» »

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€

SkIDiver ::

Aston_11 je izjavil:


Lahko narediš octavio z enako medosno razdaljo kot passat ali c5, pa boš videl, da m. razdalja ni odločilnega pomena za udobje.


Seveda, da ne, ker je poleg medosne razdalje pomembno tudi vpetje vzmetenja oz izvedba, ki je pri passatu povsem drugačno kot pri octaviji. 3C passat je na PQ45 podvozju, ki je nabildan PQ35 na katerem sedi octavia.
Nisem pa tehnično seznanjen kakšne so detaljne razlike med posameznim podvozjem. Za PQ35 vem, da je pri šibkejših motorjih paletah poltoga prema kar precej prinese na udobje in kot je nekdo napisal se 100km vožnje v eno smer na dnevni bazi pozna na vozniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

_IKE_ ::

octavia vs pasat......jok brate

superb vs pasat...

če že delate primejave...

@tattoo : kaj pa starost vozila ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

WarpedGone ::

>> Problem je samo da večina ljudi ne zna zbirati dodatne opreme in je najti rabljen avto, ki ima normalne kričr-komforte namesto litih feltn in druge šminke dosti tečno.
Ja sploh če imaš proračun 8 jurjev to sploh ni enostavno.

Ni enostanvo, če se zadeve lotiš narobe: matematično.

Evo zmagovalca za 8k za kruzanje po AC: Fiat Croma 1.JTD, 3 leta, 80k, 6 brzin, dizl, sredinski naslon za roko, zračenje zadnje klopi, vsa nujna elektronska pomagala. Ni parksenzorjev, ni tempomata, ni po višini nastavljivga sedeža.
Zbogom in hvala za vse ribe

SuperVeloce ::

Osebno pa tudi menim, da je danes pri Hyundaiu in Kii skoraj najboljše razmerje med ceno in kvaliteto (z drugimi besedami, vsi zahodni avtomobili so bistveno precenjeni).

No ja, kupiti nov avto je ugodno. Servisirati pa ne več. Imamo doma dva korejca dizla (Kia ceed 2.0crdi, hyundai accent 1.5crdi) in ti povem, da so servisi in rezervni deli kar precej dragi. Še dobro da ne crkujejo veliko, tako da izrednih stroškov še ni veliko. Lahko bi kvečjemu rekel "koj***" 7 let garancije in ga že od začetka vozil garažistu.

Fritz ::

SuperVeloce je izjavil:

Osebno pa tudi menim, da je danes pri Hyundaiu in Kii skoraj najboljše razmerje med ceno in kvaliteto (z drugimi besedami, vsi zahodni avtomobili so bistveno precenjeni).

No ja, kupiti nov avto je ugodno. Servisirati pa ne več. Imamo doma dva korejca dizla (Kia ceed 2.0crdi, hyundai accent 1.5crdi) in ti povem, da so servisi in rezervni deli kar precej dragi. Še dobro da ne crkujejo veliko, tako da izrednih stroškov še ni veliko. Lahko bi kvečjemu rekel "koj***" 7 let garancije in ga že od začetka vozil garažistu.

Dragi Superhitri, redno in kvalitetno vzdrževanje avtomobila je bistven predpogoj za to, da je možnost napak in okvar minimalna. Jaz svoja vozila, ki so izven garancije, sicer servisiram pri overjenih garažistih (z računom in garancijo) pa to še vedno ni ekstremno poceni, ker kvalitetno delo, olje in ustrezen material pač nekaj stanejo. In kadar se tako dela, potem tvoj stavek: "Še dobro da ne crkujejo veliko, tako da izrednih stroškov še ni veliko," dobi ustrezen pomen - dobro vzdrževani mehanski stroji ponavadi zadovoljivo delajo.

Vozim pa 8 let starega V70 D5 z 200.000km, ravnokar se je šele prav utekel 8-)
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Pro_moted ::

Fritz je izjavil:

SuperVeloce je izjavil:

Osebno pa tudi menim, da je danes pri Hyundaiu in Kii skoraj najboljše razmerje med ceno in kvaliteto (z drugimi besedami, vsi zahodni avtomobili so bistveno precenjeni).

No ja, kupiti nov avto je ugodno. Servisirati pa ne več. Imamo doma dva korejca dizla (Kia ceed 2.0crdi, hyundai accent 1.5crdi) in ti povem, da so servisi in rezervni deli kar precej dragi. Še dobro da ne crkujejo veliko, tako da izrednih stroškov še ni veliko. Lahko bi kvečjemu rekel "koj***" 7 let garancije in ga že od začetka vozil garažistu.

Dragi Superhitri, redno in kvalitetno vzdrževanje avtomobila je bistven predpogoj za to, da je možnost napak in okvar minimalna. Jaz svoja vozila, ki so izven garancije, sicer servisiram pri overjenih garažistih (z računom in garancijo) pa to še vedno ni ekstremno poceni, ker kvalitetno delo, olje in ustrezen material pač nekaj stanejo. In kadar se tako dela, potem tvoj stavek: "Še dobro da ne crkujejo veliko, tako da izrednih stroškov še ni veliko," dobi ustrezen pomen - dobro vzdrževani mehanski stroji ponavadi zadovoljivo delajo.

Vozim pa 8 let starega V70 D5 z 200.000km, ravnokar se je šele prav utekel 8-)


Ja seveda. Še posebej ko računajo 50 evrov za uro dela, pa 15 evrov za liter olja ki ga nalivajo iz 200l sodov. Se pa strinjam da je treba avto dosledno in redno vzdrževat. Pa tudi to je res da je treba menjat kaj več kot samo olje pa termostat na vsake 150000.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

black ice ::

Fritz je izjavil:

Jaz svoja vozila, ki so izven garancije, sicer servisiram pri overjenih garažistih (z računom in garancijo) pa to še vedno ni ekstremno poceni, ker kvalitetno delo, olje in ustrezen material pač nekaj stanejo.

Če zaradi tega boljše spiš, tudi prav. Če si že ne znaš sam popraviti lahko z nekaj iznajdljivosti časa dobiš material bistveno ceneje (na tem se ponavadi služi).
Se pa strinjam s tabo glede rednega servisiranja.

Hayabusa ::

Pro_moted je izjavil:

Fritz je izjavil:

SuperVeloce je izjavil:

Osebno pa tudi menim, da je danes pri Hyundaiu in Kii skoraj najboljše razmerje med ceno in kvaliteto (z drugimi besedami, vsi zahodni avtomobili so bistveno precenjeni).

No ja, kupiti nov avto je ugodno. Servisirati pa ne več. Imamo doma dva korejca dizla (Kia ceed 2.0crdi, hyundai accent 1.5crdi) in ti povem, da so servisi in rezervni deli kar precej dragi. Še dobro da ne crkujejo veliko, tako da izrednih stroškov še ni veliko. Lahko bi kvečjemu rekel "koj***" 7 let garancije in ga že od začetka vozil garažistu.

Dragi Superhitri, redno in kvalitetno vzdrževanje avtomobila je bistven predpogoj za to, da je možnost napak in okvar minimalna. Jaz svoja vozila, ki so izven garancije, sicer servisiram pri overjenih garažistih (z računom in garancijo) pa to še vedno ni ekstremno poceni, ker kvalitetno delo, olje in ustrezen material pač nekaj stanejo. In kadar se tako dela, potem tvoj stavek: "Še dobro da ne crkujejo veliko, tako da izrednih stroškov še ni veliko," dobi ustrezen pomen - dobro vzdrževani mehanski stroji ponavadi zadovoljivo delajo.

Vozim pa 8 let starega V70 D5 z 200.000km, ravnokar se je šele prav utekel 8-)


Ja seveda. Še posebej ko računajo 50 evrov za uro dela, pa 15 evrov za liter olja ki ga nalivajo iz 200l sodov. Se pa strinjam da je treba avto dosledno in redno vzdrževat. Pa tudi to je res da je treba menjat kaj več kot samo olje pa termostat na vsake 150000.

Koliko časa traja posamezno opravilo je normirano s strani tovarne, lahko prineseš svoje material (olje, filtre), le da ustreza zahtevanim normativom - ga morajo vzeti (uraden servis pri pooblaščencu).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Blinder ::

usual passata tdi ste že skenslali?

dost boljšo zvočno izolacijo od golfa octavie itd
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

Fritz ::

black ice je izjavil:

Fritz je izjavil:

Jaz svoja vozila, ki so izven garancije, sicer servisiram pri overjenih garažistih (z računom in garancijo) pa to še vedno ni ekstremno poceni, ker kvalitetno delo, olje in ustrezen material pač nekaj stanejo.

Če zaradi tega boljše spiš, tudi prav. Če si že ne znaš sam popraviti lahko z nekaj iznajdljivosti časa dobiš material bistveno ceneje (na tem se ponavadi služi).
Se pa strinjam s tabo glede rednega servisiranja.

Svoj čas sem se precej vozil po Evropi, na relacijah 1000+ km in tedaj je poštiman avto res razlog za boljše spanje, saj ti morebitna okvara lahko pomeni precej stroškov in zamude. Sedaj se bolj redko vozim tako daleč a je navada ostala.

Zamenjati olje in filtre ni tak problem, kaj več pa raje prepustim nekomu, ki se na to bolje spozna, ima ustrezno orodje in prostor. Vsi pač nimamo ustreznega znanja in garaže.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

theBill ::

Evo ti predlog, se razni Focusi in Seati glede p/p skrijejo pred tem avtom:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=740...

Utk ::

Na takem trgu kot je avtomobilski, z dosti ponudbe in povpraševanja, je p/p enak za vse modele. Vsak se mora samo odločit kaj mu pri avtu več pomeni.

SuperVeloce ::

Ko smo še v Velenju servisirali ceeda (v tistem primeru glavni servis, če lahko temu rečeš glavni, "ker ima motor verigo": se popravljam, nima verige, jo ima samo accent crdi od naših avtov), sem vprasal serviserja, koliko stane za mazdo 6 dizla. Je rekel, do 1200eur :O. Koliko je to res, ne vem, lahko pa jih sami vprasate

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Evo ti predlog, se razni Focusi in Seati glede p/p skrijejo pred tem avtom:

A to je ta verzija, kjer maš v mašini čezdalje več olja kot posledica nepopolne regeneracije DPF?
So japonci tut biseri, delajo take kikse da se sam za glavo držiš.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pro_moted ::

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=758...

Avto ki bo delal, takrat ko bodo že vsi 2012 Ceedi, Mazde, Hyundaji in ostala periferija nehali se premikat. Je pa res da ni najnovejši in najbolj šminkerski, pa tudi vseh igračk kot je iPriključek , in podobnega nima ...
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Zgodovina sprememb…

_IKE_ ::

Pro_moted je izjavil:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=758...

Avto ki bo delal, takrat ko bodo že vsi 2012 Ceedi, Mazde, Hyundaji in ostala periferija nehali se premikat. Je pa res da ni najnovejši in najbolj šminkerski, pa tudi vseh igračk kot je iPriključek , in podobnega nima ...



http://avtonasveti.com/mercedes-benz-cl...

Ima tale model kar nekaj težav , ki niso ravno glih poceni. In če ni bil vzdrževan redno in pravilno lahko kaj hitro postane prava "veselica"..



Tista croma bi bila zelo dobra izbira probelm je samo stanje vozila...( km so zagotovo x2 verjento pa x3 )

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

Pro_moted ::

_IKE_ je izjavil:

Pro_moted je izjavil:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=758...

Avto ki bo delal, takrat ko bodo že vsi 2012 Ceedi, Mazde, Hyundaji in ostala periferija nehali se premikat. Je pa res da ni najnovejši in najbolj šminkerski, pa tudi vseh igračk kot je iPriključek , in podobnega nima ...



http://avtonasveti.com/mercedes-benz-cl...

Ima tale model kar nekaj težav , ki niso ravno glih poceni. In če ni bil vzdrževan redno in pravilno lahko kaj hitro postane prava "veselica"..



Tista croma bi bila zelo dobra izbira probelm je samo stanje vozila...( km so zagotovo x2 verjento pa x3 )


Ja do septembra 2003 se pojavljajo nekatere težave turbino. Zato sem tudi nalepil letnik 2004. Pravtako je posledica okvare menjalnika slab hladilni sistem od Valeo-ta, ki se je vgrajeval do septembra 2003. Croma tudi ni slaba izbira. Mene osebno moti pri Fiatih in Alfah da čez čas v notranjosti vsaka ampak res vsaka stvar dobi zračnosti.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Zgodovina sprememb…

tattoo ::

Hvala za vsa mnenja in glede na to, da se bo v roku 14 dneh nabavil avto še iščem samo izbrane modele. Budget sem dvignil na 10k € v gotovini + ostalo vzeti leasing. Čeprav ta leasing je last resort, če bi res dobil kakšno hudo dobro ponudbo za nov avto. Najbolj so mi všeč VW Golf 1.9, Passat letnik 2010 2.0, ali novejši z 1.6 ter kakšna Škoda, čeprav jih nisem nekaj našel. Novega pa bi vzel kakšnega Polota 1.6. O Polotih sem še najmanj zvedel, privlačni pa so mi predvsem zaradi nizke porabe, minus je na prostosti in luksuzu, ampak moj prvi namen je, da bom delal letno 45k km in da bom v primeru novega nakupa lahko vozil avto 10 let, torej cca. da naredim 500k km. A je to pri Polotih realno pričakovanje ali se motim in ta razred ni za moje potrebe? Hvala.

denabiker ::

daj pomisli na udobje, če boš delal 45k km! Pa ja ne boš crkaval v majhnem polotu. Pa še na varnost pomisli, ker boš malce več na cesti.
Limuzinsko podvozje se na naših uničenih cestah bistveno bolje obnese glede udobja. Malčke preveč "razmetava".

tony1 ::

Ne sanjaj o 500k km s polotom, tej ideji se boš že čez leto dni do smrti nasmejal. Pa ne pravim, da jih ta avto ne more narediti, ampak ti z njim težko.

Pomanjkljivosti malih jajčkov (čeprav se polo verjetno pelje najbolje v svojem razredu, kar verjetno velja tudi za večino ostalih njegovih lastnosti) so poleg tega tudi ne najboljša zvočna izolacija (kar se še posebej pozna pri vožnji na AC), premalo moči za normalno vožnjo po AC (sicer odvisno od motorja, ampak 90% jajčkov se proda s prešvoh motorji) in prešvoh zavore (za hitro vožnjo).

O 500k km pa po moje nima smisla razpravljati - prvič ne vemo, če jih je z določenim avtom možno narediti (to se ponavadi ve šele bolj proti koncu življenjske dobe tistega modela avta), drugič pa se lahko v 10ih letih zgodi marsikaj - od tega, da dobiš drugo službo, se preseliš drugam, ali pa te z avtom nekega dne sreča cisterna plutonija in avto skrajša za kak meter. Če boš imel srečo, se ti to zgodi ko je avto parkiran. :) (Potem pa prideš do tega, da je večji avto boljša izbira.)

Ampak okej: najboljša izbira je zanesljiv avto, ki ga boš lahko vzdržeaval in po možnosti poznaš kakšnega bližnjega mehanika, ki je kompetenten za tvoj avto. S tega vidika polo niti ni napačna izbira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Utk ::

Polo je dosti boljša izbira kot nek 5 let star avto dolg 5 metrov. Sej je bolj udoben, ampak ko bo imel čez 5 let (magičnih) 120 plus 250, bo za na odpad (če sploh bo še 5 let zdržal), in spet bo iskal neko kanto za 10 jurjev, če mu jih bo uspelo našparat do takrat. Če pa kupi novega polota, je vsaj za 7-8 let dober, morda pa res tudi za 10.

RejZoR ::

Men se je zdel Chevrolet Cruze od limuzinskih blazno udoben in sem imel skoraj bolj feeling, da sedim v kakšnem BMW-ju kot pa v Chevroletu. To je tud praktično edina limuzina za tak denar, če odmislimo Peugeot 301 o katerem pa ne vem praktično nič glede udobja oz samega feela. Samo sem pa naredil samo par kilometrov po ljubljani in avtocesti, tko da to ni ravno pravi odraz dolgih voženj...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Utk ::

Cruze je že v redu, ampak za 45,000 letno pa ni. Pa tudi dizel z nekaj opreme je že kar nekaj nad 10 jurji.

Aston_11 ::

Moj letnik 2000 jim ima magičnih 120 + 200 kkm in sedaj razmišljam, da bi mu vdahnil novo življenje (popravilo vrat, nekih plastik okrog in okrog, menjava zadnjih amortizerjev, nek senzor štrajka v motorju, zamenjal sem mu brisalce), ker mu praktično nič ne fali (strošek recimo 300 EUR vse skupaj). Je velik, težak in recimo močan (115 KM) in dokaj udoben na cesti (passat karavan), kukr mora biti pravi avto. Z jajcem od polota da bi delal te km po cesti - ni šans. Še z golfom bi imel pomisleke, ker mu manjka mehkoba podvozja.

Ajde, Cruze BMW še še ;)

Super Sonic ::

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=762...

To je potovalni avtomobil. Nekoč sem delal po +60k/letno in tale je nažgal praktično vse ostale po udobju. Poraba tudi izredno nizka, sicer pa stroški popravil enako nizki oz. nič kaj večji kot pri ostalih vozilih. Edini minus, ki je kar velik, je padec cene, ki ga bo ta avto doživel ob nakupu, saj bo že po enem letu vreden bistveno manj kot je dejansko vreden. Kakšni Pasati in ostali avtomobili jo držijo bistveno bolje. Čisti underdog v mojih očeh, se ti pa smeji, ko prideš po parih urah vožnje ven kot rožica, kar za kakšne Kruze in ostalo (cenovno dokaj privlačno) korejsko falango ne bi mogel trditi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Utk ::

Lahko obračamo kolk hočemo, ampak z novim polom se bo vozil 3 leta dlje kot z rabljenim passatom za približno isti denar, pa še manj nafte bo pokuril, cenejše zavarovanje, cenejše gume, itd.
Se mora pa sam odločit ali mu ta 3 leta več pomenijo več kot nekaj udobja. Pa niti polo ni spet tako neudoben, ne pretiravat. Sej ne bo vozil 500 km v kosu vsak dan.

WarpedGone ::

Sej ne bo vozil 500 km v kosu vsak dan.

Reku je dolge dnevne razdalje, to je več kot celo uro v avtu v enem kosu, zelo verjetno pri višjih hitrostih.
Noben mestni avto ni skonstruiran z mislijo na takšen scenarij vožnje. So ti že povedal kaj je problem, če ne zapopadeš pač trpi tresljaje in ropot.
Avti za dolge dnevne razdalje niso mestni avtomobili.

Tut z vilco se da župo pojest, pa z žlico tut šnicl ampak to še ne pomeni da je oboje enako doraslo obem nalogam.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Lahko obračamo kolk hočemo, ampak z novim polom se bo vozil 3 leta dlje kot z rabljenim passatom za približno isti denar, pa še manj nafte bo pokuril, cenejše zavarovanje, cenejše gume, itd.
Se mora pa sam odločit ali mu ta 3 leta več pomenijo več kot nekaj udobja. Pa niti polo ni spet tako neudoben, ne pretiravat. Sej ne bo vozil 500 km v kosu vsak dan.


Polo in ostala majhna jetra so neudobna. Vsi majhni avtomobili so neudobni, ko se enkrat usedeš in voziš avto, ki je večji od 4.5 metra.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

A sem kje napisal, da ni tako? Ampak stegni se kolk imaš dolg kouter. Še večje neudobje bo potem kupovat drug avto, ko še prejšni ne bo odplačan. Ali pa bo odplačan in za na odpad, za drugega pol plače na banki, jutri pa spet 200 km poti pred tabo.

krneki0001 ::

Rabljen avto, večje velikosti, recimo mazda 6, bo veliko cenjši kot nov polo. Tudi vzdrževanja ni toliko za tak rabljen avto, kot nekateri hočete prikazat, udobnost pa bo mnogo večja.

Sam imam že od nekdaj rabljene večje avtomobile. ŽE ko ga kupiš, moraš vedet, kaj pričakuješ od avta in z vsakim mojim avtom si upam it na 10.000km dolgo pot. Oba avta pa sta starejša od 15 let, prvi je vreden 1200 (letnik 1998), drugi pa 300 evrov (letnik 1997). Izrednih servisov skoraj ni, kakšna malenkost za par evrov (recimo konektor za priklop žarnice je počil. Cena novega je 3,5 evra).
Veliki servis je za oba enak - 260 evrov, redni servis pa okoli 65 evrov.
Seveda pa sem ob nakupu pregledal avto, da je res tak kot se oglašuje, ne pa da kar nekaj kupiš, potem pa jokaš, ker nisi preveril in kupil mačka v žaklju.

Seveda pa je tukaj še VAG faktor. VAG avtomobili so bili in bodo vedno dražji od ostalih ob nakupu. Ker je slovenska mentaliteta taka, da nemci pač delajo boljše avte kot ostali. Pa na njihovo žalost to že dolgo ni več tako. Kvaliteta teh avtomobilov je padla na nivo korejcev. In ker tem avtomobilom še dodatno prevrtavajo kilometre, da niti ne veš, pri čem si s servisi, je to še toliko slabše, ker bi drugače menjal dele, tako jih pa ne boš in bo avto crknil, pa boš brez avta.
Moja izbira je japonc, 5 do 8 let star. Toyota, Mazda, Subaru (samo ne še dizel, te šele po letu 2010), Honda, mogoče pogojno še Mitsubishi, suzukija pa odsvetujem.

Polizdelkov korejskega porekla pa nikomur ne svetujem. Sem v zadnjih dveh letih slišal preveč kritik tudi nad avtomobili za 25.000 evrov, kako so jim crkovale turbine, menjalniki in deli podvozja. Očitno tudi tam preveč šparajo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Ampak ti greš v drugo smer, avto za 3-5 jurjev. Tu bi celo lahko kaj profitiral ja, ampak vsaj po moje je najslabše kupit rabljenega za 10 jurjev. Ali kupiš novega manjšega, ali pa starejšega večjega, da imaš vsaj nekaj fore do 10 jurjev. Ne pa da nimaš niti novega avta niti denarja.

WarpedGone ::

Tolk kot je dolg kovter ... itak ampak kovter je dolg 8000 EUR, pokrit bo moral pa "na delovni dan bom prevozil cca. 135km od tega 110km po avtocesti".
Ergo bo 3/4 vožnje po AC, UTK pa priporoča avto ki je namenjnen neAC vožnji?

Za 8 jurjev se dobi dovolj dobro ohranjene "cestne križarke", ki so namenjene AC vožnjam. Če maš fetiš na nov avto to ni več problem dolžine kovtra ampak njegove barve. Zgoraj je priliman 4 leta star C5 z narejenimi 150k. Lahko bajaš kako je to zlagano in da ma avto 500k prevoženih in da ma prevrtene kilometre in da ga bojo že jutri pojedli črvi al pa ne palamudiš in greš avto lepo pogledat če je videt ok.

Evo primer avto za 100+ dnevnih kilometrov za tak denar.



Ne pa nove gajbice za pol več dnarja, ki bojo čez 3 leta le še razmajane gajbice.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

Japonci so pretrdi za dolge razdalje (moj okus), med tem, ko je C5 v osnovi narejen in vzmeten tako, da lukenj praktično ni. Sedeži niso premehki ali predtrdi, višina vozila med vožnjo pa ugodno vpliva na porabo. Ko je sneg, ga dvigneš (omejitev sicer 40 km/h) in spet ne rabiš čakat lokalcev, da zrinejo sneg po sredini vozišča.

Skratka.. ++ za C5 in tiste, ki bi se radi veliko vozil. Je pa tako, da cena pade še bolj brutalno kot pri Alfah. Ampak to vzameš v zakup. Jaz sem svojega dal potem bratu in ga je, brez drame, zapelal do 280.000 km z enim izrednim servisom vzmetenja za 350€. Nič.

Kar se tiče OPja.. 135km/dan ni prav brutalno veliko, med tem, ko ocena 40k/letno ni majhna. Tko da potovalc je izbira.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Utk ::

Avto, ki ima danes 150,000 km, bo imel čez 5 let, 350,000-400,000, po njegovih izračunih. Bo prišparal novih 10 jurjev v 5 letih? Jih hoče zapravit spet za avto? To ve samo on.

Super Sonic ::

Ja, pa kaj potem če jih bo imel? Jermen na 2.0 HDI ju se menja na 180 jurjev oz. 360 jurjev oz. 7,8 let.. se pravi.. dvakrat bo menjal jermen kot ostali (2x velik servis) in bunke bo treba popedat na tolk in tolk (50€ je ena, jih je pa 6).

DA bi pa kdo služil z rabljenim avotmobilom.. še nisem slišal. DA bo nek polo boljše ohranil ceno? Najbrž že bo, ampak cena tega pa je, da je polo lažji in manj varen avtomobil od takšnih potovalnih, in da ni tako udoben. Kar pa potem fali samo idejo iskanja.

Vsak se odloča za svoj kompromis, pri čemer se tudi s Polotom da čisto lepo čez pridt.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

reader ::

Utk je izjavil:

Avto, ki ima danes 150,000 km, bo imel čez 5 let, 350,000-400,000, po njegovih izračunih. Bo prišparal novih 10 jurjev v 5 letih? Jih hoče zapravit spet za avto? To ve samo on.


10 jurjev? Človek misli pri zdajšnjih cenah zapravit med 3-5 jurjev le za bencin + minimalno jurja za zavarovanje in servise letno, pa se sprašuješ takšne neumnosti kot je 2 leti trajanja?

Polo je za ta namen uporabe primeren ravno ene toliko kot smart. Premajhen, preveč neudoben, premalo varčen, premalo varen in prešvoh. Mestni avto preprosto ne spada vsakodnevno na AC.

Blinder ::

slabe varčnosti pa že ne moreš očitat polotu!
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

Pretiravate enako kot tisti, ki dobijo otroka in kupijo karavana, za 2 pa najmanj grand scenica, če že ne espaca. 110 km po avtocesti v dve smeri, to je pol ure v eno smer, če še tolk.
Hujše bi bilo, če bi vse te kilometre odvozil recimo samo čez vikend, po par 100 km v kosu. Za 55 po avtocesti plus 10 po navadni je pa res vsak polo dovolj. Če nimaš ravno 2 metra in 110 kil. Drugač mu pa jaz ne predlagam enga niti drugega, sam se naj odloči kaj mu je bolj pomembno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RejZoR ::

Heh, tega s karavani in enoprostorci tud jezst nisem nikoli zastopil. Ajde, sej že res da imajo več prostora ampak smo tud mi bili otroci, 2 celo, pa smo čist lepo živeli tud z Yugotom in Škodo Felicio...
Dandanes pa kao v avtomobile tipa VW Golf, Hyundai i30 ali pa Opel Astra kar naenkrat ne moreš več spravit enega otroka. Dafaq!? Že skor mejimo na amerikansko obsedenost z orjaškimi stvarmi. Bigger is better.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

WarpedGone ::

Skratka.. ++ za C5 in tiste, ki bi se radi veliko vozil. Je pa tako, da cena pade še bolj brutalno kot pri Alfah.

Mhm, citroene matra fama pokvarljivosti/nezvdržljivosti.
V živo mam šanso "doživet" C8, ki ima na števcu čez 320k prevoženih. Obnovljena turbina, pa senzor za nivo hladilne tekočino goni svojo ultra občutljivost že od novega - če ni genau točno pravilni nivo špila lajtšov. Avto na makadamu ropota in šklopota, na AC pa še vedno pelje kot na zračni blazini.
Človek bo menjal, ker ga boli poraba - enoprostorc spije nekaj več kljub dizlu pod havbo.

Citoren je problem če ga mislš met par let in pol čimbolje prodat. Ker ga boš prodal 'slabo'.
Če ga pa nameravaš furat 'do konca' pa je lahk to odlično zapravljen denar.
Zbogom in hvala za vse ribe

SuperVeloce ::

krneki0001 je izjavil:

Rabljen avto, večje velikosti, recimo mazda 6, bo veliko cenjši kot nov polo. Tudi vzdrževanja ni toliko za tak rabljen avto, kot nekateri hočete prikazat, udobnost pa bo mnogo večja.

Sam imam že od nekdaj rabljene večje avtomobile. ŽE ko ga kupiš, moraš vedet, kaj pričakuješ od avta in z vsakim mojim avtom si upam it na 10.000km dolgo pot. Oba avta pa sta starejša od 15 let, prvi je vreden 1200 (letnik 1998), drugi pa 300 evrov (letnik 1997). Izrednih servisov skoraj ni, kakšna malenkost za par evrov (recimo konektor za priklop žarnice je počil. Cena novega je 3,5 evra).
Veliki servis je za oba enak - 260 evrov, redni servis pa okoli 65 evrov.
Seveda pa sem ob nakupu pregledal avto, da je res tak kot se oglašuje, ne pa da kar nekaj kupiš, potem pa jokaš, ker nisi preveril in kupil mačka v žaklju.

Seveda pa je tukaj še VAG faktor. VAG avtomobili so bili in bodo vedno dražji od ostalih ob nakupu. Ker je slovenska mentaliteta taka, da nemci pač delajo boljše avte kot ostali. Pa na njihovo žalost to že dolgo ni več tako. Kvaliteta teh avtomobilov je padla na nivo korejcev. In ker tem avtomobilom še dodatno prevrtavajo kilometre, da niti ne veš, pri čem si s servisi, je to še toliko slabše, ker bi drugače menjal dele, tako jih pa ne boš in bo avto crknil, pa boš brez avta.
Moja izbira je japonc, 5 do 8 let star. Toyota, Mazda, Subaru (samo ne še dizel, te šele po letu 2010), Honda, mogoče pogojno še Mitsubishi, suzukija pa odsvetujem.

Polizdelkov korejskega porekla pa nikomur ne svetujem. Sem v zadnjih dveh letih slišal preveč kritik tudi nad avtomobili za 25.000 evrov, kako so jim crkovale turbine, menjalniki in deli podvozja. Očitno tudi tam preveč šparajo.

Nimaš pojma. Nove mazde 6 dizli imajo zelo drage rezervne dele in bog ne daj, da moraš servisirati še na uradnem servisu. Pri korejcih (imamo dva doma, različni firmi (2006 redki hyundaiev 1.5crdi in 2009 kia s 2.0crdi) imam marsikatero pripombo nad malenkostmi, vendar ena stvar je jasna: Novejše crdi mašine so nasploh odlične. Pri 200k km izgleda, kot da je motor nov!

Super Sonic ::

Dandanes pa kao v avtomobile tipa VW Golf, Hyundai i30 ali pa Opel Astra kar naenkrat ne moreš več spravit enega otroka. Dafaq!? Že skor mejimo na amerikansko obsedenost z orjaškimi stvarmi. Bigger is better.

Prvo kar ne ločiš je to, da so se pravila igre spremenila. Otrok mora biti fiksiran v lupino in če imaš 3 otroke imaš težavo spravit tri sedeže, ki bodo zapeti, na zadnje sedeže Golfa, Kie ali pa xy podobnega. Enoprostorci so tu ravno iz tega naslova. Ti si bil rojen v času, ko je bilo dovoljeno otroka vozit v naročju, danes pa, če ni ustrezno pripet, fašeš kazen.

Drugo kar pa ne razumeš je pa to, da za enak denar, lahko vržeš v te avtomobile vse tisto, česar ne moreš v hatchbacke. Zakaj ne bi otroka prevažal po sprehodu tudi izven svojega kraja? Če imaš plac v prtlažniku, ni panike. Jaz sem imel dvojčka in ti povem, da voziček ni šel v prav veliko avtomobilov.

Če si sam, je vseeno. Če imaš družino - zakaj se ne bi mulc na morju prevažal z biciklom, če se lahko, in zakaj ne bi imel še kakšno igračo več, če jo ima s seboj lahko. In ravno takšni vozijo te avtomobile.

Pa nekaj ljudi si tudi kupuje višje avtomobile zato, da bolje vidi na cesto. Ta pojav so zaznali tudi izdelovalci, zato gredo avtomobili gor in je hatchbackov čedalje manj v resnici (ko se kupuje nova vozila).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

Edini minus, ki je kar velik, je padec cene, ki ga bo ta avto doživel ob nakupu, saj bo že po enem letu vreden bistveno manj kot je dejansko vreden.
Če ga nameravaš dejansko uporabljat, dokler gre, potem ti je za njegovo ceno po nekaj letih čisto vseeno. Ga pač vržeš stran, ko je odslužen...

tumare ::

Super Sonic je izjavil:


Prvo kar ne ločiš je to, da so se pravila igre spremenila. Otrok mora biti fiksiran v lupino in če imaš 3 otroke imaš težavo spravit tri sedeže, ki bodo zapeti, na zadnje sedeže Golfa, Kie ali pa xy podobnega. Enoprostorci so tu ravno iz tega naslova. Ti si bil rojen v času, ko je bilo dovoljeno otroka vozit v naročju, danes pa, če ni ustrezno pripet, fašeš kazen.


Idk, ko sem bil jaz majhen, sva bla dva mala v družini, in obadva v lupinci (ja, ko sploh niso bili pasovi še obvezni, in jih ni sploh bilo - dodali so jih, kaj še varnost otrok...), in ko sva bla mal večja, smo na morju imeli tudi 2 bicikla s seboj, ki sta komot stala na strehi. Voziček pa prej je stal v prtljažniku, ni pa imel bremz na diske. Pa vse to v petki, in to s tremi vrati. Čuda kaj je vsega možno če hočeš.

Super Sonic ::

Čuda kaj je vsega možno če hočeš.

In čuda je, kaj ti vse ni treba, če kupiš taprav avto. ;)

ps
Tri otroške sedeže v Golfa pač ne spraviš, razen če vsi trije postran sedijo..
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

tumare ::

Saj, za tri otroke ne rečem nič. Ampak za enega do dva...

Pa itak v "družinskem" avtu, ki mora biti vedno večji in težek (ker ne veš kaj vsega boš potreboval prevažati), kroži večinoma itak sam oči v službo in nazaj.

Aston_11 ::

3 sedeži so tudi redkost, ker v najslabšem scenariju (če niso trojčki) rabiš lupinico, večji sedež in tretjega mulca na jahaču, kar pa se nekako da tudi v golfa spraviti. In passata.

Buggy ::

...zakaj bi kupil grdega in neuporabnega hatcbacka, ce za isto ceno dobim uporabnega in lepaga karavan...simpl k pasulj :P
Ko bos pa stolcke za hranjenje, colnicke, poganjavcke in ostalo otrosko veselje poleg svojih bisag in platojev pira vozil na dopust se pa spomni kako si prebrisan ko si kupil kompaktneza.
Res da ko otroci zrastejo ni vec neke potrebe po tem...samo so vseeno karavani tako lepi da ga, ceprav ne rabim prostora zadaj vec toliko kot prej ne zamenjam. Lahko prespim kdaj v prtalznik ce je sila :)

Samo dokler nimate otrok in zene, ki vam nalozi kupcek pred vrata ste lahko pametni :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Super Sonic ::

Otroci do višine 150cm morajo biti pripeti v nekaj, pri čemer so do 6,7 ali 8 leta še vedno v sedežih. Družin s tremi otroki je praktično čedalje več, trije otroci pa pomenijo tudi toliko več prtlažnika. Glede nato, da so cene enake/podobne, sploh če vzamemo v kontekst nove Berlinge, ipd, ni razloga, da družine kupujejo Gofle in potem notri nametavajo razne stvari, kupujejo nosilce, škatle, ipd.

Pa še hrbtenica ti je malo hvaležna, ker se ti ni treba sklanjat, ampak se enostavno pokneš na sedež (kar gleda veliko ljudi, med njimi tudi starejši).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

reader ::

Blinder je izjavil:

slabe varčnosti pa že ne moreš očitat polotu!


Genau jo lahko. Vsak avto, namenjen primarno mestni vožnji, na avtocestah ni več varčen, razen če si takšne vrste osebek, da nimaš nič proti jajcanju 80 na uro po vrhniškem klancu.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15131454 (8017) Twixz
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17335766 (28832) Superboyy
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13828084 (23939) D3m
»

Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9719772 (17646) RejZoR

Več podobnih tem