Forum » Na cesti » Nov avto za Taščo, zelo specifične zahteve ...
Nov avto za Taščo, zelo specifične zahteve ...
NikolormousB ::
Pravi, da so Renaulti narejeni samo za francoske in španske ceste. In, da so ljudje naivni če mislijo, da bodo ti avtomobili zdržali kolovoze.
A si se ti že kdaj vozil po Franciji in Španiji.
hator ::
NikolormousB je izjavil:
Pravi, da so Renaulti narejeni samo za francoske in španske ceste. In, da so ljudje naivni če mislijo, da bodo ti avtomobili zdržali kolovoze.
A si se ti že kdaj vozil po Franciji in Španiji.
Samo informacijo prenašam. V Franciji se nisem nikoli vozil. Pravijo, da so ceste brez udarnih jam. V Španiji pa sem se pred časom vozil po Kataloniji. Če je tam cesta, so na koroške "kozje stezice"
krneki0001 ::
Druga dva znanca sta šla prodajata starega Subaru Foresterja (ker je preveč pil) . Kupila sta novega Subaru Foresterja z dizel motorju. In pravita, da bosta znorela. Crkuje vse po spisku, več je na servisu kot doma. Zaenkrat še garancija krije, potem ne vesta kaj bosta naredila. Med drugim so po letu dni zarjevele zavore!!! Sama sicer imata tudi vikend.
Subaru in dizel ne gre skupaj. Subaru je vedno bil bencinar. Delat so šli pa dizla samo zaradi bebcev, ki mislijo, da z dizlom šparajo. Vse kar prišparajo pri gorivu + še parkrat toliko potem zmečejo za popravila teh dizlov.
NikolormousB ::
NikolormousB je izjavil:
Pravi, da so Renaulti narejeni samo za francoske in španske ceste. In, da so ljudje naivni če mislijo, da bodo ti avtomobili zdržali kolovoze.
A si se ti že kdaj vozil po Franciji in Španiji.
Samo informacijo prenašam. V Franciji se nisem nikoli vozil. Pravijo, da so ceste brez udarnih jam. V Španiji pa sem se pred časom vozil po Kataloniji. Če je tam cesta, so na koroške "kozje stezice"
Regionalne ceste niso nič boljše kot pri nas, lokalne po kakšnih manjših mestih pa so tudi lahko precej katastrofalne.
Je pa res, da je obvoznica mimo barcelone definitivno bolj urejena kot lokalne ceste na koroškem.
RedDrake ::
Se zahvaljujem za vse nasvete, vse kar ni bilo trolling sem prebral in načeloma upošteval.
Očitno so bile težave tašče povezane z DPF/EGR kombinacijo, problem je sedaj kot kaže rešen, in nujnost menjave je izpuhtela.
Temo se lahko zapre, trolli lahko nadaljujejo tudi po drugih temah, če želijo.
Očitno so bile težave tašče povezane z DPF/EGR kombinacijo, problem je sedaj kot kaže rešen, in nujnost menjave je izpuhtela.
Temo se lahko zapre, trolli lahko nadaljujejo tudi po drugih temah, če želijo.
m0LN4r ::
krneki0001 je izjavil:
Druga dva znanca sta šla prodajata starega Subaru Foresterja (ker je preveč pil) . Kupila sta novega Subaru Foresterja z dizel motorju. In pravita, da bosta znorela. Crkuje vse po spisku, več je na servisu kot doma. Zaenkrat še garancija krije, potem ne vesta kaj bosta naredila. Med drugim so po letu dni zarjevele zavore!!! Sama sicer imata tudi vikend.
Subaru in dizel ne gre skupaj. Subaru je vedno bil bencinar. Delat so šli pa dizla samo zaradi bebcev, ki mislijo, da z dizlom šparajo. Vse kar prišparajo pri gorivu + še parkrat toliko potem zmečejo za popravila teh dizlov.
Posplosevanje je grda stvar, nemci obozujejo dizle ravno zaradi vzdrzljivosti in da prej zrjavi pleh, kot pa kaj crkne.
Starsi moji so imeli do danes 3 dizle, na niti enem ni trebalo nicesar popravljat. Samo servis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
krneki0001 ::
Posplosevanje je grda stvar, nemci obozujejo dizle ravno zaradi vzdrzljivosti in da prej zrjavi pleh, kot pa kaj crkne.
Starsi moji so imeli do danes 3 dizle, na niti enem ni trebalo nicesar popravljat. Samo servis.
enako lahko rečem za subaruja bencinarja. Prej pleh zgnije, kot pa kaj na avtu crkne.
Aston_11 ::
Od tebe sem prvič slišal, da je pri subaruju v navadi menjava vzrajnika kot pri drugih znamkah menjava olja. Ni čudno, da nič ne crkne, ko se pa med rednimi servisi polovico avta zamenja.
krneki0001 ::
Od tebe sem prvič slišal, da je pri subaruju v navadi menjava vzrajnika kot pri drugih znamkah menjava olja. Ni čudno, da nič ne crkne, ko se pa med rednimi servisi polovico avta zamenja.
Sej ni pri subaruju, pri polsubaruju je - pri dizlu. Res pa je da dizla šele 8 ali 9 let delajo in so to začetniške napake. Prej ko slej bo bolj zanesljiv od VAG-ov.
Razlima med vztrajnikom za bencinarja in vztrajnikom za dizla, je pri subaruju skoraj 1:2. Bencinski je težak okoli 12kg, dizelski pa 22kg. Medtem ko je enomasni ponavadi od 8 do 9kg.
Bencinarji imajo zato z dvomasnim vztrajnikom lih tok problemov kot vsi ostali, pa naj bo VAG, toyota al pa subaru - dvomasni vztrajnik je ena izmed večjih bedarij, ki so si jo izmislili in zelo velik fail v vseh avtomobilih. In ponavadi se menja na nekje 300k kilometrov v vseh avtih. Na srečo lahko v subaruja vtakneš enomasnega od starejših subarujev in nimaš nikoli več problemov z vztrajnikom. Pa še cena z montažo in materialom je pol nižja od cene samega dvomasnega vztrajnika.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 98372 (51366) | TheBlueOne |
» | nižji srednji razred - 3 vrata - dizel... (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 85745 (71509) | GrimReaper |
» | Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 58971 (49932) | Mato989 |
» | Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 65871 (49637) | kljhjkhkjh |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29814 (25669) | D3m |