Forum » Na cesti » nižji srednji razred - 3 vrata - dizel...
nižji srednji razred - 3 vrata - dizel...
gregor ::
sem na hito pogledal
http://www.avto.net/Ads/results.asp?zna...
glede na opremo, bi se morda dalo iztržit kaj več kot pa 4k, recimo 7, 8k, seveda pa nisem stokovnjak, čisto odvisno je kakšno srečo imaš, poznanstvo, družina ipd...
LP
http://www.avto.net/Ads/results.asp?zna...
glede na opremo, bi se morda dalo iztržit kaj več kot pa 4k, recimo 7, 8k, seveda pa nisem stokovnjak, čisto odvisno je kakšno srečo imaš, poznanstvo, družina ipd...
LP
Aston_11 ::
Buggy ::
sem na hito pogledal
http://www.avto.net/Ads/results.asp?zna...
glede na opremo, bi se morda dalo iztržit kaj več kot pa 4k, recimo 7, 8k, seveda pa nisem stokovnjak, čisto odvisno je kakšno srečo imaš, poznanstvo, družina ipd...
LP
toli si ga mal pihnu...to so cene za kabriolete on ima pa GTC z dokaj bogato opremo z 200K se sedaj pa ne vemo a ima v avtu bencinski mlincek ranga 1.6 morda kaj si prisilnim polnjenjem in je zanimiv potem za koga ki isce izgled/opremo in moc ali pa je not traktorski naftas...
tole bo bolje pri nas:
http://www.avto.net/Ads/results.asp?zna...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
m0LN4r ::
Eni majo cas, voljo in zivce prodajat avto tudi po pol leta
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
okidoki ::
Bi se dalo iztržit ... Seveda se da! Odvisno od človeka- kakšen človek si in ali lahko živiš s tem, da ljudi nap*****. Poznam ljudi, ki imajo srce dobro prodati avto vedoč, da so pol problemov zamolčali in se na koncu še hvalijo s tem. Itak sto ljudi sto čudi ... Upam, da ti uspe dobiti čimveč na pošten način.
m0LN4r ::
Vsaka cast tistim, ki ga prodajo za tolko, za koliko bi ga sami kupili. Ampak res sami.
Je pa med takimi veliko dvolicnezev.
Je pa med takimi veliko dvolicnezev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
knap ::
f0cu5 ::
V mb majo v salonu ST z sync3. Tud na avto.netu je objavljen: http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=...
Prepoznaš po menijih na touchscreenu Avto se kupuje v salonu, ne doma iz naslonjača. Prodajalci (sicer v MB so bolj bogi) vejo navadno več kot forumaši. Ožji izbor nekako maš, zdaj pa je čas za obisk salonov in testne vožnje.
Prepoznaš po menijih na touchscreenu Avto se kupuje v salonu, ne doma iz naslonjača. Prodajalci (sicer v MB so bolj bogi) vejo navadno več kot forumaši. Ožji izbor nekako maš, zdaj pa je čas za obisk salonov in testne vožnje.
jero_no1 ::
- tudi sam sem pred leti na vsak način hotel 3 vratni avto in sedaj po slabih 8 letih mi je žal, ker ne gre v prodajo. Če bi mel 5 vrat, bi ga morda prodal prej kot v enem mesecu, tako pa ni nekega zanimanja. Samo toliko, če morda razmišljaš že kaj vnaprej. Gre za Seat Ibizo, po drugi strani pa verjetno tolk dobrega avta ne bom več mel - do 155.000 je bilo okrog 250€ izrednih servisnih stroškov (avto je imel samo 2 leti garnacije), ostalo pa vse predvideno, vzdrževanje redno po servisni knjigi.
seveda ne gre, ce se pa za takorekoc isto ceno prodaja poleg tvojega belega se eden rdec, ki je celo modelno leto mlajsi ter ima samo 100.000km...bo treba mogoce malce ceno prilagodit, pa bo kaj vec zanimanja ne glede na vrata
:) vidim, da si si vzel čas in pobrskal po avto.netu. Sem imel en čas spodaj opombo, da je napisana cena samo za švercarje in firbce, za ostale po dogovoru, ampak sem umaknu to opombo :)
Ker se mi ne da ukvarjat s preprodajalci, ki mi ponujajo 3k za avto, za katerega mi da avtohiša 4300€, samo zato je taka cena napisana. Poleg tega se mi ne mudi s prodajo, itak se pa z resnim kupcem začneva pogajat pri dobrih 5% nižji ceni. Drugač mi je pa tud v avtohiši reku, da tak avto s 3 vrati je težko prodat za pametno ceno.
Tisti rdeč mi je pa zanimiv, ko kar napiše vsa možna oprema, a kolikor se jz spomnem takratnega seznama dodatne opreme, mu manjka vsaj 10 postavk, morda celo 20, če bi šel bolj podrobno gledat, začne se pri najbolj očitni zadevi - xenon luči. Tak letnik avta z vso opremo bi lahko bil ene 1500€ dražji.
Se opravičujem za off topic.
knap ::
V mb majo v salonu ST z sync3. Tud na avto.netu je objavljen: http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=...
Prepoznaš po menijih na touchscreenu Avto se kupuje v salonu, ne doma iz naslonjača. Prodajalci (sicer v MB so bolj bogi) vejo navadno več kot forumaši. Ožji izbor nekako maš, zdaj pa je čas za obisk salonov in testne vožnje.
izgleda , ali je to sync 3?
bela barva mi ni všeč ampak to so že detajli
morda veš kakšna je bila cena, oprema...?
avto kupujem pomladi prihodnmje leto, tako da je še čas
ali ford tudi daje popuste kot npr renault, opel...
Formula 1 ::
GrimReaper ::
Če prav vem še vedno išče dizla, se pravi je to potem FR, 2.0 TDI 184.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
knap ::
s seat-om imam neporavnane račune
bom pa pogledal ta fr model, seat leon je eden izmed redkih z 3 vrati
LP
bom pa pogledal ta fr model, seat leon je eden izmed redkih z 3 vrati
LP
gregor ::
novica dneva
sem dobil odgovor od ford prodajalca, da imajo focusi ki se sedaj naročijo že sync 3
LP
sem dobil odgovor od ford prodajalca, da imajo focusi ki se sedaj naročijo že sync 3
LP
knap ::
ali ste morda že odkrili kakšen test megane gt 165 dci verzije
gledam youtube, google, vendar nič ne najdem.
LP
gledam youtube, google, vendar nič ne najdem.
LP
kumer ::
focus 4 generacija... 2018
če gre verjeti stranem kot so:
http://www.carscoops.com/2016/05/2018-f...
http://www.autoblog.com/2016/03/09/ford...
http://www.topspeed.com/cars/ford/2018-...
http://fordnewmodels.com/new-ford-focus...
potem novi focus pride že kmalu, jaz torej sedanje generacije ne bi več kupil...
če se motim, pa me prosim popravite
LP
če gre verjeti stranem kot so:
http://www.carscoops.com/2016/05/2018-f...
http://www.autoblog.com/2016/03/09/ford...
http://www.topspeed.com/cars/ford/2018-...
http://fordnewmodels.com/new-ford-focus...
potem novi focus pride že kmalu, jaz torej sedanje generacije ne bi več kupil...
če se motim, pa me prosim popravite
LP
smacker ::
To da čez 1 leto pride nov model je meni precej butast razlog, da avto odpišeš. Nekih bistvenih sprememb ni videt, da bi se splačalo čakat 1 leto na izid novega modela in pol še pol leta da minejo porodni krči. Da kupiš drugo znamko samo zaradi tega, je pa bolano. Oglasi se v salonih, idi na testno vožnjo, kupi tistega ki te najbolj navduši, ne tistega ki je nazadnje izšel.
Drugač pa je o focusu mk4 bolj malo oprijemljivih informacij, te novice so skoraj 1 leto stare in bolj ugibanje kot neki resni podatki (tud avtorji priznavajo to v tekstu), je pa logično da slej kot prej bo nov model.
Drugač pa je o focusu mk4 bolj malo oprijemljivih informacij, te novice so skoraj 1 leto stare in bolj ugibanje kot neki resni podatki (tud avtorji priznavajo to v tekstu), je pa logično da slej kot prej bo nov model.
kumer ::
vsak pač ima svoje mnenje
jaz osebno ne bi kupil te generacije, če pride kmalu nova
če bi prišla nova čez 3, 4 leta, potem ni problem, če pa pride konec leta oz v 2018 pa to ni za mene
ta model je zunaj od leta 2011, kar pomeni da bo nova gen kmalu prispela
Ford Focus @ Wikipedia
seveda je obvezen obisk salona, samo tudi če je npr ford boljši od megane, ga jaz ne bi vzel ker je zastarel design...
če drugega ne, bo pri prodaji avto še večja izguba ne ceni, ker bi imel star model...
LP
jaz osebno ne bi kupil te generacije, če pride kmalu nova
če bi prišla nova čez 3, 4 leta, potem ni problem, če pa pride konec leta oz v 2018 pa to ni za mene
ta model je zunaj od leta 2011, kar pomeni da bo nova gen kmalu prispela
Ford Focus @ Wikipedia
seveda je obvezen obisk salona, samo tudi če je npr ford boljši od megane, ga jaz ne bi vzel ker je zastarel design...
če drugega ne, bo pri prodaji avto še večja izguba ne ceni, ker bi imel star model...
LP
knap ::
focus se mi dopade, prav tako pa megane
glede na zgoraj napisano se bolj nagibam k megane
ker bi zelo težko kupil avto, ki bo kmalu prenovljen, pa tukaj ne govorimo samo o facelift ki pride vsako leto
če gre za novo gen bo avto prenovljen tudi pod pločevino, nova podoba, nova notranjost, nov gadgeti v avtu, drugačna oprema, novi motorji itd itd
s težkim srcem bi se vozil v morda super focusu, če bi vedel da čez pol leta pride nov še boljši, moderen...
LP
glede na zgoraj napisano se bolj nagibam k megane
ker bi zelo težko kupil avto, ki bo kmalu prenovljen, pa tukaj ne govorimo samo o facelift ki pride vsako leto
če gre za novo gen bo avto prenovljen tudi pod pločevino, nova podoba, nova notranjost, nov gadgeti v avtu, drugačna oprema, novi motorji itd itd
s težkim srcem bi se vozil v morda super focusu, če bi vedel da čez pol leta pride nov še boljši, moderen...
LP
f0cu5 ::
Kumer, vsak kupi kaj mu paše, ampak to z "modernostjo" so čiste bedarije. Ne pravim da je ford boljši od konkurence, to naj vsak sam presodi. Samo da si pripravljen kupit avto, ki ti je manj všeč, zato ker je pozneje izšel, je primer za psihijatra
Knap, Focusa so od leta 2011 precej obnovili (facelifti, popravki v notranjosti,...). Po "modernosti" nič ne zaostaja napram astri in meganu, ki sta v 2016 prišla, novi mk4 ne more bit bistveno drugačen. Zna met kak kos dodatne opreme že serijsko vgrajen (nekaj se govori o zaviranju v sili da bi naj blo obvezno v vseh novih avtih). Če naredijo neko revolucijo, pa ti je lahko tud v super Meganu bed čez pol leta, ko bo zunaj "nov, boljši, moderen" focus. S tako miselnostjo boš moral avto na 2 leti menjavat. V bistvu ti je lahko kr takoj bed, ker je že zunaj "moderen" BMW i8
Od gadgetov ma frišn Sync3 sistem, ki se sigurno ne bo menjal naslednjih 4-5 let. Tut ecoboost motorjev Ford še lep čas ne bo menjal. Mogoče pride kaj novega na dizelskem področju, tam nisem na tekočem. Konec 2016 je prišel še nov paket opreme ST-Line, tak da nov model izdajo, bo trajalo še lep čas preden bo kak paket za športni videz na voljo.
Drugač pa sem dočakal svojega Focusa ST-Line, 1.0 125KM s sync3, tak da če koga kaj bolj točno zanima, lahko iz prve roke kaj povem
Knap, Focusa so od leta 2011 precej obnovili (facelifti, popravki v notranjosti,...). Po "modernosti" nič ne zaostaja napram astri in meganu, ki sta v 2016 prišla, novi mk4 ne more bit bistveno drugačen. Zna met kak kos dodatne opreme že serijsko vgrajen (nekaj se govori o zaviranju v sili da bi naj blo obvezno v vseh novih avtih). Če naredijo neko revolucijo, pa ti je lahko tud v super Meganu bed čez pol leta, ko bo zunaj "nov, boljši, moderen" focus. S tako miselnostjo boš moral avto na 2 leti menjavat. V bistvu ti je lahko kr takoj bed, ker je že zunaj "moderen" BMW i8
Od gadgetov ma frišn Sync3 sistem, ki se sigurno ne bo menjal naslednjih 4-5 let. Tut ecoboost motorjev Ford še lep čas ne bo menjal. Mogoče pride kaj novega na dizelskem področju, tam nisem na tekočem. Konec 2016 je prišel še nov paket opreme ST-Line, tak da nov model izdajo, bo trajalo še lep čas preden bo kak paket za športni videz na voljo.
Drugač pa sem dočakal svojega Focusa ST-Line, 1.0 125KM s sync3, tak da če koga kaj bolj točno zanima, lahko iz prve roke kaj povem
videc ::
Povej, povej. Me zanima.
Glede stabilnosti in lege na cesti je bil focus tako ali tako vedno en najboljših.
Povej še to, kako se vozi.
Kaj si prej vozil?
Glede stabilnosti in lege na cesti je bil focus tako ali tako vedno en najboljših.
Povej še to, kako se vozi.
Kaj si prej vozil?
f0cu5 ::
Ravno zarad voznih lastnosti sem se za Focusa odločil. Pelje se res dobro, udobje vožnje je primerljivo z višjim rangom (Mondeo recimo). Meni osebno je všeč, da je bolj športen od večjih avtov, nekak mam boljši občutek v ovinkih. Pri mestni vožnji je tih, motorja skoraj ne slišiš. Na AC pri 110-120kmh se rahlo sliši veter pri oknih, česar recimo v višjem rangu ne boš opazil, motor je pa za svojo majhnost presenetljivo tih - v 6. na 110-120km/h ma komaj 2000rpm. Gre pa mirno brez tresljajev tudi do 140km/h (več še nisem testiral).
ST-Line ma športno podvozje, je znižan za 10mm in 17" platišča z 215/50R17 gumami. Testiral sem tut navadnega z 16" platišči. Razlika je rahlo opazna, športni je trši, lepše leži v ovinkih a tudi bolj trd na luknjah/grbinah. Pri večjih grbinah (ležeči policaji) mi je celo bolje trdo, ker se avto manj zaziblje ko pelješ čez. Manjše luknje pa bolj občutiš kot na navadnem podvozju, tud sliši se bolj ko zapelješ v luknjo.
Na začetku sem rabil nekaj časa, da sem se navadil pravočasno menjavat. Prej sem vozil avte s 5 prestavami brez turbine, ta jih ima 6 plus vozi se na precej nižjih obratih kot klasični bencinarji. Vozim na 1400-1500obratih, prestavljam pri 2000-2500, odvisno od jakosti pospeševanja. Porabe še nisem dobro zmeril (začetni kilometri, neobičajne relacije, mraz,...), zaenkrat kaže 6.5L na BC, na roke še je nisem računal. Testnega sem gnal v hrib, pa je prilezel na 9.5L, tak da zna bit požrešen ko ga tiščiš. Drugače je menjalnik mehek in ima kratek hod, da ne mahaš z roko ko v katerci (kot ima novi Megane naprimer). Tud ko šaltaš v rikverc, ne škrta, kot je to blo pogosto na mk2 s 5 prestavami (tud mk3 1.0ecoboost s 100KM ma isti menjalnik, baje tud iste probleme).
Motor je zelo odziven, v 1. prestavi je malo zaspan (kot tudi stari Focus), v 2. se prebudi. Najbolj se mi zdi da skoči v 3. iz 50-100, ravno prav za prehitevanje.
Občasno vozim tud focusa mk2 in zdaj ko sem na novega navajen, se v mk2 počutim kot v rally dirkalniku, kolk se motor sliši - slabša izolacija, večji motor (1.6 100KM), višji obrati (vožnja 2200-24000rpm, pospeševanje do 3000)
ST-Line ma športno podvozje, je znižan za 10mm in 17" platišča z 215/50R17 gumami. Testiral sem tut navadnega z 16" platišči. Razlika je rahlo opazna, športni je trši, lepše leži v ovinkih a tudi bolj trd na luknjah/grbinah. Pri večjih grbinah (ležeči policaji) mi je celo bolje trdo, ker se avto manj zaziblje ko pelješ čez. Manjše luknje pa bolj občutiš kot na navadnem podvozju, tud sliši se bolj ko zapelješ v luknjo.
Na začetku sem rabil nekaj časa, da sem se navadil pravočasno menjavat. Prej sem vozil avte s 5 prestavami brez turbine, ta jih ima 6 plus vozi se na precej nižjih obratih kot klasični bencinarji. Vozim na 1400-1500obratih, prestavljam pri 2000-2500, odvisno od jakosti pospeševanja. Porabe še nisem dobro zmeril (začetni kilometri, neobičajne relacije, mraz,...), zaenkrat kaže 6.5L na BC, na roke še je nisem računal. Testnega sem gnal v hrib, pa je prilezel na 9.5L, tak da zna bit požrešen ko ga tiščiš. Drugače je menjalnik mehek in ima kratek hod, da ne mahaš z roko ko v katerci (kot ima novi Megane naprimer). Tud ko šaltaš v rikverc, ne škrta, kot je to blo pogosto na mk2 s 5 prestavami (tud mk3 1.0ecoboost s 100KM ma isti menjalnik, baje tud iste probleme).
Motor je zelo odziven, v 1. prestavi je malo zaspan (kot tudi stari Focus), v 2. se prebudi. Najbolj se mi zdi da skoči v 3. iz 50-100, ravno prav za prehitevanje.
Občasno vozim tud focusa mk2 in zdaj ko sem na novega navajen, se v mk2 počutim kot v rally dirkalniku, kolk se motor sliši - slabša izolacija, večji motor (1.6 100KM), višji obrati (vožnja 2200-24000rpm, pospeševanje do 3000)
gregor ::
če ni skrivnost, cena, kakšna oprema, si dobil kaj popusta, dobavni rok
lahko naložiš kako sliko
hvala
LP
lahko naložiš kako sliko
hvala
LP
kumer ::
f0cu5, že hodim k psihiatrinji, tako da brez skrbi
Še dobro da smo ljudje različni, še enkrat podpišem to kar sem zgoraj napisal
seveda pa sem vesel za tebe, da si nabavil to kar si želel imeti...želim ti veliko varnih kilometrov
LP
Še dobro da smo ljudje različni, še enkrat podpišem to kar sem zgoraj napisal
seveda pa sem vesel za tebe, da si nabavil to kar si želel imeti...želim ti veliko varnih kilometrov
LP
f0cu5 ::
ST-Line, 1.0 125KM ročni menjalnik
Dodatna oprema: kovinska barva, sony sync 3 (v ceniku sony sync2), spojler zadaj, senzorji, tempomat, ambientalna osvetlitev notranjosti
Čakal 2 meseca, plačal 17000. Dobil cca. 700-800 eur popusta napram ceni v ceniku, ford ma že v ceniku ogromne popuste (5100eur). Link do: Cenika
Nimam glih nekih slik pri roki, bom pozneje še kako od notranjosti priložil, maš pa na avto.netu tudi jih par: klik
Dodatna oprema: kovinska barva, sony sync 3 (v ceniku sony sync2), spojler zadaj, senzorji, tempomat, ambientalna osvetlitev notranjosti
Čakal 2 meseca, plačal 17000. Dobil cca. 700-800 eur popusta napram ceni v ceniku, ford ma že v ceniku ogromne popuste (5100eur). Link do: Cenika
Nimam glih nekih slik pri roki, bom pozneje še kako od notranjosti priložil, maš pa na avto.netu tudi jih par: klik
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Mavrik ()
f0cu5 ::
3banger?
Hitro nanese... 13k je minimalna oprema, 1k zraven je style (standardna oprema, avtomatska klima, itd), 1k so športni dodatki (ST-Line: športno podvozje, maska, pragovi,...), 1k za motor s 125km in menjalnik s 6 prestavami, dodaš 500eur za kovinsko barvo in par bombončkov (senzorji, radio) pa si tam.
Kumer tnx, tebi pa velik sreče pri izbiri.
Hitro nanese... 13k je minimalna oprema, 1k zraven je style (standardna oprema, avtomatska klima, itd), 1k so športni dodatki (ST-Line: športno podvozje, maska, pragovi,...), 1k za motor s 125km in menjalnik s 6 prestavami, dodaš 500eur za kovinsko barvo in par bombončkov (senzorji, radio) pa si tam.
Kumer tnx, tebi pa velik sreče pri izbiri.
f0cu5 ::
3 cilindri :)
Aaa to te moti Acter ja, ford ecoboost 1.0 je 3valjnik. 4valjni 1.5 182KM je še 2500eur dražji. Ta 1.0 je performančno isti (če ne celo malo boljši) od starega 1.6 100KM, poleg tega pa ma cenejšo cestnino in cca. liter manjšo porabo (nisem še naredil normalne primerjave z novim, zato je ocena malo čez palec). Za moje potrebe je dost, me je mikal 1.5 ampak sem po testu 1.0 ugotovil da ne rabim več. Če ne veš kaj voziš, ne bi ugotovil da skoraj pol motorja fali
hojnikb ::
1.5T zgleda res luštno v kakšnem focusu. Škoda sicer da ni nobene ponudbe rabljenih z 1.6/1.5...
#brezpodpisa
gregor ::
hvala za slike in ostale podatke glede focusa...
glede megane, ali je funkcija 4control (torej zadnja premična kolesa) uporabna?
je že kdo vozil renaulta z tem sistemom, kako se obnese?
lp
glede megane, ali je funkcija 4control (torej zadnja premična kolesa) uporabna?
je že kdo vozil renaulta z tem sistemom, kako se obnese?
lp
Formula 1 ::
Evo za OPja, Megane GT DCI 165 je pri nas in kot kaže ima pedale za menjat prestave.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
gregor ::
se opravičujem, kakšne pedale?
gledam slike in ima dva pedala, enega za bremzo in za gas, za sklopko ga jaz ne vidim
LP
gledam slike in ima dva pedala, enega za bremzo in za gas, za sklopko ga jaz ne vidim
LP
gregor ::
samo 165 dizel nima obvolanskih prestav, je v ceniku lepo napisano da ima samo bencin verzija
kar je za tiste ki prisegajo na dizle, seveda slaba novica...
me res zanima kako hiter je ta EDC menjalnik
LP
kar je za tiste ki prisegajo na dizle, seveda slaba novica...
me res zanima kako hiter je ta EDC menjalnik
Vrhunska zmogljivost in okretnost zaradi sistema 4control v kombinaciji z varčnim dizelskim motorjem in udobnim a bliskovitim dvosklopčnim menjalnikom EDC vam ponujajo najboljše iz obeh svetov.
LP
smacker ::
Ceniki niso vedno skladni z realnostjo (to smo že pri focusu in sync3 ugotovili). Treba it v salon se direktno pozanimat, pa kako testno vožnjo opravit, da vidiš iz prve roke, kak se obnese EDC menjalnik
jero_no1 ::
Evo za OPja, Megane GT DCI 165 je pri nas in kot kaže ima pedale za menjat prestave.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
A se je kdo zanimal, kolk bi bla končna cena za tak avto, ko prideš z €€€ v salon? Ene 4k vsaj more it še dol tale cena...
knap ::
ne poznam politike renaulta glede popustov, samo 4k sem zdi kar dosti
morda bolj realno 2-3k eur
če pa kdo več ve o renault politiki glede popustov, pa naj pove...
LP
morda bolj realno 2-3k eur
če pa kdo več ve o renault politiki glede popustov, pa naj pove...
LP
jero_no1 ::
Saj zato sem spraševal, ker Renault politike ne poznam. Pri VW moraš dobit blizu 15% popusta, drugač preveč zaslužijo na tebi :)
Na zunaj mi je sicer tale Megane grandtour zanimiv, ampak notr so ga pa pokvarl s tisto 'tablco' na sredini. In ker je meni bolj pomembno, da je notranjost po mojem okusu, bom ostal kar na nemški klasiki :)
Na zunaj mi je sicer tale Megane grandtour zanimiv, ampak notr so ga pa pokvarl s tisto 'tablco' na sredini. In ker je meni bolj pomembno, da je notranjost po mojem okusu, bom ostal kar na nemški klasiki :)
Wrop ::
Saj zato sem spraševal, ker Renault politike ne poznam. Pri VW moraš dobit blizu 15% popusta, drugač preveč zaslužijo na tebi :)
Na zunaj mi je sicer tale Megane grandtour zanimiv, ampak notr so ga pa pokvarl s tisto 'tablco' na sredini. In ker je meni bolj pomembno, da je notranjost po mojem okusu, bom ostal kar na nemški klasiki :)
Bomo videli, kaj boš rekel, ko bo nemška "klasika" dala notri tisto "tablico" na sredini in pokvarili notranjost. Das Auto?
knap ::
Saj zato sem spraševal, ker Renault politike ne poznam. Pri VW moraš dobit blizu 15% popusta, drugač preveč zaslužijo na tebi :)
Na zunaj mi je sicer tale Megane grandtour zanimiv, ampak notr so ga pa pokvarl s tisto 'tablco' na sredini. In ker je meni bolj pomembno, da je notranjost po mojem okusu, bom ostal kar na nemški klasiki :)
meni pa je ravno ta tablica najbolj včeš od vsega :)
če bi npr nabavil megane gt, glede notranjosti nimam pripomb, edino kar bi me skrbelo je EDC menjalnik...
LP
jero_no1 ::
meni pa je ravno ta tablica najbolj včeš od vsega :)
če bi npr nabavil megane gt, glede notranjosti nimam pripomb, edino kar bi me skrbelo je EDC menjalnik...
LP
Mogoče bi bla tablica še sprejemljiva, vendar nekateri testni vozniki pravijo, da so meniji na tej tablici precej nepregledni in moraš za nekatere osnovne nastavitve it v podmeni...
Nisem šel potem sploh pogledat, ker me že na prvi pogled v notranjosti ni prepričal. Ne glede na to, da je meni avto bolj kot ne prevozno sredstvo od A do B, useeno kupim nekaj kar mi je všeč (bolj pomembna notranjost kot zunanjost), saj bom zadevo gledal predvidoma do 10 let :)
Bomo videli, kaj boš rekel, ko bo nemška "klasika" dala notri tisto "tablico" na sredini in pokvarili notranjost. Das Auto?
Upam, da ne še prav kmalu. Za enkrat znajo zaslon še lepo vkomponirat v armaturko. Češki 'Das Auto' :)
smacker ::
Meni Meganova tablica v živo zgleda manj grdo kot na sliki. Dajem pa prednost voznim lastnostim, ker na koncu infotainment uporabljaš za menjat pesem/postajo in glasnost Gledat ga tud med vožnjo ne moreš, tak da je to bolj šminka za hvalisanje pred sopotniki. Pomembno mi je samo, da ma dober zvok, ker glasbo pa rad navijem
bambam20 ::
Saj zato sem spraševal, ker Renault politike ne poznam. Pri VW moraš dobit blizu 15% popusta, drugač preveč zaslužijo na tebi :)
Na zunaj mi je sicer tale Megane grandtour zanimiv, ampak notr so ga pa pokvarl s tisto 'tablco' na sredini. In ker je meni bolj pomembno, da je notranjost po mojem okusu, bom ostal kar na nemški klasiki :)
Bomo videli, kaj boš rekel, ko bo nemška "klasika" dala notri tisto "tablico" na sredini in pokvarili notranjost. Das Auto?
Gre se, da je najbolj poceni plastika in tako poceni plastičnih gumbov na sredinski navigaciji nisem zasledil že dolgo. To je velik fail, ki te takoj dobije do nakupa Renaulta. VSaj mene bi in je.
Meni Meganova tablica v živo zgleda manj grdo kot na sliki. Dajem pa prednost voznim lastnostim, ker na koncu infotainment uporabljaš za menjat pesem/postajo in glasnost Gledat ga tud med vožnjo ne moreš, tak da je to bolj šminka za hvalisanje pred sopotniki. Pomembno mi je samo, da ma dober zvok, ker glasbo pa rad navijem
vseeno ima nov Megan daleč najbolj poceni grado plastiko in oba gumba. To vse skupaj ubije avto kto celoto, ker na koncu se vozimo v notranjosti in ne zunaj in bostvo je dobro počutje. Seveda pa jih bodo prodali in jih prodajjao ogromno, ker slovenci nimajo okusa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
knap ::
če je megane tako "sranje" v notranjosti" , kateri drug avto v tem razredu pa ima potem notranjost na nivoju?
tako glede kvalitete materialov kot tudi uporabniške izkušnje z infotainment...
LP
tako glede kvalitete materialov kot tudi uporabniške izkušnje z infotainment...
LP
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23778 (19566) | facepalm |
» | Nakup novega avtomobila do 18.000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22771 (17717) | Netrunner |
» | Nov avto za Taščo, zelo specifične zahteve ... (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28859 (23273) | krneki0001 |
» | Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22230 (15664) | sass628 |
» | Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25834 (21741) | dj_uro |