda bi taka rešitev bila koristna samo za tovorni promet ki nima končne destinacije v SLO?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
energetik ::
Lej, govoriš o kuri in jajcu. Ali je JP slab ker... je slab in ga lahko le malokdo uporablja, ali pa je ratal slab, ker se vozi premalo ljudi? Jaz mislim da je v glavnem ta prvo.
Saj tudi, če poseješ katerokoli seme, ni pridelka iz danes na jutri. Slabe rešitve, kot je javni prevoz imajo z razlogom manj potnikov vsako leto. Zato, ker je storitev slaba in neprivlačna. Vztrajajo samo tisti, ki jih je to v redu ali pa tisti, ki nimajo druge izbire.
Ta kolesarska se bo prijela, če je dobra. Za dobro kolesarsko progo se šteje, da je hitra, da se ogiba cest, da je udobna za vozit... Tako, da, če se pogoji izpolnjeni, bodo kolesarji.
Moj primer, živim po diagonali od šihta preko LJ, oboje izven obroča. V najnajboljšem primeru JP rabi 1,5h v ENO smer. To je če ujamem vse prestope. Realno pa ima vlak vedno 1-15min zamude, in potem obsediš za kakšno uro na glavni postaji. 2,5h za 25km razdalje preko LJ? Uporabno?
Edina normalna preostala opcija je bicikl, pa še to se rabi 1h15. V najgroznejšem kolapsu sem z avtom še vedno pol ure hitrejši. No, zato večina raje sedi v avtih.
vires in numeris
MTB4life ::
V DE sem 9 ur stal na AC nazadnje. Toliko o tem, kako tekoče gre pri njih vse.Drži. Zadnjič sem že tretjič šel iz švice čez DE v SI, s tem da sem na autobahn zavil šele tik pred AT mejo. v DE se enostavno ne splača vozit po autobahnu, če hočeš ob normalnih urah dneva kam priti. Autobahn je uporaben edino ponoči ...
Se ne bi strinjal.
Čez poletje sem šel z avtom v Berlin sredi tedna, iz Lj sem štartal zjutraj. Malenkost manj kot 10 ur sem se vozil, s tem da so imeli ogromno delovišč.
Ko sem se vračal v soboto, če si šel proti DE, takrat si ga pa naje**l. Od Lipc - Jesenice, do Salzburga kolona, sem bil zelo vesel, da sem se vozil proti Slo in ne obratno.
Čez poletje turisti - kamp prikolice in avtodomi zabijejo AC v AT in DE bolj kot pri nas ampak samo za vikende.
V septembru sem šel v Regensburg - 5.5h v petek iz Ljubljane. V soboto nazaj je bilo že več gneče tudi proti Slo - večino kamp prikolic in kamperjev.
Enako je v preteklih letih, čez teden brez večjih zastojev skozi dan po AC v DE, izognit se je potrebno samo večjih mest v času ko ljudje zapuščajo službe.
gruntfürmich ::
Meni se pa zdi, da bi z eno potezo rešili dve muhi na en mah ampak ne vem če je uresničljivo (no v Sloveniji zagotovo ni, morda kdo pozna prakso iz tujine?). Enostavno prepoveš vožnjo tovornjakov po cestah (vsaj tranzit), vse dati na vlake in na ta način sprostiš gnečo in poškodbe na cestah ter končno narediš železnice rentabilne. Ne vem pa a to kakšna evropska direktiva prepoveduje pa itak se ne upamo zameriti sosedom.
potem bi se šele načakal na določen izdelek...ko bi rabil nov pralni stroj pa bi se dobavni rok podaljšal zaradi samega transporta.
delam v logistiki in ti lahko garantiram, da je cestni transport še vedno veliko hitrejši kot pa transport po železnici.
Da ne govorim trgovine kot so Lidl, Hofer itd...to vse dobivajo robo na šleperjih in ne malih dostavnih vozilih....kaj bi dal ta šleper na vlak in čakal, da ti pripelje Parkside mašino? že tako ste vsi živčni, če so police prazne...kaj bi šele bilo, če bi čakal vlak.
Morda bi taka rešitev bila koristna samo za tovorni promet ki nima končne destinacije v SLO?
bolj je tranzit ki nas ubija, ne toliko dostava do vrat.
sj enako so že pred leti razmišljale vse evropske države. ne vem kako daleč je šla avstrija s prepovedjo tranzitnih tovornjakov in trpanjem le-teh na vlake, pred leti?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
starfotr ::
WhiteAngel ::
Kar pa ne spremeni dejstva, da so pred kratkim naredili zelo lepo kolesarsko cesto od Kamnika do Menšga in naprej. Zdaj se po njej vozi....no, točno toliko ljudi kot prej. V teh mrzlih in deževnih dneh pa sploh nihče. Morda bi morali narediti štiripasovno kolesarsko stezo, potem bi se pa sigurno vsi tam vozili?!
Saj tudi, če poseješ katerokoli seme, ni pridelka iz danes na jutri. Slabe rešitve, kot je javni prevoz imajo z razlogom manj potnikov vsako leto. Zato, ker je storitev slaba in neprivlačna. Vztrajajo samo tisti, ki jih je to v redu ali pa tisti, ki nimajo druge izbire.
Ta kolesarska se bo prijela, če je dobra. Za dobro kolesarsko progo se šteje, da je hitra, da se ogiba cest, da je udobna za vozit... Tako, da, če se pogoji izpolnjeni, bodo kolesarji.
Kolesarjev ni vidnih, tako kot avtov. Saj zasedejo mnogo manj prostora.
Ne razumem, zakaj toliko avtov. A ne gre 5 ljudi v avto? 5 koles zavzame približno kot en avto.
energetik ::
Evo, bomo imeli še uraden predlog za znižanje hitrosti.Nižje omejitve ne bodo rešile nič. Itak se v konicah že zdaj ne moreš peljati niti blizu omejitev.
https://predlagam.vladi.si/predlog/15289
Najprej je potrebno spremenit vozniško kulturo, enforcat varnostno razdaljo, kaznovati prepočasne in kamikaze. Ampak to je očitno misija nemogoče. Prej bodo na cestah samovozeči avti. Šele takrat bo mir. Vozniki so v povprečju neumne opice za volanom.
vires in numeris
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49206 (35446) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19919 (15556) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31270 (21356) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81641 (71050) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32993 (27394) | BigWhale |