» »

Nakup rabljenega avta do 7000EUR

Nakup rabljenega avta do 7000EUR

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

to je kripa za 3. razredne države. Beži stran

http://jalopnik.com/the-citroen-c-elyse...

Nakladanje.

hojnikb ::

če bi stvar bla res tok kul, bi ga prodajal po celi evropi, ne samo v banana republikah.
#brezpodpisa

Veron ::

-valvoline- je izjavil:

hojnikb je izjavil:

~108k dizl star 9 let ?
nice joke :)

V nemciji se ne spilajo z stevci, lahko koncas direkt v zapor. Anyway preden se kam odpravis lepo preveris zgodovino in kilometre prek carfax.
ps. najdejo se tudi dizli z malo km, ne furajo se vsi po 5kkm na mesec.

nice joke :)
Verjetno ne poznaš stanja na nemškem trgu? Sicer res ni tolko kot pri nas, ampak je tudi tam veliko avtov s prevrtenimi kilometri (je pa res, da se večina izvaža). Tam so še bolj napredni glede vrtenja (v smislu tehnike, ki jo uporabljajo za vrtenje).

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

če bi stvar bla res tok kul, bi ga prodajal po celi evropi, ne samo v banana republikah.

What?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...
V AT se kr nekaj folka fura z elyseji in 301ke.

Tech_Nut ::

ma kaj sem res čudak, če želim Focusa dizel? Pa saj ta reč uporablja TDCi motorje, ki so izjemno široko uporabljani..Volvo, Mazda, Ford, Peugeot, vse je na teh mašinah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

-valvoline- ::

Tech_Nut je izjavil:

ma kaj sem res čudak, če želim Focusa?

Ford = delphi = samomor

Tech_Nut ::

duratorq je samomor?

ne razumem, razloži zakaj prosim. ker trenutno res ne razumem kaj je narobe s temi motorji?
Šobe se pacajo? Pa saj to se pri vseh dizlih če se ne motim? Al je kaj drugega?

bump.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

Tech_Nut ::

Toliko, če bo koga zanimalo pri nakupovanju vozila:

Sam sem opustil iskanje rabljenega dizla. Prav vsi dizli v avtohišah so bili uvoženi.. Vsi Ford Focusi, Peugeot 308, Citroen C4, Opel Astre.... Če pa je bil slučajno slovenski pa je bil službeni avto..od neke firme ali avtošole.

Tak da gledam izključno samo še bencinarje. Se mi zdi, da imajo pri bencinarjih trgovci manj motivacije za goljufanje. Če je le mogoče, bo bencinar zagotovo Hyundai, saj me od evropskih vozil zanimajo samo dizli.

ps.: ja, je mnogo oglasov 90 konjskih dizlov, ki pa so sicer izjemno trpežni ampak so ob enem avti s takimi motorji nepremičnine. Tam do 80 kmh je še nekako potegnilo, nad 100 pa je bil obup.
Je pa res, da je računalnik povprečno porabo kazal tam nekje med 4.5 in 5 litrov, tako da stroškovno bi se ga splačalo vzeti samo kaj ko bi ga bilo precej klavrno voziti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

RedDrake ::

Tisti 90KM dizel za par sto EUR lahko postane 120KM s precej vec navora.
Je pa to vzdrzljiv avto, samo ne prevec pricakovati od notranjosti pa bo. Jaz vozim bencinskega 1.6 in gre super, tudi moci je za tak avto na pretek.

Invictus ::

Sam imam 1.6, 100KM bencinarja, in zadostuje.

Ne vem zakaj bi rabil 200 KM dizla ...

Poleg tega so rabljeni bencinarji tudi do 30% cenejši od enakovrednih dizlov, tako da še računica zaradi večje porabe klapa ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Isotropic ::

RedDrake je izjavil:

Tisti 90KM dizel za par sto EUR lahko postane 120KM s precej vec navora.
Je pa to vzdrzljiv avto, samo ne prevec pricakovati od notranjosti pa bo. Jaz vozim bencinskega 1.6 in gre super, tudi moci je za tak avto na pretek.

potem daš pa jurja za dvomasni vztrajnik in sklopko.

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

RedDrake ::

potem daš pa jurja za dvomasni vztrajnik in sklopko.

Komponente 1.6 90HP in 1.6 116HP motorja so enake. Če ne kupi ravno takega z 250kkm, potem ne bo nič za menjat.
Ni to Das Auto, kjer je dvomasni vztrajnik potrošni material.

bambam20 ::

RedDrake je izjavil:

potem daš pa jurja za dvomasni vztrajnik in sklopko.

Komponente 1.6 90HP in 1.6 116HP motorja so enake. Če ne kupi ravno takega z 250kkm, potem ne bo nič za menjat.
Ni to Das Auto, kjer je dvomasni vztrajnik potrošni material.



Pri francozih pa ni treba sklopke menjta al kaj . Smeh si. Mene zmrazi ob pomisli, d abi imel dizla in bi me strošek menjave sklopke, kjer se menja dvomasni vztrajnik opalil njamnja jurja. Iz vidika , da nisi potovalni zastopnik čista izguba.

Vsi gledajo nižjo porabo za max 2 litra, ne vidijo pa stroškov okvar na dizlih.

Isotropic ::

RedDrake je izjavil:

potem daš pa jurja za dvomasni vztrajnik in sklopko.

Komponente 1.6 90HP in 1.6 116HP motorja so enake. Če ne kupi ravno takega z 250kkm, potem ne bo nič za menjat.
Ni to Das Auto, kjer je dvomasni vztrajnik potrošni material.

dvomasni vztrajnik je ze samo zaradi zgradbe potrošni material (z daljšo življensko dobo sicer)
isto kot so npr. vzmeti v avtu - prej ali slej se vsaka zlomi.

solatjek ::

Več kot 130 km/h se itak ne smeš vozit nikjer, zakaj potem rabiš 150+ konjev? Osebno sem se za 30.000 - 40.000 km/leto pred 8 leti odločil za bencinca in sem se pravilno odločil. Za nov avto sem dal cca 2000€ manj, kot je bil primerljiv dizel enak model. Sedaj imam 220.000+ km in na avtu nisem menjal na motorno pogonskem sklopu ničesar, prav tako na podvozju ne. Na enakem atomobilu (dizlu) so ljudje menjali pri teh km sklopko + vztrajnik, filter trdih delcev in kakšno turbino je odpihnilo, šobe, kakšna veriga je zaropotala.... Na dizlu se menja več zavornih kompletov, kot na bencincu pri enkih km, zavarovanje je dražje, servisi dražji, popravil na dizlu je enostavno več. Ko vse to skupaj potegneš si nekje na enakem, pa čeprav se z dizlom ceneje voziš. Kakorli na dizlu gre rakom žvižgat, je 1000+ €, teh komponent na dizlu je pa precej (šobe, turbina, DPF, sklopka+vztrajnik...) in če ti samo 2 od naštetih crkneta do 300.000, se ne voziš ceneje. Če pa kupiš zgonjen dizel avto z že 200.000+ km in prikazanimi 80.000 boš pa vse to slej ko prej menjal, računice ni.

Zagovorniki dizlov, sedaj pa me oblatite :)

WarpedGone ::

zakaj potem rabiš 150+ konjev?

Zato ker je koristno med občutek, da gas pedal ni crknu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Smurf ::

solatjek je izjavil:

Več kot 130 km/h se itak ne smeš vozit nikjer, zakaj potem rabiš 150+ konjev? Osebno sem se za 30.000 - 40.000 km/leto pred 8 leti odločil za bencinca in sem se pravilno odločil. Za nov avto sem dal cca 2000€ manj, kot je bil primerljiv dizel enak model. Sedaj imam 220.000+ km in na avtu nisem menjal na motorno pogonskem sklopu ničesar, prav tako na podvozju ne. Na enakem atomobilu (dizlu) so ljudje menjali pri teh km sklopko + vztrajnik, filter trdih delcev in kakšno turbino je odpihnilo, šobe, kakšna veriga je zaropotala.... Na dizlu se menja več zavornih kompletov, kot na bencincu pri enkih km, zavarovanje je dražje, servisi dražji, popravil na dizlu je enostavno več. Ko vse to skupaj potegneš si nekje na enakem, pa čeprav se z dizlom ceneje voziš. Kakorli na dizlu gre rakom žvižgat, je 1000+ €, teh komponent na dizlu je pa precej (šobe, turbina, DPF, sklopka+vztrajnik...) in če ti samo 2 od naštetih crkneta do 300.000, se ne voziš ceneje. Če pa kupiš zgonjen dizel avto z že 200.000+ km in prikazanimi 80.000 boš pa vse to slej ko prej menjal, računice ni.

Zagovorniki dizlov, sedaj pa me oblatite :)

S temi kilometri si verjetno zapravil za gorivo dodatnih 1500€ letno. Torej v 6 letih 9k€ - 2k€ = 7k€ vec stroskov zaradi goriva. Torej bi se dizlu moralo pokvariti za 7k€ delov. Pomoje se jih statisticno gleda ne.

RedDrake ::

@Smurf: Nimam detajlov, a za nek povprečen avto (beri Golf), s povprečno mašino (beri med 100 in 140 KM) je razlika med dizlom in bencinom cca 2,3 EUR na 100km. Torej pri njegovih 220.000 km je to dobrih 5k EUR (in ne 9k EUR). Torej je končna razlika samo še 3k EUR. Nekaj notri prinesejo redni servisi (mogoče 1k EUR v 8 letih), pa je potem razlika samo še 2k EUR. Ali imaš ali nimaš izrednih servisov za 2k EUR je odvisno pa že od sreče bolj kot ne.

TOP ::

solatjek je izjavil:

Več kot 130 km/h se itak ne smeš vozit nikjer, zakaj potem rabiš 150+ konjev? Osebno sem se za 30.000 - 40.000 km/leto pred 8 leti odločil za bencinca in sem se pravilno odločil. Za nov avto sem dal cca 2000€ manj, kot je bil primerljiv dizel enak model. Sedaj imam 220.000+ km in na avtu nisem menjal na motorno pogonskem sklopu ničesar, prav tako na podvozju ne. Na enakem atomobilu (dizlu) so ljudje menjali pri teh km sklopko + vztrajnik, filter trdih delcev in kakšno turbino je odpihnilo, šobe, kakšna veriga je zaropotala.... Na dizlu se menja več zavornih kompletov, kot na bencincu pri enkih km, zavarovanje je dražje, servisi dražji, popravil na dizlu je enostavno več. Ko vse to skupaj potegneš si nekje na enakem, pa čeprav se z dizlom ceneje voziš. Kakorli na dizlu gre rakom žvižgat, je 1000+ €, teh komponent na dizlu je pa precej (šobe, turbina, DPF, sklopka+vztrajnik...) in če ti samo 2 od naštetih crkneta do 300.000, se ne voziš ceneje. Če pa kupiš zgonjen dizel avto z že 200.000+ km in prikazanimi 80.000 boš pa vse to slej ko prej menjal, računice ni.

Zagovorniki dizlov, sedaj pa me oblatite :)

To je tisto baba čula baba rekla in bla bla bla in tako naprej.Enostavno povedano,če bi ti takrat kupu novega dizla bi do sedaj,že krepko prišparal,če bi stavil na stran.Če bi imel dizla 2.0 TDi je menjava ketne pri 220k Kilometrov pri bencinarju bi do teh KM že 2x menjal jermene napajlce vodno pumpo in strošekmkar naenkrat narase.O kaki sklopki in vztrajniku ti tukaj nabijaš,ker veš da sklopka gre odvisno od šoferja ne pa od motorja.Verjamem,da hvališ svojo robo in da sam sebe tolažiš,da si se prav odloču.Verjame tud da si zadovoljen,sam ko enkrat kupiš dizla neboš več kupu bencinarja,ker udobnost med vožnjo je neverjezna,vsaj prestavljanja ni toliko in ko hočeš nekoga prehitet moraš gledat kolk obratov imaš,da bo potegnilo,tukaj samo stisneš in gre.Stroški servisa so pa isti vsaj v mojem primeru.Res je da nisem imel pri dizlu nobene težave imam pa 200K kilometrov.

hojnikb ::

če bi 8 let nazaj kupo 2.0 tdi, bi že zdavnaj bil na odpadu :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

TOP ::

hojnikb je izjavil:

če bi 8 let nazaj kupo 2.0 tdi, bi že zdavnaj bil na odpadu :)

:)):)):)) Pridi kmeni te bom enkrat peljal moj je star 9 let.Mater kak eni nabijaste v tri dni.

solatjek ::

Na bencinu imam tudi verigo, tak da velikih servisov nimam. Nikogar nič ne prepričujem, napisal sem svoje mnenje. Ker vas 75% vozi dizle, je vaše mnenje drugačno...

hojnikb ::

TOP je izjavil:

hojnikb je izjavil:

če bi 8 let nazaj kupo 2.0 tdi, bi že zdavnaj bil na odpadu :)

:)):)):)) Pridi kmeni te bom enkrat peljal moj je star 9 let.Mater kak eni nabijaste v tri dni.


si pač en izmed srečnežev, ki mu ni delal probleme. Sodeč po drugih pa tale motor (sploh tiste prve revizije) niso glih nek presežek (*khm* šobe *khm*)
#brezpodpisa

Smurf ::

RedDrake je izjavil:

@Smurf: Nimam detajlov, a za nek povprečen avto (beri Golf), s povprečno mašino (beri med 100 in 140 KM) je razlika med dizlom in bencinom cca 2,3 EUR na 100km. Torej pri njegovih 220.000 km je to dobrih 5k EUR (in ne 9k EUR). Torej je končna razlika samo še 3k EUR. Nekaj notri prinesejo redni servisi (mogoče 1k EUR v 8 letih), pa je potem razlika samo še 2k EUR. Ali imaš ali nimaš izrednih servisov za 2k EUR je odvisno pa že od sreče bolj kot ne.

Sel sem gledati povprecno porabo golfa na http://www.spritmonitor.de/ letnik 2015.
Bencin: 7,83L/100km
Diesel: 6,15L/100km

Upostevajmo SLO ceno, 1.02€ za diesel in 1.176€ za bencin. Pride slabe 3€/100km, se pravi 6600€-2000€ = 4600. Si bil nekoliko blizje ja. Ajde odstejemo se 1000€ za servise (ceprav bi bil vesel kaksnih cifer za izracun tukaj), pridemo na 3600€. Pomoje je se zmeraj boljse imeti dizla.

solatjek ::

Smurf je izjavil:

RedDrake je izjavil:

@Smurf: Nimam detajlov, a za nek povprečen avto (beri Golf), s povprečno mašino (beri med 100 in 140 KM) je razlika med dizlom in bencinom cca 2,3 EUR na 100km. Torej pri njegovih 220.000 km je to dobrih 5k EUR (in ne 9k EUR). Torej je končna razlika samo še 3k EUR. Nekaj notri prinesejo redni servisi (mogoče 1k EUR v 8 letih), pa je potem razlika samo še 2k EUR. Ali imaš ali nimaš izrednih servisov za 2k EUR je odvisno pa že od sreče bolj kot ne.

Sel sem gledati povprecno porabo golfa na http://www.spritmonitor.de/ letnik 2015.
Bencin: 7,83L/100km
Diesel: 6,15L/100km

Upostevajmo SLO ceno, 1.02€ za diesel in 1.176€ za bencin. Pride slabe 3€/100km, se pravi 6600€-2000€ = 4600. Si bil nekoliko blizje ja. Ajde odstejemo se 1000€ za servise (ceprav bi bil vesel kaksnih cifer za izracun tukaj), pridemo na 3600€. Pomoje je se zmeraj boljse imeti dizla.


Tole me pa res zanima kako si prišel na 3€ na 100 km razlike v prid dizla?

Smurf ::

solatjek je izjavil:


Tole me pa res zanima kako si prišel na 3EUR na 100 km razlike v prid dizla?

Mnozil sem povprecno porabo (golfa letnik 2015) na 100km z ceno goriva.

Se pravi 7,83*1.176-6.15*1.02 = 9,208 - 6,273 = 2,935 (zaokrozil na 3EUR, da sem lahko naprej racunal na pamet).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

TOP ::

solatjek je izjavil:

Smurf je izjavil:

RedDrake je izjavil:

@Smurf: Nimam detajlov, a za nek povprečen avto (beri Golf), s povprečno mašino (beri med 100 in 140 KM) je razlika med dizlom in bencinom cca 2,3 EUR na 100km. Torej pri njegovih 220.000 km je to dobrih 5k EUR (in ne 9k EUR). Torej je končna razlika samo še 3k EUR. Nekaj notri prinesejo redni servisi (mogoče 1k EUR v 8 letih), pa je potem razlika samo še 2k EUR. Ali imaš ali nimaš izrednih servisov za 2k EUR je odvisno pa že od sreče bolj kot ne.

Sel sem gledati povprecno porabo golfa na http://www.spritmonitor.de/ letnik 2015.
Bencin: 7,83L/100km
Diesel: 6,15L/100km

Upostevajmo SLO ceno, 1.02€ za diesel in 1.176€ za bencin. Pride slabe 3€/100km, se pravi 6600€-2000€ = 4600. Si bil nekoliko blizje ja. Ajde odstejemo se 1000€ za servise (ceprav bi bil vesel kaksnih cifer za izracun tukaj), pridemo na 3600€. Pomoje je se zmeraj boljse imeti dizla.


Tole me pa res zanima kako si prišel na 3€ na 100 km razlike v prid dizla?

Čist lepo lahko zračunaš.Dizel ti v povprečju porabi v najslabšem primeru 1 liter manj kot bencinar istih konskih moči na 100 kilometrov.Sepravi na 500 kilometrov je 5 litrov.Sedaj je tako če ti kupiš nov avto in ga imaš vsaj 8 let se ti definitivno dizel obrestuje,če pa avte menjaš vsake 3 do 5 let pa je že uprašljivo.

solatjek ::

Ja, pa je res 3€ na 100 km, sem malo spregledal izračun. Takrat ko sem kupoval avto - 2008 - je bila cena bencina okrog 0,68€, dizel pa se mi zdi da 0,6, tak da ni bila razlika tako velika in računice dejansko skoraj ni bilo. Pri trenutnih cenah pa je kakorkoli gledano res dizel v prednosti, a se nisem zadnja leta nič poglabljal v to, ker avta nimam namena menjati, posledično nisem tudi nič preračunaval. Je pa res tudi, da ne delam več 30 do 40.000 letno, ampak zadnji dve leti zaradi menjave službe samo še 15.000 na leto.

Bo pa pri menjavi res potrebno tudi za dizlom pogledati. Čeprav je res, da mi zvok dizla nikakor ne sede, sem ga za resen porihranek pripravljen kdaj poslušati. Ampak občutek, ko se mi honda zavrti do 7.500 obratov je pa neprecenljiv :)

black ice ::

Občutek, ko z dizlom prehitevaš in te tip v Hondi samo čukavo gleda je še boljši. :>

solatjek ::

Hmm, 1.8 bencinar in 2.2 dizel, pri hondi civic 8. gen, imata oba tovarnisko deklariran pospešek 8,4 od 0 do 100. Oba motorja sta 140 konjev. Kako pri enakem pospešku kdo koga čukavo gleda? Je pa res, da se ta pospešek dosega z različnimi obrati, dizla 4x šaltaš do 100 na uro, bencinca samo 2x.

Pa sej nima veze. Tema je zašla iz bistva, ded je spraševal kaj naj kupi. Če bo delal take km kot je napisal, naj kupi dizla in je to to!

RedDrake ::

Sel sem gledati povprecno porabo golfa na http://www.spritmonitor.de/ letnik 2015.
Bencin: 7,83L/100km
Diesel: 6,15L/100km

Tu imaš napako, Smurf.
Bencinu povprečje _ZELO_ pokvarijo GTI izvedbe z 230KM in več.
Že če se omeji moč od 0 do 200 so številke precej drugačne:
Bencin: 6,76L/100km
Diesel: 6,15L/100km

Sedaj je ralika še manjša (kot rečeno, jaz sem gledal avtomobile letnika, kot je bil omenjen v primeru - se pravi 2007-2009). Razlika v ceni dizel-bencin je bila recimo dokaj konstantnih 0,2 EUR/L
Pri novem golfu je torej razlika samo še: 6,15 * 0,2 + 0,6 * 1,2 ~ 2 EUR/100km
Sedaj je razlika samo še 4,4k EUR - 2k EUR v nakupni ceni, in si brez kakršnihkoli izrednih servisov ali nasploh dražjih servisov na ~2,5k EUR razlike. Pa servisi so dražji, vprašanje pa je koliko - ampak po 220kkm se mora neki poznat (to je vsaj 10 servisov).
Kot že velikokrat rečeno, dizel se začne "splačati" nad nekje cca 25kkm letno ali še raje 30kkm letno.

Občutek, ko z dizlom prehitevaš in te tip v Hondi samo čukavo gleda je še boljši. :>

Občutek, ko s težkim cabriom pri 70 pospešiš bolje kot vsi dizli je pa še boljši od tega :) Turbo dela pri bencinu še večje čudeže kot pri dizlu ...

Utk ::

black ice je izjavil:

Občutek, ko z dizlom prehitevaš in te tip v Hondi samo čukavo gleda je še boljši. :>

Cukavo te gleda zaradi oblaka dima za tabo. Iz istega razloga mu tudi hitro pobegnes naprej. Samo debil se vozi 10m za dizlom.

D3m ::

Tech_Nut je izjavil:

misliš da ne bo nepremičnina? samo 90 konjski motor?

sodeč po specifikacijah do 100 kmh rabi debelo sekundo več kot moja gara z uničenim motorjem :D


Ni, ker je CR motor. Ma več navora od PD.
|HP EliteBook|R5 6650U|

GrimReaper ::

To je pa res, če sam dohitim dizla (recimo konkretno P308 cca. 2007 ali kak Passat 2005 ali starejši), ga moram spustit vsaj 500m naprej. Če enakomerno vozi še gre, čim pohodi, se pa pokadi.

Potem je pa treba popravit še tisto z 8,4s do 100, tolk nima Civic 8. gen. 1.8 140 če ga spustiš iz aviona, 2.2 dizel pa tudi ne, uradno imata 8,9/8,6s, v praksi je verjetno bencinar še hitrejši, ker dizla itak noben ne goni v obrate.

Pa bencin/dizel, da je razlike 6,8 proti 6,2l. Možno seveda je, ampak sigurno pa velja, da se v takem primeru z bencinarjem ne premikaš nikamor, z dizlom pa kar konkretno. Vedno se gleda porabo pri enakem pritisku plina, z 80-100% plina je potem tudi 3l razlike, nekje 6-7 proti 9-10l.
Recimo na Ljubelj gas do daske sem imel z Astro K 1.6 CDTi 136 5,5l, z mojim 1.4T 135 pa 8l, na eni drugi relaciji samo po ravnem pa Astra K 1.4T 125 tudi 8l.
Pa tudi če voziš šparovno mora bit večja razlika kot samo pol litra, pri dizlu recimo 4,5l, pri bencinarju 6,5l.
Sicer vidim vsak dan, da ljudje po cesti hočejo naredit čudež iz porabe bencinarja, seveda s tem da so na cesti praktično nepremični, ampak vseeno ne verjamem da se lahko približajo dizlu na samo 1l več, kaj šele 0,5l.

Tako da turbobencinar ti je odlična izbira do 15k km letno, pri 20k km+ se pa splača razmislit o dizlu.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Aston_11 ::

-valvoline- je izjavil:

Ker CR sobe ponavadi ne zdrzijo vec k 150-200k popravilo se giblje 1000e+ pa tja do 2kE, dize pr PD pa zdrzijo do 500k in vec brez posebnosti.
Si ziher. 2.0 TDI siemens peizzo dize so imele vpoklic, ne vem pa, če so jih zamenjali s takimi, ki bi zdržale teh 500 kkm bp. Je pa moj ex passat 115 KM zdržal toliko, kar pa dvomim, da jih bo sedanji 2.0 140 s 260 kkm in menjanimi dizami pred 30-40 kkm.

Utk je izjavil:

Samo debil se vozi 10m za dizlom.
Polno jih je...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

dj_uro ::

A VAS LAHKO NEKAJ PROSIM???
- da nehate pisati nebuloze o kilometrih in vrsti goriva...

če delaš do 20.000km se ti splača bencinar, drugače pa dizel -> NI RES!!!!!

vse je odvisno od načina in poti;
če ti 1x na mesec vžgeš avto in se iz Ljubljane pelješ v Maribor, ''potrebuješ'' (je fino, da imaš) dizla.
pa narediš 12x 130km x2(tja pa nazaj) (letno 3120km)

če ti 200x na teden vžgeš avto in se pelješ 5km do trgovine pa nazaj ''potrebuješ'' (priporočam) bencinarja
pa narediš 4.000km na mesec!! (letno 48.000km)

get the point?
vw-klub.si

D3m ::

dj_uro je izjavil:

A VAS LAHKO NEKAJ PROSIM???
- da nehate pisati nebuloze o kilometrih in vrsti goriva...

če delaš do 20.000km se ti splača bencinar, drugače pa dizel -> NI RES!!!!!

vse je odvisno od načina in poti;
če ti 1x na mesec vžgeš avto in se iz Ljubljane pelješ v Maribor, ''potrebuješ'' (je fino, da imaš) dizla.
pa narediš 12x 130km x2(tja pa nazaj) (letno 3120km)

če ti 200x na teden vžgeš avto in se pelješ 5km do trgovine pa nazaj ''potrebuješ'' (priporočam) bencinarja
pa narediš 4.000km na mesec!! (letno 48.000km)


get the point?


da faq?

Pri dizlu boš menjal vsakič EGR s takim načinom vožnje. To je cca. 700€ strošek + delo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

dj_uro ::

itak ja...
vw-klub.si

Tech_Nut ::

madona kaj je ratalo iz teme :D

Skratka izbral sem Hyundajev 1.4 CVVT bencinski motor. 109 konjev, zanesljiva mašina. Rabljenega dizla se brez gumijastih rokavic ne dotaknem. Glede na to kar sem v teh 2 tednih videl....se vprašam kako zaboga je bilokdo toliko pogumen, da kupi rabljenega dizla.

Najlepša hvala vsem za koristne predloge, mnenja in opombe, da nisem izbral evropskega dizla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

D3m ::

Tech_Nut je izjavil:

madona kaj je ratalo iz teme :D

Skratka izbral sem Hyundajev 1.4 CVVT bencinski motor. 109 konjev, zanesljiva mašina. Rabljenega dizla se brez gumijastih rokavic ne dotaknem. Kar sem v tem tednu videl....se vprašam kako zaboga je bilokdo toliko pogumen, da kupi rabljenega dizla.

Najlepša hvala vsem za koristne predloge, mnenja in opombe, da nisem izbral evropskega dizla.


Dobrega rabljenega boš še iskal. :>
|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

D3m je izjavil:

Tech_Nut je izjavil:

madona kaj je ratalo iz teme :D

Skratka izbral sem Hyundajev 1.4 CVVT bencinski motor. 109 konjev, zanesljiva mašina. Rabljenega dizla se brez gumijastih rokavic ne dotaknem. Kar sem v tem tednu videl....se vprašam kako zaboga je bilokdo toliko pogumen, da kupi rabljenega dizla.

Najlepša hvala vsem za koristne predloge, mnenja in opombe, da nisem izbral evropskega dizla.


Dobrega rabljenega boš še iskal. :>


In tudi konkretno plačal.

eric_cartman ::

Glede na to kar sem v teh 2 tednih videl....se vprašam kako zaboga je bilokdo toliko pogumen, da kupi rabljenega dizla.


Tole.. :)

Še mehankarji pri nas pravjo.. Če kupiš, kupi novega dizla oz. starega max 2-3 leta, pa bo super. Sicer pa roke stran od dizlov. Na avto.net imaš na tone dizlov, ki se prodajajo po 5 letih z 200kkm +. I wonder why...

Tech_Nut ::

D3m je izjavil:

Tech_Nut je izjavil:

madona kaj je ratalo iz teme :D

Skratka izbral sem Hyundajev 1.4 CVVT bencinski motor. 109 konjev, zanesljiva mašina. Rabljenega dizla se brez gumijastih rokavic ne dotaknem. Kar sem v tem tednu videl....se vprašam kako zaboga je bilokdo toliko pogumen, da kupi rabljenega dizla.

Najlepša hvala vsem za koristne predloge, mnenja in opombe, da nisem izbral evropskega dizla.


Dobrega rabljenega boš še iskal. :>


avto.net itak iz dolgčasa vsake toliko pogledam. Avto pa kupujem od 30.3, torej 2 tedna :) V tem času sem za carfax zapravil kakšnih 50 EUR za 20 poročil.
Kaj naj bi bil "dober rabljen" avto pa je tudi zanimiva debata :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

D3m ::

eric_cartman je izjavil:

Glede na to kar sem v teh 2 tednih videl....se vprašam kako zaboga je bilokdo toliko pogumen, da kupi rabljenega dizla.


Tole.. :)

Še mehankarji pri nas pravjo.. Če kupiš, kupi novega dizla oz. starega max 2-3 leta, pa bo super. Sicer pa roke stran od dizlov. Na avto.net imaš na tone dizlov, ki se prodajajo po 5 letih z 200kkm +. I wonder why...


Ker delajo več kilometrov, kot ti.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

Tech_Nut je izjavil:


avto.net itak iz dolgčasa vsake toliko pogledam. Avto pa kupujem od 30.3, torej 2 tedna :) V tem času sem za carfax zapravil kakšnih 50 EUR za 20 poročil.



Carfax je v redu zadeva?

krneki0001 ::

carfax za nemške avtomobile ni dober, ker nemci ne posredujejo podatkov - zakonsko jim ni treba.

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:

carfax za nemške avtomobile ni dober, ker nemci ne posredujejo podatkov - zakonsko jim ni treba.



Za slovenske avtomobile sem imel v mislih. ?

Invictus ::

Tech_Nut je izjavil:

madona kaj je ratalo iz teme :D

Skratka izbral sem Hyundajev 1.4 CVVT bencinski motor. 109 konjev, zanesljiva mašina. Rabljenega dizla se brez gumijastih rokavic ne dotaknem. Glede na to kar sem v teh 2 tednih videl....se vprašam kako zaboga je bilokdo toliko pogumen, da kupi rabljenega dizla.

Najlepša hvala vsem za koristne predloge, mnenja in opombe, da nisem izbral evropskega dizla.

Greš ponj v Nemčijo, k trgovcu z renomejem. In zahtevaš garancijo. Ali pa najameš zanesljivo osebo, ki to naredi namesto tebe.

Seveda pa ima tak rabljen avto drugačno ceno, kot tisti zjebani dizel iz operativnega leasinga in prevrtenimi kilometri.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Tech_Nut ::

Žal ne poznam nobenega mešetarja ki bi lahko to dobro naredil. Brez mešetarja pa je vseeno če ga kupim v sloveniji, je enaka možnost da se zajebem, se mi zdi. Hvala vseeno za predlog.

Sem že slišal takšne predloge na koncu pa mi nihče ni znal točno povedat kje dobim "zanesljivo osebo ki to naredi namesto mene". :)

bambam20 je izjavil:

Tech_Nut je izjavil:


avto.net itak iz dolgčasa vsake toliko pogledam. Avto pa kupujem od 30.3, torej 2 tedna :) V tem času sem za carfax zapravil kakšnih 50 EUR za 20 poročil.



Carfax je v redu zadeva?


nevem. jaz sem se zanašal nanj..če sem videl bilokakšno čudno reč zapisano v carfaxu avta nisem šel niti pogledat. Če je bil carfax ok, sem se zapeljal do avta in se delal da vem kaj delam ko sem ga pregledoval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

RedDrake ::

Tech_nut, koliko staro vozilo pa kupuješ? (EDIT: sem videl, do 6 let, nevermind potem!)
Morda bi zamenjal moj "družinski" voz (i30 1.6 cw 2009/4 85kkm, z nekaj praskami po plastiki - prednji in zadnji odbijač - in 9/10 ohranjenostjo notri).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27166790 (47254) blay44
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743198154 (163167) Spajky
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13829790 (25645) D3m
»

Ko ima avto 200.000km + ga noben noče kupit. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12536397 (32090) Zheegec

Več podobnih tem