» »

Nakup rabljenega avta do 7000EUR

Nakup rabljenega avta do 7000EUR

Stipex ::

Lahko crkne seveda, samo je nebivedu preventivno zamenjal večino kritičnih komponent, ki so mogoče že kazale znake obrabe ali pa jih je enostavno dobro zamenjati pri 300kkm.

In ja, taki zneski so čisto normalni. Temu se reče redno vdrževanje avtomobila.
Saj zato pa imamo takšno stanje na našem trgu z rabljenimi avtomobili kakršno je. Vsak bi samo vozil, vložil pa nič.

krneki0001 ::

Martin Krpan je izjavil:

100.000 km ? A subaru ne pa more crknt ? Tako , kar naenkrat čez 2 km ?
Zakaj potem ne dajejo garancije vsaj 30 let ?

Kaj bi crknilo? Povej, kateri del lahko iz danes na jutri crkne?

Martin Krpan je izjavil:


Pa tolko kot si ti letos zamenjal na tem svojem nisem jaz na vseh treh svojih avtomobilih v 25 letih.:D

Ja, ker si menjal avto, ko je kaj crknilo, ker bi bili servisi za popravit tvoja jetra predragi.

Če pogledaš pa malo bolj podrobno sem zamenjal vse dele, ki jih na rednih servisih niso menjavali, pa bi jih morali. Očitno je tudi tehnične prejšnji lastnik delal s 50 evri v prometni. Strgane manšete, zanič sklopka, povsod na pokrovih ventilov je iz mašine olje puščalo, na semeringih je olje puščalo na odmičnih in na glavni gredi, plehnat karter je pregnil. Jermen je bil vsaj 200k kilometrov notri, čeprav se ga menja na 100k. Sklopka je drsela. Take stvari se sproti sanira. Vsaj jaz jih sproti, ker ne maram pikic olja po dvorišču. Oba oldtimerja doma nikjer olja ne puščata.

In tukaj se pokaže slovenska mentaliteta, ker je bivši lastnik imel "avto za sosede". Dobesedno je "servisiral" samo tisto, kar se vidi od zunaj in kar vidijo sosedje. Tistega kar ne vidijo, se ni niti dotikal.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

LOL.

Jaz grem v torek na Golfu menjati rele (mini krmilnik) za žarilne svečke, da ne bo skoz kazalo statično napako na 3.valju.

:D
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

krneki0001 ::

Stipex je izjavil:

Lahko crkne seveda, samo je nebivedu preventivno zamenjal večino kritičnih komponent, ki so mogoče že kazale znake obrabe ali pa jih je enostavno dobro zamenjati pri 300kkm.

In ja, taki zneski so čisto normalni. Temu se reče redno vdrževanje avtomobila.
Saj zato pa imamo takšno stanje na našem trgu z rabljenimi avtomobili kakršno je. Vsak bi samo vozil, vložil pa nič.


Točno tako.
Ljudje raje z lažmi prodajo avto kot redno servisiran, kot da bi vložili toliko v avto. Potem pa novi lastnik kljub temu, da je že ogromno dal za avto, še vloži par 1000€, ker je avto zjeban, da bo sploh v stanju za normalno vožnjo.
Pa ker se večini ne da tožarit, se pač s tem ne ukvarjajo, ampak bi jih večina dobila lahko tudi po polovico kupnine nazaj zaradi laganja lastnikov. Večina pa denarja potem nima dovolj niti za redne servise in avto še bolj propade.

D3m je izjavil:

LOL.

Jaz grem v torek na Golfu menjati rele (mini krmilnik) za žarilne svečke, da ne bo skoz kazalo statično napako na 3.valju.

:D


Golf == GNOJF :))

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Kar te veseli.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Martin Krpan ::

krneki0001 je izjavil:

Martin Krpan je izjavil:

100.000 km ? A subaru ne pa more crknt ? Tako , kar naenkrat čez 2 km ?
Zakaj potem ne dajejo garancije vsaj 30 let ?

Kaj bi crknilo? Povej, kateri del lahko iz danes na jutri crkne?

Martin Krpan je izjavil:


Pa tolko kot si ti letos zamenjal na tem svojem nisem jaz na vseh treh svojih avtomobilih v 25 letih.:D

Ja, ker si menjal avto, ko je kaj crknilo, ker bi bili servisi za popravit tvoja jetra predragi.

Če pogledaš pa malo bolj podrobno sem zamenjal vse dele, ki jih na rednih servisih niso menjavali, pa bi jih morali. Očitno je tudi tehnične prejšnji lastnik delal s 50 evri v prometni. Strgane manšete, zanič sklopka, povsod na pokrovih ventilov je iz mašine olje puščalo, na semeringih je olje puščalo na odmičnih in na glavni gredi, plehnat karter je pregnil. Jermen je bil vsaj 200k kilometrov notri, čeprav se ga menja na 100k. Sklopka je drsela. Take stvari se sproti sanira. Vsaj jaz jih sproti, ker ne maram pikic olja po dvorišču. Oba oldtimerja doma nikjer olja ne puščata.

In tukaj se pokaže slovenska mentaliteta, ker je bivši lastnik imel "avto za sosede". Dobesedno je "servisiral" samo tisto, kar se vidi od zunaj in kar vidijo sosedje. Tistega kar ne vidijo, se ni niti dotikal.


Avta nikoli nisem zamenjal ker bi kaj crknilo. Res imam pa najraje ko nič ne crkne in zto ni potrebno vanj vlagati nič razen za olje , filtre , gume in bencin.
V mojega trenutnega sem prej v 12 letih za popravila vrgel cca.100€ , v zadnjem letu pa še cca. 400€ , ker sem popravil nekaj starih grehov zaradi katerih pa je avto še vedno šel čez tehničnega , preventivno pa sem zamenjal še amortizerje. Pa si vseeno ne upam trditi da bo mir za naslednjih 100.000 km.

krneki0001 ::

No vidiš, v tem je velika razlika. Jaz sem avto kupil januarja, zamenjal vse dele, ki so bili za zamenjat, vse dele, ki so se mi zdeli slabi in še par delov, ki niso bili slabi, ampak imam boljši občutek če so novi.
In jaz upam trdit, da bo avto delal brez problemov naslednjih 100k kilometrov.

Preventivno bom pa zamenjal še zadnje amortizerje, ker je avto na potovanjih naložen, pa je dobro, da so novi in fedre bom pa zamenjal s takimi, ki imajo 200kg večjo nosilnost

GrimReaper ::

Sam bi to s težavo trdil pri novem avtu, mogoče do 50k km.
Sem pa imel zadnje 3 avtomobile vse s 65-100k km (s tem mislim da sem enega kupil pri 65k, enega pa prodal pri 100k, tako da noben ni imel več kot 100k), pa ni noben naredil 10k km samo z menjavo olja in oljnega filtra.
Pri trenutnem sem lansko leto ob nakupu sicer večino stvari zamenjal, ampak sprednje zavore sem pa hotel zvozit do konca, tako da imajo sedaj samo še 10k km življenja. Pa veliki servis ga še čaka.
Mogoče celo prvič pridem skozi 10k km samo z oljem, ampak ne verjamem, vedno je nekaj.

Res iz danes na jutri, kar je res vitalnih delov, manjše stvari se itak lahko dogajajo vsak mesec, mi je pa do sedaj šel potisni ležaj sklopke, čeprav sem sklopko menjal samo 10k nazaj (očitno so mi jo brez potisnega ležaja), pri 90k km.
Pa še par takih stvari je bilo, zavorna cevka, regulator klime, termostat.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Martin Krpan ::

@nebivedu
Jaz pa ne za mojega , ne za tvojega , ne za nobenega drugega kaj takega ne bi upal trditi. Pa tudi če zamenjaš čisto vse in narediš nov avto.
Pa še za nov avto ne...
Ampak jaz sem realist , ti pa hudičev optimist !:D

Zgodovina sprememb…

RED_line ::

honda civic letnik 97 1.6 127KM. v 19 letih mu je crknila samo labda sonda in izpušni kolektor smo morali zavarit zaradi razpoke. ostalo samo redni servisi in potrošni material.

zmeraj pri nakupu je pomebno vedet kdo dela motorje. tudi če je motor od audija ali renoja v kakšnem volvotu, oni ta motor ga predelajo minimalno tako da bo delal še lep čas. pred časom sem gledal še eno statistiko, kjer so prva dva elektirčna avta, ostalo lexusi, subaruji, hondi itd. zame je lexus daleč pred vsemi. ipak je luxuzna znamka toyote in ta si ne more privoščit slabega imena.

Utk ::

Ljudje raje z lažmi prodajo avto kot redno servisiran, kot da bi vložili toliko v avto. Potem pa novi lastnik kljub temu, da je že ogromno dal za avto, še vloži par 1000EUR, ker je avto zjeban, da bo sploh v stanju za normalno vožnjo.
Pa ker se večini ne da tožarit, se pač s tem ne ukvarjajo, ampak bi jih večina dobila lahko tudi po polovico kupnine nazaj zaradi laganja lastnikov. Večina pa denarja potem nima dovolj niti za redne servise in avto še bolj propade.

Cudno da ljudje, ki dobro racunajo, kupujejo rabljene avte, ker je to ceneje, ne racunajo pa na to, da kupujejo rabljen avto in ne nov. Kater bedak bo zamenjal vse to in potem prodal? Jaz menjam vse dokaj sproti, ker racunam da ga bom imel dolgo. Morda ga v resnici ne bom, ampak racunam pa kot da bom. Ampak ce bi pri novem vedel da ga cez 5 let prodam, ti garantiram da ne bi niti enkrat niti olja zamenjal, ampak samo dolival. Morda enkrat pri 60000, ce bi blo ze cisto crno. Avto in motor bi bil pri 100,000 km vseeno kot nov. In kdo me bi lahk tozil zarad tega. Sploh italijani so znani po tem...kupijo neka poceni jetra na bencin, servisne ure drage, vozijo dokler gre, ko vidijo da ne gre, prodajo na balkan za bajne denarje.

In kako je novi lastnik dal veliko za avto. Veliko je dal prvi lastnik, in ce bo ze izgubil veliko v petih letih, ni razloga da izgubi se jurja vec na servisih, ker njemu bo avto sigurno odsluzil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

krneki0001 ::

Utk.
Če ti prodajaš zanič in neposervisiran avto in rečeš ni servisiran je nekaj drugega, kot če prodajaš avto in trdiš da je vedno redno servisiran. To drugo je goljufija, ki bi morala biti kaznovana.

In zaradi tega, ker predvidevam, da je v sloveniji vedno samo drug primer in da vsi prodajalci lažejo, ne bom upošteval "laži", da so servisi narejeni, ampak bom ceno zbil v nulo, potem pa vse servise sam opravil, da bom vedel pri čem sem. S tem potem lahko zaupam avtomobilu.

krneki0001 ::

Martin Krpan je izjavil:

@nebivedu
Jaz pa ne za mojega , ne za tvojega , ne za nobenega drugega kaj takega ne bi upal trditi. Pa tudi če zamenjaš čisto vse in narediš nov avto.
Pa še za nov avto ne...
Ampak jaz sem realist , ti pa hudičev optimist !:D


Nisem baš tak optimist, ampak vem kaj vozim in vem kaj in kako poservisirat, da bo zadeva delovala. Trenutno je tole 11 Subaru doma, četrti forester (moj tretji forester, žena ima pa svojega). In foresterji so doma ravno zaradi te vzdržljivosti in nepokvarljivosti. Izredno malo stvari crkne na tem avtu. Ga moraš res zanemarjat, da bo avto slabo delal. Najbolj problematičen je pleh, ker zgnije.
V bistvu sem subaruje menjal ker je bil pleh zanič, ne ker bi bilo kaj narobe z motorjem ali podvozjem.

Utk ::

Definicija rednega servisiranje je (lahko) zelo raztegljiva. Je bilo dolito olje, ko je zasvetila lučka? Recimo da je blo. Za kaj dost drugega ti pa v petih letih ne bo posvetila.

krneki0001 ::

Redno servisiranje pomeni menjava iztrošenih delov in tudi tistih, ki bodo v roku dveh naslednjih servisov lahko odpovedali.
Ampak za kaj takega mora biti mehanik dober z veliko prakse, ne mulec s končano triletno šolo in brez prakse na minimalcu. Kar je v veliki večini servisov danes realnost.

-valvoline- ::

Prevec komplicirate, avto mora bit nekaramboliran in plocevina brez rje, motor tip top (servisiran ali ne vseeno), ostalo se vse da postimat. Letnik avta sploh ni pomemben. Ni nic hudega in slabega ce v avto vlozis recimo jurja in poservisiras vse pa mas mir v naslednjih 5 let ali vec. Ce si pa lahko vse diy naredis, je servis drobiz.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Jaz recimo sem kupil Megane " berline comfort 1.6 za 1.600€ pa sem približno po ogledu in vsem oceno kolko še me bo stalo (beri vkalkuliral) pa sem se še vseeno nategnil za dodatnih 500€ stroškov....

Sem moral zamenjat gume (to sem itak vedel)
Pa vlki servis naret (tudi vedel, je povedala lastnica da je nazadnje bil naret pri 120.000km avto pa je mel 189.000km (realnih)
pol pa še nepričakovano ker je rekla da je bil butjen na parkirišču ko je stal, sem moral menjat cevko ker je antifriz tekel ven (nisem vedel, sicer dvomim da je ona vedla)
Pa prikladno mi je zamolčala da je not bla dana nek drug del za nosilec za luči odspredaj in sem potem kupil še tale original (200€)

No zdaj sem ugotovil da je zadelan tudi špric za vodo za šipo najprej sem mislil da ni vode, potem sem dolil videl da je in zdaj vem da je zadelano, me zaniam koliko me bo še to stalo, je pa res da je zdaj v avtu menjano skoraj vse in bi moral služit še cca. 100.000km... ampak sem pa zdaj "že" na 2.800€ ki je "požrl" avto letnik 2003, ampak dobro računal sem da mam 3.000€ na stran za njega do leta 2018, torej še za 1-2 mala servisa... potem pa ko končam šolanje v 2018, bom ga pa tak probal prodat za ene 1.600€ glede na to da bo redno servisiran(računi za servise shranjeni pri uradnem serviserju)

Pač jebiga prvič em kupoval pa sem bil "malo" prehiter. Pa še lastnica mi je rekla da si ga lahko kar odpeljem pa pridem čez 1 teden plačat, pač dam aro samo pa osebno pustim, pa je to to, pa bi lahko k serviserju pelal, samo mi je s tem dejanjem vzbudla tolko zaupanja da potem sem reko da ni treba da je ok, da pridem čez 1 teden, dvomim sicer koliko je vedela (za šprico za vodo sem ziher da je mogla, čeprav se 1 leto zdaj ni vozla niti ni bil registriran avto) ampak dvomim da bi upala na blef mi to tak pustit pol je po moje mogla resnično menit da je ok.

WarpedGone ::

Dejmo fantje se najprej zavedat kaj pomeni rabljen avtomobil, ok?
Zadeva za katero sm dal samo 1600 ima svoj kup razlogov, da prodajalc zanjo ni zahteval 2600 al pa 3600. Jamranje, kako si dal 1600 in pol si mogu menjat še kup zadev je enkakovredno jamranju, da je voda mokra. Dobro jutro.

Zadeva za 1600 je svoje življenje že odživela, lahko tudi več kot enkrat. Prevoženi km, so le manjši del zgodbe, drugi del so leta, tretji del pa način vožnje ki ni opisan v nobeni cifri. Le odtisne se v material.

Ko kupš rabljen avto, si kupu srečko na loteriji. Ampak takšni kjer zadetek mi malo ampak zelo verjeten. In zadetek ne pomeni da boš dobil denar ampak da ga boš mogu še dat.

Večkrat ko igraš to loterijo, večkrat boš fasal tombolo. Zato je glavni in najbolši nasvet: čimredkeje kupi drug avto. Ko se prvič stegneš po njega, pa ne šlataj zadev za par jurjev ali manj. To je dober nakup za destruction derby, ne pa za zanesljiv prevoz tebi dragih življenj.

Stvari se pokvarijo in ni lepšga kot ko se uščije preperela zavorna cevka na super ohranjenem avtu (sicer starem 15 let, ki je bil garažiran in ful mal vožen). Seveda se cevka ne bo uscala sama od sebe na parkirplacu ampak enkrat ko boš močno zaviral.

Ker na koncu so stvari vredne točn tolk kot si plačal. MIsliš,da si dobil ful poceni zadevo? Si ja, vredno točno plačane cifre in nič več.

Poznate kazga prodajalca, ki je zavestno avto prodal opazno pod ceno? Js tut ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

Martin Krpan je izjavil:

@nebivedu
Jaz pa ne za mojega , ne za tvojega , ne za nobenega drugega kaj takega ne bi upal trditi. Pa tudi če zamenjaš čisto vse in narediš nov avto.
Pa še za nov avto ne...
Ampak jaz sem realist , ti pa hudičev optimist !:D


Nisem baš tak optimist, ampak vem kaj vozim in vem kaj in kako poservisirat, da bo zadeva delovala. Trenutno je tole 11 Subaru doma, četrti forester (moj tretji forester, žena ima pa svojega). In foresterji so doma ravno zaradi te vzdržljivosti in nepokvarljivosti. Izredno malo stvari crkne na tem avtu. Ga moraš res zanemarjat, da bo avto slabo delal. Najbolj problematičen je pleh, ker zgnije.
V bistvu sem subaruje menjal ker je bil pleh zanič, ne ker bi bilo kaj narobe z motorjem ali podvozjem.

Jaz osebno bencinarja brez vgrajenega LPG se pogledal neb, sploh pa ksen subaru k so najbol grdi avti na cesti. Bencinar brez LPGja nima smisla, avto ne sme kurit vec k 5e goriva na 100km. Bencin je enostavno predrag spas.

hojnikb ::

bencin brez lpg nima smisla ? Tut ko delaš ~10k na leto in maš 1-2k vredno kanto ?
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Utk ::

krneki0001 je izjavil:

Redno servisiranje pomeni menjava iztrošenih delov in tudi tistih, ki bodo v roku dveh naslednjih servisov lahko odpovedali.
Ampak za kaj takega mora biti mehanik dober z veliko prakse, ne mulec s končano triletno šolo in brez prakse na minimalcu. Kar je v veliki večini servisov danes realnost.

Mehanik nima nič s tem. Za kaj takega moraš biti bedak ali pa računat, da boš avto še dolgo vozil. Od bedaka se rabljenega avta ne splača kupit, od drugih ga pa ne boš dobil.

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

Jaz osebno bencinarja brez vgrajenega LPG se pogledal neb, sploh pa ksen subaru k so najbol grdi avti na cesti. Bencinar brez LPGja nima smisla, avto ne sme kurit vec k 5e goriva na 100km. Bencin je enostavno predrag spas.


Če moraš šparat na gorivu, si nisi kupil pravega avtomobila zate.

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

bencin brez lpg nima smisla ? Tut ko delaš ~10k na leto in maš 1-2k vredno kanto ?

Vse kar porabi vec k 5e na 100km je vsaj zame zgresen nakup.
Lanos 1.3 na lpg pije 7-8l kar je 4e na 100km, registracija 200e tuto kompleto. Zamenjal bi zgolj z nekaj novejsim z podobnimi stevilkami. Komunajzarje ne mislim futrat.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

investicija v lpg (sploh če delaš malo km na leto) pa vsi s tem povezani stroški (servis, olje za ventile če ga maš) so pa seveda zastonj in ne prletijo v 5€/100KM izračun.

šparajmo, pa ni važno kok stane :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

investicija v lpg (sploh če delaš malo km na leto) pa vsi s tem povezani stroški (servis, olje za ventile če ga maš) so pa seveda zastonj in ne prletijo v 5EUR/100KM izračun.

šparajmo, pa ni važno kok stane :)

Kupis rabljenega LPGasa iz IT. Mas kok ces. Tko k sem si jaz prpelu lanosa.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Še vedno je tukaj faktor dodatnih servisov in problemov, ki ti jih lahko potencialno prinese lpg. Rajše dam tist € ali dva več na 100KM pa se vozim ziher vsak dan.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Jaz osebno bencinarja brez vgrajenega LPG se pogledal neb, sploh pa ksen subaru k so najbol grdi avti na cesti. Bencinar brez LPGja nima smisla, avto ne sme kurit vec k 5e goriva na 100km. Bencin je enostavno predrag spas.


Če moraš šparat na gorivu, si nisi kupil pravega avtomobila zate.

Jap, pri tankanju benza za 50e te komunajzari lepo opalijo za 35-40e davkov. ne hvala. Pa denar mi ni problem, ampak enostavno jim ga ne dam.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Mehanik nima nič s tem.


Kot dober mehanik recimo v tvojem avtu slišim ležaje glavne gredi. To pomeni, da so že slabi in za zamenjat. In ti to tudi povem stranki, da je to za zamenjat. Cena recimo za renojevega 1.5dci je tam okoli 80 evrov + delo. Če je lastnik pameten, bo to zamenjal in imel mir nadaljnih 100kkm, če pa ne bo, bo pa pač še ena izmed zgodb o slabih 1.5 dci motorjih.

Kot slab mehanik, pa samo zamenjam olje in rečem avto je super, ker itak nisem slišal žvižganja v mašini. In bo to spet 1.5 dci kot zares slab motor.

In točno to drugo se po sloveniji dogaja, ker boljši mehaniki nočejo delat za minimalca, pa potem servisi dobivajo samo mularijo, ki še življenjepisa in prošnje ne zna napisat. Kaj šele da bi kaj o mašinah vedeli.

hojnikb ::

-valvoline- je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Jaz osebno bencinarja brez vgrajenega LPG se pogledal neb, sploh pa ksen subaru k so najbol grdi avti na cesti. Bencinar brez LPGja nima smisla, avto ne sme kurit vec k 5e goriva na 100km. Bencin je enostavno predrag spas.


Če moraš šparat na gorivu, si nisi kupil pravega avtomobila zate.

Jap, pri tankanju benza za 50e te komunajzari lepo opalijo za 35-40e davkov. ne hvala. Pa denar mi ni problem, ampak enostavno jim ga ne dam.

Sj tudi za lpg jim daš nekaj davkov. Pa tudi pri registraciji. Pa če si zaposlen tudi.

Dvoličnost much ?
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Jaz osebno bencinarja brez vgrajenega LPG se pogledal neb, sploh pa ksen subaru k so najbol grdi avti na cesti. Bencinar brez LPGja nima smisla, avto ne sme kurit vec k 5e goriva na 100km. Bencin je enostavno predrag spas.


Če moraš šparat na gorivu, si nisi kupil pravega avtomobila zate.

Jap, pri tankanju benza za 50e te komunajzari lepo opalijo za 35-40e davkov. ne hvala. Pa denar mi ni problem, ampak enostavno jim ga ne dam.


Pa ga vseeno daješ, sploh pri plinu, kjer te opalijo pri tanku za 50€ kar za 45€ davkov. Pa še bolj te bodo, ko bodo trošarine dvignili.

Invictus ::

Važno da se lahko spet pljuva po komunajzerjih.

Potem mora biti Shell pravi naslednik KPSZ.

Je pa dejstvo, da folk nima pojma o avtih, še manj pa o njihovem vzdrževanju. Na žalost se teh budalosti navzamejo tudi mehaniki. Očitno postajajo nepismeni, ker ne znajo prebrati servisnih navodil, ki jih dobiš zraven avta.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Utk ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Mehanik nima nič s tem.


Kot dober mehanik recimo v tvojem avtu slišim ležaje glavne gredi. To pomeni, da so že slabi in za zamenjat. In ti to tudi povem stranki, da je to za zamenjat. Cena recimo za renojevega 1.5dci je tam okoli 80 evrov + delo. Če je lastnik pameten, bo to zamenjal in imel mir nadaljnih 100kkm, če pa ne bo, bo pa pač še ena izmed zgodb o slabih 1.5 dci motorjih.

Kot slab mehanik, pa samo zamenjam olje in rečem avto je super, ker itak nisem slišal žvižganja v mašini. In bo to spet 1.5 dci kot zares slab motor.

In točno to drugo se po sloveniji dogaja, ker boljši mehaniki nočejo delat za minimalca, pa potem servisi dobivajo samo mularijo, ki še življenjepisa in prošnje ne zna napisat. Kaj šele da bi kaj o mašinah vedeli.

To je spet pomembno samo tistim, ki hočejo imet avto dlje časa. Pri petih letih ali 100,000 km so celo renojevi dizli bolj redki ckrnili.
In če hočeš imet avto dolgo, boš pazil na te stvari, in ga ne boš prodajal dokler je dober. Če ti je vseeno, ker ga boš kmalu prodajal, boš pa reku mehaniku naj se briga zase, tudi če je dober :) Oz. te bo mehanik že sam vprašal kolk časa ga še misliš imet.

Invictus je izjavil:


Je pa dejstvo, da folk nima pojma o avtih, še manj pa o njihovem vzdrževanju. Na žalost se teh budalosti navzamejo tudi mehaniki. Očitno postajajo nepismeni, ker ne znajo prebrati servisnih navodil, ki jih dobiš zraven avta.

To je res. Zakaj bi se ukvarjali z nekimi nastavljanji ventilov in podobno, če do 200,000 zarad tega ne bo problemov, komplicirano je, stranka pa teži, ker mora plačat kar nekaj ur dela. A ni boljše, da ji pri 200,000 zariba , serviser reče, da se ne splača popravljat in te pošlje k prodajalcu, ki ima glih akcijo, in vsi srečni še naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Jaz osebno bencinarja brez vgrajenega LPG se pogledal neb, sploh pa ksen subaru k so najbol grdi avti na cesti. Bencinar brez LPGja nima smisla, avto ne sme kurit vec k 5e goriva na 100km. Bencin je enostavno predrag spas.


Če moraš šparat na gorivu, si nisi kupil pravega avtomobila zate.

Jap, pri tankanju benza za 50e te komunajzari lepo opalijo za 35-40e davkov. ne hvala. Pa denar mi ni problem, ampak enostavno jim ga ne dam.


Pa ga vseeno daješ, sploh pri plinu, kjer te opalijo pri tanku za 50EUR kar za 45EUR davkov. Pa še bolj te bodo, ko bodo trošarine dvignili.

Na lpg prakticno ni trosarin. Ampak vseeno. Mene zanima neto davek na 100km. Jaz placam manj k 1e, ti placas 10e.

hojnikb je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Jaz osebno bencinarja brez vgrajenega LPG se pogledal neb, sploh pa ksen subaru k so najbol grdi avti na cesti. Bencinar brez LPGja nima smisla, avto ne sme kurit vec k 5e goriva na 100km. Bencin je enostavno predrag spas.


Če moraš šparat na gorivu, si nisi kupil pravega avtomobila zate.

Jap, pri tankanju benza za 50e te komunajzari lepo opalijo za 35-40e davkov. ne hvala. Pa denar mi ni problem, ampak enostavno jim ga ne dam.

Sj tudi za lpg jim daš nekaj davkov. Pa tudi pri registraciji. Pa če si zaposlen tudi.

Dvoličnost much ?

Tistim davkom k se ne mores izognit se pac ne mores. Za prejsnega a4 1.9tdi po 3x podrazitvijo cestne takse me je registracija prisla tm 400e, pa sem ga prodal in zdaj mam avto v najnizjem razredu, ter komunajzarjem spet pokazal sredinec.

Zgodovina sprememb…

cleanac ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Mehanik nima nič s tem.


Kot dober mehanik recimo v tvojem avtu slišim ležaje glavne gredi. To pomeni, da so že slabi in za zamenjat. In ti to tudi povem stranki, da je to za zamenjat. Cena recimo za renojevega 1.5dci je tam okoli 80 evrov + delo. Če je lastnik pameten, bo to zamenjal in imel mir nadaljnih 100kkm, če pa ne bo, bo pa pač še ena izmed zgodb o slabih 1.5 dci motorjih.

Kot slab mehanik, pa samo zamenjam olje in rečem avto je super, ker itak nisem slišal žvižganja v mašini. In bo to spet 1.5 dci kot zares slab motor.

In točno to drugo se po sloveniji dogaja, ker boljši mehaniki nočejo delat za minimalca, pa potem servisi dobivajo samo mularijo, ki še življenjepisa in prošnje ne zna napisat. Kaj šele da bi kaj o mašinah vedeli.

Meni se zdi, da je bolj kot težava pri mehanikih, težava v ljudeh, ki se očitno ne zavedajo, da vzdrževanje avta nekaj stane. Že sedaj se na veliko špara in verjetno ne manjka veliko, da bi bili mehaniki prisiljeni "improvizirati" pri servisih, da uredijo samo toliko, da "gre". Večini se obrne, če peljejo avto na menjavo olja, pa jim kdo omeni, da bo potrebno tudi zavore zamenjati. Kaj misliš koliko se jih zaveda, da se pri menjavi olja menja še kaj več, ali pa pri menjavi jermena? Najbolje je stranki povedat to toliko stane in konec, kar je potrebno menjati pa enostavno zamolčati. Ker, če omeniš, da je recimo pri menjavi jermena potrebna menjava vodne pumpe, bo prvo vprašanje ali se ne da še dalje s to gonit, mehanik pa bo seveda povedal, da je možno, ker če ne bi on, bi pa kateri drugi, in tako bi izgubil/pridobil stranko.

-valvoline- je izjavil:

Tistim davkom k se ne mores izognit se pac ne mores. Za prejsnega a4 1.9tdi po 3x podrazitvijo cestne takse me je registracija prisla tm 400e, pa sem ga prodal in zdaj mam avto v najnizjem razredu, ter komunajzarjem spet pokazal sredinec.
Meni se pa zdi, da so "komunajzarji" tebi pokazali sredinec, s tem, ko so ti pobrali "vse", sedaj pa še ti preostanek pobirajo, le malo počasneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cleanac ()

Aston_11 ::

Pač poiščeš avto, ki je redno servisiran in popravljan, saj tudi taki so. Verjetno pa so res bolj redki taki, ki bi preventivno menjali stvari, ki še niso odpovedali. Vendar to lahko naredi kupec, ki imajo itak v glavi, da morajo pomenjati pol stvari, tudi če so bile menjane pred 500 km.

krneki0001 ::

Aston_11 je izjavil:

Pač poiščeš avto, ki je redno servisiran in popravljan, saj tudi taki so. Verjetno pa so res bolj redki taki, ki bi preventivno menjali stvari, ki še niso odpovedali. Vendar to lahko naredi kupec, ki imajo itak v glavi, da morajo pomenjati pol stvari, tudi če so bile menjane pred 500 km.



Problem je v tem, ker se tisti NEservisirani kot servisirani prodajajo po isti ceni. Ja najdeš takega, ampak bo drag in težko je zaupat nekomu, da je res kar govori, ko avto prodaja. Če bi bil avto res tolk v redu kot govori, potem bi se z njim vozil, ker se mu ga nebi splačalo prodati.

Mato989 ::

WarpedGone je izjavil:

Dejmo fantje se najprej zavedat kaj pomeni rabljen avtomobil, ok?
Zadeva za katero sm dal samo 1600 ima svoj kup razlogov, da prodajalc zanjo ni zahteval 2600 al pa 3600. Jamranje, kako si dal 1600 in pol si mogu menjat še kup zadev je enkakovredno jamranju, da je voda mokra. Dobro jutro.

Zadeva za 1600 je svoje življenje že odživela, lahko tudi več kot enkrat. Prevoženi km, so le manjši del zgodbe, drugi del so leta, tretji del pa način vožnje ki ni opisan v nobeni cifri. Le odtisne se v material.

Ko kupš rabljen avto, si kupu srečko na loteriji. Ampak takšni kjer zadetek mi malo ampak zelo verjeten. In zadetek ne pomeni da boš dobil denar ampak da ga boš mogu še dat.

Večkrat ko igraš to loterijo, večkrat boš fasal tombolo. Zato je glavni in najbolši nasvet: čimredkeje kupi drug avto. Ko se prvič stegneš po njega, pa ne šlataj zadev za par jurjev ali manj. To je dober nakup za destruction derby, ne pa za zanesljiv prevoz tebi dragih življenj.

Stvari se pokvarijo in ni lepšga kot ko se uščije preperela zavorna cevka na super ohranjenem avtu (sicer starem 15 let, ki je bil garažiran in ful mal vožen). Seveda se cevka ne bo uscala sama od sebe na parkirplacu ampak enkrat ko boš močno zaviral.

Ker na koncu so stvari vredne točn tolk kot si plačal. MIsliš,da si dobil ful poceni zadevo? Si ja, vredno točno plačane cifre in nič več.

Poznate kazga prodajalca, ki je zavestno avto prodal opazno pod ceno? Js tut ne.



In kaj zdaj? A je kdo jamral, če napišeš kako je, že takoj jamraš? Pa da ti povem še tole, cena avta nima nobene veze z vzdrževanjem itd... znanec je kupil rabljen avto za 3.500€ z 120.000km pa je mel z njim ENAKO stroškov kot jaz, ker je crknilo to ono, tretje, torej cena avta nima veze z ničemer še najmanj pa z ohranjenostjo in podobnim sranjem na kar namiguješ.

Jaz sem se pač "malo" zakalkuliral (za ene 500€) ampak jaz sem izbiral med avtom za 3.000€ in avtom za 1.700€ (potem kupil za 1.600€) ravno zato, ker sem pomislil kaj če bom moral še v onega za 3.000€ vložit pol dobrega 1.000€, pol je bolje da v tega za 1.600€ vložim 1.400€ pa pridem še zmeraj ceneje skoz kot pri dražjem in bojda bolje ohranjenem...

-valvoline- ::

Stipex je izjavil:

Lahko crkne seveda, samo je nebivedu preventivno zamenjal večino kritičnih komponent, ki so mogoče že kazale znake obrabe ali pa jih je enostavno dobro zamenjati pri 300kkm.

In ja, taki zneski so čisto normalni. Temu se reče redno vdrževanje avtomobila.
Saj zato pa imamo takšno stanje na našem trgu z rabljenimi avtomobili kakršno je. Vsak bi samo vozil, vložil pa nič.

Katere so tiste kao kriticne komponente pr avtu ? LOOOL
Razen zobatega jermena se nic druga ne menja, oz menjas po potrebi ce kaj odpove.

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

rupsi31 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti nisi dojel. Ce te bi bilo sram v daciji, ni razloga da te bi bilo kaj manj sram v 15 let starem subaruju.


Mene nima bit za kaj sram. Avto služi za točno tak namen kot jaz hočem in nisem suženj avta, da bi metal neverjetne denarje v nekaj kar me vozi iz točke A v točko B.



Sumljivo poceni si ti kupil nove dele za Subaruja ( sklopka, vztrajnik, velik servis,.. ), da te je vse skupaj rpišlo zgolj 1500€.


vstrajnik pobereš ga iz kakega razbitega legacy-ja in ga daš podrejat in zbalansirat, to te vse skupaj stane 50€ ali manj. Sklopka (kit - košara, lamela in potisni ležaj) je pa od 130€ dalje + 2.5€ ležaj v vstrajiku, cel kit z greddy lamelo te pride 180€. Material za veliki servis pride 240€ v Potokarju. Polna cena. Če imaš kakega kolega tam, je lahko tudi 30% nižja cena.

Če ti misliš da je servisiranje starejšega subaruja drago, potem se zelo motiš. Lahko pa servisiraš na uradnem servisu. Tam so pa potem cene x2 ali pa celo x3.


Tole so vsi stroški:

Januar 2016 - 293k km
2200€ nakup avta Subaru forester 2001
360€ prepis, tehnični, cestnina, zavarovanje
264€ (66€x4)nove gume yokohama geolandar ATS (garancija 50.000 milj)

Februar 2016 - 295k km
sklopka kit komplet(košara, lamela, potisni ležaj, ležaj v vstrajniku)
semeringi (2x na glavni gredi, 4x na odmičnih gredeh)
olje v motorju, olje v menjalniku, olje v zadnjem diferencialu, svečke , filter olja, filter bencina, filter zraka, filter kabine
vodna pumpa, jermen, napenjalec, rolce
jermen klime + jermen alternatorja
hladilna tekočina
zavorna tekočina, luftanje zavor
olje v cilindru sklopke
nov karter
dihtunge pokrovov ventilov, dihtunge vijakov pokrova ventilov
8x manšeta na polosovinah
kompletna zaščita podvozja
Skupaj 890€

marec 2016 - 299500km
2x zunanji volanski končnik
2x manšeta za volanski končnik
optika
vse skupaj zamenjano, ker sta bili manšeti strgani, pa če že dajem končnike dol, jih lahko tudi preventivno zamenjam, ker so zelo poceni.

skupaj 77€

marec 2016 - 300.000km
vgrajena zaščitna jeklena plata pod motorjem

skupaj 30€

April 2016 303470km
diski spredaj
ploščice spredaj
pakne zadaj
preventivno menjan glavni zavorni cilinder, ker gremo na daljše potovanje, pa nebi rad pojavi kak problem z zavorami in bi ga moral reševat med samim potovanjem

skupaj 146€

Do sedaj me je avto prišel 3967€. Sedaj pa samo redni servisi naslednjih 100.000 kilometrov.

Haha, tale post me je lepo nasmejal,nisem ga prej prebral. Takega avta se ne kupuje ampak se ga pelje direkt v razrez.
:)):D

-valvoline- ::

Skocis do IT pa kupis tole, ceb rad fajna pocen terenca oz 4x4:
http://www.subito.it/auto/rexton-rx-290...
Neuniciv mercedesov oldschool(z bosch pumpo) 290TD motor na ketno, ML podvozje in pogoni. Pije manj k tvoj subaru pa se dizel je, navora k tovornjak.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

krneki0001 je izjavil:

potem bi se z njim vozil, ker se mu ga nebi splačalo prodati.
Ni to edini razlog. Mene trenutno meče, da bi ga zamenjal za novega, mi pa ne bo nič, če ga obdržim, ker dela. Vendar, če ga sedaj ne zamenjam, ga bom moral čez nekaj let, sedaj ga lahko za novega, čez nekaj let pa ne vem, če bi to lahko....

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

rupsi31 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti nisi dojel. Ce te bi bilo sram v daciji, ni razloga da te bi bilo kaj manj sram v 15 let starem subaruju.


Mene nima bit za kaj sram. Avto služi za točno tak namen kot jaz hočem in nisem suženj avta, da bi metal neverjetne denarje v nekaj kar me vozi iz točke A v točko B.



Sumljivo poceni si ti kupil nove dele za Subaruja ( sklopka, vztrajnik, velik servis,.. ), da te je vse skupaj rpišlo zgolj 1500€.


vstrajnik pobereš ga iz kakega razbitega legacy-ja in ga daš podrejat in zbalansirat, to te vse skupaj stane 50€ ali manj. Sklopka (kit - košara, lamela in potisni ležaj) je pa od 130€ dalje + 2.5€ ležaj v vstrajiku, cel kit z greddy lamelo te pride 180€. Material za veliki servis pride 240€ v Potokarju. Polna cena. Če imaš kakega kolega tam, je lahko tudi 30% nižja cena.

Če ti misliš da je servisiranje starejšega subaruja drago, potem se zelo motiš. Lahko pa servisiraš na uradnem servisu. Tam so pa potem cene x2 ali pa celo x3.


Tole so vsi stroški:

Januar 2016 - 293k km
2200€ nakup avta Subaru forester 2001
360€ prepis, tehnični, cestnina, zavarovanje
264€ (66€x4)nove gume yokohama geolandar ATS (garancija 50.000 milj)

Februar 2016 - 295k km
sklopka kit komplet(košara, lamela, potisni ležaj, ležaj v vstrajniku)
semeringi (2x na glavni gredi, 4x na odmičnih gredeh)
olje v motorju, olje v menjalniku, olje v zadnjem diferencialu, svečke , filter olja, filter bencina, filter zraka, filter kabine
vodna pumpa, jermen, napenjalec, rolce
jermen klime + jermen alternatorja
hladilna tekočina
zavorna tekočina, luftanje zavor
olje v cilindru sklopke
nov karter
dihtunge pokrovov ventilov, dihtunge vijakov pokrova ventilov
8x manšeta na polosovinah
kompletna zaščita podvozja
Skupaj 890€

marec 2016 - 299500km
2x zunanji volanski končnik
2x manšeta za volanski končnik
optika
vse skupaj zamenjano, ker sta bili manšeti strgani, pa če že dajem končnike dol, jih lahko tudi preventivno zamenjam, ker so zelo poceni.

skupaj 77€

marec 2016 - 300.000km
vgrajena zaščitna jeklena plata pod motorjem

skupaj 30€

April 2016 303470km
diski spredaj
ploščice spredaj
pakne zadaj
preventivno menjan glavni zavorni cilinder, ker gremo na daljše potovanje, pa nebi rad pojavi kak problem z zavorami in bi ga moral reševat med samim potovanjem

skupaj 146€

Do sedaj me je avto prišel 3967€. Sedaj pa samo redni servisi naslednjih 100.000 kilometrov.

Haha, tale post me je lepo nasmejal,nisem ga prej prebral. Takega avta se ne kupuje ampak se ga pelje direkt v razrez.
:)):D


Ti ja, nekateri se pa s tem vozimo dlje kot ti z novim, pa še kar kleplje in dela brez problemov.

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

Skocis do IT pa kupis tole, ceb rad fajna pocen terenca oz 4x4:
http://www.subito.it/auto/rexton-rx-290...
Neuniciv mercedesov oldschool(z bosch pumpo) 290TD motor na ketno, ML podvozje in pogoni. Pije manj k tvoj subaru pa se dizel je, navora k tovornjak.


1.) avto je pretežek.
2.) Nima ML podvozja (ki je med drugim cel skret od podvozja),
3.) res ima kao mercedesovo mašino, ampak delano po licenci izpred 30 let. Ni je delal Mercedes, ampak jo delajo korejci
4.) nima pogonov od mercedesa,
5.) pije ko žolna in ga izpod 10 litrov nafte ne spraviš
6.) razen motorja vse ostalo crkuje, pa še delov ni za dobit v sloveniji.

Tok o dobrem "terencu", ki se po terenu zelo hitro polomi (skor tok hitro kot ML)

-valvoline- ::

Kje si ti prebral o *novim* avtom? Moj trenutni avto je daewoo lanos l.2000 na plin. Tale subaru k si ga kupu je realno vredn max 500 evrov, in to ce si nek bolan entuzijast drugace ga normaln clovek sploh pogledal ne bi.
In ja, sangyong preverjeno ima MLovo podvozje, se lahko malo bol pozanimas. Lahko pa za cca 4k (kolk je teb stala ta kripa od avta) prpeljes touarega 2.5tdi. l04-05

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Taki subaruji kot sem ga jaz kupil za 2200 evrov se v tujini (avstrija, nemčija, švica) in tudi pri nas prodajajo po 5500 evrov. Malo preveri preden govoriš. Če pa pogledaš malo bolj severno (danska, finska in norveška), pa še dražje. Že samo serijski webasto mu dvigne ceno za jurja.
In ja lahko bi dal 5500 evrov, pa če bi moral potem še vložit 1800 evrov zraven, bi me prišlo orenk dražje, tako sem pa lahko zaradi poraza pod havbo zbil ceno za več kot pol dol in potem vložil 1800 evrov (skupaj z zavarovanjem in novimi gumami).



sangyong nima MLovega podvozja. Samo in izključno motor ima delan po mercedesovi licenci (ni mercedesov, ampak delan po licenci - vprašanje, če je tudi tako kvalitetno narejen).


Ne vem zakaj tupiš o dizlih. Nočem imeti dizla, nikoli ga nisem hotel imeti. Sploh pa ne nekega tuarega, ki ni za nikamor. Pretežak, zanič podvozje, dizel,... Same slabe lastnosti avta.



Drugače pa dizel je za ogrevanje, plin je za kuhanje, taprav avto dela pa na bencin.

-valvoline- ::

Enim bi lahko se drek prodali, ce bi povedal da ga je pokakal japonc. Ne vem kaj ti naj druga recem. 5k za 15 let staro napol zarjaveto kripo.... LOOOL.
;((

KraitPay ::

Ko je rabno tema in imam tudi sam starejši avto (98 letnik) in bi ga moral zamenjati, je tema kot nalašč.
Sam bi šel tudi do 10k, pa pri nas ni nič, čemur bi zaupal 100%. Kupil bi novega polota ampak ta pride čez 10k, rabljene zadeve sem po 2 mesecih nehal iskati, ker je bilo večina avtomobilov, prevertenih nazaj in odlično ohranjena, garanžirana z poštrihano streho ali pa blatniki.

Imam pa tudi sam Daewo Lanos, 98 letnik, 1.6 in avto je res bomba. Pogrešam samo klimo. Motor je pri 180k še brez napak, prav tako menjalnik. Klime nima, prav tako ne neke napredne elektronike, tako da crknat ne more nič. Edini problem so pragovi in celotna spodnja stran avtomobila. Doma sem ga puščal na travi in ga je rja v parih letih dodobra najedla.

Kdo kakšno mnenje o podobnem avtu, ampak sodobnega izgleda?

rupsi31 ::

-valvoline- je izjavil:

Kje si ti prebral o *novim* avtom? Moj trenutni avto je daewoo lanos l.2000 na plin. Tale subaru k si ga kupu je realno vredn max 500 evrov,



Koliko si odštel za lanosa? vreden je točno eno gajbo poceni pira.

Utk ::

Lanos je verjetno najbolj podcenjen avto ever. To je tank. Raje bi kupil letnik 2000 lanosa kot karkoli nemškega, da ne govorimo francoskega. Če bi že moral iskat nekaj 15 let starega.

KraitPay je izjavil:

Ko je rabno tema in imam tudi sam starejši avto (98 letnik) in bi ga moral zamenjati, je tema kot nalašč.
Sam bi šel tudi do 10k, pa pri nas ni nič, čemur bi zaupal 100%. Kupil bi novega polota ampak ta pride čez 10k, rabljene zadeve sem po 2 mesecih nehal iskati, ker je bilo večina avtomobilov, prevertenih nazaj in odlično ohranjena, garanžirana z poštrihano streho ali pa blatniki.

Imam pa tudi sam Daewo Lanos, 98 letnik, 1.6 in avto je res bomba. Pogrešam samo klimo. Motor je pri 180k še brez napak, prav tako menjalnik. Klime nima, prav tako ne neke napredne elektronike, tako da crknat ne more nič. Edini problem so pragovi in celotna spodnja stran avtomobila. Doma sem ga puščal na travi in ga je rja v parih letih dodobra najedla.

Kdo kakšno mnenje o podobnem avtu, ampak sodobnega izgleda?

Zakaj bi šel iz trotel ziher avta na polota, ki je verjetno najbolj kvarljiv v tem razredu in točno nasprotje tega kar imaš in s čimer si zadovoljen. Glej vse drugo, novo dacio, novejši chevrolet, rabljeni megane in podobno, če ti je glavno, da gre (poceni).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

-valvoline- ::

rupsi31 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Kje si ti prebral o *novim* avtom? Moj trenutni avto je daewoo lanos l.2000 na plin. Tale subaru k si ga kupu je realno vredn max 500 evrov,



Koliko si odštel za lanosa? vreden je točno eno gajbo poceni pira.

Prpelu sem ga iz Italije ene dve leti nazaj. Takrat me je prso vse skupaj okrog 800-900e, tam sem ga kupu za 400 evrov. Je pa na LPG (vgrajen v IT) pa je model z 1.3 motorjem 55kw katerih pr nas ni,cenejsa registracija pa manj pije. 50.000km sem naredo na lpg nobenega servisa nisem delal na plinskem sistemu.Le naredo sem hack da sem temperaturni senzor zamenjal z uporom in tako mi zdele vedno vziga kar na plin, nic bencina ne dolivam noter.
Lanos je res tank, med najbolj vzdrzljivih avtov ever, definitivno najbol preprost za posraufat. Ker je iz Italije in kupljen tm na primorskem obmocju je prakticno kot nov, nima pikice rje.
All in all je vreden veliko veliko vec kot njegova realna trzna cena. Ampak ja se z tem sploh ne obremenjujem, sam da gre in da se furam pocen.
:D
Povprecna poraba 7.5-8l plina kar je manj k 4e na 100km.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27140027 (20491) blay44
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743124969 (89982) Spajky
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13818846 (14701) D3m
»

Ko ima avto 200.000km + ga noben noče kupit. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12524384 (20077) Zheegec

Več podobnih tem