Forum » Na cesti » Nakup avtomobila za na AC
Nakup avtomobila za na AC
ProGo ::
1.6 dizel je povsem dovolj za slovenske AC. Poraba od 4.8 pri avg. 100kmh, in 5.5 pri kolikor gre (130-180 odvisno od prometa). Pri tem ne rabiš 1x prestavit (npr. na cestninskih), ker ima motor dovolj navora.
Kupi novejšega, da ne boš prdel črno zadaj kot številni naziwagni.
Kupi novejšega, da ne boš prdel črno zadaj kot številni naziwagni.
perci ::
Pri tem ne rabiš 1x prestavit (npr. na cestninskih), ker ima motor dovolj navora.Ne nabijej.
Meizu ::
1.6 dizel je povsem dovolj za slovenske AC. Poraba od 4.8 pri avg. 100kmh, in 5.5 pri kolikor gre (130-180 odvisno od prometa). Pri tem ne rabiš 1x prestavit (npr. na cestninskih), ker ima motor dovolj navora.
Kupi novejšega, da ne boš prdel črno zadaj kot številni naziwagni.
Valjda, pa smo spet tam, 5.5/100 do kolikor gre. Ja ce ti je nekdo potovalnega shekal. Z mojo KIA ceed 1.6 116km crdi sem bil s porabo vedno tam okrog 6.3-6.5/100 (nisem sparal). Ce sem vozil kot po jajcih mi je res uspelo prit tja do 5.2l/100.
Sedaj imam z astro porabo 6.6l/100 za zadnjih 1000km pa sploh ne sparam. AC je skoraj vedno 160kmh cruise.
Pri tem ne rabiš 1x prestavit (npr. na cestninskih), ker ima motor dovolj navora.Ne nabijej.
Zdaj vemo zakaj so pred cestninskimi vedno zastoji. Ker folk z 1.6 prduljami v 6. Brzini pospesuje od 60kmh...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Invictus ::
Ti itak nisi čist v glavi.
0:26-0:30 je zame idealno za prehitevati, tako da je proti meni še ta črn Golf GTI en noob. Ne vozim pa v rdečo kot ta, zato mi tudi uspeva taka vožnja že 10 let.
Vau, to pa je kreten...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
libreus ::
Zdravo,
od dobrega prijatelja imam možnost kupiti Audi Allroad A4 quattro 2.0 TDI, letnik: 2012 (čez 220K km), diesel 1968 ccm, 130 kW (177 KM). Glede na zgodovino avta me ne skrbi, saj gre za zelo skrbnega lastnika in pravega ljubitelja avtov. Dve leti nazaj ga je sam uvozil iz Nemčije od 1. lastnika, ki je 90% vozil po AC. Cena je okoli 17,5K EUR.
Torej, zanima me vaše mnenje o nakupu avta s tolikšnimi kilometri in koliko časa lahko pričakujem, da bom avto vozil "brez problemov". Nimam občutka koliko km naredijo avti tega kalibra, zato se obračam na vas oz. vaše mnenje.
Hvala za info.
od dobrega prijatelja imam možnost kupiti Audi Allroad A4 quattro 2.0 TDI, letnik: 2012 (čez 220K km), diesel 1968 ccm, 130 kW (177 KM). Glede na zgodovino avta me ne skrbi, saj gre za zelo skrbnega lastnika in pravega ljubitelja avtov. Dve leti nazaj ga je sam uvozil iz Nemčije od 1. lastnika, ki je 90% vozil po AC. Cena je okoli 17,5K EUR.
Torej, zanima me vaše mnenje o nakupu avta s tolikšnimi kilometri in koliko časa lahko pričakujem, da bom avto vozil "brez problemov". Nimam občutka koliko km naredijo avti tega kalibra, zato se obračam na vas oz. vaše mnenje.
Hvala za info.
Meizu ::
Zdravo,
od dobrega prijatelja imam možnost kupiti Audi Allroad A4 quattro 2.0 TDI, letnik: 2012 (čez 220K km), diesel 1968 ccm, 130 kW (177 KM). Glede na zgodovino avta me ne skrbi, saj gre za zelo skrbnega lastnika in pravega ljubitelja avtov. Dve leti nazaj ga je sam uvozil iz Nemčije od 1. lastnika, ki je 90% vozil po AC. Cena je okoli 17,5K EUR.
Torej, zanima me vaše mnenje o nakupu avta s tolikšnimi kilometri in koliko časa lahko pričakujem, da bom avto vozil "brez problemov". Nimam občutka koliko km naredijo avti tega kalibra, zato se obračam na vas oz. vaše mnenje.
Hvala za info.
Problem je ze v tem, da ti hoce prodat 6 let star a4 z 200kkm za 17.5keur.
koyotee ::
Hahahahah ker nateg
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
libreus ::
No, saj ... poglejte po koliko se prodajajo še starejši modeli z več kilometri. Ne da mi ga hoče prodat, jaz se zanimam, ker ga je začel prodajat, da ne bo izpadlo, da nekdo nekoga nateguje ... prosil bi za zrelejše/konstruktivne odgovore, sicer pa raje ne odgovarjat. Hvala.
Machete ::
SE PRODAJAJO! Če dobi 12 za to garo bo lahko kar zadovoljen.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
SimplyMiha ::
Glede na ponudbo rabljenih audijev A4 na avto.net bi se dalo zbiti ceno za par jurjev ali morda več, a ne preveč. Zgleda da kar dobro obdržijo vrednost.
Map ::
Zdravo,
od dobrega prijatelja imam možnost kupiti Audi Allroad A4 quattro 2.0 TDI, letnik: 2012 (čez 220K km), diesel 1968 ccm, 130 kW (177 KM). Glede na zgodovino avta me ne skrbi, saj gre za zelo skrbnega lastnika in pravega ljubitelja avtov. Dve leti nazaj ga je sam uvozil iz Nemčije od 1. lastnika, ki je 90% vozil po AC. Cena je okoli 17,5K EUR.
Torej, zanima me vaše mnenje o nakupu avta s tolikšnimi kilometri in koliko časa lahko pričakujem, da bom avto vozil "brez problemov". Nimam občutka koliko km naredijo avti tega kalibra, zato se obračam na vas oz. vaše mnenje.
Hvala za info.
Menjalnik?
libreus ::
Zdravo,
od dobrega prijatelja imam možnost kupiti Audi Allroad A4 quattro 2.0 TDI, letnik: 2012 (čez 220K km), diesel 1968 ccm, 130 kW (177 KM). Glede na zgodovino avta me ne skrbi, saj gre za zelo skrbnega lastnika in pravega ljubitelja avtov. Dve leti nazaj ga je sam uvozil iz Nemčije od 1. lastnika, ki je 90% vozil po AC. Cena je okoli 17,5K EUR.
Torej, zanima me vaše mnenje o nakupu avta s tolikšnimi kilometri in koliko časa lahko pričakujem, da bom avto vozil "brez problemov". Nimam občutka koliko km naredijo avti tega kalibra, zato se obračam na vas oz. vaše mnenje.
Hvala za info.
Menjalnik?
Ročni.
DamijanD ::
tak avto bo sigurno šel do 400k in naprej - bo pa kakšna stvar za zamenjat kdaj (mogoče turbina, alternator,...)
O ceni/vrednosti pa nimam pojma
O ceni/vrednosti pa nimam pojma
Machete ::
Tak avto bo šel sigurno do milijona in naprej. Bo pa kakšna stvar za zamenjat kdaj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
jero_no1 ::
Verjetno bo treba it pod 15k€, da se bo dejansko prodal, ne glede na to kolk je ohranjen.
ProGo ::
Pri tem ne rabiš 1x prestavit (npr. na cestninskih), ker ima motor dovolj navora.Ne nabijej.
V 6 prestavi, 100kmh se zelo lepo peljem skozi cestninske, 1,5k obratov. Gre pa tudi do 70kmh v šesti, brez kakšnih posebnosti.
@Meizu: Pod 70 kmh se ne peljem čez cestninske, razen, če me kakšen dedek s 40 ustavi. Nad 5,5 ne uspem nikakor nabit porabe. Res pa se peljem v konicah v in iz službe. Tistih 180kmh pa greš lahko v konicah samo kak km ali dva, če imaš srečo. Ta vikend sem šel v Lj, ko skoraj ni bilo prometa, sem imel preveč časa in sem za hec šel 100kmh po tempomatu, Poraba 3,8l/100km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ProGo ()
perci ::
100 kmh se da peljat in zmerno pospeševat v 6 pri 1.6 mašini. Do 70 km/h gre samo navzdol, navzgor pa samo če želiš uničit mašino.
Vendar, čez cestninske se ni odgovorno peljati 100km/h razen, če si tudi ti eden izmed tistih ubermensch za katere fizikalni zakoni ne veljajo.
Vendar, čez cestninske se ni odgovorno peljati 100km/h razen, če si tudi ti eden izmed tistih ubermensch za katere fizikalni zakoni ne veljajo.
krneki0001 ::
Kakšni so sploh kriteriji vozila "za na AC"? AC je cesta kot vsaka druga in če se pelje po cesti, se bo tudi po AC. Ne razumem, zakaj bi moral biti avto za na AC kakorkoli drugačen.
Zame je kriterij za na avtocesto dolžina vozila in medosna razdalja ter dobra izoliranost. Dolžina več kot 470cm in medosna razdalja vsaj 265cm, ter zelo dobro izoliran, da se pelješ udobno in imaš v kabini tišino tudi pri visokih hitrostih.
Machete ::
Subaru ne ustreza nobenim kriterijem. Avto za AC je edino BMW 7er ali Audi A8.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
ProGo ::
100 kmh se da peljat in zmerno pospeševat v 6 pri 1.6 mašini. Do 70 km/h gre samo navzdol, navzgor pa samo če želiš uničit mašino.
Vendar, čez cestninske se ni odgovorno peljati 100km/h razen, če si tudi ti eden izmed tistih ubermensch za katere fizikalni zakoni ne veljajo.
Moj prav lepo pospešuje v 6. od 70kmh naprej. Je pa res, da ni kak 7let+ stara nacivagen kripa, s 500k kilometrov, prevrtena na magičnih 120k km.
pegasus ::
Subaru ne ustreza nobenim kriterijem. Avto za AC je edino BMW 7er ali Audi A8.
Lej, teh ladij še nemci ne kupujejo več, ker vedo, da se v njih vozijo samo še gastarbajterji.
Kriteriji, ki jim ustreza subaru so "želim priti na cilj, vedno, vsakič in povsod". To vključuje tudi AC ;)
perci ::
Moj prav lepo pospešuje v 6. od 70kmh naprej. Je pa res, da ni kak 7let+ stara nacivagen kripa, s 500k kilometrov, prevrtena na magičnih 120k km.
V šesti se ne pospešuje od 1.500 vrtljajev naprej niti pri nemški niti francoski niti korejski mašini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Utk ::
Če v 6. lepo pospešuje od 70 naprej, je to slab motor in slab menjalnik. Ne v smislu, da je zanič, samo nima prav veliko moči, ali je pa slabo preračunan. Če ima pri 70 tak strašen pospešek, pomeni da se z njim 150 voziš s previsokimi obrati, in se bi lahko z nižjimi. Ampak potem seveda ne bi lepo pospeševal od 70.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Meizu ::
Pri tem ne rabiš 1x prestavit (npr. na cestninskih), ker ima motor dovolj navora.Ne nabijej.
V 6 prestavi, 100kmh se zelo lepo peljem skozi cestninske, 1,5k obratov. Gre pa tudi do 70kmh v šesti, brez kakšnih posebnosti.
@Meizu: Pod 70 kmh se ne peljem čez cestninske, razen, če me kakšen dedek s 40 ustavi. Nad 5,5 ne uspem nikakor nabit porabe. Res pa se peljem v konicah v in iz službe. Tistih 180kmh pa greš lahko v konicah samo kak km ali dva, če imaš srečo. Ta vikend sem šel v Lj, ko skoraj ni bilo prometa, sem imel preveč časa in sem za hec šel 100kmh po tempomatu, Poraba 3,8l/100km.
To si sel po klancu navzdol?
Omejitev na cestninskih je naceloma 60km/h.
ProGo ::
Meizu, po klancu gor in dol, ampak popolnoma brez prometa, zaviranj. Desni pas in 100 1uro.
Meizu ::
Miha 333 ::
Ti itak nisi čist v glavi.
0:26-0:30 je zame idealno za prehitevati, tako da je proti meni še ta črn Golf GTI en noob. Ne vozim pa v rdečo kot ta, zato mi tudi uspeva taka vožnja že 10 let.
Ko bo med tvojim prehitevanjem nekdo s tvoje leve zavil na glavno cesto desno proti tebi, ker bo pogledal samo na njegovo levo (ker seveda ne pričakuje, da bo kakšen bedak porehiteval v križišču), bo hitro game over. Tista polna črta je tam (kot povsod drugod) z razlogom.
marvin42 ::
Pri konstantnih 100 km/h, brez pospeševanj in zaviranj, je pri varčnih avtomobilih hitro na 3.8 ali še kakšno desetinko manj.
Mostly Harmless
Meizu ::
Ja seveda. 1.6 dizel realno 3.8 ja. Mojo bivso kio ceed 1.6 sem enkrat za stos vozil od lj do trzica kot po jajcih. Najbolj leno mozno pospesevanje, obrati nikoli nad 2100, top hitrost max 110... 4.7l po racunalniku.
Vazelin ::
Pri tem ne rabiš 1x prestavit (npr. na cestninskih), ker ima motor dovolj navora.
Haha ja. Sigurno.
Najbrž, da je mal odvisno tudi od teže vozila, ane?
In z vožnjo kot po jajcih
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
Vazelin ::
Sem vozil Audija A3 1.6tdi in zmogljivosti so naravnost rahitične. Enostavno je motor prešvoh, ko hočeš potegnit iz odstavnega, prehitevaš po magistralki. Navor da predvsem tebi občutek kako zmogljiva jajca voziš. V resnici imaš krepko nad 10 sekund do stotke. Verjamem pa, da misliš da gre hitro ker malce kao buta
K0l1br1 ::
Sem vozil Audija A3 1.6tdi in zmogljivosti so naravnost rahitične. Enostavno je motor prešvoh, ko hočeš potegnit iz odstavnega, prehitevaš po magistralki. Navor da predvsem tebi občutek kako zmogljiva jajca voziš. V resnici imaš krepko nad 10 sekund do stotke. Verjamem pa, da misliš da gre hitro ker malce kao buta
Odvisno kateri 1.6. Sedanji 110 TDI (sedanji so v resnici že 115 KM) so na papirju popolnoma enaki 110 2.0 TDI. V realnosti nekaj manj, ne pa bistveno manj. Imam še vedno raje 2.0 110 TDI. Manj rabi šaltat, glede ostalega pa ni razlik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
Vazelin ::
150 konjski 2.0 dizel je sweet spot imo. Ravno prav zmogljiv za vsakodnevne situacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
K0l1br1 ::
Meizu ::
Sem vozil Audija A3 1.6tdi in zmogljivosti so naravnost rahitične. Enostavno je motor prešvoh, ko hočeš potegnit iz odstavnega, prehitevaš po magistralki. Navor da predvsem tebi občutek kako zmogljiva jajca voziš. V resnici imaš krepko nad 10 sekund do stotke. Verjamem pa, da misliš da gre hitro ker malce kao buta
Odvisno kateri 1.6. Sedanji 110 TDI (sedanji so v resnici že 115 KM) so na papirju popolnoma enaki 110 2.0 TDI. V realnosti nekaj manj, ne pa bistveno manj. Imam še vedno raje 2.0 110 TDI. Manj rabi šaltat, glede ostalega pa ni razlik.
Ni res. 2.0 ima vrtilni moment pod turbinskim poljem vecji kot 1.6, razen ce ima 1.6 isto maso kot 2.0 kar itak ni nikoli res. Govorimo seveda o primerljivih motorjih, ne super injected dragsterji, ki v en cikel cilindra spravi pol litra bencina.
hojnikb ::
Če je turbina pravilno dimenzionirana, praktično nebo razlike niti down low. Twin scroll, ball bearing turbine z proper managmentom so prišle že kar daleč, kar se tiče laga.
#brezpodpisa
K0l1br1 ::
Sem vozil Audija A3 1.6tdi in zmogljivosti so naravnost rahitične. Enostavno je motor prešvoh, ko hočeš potegnit iz odstavnega, prehitevaš po magistralki. Navor da predvsem tebi občutek kako zmogljiva jajca voziš. V resnici imaš krepko nad 10 sekund do stotke. Verjamem pa, da misliš da gre hitro ker malce kao buta
Odvisno kateri 1.6. Sedanji 110 TDI (sedanji so v resnici že 115 KM) so na papirju popolnoma enaki 110 2.0 TDI. V realnosti nekaj manj, ne pa bistveno manj. Imam še vedno raje 2.0 110 TDI. Manj rabi šaltat, glede ostalega pa ni razlik.
Ni res. 2.0 ima vrtilni moment pod turbinskim poljem vecji kot 1.6, razen ce ima 1.6 isto maso kot 2.0 kar itak ni nikoli res. Govorimo seveda o primerljivih motorjih, ne super injected dragsterji, ki v en cikel cilindra spravi pol litra bencina.
Zato sem napisal na papirju, to clarify, mislil sem izključno na moč in navor, morda celo pospeške.
Meizu ::
Če je turbina pravilno dimenzionirana, praktično nebo razlike niti down low. Twin scroll, ball bearing turbine z proper managmentom so prišle že kar daleč, kar se tiče laga.
Ze res, da turbina deluje ze v idle obratih motorja, definitivno pa takrat nima nekega bajnega vpliva. Drugace bi imel nad 2000rpm relativno navorno luknjo. Vpliv turbine je cutit nekje od 1500rpm dalje (odvisno od motorja), pod temi obrati je pa pomemben predvsem vrtilni moment motorja brez turbine. In tu bo 2.0 (oz. nasploh vecji motor) vedno prednjacil.
Edit: Potencialno lahko izvzamemo mogoc scenarij biturbo sistema, kjer mala turbina skrbi za navor na nizjih obratih, velika pa na vecjih. Ampak avto za 15kEUR tega sistema nima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
hojnikb ::
sj twinscroll turbina je praktično skor tako, kot da bi mel sekvečni turbo setup.
Pa down low je tudi važno kako so ventili, odmična gred, sam flow glave narejeni, ne samo turbo. Ni vse displacement, je pa res, da če je vse enako, je več bolje.
Pa down low je tudi važno kako so ventili, odmična gred, sam flow glave narejeni, ne samo turbo. Ni vse displacement, je pa res, da če je vse enako, je več bolje.
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba na 1.9 tdi, škoda, seat (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10198 (8435) | m0LN4r |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110078 (68960) | Berserker |
» | Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13847 (10959) | nekoman |
» | Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28074 (23114) | spirit |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53176 (50057) | Matwic |