Forum » Na cesti » Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€
Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€
tattoo ::
Prosim za priporočila, kakšen avto naj iščem, in sicer na delovni dan bom prevozil cca. 135km od tega 110km po avtocesti. Želim si avto z nizko porabo, z nekimi optimalnimi stroški servisa/popravila/pnevmatik ter da bom lahko naredil veliko km, saj računam nekje dobrih 40.000km na leto. Oblika, model in to me ne toliko zanima, saj iščem avto zgolj iz prkatičnega vidika. Zgornja meja proračuna je 8.000€. Ker bo to moj prvi avto bi prosil za čim več nasvetov, hvala.
zee ::
Clio 1.5 dCI, 82 KM ali kaksna Laguna 1.9dci 112 KM (ali tam nekje).
Alternativa: stanovanje v kraju zaposlitve. Ce je to prestolnica, se ti splaca pogledat, koliko bi te prisel najem s stroski vred vs. avto s stroski vred na leto.
Alternativa: stanovanje v kraju zaposlitve. Ce je to prestolnica, se ti splaca pogledat, koliko bi te prisel najem s stroski vred vs. avto s stroski vred na leto.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
duque ::
PSA-jev 2.0 Hdi (136-140 konjev) je dober motor za nabiranje km, vzdrževanje in poraba sta v mejah znosnega (za P407 je servis pri pooblaščencu 200€). IMHO boljši motor kot VAG-ovi traktorji (prej sem imel Passata 2.0 140 km).
Najdeš ga v: Mk IV Mondeo, Ford Focus, Ford C-Max, Ford S-Max, Ford Galaxy, Peugeot 307, Peugeot 308, Peugeot 3008, Peugeot 5008, Peugeot 407, Peugeot 607, Citroën C4, Citroën C4 Picasso, Citroën C5, Volvo C30, Volvo S40, Volvo V50, Volvo V70, Volvo S80
Najdeš ga v: Mk IV Mondeo, Ford Focus, Ford C-Max, Ford S-Max, Ford Galaxy, Peugeot 307, Peugeot 308, Peugeot 3008, Peugeot 5008, Peugeot 407, Peugeot 607, Citroën C4, Citroën C4 Picasso, Citroën C5, Volvo C30, Volvo S40, Volvo V50, Volvo V70, Volvo S80
GGGGG ::
Kakoli kupiš, vzemi nekaj čim novejšega s čim daljšo garancijo. Za ta denar dobiš vsaj 1 leto garancije, če imaš srečo pa trofiš kakšen avto z 2 ali 3 leti garancije.
Buggy ::
mogoce bo za vecino ta ideja bogokletna, a vseeno razmislji o kaksnem novejsem in mocnejsem bencinarju (dobis manj zgonjene kot dizle) in ga predelaj na plin.
Jaz se vozim podobno letno kilometrino z 200KM turbobencinskim karavanom za 7€ na 100 prevozenih kilometrov...plin seveda :)
Jaz se vozim podobno letno kilometrino z 200KM turbobencinskim karavanom za 7€ na 100 prevozenih kilometrov...plin seveda :)
shovty ::
Poglej Honde novejšega letnika z 2.2 dizel motorjem. Za 8.000 dobiš lepo ohranjenega accorda. Poraba 5-6 litro na avtocesti, velikega servisa nimaš ker ima verigo, avto je lep pa udoben za vozit.
harmony ::
mogoce bo za vecino ta ideja bogokletna, a vseeno razmislji o kaksnem novejsem in mocnejsem bencinarju (dobis manj zgonjene kot dizle) in ga predelaj na plin.
Jaz se vozim podobno letno kilometrino z 200KM turbobencinskim karavanom za 7€ na 100 prevozenih kilometrov...plin seveda :)
Kako se pa voziš? Stotaka na avtocesti al tud kej več?
Poglej Honde novejšega letnika z 2.2 dizel motorjem. Za 8.000 dobiš lepo ohranjenega accorda. Poraba 5-6 litro na avtocesti, velikega servisa nimaš ker ima verigo, avto je lep pa udoben za vozit.
Podobno vprašanje - koliko km/h se pa voziš na avtocesti?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: harmony ()
Hayabusa ::
mogoce bo za vecino ta ideja bogokletna, a vseeno razmislji o kaksnem novejsem in mocnejsem bencinarju (dobis manj zgonjene kot dizle) in ga predelaj na plin.
Jaz se vozim podobno letno kilometrino z 200KM turbobencinskim karavanom za 7EUR na 100 prevozenih kilometrov...plin seveda :)
Itak.
Moj glas za bencinarja+plin + avtomatik (spodobno ohranjenega dizla boš na a. netu našel zelo težko + preveč stvari, katerih popravilo/zamenjava ni poceni lahko crkne):
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=753...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=709...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=745...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=755...
Porabo najdeš na http://www.spritmonitor.de .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
tumare ::
Za bencinarja+plin ne pozabi računat vsaj tisti liter/100km bencina ki boš porabil za vžige/ko ostaneš brez plina. Nekaj razlike v stroških to naredi
shadeX ::
kakorkoli se odločiš, ampak vzami dizla. Manjša poraba + motor dlje zdrži kot pri bencinarju (naj bi).
tumare ::
vzami dizla.
Manjša poraba + motor dlje zdrži kot pri bencinarju (naj bi).
Pa dovolj da enkrat menjaš šobe ali turbino ali tankaš z vodo umazano gorivo, in je isto kot če bi vozil navadnega bencinarja, brez ropota, smrada in skrbi.
EDIT: se popravim, ni vezano na temo, če dela 40k km letno se verjetno dizel še splača
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tumare ()
Vajenc ::
VW passat diesel bluemotion. Udoben, varčen, klasičen, ki bo čez nekaj par let še vedno vreden par tisočakov.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen
Woody Allen
Hayabusa ::
kakorkoli se odločiš, ampak vzami dizla. Manjša poraba + motor dlje zdrži kot pri bencinarju (naj bi).
Najdi spodobno vozilo na a.netu .
Kakšen vir za tvojo trditev ?
Vajenc
VW passat diesel bluemotion so do 8k dalje, + vprašanje na koliko km prevrtenih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
RedDrake ::
Hyundai i30 cw
Garancija do 2015 (teli faceliftani imajo 5 let popolne garancije), poraba je pod 5l/100km, avto je udoben in prostoren (ce bos potreboval za kaksno sirjenje druzine ali kaj podobnega). Novejsi Hyundai-i so zelo zanesljivi.
Imam enak model z malo vec opreme, 1.6 bencin z 127KM, in mi po AC pri 100km/h pije cca 5,5L.
Garancija do 2015 (teli faceliftani imajo 5 let popolne garancije), poraba je pod 5l/100km, avto je udoben in prostoren (ce bos potreboval za kaksno sirjenje druzine ali kaj podobnega). Novejsi Hyundai-i so zelo zanesljivi.
Imam enak model z malo vec opreme, 1.6 bencin z 127KM, in mi po AC pri 100km/h pije cca 5,5L.
RejZoR ::
Hyundai so precej podcenjeni avtomobili. Sploh ker so ugodni in z dolgo garancijo, opremo imajo tud solidno in CRDi motorji so zelo zanesljivi (niso pa mogoče super duper najnovejši iz tehničnega vidika ampak enostavno laufajo).
Čeprav ima ta nekam grdo centralno konzolo (armaturo) v primerjavi z mojim navadnim i30 (isto faceliftan, Life model). Pri mojem je samo en večji ekran, nobene grde srebrne obrobe okoli...
Čeprav ima ta nekam grdo centralno konzolo (armaturo) v primerjavi z mojim navadnim i30 (isto faceliftan, Life model). Pri mojem je samo en večji ekran, nobene grde srebrne obrobe okoli...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Hayabusa ::
Nastaviš tempomat in gre.
110 kmh ... 110 000 m
v = s/ t
100 kmh = 27.7 m/s -> 66.18 minut
130 kmh = 36.1 m/s -> 50.78 minut
23% počasneje.
240 delovnih dni => 15.4 (razlika v min) *240 = 3696 min = 61.6 ur = 2.56 dni VEČ na AC
110 kmh ... 110 000 m
v = s/ t
100 kmh = 27.7 m/s -> 66.18 minut
130 kmh = 36.1 m/s -> 50.78 minut
23% počasneje.
240 delovnih dni => 15.4 (razlika v min) *240 = 3696 min = 61.6 ur = 2.56 dni VEČ na AC
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
RejZoR ::
Statistika je tko fajn zadeva, ko vedno vse izgleda tko lepo. Realnost pa je taka, da vsak rad čim prej pride domov iz službe...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
black ice ::
Poglej Honde novejšega letnika z 2.2 dizel motorjem. Za 8.000 dobiš lepo ohranjenega accorda. Poraba 5-6 litro na avtocesti, velikega servisa nimaš ker ima verigo, avto je lep pa udoben za vozit.
Accord je pain in the ass za servisirat. Predvsem do zračnega filtra je težko priti. Takšno porabo brez večjih težav dosežeš tudi na relaciji brez avtoceste s prižgano klimo.
Edit: drugače priporočam. Zgolj tankaš in voziš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: black ice ()
vorantz ::
Za ta denar definitivno premisli o kaki 2008+ kii/hyundaiu (raje kia, ker jih je veliko več in je več izbire)
Je pa še en ceed na a.net tovarniško predelana na plin dokaj pod tvojim budgetom
Je pa še en ceed na a.net tovarniško predelana na plin dokaj pod tvojim budgetom
theBill ::
Poglej Honde novejšega letnika z 2.2 dizel motorjem. Za 8.000 dobiš lepo ohranjenega accorda. Poraba 5-6 litro na avtocesti, velikega servisa nimaš ker ima verigo, avto je lep pa udoben za vozit.
Accord je pain in the ass za servisirat. Predvsem do zračnega filtra je težko priti. Takšno porabo brez večjih težav dosežeš tudi na relaciji brez avtoceste s prižgano klimo.
Edit: drugače priporočam. Zgolj tankaš in voziš.
Accordi tudi ceno zelo držijo in za 8000 € dobiš bore malo, kak letnik 2005, 2006 z prevoženimi 200000 km. Ta zadnji model Accorda pa izpod 15000 € lahko samo sanjaš. Prejšnji karavan je grd, manjkajo mu samo črne zavesice in bi zgledal kot pogrebniški avto, ampak to je stvar okusa. Se pa strinjam, odličen avto in zelo hvaležen glede vzdrževanja.
Poglej za kakšno Mazdo 6 2.0 dizel 120 konjev in gor, so dosti cenejše od Accordov in Avensisov, samo pazi pri letnikih 2003-2005, radi rjavijo, serijska napaka.
marvin42 ::
Avtor je napisal, da ga izgled ne zanima, ampak nekateri ne morete mimo lep/grd opazk. Ne razumete, da je to nekaterim popolnoma vseeno?
Mostly Harmless
SuperVeloce ::
Octavia 1,9tdi s 105KM. Šparovec, pa nekaj od avta. Tudi deli so poceni.
Se strinjam, če dobi dober primerek Octavie, bo še najbolj zadovoljen. So to traktorji, ampak napram konkurenci varčen in poceni. Za primerjavo so v družini še Kia ce'ed karavan (2.0crdi) in Hyundai accent (1.5 crdi, 110hp) sta sicer oba bolj elastična in fajn za vozit, vendar nista tako varčna, ne glede na vožnjo. Moti me tudi slabša vzdržljivost barve/laka na plehu, na izpostavljenih mestih (pokrov motorja, začetek strehe, ob blatnikih) imaš hitro odškrnjeno in nevarnost rjavenja. To niti pri Octavii niti pri Fabii nimamo v tolikšni meri, čeprav sta krepko starejša in nikoli pod streho, tudi približno enako vožena po avtocesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
marvin42 ::
Kje pa je napisano, da mu je popolnoma vseeno?
Kje sem napisal, da mu je popolnoma vseeno?
Mostly Harmless
theBill ::
Napisano je, da ga toliko ne zanima, ne da ga ne zanima. Sicer pa kaj se razni advokati sploh oglašate, bo avtor teme že sam povedal, naj mu nehamo zunanjost avta omenjat, če ga bo kaj motilo.
Zheegec ::
Malo glej tudi na udobnost... Večji citroeni, alfa 166, opel insignia je kar se tiče udobnosti čisto drugo, kot Passat recimo. Sam sicer dnevno delam 100+ km pa mi tudi bolj trd avto odgovarja, nekaterim pač ne.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Aston_11 ::
nicksonn ::
Hja, mislim, da se boš moral najprej sam zjasniti, kakšno vrsto avtomobila želiš.
Male avte tipa clio, corsa ... odsvetujem, ker ne nudijo stabilnosti in udobja na AC.
Megane, golf, ipd - to bi že šlo, nudijo več prostora, udobja.
Večji avto tipa laguna, mondeo, passat - so fajni za na AC, ampak so že rahlo dražji za vzdrževanje, poleg tega imajo praviloma močnejše motorje, ki navadno pomenijo večjo porabo. S tem da se na AC to ne bo poznalo, saj bo motor deloval pri manjših vrtljajih.
Če so ti pomembni vzdrževalni stroški, potem se ne rabiš gledat za kakšnimi bmwji, alfami, audiji, mercedesi, ipd, kot tudi ne za avtocestnimi križarkami tipa audi A8.
Jst bi vzel avto razreda golf ali večjega, mogoče je octavia dobra izbira.
Odločiti se moraš potem ali želiš praktičnost (karavan), manjše dolžina (hatchback) oz klasiko (4vratna limuzina).
Prav tako je odločitev med plinom in dizlom, čeprav mislim, da je dizel v prednosti, saj je bogatejši z navorom (hitrejša pospeševanja 90-130 brez potrebe po menjavi prestave) napram povprečnemu ne-turbinskemu bencinarju.
Najbolje, da sam podaš par konkretnejših predlogov, še bolje, če greš prej na par testnih voženj oz greš malo po nakupih iz firbca, tako da si malo ustvariš sliko, kaj točneje si želiš.
lp,n
Male avte tipa clio, corsa ... odsvetujem, ker ne nudijo stabilnosti in udobja na AC.
Megane, golf, ipd - to bi že šlo, nudijo več prostora, udobja.
Večji avto tipa laguna, mondeo, passat - so fajni za na AC, ampak so že rahlo dražji za vzdrževanje, poleg tega imajo praviloma močnejše motorje, ki navadno pomenijo večjo porabo. S tem da se na AC to ne bo poznalo, saj bo motor deloval pri manjših vrtljajih.
Če so ti pomembni vzdrževalni stroški, potem se ne rabiš gledat za kakšnimi bmwji, alfami, audiji, mercedesi, ipd, kot tudi ne za avtocestnimi križarkami tipa audi A8.
Jst bi vzel avto razreda golf ali večjega, mogoče je octavia dobra izbira.
Odločiti se moraš potem ali želiš praktičnost (karavan), manjše dolžina (hatchback) oz klasiko (4vratna limuzina).
Prav tako je odločitev med plinom in dizlom, čeprav mislim, da je dizel v prednosti, saj je bogatejši z navorom (hitrejša pospeševanja 90-130 brez potrebe po menjavi prestave) napram povprečnemu ne-turbinskemu bencinarju.
Najbolje, da sam podaš par konkretnejših predlogov, še bolje, če greš prej na par testnih voženj oz greš malo po nakupih iz firbca, tako da si malo ustvariš sliko, kaj točneje si želiš.
lp,n
x n!
kuglvinkl ::
Sam sem pred enako dilemo, imel sem pa v mislih Mazdo 6/Mondeo bencinar + plin.
nekod je govoril o večjih stroških vzdrževanja pri tej kombinciji kot pa pri dizlu? Sem mislil, da je ravno obratno...
nekod je govoril o večjih stroških vzdrževanja pri tej kombinciji kot pa pri dizlu? Sem mislil, da je ravno obratno...
Your focus determines your reallity
Alessio983 ::
Stvar je taka, da nevem kakše razlike v vzdrževanju ni. Sam sem imel 4 leta bencinarja ,sedaj imam 1 leto dizlna. Vsak dan se vozim 150 km. Dizl je bol prijeten za vožnjo, vsaj meni. Mogoče poglej kakšnega modeota, se lepo vozijo in niso glasni. Plin+bencin pa nima smisla nekaj noret, če ti avto ne pije več kot 8 litrov. Primer pri mojem fotru:
Avto je pil bencin 9 litrov. Sedaj ima plin, pije 12 litrov + 2000 EUR za predelavo + stroški menjave filtrov in nastavitev vsakih 10 tisoč Km. Moreš kar vozit da not dobiš
Avto je pil bencin 9 litrov. Sedaj ima plin, pije 12 litrov + 2000 EUR za predelavo + stroški menjave filtrov in nastavitev vsakih 10 tisoč Km. Moreš kar vozit da not dobiš
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alessio983 ()
kuglvinkl ::
Jaz bom delal 200 km vsak dan, 98% avtocesta.
zdej gledam, za 10k dobim Mondeo, Passat, Mazda, vse okol 120k kilometorv, 2008 letnik. Kaj pa glede vzdrževanja?
zdej gledam, za 10k dobim Mondeo, Passat, Mazda, vse okol 120k kilometorv, 2008 letnik. Kaj pa glede vzdrževanja?
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
Alessio983 ::
Edino mogoče, če namest da dizlna vzameš bencinarja + plin. Si potem na istem nekako, pa potem voziš skos plin dalje, če boš res delal veliko Km
WarpedGone ::
Bencin + plin pol pa tedensko na servisu, da mojstri vsakičznova povejo da s plinom pa že ni nič narobe?
Kdor se hoče igračkat naj izvoli, sicer pa stran od garažnih predelav.
Za na AC je važna dolga medosna razadlja, kar da stabilnost. Porabo zbije dizl, mora pa nujno met 6 prestav. Ne pozabit na dimenzije gum - optimum je okrog 205/55R16. Vse ostalo je bajanje in funkcija količine krompirja v kleti.
Kdor se hoče igračkat naj izvoli, sicer pa stran od garažnih predelav.
Za na AC je važna dolga medosna razadlja, kar da stabilnost. Porabo zbije dizl, mora pa nujno met 6 prestav. Ne pozabit na dimenzije gum - optimum je okrog 205/55R16. Vse ostalo je bajanje in funkcija količine krompirja v kleti.
Zbogom in hvala za vse ribe
dzinks63 ::
Jaz bom delal 200 km vsak dan, 98% avtocesta.
Tole je pa že precej, cca 70000km/leto, nabavi močan stroj (dizel), 200KM+, da bo delal na AC pri zelo nizkih obratih na easy, takšne mašine so neuničljive, 500000km je mala malica.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
nicksonn ::
Mazda6 je dobra za vozit.
Stric ima bencinarja, pa dela 80km/dan = 25k/leto, in pri nakupu ni hotel bencinarja. Na relacije mu 2.0 motor kuri nekje 7,5litrov.
Na firmi imamo dizle, 140KM, lepo potegne, udobna, tiha, je pa malo več problemov, sploh DPF precej zafrkava (pa avto vidi avtoceste).
Tako da, jst bi se izognil DPFju, če bi kupoval dizla, ker je samo ena reč več, ki bo šla narobe. Samo ne vem, če so kateri 2008 letniki še brez...
Bencin+plin je druga opcija.
Resda imaš servis plina na 20-30kkm, ampak mislim, da vseeno pride ceneje, kot možne odpovedi pri dizlih (šobe, turbina, vztrajniki, EGR, LMM), ki bi se lahko že začele pojavljati pri 5let starem avtu.
Btw, furam plin na 2.5L motorju, povprečna poraba je 9.5L normalne vožnje.
Torej = 7,5€/100km == 5L ekv bencinu in 5,5L ekv dizlu.
Ok, nekaj pokuri tudi bencina, recimo da me pride vožnja 8€/100km.
Pri 130km/h je poraba 8L (dolg menjalnik, 5 prestav), dizla bi bila pa 5-6L...zdaj pa računaj, kaj se ti bolj splača.
In čeprav je plinski sistem star že 4 leta, deluje bp in ima še 2 leti garancije.
Stric ima bencinarja, pa dela 80km/dan = 25k/leto, in pri nakupu ni hotel bencinarja. Na relacije mu 2.0 motor kuri nekje 7,5litrov.
Na firmi imamo dizle, 140KM, lepo potegne, udobna, tiha, je pa malo več problemov, sploh DPF precej zafrkava (pa avto vidi avtoceste).
Tako da, jst bi se izognil DPFju, če bi kupoval dizla, ker je samo ena reč več, ki bo šla narobe. Samo ne vem, če so kateri 2008 letniki še brez...
Bencin+plin je druga opcija.
Resda imaš servis plina na 20-30kkm, ampak mislim, da vseeno pride ceneje, kot možne odpovedi pri dizlih (šobe, turbina, vztrajniki, EGR, LMM), ki bi se lahko že začele pojavljati pri 5let starem avtu.
Btw, furam plin na 2.5L motorju, povprečna poraba je 9.5L normalne vožnje.
Torej = 7,5€/100km == 5L ekv bencinu in 5,5L ekv dizlu.
Ok, nekaj pokuri tudi bencina, recimo da me pride vožnja 8€/100km.
Pri 130km/h je poraba 8L (dolg menjalnik, 5 prestav), dizla bi bila pa 5-6L...zdaj pa računaj, kaj se ti bolj splača.
In čeprav je plinski sistem star že 4 leta, deluje bp in ima še 2 leti garancije.
x n!
M-XXXX ::
Tole je pa že precej, cca 70000km/leto, nabavi močan stroj (dizel), 200km+, da bo delal na AC pri zelo nizkih obratih na easy, takšne mašine so neuničljive, 500000km je mala malica.
Če je motor močnejši še ne pomeni, da ima zato nizke obrate...
kuglvinkl ::
Dzinks, to je 45k :)
Jeba je v tem, ker za bencinske avte ni ponudbe. Našel sem dva Mondea in dve Mazdi...
zdej pa gledam dizle in je ponudbe za umret. Za ta keš dobim dizla, pa še garancijo.
Jeba je v tem, ker za bencinske avte ni ponudbe. Našel sem dva Mondea in dve Mazdi...
zdej pa gledam dizle in je ponudbe za umret. Za ta keš dobim dizla, pa še garancijo.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
nicksonn ::
Načeloma bi moral dobiti bencinarja ceneje, samo ko ni ponudbe...potem tudi cene niso toliko nižje, kot bi človek pričakoval.
Pri dizlu pač ne veš (sploh, če je poceni) če si mogoče nabavil (uvožen) avto, ki ima v resnici 200kkm več prevoženih.
Je pa res, da jih je kot listja in trave.
Aja, pri plinu še glej, da motor ni na blacklisti vgradenj.
Sodelavec je na Mazdi menjal motor (fordov 2.0, letnik 2004), ker so ventili premehki, in mu je šla glava.
Ena opcija je nakup že predelanega na plin, tako se izogneš strošku in vgradno-porodnim težavam. Ampak ponudba je bolj švoh...
Mogoče kaj takšnega:
Laguna 2005
lp
Pri dizlu pač ne veš (sploh, če je poceni) če si mogoče nabavil (uvožen) avto, ki ima v resnici 200kkm več prevoženih.
Je pa res, da jih je kot listja in trave.
Aja, pri plinu še glej, da motor ni na blacklisti vgradenj.
Sodelavec je na Mazdi menjal motor (fordov 2.0, letnik 2004), ker so ventili premehki, in mu je šla glava.
Ena opcija je nakup že predelanega na plin, tako se izogneš strošku in vgradno-porodnim težavam. Ampak ponudba je bolj švoh...
Mogoče kaj takšnega:
Laguna 2005
lp
x n!
Utk ::
Alessio983 je izjavil:
Avto je pil bencin 9 litrov. Sedaj ima plin, pije 12 litrov + 2000 EUR za predelavo + stroški menjave filtrov in nastavitev vsakih 10 tisoč Km. Moreš kar vozit da not dobiš
Kater sistem ima predpisan servisni interval 10,000 km? To me pa res zanima.
Drugač pa ne razumem zakaj za ta denar in takšne kilometre kupit rabljen avto. Čez 5 let ne bo vreden NIČ, izgubiš vseh 8 jurjev plus menjaš vse kar je za menjat od 150,000 do 300,000 km, to pa ni malo. Če kupiš novega za 16 bo čez 5 let vreden še zmeraj vsaj 5, morda celo 6, menjal pa ne boš skoraj nič.
Če je pa to res maximum pa očitno niso pri denarju za avte v rangu mazde 6 in podobno, in si kupi čim novejšega in čim manjšega, pa ne bo niti strašno pomembno če je bencinar ali dizel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Janac ::
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=744...
kuglvkinl, v kej tazga se nebi usedu?
2 leti star, 4,5L poraba...
Mogoče še: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=742...
kuglvkinl, v kej tazga se nebi usedu?
2 leti star, 4,5L poraba...
Mogoče še: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=742...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
cleanac ::
Za 8k pa res ne bo pametnega dizla dobil, razen kakšnega starega. Če želiš recimo dobrega in zanesljivega dizla, starega 3 leta, potem pod 15k nimaš kaj gledati. Tu ti je edina opcija bencinar, za katerega 40k km na leto pravtako ne bi smel biti noben problem, je pa res, da vožnja ne bo tako udobna.
IL_DIAVOLO ::
Karkoli boš kupil, kupi od človeka, ki mu zaupaš, definitivno ne iskat po avto.net, tam je po večini vse zjebano.
Jaz bi kupil golfa tdi, ker ga tudi sam vozim. Poraba je 6,1 L ali še manj, če ne navijaš preveč gasa(jaz ga :P).
Jaz bi kupil golfa tdi, ker ga tudi sam vozim. Poraba je 6,1 L ali še manj, če ne navijaš preveč gasa(jaz ga :P).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33142 (9705) | Twixz |
» | Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38472 (31538) | Superboyy |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30022 (25877) | D3m |
» | Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20788 (18662) | RejZoR |