Forum » Na cesti » Zamenjati ali ne zamenjati stare pnevmatike
Zamenjati ali ne zamenjati stare pnevmatike
zenith1 ::
GrimReaper je izjavil:
Nekdo je gor napisal da mu je stara guma drži na suhem. Vse dobro držijo na suhem. Načeloma. V dežju pa je pri starih ruska ruleta.
Ne vem, men so ER300 držale še 8. sezono, nisem vozil dosti počasneje kot po suhem, pač normalno za dež, nekje 10km/h počasneje na nevarnejših delih, ampak še vedno precej hitro.
Edino pri speljevanju si moral pazit, če ne je vrtelo v prazno in je začel potresavat avto.
Sej drugače sam nisem zagovornik starih gum, na prejšnjem avtu sem imel oboje nove. Ampak pač sem zamenjal avto (in na mojo škodo na prejšnjem pustil skoraj nove), in je bilo že tako dovolj stroškov, pri zimskih sem takoj opazil da so zanič, letne so se mi zdele pa prvo leto (7. sezono) še povsem dobre.
8. sezono pa tud nisem čutil pretirane nevarnosti, prijele so še, zavorna razdalja je bila nekaj daljša kot pri novih, ampak itak ne vozim tako da je kdo pred mano ali za mano.
Ja, vse v redu, dokler ti pred avto na prileti ne prileti otrok, kaka žival, karkoli že in je nevarna situacija. Mogoče se boš potem spraševal kaj bi bilo, če bi bilo. Če bi imel boljše gume. Saj si napisal, imel si težave pri speljevanju, imel bi še večje težave pri zaviranju.
gruntfürmich ::
WarpedGone je izjavil:
Stare gume kupuje folk za na 15 let stare avte kjer je "prodajna" vrednost 2 pici.
ne boš verjel ampak prevečkrat ni tako. tudi za 5 let star avto jim je težko 'upravičit' nov set gum, čeprav imajo z avtom mesečne stroške 300€, z novimi gumami pa samo 15...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
nekikr ::
Jah, pa zakaj bi menjal, če imaš samo malo težav pri speljevanju? Pa v dežju pač malo bolj paziš. Pa...zakaj mora sosedov mulc po žogo ravno na ulico? Zaradi njega pa ja ne boš šel po nove gume, če te še 10 let niso stare...bebci.
Utk ::
Ja, samo speljat pa ustavit se ne moreš normalno, drugače so pa gume še super. Pa še lep profil imajo, kolk ga je še.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jakan123 ::
gruntfürmich je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Stare gume kupuje folk za na 15 let stare avte kjer je "prodajna" vrednost 2 pici.
ne boš verjel ampak prevečkrat ni tako. tudi za 5 let star avto jim je težko 'upravičit' nov set gum, čeprav imajo z avtom mesečne stroške 300€, z novimi gumami pa samo 15...
Žal, folk kupi avto za 20k € in potem špara pri gumah. Sam imam 14 let star avto pa imam en komplet gum za 2 sezoni in vedno izberem boljše gume. Letos sem recimo izbral Dunlop Sport BlueResponse. Niti niso toliko dražje od kakšnih slabših. Pri gumah in zavorah se ne splača šparati.
WarpedGone ::
Niti niso toliko dražje od kakšnih slabših
To je tisto česar ne razumem. Glavnina cene gume izvira iz dimenzije, šele nato iz "kvalitete".
Razlika met Top in ČipŠit je največ 2x oz 50%, razlika med neko srednjo Ok zadevo in top je mogoče 1/4 cene top zadeve.
Mi je tistih par 10 EUR res tolk vredno da vzamem kitajca namesto Top? Nato pa grem na pir in pico?
Zbogom in hvala za vse ribe
darkolord ::
Največji oprijem pnevmatike (najvišji koeficient trenja) je ravno na meji zdrsovanja, pri dobrih pnevmatikah je to območje precej širše in bolj linearno, takole:
Pri starih gumah je - poleg tega, da imajo nižji koeficient trenja - največji problem to, da oprijem izgubijo precej bolj nenadno, brez opozorila. Ker seveda enako velja pri pospeševanju, se lahko zgodi celo, da pnvematika izgubi oprijem med vožnjo s konstantno hitrostjo (brez zaviranja ali pospeševanja), saj se kolesu hitrost vseeno stalno spreminja glede na hitrost vozila, ko zapelje čez neravnino na cestišču.
Pri starih gumah je - poleg tega, da imajo nižji koeficient trenja - največji problem to, da oprijem izgubijo precej bolj nenadno, brez opozorila. Ker seveda enako velja pri pospeševanju, se lahko zgodi celo, da pnvematika izgubi oprijem med vožnjo s konstantno hitrostjo (brez zaviranja ali pospeševanja), saj se kolesu hitrost vseeno stalno spreminja glede na hitrost vozila, ko zapelje čez neravnino na cestišču.
Nummy ::
Evo danes naročil Uniroyal 185/65 14col. Imajo B oceno za dež oz. mokro cesto in E za porabo ter mislim da 71dB hrup. Mislim da bojo kar dobre.
Brias ::
Nummy ::
Evo danes naročil Uniroyal 185/65 14col. Imajo B oceno za dež oz. mokro cesto in E za porabo ter mislim da 71dB hrup. Mislim da bojo kar dobre.
koliko bos placal po komadu? da vidim, ce je bil to razlog za nabavo ...
47€/na kos. Tam nekje. Pač budget sem dal nekje 300€ za vse skupaj: gume + montažo in za ta denar so bile te najboljše kar se tiče lastnosti na cesti (ne glede na porabo in hrup).
Brias ::
@nunny
ok guma sigurno ni slaba, za malo razlike pa bi lahko kupil vrhunsko ...skoda varcevanja 4 eur po kos ...
za te ( Dunlop STREET RESPONSE 2 185/60R14 82T ) ki sem ti jih predlagal ... imajo profil od Dunlop Sport BluResponse...
manjsa dimenzija imajo svoj star profil in ne tako dobre ocene ...
za 185/60/14 je profil 1000000000000000% enak kot na Dunlop Sport BluResponse ... ( vem, ker sva jih s svakom kupila za njegovo ... )
resnicno, ko postavis eno ob drugo:
Dunlop STREET RESPONSE 2 185/60/14
ali
Dunlop STREET RESPONSE 2 175/65/14
ze na uc vidis da sta popolnoma razlicne gume, ena res res res res BASE ( 175/65/14 ), .... ta druga, ( 185/60/14 ) cisto drug svet ...
zapelji se do vulkanizera in primerjaj ...
le te so letos na prenovljenem ADAC testu tretje ...
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...
ok guma sigurno ni slaba, za malo razlike pa bi lahko kupil vrhunsko ...skoda varcevanja 4 eur po kos ...
za te ( Dunlop STREET RESPONSE 2 185/60R14 82T ) ki sem ti jih predlagal ... imajo profil od Dunlop Sport BluResponse...
manjsa dimenzija imajo svoj star profil in ne tako dobre ocene ...
za 185/60/14 je profil 1000000000000000% enak kot na Dunlop Sport BluResponse ... ( vem, ker sva jih s svakom kupila za njegovo ... )
resnicno, ko postavis eno ob drugo:
Dunlop STREET RESPONSE 2 185/60/14
ali
Dunlop STREET RESPONSE 2 175/65/14
ze na uc vidis da sta popolnoma razlicne gume, ena res res res res BASE ( 175/65/14 ), .... ta druga, ( 185/60/14 ) cisto drug svet ...
zapelji se do vulkanizera in primerjaj ...
le te so letos na prenovljenem ADAC testu tretje ...
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brias ()
Brias ::
@jype
185/60/14 - Dunlop STREET RESPONSE 2
ko jo postavis ob
185/60/14 - Dunlop Sport BluResponse
enaka guma ...
185/60/15 - Dunlop Sport BluResponse iz ADAC testa, ko jo postavis ob 185/60/14, razen v "visino", ni razlike ... profil/sirina gume je u nulo enak ...
185/60/14 - Dunlop STREET RESPONSE 2
ko jo postavis ob
185/60/14 - Dunlop Sport BluResponse
enaka guma ...
185/60/15 - Dunlop Sport BluResponse iz ADAC testa, ko jo postavis ob 185/60/14, razen v "visino", ni razlike ... profil/sirina gume je u nulo enak ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brias ()
theBill ::
Tudi cena je razlicna, verjetno z razlogom. Pa ne mores limat testov od razred boljse gume in jih imeti za merodajne, ker so tebi "od oka" podobne.
Stree response 2 so tudi ene vrste "macek v zaklju", nikjer nobenih testov in feedbacka uporabnikov. Sam se ne bi sel poskusnega zajcka, znajo tudi premium proizvajalci narediti zgolj povprecen izdelek.
Stree response 2 so tudi ene vrste "macek v zaklju", nikjer nobenih testov in feedbacka uporabnikov. Sam se ne bi sel poskusnega zajcka, znajo tudi premium proizvajalci narediti zgolj povprecen izdelek.
Invictus ::
185/60/14 - Dunlop Sport BluResponse
Za to lahko rečem da je super. Zelo tiha. Komaj slišiš gume.
Za to lahko rečem da je super. Zelo tiha. Komaj slišiš gume.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Brias ::
Tudi cena je razlicna, verjetno z razlogom. Pa ne mores limat testov od razred boljse gume in jih imeti za merodajne, ker so tebi "od oka" podobne.
Stree response 2 so tudi ene vrste "macek v zaklju", nikjer nobenih testov in feedbacka uporabnikov. Sam se ne bi sel poskusnega zajcka, znajo tudi premium proizvajalci narediti zgolj povprecen izdelek.
model, a sem sam napisal, da je generalno street response krs?
a naj se citiram?
sprehodi se do vulkanizerja, POGLEJ in ti bo jasno o cem govorim ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brias ()
Nummy ::
@nunny
ok guma sigurno ni slaba, za malo razlike pa bi lahko kupil vrhunsko ...skoda varcevanja 4 eur po kos ...
za te ( Dunlop STREET RESPONSE 2 185/60R14 82T ) ki sem ti jih predlagal ... imajo profil od Dunlop Sport BluResponse...
manjsa dimenzija imajo svoj star profil in ne tako dobre ocene ...
za 185/60/14 je profil 1000000000000000% enak kot na Dunlop Sport BluResponse ... ( vem, ker sva jih s svakom kupila za njegovo ... )
resnicno, ko postavis eno ob drugo:
Dunlop STREET RESPONSE 2 185/60/14
ali
Dunlop STREET RESPONSE 2 175/65/14
ze na uc vidis da sta popolnoma razlicne gume, ena res res res res BASE ( 175/65/14 ), .... ta druga, ( 185/60/14 ) cisto drug svet ...
zapelji se do vulkanizera in primerjaj ...
le te so letos na prenovljenem ADAC testu tretje ...
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...
Emm ti mi tukaj ponujaš 185/60 @ 14", moj avto ima pa 185/65 @ 14" Ne vem če dam lahko 60 gor, ker v homologaciji imam samo 3 dimenzije predpisane in to kar si napisal ti ni. Je ena 185, ena 175 in ena 165, za 185 je 65 za ostale pa ne vem točno.
Brias ::
profil gume dunlop sport blueresponse 185/60 r14
profil gume dunlop street response 2 185/60 r14
profil gume dunlop street response 2 175/65 r14
ce imas ( oz. ostali imate :) ) malo predstave, se bos tukaj iz teh slik znasel ... ce jo nimas, pojdi do vulkanizerja in ti bo jasno, v zivo ...
kateri tocno avto si kupil? to so baloni ne gume ...
ce imas sedaj 185/65 r14
ti pase tudi 175/70 r14
ali
195/60 r14 ( uber redka, neprodajana, nepokrita dimenzija ... )
po homologaciji ...
vRLju, bodo 185/60 vsaj malo trse ( se vedno baloni, ampak manjsi :) ) robnike bos se vedno lahko prevazal ... se bo pa avto generalno bolj drzal ceste, boljsa lega na cesti, manj "skakanja" ko bos vozil po slabsem cesticu ... vse bo boljs, plus manjsi "trampolin" efekt ... ne bo ti pa zivi bog tezil, ce bos dal gor 185/60 r14
ne predstavljam si, kateri 7 let star avto, ima homologirane 195/60/14 gume ... ???
jap, link od vulkanizerja, vujasinovic nikola, sem ti jaz nalimal ...
profil gume dunlop street response 2 185/60 r14
profil gume dunlop street response 2 175/65 r14
ce imas ( oz. ostali imate :) ) malo predstave, se bos tukaj iz teh slik znasel ... ce jo nimas, pojdi do vulkanizerja in ti bo jasno, v zivo ...
kateri tocno avto si kupil? to so baloni ne gume ...
ce imas sedaj 185/65 r14
ti pase tudi 175/70 r14
ali
195/60 r14 ( uber redka, neprodajana, nepokrita dimenzija ... )
po homologaciji ...
vRLju, bodo 185/60 vsaj malo trse ( se vedno baloni, ampak manjsi :) ) robnike bos se vedno lahko prevazal ... se bo pa avto generalno bolj drzal ceste, boljsa lega na cesti, manj "skakanja" ko bos vozil po slabsem cesticu ... vse bo boljs, plus manjsi "trampolin" efekt ... ne bo ti pa zivi bog tezil, ce bos dal gor 185/60 r14
ne predstavljam si, kateri 7 let star avto, ima homologirane 195/60/14 gume ... ???
jap, link od vulkanizerja, vujasinovic nikola, sem ti jaz nalimal ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brias ()
pegasus ::
Men je ob vsej tej debati zanimivo samo to, da mi 2006 letnik ultragrip 7, vse razpokane in s komaj kaj profila, na makadamu v ovinku držijo veliko bolje kot nove effi.grip performance.
dejch79 ::
@Nummy,
Če si kupil Uniroyalke se ne sekiraj, namreč guma je več kot kvalitetna. Sam sem bil ob nakupu malček skeptičen, kako se obnese prav dežno naravnana guma, a sem bil izredno pozitivno presenečen.Na Puntu II sem imel montirane v dimenziji 185/65/15, lahko pa po letu in pol vožnje z njimi(nato sem avto prodal) zapišem tole. Po mokrem do sedaj nisem našel boljše gume. Torej napis RainExpert ni iz trte zvit, saj se je dalo po zmernem nalivu peljati tudi 180 km/h(pač testiral kdaj pride do aquaplaninga). Guma ima mehke bočnice, tako da nekega pretiranega divjanja ne obožuje(sicer pa soliden občutek pri hitri menjavi smeri), na suhem je guma dobra(zaradi oblike profila je tukaj malenkost slabša, a še vedno v zgornji polovici konkurence), edina slaba stran gume je obraba. Ta pri res hitri vožnji lahko spravi življensko dobo profila po 2 letih na indikatorje.
Mislim da boš z gumo več kot zadovoljen ob normalni(lahko tudi malček dinamični) vožnji.
Sicer pa kot so ti že drugi sogovorniki pritrdili, si se prav odločil za menjavo 7 let starih gum.
Je pa tudi nekaj res. Nikoli ne šparaj pri vzdrževanju vitalnih delov avtomobila, predvsem pri pnevmatikah in zavorah ne. Pred leti sem mami kupil Nissana Micro in ob nabavi avta sem zamenjal tudi pnevmatike za Pirelli P3000. Po 4 letih so bile pnevmatike že malček trde in pa videlo se je, da jih je sonce že malček načel. Ker se mati res malo vozi,sem rekel ahh, ne bom ji kupoval spet neke "vrhunske" gume. In tako odšel do vulkanizerja, kjer sem za večino svojih avtomobilov kupil gume, ter namontiral na Micro gume priznanega evropskega proizvajalca :) Matador. Po testu novih Matador gum lahko rečem samo tole. Malo je manjkalo pa bi letel nazaj k vulkanizerju in montiral nazaj 4 leta stare Pirelli-je. Mati je do zime bolj previdno peljala, nato pa so na Micro šle zimske gume, Matadorja pa nikoli več videle.
Če si kupil Uniroyalke se ne sekiraj, namreč guma je več kot kvalitetna. Sam sem bil ob nakupu malček skeptičen, kako se obnese prav dežno naravnana guma, a sem bil izredno pozitivno presenečen.Na Puntu II sem imel montirane v dimenziji 185/65/15, lahko pa po letu in pol vožnje z njimi(nato sem avto prodal) zapišem tole. Po mokrem do sedaj nisem našel boljše gume. Torej napis RainExpert ni iz trte zvit, saj se je dalo po zmernem nalivu peljati tudi 180 km/h(pač testiral kdaj pride do aquaplaninga). Guma ima mehke bočnice, tako da nekega pretiranega divjanja ne obožuje(sicer pa soliden občutek pri hitri menjavi smeri), na suhem je guma dobra(zaradi oblike profila je tukaj malenkost slabša, a še vedno v zgornji polovici konkurence), edina slaba stran gume je obraba. Ta pri res hitri vožnji lahko spravi življensko dobo profila po 2 letih na indikatorje.
Mislim da boš z gumo več kot zadovoljen ob normalni(lahko tudi malček dinamični) vožnji.
Sicer pa kot so ti že drugi sogovorniki pritrdili, si se prav odločil za menjavo 7 let starih gum.
Je pa tudi nekaj res. Nikoli ne šparaj pri vzdrževanju vitalnih delov avtomobila, predvsem pri pnevmatikah in zavorah ne. Pred leti sem mami kupil Nissana Micro in ob nabavi avta sem zamenjal tudi pnevmatike za Pirelli P3000. Po 4 letih so bile pnevmatike že malček trde in pa videlo se je, da jih je sonce že malček načel. Ker se mati res malo vozi,sem rekel ahh, ne bom ji kupoval spet neke "vrhunske" gume. In tako odšel do vulkanizerja, kjer sem za večino svojih avtomobilov kupil gume, ter namontiral na Micro gume priznanega evropskega proizvajalca :) Matador. Po testu novih Matador gum lahko rečem samo tole. Malo je manjkalo pa bi letel nazaj k vulkanizerju in montiral nazaj 4 leta stare Pirelli-je. Mati je do zime bolj previdno peljala, nato pa so na Micro šle zimske gume, Matadorja pa nikoli več videle.
Nummy ::
profil gume dunlop sport blueresponse 185/60 r14
profil gume dunlop street response 2 185/60 r14
profil gume dunlop street response 2 175/65 r14
ce imas ( oz. ostali imate :) ) malo predstave, se bos tukaj iz teh slik znasel ... ce jo nimas, pojdi do vulkanizerja in ti bo jasno, v zivo ...
kateri tocno avto si kupil? to so baloni ne gume ...
ce imas sedaj 185/65 r14
ti pase tudi 175/70 r14
ali
195/60 r14 ( uber redka, neprodajana, nepokrita dimenzija ... )
po homologaciji ...
vRLju, bodo 185/60 vsaj malo trse ( se vedno baloni, ampak manjsi :) ) robnike bos se vedno lahko prevazal ... se bo pa avto generalno bolj drzal ceste, boljsa lega na cesti, manj "skakanja" ko bos vozil po slabsem cesticu ... vse bo boljs, plus manjsi "trampolin" efekt ... ne bo ti pa zivi bog tezil, ce bos dal gor 185/60 r14
ne predstavljam si, kateri 7 let star avto, ima homologirane 195/60/14 gume ... ???
jap, link od vulkanizerja, vujasinovic nikola, sem ti jaz nalimal ...
Kupu sem hyundai accent 2007 1.4 bencinar 96KM. Ker model točno je ne vem, ker mislm da je custom order ker ima en kup ene dodatne opreme, ki je v standardnih modelih takrat ni bilo.
in 100% sem, da 195/60 nimam v homologaciji. Vem da imam napisane samo 3 dimenzije in to so 185, 175 in 165, trenutno imam gor 185/65 in kolikor vem tako tudi piše v homologaciji in ne mislim dajat gor drugih gum, ker ne mislim imet problemov s plavimi angeli na konc sam zarad tega, ker enmu guma zgleda kot balon. Men ni važno al zgleda kot balon ali ne, ampak da bo guma držala, bila varna in stabilna in da lahko z njo delamfure po avtocest in da zdrži tam nekje 160km/h brez problema.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nummy ()
GrimReaper ::
Glede mehkih bočnic, sam sem pregledal precej gum, ker sem iz enakega razloga rabil že po enem mesecu zamenjat Conti Premium Contact 5, pa sem kot ustrezne našel samo Dunlop Sport Maxx RT.
Danes sem jih tudi že montiral in probal, in res je razlika po ovinkih ogromna, praktično tako kot bi se vozil s 17", imam pa 205/55/16.
Edino prvih 100-500km je treba malo bolj na izi, Conti so se utekle po 150km. Danes mi je pa odneslo zadek, kot mi ga še nikoli ni, ampak sem uspel pravočasno popravit. S Contiji na začetku ni bilo takih problemov, samo manjši kot je manjko oprijema pri prestavljanju iz prve v drugo pri 4000, potem ko so se utekle si lahko šaltal pri 6000. To je zame tudi še najbolj varen test, ker po ovinkih ga ni za srat.
Ko se enkrat utečejo, gre pa kot po tračnicah, od Dunlop pričakujem enako in še več.
Tekalne površine je enako samo 160mm, ne vem kaj imajo zdej s tem, najbrž zaradi manjše porabe, čeprav tukaj se gre za športno gumo in tudi na uradni strani se nekaj hvalijo da so jo povečali za 4-8%. Ker Turanza ER300 so imele 185mm.
Prej omenjene BluResponse so verjetno enako dobre, ampak spet vprašanje kako je s trdoto bočnic, tako da nisem šel še enkrat reskirat.
Še nekaj, prej slikajte platišča in povejte vulkanizerju naj pogleda stanje in pazi na njih. Sam sem dobil vsa popraskana. Je pa en mesec nazaj delal isti delavec, pa ni bilo ene praskice.
Je pa res da jih je takrat taglavni prej pregledal.
Danes sem jih tudi že montiral in probal, in res je razlika po ovinkih ogromna, praktično tako kot bi se vozil s 17", imam pa 205/55/16.
Edino prvih 100-500km je treba malo bolj na izi, Conti so se utekle po 150km. Danes mi je pa odneslo zadek, kot mi ga še nikoli ni, ampak sem uspel pravočasno popravit. S Contiji na začetku ni bilo takih problemov, samo manjši kot je manjko oprijema pri prestavljanju iz prve v drugo pri 4000, potem ko so se utekle si lahko šaltal pri 6000. To je zame tudi še najbolj varen test, ker po ovinkih ga ni za srat.
Ko se enkrat utečejo, gre pa kot po tračnicah, od Dunlop pričakujem enako in še več.
Tekalne površine je enako samo 160mm, ne vem kaj imajo zdej s tem, najbrž zaradi manjše porabe, čeprav tukaj se gre za športno gumo in tudi na uradni strani se nekaj hvalijo da so jo povečali za 4-8%. Ker Turanza ER300 so imele 185mm.
Prej omenjene BluResponse so verjetno enako dobre, ampak spet vprašanje kako je s trdoto bočnic, tako da nisem šel še enkrat reskirat.
Še nekaj, prej slikajte platišča in povejte vulkanizerju naj pogleda stanje in pazi na njih. Sam sem dobil vsa popraskana. Je pa en mesec nazaj delal isti delavec, pa ni bilo ene praskice.
Je pa res da jih je takrat taglavni prej pregledal.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Brias ::
@nummy
pogovori se pri vulkanizerju, nikola ima na lagerju gum za celo ljubljano ... ne sprasuj kaj je najboljse ker ti bo logicno prodal res nekaj dobrega, ampak hkrati tudi da najvec zasluzi ...
@dejch
rain expert je igranje z imenom ... uniroyal lahko copy pasta in naredi Uniroyal Energy Saver +++ in bo nad michelinom? :)
195/65 R15
Summer tires Braking distance - dry Braking distance - wet Braking distance - total
Dunlop Sport BluResponse 35,5 m 43,3 m 78,8 m
Uniroyal RainExpert 39,9 m 44,4 m 84,3 m
The best overall impression of the summer tires left the Dunlop Sport BluResponse .
For three tires like the Uniroyal Rain Expert , it was only enough for a "satisfactory". His top results of his class on a wet road, he could not repeat on dry pavement and thus dropped to the rear of the candidate field.
http://www.reifentrends.de/autobild-som...
pogovori se pri vulkanizerju, nikola ima na lagerju gum za celo ljubljano ... ne sprasuj kaj je najboljse ker ti bo logicno prodal res nekaj dobrega, ampak hkrati tudi da najvec zasluzi ...
@dejch
rain expert je igranje z imenom ... uniroyal lahko copy pasta in naredi Uniroyal Energy Saver +++ in bo nad michelinom? :)
195/65 R15
Summer tires Braking distance - dry Braking distance - wet Braking distance - total
Dunlop Sport BluResponse 35,5 m 43,3 m 78,8 m
Uniroyal RainExpert 39,9 m 44,4 m 84,3 m
The best overall impression of the summer tires left the Dunlop Sport BluResponse .
For three tires like the Uniroyal Rain Expert , it was only enough for a "satisfactory". His top results of his class on a wet road, he could not repeat on dry pavement and thus dropped to the rear of the candidate field.
http://www.reifentrends.de/autobild-som...
dejch79 ::
@nummy
pogovori se pri vulkanizerju, nikola ima na lagerju gum za celo ljubljano ... ne sprasuj kaj je najboljse ker ti bo logicno prodal res nekaj dobrega, ampak hkrati tudi da najvec zasluzi ...
@dejch
rain expert je igranje z imenom ... uniroyal lahko copy pasta in naredi Uniroyal Energy Saver +++ in bo nad michelinom? :)
195/65 R15
Summer tires Braking distance - dry Braking distance - wet Braking distance - total
Dunlop Sport BluResponse 35,5 m 43,3 m 78,8 m
Uniroyal RainExpert 39,9 m 44,4 m 84,3 m
The best overall impression of the summer tires left the Dunlop Sport BluResponse, Ma
For three tires like the Uniroyal Rain Expert , it was only enough for a "satisfactory". His top results of his class on a wet road, he could not repeat on dry pavement and thus dropped to the rear of the candidate field.
http://www.reifentrends.de/autobild-som...
Saj verjetno si prebral do konca ne:
His top results of his class on a wet road....
Kot je že moja subjektivna ocena povedala, so izvrstne v mokrem in dobre/povprečne v suhem. Kar pomeni da bo za normalno vožnjo več kot zadovoljevala.
In ja, Dunlopke so dobre gume, če hočeš to slišat.. Pravim samo da vseeno ni napačno kupil in da bo zadovoljen z gumami.
Brias ::
Kupu sem hyundai accent 2007 1.4 bencinar 96KM. Ker model točno je ne vem, ker mislm da je custom order ker ima en kup ene dodatne opreme, ki je v standardnih modelih takrat ni bilo.
in 100% sem, da 195/60 nimam v homologaciji. Vem da imam napisane samo 3 dimenzije in to so 185, 175 in 165, trenutno imam gor 185/65 in kolikor vem tako tudi piše v homologaciji in ne mislim dajat gor drugih gum, ker ne mislim imet problemov s plavimi angeli na konc sam zarad tega, ker enmu guma zgleda kot balon. Men ni važno al zgleda kot balon ali ne, ampak da bo guma držala, bila varna in stabilna in da lahko z njo delamfure po avtocest in da zdrži tam nekje 160km/h brez problema.
prebral sem 195/185/175 in ne 185/175/165, my bad ...
ok ok ... kako guma izgleda, se pac rece balon ...
in to ne pomeni samo ... da je "grdo ..."
ampak je ... nevarno za mlade, dinamicne in neizkusene uporabnike ... ko bos trznil v ovinku, bo balon guma ( 75, 70, 65 ) se pomagala pri skakanju, namesto da je trda in umiri zadevo ( 55, 50, 45, 40 ... )
beri kaj ti pise tudi gream reaper ...
zaradi mehkih bocnic ( 65 ne more biti trd ) je sel menjati gume ...
ampak ok,. za homologacijo imas delno prav, ...
HYUNDAI Accent 1.4 GL 97
2006 ->
175/70 14
185/65 14
195/55 15
najdi homologacijo ... in preberi ce tako pise ...
ce imas 2 kompleta razlicnih gum ... preveri se enkrat ... morda so bile original lite 15col in dokupjene kovinske 14 col ...
je pa dejstvo da ce si strogo po protokolu, bos to poslusal ..
clovek na tehnicnem bi ti rekel, ce bi ti videl gor 215/45/17, da si avto naredil trsi in s tem posledicno bolj varen ...
policaj bi ti lahko, ce bi se zapicil vate, napisal kazen ...
ampak verjami, ce bos pred policajem pameten, ti bo "nasel" nekaj ...
ok, da ne kompliciramo ..
ce bos vztrajal pri 65 ... vzami to kar si si izbral ...
Brias ::
@nummy
pogovori se pri vulkanizerju, nikola ima na lagerju gum za celo ljubljano ... ne sprasuj kaj je najboljse ker ti bo logicno prodal res nekaj dobrega, ampak hkrati tudi da najvec zasluzi ...
@dejch
rain expert je igranje z imenom ... uniroyal lahko copy pasta in naredi Uniroyal Energy Saver +++ in bo nad michelinom? :)
195/65 R15
Summer tires Braking distance - dry Braking distance - wet Braking distance - total
Dunlop Sport BluResponse 35,5 m 43,3 m 78,8 m
Uniroyal RainExpert 39,9 m 44,4 m 84,3 m
The best overall impression of the summer tires left the Dunlop Sport BluResponse, Ma
For three tires like the Uniroyal Rain Expert , it was only enough for a "satisfactory". His top results of his class on a wet road, he could not repeat on dry pavement and thus dropped to the rear of the candidate field.
http://www.reifentrends.de/autobild-som...
Saj verjetno si prebral do konca ne:
His top results of his class on a wet road....
Kot je že moja subjektivna ocena povedala, so izvrstne v mokrem in dobre/povprečne v suhem. Kar pomeni da bo za normalno vožnjo več kot zadovoljevala.
In ja, Dunlopke so dobre gume, če hočeš to slišat.. Pravim samo da vseeno ni napačno kupil in da bo zadovoljen z gumami.
sem ... his top resoults ja, v smislu kje se je guma najbolje odrezala, ne pa da je bila najboljsa. ..
prvo mesto za po mokrem si delita:
Dunlop Sport BluResponse
in
Goodyear Efficient Grip Performance
uniroyal rain expert pa si drugo mesto po mokrem deli z:
Fulda EcoControl HP
Nokian Line
Hankook Kinergy Eco K425
dobro sem prebral samo nisem vsega pisal ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brias ()
Nummy ::
Kupu sem hyundai accent 2007 1.4 bencinar 96KM. Ker model točno je ne vem, ker mislm da je custom order ker ima en kup ene dodatne opreme, ki je v standardnih modelih takrat ni bilo.
in 100% sem, da 195/60 nimam v homologaciji. Vem da imam napisane samo 3 dimenzije in to so 185, 175 in 165, trenutno imam gor 185/65 in kolikor vem tako tudi piše v homologaciji in ne mislim dajat gor drugih gum, ker ne mislim imet problemov s plavimi angeli na konc sam zarad tega, ker enmu guma zgleda kot balon. Men ni važno al zgleda kot balon ali ne, ampak da bo guma držala, bila varna in stabilna in da lahko z njo delamfure po avtocest in da zdrži tam nekje 160km/h brez problema.
prebral sem 195/185/175 in ne 185/175/165, my bad ...
ok ok ... kako guma izgleda, se pac rece balon ...
in to ne pomeni samo ... da je "grdo ..."
ampak je ... nevarno za mlade, dinamicne in neizkusene uporabnike ... ko bos trznil v ovinku, bo balon guma ( 75, 70, 65 ) se pomagala pri skakanju, namesto da je trda in umiri zadevo ( 55, 50, 45, 40 ... )
beri kaj ti pise tudi gream reaper ...
zaradi mehkih bocnic ( 65 ne more biti trd ) je sel menjati gume ...
ampak ok,. za homologacijo imas delno prav, ...
HYUNDAI Accent 1.4 GL 97
2006 ->
175/70 14
185/65 14
195/55 15
najdi homologacijo ... in preberi ce tako pise ...
ce imas 2 kompleta razlicnih gum ... preveri se enkrat ... morda so bile original lite 15col in dokupjene kovinske 14 col ...
je pa dejstvo da ce si strogo po protokolu, bos to poslusal ..
clovek na tehnicnem bi ti rekel, ce bi ti videl gor 215/45/17, da si avto naredil trsi in s tem posledicno bolj varen ...
policaj bi ti lahko, ce bi se zapicil vate, napisal kazen ...
ampak verjami, ce bos pred policajem pameten, ti bo "nasel" nekaj ...
ok, da ne kompliciramo ..
ce bos vztrajal pri 65 ... vzami to kar si si izbral ...
Mlad, neizkušen? Ti to resno? Izpit imam že več kot 10 let za A in B kategorijo. Do sedaj pač nisem kupoval gum, ker sem vedno kupil stara jajca od avta, ki je že imel dokaj dobre gume gor in sem ga zgonil preden sem rabil menjati gume, razen pri tazadnjem avtu sem kupil zimske, samo mi jih je itak kolega zrihtu oz. prpelu tak da sm sam zamenju pr vulkanizerju.
Do danes še nisem imel nobene nesreče, kjer bi bil jaz kriv (imel 2 prometne, ampak pri eni se mi je pijanec zabil v bok, ko je zapeljal čez stop znak), ko sem delal izpit za motor je bila 18. izpitna in avto 21. ura. Oboje naredil v prvo.
Sem bolj umirjen voznik, ne divjam (razen pri prehitevanju na avtocesti včasih stisnem na 150, 160 ker nočem da mi en z bemflo v rit prbije - k je folk tooolk živčn in se mu tolk mudi, na konc pa na semaforju skup čakava pr tardeči... ). Moj avto ne vidi več kot 4k obratov, (razen pred tehničnim grem malo zgonit mašino da spucam auspuh pa seveda če grem na avtocesti 130+, sam to je ponavad sam za par sekund). v 95% časa je mašinca lepo na 2-3k obratih in prede kot mucek, razen na avtocesti pač mal bolj spustim konjenico v dir, ampak če se mi ne mudi tak blazno grem raje 110 ali 120 da se prišpara kak deci na porabi.
Brias ::
@nummy
nisem videl drugega razloga, kot da si kupil prvi avto, glede na to kako si zapel za homolagijo in spraseval o 7 let starih gumah ...
dalec steran od tega da se***m denar, ampak gume po 3 sezonah pustim vulkanizerju ( ceprav imajo se zdrav profil ... )
seveda imam locene zimske in locene letne ...
minilo je ze deseletje, da sem na letno sezono, po 3* menjal 4 gume ...
ampak ne vem no, mislil sem, da taki bolj "kesatorji" z novimi avti, pridejo na servis, da jim samo vitrex dolijejo ... da jih res nic drugega ne briga kot tankati in voziti ...
v 10 letih in starih avtih, bi se lahko toliko bolj ozavestil, da znas s stare gume prebrati letnik, in jih neglede na profil, ... ne vem, menjati vsaj na 5 let starosti ...
moja filozofija pri avtu je, ce ze bo kaksna situacija, naj avto in njegova oprema pomaga resiti situacijo, ne pa da jaz najprej lovim avto, potem pa se izmikam ,,,, losu :)
nisem videl drugega razloga, kot da si kupil prvi avto, glede na to kako si zapel za homolagijo in spraseval o 7 let starih gumah ...
dalec steran od tega da se***m denar, ampak gume po 3 sezonah pustim vulkanizerju ( ceprav imajo se zdrav profil ... )
seveda imam locene zimske in locene letne ...
minilo je ze deseletje, da sem na letno sezono, po 3* menjal 4 gume ...
ampak ne vem no, mislil sem, da taki bolj "kesatorji" z novimi avti, pridejo na servis, da jim samo vitrex dolijejo ... da jih res nic drugega ne briga kot tankati in voziti ...
v 10 letih in starih avtih, bi se lahko toliko bolj ozavestil, da znas s stare gume prebrati letnik, in jih neglede na profil, ... ne vem, menjati vsaj na 5 let starosti ...
moja filozofija pri avtu je, ce ze bo kaksna situacija, naj avto in njegova oprema pomaga resiti situacijo, ne pa da jaz najprej lovim avto, potem pa se izmikam ,,,, losu :)
theBill ::
@nummy
pogovori se pri vulkanizerju, nikola ima na lagerju gum za celo ljubljano ... ne sprasuj kaj je najboljse ker ti bo logicno prodal res nekaj dobrega, ampak hkrati tudi da najvec zasluzi ...
@dejch
rain expert je igranje z imenom ... uniroyal lahko copy pasta in naredi Uniroyal Energy Saver +++ in bo nad michelinom? :)
195/65 R15
Summer tires Braking distance - dry Braking distance - wet Braking distance - total
Dunlop Sport BluResponse 35,5 m 43,3 m 78,8 m
Uniroyal RainExpert 39,9 m 44,4 m 84,3 m
The best overall impression of the summer tires left the Dunlop Sport BluResponse .
For three tires like the Uniroyal Rain Expert , it was only enough for a "satisfactory". His top results of his class on a wet road, he could not repeat on dry pavement and thus dropped to the rear of the candidate field.
http://www.reifentrends.de/autobild-som...
A se kar teste nekih tretjih dimenzij limas
Tu si lahko pogledas, da je tudi od dimenzije gume odvisna tako ocena na mokri podlagi kot poraba goriva
http://www.gommeblog.it/pneumatici/pneu...
Je pa zanimivo, da so se zgleda pri Dunlopu odlocili za sirino 185 in 195 narediti en kompromis med Streeresponse 2 in Bluresponse in ponujajo vsaj na izgled enako gumo, ki ni "ne tic ne mis".
Ta "pravi" Bluresponse ima dodaten dezen po sredini, posledicno 4 namesto 3 kanalov za odvajanje vode, in izgleda tako:,
http://www.google.si/search?q=dunlop+sp...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: theBill ()
shark1 ::
Po mojih izkušnjah so precej bolj problematične letne kot pa zimske gume...letne bi menjal po 5 letih ne glede na profil,zimske pa sem imel že tudi 9 let stare,pa se se dobro držale
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shark1 ()
Brias ::
@thebill
test 195/65/15 je naliman z razlogom ...
ravno zato, ker se profil in kanali u nulo ujemajo z street response 2 ( 195/185 ), vsaj lanski dot in made in poland ... in je credible primerjat teste ...
je pa normalno da se pri vecji sirini gume "doda" kanal ...
tukaj imas 195/65 r15 blueresponse iz testa, 3 kanali ...
pomojem so videli da se SR2 profil ne obnese pri 175+ gumah in so enostavno zaceli limati od blue-ja ... po najtanjsi liniji odpora ...
test 195/65/15 je naliman z razlogom ...
ravno zato, ker se profil in kanali u nulo ujemajo z street response 2 ( 195/185 ), vsaj lanski dot in made in poland ... in je credible primerjat teste ...
je pa normalno da se pri vecji sirini gume "doda" kanal ...
tukaj imas 195/65 r15 blueresponse iz testa, 3 kanali ...
pomojem so videli da se SR2 profil ne obnese pri 175+ gumah in so enostavno zaceli limati od blue-ja ... po najtanjsi liniji odpora ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brias ()
Buggy ::
test 195/65/15 je naliman z razlogom ...
ravno zato, ker se profil in kanali u nulo ujemajo z street response 2 ( 195/185 ), vsaj lanski dot in made in poland ... in je credible primerjat teste ...
je pa normalno da se pri vecji sirini gume "doda" kanal ...
tukaj imas 195/65 r15 blueresponse iz testa, 3 kanali ...
Razlicnih dimenzij gum istega proizvajalca ne mores primerjati med seboj in to da je dodan "samo" se dodaten kanal ni tako trivialen podatek, ki nebi drasticno spremenil rezultatov na testih.
pri pnevmatiki je profil (vsaj na suhem) se najmanj pomemben parameter. Imas se cel kup bolj pomembnih faktorjev...ze samo pri isti dimenziji istega proizvajalca imas razlicne hitrostne razrede (V,H,W,Y), teznostnostni razred na kolo 88, 91, 93 da ne govorim potem se o extra load (XL) pnevmatikah, runflat... vse to na pnevmatiki istega proizvajalca istega tipa in iste dimenzije. Po tvoje, se vse te pnevmatike obnasajo isto? Razlicna teza, razlicne struktura notranjega ozicenja, ojacitev bocnic in razlicne kombinacije kavcuka in silice v taki pnevmatiki so zate brezpredmetne? Pa to je govora o isti dimenziji. Ce k temu dodas se cisto razlicno razmerje med visino in sirino gume (kot to zelis ti) nima guma popolnoma nicesar vec skupnega z gumo iz drugega velikostnega/teznostnega/hitrostnega razreda, razen seveda profila. Test take pnevmatike v drugem velikostnem razredu je brezpredmeten, se pa lahko ista guma na drugemu avtomobilu spet obnasa cisto drugace.
Mi pa ni jasno zakaj celo znanost delate pri gumi za 47€, ki jo kot berem planirate celo imeti vec kot pet let...to je polovica tanka bencina, tako da skrtarjenje pri gumi te dimenzije je res neumnost prve vrste
Brias ::
@buggy
ne razumes ali pa noces razumeti ...
ce gres do vulkanizerja ,....
in ti za eno uro da v roke eno gumo, 185/60 r14, recimo da ti da dunlop blueresponse ... da jo pregledas, preslatas, po zelji tudi polizes ...
potem pa vzame malarski selotejp in ti prelepi napise ob robu na tej gumi, ki si jo eno uro gledal in tudi na 185/60 r14 dunlop sport response 2 ...
ko bos dobil obe gumi pred sabo, se bos najprej zacel smejati in rekel, fantje, ne me zajebavati, obe gumi sta blue response ...
zdej se mi pa ne da vec razlagati ...
ne razumes ali pa noces razumeti ...
ce gres do vulkanizerja ,....
in ti za eno uro da v roke eno gumo, 185/60 r14, recimo da ti da dunlop blueresponse ... da jo pregledas, preslatas, po zelji tudi polizes ...
potem pa vzame malarski selotejp in ti prelepi napise ob robu na tej gumi, ki si jo eno uro gledal in tudi na 185/60 r14 dunlop sport response 2 ...
ko bos dobil obe gumi pred sabo, se bos najprej zacel smejati in rekel, fantje, ne me zajebavati, obe gumi sta blue response ...
zdej se mi pa ne da vec razlagati ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brias ()
jype ::
That fucking scientific, huh?
Kaj pa če bi raje montiral po štiri gume vsakega tipa na avto, za kakršenga je dimenzija homologirana in natančno izmeril zavorno razdaljo in hitrost na suhem in mokrem, pri kateri lahko avto s posameznim modelom še zvozi ovinek določene dimenzije, suh in moker?
To bi precej več povedalo o gumi kot lizanje in limanje oznak.
Kaj pa če bi raje montiral po štiri gume vsakega tipa na avto, za kakršenga je dimenzija homologirana in natančno izmeril zavorno razdaljo in hitrost na suhem in mokrem, pri kateri lahko avto s posameznim modelom še zvozi ovinek določene dimenzije, suh in moker?
To bi precej več povedalo o gumi kot lizanje in limanje oznak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
alexa-lol ::
Ni debate,
tistih nekaj cm2 je vse kar drži avto na cesti.
Pri gumah in bremzah se ne špara.
tistih nekaj cm2 je vse kar drži avto na cesti.
Pri gumah in bremzah se ne špara.
JanK ::
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Buggy ::
Če imaš avto s 50KM bodo ok
Ker s taksnim avtom tudi zaviras pocasneje??!!!
ja mene tako razmisljanje tudi vedno nasmeje.
Z 50KM avtomobilom (ki je praviloma tudi lazji) lahko po klancu dol na zglancanemu in po moznosti se mokrem/mastnem asfaltu (kar sploh ni redkost) v ovinek, ki je po moznosti se nagnjen na zunanjo stran (lezi ven) priletis z 90km/h. Se kako je pomembno kaksno gumo imas gor...novo kvalitetno ali staro trdo plastiko. Pa z mocnejsim avtom se da kaksne napake oz. lovljenje/poravnavnaje avta odpravit z dodajanjem gasa, kar pri svohnem ni ravno opcija.
WarpedGone ::
Tolk kot je smešno "ima samo 50 konjev, xxxx guma bo OK", je smešno tudi "z močnejšim avtom se lahk ulovim in kakšne napake popravim z dodajanjem gasa".
Odzivnost mašine je nekje med 50 in 100x prepočasna, da bi lahko z gasom popravu izgubo oprijema. In tudi če bi bila odzivnost instantna so zraven še človeški reakcijski časi. Pa tudi če bi to bilo enako 0, je potreben sunek moči, ki bi dejansko kej spremenil bistveno večji, kot pa je močna "močnej mašina" v civilnih avtih. Za velikostni rang. V RWD bi *načeloma* lahko podkrmarjenje 'reševal' z dodajanjem gasa ampak je to čista umetnost in nekaj kar počneš zavestno in vnaprej. Ne šele ko te odnese v ovinku medtem ko poslušaš radio al pa pecaš sopotnico.
Odzivnost mašine je nekje med 50 in 100x prepočasna, da bi lahko z gasom popravu izgubo oprijema. In tudi če bi bila odzivnost instantna so zraven še človeški reakcijski časi. Pa tudi če bi to bilo enako 0, je potreben sunek moči, ki bi dejansko kej spremenil bistveno večji, kot pa je močna "močnej mašina" v civilnih avtih. Za velikostni rang. V RWD bi *načeloma* lahko podkrmarjenje 'reševal' z dodajanjem gasa ampak je to čista umetnost in nekaj kar počneš zavestno in vnaprej. Ne šele ko te odnese v ovinku medtem ko poslušaš radio al pa pecaš sopotnico.
Zbogom in hvala za vse ribe
Buggy ::
Seveda nisi samo zaradi mocnejsega motorja na "varni strani" in zato vsemogocen...da se ne bova narobe razumela, se da pa kaksno situacijo v prometu vec resit bolj kot s svohnejsim, to pa menda lahko potrdis.
Se pa ne morem strinjati, da je reakcija zavestna, ker ce je, je ze prepozna...to mora biti podzavestno pravilno reagiranje in ravno te stvari smo dodobra pred leti stestirali na Vranskem poligonu. Marsikdo je ravno zaradi zavestnega razmisljanja reagiral napacno/prepozno. Zelo dober primer je bilo lovljenje zadka na avtu s prvim pogonom, kjer si seveda moral pravilno operirati s sklopku in volanom.
Te stvari ti pridejo v kri samo s prakso po moznosti ne z voznjo po mestu ali AC in vedno spluzenih cestah ...tudi kaksna PC simulacija voznje te zna malce pripraviti na ustrezno ragiranje v kriticni situaciji brez vecje skode razen na casu kroga
...drugace pa makadamske stranske ceste FTW
Se pa ne morem strinjati, da je reakcija zavestna, ker ce je, je ze prepozna...to mora biti podzavestno pravilno reagiranje in ravno te stvari smo dodobra pred leti stestirali na Vranskem poligonu. Marsikdo je ravno zaradi zavestnega razmisljanja reagiral napacno/prepozno. Zelo dober primer je bilo lovljenje zadka na avtu s prvim pogonom, kjer si seveda moral pravilno operirati s sklopku in volanom.
Te stvari ti pridejo v kri samo s prakso po moznosti ne z voznjo po mestu ali AC in vedno spluzenih cestah ...tudi kaksna PC simulacija voznje te zna malce pripraviti na ustrezno ragiranje v kriticni situaciji brez vecje skode razen na casu kroga
...drugace pa makadamske stranske ceste FTW
WarpedGone ::
Se pa ne morem strinjati, da je reakcija zavestna, ker ce je, je ze prepozna...t
Vsaka človeška reakcija je u bistvu že precej prepozna razen če si sam na sred stadiona in imaš prostora nekaj metrov za reagirat in popraljat. Ja, "podzavest" oz. bolje rečeno refleks pri zadevi odšteje nekaj desetink, še vedno pa ostane nekaj desetink v katerih avto naredi kak meter tja kamor nebi smel.
En meter je cca 80 cm preveč.
Zbogom in hvala za vse ribe
Brias ::
That fucking scientific, huh?
Kaj pa če bi raje montiral po štiri gume vsakega tipa na avto, za kakršenga je dimenzija homologirana in natančno izmeril zavorno razdaljo in hitrost na suhem in mokrem, pri kateri lahko avto s posameznim modelom še zvozi ovinek določene dimenzije, suh in moker?
To bi precej več povedalo o gumi kot lizanje in limanje oznak.
lahko gres znanstveno naprej ...
na 175/65 r14, kjer ne rabis niti oci, ampak ti je otip rok dovolj, da cutis, da je popolnoma drug profil na gumi ... ( na dunlop street response 2 ), na blu je enak ...
jype ::
Iz dejstva, da je profil enak ali drugačen, je skrajno težko sklepati o učinkovitosti pnevmatik.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 83168 (53950) | slemarko |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 104368 (76781) | gruntfürmich |
» | letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 53243 (43042) | theBill |
» | Letne pnevmatike 215/50R17, katere ?Oddelek: Na cesti | 2504 (2231) | YaN-cH |
» | Kje dobiti solidne letne gume in seveda katere vzeti ? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 21479 (13395) | Brane2 |