» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
23 / 60
»»

jericho ::

LeQuack je izjavil:

energetik je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Očitno ni več samo ob petkih vse polno, ampak vsak dan. Ta teden je bil vsak dan stoječ promet na obvoznici.
Na voznem neprekinjena kolona tovornjakov, na prehitevalnem "švicarji" v X5 s 100kmh. Skratka AC smo očitno zgradili za tujce. ;(


Enako je z neprofitnimi stanovanji.


Podpis pod tole izjavo!

XRCca ::

LeQuack je izjavil:

energetik je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Očitno ni več samo ob petkih vse polno, ampak vsak dan. Ta teden je bil vsak dan stoječ promet na obvoznici.
Na voznem neprekinjena kolona tovornjakov, na prehitevalnem "švicarji" v X5 s 100kmh. Skratka AC smo očitno zgradili za tujce. ;(


Enako je z neprofitnimi stanovanji.


Ni treba da je tako. Neprofitna stanovanja imajo potencial da znižajo stroške najemnine celotni populaciji in vsem omogočijo dosti bolj ugodno bivanje (osnovno človeško potrebo). Primer Dunaja je zelo jasen in očiten (od 6 minute dalje, priporočam pa cel posnetek):

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

Utk ::

energetik je izjavil:

Skratka AC smo očitno zgradili za tujce. ;(

Napaka je v tem, da se je AC pomešalo z obvoznico.

LeQuack ::

Tudi če se dodaten pas zgradi bo samo za tujce. Stal pa bi milijarde evrov davkoplačevalskega denarja.
Quack !

mirator ::

LeQuack je izjavil:

Tudi če se dodaten pas zgradi bo samo za tujce. Stal pa bi milijarde evrov davkoplačevalskega denarja.

Hec pa je, da smo na cestah v tujih državah tudi Slovenci tujci. Potemtakem delajo v tujini ceste tudi za Slovence.
Ampak problem obvoznice je drugje. Problem je, da v je konicah pretočnost izvozov premajhna.

LeQuack ::

mirator je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Tudi če se dodaten pas zgradi bo samo za tujce. Stal pa bi milijarde evrov davkoplačevalskega denarja.

Hec pa je, da smo na cestah v tujih državah tudi Slovenci tujci. Potemtakem delajo v tujini ceste tudi za Slovence.
Ampak problem obvoznice je drugje. Problem je, da v je konicah pretočnost izvozov premajhna.


Hočeš reči da na Londonski obvoznici so večinoma tujci? Pa v Los Angelesu?
Quack !

XRCca ::

Problem je da se ljudi sili vozit avto. Če bi se več vlagalo v kolesarsko infrastrukturo bi bila gužva na cesti dosti manjša, ter HKRATI bi dosti več denarja ostalo v proračunu! Pa bo kdo rekel da to ni realno in za nekatere res ni, vendar kar 50 % populacije ima do službe manj kot 10 km v eno stran (to je cca 20 minut s kolesom). Še več, kar približno četrtina vseh Slovencev ima do šihta v eno smer samo 5 km, kar je samo cca 10 minut s kolesom. Realnost pa je taka da skoraj vsak uporabi avto, razloga da je temu tako pa je premajhno vlaganje v kolesarsko infrastrukturo.

Spodnji graf prikazuje količino kilometrov do šihta v obe smeri, statistika je od statističnega urada Republike Slovenije (z rdečo sem poštraufiral področje, površina pod grafom predstavlja procent SLovencev, rdeča površina predstavlja približno polovico krivulje pod grafom, torej polovico vseh Slovencev in ja, je presentilo tudi mene kako malo imajo Slovenci do šihta v povprečju, pustimo izjeme):


Tale link je zelo zgovoren: Stat: https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...

Več denarja v proračunu, torej ne samo da človek nekaj naredi za svoje zdravje, torej nekaj naredi zase, za svoje boljše počutje, hkrati še prišpara na gorivu, ne povzroča prometnih zamaškov in hkrati še ostane več denarja v proračunu, torej win win win za vse vpletene strani: The Social Cost of Automobility, Cycling and Walking in the European Union
https://www.researchgate.net/publicatio...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

starfotr ::

Recimo dosti več je romunov na naših cestah kot pa obratno.

Širjenje cest bo naredilo ogromno škode, zato je to neumen in drag ukrep, ki ne pelje nikamor.

XRCca ::

Neverjetnih 90 % poti ki bi bile povsem realno izvedljive s kolesom je narejenih z avtom. TOČNO TO je tisto kar povzroča prometne zamaške! But it doesn't have to be this way. Edina rešitev je "viable alternatives to driving". Torej alternative moramo narediti privlačne in convinient, kako to doseči pa je stvar debate, ampak za inspiracijo lahko pogledamo v moderne evropske države kot je Nizozemska, njim je uspelo.

Link; https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

Utk ::

starfotr je izjavil:

Recimo dosti več je romunov na naših cestah kot pa obratno.

Širjenje cest bo naredilo ogromno škode, zato je to neumen in drag ukrep, ki ne pelje nikamor.

Romun bo enkrat na 3 tedne pač počakal v gužvi pol ure, domorodci se pa cijazijo vsak dan.

XRCca ::

Utk je izjavil:

starfotr je izjavil:

Recimo dosti več je romunov na naših cestah kot pa obratno.

Širjenje cest bo naredilo ogromno škode, zato je to neumen in drag ukrep, ki ne pelje nikamor.

Romun bo enkrat na 3 tedne pač počakal v gužvi pol ure, domorodci se pa cijazijo vsak dan.


Še enkrat: širjenje cest NE izboljša prometnih zamaškov, znanost glede tega je jasna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

WizzardOfOZ ::

XRCca je izjavil:

Utk je izjavil:

starfotr je izjavil:

Recimo dosti več je romunov na naših cestah kot pa obratno.

Širjenje cest bo naredilo ogromno škode, zato je to neumen in drag ukrep, ki ne pelje nikamor.

Romun bo enkrat na 3 tedne pač počakal v gužvi pol ure, domorodci se pa cijazijo vsak dan.


Še enkrat: širjenje cest NE izboljša prometnih zamaškov, znanost glede tega je jasna.


Pri nas bi izboljšalo, ker je en pas samo kamionov in na drugema pasu vse mešano, in tisti, ki se lastne sence bojijo in tistih, ki so totalno prepotentni.
S še enim pasom bi tukaj pridobili dovolj, ker bi se lahko strahopetci držali samo voznega pasa za avte, prepotentni pa bi se odpeljali naprej in nebi prihajalo do konfliktov. Če pa še prepoveš kamionom prehitevat in morajo ostati na skrajnem desnem pasu s primerno varnostno razdaljo ves čas, da se lahko skozi zapelješ na vozni pas za avtomobile, smo pa že dovolj naredili.

Se pa strinjam, če že imaš 3 pasove, pa en več ne bo naredil spremembe.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

ginekk ::

XRCca je izjavil:

Utk je izjavil:

starfotr je izjavil:

Recimo dosti več je romunov na naših cestah kot pa obratno.

Širjenje cest bo naredilo ogromno škode, zato je to neumen in drag ukrep, ki ne pelje nikamor.

Romun bo enkrat na 3 tedne pač počakal v gužvi pol ure, domorodci se pa cijazijo vsak dan.


Še enkrat: širjenje cest NE izboljša prometnih zamaškov, znanost glede tega je jasna.


Daj prilepi kakšen znanstven članek prosim, ne videov. Ker po tej analogiji je 1Gb/s network isto kot 100Mb/s, kajti vedno lahko uporabiš vzporedno alternativo.

nejc_nejc ::

Tudi jaz bi rad videl kaksen članek.

Utk ::

XRCca je izjavil:

Utk je izjavil:

starfotr je izjavil:

Recimo dosti več je romunov na naših cestah kot pa obratno.

Širjenje cest bo naredilo ogromno škode, zato je to neumen in drag ukrep, ki ne pelje nikamor.

Romun bo enkrat na 3 tedne pač počakal v gužvi pol ure, domorodci se pa cijazijo vsak dan.


Še enkrat: širjenje cest NE izboljša prometnih zamaškov, znanost glede tega je jasna.

Če nekdo čaka, da bo šel iz obvoznice na Celovško, bo seveda enako čakal, vsi ostali, ki nam dol visi za Lj in gremo samo mimo, bi pa šli samo mimo.

XRCca ::

Google je vaš friend. :)

Induced demand: Why adding more roads does not fix traffic congestion
https://interestingengineering.com/vide...

What's Up With That: Building Bigger Roads Actually Makes Traffic Worse
https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traf...

Widening Highways Doesn’t Fix Traffic. So Why Do We Keep Doing It?
https://www.nytimes.com/2023/01/06/us/w...

CNBC:Why traffic can’t be solved with just adding more highway lanes
https://www.cnbc.com/2023/02/07/why-tra...

Why Do We Keep Widening Highways When We Know It Doesn't Improve Traffic?
https://jalopnik.com/why-do-we-keep-wid...

Ta fenomen se imenuje "induced demand" in je ljudem ki se ukvarjajo poklicno z prometnim planiranjem kristalno jasen, laikom pa zgleda ne tolk (no nekaterim tudi).

WizzardOfOZ je izjavil:

XRCca je izjavil:

Utk je izjavil:

starfotr je izjavil:

Recimo dosti več je romunov na naših cestah kot pa obratno.

Širjenje cest bo naredilo ogromno škode, zato je to neumen in drag ukrep, ki ne pelje nikamor.

Romun bo enkrat na 3 tedne pač počakal v gužvi pol ure, domorodci se pa cijazijo vsak dan.


Še enkrat: širjenje cest NE izboljša prometnih zamaškov, znanost glede tega je jasna.


Pri nas bi izboljšalo, ker je en pas samo kamionov in na drugema pasu vse mešano, in tisti, ki se lastne sence bojijo in tistih, ki so totalno prepotentni.
S še enim pasom bi tukaj pridobili dovolj, ker bi se lahko strahopetci držali samo voznega pasa za avte, prepotentni pa bi se odpeljali naprej in nebi prihajalo do konfliktov. Če pa še prepoveš kamionom prehitevat in morajo ostati na skrajnem desnem pasu s primerno varnostno razdaljo ves čas, da se lahko skozi zapelješ na vozni pas za avtomobile, smo pa že dovolj naredili.

Se pa strinjam, če že imaš 3 pasove, pa en več ne bo naredil spremembe.


Ne, na žalost tretji pas nič ne bi izboljšal, le porabil davkoplačevalski denar. Mnogo manjši denar (ranga 1000x manjši denar) naložen v kolesarsko infrastrukturo pa dejansko bi stvari močno izboljšal. Kot pravim: modernim evropskim narodom je uspelo, bo tudi nam?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

Utk ::

Inženirček bi zgradil kolesarsko stezo od Domžal do Vrhnike, in potem se bi naenkrat manj kamionov vozilo iz Turčije v Italijo in Avstrijo.

XRCca ::

Why Expanding Highways Makes Traffic Worse
https://gizmodo.com/why-expanding-highw...

Utk je izjavil:

Inženirček bi zgradil kolesarsko stezo od Domžal do Vrhnike, in potem se bi naenkrat manj kamionov vozilo iz Turčije v Italijo in Avstrijo.

Dej no Utk tok si pameten da ti kr škod. Za inspiracijo kako rešiti težavo prometnih zamaškov si poglej Nizozemsko. In še nekaj: Nizozemska je država kjer so VOZNIKI AVTA najbolj zadovoljni od vseh držav na svetu! Naključje? Seveda ne. ;)

The Best Country in the World for Drivers



Stvar je popolnoma logična: kdor pot naredi s kolesom, ta jo ne naredi z avtom. Obviously. In če del populacije prestaviš na kolesa, potem so prometni zamaški nižji. Kar pa je fenomem pri tej zadevi je to da adicija majhnega števila avtov na ceste eksponentno poveča prometne zamaške! Ter seveda tudi obratno, ODVZEM majhnega števila avto s ceste močno izboljša prometne zamaške. Ker stvar ni linarna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

XRCca ::

Od 2:32 naprej imate razloženo lih to kar razlagam v zadnjem odstavku:

feryz ::

Itak, vsi Štajerci, ki zjutraj zabijejo Štajerko proti Ljubljani, bi s kolesi prišli, če bi bila kolesarska steza. Kaj pa je to 100 km za zajtrk? Šala mala.

XRCca ::

Sfalil si cel point. Beri za nazaj. Nad 100 km dnevno dela samo 2 % ljudi! 98 % ljudi dela POD 100 km na dan. Razdalje ki bi se lahko enostavno opravile z 20 minut kolesarjenja v eno smer dela polovica Slovencev!

Oziroma če ti kej pomaga ti lahko še enkrat skopiram (ni mi jasno kako si lahko falil, samo par postov gor je..):
Spodnji graf prikazuje količino kilometrov do šihta v obe smeri, statistika je od statističnega urada Republike Slovenije (z rdečo sem poštraufiral področje, površina pod grafom predstavlja procent SLovencev, rdeča površina predstavlja približno polovico krivulje pod grafom, torej polovico vseh Slovencev in ja, je presentilo tudi mene kako malo imajo Slovenci do šihta v povprečju, pustimo izjeme):


Tale link je zelo zgovoren: Stat: https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

feryz ::

A ni tema o obvoznici? Ki je, med drugim, tudi del avtocestnega križa? Kaj ima to veze z bicikli?

XRCca ::

Na Nizozemskem kar 75 % vseh ljudi vsaj občasno na šiht gre s kolesom. Če je kolesarska infrastruktrura dobra in se ljudje POČUTIJO VARNO ko jo upoabljajo, potem je to pač tako in TOČNO TO reši prometne zamaške. Več kot je ljudi na kolesih, manj jih je v avtih in HITREJE ti z avtom prideš na cilj.

Torej če pogledamo RACIONALNO bi se vsak voznik avta moral goreče zavzemat za kolesarsko infrastrukturo, ker mu to močno koristi! Vozniki avtomobilov ki nasprotujejo kolesarski infrastrukturi so pa tako glupi da ne vidijo da s tem pljuvajo v lastno skledo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

mirator ::

Utk je izjavil:


Če nekdo čaka, da bo šel iz obvoznice na Celovško, bo seveda enako čakal, vsi ostali, ki nam dol visi za Lj in gremo samo mimo, bi pa šli samo mimo.

E, tukaj pa si zadel glavico na žebljičku.

XRCca ::

feryz je izjavil:

A ni tema o obvoznici? Ki je, med drugim, tudi del avtocestnega križa? Kaj ima to veze z bicikli?

Vse ima veze z bicikli. Zgoraj razloženo. Ja sej, o obvoznici ja, sej lih o tem govorim. Več kot je ljudi na kolesih, manj jih je v avtih in HITREJE ti z avtom prideš na cilj (manjši so prometni zamaški). Dodatni pas na obvoznici ne bo prinesel rešitve, izkušnje povsod po svetu so jasne. Edina rešitev prometnih zamaškov (tudi na Ljubljanski obvoznici) je "viable alternatives to driving".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

Utk ::

Dejmo poskusno zapret npr južno obvoznico za pol leta pa da vidimo, če tvoja teorija drži. Jaz sem takoj za.

XRCca ::

Zakaj se delaš glupega? Ker vem da nisi. Torej se ne delat glupega. NAJPREJ je treba zagotovit infrastrukturo (torej kolesarske steze LOČENE od motornega prometa povsod, tako kot je recimo nedavna od Ljubljane do Kamnika), šele nato lahko žanjemo koristi.

Sicer pa nihče ne pravi zapret obvoznico. Že če bi količino avtov znižal za 10 % se bi časi potovanja DRASTIČNO ZNIŽALI. Ker ni linearno. Spet nisi pogledal onega eksponetnega grafa..

Ko je cesta enkrat že precej zafilana samo čisto malo avtov dodaš in se zabaše. In tudi v obratno smer gre: čisto malo avtov odvzameš stran in zamaškov ni več. Kam daš teh "čisto malo avtov se boš vprašal? Na kolesa in na javni transport.

The thing is: NE RABI VSAK vozit kolo da zadeva deluje, že če kolo vozi majhen delež vseh ki potujejo (recimo 10 %) bo stanje glede proemetnih zamaškov BISTVENO boljše. Ker zadeva ni linearna. Kdor razume oni eksponentni graf mu je pol lažje..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

Utk ::

Če bo s 3 pasovi enaka gužva kot zdaj, potem se južna obvoznica brez veze vzdržuje, ker 4, 6 ali 2, v čem je razlika, kje je meja?
Lahko se zapre tudi pol štajerske avtoceste, en pas v vsako smer, zdaj ko je kolesarska steza tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

XRCca ::

Dej si mal poglej zadeve, resno, ker si popolnoma zgrešil celoten point.

LeQuack ::

Noben od Slovencev se ne bo odpovedal avtu. To je tako kot bi Američanu orožje hotel vzeti. Je sveto, zapisano v ustavo, pravica do VW Golfa.
Quack !

Comandante ::

Utk je izjavil:

Dejmo poskusno zapret npr južno obvoznico za pol leta pa da vidimo, če tvoja teorija drži. Jaz sem takoj za.

V Mariboru smo napredni, in smo to ze poskusili. Zaprli smo eno izmed treh cest V-Z na levem bregu reke, brez da bi ponudili alternativo. Ugotovitev je bila, da se je promet po preostalih dveh bistveno povecal. Neverjetno.

No, zdaj je zaprta ze druga od treh, promet se je deloma prestavil na desni breg, ker je levi zabit.

Ljudje pa so se vedno trmasti, in se nocejo na siht v Avstrijo vozit z bicikli.

XRCca ::

LeQuack je izjavil:

Noben od Slovencev se ne bo odpovedal avtu. To je tako kot bi Američanu orožje hotel vzeti. Je sveto, zapisano v ustavo, pravica do VW Golfa.


Ni point se odpovedat avtu. Samo zmanjšat število voženj za 10 do 20 % in prometne zamaške se bo rešilo na ta način. Kako pa to doseči je pa več načinov, rešitev je več:

1. Javni promet

2. Kolesarjenje

3. Uvedba dnevnih cestnin


Pick one (or more). Prva je draga. Druga je zelo poceni. Tretje vozniki ne marajo.

Kot pravi: nihče ne pričakuje da se boste z bicikli vozil 100 kilometrov. Kar je fora je to da že če MAJHEN PROCENT ljudi ki ima do šihta 20 minut ali manj s kolesom dejansko prestavi na kolo so zamaški rešeni. Do šihta ima 20 minut ali manj s kolesom kar 50 % vseh Slovencev (statistika Statističnega urada Republike Slovenije).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

LeQuack ::

V času lockdowna je bil promet super. Tako da rešitev že imamo.
Quack !

Curve Ball ::

Ne znaš interpretirati statistike. Tistih 50% Slovencev, ki ima 20min ali manj do službe s kolesom živijo v manjših krajih po Sloveniji in znotraj obvoznice v Lj. Ti ne delajo gužve na Štajerki in na vpadnicah. Tisti ki jo delajo, imajo bistveno več...

XRCca ::

Seveda znam interpetirat statistiko! Gužva je v Ljubljani za popizdit. Ker se folk fura za par kilometrov z avtom! Že če bi se manjši delež teh ki se z avtom sedaj furajo raje fural s kolesom bi bil problem prometnih zamaškov rešen. Gužva v petek po štririh proti BTCju je taka da jst z elektirčnim bajkom za šalo na 10 minut dolgi poti iz Viča prehitim preko 200 avtov ki skoraj stojijo na mestu!

In še: manjši kraji po Sloveniji? Tudi tam lahko naredimo kolesarske steze, zakaj da jih ne bi kao mogli? Seveda jih lahko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

Curve Ball ::

Pa še logika ti ne špila...eh.

XRCca ::

Tebi ne špila, ne meni. Nisem jst govoril o štajerski avtocesti, bučman. Narobe si dojel o čem sem jst sploh govoril.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

Curve Ball ::

Lol

XRCca ::

Ja kar smej se sebi ja. Nikjer nisem rekel da bi kolesarska infrastruktura rešila vse do popolnosti, je pa dejstvo da bi pomagala BIG TIME!

Nizozemska je država kjer so VOZNIKI AVTA najbolj zadovoljni od vseh držav na svetu! Naključje? Seveda ne. ;)
The Best Country in the World for Drivers


Kar poglej si video, te bo šokiral, tako kot je tudi mene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

Curve Ball ::

Z mlini na veter (osebki, ki filajo thread z nerelevantnimi podatki na temo, ki jih kopirajo z neta) se ne bodem. Škoda časa.

XRCca ::

Očitno je da si trol. Pa še pameti ti manjka. Kakšni nerelevantni podatki?! ZELO RELEVATNI PODATKI! Ne bom vsega še enkrat pisal sam zate, ker si len ko fuks da niti prebral nisi vsega, ampak kdor hoče vedeti loh prebere komente za nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

Curve Ball ::

Boš moral najti drugega da se bo igral Don Quixotea s tabo

XRCca ::

Ne rabiš. TI samo poglej zgornji posnetek in boš poštekal. Če nisi trol seveda, kar sumim da si.

starfotr ::

Težava pri nas je, ker imamo ceh gradbincev, prometnih inženirjev in na koncu so tudi avtomobilska industrija in dohtarji in farmacevti, ki zdravjo vse kar promet zaserje itd.

Dodatni prometni pas je mnogo večja investicija, kot pa izgradnja kolesarske steze.

Zato se temu dodatnemu denarju nočejo odpovedat. Ker sicer bodo brez dela.

Avtomobilski industriji itak subvencije mečemo, da si folk kupuje elektro avte. Ki tudi delajo gužvo na cesti. Povsem identično je ali stoji ICE ali pa EV na cesti.

Dohtarji pa služijo na račun posledic izpuhov in seveda na tem, ker so ljudje zavaljeni prašiči, ker se vozijo v avtih. Za zdravljenje so potrebna zdravila in tu uletijo farmacevti.

Ko potegnemo črto ima preveč ključnih ljudi koristi od tega.

Ampak vsi seveda strokovno vse. My ass.

energetik ::

O, inženirček je spet nazaj in bo spet uničil temo. ;((

Finta prezasedenosti AC s tujci je, da se na mejah ne omejuje tranzita! Če se v elektroenergetiki ugotovi, da tranzitni pretok povzroča zamašitve pri nas, se ukrepa na različne načine, da se omeji tranzit. Popolnoma enako bi moral DARS računati, kaj se bo zgodilo na LJ obvoznici, če spusti iz IT konvoj romunskih tovornjakov in kombijev, pa še drugi konvoj švicarcev. In ukrepati že takrat, spuščati preko meje samo toliko in toliko vozil na uro! Sploh ko ugotovi, da bo ta konvoj prišel do LJ ravno v času jutranje konice.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

"inžinirček" je najpamatnejši na tem svetu, ne ugovarjat, on najbolje ve.
Slovenija relativno razkropljeno poseljena, prav tako je industrija, hkrati smo pa še tranzitna država. Razen Ljubljančanov imajo redki le 5km do službe. Še jaz imam dlje znotraj Ljubljane pa še to vključuje makedam. Ko so obnavljal južni krak obvoznice, so severni del odprl tovornemu prometu. Zdaj se na polno furajo kamioni po severni, ker je kilometer krajše. Se mi zdi, da ni več prepovedi. Ceste se počasi gradi/širi pri nas in nikoli se ne načrtuje več, kot trenutni minimum. Porast je pa konkreten, kar je tudi logično. Službe so bolj raznolike in dobre opcije imaš redko blizu domovanja. Slovenci pa imamo radi lastniško domovanje, kar oteži selitev.
Magic

Wrop ::

Inženir je pogruntal, da bi morali še drugo cev v Karavankah zasuti, ker delajo dodatno gužvo v LJ. Ne pa da kopljejo dodaten tunel. :))
2. tir enako.
Še avtocestni križ precvikamo, da se ne bodo zlobni tujci vozili po slovenskih cestah. Zakaj bi bili druga Švica, če pa smo lahko prva Romunija.

Utk ::

energetik je izjavil:


Finta prezasedenosti AC s tujci je, da se na mejah ne omejuje tranzita! Če se v elektroenergetiki ugotovi, da tranzitni pretok povzroča zamašitve pri nas, se ukrepa na različne načine, da se omeji tranzit. Popolnoma enako bi moral DARS računati, kaj se bo zgodilo na LJ obvoznici, če spusti iz IT konvoj romunskih tovornjakov in kombijev, pa še drugi konvoj švicarcev. In ukrepati že takrat, spuščati preko meje samo toliko in toliko vozil na uro! Sploh ko ugotovi, da bo ta konvoj prišel do LJ ravno v času jutranje konice.

Na mejah ne moreš nič, ker smo v šengnu in EU. Lahko bi pa to naredili kjerkoli v državi, ampak kako bi to zgledalo v praksi? V eni uri bi imeli zabasano avtocesto od Domžal do Celja. Če ne še kaj več.
Tovornjaki, ki grejo samo mimo Lj, v resnici niso problem. Oni bi že šli tistih 90, če bi lahko, najraje čim dlje stran od Ljubljane, ne morejo pa it zarad avtov, ki grejo v Ljubljano. Tam kjer je veliko prometa ni nič čudnega, če ima mesto svojo 4 pasovno obvoznico, takoj zraven je pa še ena 4 pasovna avtocesta. Po moje gre največ kamionov iz štajerskega konca proti Primorski, tako da bi treba pač zgradit še eno vzhodno in južno obvoznico, s čim manj prehodi med njima.

feryz ::

starfotr je izjavil:

Težava pri nas je, ker imamo ceh gradbincev, prometnih inženirjev in na koncu so tudi avtomobilska industrija in dohtarji in farmacevti, ki zdravjo vse kar promet zaserje itd.

Dodatni prometni pas je mnogo večja investicija, kot pa izgradnja kolesarske steze.
V bistvu ne. Kolesarske steze in rondoji so trenutno največja pralnica denarja pri nas.
Iz naših logov, 2,1 km kolesarske bo stalo 3,6 milijona evrov. Kar je z lahkoto primerljivo z izgradnjo kompletne štiripasovnice, ne zgolj dodatnega pasu.

MIHAc27 ::

Zasledil sem podatek, da se v LJ vozi dnevno 125k delavcev, ven pa 25k. Vem, da ni to kar tako, ampak če bi jih 20k menjalo službe, bi bilo kar naenkrat samo 100k dnevnih migrantov. 20% že ni malo.

P+R bi bilo treba še izboljšati. Sam sem par mesecev prakticiral vožnjo do LJ-Polje in tam skočil na vlak. Z avtom nisem tako hitro v centru. Minus je seveda, da vlakov ni veliko. 30 minut čakat je pa zjutraj preveč.
Pa več biciklov... trenutno so kapacitete bolj za turiste.

Pa vse skupaj mora biti še cenovno ugodno. Redki bo z avtom ustavil par km pred ciljem, in nato plačeval da gre z javnim naprej. Meni se je splačalo iti na vlak, ker je bil dosti cenejši kot parking v centru.
««
23 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149632 (35872) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15920001 (15638) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931365 (21451) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35582090 (71499) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133078 (27479) BigWhale

Več podobnih tem