Forum » Igre » UnrealEd 2
UnrealEd 2
Flamer ::
Živjo. Zanima me če kdo ve kako se nardi da se premična vrata odprejo če streljaš vanje. ali pa da bi moral čakati 10 sekund da bi se odprla?
Aja, pa mogoče kdo ve kje se dobi redeemer?
Aja, pa mogoče kdo ve kje se dobi redeemer?
- premaknil: ToniT ()
jlpktnst ::
glej dm-turbine(vrata k shield beltu) pa dm-codex(vrata k nevidnosti), raztolmačenje:
ko nardis mover greš na properties, bDamageTriggered das na true, potem pa lahk se reguliras to (DamageTreshold - bo zadostovalo kar na 0, več daš če hočeš da je za trigger več poškodbe...)
DelayTime je kot lahko uganeš čas preden se mover premakne.
big gun-> actor.inventory.weapon.tournamentWeapon.warheadLauncher (Botpack.WarheadLauncher)
Kot vidiš je vse preprosto in precej logično:) le malo 'hekanja' potrebuje in precej preizkušanja...
LP
ko nardis mover greš na properties, bDamageTriggered das na true, potem pa lahk se reguliras to (DamageTreshold - bo zadostovalo kar na 0, več daš če hočeš da je za trigger več poškodbe...)
DelayTime je kot lahko uganeš čas preden se mover premakne.
big gun-> actor.inventory.weapon.tournamentWeapon.warheadLauncher (Botpack.WarheadLauncher)
Kot vidiš je vse preprosto in precej logično:) le malo 'hekanja' potrebuje in precej preizkušanja...
LP
Red_Mamba ::
nej še jst uletim, bi bil kdo od vaju zainteresiran bi naredili eno ekipo ki bi izdelovala nove mape zašpile in mode? Jaz trenutno delam za ET novo mapo, sem pa pisal tudi že mode za orožja za UnrealTournament.
Ker do sedaj mi vsi neki kritizirajo da to ni vredu pa to ni vredu, ko pa vprašaš če bi ti kdo pomagal pa ni žive duše sej verjetno poznata to
Ker do sedaj mi vsi neki kritizirajo da to ni vredu pa to ni vredu, ko pa vprašaš če bi ti kdo pomagal pa ni žive duše sej verjetno poznata to
jlpktnst ::
sam to lahk rečem da sem len kot gnoj in nesposoben estetik
teorijo unreal edita(engina) pa mal poznam, sam se priporoča da se plate dela v 3dsmax pa pol spravi v editor in tam dokonča...
glede ekipe - verjetno ne (mogoče se premislim)
LP
teorijo unreal edita(engina) pa mal poznam, sam se priporoča da se plate dela v 3dsmax pa pol spravi v editor in tam dokonča...
glede ekipe - verjetno ne (mogoče se premislim)
LP
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Unreal Tournament III (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 15247 (2902) | kuglvinkl |
» | Fortnite (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13279 (8253) | yayo |
» | Far cry 2 (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Igre | 127979 (81791) | Assass1n |
» | Call Of Duty 5 : World at War (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 109757 (86555) | mkonci |
» | Nov popravek in razširitev za Unreal Tournament 3Oddelek: Novice / Igre | 4932 (3501) | Ktj |