» »

nižji srednji razred - 3 vrata - dizel...

nižji srednji razred - 3 vrata - dizel...

Buggy ::

Formula 1 je izjavil:

Gre pa Megane GT vseen boljše od Astre tako da če se ti zahoče ga tiščat je Megane boljši.


...v bistvu pa spet lapamo nekaj na pamet oz. kar so v ostariji povedal, knde?

http://www.zeperfs.com/en/duel6064-6318...

Formula 1 ::

Buggy je izjavil:

Formula 1 je izjavil:

Gre pa Megane GT vseen boljše od Astre tako da če se ti zahoče ga tiščat je Megane boljši.


...v bistvu pa spet lapamo nekaj na pamet oz. kar so v ostariji povedal, knde?

http://www.zeperfs.com/en/duel6064-6318...

Spet ne znamo brat ane, on je govoril za DIZLA 160 KM v Astri.

f0cu5 ::

Primerjate običajne različice (100-150KM) s športnimi (200+KM, ojačano podvozje,...). Glede na price/performance, je Focus ST zelo ugoden nakup - bencinar 250KM, 25k in do 100 pride v 6.5s. Za vsakdanjo vožnjo absolutno preveč in predrago vzdrževanje, zato pa maš ST-Line z 2.0 dizl 150KM (mene sicer bencinar 182KM mika). Glede na to, da je to čist nova različica opreme, dvomim da bojo v kratkem novo obliko izdali. Pa tud če jo, ta men zgleda čist hud: http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Zgleda se že sync3 da dobit, tak da ni več zadržkov zarad infotainment sistema.

Buggy ::

Formula 1 je izjavil:

Buggy je izjavil:

Formula 1 je izjavil:

Gre pa Megane GT vseen boljše od Astre tako da če se ti zahoče ga tiščat je Megane boljši.


...v bistvu pa spet lapamo nekaj na pamet oz. kar so v ostariji povedal, knde?

http://www.zeperfs.com/en/duel6064-6318...

Spet ne znamo brat ane, on je govoril za DIZLA 160 KM v Astri.


ok nisem vedel da primerjamo lubenico in kikirikije...my bad!

Formula 1 ::

Buggy je izjavil:

Formula 1 je izjavil:

Buggy je izjavil:

Formula 1 je izjavil:

Gre pa Megane GT vseen boljše od Astre tako da če se ti zahoče ga tiščat je Megane boljši.


...v bistvu pa spet lapamo nekaj na pamet oz. kar so v ostariji povedal, knde?

http://www.zeperfs.com/en/duel6064-6318...

Spet ne znamo brat ane, on je govoril za DIZLA 160 KM v Astri.


ok nisem vedel da primerjamo lubenico in kikirikije...my bad!

On je začel... Sicer pa od danes možnost naročila Megana GT dCI menda, videl na FB strani Avto Vovk. Sicer pa ne vem, smo najbrž malo zašli z motorji, vprašanje koliko moči avtor sploh rabi? 130 KM zna biti pri vseh teh dovolj.

gregor ::

tukaj je objava:

https://www.facebook.com/ACVOVK/photos/...

izgleda zele zelo lepo, edina napaka (moje mnenje) je avtom menj.
še ročic nima, kot bencinm verzija :(

LP

Buggy ::

gregor je izjavil:

tukaj je objava:

https://www.facebook.com/ACVOVK/photos/...

izgleda zele zelo lepo, edina napaka (moje mnenje) je avtom menj.
še ročic nima, kot bencinm verzija :(

LP



a to bo poleg Honde Civic in Octavi RS dizl se en avto ki bo imel kicaste nastavke za avspuh na eni in na drugi strani pol se bo pa samo iz enega kadilo :))

Formula 1 ::

gregor je izjavil:

tukaj je objava:

https://www.facebook.com/ACVOVK/photos/...

izgleda zele zelo lepo, edina napaka (moje mnenje) je avtom menj.
še ročic nima, kot bencinm verzija :(

LP

Na konfiguratorju so ročke zraven, če je napaka na konfiguratorju pa nimam pojma.

GrimReaper ::

Buggy je izjavil:

...v bistvu pa spet lapamo nekaj na pamet oz. kar so v ostariji povedal, knde?

http://www.zeperfs.com/en/duel6064-6318...

Saj ta Astra 1.6T 200 se še skoraj s Focusom ST 250 primerja. Za do 22kEUR je sigurno daleč najboljši best buy.
Razred višje, 2.0 turbaki, so pa že vsi okol 30kEUR, ampak sam osebno bi se stegnil še par kEUR do Golfa Clubsport 265.

A lahko prosim prilepiš link te primerjave?
Sam namreč lahko gledam samo preko hide IP (pomoje so mi banali IP ker sem jih imel veliko pod zaznamki in sem odprl vse naenkrat), poiščem pa z Google, ampak (vseh) primerjav med dvema se seveda ne da najti z Googlom.

EDIT:
Vidim, da so za Astro zdaj že dopolnjeni podatki 4.11.2016, sam imam v Excelu (iz prej omenjenega razloga) od 7.8.2016, kjer jih je pol manj. Zdaj vidim da 40-140, 80-120 in 80-180 je pa precej razlike.
Vidim tudi da je med njima 150kg razlike v prid Astri, tako da je razumljivo da sta do 160 vkup.
Ne vem edino zakaj je 40-140 toliko razlike (2s) glede na to da je 0-140 precej manjša (0,5s), pa kako to sploh merijo, stoječi ali rolling start, iz katere prestave (verjetno optimalne), ali po števcu ali po GPS (verjetno slednje).
Moj Clio 3 197 ima 11,5s, če začnem v 1. z rolling startom, pa je avto vse prej kot hiter, tako da mi je tistih 9s pri Focusu veliko bolj všeč. Edino ni mi všeč, da se primerja komaj z Golfom 220.
Ma če bi čipal Astro na 220, je pomoje enakovredna Focusu ST.

Zdaj bom že mal dolgovezil, ampak vidim da ima CSS po enem letu končno tuning za Astro K. Tako da poleg 1.6T 200 se mi sedaj zdi 1.4T 125 tudi best buy, za 15k dobiš 180KM in 290Nm:
http://www.css-tuning.com/osebna-vozila...
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

Buggy ::


Saj ta Astra 1.6T 200 se še skoraj s Focusom ST 250 primerja. Za do 22kEUR je sigurno daleč najboljši best buy.
Razred višje, 2.0 turbaki, so pa že vsi okol 30kEUR, ampak sam osebno bi se stegnil še par kEUR do Golfa Clubsport 265.

A lahko prosim prilepiš link te primerjave?
Sam namreč lahko gledam samo preko hide IP (pomoje so mi banali IP ker sem jih imel veliko pod zaznamki in sem odprl vse naenkrat), poiščem pa z Google, ampak (vseh) primerjav med dvema se seveda ne da najti z Googlom.


da ne bomo prevec zasvinjali in derailal te teme (kot se ponavadi vse avtomobilisticne na ST) ti posiljam link na ZS

pa se enkrat... ko kupujete dinamicen in prozen avto je edino merilo samo weight/power ratio, kar pa (skoraj) nobena testna revija/stran ne podaja...se teze vecina sploh ne pisejo, pol so pa presenecenja kako lahko na papirju mocnejsi avto na cesti postane navaden srot...se sam sem se namrec nasankal na podobno foro, pa ima avto 285KM (zdej pa se to ne vec) ;(

pa tista "sportna" GT/OPC/ST/S-line/M/R-line plastika ne bo avto nic vec dinamicnosti dala...v navezi z anemicnim motorjem bo samo bruka :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

gregor ::

pomemben je tudi videz avta, ne samo konji
lahko kupiš avto z 350 km, pa se ti vizualno ne bo dopadel in bom v njem žalosten ;)

Buggy je izjavil:

gregor je izjavil:

tukaj je objava:

https://www.facebook.com/ACVOVK/photos/...

izgleda zele zelo lepo, edina napaka (moje mnenje) je avtom menj.
še ročic nima, kot bencinm verzija :(

LP



a to bo poleg Honde Civic in Octavi RS dizl se en avto ki bo imel kicaste nastavke za avspuh na eni in na drugi strani pol se bo pa samo iz enega kadilo :))


ali torej megane nima izpuhov na obeh straneh?

Formula 1 je izjavil:

gregor je izjavil:

tukaj je objava:

https://www.facebook.com/ACVOVK/photos/...

izgleda zele zelo lepo, edina napaka (moje mnenje) je avtom menj.
še ročic nima, kot bencinm verzija :(

LP

Na konfiguratorju so ročke zraven, če je napaka na konfiguratorju pa nimam pojma.


na ceniku lepo piše da jih ima samo bencin verzija
bo potrebno počakat na kakšen youtube video oz vprašat v trgovino

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gregor ()

knap ::

ali je morda kdo že našel na youtube oz kje drugje test megana gt z 165 km dizlom in avtom. menj.
jaz ga ne najdem

LP

Wrop ::

Žal ga tudi sam nisem nikjer našel.
Ni še dolgo časa na trgu, zato jaz pričakujem kak članek oz video v kratkem.

Je pa zadeva okoli dva jurja dražja kot bencinar, pa še 40 KM manj ima. Poraba je pa verjetno kar okoli 7 l/100 km.

knap ::

me res zanima koliko bo dejanska poraba, zaradi avt. menj.
škoda da nimajo opcije z ročnim

sicer pa ima renault res čudno politiko, lahko dobiš gt line, a brez bose ipd zadev in obratno, lahko imaš bose opremo in ne moreš dokupit gt line izgleda ipd, res za :'(

torej pri renault športen izgled in dobra oprema ne gre skupaj, potem pa še dajo gt model ki ima lahko vse a samo z avt. menj ;(

moj komentar na kratko, slabo, žalostno, brezveze ;)

moram še bolj podrobno pogledat focus st in astro gtc line, verjetno infotaiment pri obeh ni na nivoju megana, se pa zato dobi dizel motor brez avt. menj brez problema



LP

smacker ::

Ford sync 3:

Ne vem kaj bi še ti mel... Astra ma menda isto.

bambam20 ::

knap je izjavil:

me res zanima koliko bo dejanska poraba, zaradi avt. menj.
LP



Kupuješ avto za 24.000€ pa te skrbi poraba. Obup.

Wrop ::

Kje pa se nahaja ta magična meja, kjer poraba ne sme biti problem?

pegasus ::

Nekje pri neskončnosti.

knap ::

smacker je izjavil:

Ford sync 3:

Ne vem kaj bi še ti mel... Astra ma menda isto.


kateri modeli pa imajo sync3, ker gledam cenik st-line, st2, st3 in je naveden sync2?

bambam20 je izjavil:

knap je izjavil:

me res zanima koliko bo dejanska poraba, zaradi avt. menj.
LP



Kupuješ avto za 24.000€ pa te skrbi poraba. Obup.


Tega sploh ne bom komentiral... oz bom.
Po tej teoriji tudi pri avtu za 40k poraba sploh ni pomembna, pa kaj če popije 24 L /100 km, sploh ni pomembno...

Dizel se kupuje zaradi navora in porabe, ne zaradi čiste tehnologije. Avto bom imel 10 let ali več in poraba je vsaj meni pomembna.
Kilometrov ne bo malo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: knap ()

gregor ::

knap je izjavil:

me res zanima koliko bo dejanska poraba, zaradi avt. menj.
škoda da nimajo opcije z ročnim

sicer pa ima renault res čudno politiko, lahko dobiš gt line, a brez bose ipd zadev in obratno, lahko imaš bose opremo in ne moreš dokupit gt line izgleda ipd, res za :'(

torej pri renault športen izgled in dobra oprema ne gre skupaj, potem pa še dajo gt model ki ima lahko vse a samo z avt. menj ;(

moj komentar na kratko, slabo, žalostno, brezveze ;)

moram še bolj podrobno pogledat focus st in astro gtc line, verjetno infotaiment pri obeh ni na nivoju megana, se pa zato dobi dizel motor brez avt. menj brez problema

LP


poleg tega imam dizel verzija samo 6 prestav in je brez ročk ob volanu, bencin verzija ima 7 prestav + ročke
pri gt pa je potrebno celo doplačat bose ozvočenje, torej zgrešeni paketi opreme...

LP

okidoki ::

No, imaš tudi modele, ki imajo dizle pa se vozijo 10 km na dan, pa enkrat na morje in mislijo kako varčno se vozijo ... Vzdrževanje dizla je veliko dražje ob že višji ceni ob nakupu avtomobila. Knap - koliko km voziš na dan. Verjamem, da 100+ ali?

cleanac ::

Zakaj je vzdrževanje dizla dražje?

gregor ::

koliko se poveča poraba če ima avto avt. menj.?, se le ti bolj kvarijo kot navadni in kako drago je vzdrževanje?

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gregor ()

knap ::

okidoki je izjavil:

No, imaš tudi modele, ki imajo dizle pa se vozijo 10 km na dan, pa enkrat na morje in mislijo kako varčno se vozijo ... Vzdrževanje dizla je veliko dražje ob že višji ceni ob nakupu avtomobila. Knap - koliko km voziš na dan. Verjamem, da 100+ ali?


letno cca 20-25k, 10 let je torej cca 200-250k, je to premalo za dizel?

LP

smacker ::

Ne vem kateri imajo sync3, zgoraj je bil en link do avto.net st-line z sync3, tak da očitno se da dobit že. Vprašaj pri prodajalcih.

f0cu5 je izjavil:

Pa tud če jo, ta men zgleda čist hud: http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

koli99 ::

sync3 bo nameščen v novi Kugi in novem (2017) faceliftanem Mondeu. Ne vem pa če je možno posodobiti sistem iz sync2 na sync3...

M-XXXX ::

cleanac je izjavil:

Zakaj je vzdrževanje dizla dražje?

Saj ni. Sam nekateri živijo še 10 let v preteklosti...

Formula 1 ::

gregor je izjavil:

knap je izjavil:

me res zanima koliko bo dejanska poraba, zaradi avt. menj.
škoda da nimajo opcije z ročnim

sicer pa ima renault res čudno politiko, lahko dobiš gt line, a brez bose ipd zadev in obratno, lahko imaš bose opremo in ne moreš dokupit gt line izgleda ipd, res za :'(

torej pri renault športen izgled in dobra oprema ne gre skupaj, potem pa še dajo gt model ki ima lahko vse a samo z avt. menj ;(

moj komentar na kratko, slabo, žalostno, brezveze ;)

moram še bolj podrobno pogledat focus st in astro gtc line, verjetno infotaiment pri obeh ni na nivoju megana, se pa zato dobi dizel motor brez avt. menj brez problema

LP


poleg tega imam dizel verzija samo 6 prestav in je brez ročk ob volanu, bencin verzija ima 7 prestav + ročke
pri gt pa je potrebno celo doplačat bose ozvočenje, torej zgrešeni paketi opreme...

LP


GT pac ni zgrešen paket opreme, jaz Bose zvocnikov ne rabim, raje bi imel v Bose opremi rezervno gumo kot pa Bose zvočnike

knap ::

koli99 je izjavil:

sync3 bo nameščen v novi Kugi in novem (2017) faceliftanem Mondeu. Ne vem pa če je možno posodobiti sistem iz sync2 na sync3...


škoda, meni je infotaiment pomemben faktor pri nakupu..., morda pa bo modelno leto 2017 prineslo tudi na focuse sync3, čeprav je za to verjetno zelo malo možnosti :(

m0LN4r ::

okidoki je izjavil:

No, imaš tudi modele, ki imajo dizle pa se vozijo 10 km na dan, pa enkrat na morje in mislijo kako varčno se vozijo ... Vzdrževanje dizla je veliko dražje ob že višji ceni ob nakupu avtomobila. Knap - koliko km voziš na dan. Verjamem, da 100+ ali?

Ja nevem ce je to glih res, v cem pa je turbobencinar tok fejst cenejsi? Nazadnje, ko smo kupoval je bila razlika 900.-eur pr ceni 24k
V druzini mamo 3 TDIje(1.4 normalan, 1.4blumotion, 2.0 normalan), vseskup smo jih mel 4 in pa dva bencinarja pred tem oz. tri ce stejem staro skodo felicito.

En se vozi dnevno 15km (star 9 let), tretji 50 (leto dni), tretji med 50-100 kratke relacije (7 let).

Razen rednih servisov, ni bilo nobenih dodatnih stroskov.
No ja edino akumulator smo po 6 letih upgrejdali na tiste, k se vozi 50-100km na dan po 6km relacije.

Na bencinarju, brez turbota smo pa menjavali pocene prstane na cilindru pri 120kkm jipijej.
Sicer se vedno dela zdaj bp mogoc celo bols k prej hehe. Je pa bil strosek 1000,.eur onstran slovenske meje.

Ne vzdrzevanje ni drazje, ce znas za avto skrbet.

Sem pa ze vidu folk, ki mu pac ni jasno, da se pri servisiranju ne spara in spusti vsak drugi interval.

me res zanima koliko bo dejanska poraba, zaradi avt. menj.

so ze ti menjalniki tok pametni, da vejo ce bi rad dirkal ali pa ne in temu primerno saltajo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Invictus ::

knap je izjavil:


škoda, meni je infotaiment pomemben faktor pri nakupu..., morda pa bo modelno leto 2017 prineslo tudi na focuse sync3, čeprav je za to verjetno zelo malo možnosti :(

Svašta, infotainment pomemben v avtu.

Sam si naredim svojega za 20% cene kolikor hočejo ti strojniški "znalci"...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

knap ::

ali živimo v kameni dobi, pametni tel so vsepovsod...

jaz imam rad dober zvočni sistem, v astri imam že od začetka:

http://dls.se/en/car

zvočnike in ojačevalec...

v novem avtu pa bi rad nabavil dober audio sistem že kar z avtom, da nimam potem dodatnih stroškov, predelav itd

meni je skratka infotaiment pomemben, če pa tebi ni pa tudi prav, nabavi si avto brez radija ipd zadev ;)

jero_no1 ::

Samo 2 opombi bi dodal:
- tudi sam sem pred leti na vsak način hotel 3 vratni avto in sedaj po slabih 8 letih mi je žal, ker ne gre v prodajo. Če bi mel 5 vrat, bi ga morda prodal prej kot v enem mesecu, tako pa ni nekega zanimanja. Samo toliko, če morda razmišljaš že kaj vnaprej. Gre za Seat Ibizo, po drugi strani pa verjetno tolk dobrega avta ne bom več mel - do 155.000 je bilo okrog 250€ izrednih servisnih stroškov (avto je imel samo 2 leti garnacije), ostalo pa vse predvideno, vzdrževanje redno po servisni knjigi.

- tale Meganova 'tablica' baje v vsakdanji uporabi ni tako fajn, kot izgleda na sliki, vsaj po nekaj testih, ki sem jih prebral. Oblikovno mi je res eden boljših trenutno na trgu, drugače pa ni nekih velikih presežkov, tako da sem ga kmalu pozabil.

Slabo leto nazaj sem testiral tudi Leona in bil razočaran, tako da je takoj odpadel iz spiska. Na zunaj je še kar, armatura pa za moj okus takšna plastika kot v Cliotu, kar meni pri avtu za 23k ne gre. Ravno včeraj sem gledal tudi Octavio in ima armaturo oblečeno v nek mehek material, ki je meni zelo všeč.

Buggy ::

- tudi sam sem pred leti na vsak način hotel 3 vratni avto in sedaj po slabih 8 letih mi je žal, ker ne gre v prodajo. Če bi mel 5 vrat, bi ga morda prodal prej kot v enem mesecu, tako pa ni nekega zanimanja. Samo toliko, če morda razmišljaš že kaj vnaprej. Gre za Seat Ibizo, po drugi strani pa verjetno tolk dobrega avta ne bom več mel - do 155.000 je bilo okrog 250€ izrednih servisnih stroškov (avto je imel samo 2 leti garnacije), ostalo pa vse predvideno, vzdrževanje redno po servisni knjigi.


seveda ne gre, ce se pa za takorekoc isto ceno prodaja poleg tvojega belega se eden rdec, ki je celo modelno leto mlajsi ter ima samo 100.000km...bo treba mogoce malce ceno prilagodit, pa bo kaj vec zanimanja ne glede na vrata ;)

Aston_11 ::

Golf 6, 2009, 3 vrata, 2.0 TDI 110, 145 kkm: kolikšna je "priporočena" cena, da se tudi proda?

WaterBoy ::

Kakšno mnenje imate o fiat bravotu? Se ga splača kupit okoli 2011 letnik za okoli 5000-6000?

hvala

m0LN4r ::

Aston_11 je izjavil:

Golf 6, 2009, 3 vrata, 2.0 TDI 110, 145 kkm: kolikšna je "priporočena" cena, da se tudi proda?

Pr VWju so mi ponudl 7k za 5 vratnega.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Aston_11 ::

m0LN4r je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Golf 6, 2009, 3 vrata, 2.0 TDI 110, 145 kkm: kolikšna je "priporočena" cena, da se tudi proda?

Pr VWju so mi ponudl 7k za 5 vratnega.
Potem bi morda za 5 vrat dobil enih 8 jurjev, 8.5 od oka? So mu kaj rjaveli začetki pragov?

m0LN4r ::

Aston_11 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Golf 6, 2009, 3 vrata, 2.0 TDI 110, 145 kkm: kolikšna je "priporočena" cena, da se tudi proda?

Pr VWju so mi ponudl 7k za 5 vratnega.
Potem bi morda za 5 vrat dobil enih 8 jurjev, 8.5 od oka? So mu kaj rjaveli začetki pragov?

?? 5 vrat je 5 vrat ? Tezka bo. To so ponudil spomladi letos.
Recimo sem sel potem v Nemciji na VW kake pol leta kasneje, tam so ponudl 6k XD
Zanimivo.

Pragovi niso rjaveli, se je pa luscila barva oz. tist zascitni sloj tam od blatnika proti vratom spodaj, ko je ponavadi vedno blatno pa kamne mece gor.

Slucajno se je povozila srna, pa je zavarovalnica zrihtala odbijac, avtolicar pa se tole pofiksal zraven :)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Aston_11 ::

Meni so ponudili 6. do 6.5 sredi leta za mojega pri VW. Rekli so, da bi morda dobil 8 jurjev zanj, če bi sam prodajal. Vendar ko gledam, kaj se prodaja na avto.net,bi rekel, da je 8 celo malo, vendar seveda ni jasno, če tudi kaj prodajo za tiste cene. Mi pa dela, tako da mi ga je škoda prodati. Mora pa en stran od hiše, ker so se nabrali trije pri dveh voznikih.

knap ::

no, potem pa še meni povejte koliko bi dobil za opel astro gtc 2007 spomladi 2017, skoraj vsa možna oprema

copy paste iz cenika 2007:):

TSQ-Paket osvetlitve in vidljivosti: CE1 Brisalci vetrobranskega stekla
s senzorjem za dež + DD8 Vzvratno ogledalo s samodejno osvetlitvijo
+ T2Q Sistem za samodejni vklop žarometov

OBM2-Paket nadzora vožnje: (KB5 Pomocnik pri speljevanju v hrib HSA
+ UJ9 Sistem zaznavanja izgube tlaka v pnevmatikah + UD7 Parkirni pomocnik + K34 Tempomat

ZQ84-Športni paket: FX3 El. program stabilnosti (ESP) + UJC Stikalo za športni
nacin vožnje + NR1 Servo volan z zmanjšanim obodom vrtenja ALI
NR1 Elektro hidravlicni servo volan, zmanjšan rajdni krog

WDH-OPC paket II: BD8 Strešne letve v barvi vozila + VB7 Prednji in zadnji
športni odbijaci '+ B56 Zašcitni pragovi '+ T56 Zadnji strešni spojler + T96
Prednji meglenki + VYE OPC rocica menjalnika + OPC usnjeni volanski obroc
+ W1Y Upravljanje radia z volana

63U-Briljantna "power red" barva

AY0-Celni in stranski zracni blazini ter zracni zavesi

C32-Quick heat - elektronsko ojacan sistem za hitro odmrzovanje in
ogrevanje vozila

C68-Elektronska klimatska naprava

DDH2-Elektricno preklopljivi in nastavljivi ter ogrevani zunanji ogledali

FE45-Interaktivni sistem vožnje (IDS+=ESP + ABS + CDC) (+ZQ8)

TT61-Bi - ksenonski žarometi z visokotlacnim sistemom za pranje
žarometov in prednji meglenki

UA62-Alarmna naprava in dodatna mehanska zašcita proti kraji

URA-Radio CD30

UWA-Paket za instalacijo mobilnega telefona "bluetooth" s funkcijo
kontrole glasa

U68-Potovalni racunalnik s prikazovalnikom opozoril in prikazom porabe

W2E-Recaro sprednja sedeža, AH4-Rocna nastavitev sovoznikovega sedeža v 6. smereh in ledvene opore, A88-Aktivna vzglavnika spredaj

XXLO-Mondial ogljeno crno usnjeno oblazinjenje

P38-Lahka platišca 18x7.5, 5-kraka z pnevmatikami 225/40 R18
......

Dodatno:
DLS refefence RA40 - 4-kanalni ojačevalec:
DLS MS6A - 6,5" srednjetonec + UP1C1,1" visokotonec
DLS W712 - 12" nizkotonec:

Foliatec folije za stekla:

Cena je bila cca 23k + 1,3k audio sistem

Hvala

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: knap ()

okidoki ::

Prevoženi km, redni servis, brez karambola ...?

Buggy ::

...se dobro da so motor in prevozeni kilometri tako nepomemben podatek :D

zaradi same dodatne opreme pri 10 let starem avtu ne bos dobil (skoraj) nic vec.

Jaz sem pred pol leta Vectro karavan Cosmo+ oprema (vse razen navigacije) 2.0 turbobencin (predelava na LPG), modelno leto 2008 z 260Kkm prodal za 4K€...prodajal pa za 4.5K€ ...verjetno bos za Astro lahko pricakoval tudi tukaj nekje.

knap ::

200K
redni servisi, knjiga potrjena
manjša nesreča pred hišo, odtrgan sprednji odbijač, luč... nič posegov v motorju...

za 4k ga raje obdržim kot staro železo ;)

LP

Buggy ::

hehe my_precious_mode torej ;)

jah good luck potemtakem...tvoj avto ni nic posebnega zato ti tudi vztrajno cakanje na nekega nisnega kupca z morda prenapihnjeno ceno ne bo ravno dosti koristilo. Jaz sem imel sreco da se je nekdo cisto zaplubil in takega avta nikjer ni nasel pa sem mu se spustil ceno, ker mi je bilo vsec da gre v dobre roke (na dvoriscu mi je namrec stal ze par mesecev in se mi ga je bilo zal stati)

...trenutno se avto tvojega ranga prodaja okol 4K...pri nas pa ob pregovornem in sicer neupravicenem slovesu znamke Opel pa ne bos nic kaj vec dobil...sploh naslednje leto ko mislis ti prodajat.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc...

vsekakor kaj vec kot 4K-4.5K realno ne pricakuj...ce ga bos dal v ceno pa se manj. Seveda ce mislis avto prodat...lahko se pa tudi otroci igrajo v njem se naslednjih par let :P

Utk ::

knap je izjavil:


za 4k ga raje obdržim kot staro železo ;)

LP

Sej staro železo tudi je.

knap ::

brez skrbi, vse bo urejeno, tako ali drugače :)

kako kilometri vplivajo na ceno, npr če ima avto 100k, 200k, 300k?

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: knap ()

kumer ::

ali res tako močno pade cena, avto ki je stal 25k, prid čez 10 let 4k, to je 20k manj??

Utk ::

Ta avto je dal 2/3 življenja čez, torej je že zato vreden največ 8 jurjev. Če upoštevaš še, da ni več nov (in s tem kul), da je vseeno malo zastarel, čeprav je oprema dobra, da bo vsako leto z njim več stroškov, tudi če do zdaj ni blo nič narobe, je 4-5 jurjev čisto realna cena. Bi pa malo južneje sigurno dobil kakega jurja ali pa dva več.

Aston_11 ::

kumer je izjavil:

ali res tako močno pade cena, avto ki je stal 25k, prid čez 10 let 4k, to je 20k manj??

Res, glej ceno passatov, pada isto dol. 9 let star karavan 140 KM 2.0 TDI je pod 5 jurjev.... sploh taka eksotika, ki je namenjena gonjenju in pričakuješ, da bo vse zjahano, čeprav ni.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11214427 (10215) facepalm
»

Nakup novega avtomobila do 18.000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9014105 (9051)  
»

Nov avto za Taščo, zelo specifične zahteve ... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15817870 (12284) krneki0001
»

Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10315226 (8660) sass628
»

Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8416414 (12321) dj_uro

Več podobnih tem