» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
45 / 60
»»

LeQuack ::

A boš rekel da v Celje ali kje drguje pa kleni Slovenci zidajo in polagajo ceste? Malo morgen.
Quack !

feryz ::

V Celju zaenkrat še niso prišli do idej, da bodo jutri zaprli ceste za ostale Slovence.
Zaenkrat, pravim, jutri bo verjetno že drugače.

Poleg tega so nepremičnine za kakšen procent ugodnejše za najem ali nakup.

Unchancy ::

feryz je izjavil:

Kako boste pa tiste dobili v Ljubljano, ki vam riti brišejo, sekrete pucajo, v trgovinah tlačanijo, šipe glancajo, stanovanja zidajo...
Ljubljančani ste prefini za taka dela, rajši si izmislite novo fikusno delovno mesto z dobro plačo in ne delate nič.
Menda ne mislite, da čistačica fata živi v centru, v garsonjeri, ups, enosobnem stanovanju in plačuje 800 evrov najemnine?

Bo Zoki zrihto en geto nekje, ena oseba na 5 m2 par blokov, 400 EUR na mesec na osebo, biznis! “Za naše riti gre!”
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

starfotr ::

https://siol.net/novice/slovenija/prevo...

Evo, kmalu bodo na mehek način ukinili potne stroške. Končno.

energetik ::

starfotr je izjavil:

https://siol.net/novice/slovenija/prevo...

Evo, kmalu bodo na mehek način ukinili potne stroške. Končno.
Niti ne, kajti v večini podjetij so prešli na izplačevanje kilometrine.
Sicer pa jaz 70EUR porabim za benz za komplet prevoz na šiht. V primeru javnega prevoza pa bi zapravil 70 + 37EUR za LPP. Pa 3x več časa.

Sicer pa danes zjutraj povsem razpad sistema, cel obroč stal. Ker par uvozov v BTC delajo že več kot 1 leto. In ker folk ob 2 kapljah dežja nezna več vozit. Na srečo mi hibrid večja kot je gužva, manj žre. Samo čas gre.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

starfotr ::

Ker avto in z njim povezane stroške (razen izpostavljenega goriva) pa plačuje palček smuk.

energetik ::

starfotr je izjavil:

Ker avto in z njim povezane stroške (razen izpostavljenega goriva) pa plačuje palček smuk.
Jih kar jaz, ampak bi jih itak, tudi če ga ne bi uporabljal za vožnjo na delo. Velika večina jih je itak fiksnih, vezanih na 1 leto.
vires in numeris

Likalnik ::

še stojite na Ljubljanski obvoznici? Sodelavci so čakali na obvoznici tudi do 50 minut....relacija Celje - Kranj je danes trajala 3 ure...podobno iz Dolenjskega konca....uglavnem, če se ne bo nekaj uredilo bo vsako leto slabše...vedno več prometa katerega naše ceste ne požirajo več.

V Rusiji in na Kitajskem imajo rešitev z tako imenovanimi ringi.....recimo trenutni Ljubljanski obroč (obvoznica) pač ne požira tega prometa....veliko tega prometa gre skozi obroč...se pravi se pelje iz Štajerskega konca na Gorenjsko...ali pa Primorskega konca na Štajersko....da ne govorim o tovornem prometu kateri se zliva iz Štajerksega konca na Primorsko...če bi naredili še en znanji obroč kateri bi povezal te relacije...tisti kateri gredo v Ljubljano se razvrstijo na notranji obroč...tisti kateri gredo mimo Ljubljane ostanejo na zunanjem obroču.

kot semna začetku omenil...v Rusiji imajo v večjih mestih 4 take obroče...na Kitajskem celo 5....če je milijonska mesta to rešitev...potem verjamem, da bo tudi za Ljubljano obroč št. 2 vplival pozitivno.

Mato989 ::

energetik je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ker avto in z njim povezane stroške (razen izpostavljenega goriva) pa plačuje palček smuk.
Jih kar jaz, ampak bi jih itak, tudi če ga ne bi uporabljal za vožnjo na delo. Velika večina jih je itak fiksnih, vezanih na 1 leto.


Veliko sploh dražjih stroškov vzdrževanja avta je vezanih sicer na km...

Če delaš letno 50k ali 10k je velika razlika kako hitro delaš veliki servis menjaš gume, olje itd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

WizzardOfOZ ::

energetik je izjavil:

starfotr je izjavil:

https://siol.net/novice/slovenija/prevo...

Evo, kmalu bodo na mehek način ukinili potne stroške. Končno.
Niti ne, kajti v večini podjetij so prešli na izplačevanje kilometrine.
Sicer pa jaz 70EUR porabim za benz za komplet prevoz na šiht. V primeru javnega prevoza pa bi zapravil 70 + 37EUR za LPP. Pa 3x več časa.

Sicer pa danes zjutraj povsem razpad sistema, cel obroč stal. Ker par uvozov v BTC delajo že več kot 1 leto. In ker folk ob 2 kapljah dežja nezna več vozit. Na srečo mi hibrid večja kot je gužva, manj žre. Samo čas gre.


Stalo je, ker so bile nesreče.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::

Likalnik je izjavil:

še stojite na Ljubljanski obvoznici? Sodelavci so čakali na obvoznici tudi do 50 minut....relacija Celje - Kranj je danes trajala 3 ure...podobno iz Dolenjskega konca....uglavnem, če se ne bo nekaj uredilo bo vsako leto slabše...vedno več prometa katerega naše ceste ne požirajo več.

V Rusiji in na Kitajskem imajo rešitev z tako imenovanimi ringi.....recimo trenutni Ljubljanski obroč (obvoznica) pač ne požira tega prometa....veliko tega prometa gre skozi obroč...se pravi se pelje iz Štajerskega konca na Gorenjsko...ali pa Primorskega konca na Štajersko....da ne govorim o tovornem prometu kateri se zliva iz Štajerksega konca na Primorsko...če bi naredili še en znanji obroč kateri bi povezal te relacije...tisti kateri gredo v Ljubljano se razvrstijo na notranji obroč...tisti kateri gredo mimo Ljubljane ostanejo na zunanjem obroču.

kot semna začetku omenil...v Rusiji imajo v večjih mestih 4 take obroče...na Kitajskem celo 5....če je milijonska mesta to rešitev...potem verjamem, da bo tudi za Ljubljano obroč št. 2 vplival pozitivno.


Rešitve so znane. In ne, to ni dodaten pas ali 5 njih.

Vidim, da si Rusijo izpostavil. Evo ti dokaz, kako zelo proti zastojem delujejo njihove rešitve. https://www.cbsnews.com/pictures/worst-...

RedDrake ::

Odvisno proti kakšnim zastojem.
Kot že povedano pred nevem koliko stranmi, v LJ je problem ker je "obvoznica" napol zamašena s tranzitnimi tovornjaki, potem se pa še zaradi prepogostih izvozov in uvozov vse skupaj ustavi. Če bi imeli dvojno obvoznico, kot jo recimo poznajo Italijani v praktično vseh njihovih večjih mestih - standardno AC, ki praktično nima izvozov ter uvozno/izvozno cesto, navadno dvopasovnico, kjer je omejitev 90 in je polna uvozov in izvozov, bi bil problem stanja na LJ obvoznici rešen.
Jasno, problem prometa po sami LJ je druga stvar. In kot vidimo iz seznama, tudi neke blazne tarife ne pomagajo (recimo London je na seznamu, pa ima zelo visok congestion "davek").
Kar pomaga je, da so storitve in trgovine na dosegu rok (oziroma nog).
Potoval sem malo po EU zadnje tri tedne, in je žalostno da človek v metropolah v centrih najde trgovine z _VSEM_, od računalnikov, gradbenega materiala, ni da ni.
LJ?
BTC, Rudnik, Šiška. Ind. cone po vzoru ZDA, večinoma praktično tudi z neuporabnimi površinami za pešče/kolesarje.
Živiš kjer koli drugje?
Hop v avto in gremo.
Če ne bi shebali malih trgovinic in storitvenih zadev po centrih (kar se btw zgodi, ko ti je glavni cilj napolniti mesto s turisti), bi mogoče bilo celo manj prometa. Zoki dela v glavnem.

nejc_nejc ::

Da eno je AC, drugo je obvoznica. Pri nas je tudi južna AC pri Lj ,obvoznica.

Priključki so pa samo na A1, normalno, za AC oddaljeni....

feryz ::

Unchancy je izjavil:


Bo Zoki zrihto en geto nekje, ena oseba na 5 m2 par blokov, 400 EUR na mesec na osebo, biznis! “Za naše riti gre!”
Lahko švabe pokopira. Prav prijetna stanovanja gradijo za zaposlene. Kar na ulici, zraven bloka ali stavbe, ki se renovira, jih postavijo. Da ni treba daleč v šiht.

WizzardOfOZ ::

:)):)):))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Likalnik ::

starfotr je izjavil:

Likalnik je izjavil:

še stojite na Ljubljanski obvoznici? Sodelavci so čakali na obvoznici tudi do 50 minut....relacija Celje - Kranj je danes trajala 3 ure...podobno iz Dolenjskega konca....uglavnem, če se ne bo nekaj uredilo bo vsako leto slabše...vedno več prometa katerega naše ceste ne požirajo več.

V Rusiji in na Kitajskem imajo rešitev z tako imenovanimi ringi.....recimo trenutni Ljubljanski obroč (obvoznica) pač ne požira tega prometa....veliko tega prometa gre skozi obroč...se pravi se pelje iz Štajerskega konca na Gorenjsko...ali pa Primorskega konca na Štajersko....da ne govorim o tovornem prometu kateri se zliva iz Štajerksega konca na Primorsko...če bi naredili še en znanji obroč kateri bi povezal te relacije...tisti kateri gredo v Ljubljano se razvrstijo na notranji obroč...tisti kateri gredo mimo Ljubljane ostanejo na zunanjem obroču.

kot semna začetku omenil...v Rusiji imajo v večjih mestih 4 take obroče...na Kitajskem celo 5....če je milijonska mesta to rešitev...potem verjamem, da bo tudi za Ljubljano obroč št. 2 vplival pozitivno.


Rešitve so znane. In ne, to ni dodaten pas ali 5 njih.

Vidim, da si Rusijo izpostavil. Evo ti dokaz, kako zelo proti zastojem delujejo njihove rešitve. https://www.cbsnews.com/pictures/worst-...



nisem pisal o dodatnem pasu ali 5 njih...sem gledal malo širšo sliko kot pa trenutni obroč poširiti še za dva metra.

Magic1 ::

Pri nas je tudi problem, da se špara pri obnovah in posledično se sklepajo pogodbe obnov na dosti daljši čas obnov. Delovišče obratuje 40h/teden in potem seveda traja, da je končano. Se spomnim ko smo se peljali čez Nemčijo, so delal na AC ob 3h zjutraj v soboto. Pri nas pa je vseeno, če 100k ljudi dnevno zgubi po dodatno uro zaradi večnega gradbišča.
Magic

Drookl_Mazz ::

Likalnik je izjavil:

še stojite na Ljubljanski obvoznici? Sodelavci so čakali na obvoznici tudi do 50 minut....relacija Celje - Kranj je danes trajala 3 ure...podobno iz Dolenjskega konca....uglavnem, če se ne bo nekaj uredilo bo vsako leto slabše...vedno več prometa katerega naše ceste ne požirajo več.

V Rusiji in na Kitajskem imajo rešitev z tako imenovanimi ringi.....recimo trenutni Ljubljanski obroč (obvoznica) pač ne požira tega prometa....veliko tega prometa gre skozi obroč...se pravi se pelje iz Štajerskega konca na Gorenjsko...ali pa Primorskega konca na Štajersko....da ne govorim o tovornem prometu kateri se zliva iz Štajerksega konca na Primorsko...če bi naredili še en znanji obroč kateri bi povezal te relacije...tisti kateri gredo v Ljubljano se razvrstijo na notranji obroč...tisti kateri gredo mimo Ljubljane ostanejo na zunanjem obroču.

kot semna začetku omenil...v Rusiji imajo v večjih mestih 4 take obroče...na Kitajskem celo 5....če je milijonska mesta to rešitev...potem verjamem, da bo tudi za Ljubljano obroč št. 2 vplival pozitivno.


Ne. Povečana količina prometa je posledica preseravanja voznikov.

Treba je narediti uvoz osebnih avtomobilov plačljiv (20 eurov in več na dan) do te mere, da se ne bo več splačalo trogati po ljubljanskih ulicah, pa bojo ljudje raje kot na obroč šli na prvi P+R. Edina rešitev.

S tem, da boš naredil alternativo, boš naredil samo prostor, da se bo na obvoznico zbasalo še več ljudi - recimo pol Ljubljane - končni rezultat pa bo enak. Vse zabasano.

Zgodovina sprememb…

Unchancy ::

feryz je izjavil:

Unchancy je izjavil:


Bo Zoki zrihto en geto nekje, ena oseba na 5 m2 par blokov, 400 EUR na mesec na osebo, biznis! “Za naše riti gre!”
Lahko švabe pokopira. Prav prijetna stanovanja gradijo za zaposlene. Kar na ulici, zraven bloka ali stavbe, ki se renovira, jih postavijo. Da ni treba daleč v šiht.

Evo, kapitalizem s človeškim obrazom :))
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

nejc_nejc ::

Magic1 je izjavil:

Pri nas je tudi problem, da se špara pri obnovah in posledično se sklepajo pogodbe obnov na dosti daljši čas obnov. Delovišče obratuje 40h/teden in potem seveda traja, da je končano. Se spomnim ko smo se peljali čez Nemčijo, so delal na AC ob 3h zjutraj v soboto. Pri nas pa je vseeno, če 100k ljudi dnevno zgubi po dodatno uro zaradi večnega gradbišča.

Redka gradbišča so 40 ur/teden tudi v slo in nima veze kje.
Ce so v D betonirali cesto poleti, ni noben nor, da to pocne čez dan.
Kolikor vidim so na AC, pri nas, vedno zapore z dvema pasovoma v vsako smer in posledicno je pretočnost enaka ostalo je v voznikih.

GupeM ::

nejc_nejc je izjavil:


Kolikor vidim so na AC, pri nas, vedno zapore z dvema pasovoma v vsako smer in posledicno je pretočnost enaka ostalo je v voznikih.

Od kje pa ta neumnost? Pretočnost dveh zožanih pasov z omejitvijo 60 km/h nikoli ni bila, ni in nikoli ne bo enaka kot dva normalna pasova z omejitvijo 110/130 km/h. Kot da bi rekel, da je pretočnost vode skozi dve cevi s premerom 2 cm enaka, kot pretočnost olja skozi dve cevi s premerom 1,5 cm.

Zraven upoštevaj še odstavni pas in zaviralni pas, ki v primeru zabasanega izvoza vsaj malo poveča pretočnost. Pa upoštevaj še, manjko pospeševalnih pasov.

VelkBla ::

nejc_nejc je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Pri nas je tudi problem, da se špara pri obnovah in posledično se sklepajo pogodbe obnov na dosti daljši čas obnov. Delovišče obratuje 40h/teden in potem seveda traja, da je končano. Se spomnim ko smo se peljali čez Nemčijo, so delal na AC ob 3h zjutraj v soboto. Pri nas pa je vseeno, če 100k ljudi dnevno zgubi po dodatno uro zaradi večnega gradbišča.

Redka gradbišča so 40 ur/teden tudi v slo in nima veze kje.
Ce so v D betonirali cesto poleti, ni noben nor, da to pocne čez dan.
Kolikor vidim so na AC, pri nas, vedno zapore z dvema pasovoma v vsako smer in posledicno je pretočnost enaka ostalo je v voznikih.


Ker je premalo delavcev, premalo "pravih" podjetij, firme poberejo več razpisov da potem delajo malo tu in malo tam, najemajo pod-izvajalce, kdaj tudi težava v mehanizaciji, razpisi, garancije...ipd., in ne, ni težava v samih pogojih za delo. Pri nas je težava v izgovorih in ker je treba vsakega poplačati za "usluge". In tudi da se delati ponoči, saj so za to odloki/akti, ki določajo kje se lahko dela in kje ne (urbano/neurbano okolje, ... itd itd.).

nejc_nejc ::

GupeM
Povprečna hitrost na AC je 80 km/h redko več. Omejitve so 80 km/h_vsaj tako berem na znakih. Če se pa folk cijazi 50 in zija okoli....
VelkBla
Velikih firem ni več to je res.

GupeM ::

nejc_nejc je izjavil:

GupeM
Povprečna hitrost na AC je 80 km/h redko več. Omejitve so 80 km/h_vsaj tako berem na znakih. Če se pa folk cijazi 50 in zija okoli....
VelkBla
Velikih firem ni več to je res.

No, še enkrat se zapelji od razcepa Sneberje proti Tomačevem, pa še enkrat dobro preberi, kaj piše na tablah.

Pa moja povprečna hitrost zjutraj, kadar ni dela na cesti, je na AC cca 110 km/h, raje več. Pa prevozim celo severno obvoznico, nato pa proti Kranju...

mi345 ::

Hah kar se tice hitrosti gradnje cest v sloveniji smo verjetno nekje v rangu afriskih drzav. Edina cesta, ki je bila popravljena v nekem doglednem casu je bila celovska od uniona do stare cerkve oz tam okoli pred leti. Med tem pa recimo veselo gradijo ze kake 2.5 let cesto proti Podpeci... v tem casu sm na lastne oci vidu kako so v singapurju recimo zgradil kakih 300m visok neboticnik... Predvsem pa pogresam vecjo stevilo policajev ki bi usmerjali promet na problematicnih kriziscih.... Ucasih je bilo tega vec?

Comandante ::

vecjo stevilo policajev

Kaj je to policija?

Ni tega pri nas. Nazadnje so me ustavili ene pol milijona kilometrov nazaj. Lahko bi se pijan in brez izpita vozil zadnjih 15 let. Marsikdo se, ce ne naredi pizdarije ga tako ne dobijo.

njyngs ::

Drookl_Mazz je izjavil:

Likalnik je izjavil:

še stojite na Ljubljanski obvoznici? Sodelavci so čakali na obvoznici tudi do 50 minut....relacija Celje - Kranj je danes trajala 3 ure...podobno iz Dolenjskega konca....uglavnem, če se ne bo nekaj uredilo bo vsako leto slabše...vedno več prometa katerega naše ceste ne požirajo več.

V Rusiji in na Kitajskem imajo rešitev z tako imenovanimi ringi.....recimo trenutni Ljubljanski obroč (obvoznica) pač ne požira tega prometa....veliko tega prometa gre skozi obroč...se pravi se pelje iz Štajerskega konca na Gorenjsko...ali pa Primorskega konca na Štajersko....da ne govorim o tovornem prometu kateri se zliva iz Štajerksega konca na Primorsko...če bi naredili še en znanji obroč kateri bi povezal te relacije...tisti kateri gredo v Ljubljano se razvrstijo na notranji obroč...tisti kateri gredo mimo Ljubljane ostanejo na zunanjem obroču.

kot semna začetku omenil...v Rusiji imajo v večjih mestih 4 take obroče...na Kitajskem celo 5....če je milijonska mesta to rešitev...potem verjamem, da bo tudi za Ljubljano obroč št. 2 vplival pozitivno.


Ne. Povečana količina prometa je posledica preseravanja voznikov.

Treba je narediti uvoz osebnih avtomobilov plačljiv (20 eurov in več na dan) do te mere, da se ne bo več splačalo trogati po ljubljanskih ulicah, pa bojo ljudje raje kot na obroč šli na prvi P+R. Edina rešitev.

S tem, da boš naredil alternativo, boš naredil samo prostor, da se bo na obvoznico zbasalo še več ljudi - recimo pol Ljubljane - končni rezultat pa bo enak. Vse zabasano.

Edino kar je treba naredit v LJ je zelo podražit parkiranje in tudi za ljubljančane znotraj ringa ubest plačevanje za vožnjo po mestu. Precej hitro več ne bo težav s parkirišči in gnečo znotraj ringa.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

feryz ::

Comandante je izjavil:

vecjo stevilo policajev

Kaj je to policija?

Ni tega pri nas. Nazadnje so me ustavili ene pol milijona kilometrov nazaj. Lahko bi se pijan in brez izpita vozil zadnjih 15 let. Marsikdo se, ce ne naredi pizdarije ga tako ne dobijo.
Jaz ne vem, ali tako grdo lažete, ali živite na na koncu sveta.
Toliko policije, kot jo je pri nas na cestah, ne vidiš popolnoma nikjer. Neredko se na šestih kilometrih regionalke peljem mimo treh ali štirih zased. Pravzaprav imajo tedensko take prebliske.
Da pa na tej trasi ne vidiš nobene kontrole, je pa že nekaj narobe.
Da ne govorimo o občinskih radarjih. Ne vem, če imajo še kje to blesavo pogruntavščino. Vsaj jaz zunaj še nisem naletel na to.

kotanyi ::

njyngs je izjavil:

Drookl_Mazz je izjavil:


Treba je narediti uvoz osebnih avtomobilov plačljiv (20 eurov in več na dan) do te mere, da se ne bo več splačalo trogati po ljubljanskih ulicah, pa bojo ljudje raje kot na obroč šli na prvi P+R. Edina rešitev.

S tem, da boš naredil alternativo, boš naredil samo prostor, da se bo na obvoznico zbasalo še več ljudi - recimo pol Ljubljane - končni rezultat pa bo enak. Vse zabasano.

Edino kar je treba naredit v LJ je zelo podražit parkiranje in tudi za ljubljančane znotraj ringa ubest plačevanje za vožnjo po mestu. Precej hitro več ne bo težav s parkirišči in gnečo znotraj ringa.


Hohštaplers gonna hohštaple.

A ni zanimivo da v miljonskih mestih v Franciji/Nemčiji/Nizozemski zadeva vseeno teče bolj gladko kot pri nas ob parkrat večji gostoti prometa? Brez omejitev kot jih streljate vi?

Why oh why would that be? 8-O

Morda zato, ker zadnji večji infrastrukturni redesign ni baziran na projektih in podatkih iz leta 1970?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kotanyi ()

energetik ::

feryz je izjavil:

Comandante je izjavil:

vecjo stevilo policajev

Kaj je to policija?

Ni tega pri nas. Nazadnje so me ustavili ene pol milijona kilometrov nazaj. Lahko bi se pijan in brez izpita vozil zadnjih 15 let. Marsikdo se, ce ne naredi pizdarije ga tako ne dobijo.
Jaz ne vem, ali tako grdo lažete, ali živite na na koncu sveta.
Toliko policije, kot jo je pri nas na cestah, ne vidiš popolnoma nikjer. Neredko se na šestih kilometrih regionalke peljem mimo treh ali štirih zased. Pravzaprav imajo tedensko take prebliske.
Da pa na tej trasi ne vidiš nobene kontrole, je pa že nekaj narobe.
Da ne govorimo o občinskih radarjih. Ne vem, če imajo še kje to blesavo pogruntavščino. Vsaj jaz zunaj še nisem naletel na to.
Zadnjih 15 let me ni ustavil niti en policaj. Živel sem v LJ in zdaj v bližnji okolici LJ. Na moji relaciji do šihta in nazaj še nisem videl radarske zasede, nikoli.

mi345 je izjavil:

Hah kar se tice hitrosti gradnje cest v sloveniji smo verjetno nekje v rangu afriskih drzav. Edina cesta, ki je bila popravljena v nekem doglednem casu je bila celovska od uniona do stare cerkve oz tam okoli pred leti. Med tem pa recimo veselo gradijo ze kake 2.5 let cesto proti Podpeci... v tem casu sm na lastne oci vidu kako so v singapurju recimo zgradil kakih 300m visok neboticnik... Predvsem pa pogresam vecjo stevilo policajev ki bi usmerjali promet na problematicnih kriziscih.... Ucasih je bilo tega vec?
Včasih (ko sem bil mladič), se še spominjam prometnikov na večjih križiščih v LJ, praktično v vsaki konici... Tega nisem videl že vsaj kakih 25let.
Glede gradnje se vsekakor strinjam, dela potekajo nenormalno počasi. To pa zato, ker izvajalec dela na 10 mestih hkrati, samo da dobi delo začne delovišče nato naprej počasi kolobari delovce. Enako počnejo obrtniki, ki jih naročiš domov. Dela na 100tih koncih hkrati.
Naročnik bi moral postaviti velik krajše roke pa nabiti ogromne penale za zamudo, potem bi bilo morda boljše.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

GupeM ::

feryz je izjavil:

Comandante je izjavil:

vecjo stevilo policajev

Kaj je to policija?

Ni tega pri nas. Nazadnje so me ustavili ene pol milijona kilometrov nazaj. Lahko bi se pijan in brez izpita vozil zadnjih 15 let. Marsikdo se, ce ne naredi pizdarije ga tako ne dobijo.
Jaz ne vem, ali tako grdo lažete, ali živite na na koncu sveta.
Toliko policije, kot jo je pri nas na cestah, ne vidiš popolnoma nikjer. Neredko se na šestih kilometrih regionalke peljem mimo treh ali štirih zased. Pravzaprav imajo tedensko take prebliske.
Da pa na tej trasi ne vidiš nobene kontrole, je pa že nekaj narobe.
Da ne govorimo o občinskih radarjih. Ne vem, če imajo še kje to blesavo pogruntavščino. Vsaj jaz zunaj še nisem naletel na to.

Pretiravata, vsak v svojo smer.

Policijske kontrole so. Sicer ne prav pogoste, ampak so. Bi si mogoče želel bolj pogoste na nekaterih delih. Pa ne samo radarje. Bolj imam v mislih nevarna prehitevanja, izsiljevanja, delanje gužve (pa ne mislim traktoristov, oni pač ne morejo/ne smejo hitreje), uporaba telefona, alkohol, ne-dajanje smernikov.

cvalsr ::

:))
Neredko se na šestih kilometrih regionalke peljem mimo treh ali štirih zased.

Kako pa da ne kar vsak dan? Če se že voziš z zafiro s 400 konji 250km/h, z dvema prstoma in v par urah "mečeš" sončne elektrarne na strehe in živiš v veledvorcu?
Karikiram, pa ne veliko.
Daj, prilimaj eno svojo sliko, da vidimo, kako se ti usteca udpirajo mimo ušes čisto do tilnika.
:))
Priznam pa, da imaš včasih kako dobro ali celo duhovito pripombo.

Tiger ::

Nekaj se pripravlja. Od junija bo na voljo nova enotna vozovnica za medkrajevni javni promet za enotno ceno 70 EUR (vseeno ali bus ali vlak) za vse lokacije po Sloveniji. Vir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tiger ()

ales85 ::

GupeM je izjavil:


Pretiravata, vsak v svojo smer.

Policijske kontrole so. Sicer ne prav pogoste, ampak so. Bi si mogoče želel bolj pogoste na nekaterih delih. Pa ne samo radarje. Bolj imam v mislih nevarna prehitevanja, izsiljevanja, delanje gužve (pa ne mislim traktoristov, oni pač ne morejo/ne smejo hitreje), uporaba telefona, alkohol, ne-dajanje smernikov.

Že mora biti odvisno od lokacije. Jaz tudi zlepa ne vidim policijske kontrole. Ja, vidim jih, ko se peljejo naokrog. Ampak da bi pa nekje stali, jih pa nisem videl že sigurno pet let.

Traktoristi so pogosto ravno tolikšen problem kot počasni vozniki. Ni problem v tem, da ne morejo hitreje, ampak v tem, da se ne umaknejo. No kar se tega tiče sem pa doživel, da so takšnega traktorista tudi ustavili (manj kot leto dni nazaj). Doooolga kolona se je vozila za traktorjem več km mimo več primernih mest za ustavitev, ker ni bilo mogoče prehitevati. Nato se je koloni pridružila še Policija - prehitela kolono z lučkami - in ustavila traktorista.

energetik ::

Imam občutek da se nekateri traktoristi tudi z nekim zadovoljstvom spravijo iz/na njivo ravno v trenutku največje jutranje ali popoldanske konice. Na glavni in praktično edini cesti v naselju, in se ne umaknejo, čeprav imajo vsakih 500m avtobusno postajo. Tako kot specialkarji. Pa kakšni penzionisti. Seveda imajo vso pravico, ampak jaz kot kolesar niti pomislim ne, da bi šel po naši glavni cesti ravno v času največje konice, zaradi sebe (smrad in nevarnost). Prav tako ko imam kak dan dopusta, mi na misel ne pride, da bi šel z avtom v štacuno ravno v času konice, ampak grem vmes.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Likalnik ::

njyngs je izjavil:

Drookl_Mazz je izjavil:

Likalnik je izjavil:

še stojite na Ljubljanski obvoznici? Sodelavci so čakali na obvoznici tudi do 50 minut....relacija Celje - Kranj je danes trajala 3 ure...podobno iz Dolenjskega konca....uglavnem, če se ne bo nekaj uredilo bo vsako leto slabše...vedno več prometa katerega naše ceste ne požirajo več.

V Rusiji in na Kitajskem imajo rešitev z tako imenovanimi ringi.....recimo trenutni Ljubljanski obroč (obvoznica) pač ne požira tega prometa....veliko tega prometa gre skozi obroč...se pravi se pelje iz Štajerskega konca na Gorenjsko...ali pa Primorskega konca na Štajersko....da ne govorim o tovornem prometu kateri se zliva iz Štajerksega konca na Primorsko...če bi naredili še en znanji obroč kateri bi povezal te relacije...tisti kateri gredo v Ljubljano se razvrstijo na notranji obroč...tisti kateri gredo mimo Ljubljane ostanejo na zunanjem obroču.

kot semna začetku omenil...v Rusiji imajo v večjih mestih 4 take obroče...na Kitajskem celo 5....če je milijonska mesta to rešitev...potem verjamem, da bo tudi za Ljubljano obroč št. 2 vplival pozitivno.


Ne. Povečana količina prometa je posledica preseravanja voznikov.

Treba je narediti uvoz osebnih avtomobilov plačljiv (20 eurov in več na dan) do te mere, da se ne bo več splačalo trogati po ljubljanskih ulicah, pa bojo ljudje raje kot na obroč šli na prvi P+R. Edina rešitev.

S tem, da boš naredil alternativo, boš naredil samo prostor, da se bo na obvoznico zbasalo še več ljudi - recimo pol Ljubljane - končni rezultat pa bo enak. Vse zabasano.

Edino kar je treba naredit v LJ je zelo podražit parkiranje in tudi za ljubljančane znotraj ringa ubest plačevanje za vožnjo po mestu. Precej hitro več ne bo težav s parkirišči in gnečo znotraj ringa.


se pravi, če vaju prav zastopim...bi vidva zadevo podražila do te mere, da si ljudje ne bi mogli več privoščiti vožnje z avtomobilom....in posledično bi bilo prometa manj...oziroma bi se vozili samo premožni po naših cestah...pa švaba ko gre na Hrvaško na morje.

se pravi:
podražil bi parkiranje
zaračunal bi vožnjo znotraj ringa
zaračunal bi uvoz osebnih vozil
predvidevam, da bi še bencin, tehnični in zavarovanje podražila na recimo 10€ za liter.

lahko vama garantiram, da če bi teli vajini predlogi kdaj postali (bog ne daj) resnični...sta lahko prepričana, da bosta tudi vidva peš hodila po svetu

WizzardOfOZ ::

Čakaj, da bo elektrika toliko kot bencin, pa bo potem zanimivo, ko bodo zvečer spet sveče gorele, pa se bodo drva kurila, ker bo vse ostalo predrago.

Bo tole postalo resnično:
Se pogovarjata zapornika, zakaj je kdo v zaporu.
Prvi: Ker sem oropal banko.
Drugi: Dolgovi. Pozabil sem v wc-ju ugasnit luč in je celo noč gorela.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

njyngs ::

Likalnik: ne, samo trolu Drookl Mazu vračam z enako retardiranimi predlogi kot jih daje on. Meni absolutno gladko dol visi za promet v Ljubljani, ker sem tam 2x letno. Zarad mene naredijo cel obroč v pešcono.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

starfotr ::

Glede na zelo drago elektriko na javnih hitrih polnilnicah (cca. 12 eur/100 km ali več) za povprečno vozilo, bi rekel da so lastniki elektro vozil precej glupi.

feryz ::

Jaz sem prvi, že celo temo kričim, ki je za to, da se vstop v ring zakasira 50 evrov na dan.
Žabarjem pa 50 procent popusta, se pravi letna karta 9.125 evrov.

Invictus ::

kotanyi je izjavil:


A ni zanimivo da v miljonskih mestih v Franciji/Nemčiji/Nizozemski zadeva vseeno teče bolj gladko kot pri nas ob parkrat večji gostoti prometa? Brez omejitev kot jih streljate vi?

Daj ne seri, tekoče???

Malo povprašaj lokalce.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

njyngs ::

Saj vsak, ki je šel v kako tako večje omenjeno mesto ve, kak clusterfuck je promet tam. Tisti, ki govorijo o tekočem cestnem prometu so bolj patroni, ki jim je edini obisk takega mesta bil preko Google Maps
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Magic1 ::

feryz je izjavil:

Jaz sem prvi, že celo temo kričim, ki je za to, da se vstop v ring zakasira 50 evrov na dan.
Žabarjem pa 50 procent popusta, se pravi letna karta 9.125 evrov.

Govorimo o delu prometnega križa in severni obvoznici. A vi bi kar za to nekaj ekstra računal?!? Najbolje da se reče, da je dostop do BTCja ali industrijskih con (vse je praktično na obvoznici) le z avtobusom... In kje bo hub s parkirišči za te "avtobuse"? Na dopust na morje tudi se tudi ne sme okoli Ljubljane? A v Mariboru bi tudi ekstra računal, če hočeš it mimo?
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

roCkY ::

energetik je izjavil:

Imam občutek da se nekateri traktoristi tudi z nekim zadovoljstvom spravijo iz/na njivo ravno v trenutku največje jutranje ali popoldanske konice. Na glavni in praktično edini cesti v naselju, in se ne umaknejo, čeprav imajo vsakih 500m avtobusno postajo. Tako kot specialkarji. Pa kakšni penzionisti. Seveda imajo vso pravico, ampak jaz kot kolesar niti pomislim ne, da bi šel po naši glavni cesti ravno v času največje konice, zaradi sebe (smrad in nevarnost). Prav tako ko imam kak dan dopusta, mi na misel ne pride, da bi šel z avtom v štacuno ravno v času konice, ampak grem vmes.

A hudiča. Kmet ne sme na njivo takrat ko je čas.

feryz ::

Magic1 je izjavil:

feryz je izjavil:

Jaz sem prvi, že celo temo kričim, ki je za to, da se vstop v ring zakasira 50 evrov na dan.
Žabarjem pa 50 procent popusta, se pravi letna karta 9.125 evrov.

Govorimo o delu prometnega križa in severni obvoznici. A vi bi kar za to nekaj ekstra računal?!? Najbolje da se reče, da je dostop do BTCja ali industrijskih con (vse je praktično na obvoznici) le z avtobusom... In kje bo hub s parkirišči za te "avtobuse"? Na dopust na morje tudi se tudi ne sme okoli Ljubljane? A v Mariboru bi tudi ekstra računal, če hočeš it mimo?
Ne, mimohoda se ne računa. Zgolj zavijanje v mesto.
Jaz bom tudi pri našem županu začel lobirati, da mora vsak neobčinar plačati 50 evrov, če se hoče skozi vas peljati. Kdor nima denarja, naj gre pa po obvoznici, mimo Ljubljane, par 10 ekstra kilometrov gor ali dol.
Ne more kar vsak gužvo delati pri nas. Včasih moram tudi 3 minute čakati v križišču, da lahko speljem.

energetik ::

roCkY je izjavil:

energetik je izjavil:

Imam občutek da se nekateri traktoristi tudi z nekim zadovoljstvom spravijo iz/na njivo ravno v trenutku največje jutranje ali popoldanske konice. Na glavni in praktično edini cesti v naselju, in se ne umaknejo, čeprav imajo vsakih 500m avtobusno postajo. Tako kot specialkarji. Pa kakšni penzionisti. Seveda imajo vso pravico, ampak jaz kot kolesar niti pomislim ne, da bi šel po naši glavni cesti ravno v času največje konice, zaradi sebe (smrad in nevarnost). Prav tako ko imam kak dan dopusta, mi na misel ne pride, da bi šel z avtom v štacuno ravno v času konice, ampak grem vmes.

A hudiča. Kmet ne sme na njivo takrat ko je čas.
Seveda ima pravico. Ampak hkrati ne pomisli (ali pač, pa ga briga), da je s svojimi 25km/h, kjer se ga ne da prehiteti, naredil 5km zastoj, ki sega še na obvoznico. Ker mora ravno ob 15:30 na njivo. Se dogaja. Brezovica, zastoj s Podpeške se razvleče na Tržaško in naprej na AC proti KP. Seveda je razlog tudi enormna obremenitev teh cest, da je dovolj že mala motnja, da je kolaps. To je pa tako, ko se gre izvajat večletna dela na paralelnih cestah, da na koncu ostane samo še 1 pot. Nekaj časa so bila dela kar na vseh možnih cestah od LJ do Brezovice/Podpeči (Črna vas, Matena-Podpeč, Cesta v Gorice in še Tržaška). Načrtovanje del in simulacija prometa je očitno za naročnike del neobstoječa ideja.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Invictus ::

Če bi bil tam kak policaj, bi ga ustavil in napisal kazen.

Za ustvarjanje kolone.

Sam jih nikjer ni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

njyngs ::

Kak ne, so, pred parlamentom pazijo, da ne bi kak Urške poklical "opica".
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

kotanyi ::

Invictus je izjavil:

kotanyi je izjavil:


A ni zanimivo da v miljonskih mestih v Franciji/Nemčiji/Nizozemski zadeva vseeno teče bolj gladko kot pri nas ob parkrat večji gostoti prometa? Brez omejitev kot jih streljate vi?

Daj ne seri, tekoče???

Malo povprašaj lokalce.


Glede na to da imam za sabo najbrž blizu miljona kilometrov po zahodnoevropskih cestah, ti bom kar iz prve roke povedal, brez lokalcev. Precej bolj tekoče, ja. Če je že gužva, je zaradi "malček" večje gostote kot pa pri nas. Tako neodzivni in nefleksibilni kot so pri nas, niso praktično nikjer na zahodu. Vzhod je seveda druga zgodba. Mi kot ponavadi pač sodimo na vzhod. Žal.

Razlika je predvsem v kompetentnosti cestarjev in hitrosti naslavljanja tovrstnih težav. Ko se v eni Nemčiji spravijo delat na redesignu, dejansko planirajo arhitekturo z neko rezervo. Pri nas je ni.

Poglej samo novo obvoznico mimo Vodic in Mengša. Dizajnirana je tako prekleto butasto da je praktično že takoj ob začetku uporabe pretočnost slaba in ne prense že trenutne gostote prometa. Kje je šele rezerva? Semaforji, minimalni in prekratki vključevalni pasovi na križiščih, enopasovni izvozi iz krožnih, nobenih podhodov/nadhodov za pešce/kolesarje, ampak - semaforji...dizajnirano kot da gre za lokalno cesto skozi spodnji Duplek ne pa eno glavnih povezovalk. Primerjaj to s kakimi obvoznicami/povezovalkami okoli Nancya, Metza in Reimsa, ali pa kaj okoli npr. Mulhausna, pa boš videl razliko. Dan in noč.

Še Italijani, kolikor je drugače njihova cestna infrastruktura butasta glede na sever, so sposobni redezajnirat posamezne odseke v letu dni če je to treba. Sicer zgleda malo po domače, pa kje se ti zdi kot da si prišel v Romunijo, ampak reagirajo in izboljšajo pa. Pri nas pa so ene Kozarje ostale praktično enake kot so bile leta 1979 ko so jih zgradili za fičkote in TAMe. Sej ne da gre za enega najbolj obremenjenih razcepov v SLO.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kotanyi ()

feryz ::

Pri nas mi je najbolj všeč, da vsako cesto modernizirajo tako, da je bolj nevarna kot pred posodobitvijo in je posledično potrebno več omejitev in prepovedi, kot jih je bilo.
««
45 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149852 (36092) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15920023 (15660) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931429 (21515) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35582220 (71629) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133113 (27514) BigWhale

Več podobnih tem