» »

Nakup avtomobila za na AC

Nakup avtomobila za na AC

iso2000 ::

Imam Berlinga, počasi bo star 2 leti. Ima 1.6 HDi s 120KM. Na dan prevozim ca. 70km AC, ter ostalo regionalke. Skupaj okrog 100km "jajcanja" med sluzbo in domom. Zame je ta motor dovolj zmogljiv in obenem varčen, da se varno in v skladu z omejitvami prevažam naokrog. Poraba je stalno pod 6l/100, nekje 5.5-5.8 se mi giblje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iso2000 ()

dxx ::

Dnevna relacija cca 25km v eno smer. 15km avtoceste, ostalo mesto.
Na avtocesti vozim, kadar ni zastojev cca 115kmh, mesto po omejitvah.
Imam:
-Toyota auris, diesel 2.0 124km, l.2007, poraba povprečno 6,3
-Dacia dokker, diesel 1.5 90km, l.2017,poraba povprečno 5,8
-Honda civic,bencin 1.4 90km, l.1990, poraba povprečno 7,5
-Honda civic, bencin 1.6 131km, l.1990, poraba povprečno 8,5

Pozabil dodat, to so številke porabe med poletnim časom. Pozimi se s Hondama ne vozim, auris in dokker sta v uporabi čez celo leto. Pozimi jima poraba skoči za cca 3dcl

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dxx ()

abrezo ::

1.6 dizel čisto dovolj za tako kratko relacijo. Motorji sami niso več tak problem, še posebej če ga mal spucaš na AC, meni se bolj zdi danes problem udobje v avtomobilu (sedeži, zvočna izoliranost).

bambam20 ::

abrezo je izjavil:

1.6 dizel čisto dovolj za tako kratko relacijo. Motorji sami niso več tak problem, še posebej če ga mal spucaš na AC, meni se bolj zdi danes problem udobje v avtomobilu (sedeži, zvočna izoliranost).


Problem je sledeči, da ima 1.6 dizl veliko manj navora in posledično se avto slabše premakne. Sploh, ko je govora o avtih tipa superb in podobno.

Tukaj ni za varčevatm samo zato da bi na koncu ceneje 250€ pri zavarovanju in cestnem skladu.

dxx ::

Zadeva se čist ok premakne, le pri prehitevanjih moraš biti malo bolj pazljiv. Če nisi nek dirkač, je 1.6 čist ok.

Siddh ::

Še v kombiju je 1.6 dovolj, ne vem zakaj nebi bil v navadnem avtu. Pa se da z njim prehitevat tudi pri 130 in več. Itak na avtocesti ne rabiš v sekundi pospešit iz 130 na 160 za prehitevanje.
Ne vem zakaj vsi vsiljuejo ta 2.0 TDI vsepovsod, ni nek presežek napram drugim motorjem.


zobnik ::

Zadnjič sem imel na regionalni porabo plina samo 6.5l, to je mal pod 4 evre/100km....vožnja 50-90km/h...vmes se enkrat dvignil iz 200m na 1000m in nazaj, ovinkasta gorska cesta. Prevozil 400km v tistem dnevu.

se prav 16 evrov/ 400km

Povprečje pa imam 8l, pa sem v hribih doma in se mi pri vsakem avtu dvigne poraba za 1l povprečja pa še varčujem ne,

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

bambam20 ::

dxx je izjavil:

Zadeva se čist ok premakne, le pri prehitevanjih moraš biti malo bolj pazljiv. Če nisi nek dirkač, je 1.6 čist ok.



Mhm. Si vse povedal. Če nisi dirkač se vzame 2.0. Če si dirkač pa nekaj, kar je 3.0d. 1.6 vzamejo reveži, ki bi pa ne morejo. Jih srčeujem po AC-ju ko posšejujejo 3 dni skupaj.

Siddh je izjavil:

Itak na avtocesti ne rabiš v sekundi pospešit iz 130 na 160 za prehitevanje.
Ne vem zakaj vsi vsiljuejo ta 2.0 TDI vsepovsod, ni nek presežek napram drugim motorjem.



Rabiš, ker mene oviraš. Boš zdaj sem potegnil francoska skropucala? lol

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Utk ::

Če nisi dirkač se vzame 2.0. Če si dirkač pa nekaj, kar je 3.0d. 1.6 vzamejo reveži, ki bi pa ne morejo. Jih srčeujem po AC-ju ko posšejujejo 3 dni skupaj.

To reče nekdo, ki je za zadnji nov avto kupil forda b-max.

bambam20 ::

Utk je izjavil:


To reče nekdo, ki je za zadnji nov avto kupil forda b-max.


Če sem ga kupil ne pomeni, da ga vozim jaz :).

Siddh ::

Nikogar ne oviram. Sem pa večkrat v koloni za kakim golfom ali pa raje passatom z 2.0 TDI značko, ko noče peljat več kot 70 po regionalki.
Po avtocesti vozim 130 do 140. Če že moram koga prehiteti grem mimo ko je prehitevalni prost potme pa nazj na voznega. Če pa ti hitreje voziš in te slučajno oviram z mojimi 140 kmh na voznem pasu pa je to izključno tvoj problem. Point je da je 1.6 turbodizel dovolj za normalno vožnjo po avtocesti, tudi če moraš prehitevat. In to celo v kombiju.


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Siddh ()

SimplyMiha ::

Te 2.0 TDI vam vsiljujejo iz enega zelo enostavnega razloga: ker jih vse težje prodajo. Ne nasedat tem "stručnjakom". Dizli 2.0 so passe in kdorkoli trdi drugače, nima pojma ali pa to počne iz gole zlobe.

Sam vozim 1.6 in imam 4.5-5 porabe pri vožnji po omejitvi (+- 5km/h) tudi na klancih, kot je višnjegorski. Bo pa to moj zadnji dizel - naslednji (čez 3-4 leta) bo že spodoben električen oz. hibridni.

NikolormousB ::

Še dobro, da imamo vsi enake potrebe in želje, a ne?

springfield ::

bambam20 je izjavil:

Če nisi dirkač se vzame 2.0. Če si dirkač pa nekaj, kar je 3.0d. 1.6 vzamejo reveži, ki bi pa ne morejo.

Taki ste pa največji talenti, avto za 60k+, šparalo se bo pa pri gorivu :)) Če se imaš za dirkača, imaš bencinarja, vse ostalo samo butl izpadeš.

SimplyMiha ::

NikolormousB je izjavil:

Še dobro, da imamo vsi enake potrebe in želje, a ne?


Ko se te potrebe in želje ne skladajo z razmerami, je bolj smotrno obrzdati svoje adrenalinske težnje. Dirkalniki pač nimajo kaj iskat izven poligonov.

Utk ::

Jaz bi prej rekel, da 2,0 s 170 konji in več, v kakem audiju in podobno, vzame veliko tistih, ki bi, pa ne morejo. Še zmeraj se vozijo 80 potem naokoli, ne ker bi šparali, ampak ker nimajo občutka. Potem kupijo še močnejši avto, ker s prejšnim se nekako niso počutli it 90. Pa v resnici ne pomaga niti 300 konjev. Pravi manijak bo tudi s katrco hitrejši od 99% ljudi na cesti, na avtocesti pritiskat zna pa itak vsak bedak, vsaka kanta gre danes 180, več je težko realno vozit, niti ni strašno zanimivo.

SimplyMiha ::

Naj pripomnim še, da je treba upoštevati tudi težo vozila, ne samo moč motorja. Če vzamete pol težji avto z nekaj več konji, občutek seveda ni nič boljši. Opažam, da veliko ljudi naredi to napako.

Zgodovina sprememb…

jizzer ::

Moja aktualna izkušnja je, da sem nabavil golfa varianta 1.3kkg, 1.6, 110HP. Po 14 dneh vožnje mi je malo žal da nisem res vzel 2.0 z 150HP. Saj avto potegne in nima problemov prit do 140/150 vleče se potem proti 180/190, ampak je čist ok ker 99% časa vozim pod 150 (avtocesta). Za 150km dnevno in tempomat med 110 in 130, več kot ok. Se mi zdi da sem prej brez tempomata vozil dosti hitreje:)
Če pa bi še enkrat kupoval pa bi vzel 2.0 in več konjev. Jaz ti predlagam peugeota ;) Pričakuj pa porabo okoli 6-6.5

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jizzer ()

Ted ::

Vozim Toyoto z 1.4 dizlom, 90KM in 6. prestavami. Presenetljivo je hitra na avtocesti, potovalna hitrost okrog 150-160km je relativno udobna (malce glasno v kabini). Če sem v avtu sam so pospeški relativno ok, se pa hitro poznajo dodatni potniki. Poraba tudi pri zelo hitri vožnji na avtocesti ne preseže 6 litrov.
Mah...

Meizu ::

anthony1337 je izjavil:

Za potrebe službe bom dnevno delal 110km, praktično 99% od tega avtoceste. Strateško gledam 2015 letnike, dizelaše z ročnim menjalnikom. Nagibam se k Octaviji in Peugeot 308 ali 508. V dilemi sem zgolj z mašino, nevem ali bo dovolj 1.6 za na avtocesto (še posebej ker se nikoli ne peljem zgolj 130km/h) ali bo boljša izbira 2.0 (110/115 vs 140/150 konj). Glede porabe predvidevam, da nima veze. Z 1.6 mašino bi rad prišparal na zavarovanju in nabavni ceni avta. Mogoče lahko kdo iz prve roke pove če je za omenjena vozila 1.6 na AC premalo? Še najbolj se nagibam k Peugeot 308 SW, kakršnakoli graja okrog njega? Morda kakšna druga P/P znamka?
Hvala za odgovore v naprej :)


Jaz izpod 150km za AC sploh ne bi gledal. Dobro 140km je se pass. Ampak izpod tega res ne.

Prej sem imel KIA Ceed 1.6 CRDI 116KM in ja ok, nekako je slo, ampak prvi resnejsi klanec in je blo treba nabijat obrate. Zdaj imam Astro ST 165km cipirano na 210km in razlika je kot noc in dan. Ze pred cipiranjem je bila na AC totalno na izi. Pri 130km/h so obrati na 2k v 6. prestavi, poraba minimum, tudi pri 160km/h si se vedno na cca 2500rpm, tako da se da tudi pri 160km/h tempomat upalit, masina se ne dere ker ni na bajnih obratih...

Razlike v zavarovanjih so minimalne, bos pa prisparal pri cestni taksi seveda, ce vzames 1.6 motor. Ampak realno, izven hatchbackov bi se jaz izogibal 1.6 dizlov.

Tudi ce gledamodva motorja (za primer karavana) z istimi konji ampak razliko v prostornini (npr. 1.6 120km pa 2.0 120km) je razlika vec kot ocitna, 2.0 motor v nizkih vrtljajih precej lazje premakne 1500kg pleha, pac vecji atmosferski navor in to je to.

Mocnejsi dizli imajo tudi seveda daljse brzine, pri moji Astri sploh ni tako hudo obcutit da vozis dizla. Z izjemo prve, ki je se vedno kratka so vse ostale brzine precej lepo razpotegnjene in je ze skoraj obcutek, kot da bi vozil nekega bencinarja ampak z veliko vec navora na razpolago.

pegasus ::

Fiatov 1.6 dizl ima 320Nm navora in v šesti pospešuje bolje kot moj Subaru v tretji. Če voziš mirno in lepo, je vožnja tudi z 0.9 motorjem pri današnjih 1t+ težkih kočijah prijetna in udobna. Večje moči in navor rabiš samo, če zavestno želiš neudobno vožnjo.

Meizu ::

pegasus je izjavil:

Fiatov 1.6 dizl ima 320Nm navora in v šesti pospešuje bolje kot moj Subaru v tretji. Če voziš mirno in lepo, je vožnja tudi z 0.9 motorjem pri današnjih 1t+ težkih kočijah prijetna in udobna. Večje moči in navor rabiš samo, če zavestno želiš neudobno vožnjo.


Lahko ima 320nm navora, ampak do 1500rpm je njegov ne-prisilno polnjen navor bolj ubog v primerjavi z 2.0 masino.

Najbolj se pozna ko furas masino npr v 4. Pri cca 50-55kmh. Ali pa ko startas v 2. brzini (ce je avto ze v teku). 1.6 bo pri 1.5 tonski ladji kar malo pokolcal. 2.0 nic ne briga kaj se dogaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

pegasus ::

Če te skrbijo taki detajli, potem res potrebuješ električen avto ... ker ICE enostavno v svojem dizajnu ni primeren za tak režim delovanja.

Meizu ::

pegasus je izjavil:

Če te skrbijo taki detajli, potem res potrebuješ električen avto ... ker ICE enostavno v svojem dizajnu ni primeren za tak režim delovanja.


Prej bi rekel obratno - ce se vozis samo po mestu in prevazas v avtu le sebe in eno mercatorjevo vrecko potem ti res ni treba skrbet za te “detajle”.

pegasus ::

V splošnem drži; če ciljaš mene konkretno, grem v mesto peš, na AC pa uživam (kadar se da in ni povsod štau) v avtu, ki je imel nov 14s do 100, danes ima še nekaj več.

otago ::

Ob prebiranju te teme se samo sprasujem, kaj pocnem z 1.6 motorjem, 90KM, dnevno 30km+ na AC (brez omejitev). Seriously.

A zdaj je treba se izgovore na netu iskat, da bi si kupli boljsi avto?

facepalm ::

za 100km dnevno po AC je dober vsak avto. tudi clio 1.2 za 100km dnevno po regionalki pa priporocam nekaj udobnega s proznim motorjem.

Meizu ::

pegasus je izjavil:

V splošnem drži; če ciljaš mene konkretno, grem v mesto peš, na AC pa uživam (kadar se da in ni povsod štau) v avtu, ki je imel nov 14s do 100, danes ima še nekaj več.


Ne ciljam nate, samo hotel sem povdarit da za normalno lepo zvezno voznjo briganje o razpolozljivem navoru masine preden kikne turbo ni glih detajl ampak kar pomembna stvar, vsaj glede na moje izkusnje, sploh ce tovoris nonstop nekaj s sabo ali pa ce se ne vozis v sluzbo sam npr. ampak v stirih npr.

1.5t karavan s stirimi potniki in 1.6 dizlo je kar precej sluzast in ga je kar mucno po avtocesti dinamicno vozit. Seveda, ce pricapljas do 120km/h in udaris tempomat je vseeno.
Potem pa prides na regionalko ali pa na kaksne bolj razgibane relacije in sele vidis kako len postane tak avto pod danimi pogoji.

otago je izjavil:

Ob prebiranju te teme se samo sprasujem, kaj pocnem z 1.6 motorjem, 90KM, dnevno 30km+ na AC (brez omejitev). Seriously.

A zdaj je treba se izgovore na netu iskat, da bi si kupli boljsi avto?


Ne vem, kako ti to razumes. Seveda, tudi s katro se da prit kamorkoli.

Ko pa kupujes rabljen avto npr. je razlika med 90km jajcki in 150km masino v ceni precej minimalna, jasno je 150km avto veliko udobnejsi in odzivnejsi pri taksnih relacijah kot pa 90km skuter.

Ce imas hatchbacka seveda se gre. Za dizel karavane je to absolutno presvoh.

facepalm je izjavil:

za 100km dnevno po AC je dober vsak avto. tudi clio 1.2 za 100km dnevno po regionalki pa priporocam nekaj udobnega s proznim motorjem.


Dobre zivce imas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Sparkxl ::

Ko berem te poste se mi resno postavi vprašanje le kako jaz preživim dnevno na AC s 110km in še 1x nisem čutil pomanjkanja. Celo znanost delate za 100km dnevno, za sposobnega voznika je še clio 1.2 dovolj za tako relacijo.
Ob prebiranju teh debat pridem tudi do zaključka da sem očitno bogat, ker delam tako relacijo dnevno in to z bencincem in si lahko privoščim povprečno porabo 6.5. Za te kilometre na traktorja še pomislil nebi in to iz enega samcatega razloga: žaganje, ropotanje in tresenje dizla, sploh VW 1.6tdi. Sem imel na testni vožnji octavio s tem motorjem. Ko sem avto izklopil po 20 km sem si oddahnil

K0l1br1 ::

Sami ultra puristi z izostrenim občutkom za melodijo motorja

GR2 ::

Sparkxl je izjavil:

Ko berem te poste se mi resno postavi vprašanje le kako jaz preživim dnevno na AC s 110km in še 1x nisem čutil pomanjkanja. Celo znanost delate za 100km dnevno, za sposobnega voznika je še clio 1.2 dovolj za tako relacijo.

Tukaj si imel verjetno v mislih tudi naše uboge plače, če bi imel neomejeno denarja, pomoje ne bi bil zadovoljen s 110KM.
Glede na to kako vozi 99% ljudi, verjamem da ne čutijo pomanjkanja. Recimo kar je povsem odprtih ravnin iz Kranja in Naklega, zame je normalna hitrost 120, ostalim je očitno 80 normalno.
To je zame kot bi stali na mestu, če bi lahko, bi jih samo frcal iz ceste kot nadležne muhe. Večkrat tudi probam zavret proti nuli, noben se ne oddaljuje kot bi se moral, ampak izgleda kot bi stali na mestu.
Sam sem tako primoran biti neprestano na levem pasu, podobno kot bi vozil rešilca ali policijski avto.
Fak, še z 1.0 50KM sem prišel do tistih 120, le da precej kasneje kot zdaj z 1.6T 200. Pa še s tem vedno čutim pomanjkanje, pa saj dovolj hitro pospešuje, ampak še vedno ni to to.
Glede užitka je nekje 10-20% več kot navaden 1.6, res da sem se malo že razvadil, ampak od vožnje enako nimam nič, sploh v tem bolnem prometu moraš biti nor da greš na cesto zaradi užitka.
Danes sem videl X5 M50d, 380KM in 740Nm, to bi pomoje že bilo ok, edino ne vem kako gre po ovinkih, čeprav gume ima precej široke, 255 in 285.

Kje je sweet spot za po AC in za po regionalki, bo moral povedat nekdo ki je vozil tudi nekaj avtov med 200 in 500KM. Ne govorim o tem kaj je smiselno z našimi bogimi plačami, govorim če bi imel neomejeno denarja.
Po AC je pomoje meja lahko precej višja, ker prehitevanje ni niti približno tako zahtevno, tako da lahko pomoje BP voziš tudi avto s 1000Nm.

Zastopim če bi se vsak dan peljal po AC iz Radovljice do Kranja, to res nima smisla vsak dan dirkati in se gibati med 130 in 160 (tudi sedaj po regionalki sicer nima smisla, ampak sam res ne maram cijaziti), pač voziš lepo okoli 130 in prehitevaš s tem kar da od sebe 6. prestava, ker drugače moraš neprestano šaltati med 5. in 6.

Pa pleha je na cesti res preveč, to bi se moral podražiti bencin najprej za 2x, potem nekje proti 5x, da ostanemo na cesti samo še tisti, ki smo je najbolj vredni. Zdaj ima res vsak kurac avto, to ni OK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

K0l1br1 ::

Ti itak nisi čist v glavi.

otago ::

Vsak si naj kupi avto, ki si ga lahko privosci in mu je vsec. Nisem faus. Ampak ...

Voznja 18-2 200kmh je norost (v slo). Imeti super duper avto na slovenskih avtocestah, kje je omejitev 130 (obcasno 100), nadalje so radarji. V prometnem toku so tudi cisto povprecni janezi s cisto povprecnimi avtomobil in vozijo okrog 120kmh. Ker vozni park ni najboljsi, ker sparajo. Dodaj se gradbisca, razne geisterfahrer, nakljucne nesrece. En tak pajac z voznjo 180+ je nevaren.

Drugo je, ce bi avto spraseval za kaksno nemsko 6/8 pasovnico (+odstavni pasovi). Tam imas kulturo sovoznikov, da se umikajo, varnejsi,boljsi vozni park.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

Utk ::

Pa pleha je na cesti res preveč, to bi se moral podražiti bencin najprej za 2x, potem nekje proti 5x, da ostanemo na cesti samo še tisti, ki smo je najbolj vredni. Zdaj ima res vsak kurac avto, to ni OK.

Itak da je pleha prevec in gorivo prepoceni, ce ste na cesti taki kreteni. Pa tudi iz zaprtih oddelkov danes ze vsakega spustijo. In po katerem kriteriju si ti vreden kake ceste, poznam penzioniste, ki na biciklu naredijk tistih tvojih 5000 km letno. Kreten. Misljeno kot zaljivka.

GR2 ::

K0l1br1 je izjavil:

Ti itak nisi čist v glavi.


0:26-0:30 je zame idealno za prehitevati, tako da je proti meni še ta črn Golf GTI en noob. Ne vozim pa v rdečo kot ta, zato mi tudi uspeva taka vožnja že 10 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

m0LN4r ::

anthony1337 je izjavil:

Za potrebe službe bom dnevno delal 110km, praktično 99% od tega avtoceste. Strateško gledam 2015 letnike, dizelaše z ročnim menjalnikom. Nagibam se k Octaviji in Peugeot 308 ali 508. V dilemi sem zgolj z mašino, nevem ali bo dovolj 1.6 za na avtocesto (še posebej ker se nikoli ne peljem zgolj 130km/h) ali bo boljša izbira 2.0 (110/115 vs 140/150 konj). Glede porabe predvidevam, da nima veze. Z 1.6 mašino bi rad prišparal na zavarovanju in nabavni ceni avta. Mogoče lahko kdo iz prve roke pove če je za omenjena vozila 1.6 na AC premalo? Še najbolj se nagibam k Peugeot 308 SW, kakršnakoli graja okrog njega? Morda kakšna druga P/P znamka?
Hvala za odgovore v naprej :)

Jaz ti svetujem, nemskih 2.0 (110/115), ce se sam vozis. 140/150 rabis, ce imas rad tist mal plusa pri pospesku oz. vozis polno nalozen avto.
Jaz sem imel na kratki relaciji 20km v Nemciji porabo tocno 5,8L po spritmonitorju (140-150kmh tempomat) (Smrdljivi dizel seveda), na regionalki pa 5,5 (105 tempomat).

Priporocam 2.0 TDI v vsakem primeru.

PS: Berem nekatere komentarje in opazam, da vecina vsak dan divja na siht, medtem ko imamo slovenci omejitev 130 in 110, nemci se pa lagano sportski vozijo, povprecno 120-140 pa nimajo omejitev. Razmerje med divjakom in lagano sportski je tle okol 1:100, ce gledam tiste, ki grejo zjutraj na delo in popoldan domov. Divjajo tisti, ko jim vse drugo po glavi hodi, ampak sigurno ne, varna pot do sluzbe in domov. Potem pa zaradi takih, je skor vsak dan neka nesreca in gneca.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Siddh ::

Meizu je izjavil:



ne ciljam nate, samo hotel sem povdarit da za normalno lepo zvezno voznjo briganje o razpolozljivem navoru masine preden kikne turbo ni glih detajl ampak kar pomembna stvar, vsaj glede na moje izkusnje, sploh ce tovoris nonstop nekaj s sabo ali pa ce se ne vozis v sluzbo sam npr. ampak v stirih npr.



navor preden turbina požene, ni pomembna stvar ker imaš prestave in voziš v območju kjer turbina dela. modernim avtom turbina že dela pri 1500 vrtljajih ali manj.


Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Siddh je izjavil:

Nikogar ne oviram. Sem pa večkrat v koloni za kakim golfom ali pa raje passatom z 2.0 TDI značko, ko noče peljat več kot 70 po regionalki.
Po avtocesti vozim 130 do 140. Če že moram koga prehiteti grem mimo ko je prehitevalni prost potme pa nazj na voznega. Če pa ti hitreje voziš in te slučajno oviram z mojimi 140 kmh na voznem pasu pa je to izključno tvoj problem. Point je da je 1.6 turbodizel dovolj za normalno vožnjo po avtocesti, tudi če moraš prehitevat. In to celo v kombiju.

Jaz pa vidim vse drugo, samo to ne. Kaj pa zdej?

Vidim en kup navitih kinderjajck, pa noben ne upa hitreje vozit, ker jim od obratov uha raznese
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Siddh ::

Potem pa rabiš bolše živce :D


GR2 ::

Utk je izjavil:

In po katerem kriteriju si ti vreden kake ceste, poznam penzioniste, ki na biciklu naredijk tistih tvojih 5000 km letno.

6000km sem naredil letos, oz. po tolk prvi servis, na servisu so se verjetno tudi dobro nasmejali, 25kEUR avto in 6000km.
Zakaj ne več? Prvi razlog, škoda denarja za bencin, kot sem že rekel, ko pridem iz vožnje, je ponavadi enako kot če ne bi šel. Karkoli na kompu ti da več užitka.
Tista prehitevanja, ki mi dajo nekaj malega zadoščenja, pa tudi že sama vožnja s polnim pospeševanjem in gibanjem med 100 in 120, pa lahko opravim že na poti na šiht.
Pa teh 18,5km v eno smer meni nikakor ni malo, ampak se mi že kar vleče. Normalno mi je do nekje 10km. AC je drugo, tam je normalno 25-50km.
Drugi razlog, preveč počasnih voznikov na cesti, saj mogoče ni tako napačno če jih moraš prehitevati, iz istega razloga imaš v NFS traffic, drugače bi bilo preveč dolgočasno, ampak jih je res preveč.
Tretji razlog, pomanjkanje prostega časa.

Zakaj 200KM avto? To je po mojih izkušnjah minimalno za vožnjo po regionalki, že tako je včasih težko prehiteti kak tovornjak. Res pa da tudi tam kjer jih uspem prehitet, niso problem konji, ampak prekratke ravnine in s tem preglednost.
Da bi imel avto, ki bi ga bilo res užitek vozit, zadnjič sem gledal na Youtubu Abarth 500 s 300KM. Oz. karkoli s sub 5s do 100 bi bilo OK. Ampak to stane $, že to kar imam je resno pushing it.

Drugače sem pomoje kar čist, recimo pešci pred prehodom, če jih vidim že veliko prej, se ne ustavim tik pred prehodom, ampak za njihov piece of mind ter da se ne sprašujejo če gredo lahko čez, raje ustavim 10-20m pred prehodom. Potem otroci ob cesti, nasproti avtobus, ne grem naprej s 50, ampak zmanjšam proti 10km/h. Takih stvari ne delajo niti po vaše varni vozniki. Tam kjer sam pritiskam, ne bo nobenih posledic za nikogar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

K0l1br1 ::

Če nimaš za bencin, si kupi bicikl. Se bo več stvari poslihtalo

IL_DIAVOLO ::

Saj smo ze ugotovili, da nimas ravno obcutka za to kaj je normalno in kaj ni. Te stvari, o katerih tukaj pises, pa so vsakemu laiku dane v podzavest in o tem niti ne govori/pise.

Tebi je ze fascinantno, da stisnes sklopko, preden menjas brzino.

GR2 ::

Kar mi je res najboljše pri vožnji je dodajanje ravno prav plina pri prestavljanju navzdol, ker nikoli ne moreš biti perfekten v tem, tako da je vedno izziv.

Ne da nimam za bencin, bencin je stvar ki jo je zelo škoda, ker gre v nič. OK je edino, če se gre za prevoz do šihta, za tja itak nimaš neke izbire, razen če se ti da vsak dan čakat na avtobus. Pa še plačan imaš prevoz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

K0l1br1 ::

Izziv je znati Slap pri Savici na pamet. Sklopko in gas celo slaboumne ženske znajo pritiskati, kamo li idioti.

hojnikb ::

Siddh je izjavil:



ne ciljam nate, samo hotel sem povdarit da za normalno lepo zvezno voznjo briganje o razpolozljivem navoru masine preden kikne turbo ni glih detajl ampak kar pomembna stvar, vsaj glede na moje izkusnje, sploh ce tovoris nonstop nekaj s sabo ali pa ce se ne vozis v sluzbo sam npr. ampak v stirih npr.


navor preden turbina požene, ni pomembna stvar ker imaš prestave in voziš v območju kjer turbina dela. modernim avtom turbina že dela pri 1500 vrtljajih ali manj.

dejmo si ze ubit v glavo, da turbina dela skos kadar je motor vklopljen.
#brezpodpisa

Meizu ::

Sparkxl je izjavil:

Ko berem te poste se mi resno postavi vprašanje le kako jaz preživim dnevno na AC s 110km in še 1x nisem čutil pomanjkanja. Celo znanost delate za 100km dnevno, za sposobnega voznika je še clio 1.2 dovolj za tako relacijo.
Ob prebiranju teh debat pridem tudi do zaključka da sem očitno bogat, ker delam tako relacijo dnevno in to z bencincem in si lahko privoščim povprečno porabo 6.5. Za te kilometre na traktorja še pomislil nebi in to iz enega samcatega razloga: žaganje, ropotanje in tresenje dizla, sploh VW 1.6tdi. Sem imel na testni vožnji octavio s tem motorjem. Ko sem avto izklopil po 20 km sem si oddahnil


Aja torej zdaj so mocnejse masine ze za nesposobne, sposobni ste pa tisti, ki vozite 50km skuterje. Hehe.

Glede teh traktorjev si pa ocitno ostal tam nekje leta 1987.

norc ::

GR2 je izjavil:

K0l1br1 je izjavil:

Ti itak nisi čist v glavi.


0:26-0:30 je zame idealno za prehitevati, tako da je proti meni še ta črn Golf GTI en noob. Ne vozim pa v rdečo kot ta, zato mi tudi uspeva taka vožnja že 10 let.


Se podpišem pod Kolibrija... Hint: Glej črte na cesti.... Upam, da ko se sklatiš iz ceste ne pospraviš še koga...
Nasproti ti čez ta hribček po pasu za zavijanje levo pravilno pripelje motorist ki ga nisi videl/opazil zaradi sonca/stebrička v avtu itd... Sem bil že na drugi strani... Sploh štajerci (osebne izkušnje) imajo radi taka prehitevanja izven naselja, nato pa čez 40km stojimo en za drugim pred semaforjem...

//sem nehal futrati trole //

OnTopic: Dnevno delam 110-150km v 15let starem 1.6Na francozu, 95% časa sem v avtu sam, 50% avtocesta, 45% regionalka, avto žre ~7.5l/100 če se vozim normalno. Sodeč po internet komentarijh bi avto moral že razpasti.

Po osebnih izkušnjah: 1.5 in 1.6 mašine so povsem dovolj za vsakdanjo vožnjo, sploh če avto nima 2 toni je poraba precej nižja. 2x na leto ko greš na dopust in je avto polno natovorjen požreš nekoliko slabšo odzivnost... si itak na dopustu :) Povsem OK pa sem odpeljal LJ-Milano z 0.9 turbo bencinarjem, tempomat na 130 ves čas, pogrešal sem le 6 prestavo, ker je vseeno nekoliko glasnejši. Poraba 5.0l/100.

Če bi menjal avto, bi po trenutnih osebnih željah za večinsko avtocesto vzel 2.0 dizla ~150km (avto velikosti 1.5+tone a'la passat, monedo, laguna,.. sem višjerasel in razred nižje je dejansko manj prostora...) Osebno bi vzel še avtomatika, in požrem ~liter višjo porabo v primerjavi z 1.6 (1.6: ~5-6L, 2.0: 6-7.5L). Razlogi: pri nakupu rabljenega ni velike razlike v TOC, in večino teh 2.0 mašin ima že znane poporodne težave odpravljene. Ker sem, če je varno, rad tudi nekoliko hitrejši, bi vzel kot bonus še par deset konjev in več navora... Če bi dobil dober deal za avto z manjšo kubituro (vseeno za tako težo je verjetno res ~110konjev minimum) bi verjetno potrpel.

bambam20 ::

SimplyMiha je izjavil:

Te 2.0 TDI vam vsiljujejo iz enega zelo enostavnega razloga: ker jih vse težje prodajo. Ne nasedat tem "stručnjakom". Dizli 2.0 so passe


A tako. Zakaj je potem večina nemških dizlov z 2.0 motorji? Seveda, ker jih vsiljujejo. lol

springfield je izjavil:


Taki ste pa največji talenti, avto za 60k+, šparalo se bo pa pri gorivu :)) Če se imaš za dirkača, imaš bencinarja, vse ostalo samo butl izpadeš.


Spet si pameten, da ti škodi. Kdo si ti , da boš durgemu pametoval kaj želi kušit za 60 jurjev. SI dal kaj zraven? Sama zavist te gloda. Pa še bolj te bo glodala-

facepalm je izjavil:

za 100km dnevno po AC je dober vsak avto. tudi clio 1.2 za 100km


Noro res. Kakšni nasveti. zdej bom kupil cliota 1.2.

Sparkxl je izjavil:

Za te kilometre na traktorja še pomislil nebi in to iz enega samcatega razloga: žaganje, ropotanje in tresenje dizla, sploh VW 1.6tdi. Sem imel na testni vožnji octavio s tem motorjem. Ko sem avto izklopil po 20 km sem si oddahnil



Octavia je nižji rang. Jezus marija, kakšni reveži ste tle. Res.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

libreus ::

Zdravo,

si bom sposodil tole temo za specifično vprašanje. Od prijatelja imam možnost kupiti Audi A4 Allroad 2.0 TDI (130 kW, 177 KM), letnik 2012. Ima krepko čez 200km. Za zgodovino me ne skrbi, ker je prijatelj zares ljubitelj avtomobilom in skrben lastnik. Avto je pred dvema letoma sam uvozil iz Nemčije od 1. lastnika, ki je v glavnem vozil AC. Tudi sam je vozil večinoma AC.

Vprašanje je ... je avto s tolikšni kilometri smiselno kupovati - koliko prevoženih kilometrov lahko pričakujem brez težav. Ima kdo neposredne izkušnje? Avto je trenutno ocenjen na 17.500 €.

Hvala za nasvete.

Machete ::

@libreus: Jaz bi ga vzel, ampak za 10-12K€ ne pa za 17! Jaz sem boljšega prodal komaj za 11..
Če imaš pa šanso vzemi 3.0 in 245KM. Samo enkrat se živi in razlika je precejšnja.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poraba na 1.9 tdi, škoda, seat (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
748863 (7100) m0LN4r
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446102930 (61812) Berserker
»

Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7512640 (9752) nekoman
»

Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5326567 (21607) spirit
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14651057 (47938) Matwic

Več podobnih tem