Forum » Na cesti » Življenska doba gum ?
Življenska doba gum ?
St235 ::
Ob prilagojeni hitrosti so tud 10 let stare gume solidne, ko pa se vozi dinamično pa si hitro lahko v jarku.
Vedno primerjajte isti način vožnje in rabljene vs nove gume.
Ma ko gume začnejo drset začnejo drset. Voznik mora to opazit. Po 10ih letih se ponavad že kar fino drajsaš ko je mastna cesta. Pa makar je guma nova.
Ko začnejo gume drset je že krepko prepozno za menjavo.
hojnikb ::
če maš star avto z potencialnimi problemi, tedensko čekiranje ni nič takega. Jst tut svojega čekiram vsak vikend (če je le čas) just to be on the safe side. Lažje kako tekočino dolit ali kako tesnilo menjat, ko pa celo mašino rihtat zarad banalnosti.
#brezpodpisa
krneki0001 ::
Sam sem se tega navadil še iz časov, ko sem imel avtomobile za noret. Tam si moral dolivat olje, ker avto pod veliko obremenitvijo olje tudi pije, pa še marsikaj drugega.
Zato mi danes ni težko.
V soboto zjutraj je itak prva stvar preverit vse tekočine v avtu, potem pa v ribarnico po sveže ribe - to je že kr vsakosobotna obveza in se je držim že dolgo časa.
Zato mi danes ni težko.
V soboto zjutraj je itak prva stvar preverit vse tekočine v avtu, potem pa v ribarnico po sveže ribe - to je že kr vsakosobotna obveza in se je držim že dolgo časa.
smacker ::
Če voziš starega terenca z nevem kolko km in hočeš z njim do puščave malo skočit, pol pač morš preverjat
Lahko pa kupiš nov avto, pa samo voziš. Vse potrebno urediš 1x letno na rednem servisu in finito.
Lahko pa kupiš nov avto, pa samo voziš. Vse potrebno urediš 1x letno na rednem servisu in finito.
noraguta ::
Ob prilagojeni hitrosti so tud 10 let stare gume solidne, ko pa se vozi dinamično pa si hitro lahko v jarku.
Vedno primerjajte isti način vožnje in rabljene vs nove gume.
Ma ko gume začnejo drset začnejo drset. Voznik mora to opazit. Po 10ih letih se ponavad že kar fino drajsaš ko je mastna cesta. Pa makar je guma nova.
Ko začnejo gume drset je že krepko prepozno za menjavo.
Dokler gume držijo, držijo ko drsijo drsijo. Ne izumljat traparij.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
krneki0001 ::
Če voziš starega terenca z nevem kolko km in hočeš z njim do puščave malo skočit, pol pač morš preverjat
Lahko pa kupiš nov avto, pa samo voziš. Vse potrebno urediš 1x letno na rednem servisu in finito.
Lahjko kupiš novega caddy-ja, pa ti po 10k kilometrih zariba, nakar ugotovijo, da je počil blok motorja in je olje počasi odteklo med vožnjo in je zato zaribal. Nov avto in samo 10.300km prevoženih.
Pa zelo verjetno bi tip opazil manjek olja, če bi enkrat tedensko pregledoval nivo olja, vendar je zaupal temu, da je avto nov in da samo voziš.
Veš kaj je največji problem subarujev?
Ravno ta bedasta izjava: "Avto samo voziš, ker je tako vzrdžljiv in zanesljiv". Potem pa ga lastniki zanemarjajo, saj bo zdržal, ker je tako trpežen in vzdržljiv. Na koncu je pa servis drag in jokajo kako so vsi deli dragi, pa koliko jih je za zamenjat. Namesto da bi redno preverjal avto in ga redno servisiral.
St235 ::
Ob prilagojeni hitrosti so tud 10 let stare gume solidne, ko pa se vozi dinamično pa si hitro lahko v jarku.
Vedno primerjajte isti način vožnje in rabljene vs nove gume.
Ma ko gume začnejo drset začnejo drset. Voznik mora to opazit. Po 10ih letih se ponavad že kar fino drajsaš ko je mastna cesta. Pa makar je guma nova.
Ko začnejo gume drset je že krepko prepozno za menjavo.
Dokler gume držijo, držijo ko drsijo drsijo. Ne izumljat traparij.
Kaj ko bi nehal automobile vozit samo na računalniku in v peskovniku? Ker avtomobila še od blizi nisi videl, če zate obstajata samo dva stadija pri kvaliteti gume. Če ti guma drsi pri normalni vožnji, to pomeni, da že lep čas viziš zjahano gume, ki ne bi zdržala ekstremne situacuje.
noraguta ::
Kake ekstremne situačine, a si prost. A si gumarski strokovnjak? Al kukr zmer przadeto pezde.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
St235 ::
Ja dejavnikov je kar nekaj ki določajo kaj je varno in kaj ne. Sploh pri novih avtomobilih imaš malo morje elektronskih sistemov ki pomagajo pri vožnji in kompenzirajo slabost gume.
Ne ga srat s takimi neumnostmi. Poglej si kak test kot je tale: ali pa
Isti avto, pa pa je pot zaviranja na mokri cesti tudi 20m daljša, odvisno pač od kvalitete gume.
Kake ekstremne situačine, a si prost. A si gumarski strokovnjak? Al kukr zmer przadeto pezde.
Razum, da dokler nimaš izpita pač ne veš, da se v prometu lahko znajdeš v situaciji, ko moraš sunkovito zavirat ali se nepričakovano izogibat oviri. Ko boš dovolj star, da boš lahko vozil avto boš to lahko tudi sam spoznal. In guma pri kateri med normalno vožnjo čudiš, da nekaj ni ok, bo že pred tem zatajila v zgoraj opisanih situacijah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
krneki0001 ::
Edini stik s podlago so prav gume. In slabe gume pomenijo lahko razliko med življenjem in smrtjo.
noraguta ::
krneki0001 je izjavil:
Edini stik s podlago so prav gume. In slabe gume pomenijo lahko razliko med življenjem in smrtjo.
S kako podlago, katere gume in s kakim načinom vožnje. Celo ista guma ni enako primerna za vse situacije. Kakor tudi ne podlage. Ampak pri tistih treh poceni gumah ki sta jih ti pa lakotnik prevozila po cestah sta eksperta. Desc jst sm se s traktorjem prevrnu pa ne zarad gum. Tam kjer ti daješ izvajalcem da ti vun vlečeje. Z gosencam se nebi. In ja stična površina je pomembna. Goseničarje na cest torej.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
St235 ::
Lej, ko bomo imel debato o vožnji traktorjev v Farm simulatorju, bo tvoje jokanje mogoče imelo kakšno dodano vrednost.
noraguta ::
Gosenca umovkn
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
eko_2k4 ::
Isti avto, pa pa je pot zaviranja na mokri cesti tudi 20m daljša, odvisno pač od kvalitete gume.
Ker je debata o življenski dobi gum, bi bilo zanimivo videt tako primerjava narejeno z enekim tipom gume z različno globino profila, ali pa enaka globina profila in različno stara guma (to je včasih težko, ker proizvajalci menjajo model po par letih)
Vse ostalo je primejava jabolk in hrušk. Še vedno iz iskušenj verjamem, da je 5-6 let stara mišlinka z vsaj 4mm profila boljša od nove budget gume.
noraguta ::
krneki0001 je izjavil:
Noraguta
Kakšne gume rabiš za to:
Dej nehi stvojim subarujem ksi mim.
Zihr pa najnovejše. Boh nedaj dva mesca stare. Kje šele 4.,ker prevoziš je pa na vztrajnost. Dej tim pa tko povedal bolnik. Noben hlod iz slovenskih gozdov ni bil spravljen ven s subarujem večina pa z zetorji z 10+ let starimi gumami.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
Netrunner ::
Ne ga srat s takimi neumnostmi.
Ne ga srat ?? !! Ti mi hočeš povedati, da ni nobene razlike?
Predstavljaj si dva enaka avtomobila ki imata oba enako slabe gume in greta malo prehitro skozi ovinek po dežju. En avto nima nobenih elektronskih varnostnih sistemov drugi pa ima ABS, ESP, BAS, ASR, ETS .. pa še kaj..
Tisti avto ki nima nič, je velika verjetnost da mu odnese rit, pa voznik se ustraši in stisne zavoro in lepo poleti ven iz ceste.
Drugi avto ima večje šanse da mu riti sploh ne odnese in če že se lahko hitro izravna oz. če zavera se ne tako slabo konča kot v prvem primeru.
Seveda govorim za povprečne voznike.
Ti pametnjakovč trdiš da drugemo avtu vsi omenjeni sistemi ne pomagajo nič ?? ... kaj je samo marketinška fora al kaj ? ..
Vsekakor če dodamo še tretji avtomobil ki ima super nove gume se bo bolje odrezal in če ima vse omenjene sisteme še toliko bolje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Netrunner ()
St235 ::
Isti avto, pa pa je pot zaviranja na mokri cesti tudi 20m daljša, odvisno pač od kvalitete gume.
Ker je debata o življenski dobi gum, bi bilo zanimivo videt tako primerjava narejeno z enekim tipom gume z različno globino profila, ali pa enaka globina profila in različno stara guma (to je včasih težko, ker proizvajalci menjajo model po par letih)
Vse ostalo je primejava jabolk in hrušk. Še vedno iz iskušenj verjamem, da je 5-6 let stara mišlinka z vsaj 4mm profila boljša od nove budget gume.
Moj komentar se je nanašal na blodnje, da lahko elektronika kompenzira slabe gume.
Osebno se s tvojim mnenjem strinja, samo to ne spremeni tega, da je nova mišelinka boljša od 5-6 let stare z 4mm profila.
Definitivno bi blo zanimivo tak test videt, še njbližje so študuje, ki sem jih linkal v začetku teme.
Tukaj so zbrane vse ugotovitve in metodologija http://www.nhtsa.gov/Research/Vehicle-R... Žal je vse precej tehnično in večina orangutanov ne bo sposobna razumet kaj bere. Ampak all in all je destvo, da guma s strarostjo izgublja na kvaliteti in posledica te študije je bilo, priporočilo, da po cc 5 letih je to v takšni meri, da je potrebno gumo preverit ali zamenjat.
St235 ::
Ne ga srat s takimi neumnostmi.
Ne ga srat ?? !! Ti mi hočeš povedati, da ni nobene razlike?
Predstavljaj si dva enaka avtomobila ki imata oba enako slabe gume in greta malo prehitro skozi ovinek po dežju. En avto nima nobenih elektronskih varnostnih sistemov drugi pa ima ABS, ESP, BAS, ASR, ETS .. pa še kaj..
Tisti avto ki nima nič, je velika verjetnost da mu odnese rit, pa voznik se ustraši in stisne zavoro in lepo poleti ven iz ceste.
Drugi avto ima večje šanse da mu riti sploh ne odnese in če že se lahko hitro izravna oz. če zavera se ne tako slabo konča kot v prvem primeru.
Seveda govorim za povprečne voznike.
Ti pametnjakovč trdiš da drugemo avtu vsi omenjeni sistemi ne pomagajo nič ?? ... kaj je samo marketinška fora al kaj ? ..
Vsekakor če dodamo še tretji avtomobil ki ima super nove gume se bo bolje odrezal in če ima vse omenjene sisteme še toliko bolje.
Predlagam tečaj funkcionalne pismenosti. Boš bistveno manj neumno izpadel. Govorim o tem, da elektronika ne more kaj dosti naredit, če je guma zanič in nima oprijema.
Za zaletek si naprimer poglej kakšna je razlika med zaviranjem z ABS in brez ter zaviranjem z slabimi ali dobrimi gumami. Ugotovil boš, da so razlike v metrih precej velike kadar je govora o kvaliteti gume in bistveno manjše kadaj je govora o ABS.
Zgoraj imaš dva primera kjer je bilo v kvaliteti gume od 11 pa do 22 m razlike v piti zaviranja. Med tem ko testi ABS vs NOABS pokažejo razliko do max 5m. V primerih profesionalnih šoferjev pa razlike praktično ni. Med tem ko s slabimi gumami tudi Schumacher ne more kaj dosti naredit. Edina izjema je Solatko s tretjo brzni, ampak o tem raje v rubriki mokre sanje.
Tako, da ja avto z dobrimi gumami bo bistveno prej ustavil glede na avto z abs in slabimi gumami.
Elektronika je super in fino ampak ne za ceno slabih gum. Tako kot idioti, ki si domišljajo da zato ker imajo all wheel drive ne rabijo zimskih gum.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Noraguta
Kakšne gume rabiš za to:
Dej nehi stvojim subarujem ksi mim.
Zihr pa najnovejše. Boh nedaj dva mesca stare. Kje šele 4.,ker prevoziš je pa na vztrajnost. Dej tim pa tko povedal bolnik. Noben hlod iz slovenskih gozdov ni bil spravljen ven s subarujem večina pa z zetorji z 10+ let starimi gumami.
S ferozo in 5 tonskim vitlom sem 8 kamionov smrek iz gozda potegnil, ker z imt-jem ni šlo. Prestrmo in preveč bočnih nagibov. Pa tudi subaru jih je že kr nekaj potegnil iz hoste. Pač imam avto, ki brez problema nadometi tudi traktor za domače potrebe.
Bog ne daj, da bi pa s traktorjem vlekel hlod na bočno nagnjeni blatni cesti, ker se boš ravno zaradi gum odpeljal direktno v jarek.
So fantje pametovali, pa so dajal traktorske gume na terence, da bi na tekmah off road bili še boljši. In se je pokazalo, da so traktorske gume pri bočnih nagibih slabše tudi od navadnih zimskih.
Celo unimog (pa je to traktor) nima traktorskega profila ravno zaradi bočnih nagibov, da se ne zvrne v jarek.
Zato te pa razumem, zakaj si se s traktorjem zvrnil.
Aston_11 ::
krneki0001 je izjavil:
Pa zelo verjetno bi tip opazil manjek olja, če bi enkrat tedensko pregledoval nivo olja, vendar je zaupal temu, da je avto nov in da samo voziš.Kaj pa senzor višine olja, ki ti javi, da je zmanjkalo olja, pa rumeno lučku vžge, a tega Caddy ni imel?
Invictus ::
Kaj pa senzor višine olja, ki ti javi, da je zmanjkalo olja, pa rumeno lučku vžge, a tega Caddy ni imel?
Ne boš verjel, ampak nekateri VAG avti tega nimajo. Recimo Škoda Octavia MPI, bencinar. Sva šla z mehanikom prav preverjat, ker je manjkalo kar nekaj olja...
Zdaj ga sam preverjam...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
SuperVeloce ::
Pri octavii 2.0 (116hp) se lučka prižge, ko je olja že precej pod minimum na merilni palici. Pa še to, ko ga goniš na avtocesti. Tako da senzor verjetno je, samo padec pritiska se zgodi precej pod predpisanim minimumom.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Netrunner ::
@Lakotnik29 => kdo neumno bolj neumno izpade bi lahko razpravljali. Pa ti si sploh prebral kar sem pisal ?? Sem kdaj rekel da so slabe gume z elektroniko boljše od dobrih gum ??!!
Vse kar sem rekel je to da elektronika kompenzira slabše gume !! in s tem sem mislil to, da zaradi varnostnih sistemov v avtomobilu marsikdo ne menja pravočasno gum, saj le te so še vedno "dobre" ker ga elektronika reši iz kakšnih kritičnih situacij katerih z dobrimi gumami sploh ne bi bilo. Pa nevedni vozniki tega ne vejo in si mislijo.. zakaj bi menjal če pa se še lepo vozim.
Vse kar sem rekel je to da elektronika kompenzira slabše gume !! in s tem sem mislil to, da zaradi varnostnih sistemov v avtomobilu marsikdo ne menja pravočasno gum, saj le te so še vedno "dobre" ker ga elektronika reši iz kakšnih kritičnih situacij katerih z dobrimi gumami sploh ne bi bilo. Pa nevedni vozniki tega ne vejo in si mislijo.. zakaj bi menjal če pa se še lepo vozim.
St235 ::
Sploh slediš svojim postom? Tole je namreč tvoja izjava:
Ne, elektronika ne more kompenzirat slabih gum.
Pa saj je že od prvega posta jasno, da iščeš potrditev, da ne rabiš menjavat gum zaradi starosti in da je to samo marketinška fora.
Ja dejavnikov je kar nekaj ki določajo kaj je varno in kaj ne. Sploh pri novih avtomobilih imaš malo morje elektronskih sistemov ki pomagajo pri vožnji in kompenzirajo slabost gume.
Ne, elektronika ne more kompenzirat slabih gum.
Pa saj je že od prvega posta jasno, da iščeš potrditev, da ne rabiš menjavat gum zaradi starosti in da je to samo marketinška fora.
energetik ::
Gume menjam glede na meritev zavornega pospeška, kar naredim cca. 2x/letno na istem odseku sprane mokre ceste. Do ene 80% začetne vrednosti še toleriram. Ponavadi je to pri letnih po 3-4 letih, pri zimskih pa po cca. 6 letih. Oboje imejo še vsaj 6mm profila ob tem.
Magic1 ::
Gume menjam glede na meritev zavornega pospeška, kar naredim cca. 2x/letno na istem odseku sprane mokre ceste. Do ene 80% začetne vrednosti še toleriram. Ponavadi je to pri letnih po 3-4 letih, pri zimskih pa po cca. 6 letih. Oboje imejo še vsaj 6mm profila ob tem.
Na suhem, ali mokrem? Mene najbolj skrbi zmanjšanje oprijema v mokrem, ker tam se razlika še najbolj pozna.
Magic
cleanac ::
noraguta ::
Gume menjam glede na meritev zavornega pospeška, kar naredim cca. 2x/letno na istem odseku sprane mokre ceste. Do ene 80% začetne vrednosti še toleriram. Ponavadi je to pri letnih po 3-4 letih, pri zimskih pa po cca. 6 letih. Oboje imejo še vsaj 6mm profila ob tem.
Na suhem, ali mokrem? Mene najbolj skrbi zmanjšanje oprijema v mokrem, ker tam se razlika še najbolj pozna.
Mokra mastna cesta tam hitro vidiš, al huma drži al ne. Ti je to. Če pa predlagaji zdravniki , farmacevti lakotnik in nebivefu je oa irelavantno.
Sam še solatko se manknka, to so uni modeli k podirajo drevesa brez kajl, majo tavelko štilarco doma pa menjajo gume na 4 leta.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
noraguta ::
Kjer lahko poskrbi, kjer je zajeban v osnovi nima kaj praskat. Kvečem te kaj zjebe če jo ne izklopiš.elektronka na žalost ne vidi naprej.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
St235 ::
@cleanac => seveda ne bo imela, vendar elektronika poskrbi tam kjer guma zataji.
Lahko to ponavljaš do nezavesti pa bo še vedno neumnost. Elektrnika lahko reagira tam kjer VOZNIK zataji. Mimo fizikalnih pravil pa ne more. Vsak računalnik pač ni solatko.
Predlagam, da si najprej pogledaš kaj posamezni sistemi sploh naredijo, pa boš videl kako zgrešene stvari prodajaš.
Samo poglej si ABS. Vse kar dela je, da prepreči blokado koles pri močnem zaviranju. Vrhunski šofer bo lahko dosegel enake (ali v določenih okoliščinah boljše) rezultate. Ne more pa naredit ppopolnoma nič ne ABS ne šofer, če je guma za en k****.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
...:TOMI:... ::
Eni ste pa res za Luno. Naj vas zadane en avto visokega cenovnega razreda, kjer je lastnik (oz. bolje receno uporabik, ki ima lizing) kreten, noce pa dati za nove gume. Ali pa mu je kolega uredil super poceni gume za ta avto, iz Kitajske.
Revizija:
Vozilo ima vsa mozna elektronska pomagala.
Voznik je kreten.
Ima gume, ki niso vredne nic.
Vsak si naj sam oceni kaj in kako.
Revizija:
Vozilo ima vsa mozna elektronska pomagala.
Voznik je kreten.
Ima gume, ki niso vredne nic.
Vsak si naj sam oceni kaj in kako.
Tomi
krneki0001 ::
@cleanac => seveda ne bo imela, vendar elektronika poskrbi tam kjer guma zataji.
Ko guma zataji, elektronika nima več kaj reševat, ker avto že drsi. Elektronika rešuje, dokler je vse skupaj na meji in voznik nima pojma, kako rešit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Netrunner ::
Večina povprečnih voznikov ko se kaj zgodi ne ve točno kaj se je zgodilo in nimajo pojma zakaj se je to zgodilo. Take voznike dostikrat rešijo varnostni sistemi avtomobila. Če prehitro menjaš pas na avtocesti te zaradi slabih gum lahko zanese, vendar na srečo ESP lahko reši tisto kar guma zajebe. Ker se nič ne zgodi si vozniki lahko mislijo da je pač malo zaneslo vendar ne krivijo gume ker nevejo da jih je ESP rešil .. in o tej kompezaciji govorim. Če bi ga odneslo v ograjo bi se spraševal zakaj le, dokler mu ne bi kdo povedal da ima gume za en drek, katere verjamem da bi jih potem pogosteje menjal.
@nebivedu => ko avto drsi še ne pomeni da je konec.
@nebivedu => ko avto drsi še ne pomeni da je konec.
noraguta ::
Tud ko človek zataji, ne guma ne ekektronka ne rešita nič. Po klancu dol ko začneš drset jo ni elektronke ne gume, ki bi rešle situacijo.
Pa na ravnem isto. Mim zakonov fiske ne greš.
Pa na ravnem isto. Mim zakonov fiske ne greš.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
krneki0001 ::
trolljegeren
ESP rešuje zadeve preden te zanese, ko prva guma zdrsne, preko senzorjev to računalnik zazna in začne ukrepat in reševat zadevo. Ko pa enkrat orenk zdrsneš z vsemi štirimi kolesi, pa nič več ne pomaga, ampak greš v "maline".
ESP rešuje zadeve preden te zanese, ko prva guma zdrsne, preko senzorjev to računalnik zazna in začne ukrepat in reševat zadevo. Ko pa enkrat orenk zdrsneš z vsemi štirimi kolesi, pa nič več ne pomaga, ampak greš v "maline".
noraguta ::
Jenejte jamrat o gumah celo rusijo do španije previzjo tovornjaki z zjebanim gumam parkrat mesečno. Tle bi pa menjal gune k babe vložke.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Invictus ::
Na gumah šparaš samo do prve lastne nesreče z zdrsom...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
mihec87 ::
Če ne znaš vozit, ti tud nova guma ne pomaga.
Slabi gumi tud najboljši voznik ne pomaga..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
...:TOMI:... ::
Jenejte jamrat o gumah celo rusijo do španije previzjo tovornjaki z zjebanim gumam parkrat mesečno. Tle bi pa menjal gune k babe vložke.
Dokler niso vozili romuni za 500€ na mesec, in so recimo vozili nase firme, katere vozniki so tudi dobro zasluzili in so imeli urejene kamione, z vedno dobrimi gumami...
Ker pa gre vse v smeri "cim ceneje", je pa tako, kot je.
Romuni nic ne servisirajo kamionov, ker jih vzamejo na lizung, nato ga placujeji nekaj casa, potem pa prenehajo in zaprejo firmo. Kamioni ne vidijo servisa, nikoli.
Me sploh ne cudi, da je toliko nesrec s kamioni, da jih toliko zgori ipd.
Tomi
noraguta ::
...:TOMI:... je izjavil:
Jenejte jamrat o gumah celo rusijo do španije previzjo tovornjaki z zjebanim gumam parkrat mesečno. Tle bi pa menjal gune k babe vložke.
Dokler niso vozili romuni za 500€ na mesec, in so recimo vozili nase firme, katere vozniki so tudi dobro zasluzili in so imeli urejene kamione, z vedno dobrimi gumami...
Ker pa gre vse v smeri "cim ceneje", je pa tako, kot je.
Romuni nic ne servisirajo kamionov, ker jih vzamejo na lizung, nato ga placujeji nekaj casa, potem pa prenehajo in zaprejo firmo. Kamioni ne vidijo servisa, nikoli.
Me sploh ne cudi, da je toliko nesrec s kamioni, da jih toliko zgori ipd.
Ja na vlak jih dej, kt švicarji. Pa ne bo nobene gume sam jeklo na jeklo. Pa glej ga zlomka znajo ustavit celo kolosjo tovornjakov. Pa baje je celo cenej.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
St235 ::
Večina povprečnih voznikov ko se kaj zgodi ne ve točno kaj se je zgodilo in nimajo pojma zakaj se je to zgodilo. Take voznike dostikrat rešijo varnostni sistemi avtomobila. Če prehitro menjaš pas na avtocesti te zaradi slabih gum lahko zanese, vendar na srečo ESP lahko reši tisto kar guma zajebe. Ker se nič ne zgodi si vozniki lahko mislijo da je pač malo zaneslo vendar ne krivijo gume ker nevejo da jih je ESP rešil .. in o tej kompezaciji govorim. Če bi ga odneslo v ograjo bi se spraševal zakaj le, dokler mu ne bi kdo povedal da ima gume za en drek, katere verjamem da bi jih potem pogosteje menjal.
@nebivedu => ko avto drsi še ne pomeni da je konec.
Aja, ko pa ESP kao reši zadevo, pa na prvi črpalki menja gume in se ne zgodi da konča v ograji? ma daj ne nakladaj. Ja, če so slabe gume je hitro konec veselja ko avto zdrsne. Fizika je kurba, pa če si še tako zmišljamo scenarje.
perci ::
Nebivedu: to, da ESP ne pomaga, ko že drsiš, ne drži. Ravno takrat ESP pomaga.
Je pa res, da pri "plastičnih" gumah ne pomaga nič. Takrat pomaga samo visoka škoda na avtu - ta ponavadi strezni.
Je pa res, da pri "plastičnih" gumah ne pomaga nič. Takrat pomaga samo visoka škoda na avtu - ta ponavadi strezni.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 552972 (8027) | Ghost7 |
» | Staranje zimskih gum (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11208 (9323) | GrimReaper |
» | Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 45381 (39100) | oemdzi |
» | Zamenjati ali ne zamenjati stare pnevmatike (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 37085 (34678) | GrimReaper |
» | Zimske gume poleti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 34940 (32081) | SuperVeloce |