» »

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€

Utk ::

No me veseli, da se strinjamo kdo je zabit, in si naloži celo stran foruma, prebere pa en random stavek vmes in ga gre komentirat. Ker tisto se je nanašalo itak na tiste, ki menjajo na leto ali dve, ki jih je prej omenil Nebivedu. Ne na tiste, ki imajo avto po 10 let.

Aston_11 ::

Težko reči, da se je na kaj nanašalo, če bi se na kaj nanašalo, potem ne bi bilo zapisano kot puhlica, s katero si nimaš kaj pomagati, ker ne veš kaj pomeni. Je pa lepo, da si misliš, da si konkreten!

darkolord ::

krneki0001 je izjavil:

Včasih si kupil avto in si ga imel 10 ali celo 15 let. Danes kupiš avto, se ga naveličaš po enem ali dveh letih in ga zamenjaš. Noben več ne kupuje avta za 10 let ali več.

In tudi firme so naravnane na to. Pač dajo toliko in toliko garancije, potem pa tudi če crkne, samo da crkne izven garancije, pa je dobro.
No, kako se pa to pozna v konkretnem primeru? BMW ima 2 leti garancije, KIA ima 7 let garancije.

SuperVeloce ::

Te garancije so itak hit-or-miss, ne glede na to katera vrsta. Primer dam pri Škodi Octavii karavan 2002, vedno servisirana pri uradnem servisu, vendar bi za popravilo rjastega dela (napihovanje barve) na območju zadnjega brisalca garancija krila le en mali del popravila (nekje 20-30%). Prtlažna vrata so seveda original, tisti del ni bil nikoli obtolčen, ob nakupu je bila rečena garancija za karoserijo (rjavenje/prerjavenje?) pri Škodi 12 let. Očitno pod to garancijo res štejejo le in izključno nosilno karoserijo.

SkIDiver ::

Če bi dobro prebral kaj krije garancija bi zvedel, da krije prerjavenje karoserije iz znotraj navzven. Napihovanje barve pa ni prerjavenje ampak je na tvojo žalost napaka laka karoserije. Nekatera vozila imajo poleg prerjavenja tudi garancijo na napako laka karoserije, vendar ne ravno 12 let.

Garancije na samo karoserijo pa nihče ne da brez, da bi definiral v pogojih garancije kaj se šteje kot garancijski primer.
Če imaš pisno potrdilo prodajalca, da ti dajo garancijo na karoserijo v splošnem pomenu pa se jim s tem vsedi na stol in zahtevaj svoje od podjetja, ki ti je vozilo prodalo s takšno pisno obljubo.

V bistvu je bila 20-30% soudeležba kar njihova dobra volja ali pa kulanca s strani škode, če ti je napihnilo barvo. Pač jasno, napaka tovarne v kvaliteti barvanja, vendar to krije splošna garancija ali pa garancija na lak karoserije.

PS: Tudi sam bi bil jezen, vendar na kvaliteto barvanja pri škodi in samo škodo in ne na servis ali avtohišo, ki je prodala in servisirala vozilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

maxipin ::

Zheegec je izjavil:

Malo glej tudi na udobnost... Večji citroeni, alfa 166, opel insignia je kar se tiče udobnosti čisto drugo, kot Passat recimo. Sam sicer dnevno delam 100+ km pa mi tudi bolj trd avto odgovarja, nekaterim pač ne.


Zakaj bi pa bila Insignia kaj slabša od passata kar se tiče udobnosti, prej bi rekel obratno.

darkolord je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Včasih si kupil avto in si ga imel 10 ali celo 15 let. Danes kupiš avto, se ga naveličaš po enem ali dveh letih in ga zamenjaš. Noben več ne kupuje avta za 10 let ali več.

In tudi firme so naravnane na to. Pač dajo toliko in toliko garancije, potem pa tudi če crkne, samo da crkne izven garancije, pa je dobro.
No, kako se pa to pozna v konkretnem primeru? BMW ima 2 leti garancije, KIA ima 7 let garancije.


Tudi Opel ima 2 leti garancije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: maxipin ()

Utk ::

Ja, opel 2 (če je to še zmeraj res, potem katastrofa), chevrolet pa 3 :)

WarpedGone ::

Sam ne zdej mislt da to pomeni da je chevrolet 'bolje' narejne.
Lahk da je, komot da ne spljoh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Hayabusa ::

Jebeš garancijo, ko te v primeru napak buzerirajo kakor jim ustreza ;((.

Utk ::

Jaz se na garancijo pri avtu pozvizgam. Ce ti crkne karkoli kar realno lahko crkne, garancije ne bo. Ce ti pa crkne nekaj kar ne sme nikoli crknit, ti pa ne bo znotraj garancije, in potem lahko upas da ne bos placal cisto vsega. Vseeno je pa boljsi obcutek, ce je garancija daljsa, ne da ti bi kaj koristilo, ampak malo kaze kolk zaupajo sami vase.

M-XXXX ::

Utk je izjavil:

Jaz se na garancijo pri avtu pozvizgam. Ce ti crkne karkoli kar realno lahko crkne, garancije ne bo. Ce ti pa crkne nekaj kar ne sme nikoli crknit, ti pa ne bo znotraj garancije, in potem lahko upas da ne bos placal cisto vsega. Vseeno je pa boljsi obcutek, ce je garancija daljsa, ne da ti bi kaj koristilo, ampak malo kaze kolk zaupajo sami vase.

Huh? Če je garancija (in se ne gre za potrošni material) ti krijejo. Če nimaš garancije (ali je krajša) ti ne krijejo. Kako ti je lahko tukaj vseeno?

Utk ::

Meni niso še nič krili, niti ne poznam nikogar, ki mu bi. Morda so kakšno cevko kje zamenjali zastonj, ampak pri servisu, ki itak stane dvakat preveč, se to skoraj spodobi.
Stvari, ki so pod garancijo, ne crkujejo. Ker niso nori, da bi to plačevali.
Če ti bo pa samo ena disk ploščica ali pakna od štirih fuč v garanciji, ti je ne bojo zastonj zamenjali, čeprav je jasno, da nisi mogel samo na eno kolo nekaj extra bremzat in je jasno, da je bil material že pri novem zanič. V takem primeru ne moreš čisto nič, razen da ne kupiš več renoja.
No, fino je da imaš čim več garancije, ampak to zato, ker lahko upaš, da boš tolk več brez problemov, ne pa (toliko) zato, da če bojo problemi, da ti bi v resnici kaj krili. Če verjameš, da je opel vseeno bolje narejen od chevroleta, tisto leto garancije več čisto nič ne pomeni, itak morata oba zdržat s celimi mašinami in menjalniki veliko dlje kot imata garancije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Blinder ::

tistim ko je odletel DSG za 5000+€ verjetno bi prišla prav garancija ;) al pa tisti, ko jim grejo injektorji al pumpa pri dizlih.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

Ja ampak komu gre to pri letih in kilometrih, ki jih bi katera garancije še pokrivala. Do 150,000 km ti bojo nekako flikali, da bo skupaj ostalo, potem pa noben nima več garancije.
Če ti pa pri 80,000 razpade dsg, pri rednem vzdrževanju, bi pa moral dobit novega, garancija gor al dol.

Hayabusa ::

Blinder je izjavil:

tistim ko je odletel DSG za 5000+€ verjetno bi prišla prav garancija ;) al pa tisti, ko jim grejo injektorji al pumpa pri dizlih.

http://news.drive.com.au/drive/motor-ne...
Serijska napaka na VAG-u, vprašanje samo če jo bodo priznali tudi v Eu.

SuperVeloce ::

SkIDiver je izjavil:

Če bi dobro prebral kaj krije garancija bi zvedel, da krije prerjavenje karoserije iz znotraj navzven. Napihovanje barve pa ni prerjavenje ampak je na tvojo žalost napaka laka karoserije. Nekatera vozila imajo poleg prerjavenja tudi garancijo na napako laka karoserije, vendar ne ravno 12 let.

Garancije na samo karoserijo pa nihče ne da brez, da bi definiral v pogojih garancije kaj se šteje kot garancijski primer.
Če imaš pisno potrdilo prodajalca, da ti dajo garancijo na karoserijo v splošnem pomenu pa se jim s tem vsedi na stol in zahtevaj svoje od podjetja, ki ti je vozilo prodalo s takšno pisno obljubo.

V bistvu je bila 20-30% soudeležba kar njihova dobra volja ali pa kulanca s strani škode, če ti je napihnilo barvo. Pač jasno, napaka tovarne v kvaliteti barvanja, vendar to krije splošna garancija ali pa garancija na lak karoserije.

PS: Tudi sam bi bil jezen, vendar na kvaliteto barvanja pri škodi in samo škodo in ne na servis ali avtohišo, ki je prodala in servisirala vozilo.


Seveda nisem jezen na avtohišo, saj so bili oni le posredniki glede informacij kar se tiče kritja (od Škode direkt), avtohiša nebi nič prispevala. Barva se je napihnila, ker je spodaj že fino rjavelo, vem zato ker smo popravili kar sami. Barva pa pred tem ni bila kakorkoli popokana ali poškodovana

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

Utk je izjavil:


Če ti bo pa samo ena disk ploščica ali pakna od štirih fuč v garanciji, ti je ne bojo zastonj zamenjali, čeprav je jasno, da nisi mogel samo na eno kolo nekaj extra bremzat in je jasno, da je bil material že pri novem zanič. V takem primeru ne moreš čisto nič, razen da ne kupiš več renoja.


To se lahko zgodi na čisto vsakem avtomobilu, ki ima Valeo zavorne čeljusti kot jih imajo Renaulti. Da bi zavorno čeljust narobe sestavil pa je enostavno nemogoče. In kaj ima sedaj pri tem krivdo Renault, če mu je Valeo dobavil nekvalitetno čeljust ali zavorno ploščico?
Pač takšne stvari se lahko zgodijo ampak se moraš zavedati, da ploščica je potrošen material in jo ne boš dobil v garanciji, če za njeno obrabo ni vzrok v napaki zavorne čeljusti ali pa, da se ti ravno zlomi ali odlepi zavorna ploščica. Obrabi pa dejansko se lahko hitreje zaradi ESP-ja in to celo samo na eni strani ;)

Glede kritja. Prijatelju so na avtu, ki je kupil novega, redno servisiran na pooblaščencu pri 115k km in 26 mesecih od nakupa menjali celoten motor kljub temu, da je imel garancijo samo 24 mesecev. Edini njegov strošek je bil material za veliki servis. Celoten nov motor in delo pa je častil proizvajalec preko pooblaščenega servisa. Sicer je bilo nekaj telovadbe a ko so na koncu ugotovili, da je bila tovarniška napaka, ki je povzročila lom glavne gredi in posledice, ki jih je utrpel motor zaradi loma, motor zamenjali brez problema.

@SuperVeloce zares čudno. Sicer, če se je začelo vse skupaj iz zunanje strani potem defenitivno ne priznajo garancije. Če se začne na notranji strani pleha potem garancijo priznajo. Čeprav tale garancija se prizna pri prerjavenju, ko je že luknja skozi pleh in ta je neumna do konca. Vprašanje pa kaj je zavedeno na reklamacijskem zapisniku in kakšen je konkreten odgovor in utemeljitev zavrnitve oz. delnega stroška s strani Škode.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

tattoo ::

Zanima me, če ima kdo izkušnje z motori ki so v Alfah (Romeo), npr 2.0 JTDM in 1.9 JTDM in kakšne so kaj izkušnje nasploh z Alfami. Hvala.

kriko07 ::

Sodelec je mev Alfico,pa je mogu zamenjat montizerje in podvozje ker mu je vse škripalo (mislim da oboje).

Buggy ::

kriko07 je izjavil:

Sodelec je mev Alfico,pa je mogu zamenjat montizerje in podvozje ker mu je vse škripalo (mislim da oboje).


a res "montizerje" in celo podvozje..oboje je menjal ;((

Zanima me, če ima kdo izkušnje z motori ki so v Alfah (Romeo), npr 2.0 JTDM in 1.9 JTDM in kakšne so kaj izkušnje nasploh z Alfami. Hvala.


za 1.9 JTDM motorje vem, da so kar pohvaljeni, varcni in vzdrzljivi ob primernem servisiranju. Zapakirani so tudi v druge avtomobile kot recimo Opel Vectra/Signum in SAAB 9-3. ZA 2.0 (bi rekel da je novejsi) pa zal nisem slisal nic primernega

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

kriko07 ::

Sej drugače je isto ampak ok ;)

krneki0001 ::

Pri alfah je ponavadi tako, da moraš ko jo kupiš še kar nekaj denarja vložit, da bo avto delal normalno. Alfa je pač Alfa. Italjan, lepo zdizajniran, lep avto, dobra oprema, ampak tehnika jih pa malo baše. Za določen avto (166, 159, ???) se splača pogledat kaj so hibe, potem pa to zamenjaš pri avtu, ki ga kupuješ in imaš za nekaj časa mir.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

SkIDiver je izjavil:

Utk je izjavil:


Če ti bo pa samo ena disk ploščica ali pakna od štirih fuč v garanciji, ti je ne bojo zastonj zamenjali, čeprav je jasno, da nisi mogel samo na eno kolo nekaj extra bremzat in je jasno, da je bil material že pri novem zanič. V takem primeru ne moreš čisto nič, razen da ne kupiš več renoja.


To se lahko zgodi na čisto vsakem avtomobilu, ki ima Valeo zavorne čeljusti kot jih imajo Renaulti. Da bi zavorno čeljust narobe sestavil pa je enostavno nemogoče. In kaj ima sedaj pri tem krivdo Renault, če mu je Valeo dobavil nekvalitetno čeljust ali zavorno ploščico?
Pač takšne stvari se lahko zgodijo ampak se moraš zavedati, da ploščica je potrošen material in jo ne boš dobil v garanciji, če za njeno obrabo ni vzrok v napaki zavorne čeljusti ali pa, da se ti ravno zlomi ali odlepi zavorna ploščica. Obrabi pa dejansko se lahko hitreje zaradi ESP-ja in to celo samo na eni strani ;)

Kaj je renault kriv, če mu je valeo dostavil zanič robo? A se hecaš? Kaj je pa HP kriv, če mu Intel dostavi zanič procesor, pa se zato obrišeš pod nos za garancijo na procesor na HP prenosniku?
Tist clio ni imel eps-ja.
Lahko je vzrok v čemurkoli, tam na servisu ne boš dokazal ničesar. Oni bojo menjali, ti pa plačal, ali boš pa šlepal avto domov.

Super Sonic ::

Zanima me, če ima kdo izkušnje z motori ki so v Alfah (Romeo), npr 2.0 JTDM in 1.9 JTDM in kakšne so kaj izkušnje nasploh z Alfami. Hvala.


1.9 JTDM je izjemen motor, kar je pri Alfah problem je slabše (splošno) vzdrževanje voznikov. Praviloma jih ljudje ne vzdržujejo tako dobro kot ostale znamke, to pa zato, ker jih v večini vozi mladina. Z njimi se divja, na servise vozi razmeroma nepravilno, veliko se popravlja doma, ipd. Šibkejša varianta tega motorja je bila celo motor leta 2005 (1.3).

Pri Alfah je tudi to, da imajo kopice in kopice senzorjev, ki praktično s samo vsebino avtomobila nimajo nič, lahko pa nagajajo. Tako lahko prideš do nekaj lučk na armaturi, brez da bi to karkoli pomenilo za avtomobil.

Nekaj je tudi serijskih napak, recimo 159 letnik 2007 in famozna volanska letev (priporočam izogib tega letnika), ampak overall je avto zelo kul.

Je pa Alfa specifika, so relativno trdi avtomobili in zelo hitro izgubljajo ceno. Ampak če se notri najdeš -> ga ne menjaš več.

ps
1997 in prvi serijsko delan common-rail dizel motor je bil ravno Alfin, vgrajen v 156tko.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

Utk je izjavil:


Kaj je renault kriv, če mu je valeo dostavil zanič robo? A se hecaš? Kaj je pa HP kriv, če mu Intel dostavi zanič procesor, pa se zato obrišeš pod nos za garancijo na procesor na HP prenosniku?
Tist clio ni imel eps-ja.
Lahko je vzrok v čemurkoli, tam na servisu ne boš dokazal ničesar. Oni bojo menjali, ti pa plačal, ali boš pa šlepal avto domov.


Ne dlakocepi. Vsak proizvajalec ima svojo končno kontrolo. Renault ima tudi kontrolo svojih dobaviteljev, vendar to ne pomeni, da preverijo vsak dobavlen del. Še posebej ne morejo preverit vsakih dobavljenih zavornih ploščic. Pri končni kontroli zavore delajo, vendar tam ni jasno, da bo šlo nekaj narobe z eno dotično ploščico. V končni fazi je lahko tudi servis kaj naredil narobe. In ja ploščice so potrošni material in pri tovrstnih delih boš težko dosegel priznavanje garancije. Da je procesor potrošni material pa težko rečeš.

Utk ::

Mene sploh ne zanima kaj oni preverijo in kaj ne. Pomembno je samo kaj priznajo pod garancijo in kaj ne. Meni je jasno, da ti ne morejo priznat pakn pod garancijo, tudi če jih uničiš v 10,000 km. Lahko pa bi šlo v garancijo, če bi bli resna firma, če uničiš samo eno, ki bi lahko zablokirala vsak čas po možnosti v ovinku, da se bi fino razkantal, druga pakna je pa še kot nova.

WarpedGone ::

Ravno zarad takšnih zadev se splača avto furat na en in ist Dober Uraden servis, kjer najdeš vsaj mal 'sinergije'.
Tut če garancija zadeve ne krije, še vseeno poiščejo varianto, ki je zate najcenejša. Tut majo mal občutka kaj je "normalna" kaj pa "izredna" napaka.
To pomeni da boš nekaj plačal, a najverjetneje ne polne cene (par deset namesto par 100 EUR). Za Renault lahko glasujem za Vovk Trebnje, kamor furam kljub temu da je oddaljen pol slovenije.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

tattoo je izjavil:

Zanima me, če ima kdo izkušnje z motori ki so v Alfah (Romeo), npr 2.0 JTDM in 1.9 JTDM in kakšne so kaj izkušnje nasploh z Alfami. Hvala.

trenutno sem na drugem 1.9JTD motorju (najprej 1.9 JTD v alfi 145, sedaj 1.9JTDm v Alfi159) in motor je super. edini težavni JTD je 2.4 200HP v 159, zato nujno vzemi 210konjskega.
so pa recimo alfe zelo različne. 166 je noro udobna in uglajena ter tiha, 159 pa bolj trda in športna, šasijo ima tršo kot vsa konkurenca (audi, bmw, mercedez itd).
letnik 2006 in 2007 v alfi 159 in BMW 5-serija 2006 in 2007 imajo zanič volansko letev, nujno preveri, če je bila menjana. paše tista iz BMW direktno v alfo in obratno :))
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

black ice ::

Kakšno serijsko napako ima 200HP motor?

Zheegec ::

black ice je izjavil:

Kakšno serijsko napako ima 200HP motor?

pokanje glav, če se prav spomnim. pa noro slab navor v nizkih obratih, prav slabši je za umirjeno vožnjo, kot moj 150HP 1.9. 210HP verzija je pa druga zgodba...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

black ice ::

Za to sem slišal, sem mislil, da je še kakšen "bug".

denabiker ::

RejZoR je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Rejzor, malo si poglej nove mercedese. Vsi imajo spodnji del vrat rjast. Mamo tukaj na šihtu ene 4 lastnike, ki imajo probleme z rjavenjem mečk. En ima še sploh probleme, ker ga ni servisiral na uradnem servisu in mu sedaj ne preznajo garancijske napake rjavenja.

blinder, ja o tem govorimo, pa ni to teorija zarote, ampak realnost. Avto mora po garanciji začet crkovat, da ljudje kupijo novega ali da servisi živijo. In zato imajo firme celotne oddelke zaposlene, ki se ukvarjajo samo s tem (to kar je warpedone bolj natančno povedal).


Pusti Mercedesa, ki je izjema. Včasih so delal top of the class komponente in vse to sestavili z izjemno kvaliteto. Nekoč je bil Mercedes sinonim za presežke. Potem pa so par let nazaj rekli, da je nesmiselno delat tolk kvalitetne avtomobile in so preklopili na "good enough" sistem. Od takrat pa tud Mercedes ni več to kar je nekoč bil. Zdej vglavnem delajo samo še na gadgetih...


Jaz mislim, da se je MB preusmeril tudi na srednji razred ljudi, novi MB so postali veliko bolj dostopnejši, ampkak z nižjo ceno so bili primorani tudi znižat stroške in s tem je padla kakovost avta.

Zdaj dobiš že novo E klaso za cca. 40k €:D Đabe za mečku:D

Dzhimen ::

Živjo. Začel sem razmišljat o nakupu avta, pa bi kar tole temo uporabil za kak predlog, če lahko... :)

Glede različnih znamk avtomobilov nimam preferenc, niti ne poznam veliko v detajle, vem pa kaj želim da moj avto ima. Tako da če si lastite kak avto, ki bi ustrezal mojih "potrebam", potem bi vas prosil če vam ni odveč za model in letnik. Drugače pa na splošno vsak predlog dobrodošel. :)

Torej, avto bo za 15.000 - 20.000 km letno, velika večina na avtocesti.
Glede velikosti mi je recimo clio ali polo premajhen, tako da recimo velikosti golfa ali megana, tako da je vožnja udobna in komot, pa da je kaj prostora. Ne rabim pa ladje.

Zame nujno obvezne zadeve so:
- avtomatska klima,
- tišina v kabini (čim manj pihanja vetra in zvoka motorja)
- tempomat
- dober vgrajen sistem za bluetooth (za glasbo in telefoniranje)
- kontrole za glasbo in sprejem klica na volanu oz. na ročici za volanom
- nizka poraba

Glede dizla/bencina nisem opredeljen. Če je dobra varianta bi razmišljal tudi o LPG. Samo da so stroški goriva in vzdrževanja razumno nizki.
Glede touchscreena v avtu, mam raje da ga ni, kot pa da je slabo narejen in neintuitiven. V avtu bom imel telefon na nosilcu, tako da kar se glasbe, navigacije itd. tiče, je v avtu praktično ne rabim. Pri hiši je recimo 2015 Clio, ki ima touchscreen ampak bi bilo bolje da ga ne bi bilo, ker je slabo narejen. Raje imam čisto in minimalistično armaturko brez nepotrebnih stvari. :D

V splošnem mi je všeč, če notranjost izgleda minimalistično oz. moderno (ne starinsko), tako da če vaš avto ustreza temu opisu, potem bi prosil za kaj več informacij. ;)

Trenutno razmišljam o rabljenem 2014/2015 letniku z manj kot 100.000 km, recimo. Ampak kot rečeno, sem fleksibilen tudi glede tega, če le avto ustreza mojim potrebam. Cena recimo okoli 8.000€. Zaradi dobrega razloga grem do 10.000€.

Lepo prosim za kake predloge, komentarje. Lahko tudi samo smernice ala katere znamke naj gledam ipd. Hvala vam lepa že vnaprej! :)

KAVINSKY ::

Dzhimen je izjavil:

Trenutno razmišljam o rabljenem 2014/2015 letniku z manj kot 100.000 km, recimo. Ampak kot rečeno, sem fleksibilen tudi glede tega, če le avto ustreza mojim potrebam. Cena recimo okoli 8.000€. Zaradi dobrega razloga grem do 10.000€.



3 leta star avto ranga golfa za 8 jurjev. Težka bo.

Megane, Astra, Tipo, CeeD. To že dobiš med 8 do 10 tisoč. Japonci in Nemci so pa takoj 12 jurjev in več.

Zvezdica27 ::

urgh... jaz mislim, da bi s francozi šlo. Megane je ok opcija.

zz

anketar ::

Sparkxl ::

Poglej za kakim golf tsi. Ima vso kramo ki jo želiš, predvsem pa je delovanje motorja tiho in je dobro izoliran

RED_line ::

jaz bi vzel kakšno E classo :)

kingsix ::

Seveda.. Vzel bo staro zavoženo E klaso za 8k EUR. Najbolj pametno.

Rabljena E-klasa se začne pri 25kEUR. Vse pod tem kupiš brezvezno staro kripo. Vedno mi je smešen folk, ki si kupi starega MB za nekaj k EUR in mislijo, da so bog im batina. Balkanski revčeki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

RED_line ::

dejansko bi jo vzel za jutraj. sam to še ne pomeni da sem balkanski revček...

Kinjorts ::

kingsix je izjavil:

Seveda.. Vzel bo staro zavoženo E klaso za 8k EUR. Najbolj pametno.

Rabljena E-klasa se začne pri 25kEUR. Vse pod tem kupiš brezvezno staro kripo. Vedno mi je smešen folk, ki si kupi starega MB za nekaj k EUR in mislijo, da so bog im batina. Balkanski revčeki.


Balkanski revček kupi KIO za 20k € na lizing in potem naokoli razlaga koliko privarčuje, ker je poraba samo 5 l/100.

krneki0001 ::

Kinjorts je izjavil:

kingsix je izjavil:

Seveda.. Vzel bo staro zavoženo E klaso za 8k EUR. Najbolj pametno.

Rabljena E-klasa se začne pri 25kEUR. Vse pod tem kupiš brezvezno staro kripo. Vedno mi je smešen folk, ki si kupi starega MB za nekaj k EUR in mislijo, da so bog im batina. Balkanski revčeki.


Balkanski revček kupi KIO za 20k € na lizing in potem naokoli razlaga koliko privarčuje, ker je poraba samo 5 l/100.


Človek, ki kupi avto in špara na porabi si je že v osnovi kupil napačen avto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Človek, ki mu je vseeno ali mu avto kuri 7 ali 10 litrov pri enaki vožnji, je bedak.

Spock83 ::

tattoo je izjavil:

Prosim za priporočila, kakšen avto naj iščem, in sicer na delovni dan bom prevozil cca. 135km od tega 110km po avtocesti. Želim si avto z nizko porabo, z nekimi optimalnimi stroški servisa/popravila/pnevmatik ter da bom lahko naredil veliko km, saj računam nekje dobrih 40.000km na leto. Oblika, model in to me ne toliko zanima, saj iščem avto zgolj iz prkatičnega vidika. Zgornja meja proračuna je 8.000EUR. Ker bo to moj prvi avto bi prosil za čim več nasvetov, hvala.


https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Na samem vrhu kar se tiče zanesljivosti. Baterija je dizajnirana, da dela 300k-500k km. Avtomatik pride zelo prav pri gneči.

Ne bi ti priporočal, če ga sam ne bi imel. Jaz sem res zadovoljen. Med delavniki delam 150km na dan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Človek, ki mu je vseeno ali mu avto kuri 7 ali 10 litrov pri enaki vožnji, je bedak.


Nisi dojel poante.

Človek, ki kupi tak avto da mu pri 130km7h na avtocesti žre 9 litrov, pa mora zato vozit 80km/h, da poraba pade na 4.9359787855631278890745156456 litra na 100km, je bedak.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

To delajo predvsem kupci 2,5 subaru bencinarjev, ki se vozijo po avtocesti 110, da lahko tu razlagajo kako take mašine trošijo 7 litrov.

No, pa tudi kupci raznih tdijev, ki so slišali, da trošijo 5 litrov, njim pa nikakor ne uspe...ne se sekirat, sej ne nikomur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

To delajo predvsem kupci 2,5 subaru bencinarjev, ki se vozijo po avtocesti 110, da lahko tu razlagajo kako take mašine trošijo 7 litrov.

No, pa tudi kupci raznih tdijev, ki so slišali, da trošijo 5 litrov, njim pa nikakor ne uspe...ne se sekirat, sej ne nikomur.


Motiš se. Lastniki subarujev po avtocestah vozimo umirjeno in počasi na desnem pasu (ponavadi na pravilni varnostni razdalji za kamionom, ki vozi 93km/h), ker se nam ne da stalno pospeševat pa bremzat na prehitevalnem pasu, kot to počnete ostali. Pa vseeno, kljub umirjeni in počasni vožnji, pridemo samo 3 minute za vami na cilj spočiti in nismo živčne razvaline.

In porabo imamo z 2500ccm bencinskim motorjem krepko pod 7 litrov zaradi take vožnje (blizu 5 litrske porabe tdi-jev).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Aha, se pravi, če se voziš 93 po avtocesti, ker šparaš bencin, je to narobe, če se voziš 93, ker se ti ne da 120, je pa to v redu.

krneki0001 ::

To ni šparanje bencina, ampak šparanje živcev. Poiščeš najhitrejši kamion, vklopiš tempomat in voziš za njim s pravo varnostno razdaljo. Samo tako prideš spočit na cilj.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

kingsix ::

Res je...Enkrat sem se iz Dunaja peljal tako za tovornjakom... Fajn glasba itd. Je pravzaprav sproščujoče, pa še poraba je bila tam slabih 6l plina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15131477 (8040) Twixz
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17335818 (28884) Superboyy
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13828102 (23957) D3m
»

Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9719777 (17651) RejZoR

Več podobnih tem