» »

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€

kriko07 ::

JayKay Kje si dobil ta program?

JayKay ::

kriko07 ::

hvala :)

krneki0001 ::

Osebno sem mnenja, da so dizli zelo precenjeni in da se veliko bolj kvarijo, kot pa si večina tukaj gor upa priznat. Res je da se za na relacije nad 30.000 km že splača dizel, vendar če imaš srečo in na avtu nič ne crkuje. Čim crkne en pomemben sklop (recimo turbina) si nad stroški in porabo bencinarja. Tam nad 50.000 pa je to, da se dizel splača.

Moji kriteriji za avto so; da ga lahko z naslednji plačo kupim enakega, čim manj elektronike, mora biti kvaliteten, robusten, vzdržljiv, zanesljiv, karavan in 4x4 pogon, ter da se ga da popravljat doma pod kozolcem. In po teh kriterijih avtomobili nad letnikom 2000 že skoraj odpadejo, ker so cene za take avte previsoke, je že preveč elektronike, kvaliteta izdelave in materialov avtomobilov pada in ti avtomobili se mi zdijo resnično vedno manj zanesljivi, popravljat doma se jih pa tudi že skoraj ne da več.

Z avtom delam okoli 40.000km na leto ( toliko bo letos, še leto nazaj sem jih naredil 65.000). Vozim pa bencinarja, ker dizlov ne maram iz več razlogov (osebno bi jih v mestih celo prepovedal, ampak to je za v drugo temo). Moj trenutni avto je star 15 let. Vedno vžge (pri +45 ali pa -25 ni nobenih problemov, pa tudi na nadmorski višini 3200m nima problemov s preredkim zrakom - sprobano iz prve roke) in me nikoli ne pusti na cesti. Šraufat se ga da doma pod nadstređškom, ali pa ob cesti, deli so relativno poceni (al pa grem na odpad po rabljene, tiste, ki so predragi), poraba je sicer malo višja, ampak zaradi manj ali nič izrednih servisov, se mi še vseeno splača.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

tumare ::

je to legacy?

kriko07 ::

Turbina crkne ker ljudje neznajo delati z avtomobili. Vozijo se 2-3 ure pridejo domov vgasnejo avto,namesto da bi ga pustili 1-2 minute prižganega v prostem teku,da se turbina ohladi,ampak ne raje to lahko gorivo gre.Potem pa ko treba dati 1k€ za turbino je pa avto kriv.. ;)

IL_DIAVOLO ::

Ne vem, kaj folk dela z avti, ne vem če res navijajo motor do blokad, al kak lahko tak zjebejo avto.

Zgodovina sprememb…

echo ::

Nizki obrati nardijo še več škode 8-)

IL_DIAVOLO ::

In kaj so za tebe nizki obrati...5. brzina in se pelješ 50?

hojnikb ::

zelo užitno na dizlu 5 prstav ;((
#brezpodpisa

Zheegec ::

kriko07 je izjavil:

Turbina crkne ker ljudje neznajo delati z avtomobili. Vozijo se 2-3 ure pridejo domov vgasnejo avto,namesto da bi ga pustili 1-2 minute prižganega v prostem teku,da se turbina ohladi,ampak ne raje to lahko gorivo gre.Potem pa ko treba dati 1kEUR za turbino je pa avto kriv.. ;)

Uh, kako pretiravaš. Vse, kar se rabi da se turbina ohladi je par minut lepe vožnje. Ne rabiš ga pa stati na mestu, da se ti olje ne zapeče gor. Bolj je problem, da ljudje ne vozijo lepo turbo avta, ko je še hladen.

Drugače ima tudi Ferrari (458) nizko porabo, če ga lepo voziš. Za lepo vožnjo po avtocesti bo bencin+plin čisto ok. Če pa bi rad nizko porabo pa hkrati kdaj tudi malo hitreje peljal pa je dizel nekako edina varijanta. Za udobno vožnjo res priporočam Opel Insignia, res sem jo vozil zelo malo, ampak se takoj vidi, da je avto super udoben, pa 2.0 dizel je zelo dober. Edino prvi letniki so imeli dosti velik procent težav na podvozju. No, pa saj ima vsak avto kakšno napako, samo treba je vedeti kaj to je.

Kuglvinkl: Ponudbe dizlov je ogromno, ampak vse je prevrteno in v precej slabem stanju. No, vsaj večinoma. Ko greš ene 7 istih avtov, kot jih imaš sam sprobat, samo da imajo "samo 100k km", vidiš da je vse prevrteno :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

hojnikb ::

ja turbine so kr hec pri nižjih temparaturah, ker se zarad temparatur vseskup slabše lubrikira...
ampak seveda nekterim kekcom to dopovedat..
#brezpodpisa

PacificBlue ::

Kupi si enega izmed avtov, ki imajo PSA mašine, kot je že povedal eden pred mano, samo renaulta in citroena ne, pa bo vse ok:). Sam imam volvota v50, pa delam manj kot 15kkm na leto. Po 165 k kilometrov dela kot more. Redni servisi. Če si pa na avtocesti pogosteje pa ni problema, da mal spucaš turbino, tisti miti o dizlih in kratkih razdaljih verjamem, da ne držijo več. Tudi pozimi vžge v prvo(-20 stopinj), sam res pa je pametno da ga ne ženeš takrat. Se mora mašina segret na delovno temperaturo.

JC Denton ::

kriko07 je izjavil:

Turbina crkne ker ljudje neznajo delati z avtomobili. Vozijo se 2-3 ure pridejo domov vgasnejo avto,namesto da bi ga pustili 1-2 minute prižganega v prostem teku,da se turbina ohladi,ampak ne raje to lahko gorivo gre.Potem pa ko treba dati 1k€ za turbino je pa avto kriv.. ;)


Če pustis dve minuti lavfat v prostem teku po 2 urah vožnje se ti nebo ohladilo praktično nič, razen če je zunaj zima. Svojega mehanika sem vprašal kak dolgo naj počakam preden ugasnem avto, ker pač imam turbino in mi je rekel, da je važno sam da ne ugasnem avta takoj po tem ko sem ga vrtel na 2-3000 obratov. In da če zavijes z avtoceste na postajališče je že kakih 10-20 sekund dovolj. Glede na to da on tak dela in da je prevoznik, ima nekaj kombijev s katerimi naredi skupaj cez 200000 km letno, in mu turbine ne crkujejo, ga bom poslušal.

Zheegec ::

PacificBlue - pri dizlu zna z mestno vožnjo biti problem EGR kot prvo in pa določeni DPF filtri, ki delujejo na klasično zažiganje saj. Torej tam od 2006 pa tudi do danes. Ampak za vožnjo po AC to načeloma ne sme biti problem, se naredi regeneracija na tistih 1k km in to je to.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

vorantz ::

PacificBlue je izjavil:

tisti miti o dizlih in kratkih razdaljih verjamem, da ne držijo več.


Držijo bolj kot kadarkoli razen, če odstraniš dpf...

hojnikb ::

Ko smo že pri dizlih; se je kdo kdaj lotu "predelave" (no sj dejansko nebi rabu kej dost predelat) na WVO ?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

echo ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

In kaj so za tebe nizki obrati...5. brzina in se pelješ 50?


Ne, več ali manj vse okoli 1000 obratov in gas do konca, sploh višje prestave od druge, ko lahko to stanje traja kar nekaj časa (v drugi avto že pospeši in s tem zviša obrate). Vsi klančki, hribčki, pospeševanja, ki jih folk opravlja pri "glih tolk da še gre" obratih.

Ne rečem, da je zdej treba do blokade terat. Ampak nej motor diha ...

black ice ::

hojnikb je izjavil:

Ko smo že pri dizlih; se je kdo kdaj lotu "predelave" (no sj dejansko nebi rabu kej dost predelat) na WVO ?

Ne, ker vozim že novejšo različico in mi trenutno še ni do menjave šob ali česa drugega. Če voziš kakšnega old school dizla potem ni problema glede velikosti delcev, z novejšimi so hitro križi in težave.

hojnikb ::

ja to da z novimi dizli ne gre, mi je jasn. Ampak kakiga starga dizlaća (W201 anyone >:D) bi se pa dal predelat na tak način pomoje... Sam res, kak je pa pr nas z zakonodajo nared, če furaš taka alternativna goriva .. :))
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

black ice ::

Mislil sem, da si mislil na kaj bolj modernega, te mašine niso izbirčne. Poglej na forum strojnistvo.com, pred leti je nekdo opisal cel postopek.
Edini večji problem je dobiti olje. Če se ne motim morajo restavracije imeti potrdilo, da so predale odpadno olje od države požegnanim pravnim osebam.

Vajenc ::

kuglvinkl je izjavil:

Jaz bom delal 200 km vsak dan, 98% avtocesta.

zdej gledam, za 10k dobim Mondeo, Passat, Mazda, vse okol 120k kilometorv, 2008 letnik. Kaj pa glede vzdrževanja?

Od teh bo imel Passat najcenejši pooblaščeni servis. Jaz bi zbiral med Mazdo6 in Passatom. Če kupuješ slovenski avto s servisno zbiraj med tistimi, ki imajo zraven knjižice še original račune od uveljavljenega serviserja, katerega greš lahko na testni vožnji vprašat po kakšnih detajlih.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

harmony ::

Zdej ste pa čist ok...dizel, kot da je bencinar pa nepokvarljiv.

Kot so že eni povedali. Avtomobil je treba znat vozit in ga redno vzdrževat.

1.) Ne ga terat konstatno v tretji 90km/h

2.) Redno menjavat olje - ne na 30.000km, ampak po možnosti na 12.000 - 15.000 km

3.) To s turbinami, ERG ventili in podobno je lahko delno resnica. Tu je spet potrebno znati tak avtomobil voziti, kar pomeni ne bit tudi ekstrem v nizkih obratih in z malo km/h. Torej mu ne bo nič hudega, če se ga kdaj pa kdaj tudi pohodi in navije malo čez čez normalno obratovanje.

4.) Spremljat svoj avtomobil. Ne čakat, da bo večja okvara, ampak takoj ko je kakšna že manjša okvara to poskusiti odpraviti.

5.) ŠPARANJE NA OLJU. Velik problem. Mi je rekel enkrat en mehanik, je prišel en model z A6 z najslabšim možnim oljem. Mehanik ga na to opozori, on mu reče da je v denarni stiski. Mislim, halo prodaj potem avtomobil tak in si kupi nekaj kar lahko vzdržuješ.

6.) To je to.

Utk ::

5.) ŠPARANJE NA OLJU. Velik problem. Mi je rekel enkrat en mehanik, je prišel en model z A6 z najslabšim možnim oljem. Mehanik ga na to opozori, on mu reče da je v denarni stiski. Mislim, halo prodaj potem avtomobil tak in si kupi nekaj kar lahko vzdržuješ.


Zato se človeku, ki zbere 8 jurjev, ne priporoča takega avta. Razen če ima drugače na banki za novega audija in enostavno noče dat več kot 8, potem je to še v redu.
Pri tolikih km bo porabil skoraj vsako leto komplet gum. Servis najmanj dvakrat na leto. Pri zavorah vsaj vsako drugo leto vsaj ploščice za zamenjat. To je če čisto nič ne crkne že kar lep strošek.

cleanac ::

Tako kot dizel je tudi bencinar pokvarljiv in tu nima noben od njiju prednosti. Edino dizel je malo bolj zamerljiv. V kolikor pa avto lepo voziš se bencinar niti približno ne mora kosati glede vzdržljivosti. Moj je trenutno pri 420k in ne kaže da bi se kaj hitro predal (tok tok :)). Vzdrževanje pa me stane tudi nekje toliko kot za kolo.

BALAST ::

Mi je rekel enkrat en mehanik...
mehaniki so hujše čenče kot frizerji!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Buggy ::

Pri tolikih km bo porabil skoraj vsako leto komplet gum. Servis najmanj dvakrat na leto. Pri zavorah vsaj vsako drugo leto vsaj ploščice za zamenjat. To je če čisto nič ne crkne že kar lep strošek.


Jaz porabim pri 35Kkm par letnih gum (pogonske), servise imam predvidene na 30Kkm, zato gre jeseni avto (se vedno) na uraden servis, kjer menjajo moje olje (Mobil 1 0W40 in ne njihovega generika 5W30), sam pa se enkrat spomladi (po 15kkm) zamenjam v lastni reziji olje in filter ter zamenjam papirni zracni filter (za cez zimo) s pralnim BMC panelnim filtrom.
Pri 150Kkm menjani 2x zavorni diski+ploscice (Brembo+Ferodo) + zadnje diske struzenje in nove ploscice, strosek v "akcijski ceni" za vse skupaj 200€

Mrzlega avta (dokler ni 85 stopinj voda na stevcu - olje je se hladnejse) nikoli ne pritisnem nad 2,5K obratov (navora je ze v tem obmocju vec kot dovolj). Ko pa se vracam proti domu pa zadnje par kilometrov ne vozim v obrate (pod 2k - se spuscam) in ko pridem domov nikoli ne puscam avta laufat, ker turbina ni nic pregreta, sploh pa gre za Garrettov low pressure turbino (0,7 bara, cipano na 0,8 bara) , ki ni tako obcutljiva kot turbine v dizlih, ki dosegajo se enkkrat visje vrednosti.

Avto se vozi bolj dinamicno in cesta po kateri vozim je zelo ovinkasta in hribovita (ter luknjasta) imam cca 70% relacije 20% mesta in 10% avtoceste.
povprecna poraba bencina zadnjih 100Kkm je bila 9l/100km (ce picajzlam s tempomatom je 7,5L/100km) sedaj plina po 3000km je 10,5 l/100km (ce picajzlam 9L/100km).
Plinski servis je na 20km (20€) bencina za zagon gre se dobre pol litra na 100km ter minimalni strosek za tekocino za mazanje ventilov V-lube. Avto se bliza 180kkm in deluje brez problema tako na plin kot na bencin.

krneki0001 ::

tumare je izjavil:

je to legacy?

Tudi.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

...drugi pa Feroza, ce se prav spomnim

krneki0001 ::

cleanac je izjavil:

Tako kot dizel je tudi bencinar pokvarljiv in tu nima noben od njiju prednosti. Edino dizel je malo bolj zamerljiv. V kolikor pa avto lepo voziš se bencinar niti približno ne mora kosati glede vzdržljivosti. Moj je trenutno pri 420k in ne kaže da bi se kaj hitro predal (tok tok :)). Vzdrževanje pa me stane tudi nekje toliko kot za kolo.


Vsi bencinarji se ob normalnih vožnjah brez problema kosajo z dizli. Če misliš pa da je 420k kilometrov veliko, se pa motiš. Samo za primer - povprečje kilometrov na števcih subarujev na subaru forumu je nekje med 250 in 300.000km, pa je uporabnikov foruma s starimi subaruji ogromno. Moj leone (subaru leone) je imel okoli 750.000km prevoženih, ko ga je odkupil en upravnik gorske koče in tist avto še danes vozi pijačo in hrano do te koče, pa je avto letnik 1985. Avto dela in to brez problemov, vzdrževanje te pride pa nekih 50 evrov na 15.000km (4 svečke, 4 litre olja, oljni filter in zračni filter).

Pa v osnovi ni problem v normalni vožnji, problem je več voznikov na en avto in trpinčenje avta z brezveznim divjanjem in izživljanjem. To uničuje avtomobile. Pa previjanje kilometrov, da potem ne veš točno pri čem si in so deli iztrošeni, ti jih pa ne zamnejaš, ker si niti ne misliš, da bi lahko bili iztrošeni.

Buggy je izjavil:

...drugi pa Feroza, ce se prav spomnim


Feroze pa ni že nekaj let več pri hiši (je bila pa res zanesljiv avto). Legacy je bil, pa sem ga prodal in vzel foresterja.

Čeprav žena ima pa daihatsu teriosa letnik 1997. Strošek vzdrževanja tega avta je pa okoli 60 evrov na leto in v vsem času kar ga ima (nekih 5 ali 6 let) je crknil en kolesni ležaj. Cena je bila 29 evrov. Avto pa dela res tako kot mora, brez problemov in brez napak. Edini problem je da je najgrše barve (vijolčast) in da je tako prekleto majhen, da ne morem nog stegnit v tem avtu niti na sovozniškem sedežu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

tumare ::

Domača izkušnja:
Volvo TDi (audi R5 motor) in Opel 1.2.
Volvo kupljen 2 leti star s 120k km (preverjenimi in avto je bil v pravilnem stanju za take km), Opel nov.
V 11 letih Volvo naredu ene 180k km, v 14 Opel pa 200k km.
Poraba Volva 6-8%, Opel 5,5-6,5%
Vožena približno enake poti, le Volvo videl razmeroma več AC, Opel pa razmeroma več mesta. Upoštevajoč na karakteristike motorjev smo Opla dosti bolj izkoriščali.
Poleg filtrov/olja/svečk na Oplu so v tem času šli senzorji za zrak in za obrate.
Poleg filtrov/olja/svečk na Volvu so v tem času šli nosilci za motor, večkrat, desetine delov sprednjega vzmetenja (oboje zaradi teže in vibracij agregata - oz. slabega dimenzioniranja elementov za tak motor), šobe, ob tankanju z umazanim gorivom pa razneslo eno ojnico, pa dvakrat (ali trikrat) grelci.
Nepredvideni stroški Opla, par stotin € v celotnem življenju.
Nepredvideni stroški Volva, okrog 12k.

Je pa Volvo res lepo vozil, ko je bil na cesti.

Poraba je le del stroškov.

harmony ::

12k€ stroškov?

Utk ::

No, če bi bil tist volvo kupljen nov, verjetno v 11 letih in 180,000 km ne bi blo niti 4 jurje stroškov, pa še zmeraj bi bil vreden 2-3 jurje. S 300,000 pa ni vreden nič. Kje je potem strašno ugodna računica z rabljenim? Pa je 180 kkm v 11 letih še malo...če bi bilo km več, bi bilo samo še hujše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

tumare ::

harmony >12kEUR stroškov?
Preden so prišli do tega da je ojnico uklonilo je šlo kar nekaj poskusov popravila, s popravilom raznih drugih delov. Voda in dizel motor nista fajn skupi.

Utk >Kje je potem strašno ugodna računica z rabljenim?
Konc koncev bi namesto 17k za rabljenega takrat dali ene 33k za novega, tako da ugodne računice ni. Primer umazanega goriva se ti lahko pripeti tudi s čisto novim avtom. Zdaj pa imaš še EGR, FAP, dosti višje pritiske v šobah...
Je pa primer ki je podoben OP-jevi potrebi in ponazarja kako gredo lahko stvari narobe, in to s tem da smo štartali z motorjem ki je resnično malo km naredil.

8k in da dobi dober dizel? Jaz bi se obrnil na bencince.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tumare ()

Utk ::

V dveh letih je pol vrednosti izgubil? Čeprav je imel nekaj km za 2 leti, ampak vseeno, že to ti pove, da je verjetno imel že prej probleme. Umazano gorivo je pa zmeraj prikladen izgovor. Če ga nisi sam tankal iz kakšnega lesenega soda, je skoraj nemogoče, da bi bilo gorivo tako strašno umazano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Hayabusa ::

Verjetno je tankal kje v pm na kašni privat bencinski 8-).Važno da je bila nafta poceni, ane ?

harmony ::

tumare je izjavil:

harmony >12kEUR stroškov?
Voda in dizel motor nista fajn skupi.

Pa to sedaj nima veze z Volvotom in 12k€ stroški popravil.

tumare ::

Utk> V dveh letih je pol vrednosti izgubil?
http://www.avto.net/ad.asp?id=7520749
Tak nov je bil 48k, zihr je naredu 300k km.

Hayabusa> Verjetno je tankal kje v pm na kašni privat bencinski 8-)
Točno tako, na pumpi une firme ki toliko nekateri opevajo da daje več km na liter, in to še v zahodni evropi.

harmony> Pa to sedaj nima veze z Volvotom in 12k€ stroški popravil.
Dej dodat tudi ti vodo v tank, pa poročaj kako poteka samovžig goriva v batu.

black ice ::

tumare je izjavil:


8k in da dobi dober dizel? Jaz bi se obrnil na bencince.

Zakaj pa ne? Prodajna cena ni premosorazmerna z ohranjenostjo/vzdrževanjem rabljenega avtomobila.
Normalno, da za ta denar ne bo dobil 1 leto starega avtomobila s prevoženimi 20000km. Tudi če ima 150000 prevoženih se naredi veliki servis (če nima verige), menja par kosov potrošnega materiala in je fertig. Današnji avtomobili brez večjih problemov dosegajo 300 in več tisoč kilometrov, samo Slovencem je izpod časti voziti takšen avto.

Gre se na ogled, večkrat, če je potrebno in se tam ustrezno zbija cena. Avtorju teme priporočam, da raje kupi avto za 1500-2000€ manj in preostali denar nameni za zavarovanje ter preventivni (veliki) servis. Pred ogledom avtomobilov pa se naj pozanima za glavne napake modelov, ki ga zanimajo in naj bo še posebej pozoren na to.

Še za konec: če kupuješ z glavo lahko kupiš 10 let star avto in ne bo večjih problemov. Moraš imeti nekaj sreče, vendar s preudarnostjo lahko to vlogo sreče minimaliziraš. Na koncu koncev vse nekaj stane - meni je lažje investirati nekaj časa, da naštudiram glavne napake in nato gre večkrat na ogled, kot da se zaj* in kasneje tolčem z glavo ob zid.

Hayabusa ::

Hayabusa> Verjetno je tankal kje v pm na kašni privat bencinski 8-)
Točno tako, na pumpi une firme ki toliko nekateri opevajo da daje več km na liter, in to še v zahodni evropi.

Potem imaš račun in jih lahko tožiš zaradi drek goriva.

Utk ::

tumare je izjavil:

Utk> V dveh letih je pol vrednosti izgubil?
http://www.avto.net/ad.asp?id=7520749
Tak nov je bil 48k, zihr je naredu 300k km.

Dražji več izgubljajo, ampak ta je ali že nov zanič, da nihče noče 2 leti starega, ali pa ima res 300 kkm.
Drugače bi lahko ta komot naredil še 300 kkm na to podlago, če bi bil avto kot se spodobi.

Današnji avtomobili brez večjih problemov dosegajo 300 in več tisoč kilometrov, samo Slovencem je izpod časti voziti takšen avto.

Seveda, samo ne na 300 podlage. Pa tudi "brez večjih problemov" je zelo raztegljiv pojem. Za passata ni nič čudnega, če servisi do 200,000 stanejo 6-8 jurjev. Če serješ denar, lahko rečeš, da se ni nikoli pokvaril, ker te recimo da ni pustil na cesti. Če smo pošteni pa vsako korejsko govno zdrži tolk brez stroška nad 400 evri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

black ice ::

Utk je izjavil:


Seveda, samo ne na 300 podlage.

Sem izjavil kaj drugega? Zato sem dopisal spodaj _nujno_ več ogledov istega avtomobila. Včasih spregledaš določeno stvar in jo opaziš šele pri naslednjem ogledu.

tumare ::

Utk> ampak ta je ali že nov zanič, da nihče noče 2 leti starega, ali pa ima res 300 kkm.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=749...
Kake 55k nov
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=704...
50k nov
Prvi je bil na dnu Save, drugi pa je ukraden v Nemčiji, sem poklical pa so rekli da je to to.

Hayabusa> Potem imaš račun in jih lahko tožiš zaradi drek goriva.
Žal ni šlo, problemi niso se prikazali takoj.

Utk ::

Zdaj si šel pa že dva razreda višje. Eno je če pade cena iz 60 na 30, drugo pa če iz 34 na 17. Ali pa iz 20 na 10. Za 30 jurjev res malokater bedak kupi rabljen avto. Za 17 se pa že kdo najde, čeprav ne dosti več. Za 10 in če je švab pa ni niti pomembno, če je iz tega stoletja.

Kako pol veš točno katera črpalka je kriva? In kako veš, če je bilo res gorivo krivo, ali samo mehanik pri garanciji tako rekel?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

tumare ::

Ne razumem kaj ima vse to veze s temo.

Vseeno:
Utk >Eno je če pade cena iz 60 na 30, drugo pa če iz 34 na 17.
>Volvo kupljen 2 leti star
>V 11 letih Volvo naredu
Dodam, da je že nekaj let ki ta Volvo vozi po brezkrajnih nebeških avtocestah, mogoče bo pomagalo.

12 razredov višje sem šel.

Utk >Za 30 jurjev res malokater bedak
Zdej pa na tebi: citation needed

Utk >Kako pol veš točno katera črpalka je kriva?
Tako da je to edina na kateri si tankal na skoraj prazen tank.

Utk >In kako veš, če je bilo res gorivo krivo, ali samo mehanik pri garanciji tako rekel?
V tretje: >Volvo kupljen 2 leti star
V drugo: >razneslo eno ojnico
EDIT >je ojnico uklonilo (da ne izgleda tako katastrofalno)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tumare ()

Red_Mamba ::

 Audi A4 1.9TDI L2003

Audi A4 1.9TDI L2003



Slika narjena 2 dni nazaj ko sem se vrnil v UK iz dopusta v SLO.
Ce lahko kje 1.9TDI dobis iz VAG grupe ne mores falit.
Pazi sam da je bil vzdrzevan in redno servisiran.
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

300k km ni noben dosežek, razen za kakšno staro hondo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Red_Mamba ::

Blinder je izjavil:

300k km ni noben dosežek, razen za kakšno staro hondo


se strinjam, 300kkm je za sajtergo res velik dosezek :))
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

Zgodovina sprememb…

Utk ::

tumare je izjavil:

Ne razumem kaj ima vse to veze s temo.

Vseeno:
Utk >Eno je če pade cena iz 60 na 30, drugo pa če iz 34 na 17.
>Volvo kupljen 2 leti star
>V 11 letih Volvo naredu
Dodam, da je že nekaj let ki ta Volvo vozi po brezkrajnih nebeških avtocestah, mogoče bo pomagalo.

12 razredov višje sem šel.

Utk >Za 30 jurjev res malokater bedak
Zdej pa na tebi: citation needed

Utk >Kako pol veš točno katera črpalka je kriva?
Tako da je to edina na kateri si tankal na skoraj prazen tank.

Utk >In kako veš, če je bilo res gorivo krivo, ali samo mehanik pri garanciji tako rekel?
V tretje: >Volvo kupljen 2 leti star
V drugo: >razneslo eno ojnico
EDIT >je ojnico uklonilo (da ne izgleda tako katastrofalno)


Če enako stara avta staneta 17 in 30 jurjev, to ni isti razred. Žal.
Če bi bilo to pametno, bi ljudje množično kupovali rabljene avte za 30 jurjev, in bi takšen nov avto stal največ 40, ne 60 jurjev. Tržne cene, ki si jih sam prilepil, so moj citat. Pa še to niso zadnje.
In edini možni razlog je slabo gorivo? Tudi prav.

In to ima veliko veze s temo odkar mu nekateri svetujejo avte, ki novi stanejo 20-30 jurjev. Če nimaš denarja za novega v tem razredu, si niti rabljenega ne kupuj, ker razen cene so vsi ostali stroški pri rabljenem samo še višji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

tumare ::

Utk >Če enako stara avta staneta 17 in 30 jurjev, to ni isti razred. Žal.

Leta 1999 bi težko sploh našel 2 leti starega dizel BMW-ja druge roke za 30 jurjev, ko so novi stali okrog 35k. BMWja pa sem pokazal ker oni Volvo na avto.net je po tvojih besedah bil verjetno že nov zanič. Pa itak sta V70 in 5-ka čisto različnega razreda, in tudi takrat sta bila V70 in 5-ka čisto različnega razreda.

Sicer pa poleg vode ne vem kaj lahko ukloni ojnico. S predlogi na dan! (Da ne bo zmešnjave: voda v zasičenem filtru je tudi kazala, da bi lahko bila voda res kriva, me pa res zanima kaj bi lahko drugega uklonilo ojnico).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tumare ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15131453 (8016) Twixz
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17335766 (28832) Superboyy
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13828084 (23939) D3m
»

Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9719772 (17646) RejZoR

Več podobnih tem