Forum » Na cesti » nižji srednji razred - 3 vrata - dizel...
nižji srednji razred - 3 vrata - dizel...
kumer ::
zanimivo, nisem vedel da renault tudi daje lepe popuste glede na cenik
torej če npr nabavim GT z nekaj dodatne opreme za cca 28k, ga morda lahko dobim za cca 25k
bo to držalo, približno?
LP
torej če npr nabavim GT z nekaj dodatne opreme za cca 28k, ga morda lahko dobim za cca 25k
bo to držalo, približno?
LP
gregor ::
zanimivo, nisem vedel da renault tudi daje lepe popuste glede na cenik
torej če npr nabavim GT z nekaj dodatne opreme za cca 28k, ga morda lahko dobim za cca 25k
bo to držalo, približno?
LP
ali je gt že sploh v prodaji oz kdaj bo prišel v slo?
seveda se tudi postavi vprašanje kakšen je avtomatski menjalnik, je ok ali je počasen...
in pa 4control, je to sploh uporabna funkcija ali pa gre za marketinško potezo
Po Hondo v tujino pa je ;). Novo seveda.
kdaj pa pride nova honda v slo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gregor ()
eko_2k4 ::
Ima 3 vrata, ni pa dizel... pelje se pa boljše od vseh teh zgoraj naštetih avtov nižjega srednega razreda... če si za športno vožnjo: Toyota GT86
M-XXXX ::
in pa 4control, je to sploh uporabna funkcija ali pa gre za marketinško potezo
4control je top zadeva. Imam Laguno Coupe. Razred Lagune, obračalni krog in okretnost Cliota.
kumer ::
Ima 3 vrata, ni pa dizel... pelje se pa boljše od vseh teh zgoraj naštetih avtov nižjega srednega razreda... če si za športno vožnjo: Toyota GT86
ni slabo, samo cena pa je 33k+ brez dodatne opreme
torej to je drugi cenovni razred kot pa avti v rangu 25k
Pravi športni avto je bencinar. O tem sploh ni debate ...
tudi dizli so lahko športni, seveda ne tako kot bencinarji, ampak pri dizlu je seveda pomemben navor in pa nižja poraba
sicer pa bomo čez 20 let vsi vozili električne avte
Kaj pa škoda octavia? Februarja pridejo posodobljene na cesto!
tukaj govorimo o nižjem srednjem razredu (razred golf)
ali octavia tudi spada v ta razred, verjetno ne?
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kumer ()
smesko15 ::
Octavia je isti rang kot golf(imata isto podvozje in motorje), samo da je cenejša in ima večji prtljažnik. V vseh testih jo primerjajo zato z golfom, meganom, focusom...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: smesko15 ()
smesko15 ::
Drugače pa še moje mnenje o avtih v tem rangu:
renault megane - nizka cena, zelo lep, od opreme ima res vse, digitalni števci, 8 palčni infosystem, ampak sem si malo premislil po tem videju: LINK
focus - malo manjši prtljažnik, notranjost je dokaj nekvalitetna in baje zelo slab infosystem, ampak ima iz med vseh naštetih avtov najboljše vozne lastnosti. Video: LINK
octavia - cenejši in večji golf, res se lepo pelje LINK
opel astra - baje best buy, poglej video: LINK
mazda3 - meni osebno ni bila všeč, ampak je tudi baje zelo dober avto LINK
renault megane - nizka cena, zelo lep, od opreme ima res vse, digitalni števci, 8 palčni infosystem, ampak sem si malo premislil po tem videju: LINK
focus - malo manjši prtljažnik, notranjost je dokaj nekvalitetna in baje zelo slab infosystem, ampak ima iz med vseh naštetih avtov najboljše vozne lastnosti. Video: LINK
octavia - cenejši in večji golf, res se lepo pelje LINK
opel astra - baje best buy, poglej video: LINK
mazda3 - meni osebno ni bila všeč, ampak je tudi baje zelo dober avto LINK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: smesko15 ()
kumer ::
Octavia je isti rang kot golf(imata isto podvozje in motorje), samo da je cenejša in ima večji prtljažnik. V vseh testih jo primerjajo zato z golfom, meganom, focusom...
to pa nisem vedel, ker je precej večja, meni ne deluje kot golf razred, vsi ostali avto so drugačni od nje (krajši)...
videc ::
Octavia je mogoče večja kot Golf, ki je en manjših v tem razredu.
Če bi, osebno, gledal avto iz VW skupine, bi gledal samo Leona.
Ford Focus ima najboljše vozne lastnosti, po notranjosti je tam tam z Oplom.
Opel je Opel. Renault pa Renault.
Mazda 3 je verjetno en dražjih modelov, se pa pelje zelo ok.
Če bi, osebno, gledal avto iz VW skupine, bi gledal samo Leona.
Ford Focus ima najboljše vozne lastnosti, po notranjosti je tam tam z Oplom.
Opel je Opel. Renault pa Renault.
Mazda 3 je verjetno en dražjih modelov, se pa pelje zelo ok.
kumer ::
Drugače pa še moje mnenje o avtih v tem rangu:
renault megane - nizka cena, zelo lep, od opreme ima res vse, digitalni števci, 8 palčni infosystem, ampak sem si malo premislil po tem videju: LINK
focus - malo manjši prtljažnik, notranjost je dokaj nekvalitetna in baje zelo slab infosystem, ampak ima iz med vseh naštetih avtov najboljše vozne lastnosti. Video: LINK
octavia - cenejši in večji golf, res se lepo pelje LINK
opel astra - baje best buy, poglej video: LINK
mazda3 - meni osebno ni bila všeč, ampak je tudi baje zelo dober avto LINK
ja, če bi sedaj odločal za nakup bi zelo težko izbral favorita, bi pa v ozji krog dal megane, focus in astro
astra je celo v opc line izvedbi, ne najdem pa slike razen te za australijo:
kaj bi ti izbral?
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kumer ()
gregor ::
Octavia je mogoče večja kot Golf, ki je en manjših v tem razredu.
Če bi, osebno, gledal avto iz VW skupine, bi gledal samo Leona.
Ford Focus ima najboljše vozne lastnosti, po notranjosti je tam tam z Oplom.
Opel je Opel. Renault pa Renault.
Mazda 3 je verjetno en dražjih modelov, se pa pelje zelo ok.
kaj hočeš poveda s tem opel je opel, ren. pa ren....?
leon je eden izmed redkih v 3 vratni izvedbi, me pa skrbi kvaliteta notranjosti in izdelave
žal imam negativno izkušnjo z seat ibizo, veliko problemov, po 5,6 je lepo začela še rjavet in sem jo moral po hitrem postopku prodat...
okidoki ::
Razumem, da potrebujemo nasvete in mnenja - vendar na koncu je odločitev osebna in edina prava. Opel je opel, avto je avto. Danes so novi avti to kar so ... Dobri ali slabi - vsi so predragi. Da ne pomislim še na vzdrževanje in registracijo. Včasih se mi milo stori, eni niti za kruh več nimajo, drugi pa bi radi "vesoljski" avto ... Pardon, če smetim ...
gregor ::
ne smetiš, tukaj se pogovarjamo o 20k-30k avtih, če pogledaš na cesto pa vidiš ogromno 70k, 100k+ avtov
dejstvo je da so avti predragi, veliko predragi, samo kaj ko ni svetle izjeme ki bi imela dosti cenejšo ponudbo in isto kvaliteto...
LP
dejstvo je da so avti predragi, veliko predragi, samo kaj ko ni svetle izjeme ki bi imela dosti cenejšo ponudbo in isto kvaliteto...
LP
videc ::
@gregor: če je nekomu bolj všeč Megane kot Astra ali Focus kot Megane. Samo je to bilo mišljeno. Pokvari se lahko vsak.
Jaz osebno bi gledal tisto, kar sem omenil, mogoče še C4-ko zraven.
Samo ne kupujem jaz.
Jaz osebno bi gledal tisto, kar sem omenil, mogoče še C4-ko zraven.
Samo ne kupujem jaz.
smesko15 ::
Drugače pa še moje mnenje o avtih v tem rangu:
renault megane - nizka cena, zelo lep, od opreme ima res vse, digitalni števci, 8 palčni infosystem, ampak sem si malo premislil po tem videju: LINK
focus - malo manjši prtljažnik, notranjost je dokaj nekvalitetna in baje zelo slab infosystem, ampak ima iz med vseh naštetih avtov najboljše vozne lastnosti. Video: LINK
octavia - cenejši in večji golf, res se lepo pelje LINK
opel astra - baje best buy, poglej video: LINK
mazda3 - meni osebno ni bila všeč, ampak je tudi baje zelo dober avto LINK
ja, če bi sedaj odločal za nakup bi zelo težko izbral favorita, bi pa v ozji krog dal megane, focus in astro
astra je celo v opc line izvedbi, ne najdem pa slike razen te za australijo:
kaj bi ti izbral?
LP
OCTAVIO, glede na ceno dobiš največ avta(res je velik avto), pa še nekaj bo vredna če jo kdaj hočeš prodat. Moj nasvet je da pogledat čim več YouTube videjev, greš na testne vožnje pa se potem odločiš.
knap ::
hvala za vse vaše komentarje
ker se vozim sam, octavia odpade, prevelika, idealno bi bila 3v izvedba, žal je ponudba zelo slaba
morda seat leon oz kot že prej omenjeno 5v: astra, focus, megane...
imam še nekaj mesecev da se odločim
francoza še nisem imel, morda pa se odločim za megane gt line, bose oz gt (ta zadnji je že predrag..)
focus, bojim se da bo kmalu zamenjan, nočem kupit avta ki bo nov čez eno leto (kot npr golf > 2018), infotaiment?
astra, imam jo sedaj in je super, ne vem pa če je zadnja verzija konkurenčna (zelo malo jih vidim na cesti)...
LP
ker se vozim sam, octavia odpade, prevelika, idealno bi bila 3v izvedba, žal je ponudba zelo slaba
morda seat leon oz kot že prej omenjeno 5v: astra, focus, megane...
imam še nekaj mesecev da se odločim
francoza še nisem imel, morda pa se odločim za megane gt line, bose oz gt (ta zadnji je že predrag..)
focus, bojim se da bo kmalu zamenjan, nočem kupit avta ki bo nov čez eno leto (kot npr golf > 2018), infotaiment?
astra, imam jo sedaj in je super, ne vem pa če je zadnja verzija konkurenčna (zelo malo jih vidim na cesti)...
LP
Formula 1 ::
zanimivo, nisem vedel da renault tudi daje lepe popuste glede na cenik
torej če npr nabavim GT z nekaj dodatne opreme za cca 28k, ga morda lahko dobim za cca 25k
bo to držalo, približno?
LP
Megane bolj verjetno za kakšnih 25,5k-26k €, jaz imam ponudbo s 1800€ popusta za Bose tce 130, 3k za Megana ne pričakuj, to je realno pri Talismanu.
Invictus ::
Octavia je res (pre)velik avto, če se voziš sam.
Ni prevelika.
Poleg tega ne škodi masa pleha okoli tebe, če pride do nesreče...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
D3m ::
To zdaj govori, da je sam, čez eno leto bo pa spraševal po družinskem avtu.
|HP EliteBook|R5 6650U|
knap ::
zanimivo, nisem vedel da renault tudi daje lepe popuste glede na cenik
torej če npr nabavim GT z nekaj dodatne opreme za cca 28k, ga morda lahko dobim za cca 25k
bo to držalo, približno?
LP
Megane bolj verjetno za kakšnih 25,5k-26k €, jaz imam ponudbo s 1800€ popusta za Bose tce 130, 3k za Megana ne pričakuj, to je realno pri Talismanu.
če ni skrivnost, koliko te pride bose brez popusta, katero dodatno opremo imaš?
če se odločim bo za megane bo 130 dizel verjetno prva izbira
danes sem videl enega na cesti, že od daleč sem ga od zadaj prepoznal po zelo všečnih led lučeh, všečen design celega avta, verjetno je bil bose ali kak model nižje
GT - za cca 26k, niti ni tako slabo (za to ceno dobiš skoraj popolno opremo, morda brez usnja...), ampak mene moti pri GT predvsem avtomatski menjalnik
vprašanje kako se obnaša, kako je zanesljiv, koliko poveča porabo itd...
pa mislim da sem nekje prebral, morda se motim, da ima ročke na volanu samo bencin različica, dizel pa nima?
kakšna je čakalna doba za megane?
LP
To zdaj govori, da je sam, čez eno leto bo pa spraševal po družinskem avtu.
nikoli ne veš...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: knap ()
Invictus ::
Mislim, za 23k dobiš 3 leta star avto višjega razreda, ki ima boljšo opremo kot vsi ti Fordi, Renaulti, KIA in podobna sranja.
In imaš AVTO, ne nek približek...
To, da kvazi noter namečejo cel kup plastike kot dodatno opremo, pač ne prispeva k funkcionalnosti avto, še manj pa k njegovi dobri vožnji.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc...
Razlika do 23k pa pride DMV...
Imajo pa vsake oči svojega malarja...
In imaš AVTO, ne nek približek...
To, da kvazi noter namečejo cel kup plastike kot dodatno opremo, pač ne prispeva k funkcionalnosti avto, še manj pa k njegovi dobri vožnji.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc...
Razlika do 23k pa pride DMV...
Imajo pa vsake oči svojega malarja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
dxx ::
Hyundai i30.
Poznam avtošolo, ki je imela ta avtomobil. Nazadnje vem, da je imel servis na 1,3 miljona km.
1.6 CRDi motor, če imam prav. Nekaj stvari so mu zamenjali pod garancijo, kaj več težav pa ni bilo.
Nekako si ne znam predstavljat, da je ta avto naredil 400km na dan, tudi sobote in nedelje- v povprečju.
1300000/9let=144444km/1leto
144444/365dni=cca 400km na dan, vsak dan.
Ne verjamem ti. Tudi sam motor bi med tem časom sigurno rabil generalno obnovo.
Ne rečem, da ni možno, vendar se računsko ne izide.
Če grem še bolj v potankosti, bi moral biti avto nepretrgoma na vožnji cca 10 ur na dan brez postanka, pri povprečni hitrosti cca 40km/h.
Neizvedljivo. Edino če je kdo delal reklamo in števec naprej vrtel. Niti inštruktorja, ki bi se vsak dan prevozil 400km in zraven še inštruiral kandidata, mislim da ta svet še ni proizvedel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dxx ()
knap ::
Mislim, za 23k dobiš 3 leta star avto višjega razreda, ki ima boljšo opremo kot vsi ti Fordi, Renaulti, KIA in podobna sranja.
In imaš AVTO, ne nek približek...
To, da kvazi noter namečejo cel kup plastike kot dodatno opremo, pač ne prispeva k funkcionalnosti avto, še manj pa k njegovi dobri vožnji.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc...
Razlika do 23k pa pride DMV...
Imajo pa vsake oči svojega malarja...
imaš prav, vendar za mene velja tvoj zadnji stavek
ne kupujem rabljenih avtov, sem se opekel v preteklosti in imam odpor do rabljenih zadev, vem pa da dobiš za ta denas super avte
problem pa je v podrobnostih (razbit?, realni kilometri? itd itd....?
s tem se mi ne da ukvarjat, še posebej pa iz tujine, nimam pojma kako to pripeljat v slo, registrirat itd..
LP
Invictus ::
s tem se mi ne da ukvarjat, še posebej pa iz tujine, nimam pojma kako to pripeljat v slo, registrirat itd..
Ponavadi to stane 500 EUR. Nekdo zate uredi prevoz in papirje. Ti samo še plačaš registracijo in zavarovanje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
koli99 ::
Kakšni bi bili recimo stroški uvoza avta (recimo drugi po vrsti; 17.500) za uvoz iz Nemčije, če se ti ne da ukvarjat s tem. Mislim, da ti zrihta vse uvoznik, ti samo izbereš avto in ga čakaš za plačilo registracije in zavarovanja?
Invictus ::
Ponavadi 500 EUR + DMV
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
smacker ::
Za uvoz se da tukaj informativni izračun nardit, samo link iz mobile.de skopiraš: http://www.autobroker.si/prodaja-vozil/...
Se pa strinjam z knapom, tudi jaz mam raje novega Golfa kot 3 leta starega Passata.
Se pa strinjam z knapom, tudi jaz mam raje novega Golfa kot 3 leta starega Passata.
sandmat ::
springfield ::
gregor ::
Za uvoz se da tukaj informativni izračun nardit, samo link iz mobile.de skopiraš: http://www.autobroker.si/prodaja-vozil/...
Se pa strinjam z knapom, tudi jaz mam raje novega Golfa kot 3 leta starega Passata.
Hvala za link, bom preveril zadeve.
Koliko pa pride DMV?
LP
smacker ::
Odvisno od motora, izpuhov in cene vozila. Sej na linku vse zračuna. Če obklukaš, da si oproščen DMV (invalidi, družina z dosti otrok,...), vidiš takoj kolk se cena spremeni
sandmat ::
springfield je izjavil:
Če razmišljaš o varnosti, ne kupiš škode. EuroNCAP to pokaže za zadnjih par modelov zelo nazorno :P
Kolikor vidim ima Octavia 5 zvezdic, tako da ne vem, kaj si hotel povedat s tem.
vsak avto ima dandanes že 5 zvezdic (zaradi "dodatne" opreme in ne več toliko zaradi samega "pleha" kot je bilo omenjeno zgoraj). Renault ima celo v vseh razredih. Sem imel priložnost videt trčenje oktavie in Volvo s40 in resnično ne bi rad sedel v škodi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sandmat ()
Invictus ::
Sem imel priložnost videt trčenje oktavie in Volvo s40 in resnično ne bi rad sedel v škodi.
Meni se je pa audi zaletel v škodo. Audi totalka, sam sem pa malo pošvasal tla prtljažnika.
Je pač treba dat stvari malo v kontekst kot pa nabijat tukaj.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
sandmat ::
Sem imel priložnost videt trčenje oktavie in Volvo s40 in resnično ne bi rad sedel v škodi.
Meni se je pa audi zaletel v škodo. Audi totalka, sam sem pa malo pošvasal tla prtljažnika.
Je pač treba dat stvari malo v kontekst kot pa nabijat tukaj.
še enkrat: glej EuroNCAP in primerjaj volvo&saab vs škoda, pa ti bo hitro jasno ;)
hojnikb ::
ja naloadan volvo z polno varnostne opreme bo itk bolj varen od nekega base modela škode ane... Ampak to je krompir z solato...
#brezpodpisa
sandmat ::
negot ::
gregor ::
verjetno je tudi marsikaj odvisno do same nesreče, kako avta skupaj udarita, pod kašnimi koti, kje najprej prideta v stik itd itd
verjetno je to cela znanost, ki je v tej temi ne bomo rešili
LP
verjetno je to cela znanost, ki je v tej temi ne bomo rešili
LP
Tomas 33 ::
Ne vem zakaj še zmeraj enačite togo telo in varnost.
Poanta varnosti je ravno v tem, da avto absorbira čim več energije (deformacija) brez deformacije potniške kabine.
Poanta varnosti je ravno v tem, da avto absorbira čim več energije (deformacija) brez deformacije potniške kabine.
Formula 1 ::
zanimivo, nisem vedel da renault tudi daje lepe popuste glede na cenik
torej če npr nabavim GT z nekaj dodatne opreme za cca 28k, ga morda lahko dobim za cca 25k
bo to držalo, približno?
LP
Megane bolj verjetno za kakšnih 25,5k-26k €, jaz imam ponudbo s 1800€ popusta za Bose tce 130, 3k za Megana ne pričakuj, to je realno pri Talismanu.
če ni skrivnost, koliko te pride bose brez popusta, katero dodatno opremo imaš?
če se odločim bo za megane bo 130 dizel verjetno prva izbira
danes sem videl enega na cesti, že od daleč sem ga od zadaj prepoznal po zelo všečnih led lučeh, všečen design celega avta, verjetno je bil bose ali kak model nižje
GT - za cca 26k, niti ni tako slabo (za to ceno dobiš skoraj popolno opremo, morda brez usnja...), ampak mene moti pri GT predvsem avtomatski menjalnik
vprašanje kako se obnaša, kako je zanesljiv, koliko poveča porabo itd...
pa mislim da sem nekje prebral, morda se motim, da ima ročke na volanu samo bencin različica, dizel pa nima?
kakšna je čakalna doba za megane?
LP
To zdaj govori, da je sam, čez eno leto bo pa spraševal po družinskem avtu.
nikoli ne veš...
Am najbrž si mislil s popustom ker cena brez popusta je taka kot po konfiguratorju ;) Ponudbo za Bose Tce 130 (bencinar je to) + 18 col feltne in metalno barvo imamo(oče bo kupoval ko bo) za 19k €, kakšen € manj je pa v to všetot potem že priprava vozila(to ti potem zaračunajo ko se odločiš kupit avto, nekih 100-200 €). Najbrž bi šlo kakšnih 200 € še dol.
Glede GTja pa je tako, z bencinarjem so neki problemi bili glede menjalnika, z enimi, v dizlu je sicer čisto drug menjalnik. Za ročke nimam pojma, se Renault nekaj obira z začetkom prodaje Megana GT dizel. Poraba pa pomojem ni nekaj pretirano velika, bencinarja jim je na testu v AvtoFokusu uspelo spravit na 7,5 se mi zdi, Talisman z istim motorjem kot Megan pa ima porabo tam 6,5l. Čakalna doba je pa od 3-5 mesecev, odvisno od opreme.
GrimReaper ::
Poraba pa pomojem ni nekaj pretirano velika, bencinarja jim je na testu v AvtoFokusu uspelo spravit na 7,5 se mi zdi
Že prav, ampak ne vem kdo bo kupil 200KM avto, da se bo cijazil (oz. mislim da so napisali "z nekaj dinamičnimi vložki", to je najbrž dvakrat vmes pritisnil poln plin za par 100m). Sam bi imel verjetno nekje 11l, kar je odlično za 200 konj.
Kdor pa misli imet 7,5l, pa bolje da si kupi že omenjeno Astro 1.6 BiTurbo 160, to pa lahko prideš na tako porabo s povsem brezskrbno vožnjo, nekaj srednjega oz. normalna vožnja je pa 6l.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Formula 1 ::
GrimReaper je izjavil:
Poraba pa pomojem ni nekaj pretirano velika, bencinarja jim je na testu v AvtoFokusu uspelo spravit na 7,5 se mi zdi
Že prav, ampak ne vem kdo bo kupil 200KM avto, da se bo cijazil (oz. mislim da so napisali "z nekaj dinamičnimi vložki", to je najbrž dvakrat vmes pritisnil poln plin za par 100m). Sam bi imel verjetno nekje 11l, kar je odlično za 200 konj.
Kdor pa misli imet 7,5l, pa bolje da si kupi že omenjeno Astro 1.6 BiTurbo 160, to pa lahko prideš na tako porabo s povsem brezskrbno vožnjo, nekaj srednjega oz. normalna vožnja je pa 6l.
Naš mehanik ima tega Megana, poraba 7,9l, tempomat na avtocesti 160km/h, avto pa še ne 1000km. Odvisno kako ga voziš. Gre pa Megane GT vseen boljše od Astre tako da če se ti zahoče ga tiščat je Megane boljši.
gregor ::
v ceniku piše pri opremi GT
"prestavni ročici za volanom (samo za gt tce 205 edc)"
torej če je žalja dizel GT, potem ostaneš brez prestavnih ročic, kar vsekakor ni prijazno od renaulta
če bi dali običajni menjalnik, ne bi imeli problemov in tudi po moje bi več kupcev nabavilo 165 dizel oz 205 bencin
ne vem zakaj komplicirajo z tem avtom menj.
ali je torej mogoče naročit samo benic gt, za dizel GT pa se še ne ve kdaj bo na voljo?
LP
"prestavni ročici za volanom (samo za gt tce 205 edc)"
torej če je žalja dizel GT, potem ostaneš brez prestavnih ročic, kar vsekakor ni prijazno od renaulta
če bi dali običajni menjalnik, ne bi imeli problemov in tudi po moje bi več kupcev nabavilo 165 dizel oz 205 bencin
ne vem zakaj komplicirajo z tem avtom menj.
ali je torej mogoče naročit samo benic gt, za dizel GT pa se še ne ve kdaj bo na voljo?
LP
Formula 1 ::
Za dizla lahko vprašas prodajalca, jaz nisem še nikjer zasledil da bi ga prodajali.
Za avtomatika je pa menda razlog v tem, da vsi asistenčni siatemi dobijo pravi smisel šele z avtomatikom, radarski tempomat, in vsi dodatki ki pridejo s časom k temu. Isto je pri prenovljenem Golfu menda. Bi pa tudi jaz raje rocni menjalnik ja ampak tako so se odločili.
Za avtomatika je pa menda razlog v tem, da vsi asistenčni siatemi dobijo pravi smisel šele z avtomatikom, radarski tempomat, in vsi dodatki ki pridejo s časom k temu. Isto je pri prenovljenem Golfu menda. Bi pa tudi jaz raje rocni menjalnik ja ampak tako so se odločili.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23679 (19467) | facepalm |
» | Nakup novega avtomobila do 18.000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22665 (17611) | Netrunner |
» | Nov avto za Taščo, zelo specifične zahteve ... (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28735 (23149) | krneki0001 |
» | Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22119 (15553) | sass628 |
» | Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25753 (21660) | dj_uro |