» »

Zimske gume poleti

Zimske gume poleti

1
2
3

Super Sonic ::

Čakam test, kjer bi vzeli najboljše od recimo ADAC testa letnih in zimskih, ter jih testirali hkrati. In potem še po 2 letih uporabe. To bi bil ultimate test.


Mogoče res, ampak pri zimski gumi je ogromno odvisno do tega ali jo poleti pregreješ. Ko enkrat siliko pregreješ postane guma (pre)trda in neuporabna, sploh za zimsko sezono. Čist iz izkušenj govorim, ker tudi jaz bi si želel kakšnega bolj znanstvenga testa, ki bi dejansko opravil s temi dvomi. Ampak se mi zdi da ni interesa tam kjer bi lahko bil in imajo dovolj znanja, da to izpeljejo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Mesar ::

oo7 je izjavil:

Kaj pa če je mastna cesta je pa najbrž vseno ali je letna ali zimska?
Se spomnim enkrat poleti ene 5 let nazaj je bilo 25 stopinj poleti potem je pa na hitro padel dež in cesta je bila mastna če lahko temu tako rečem.Peljem se v dolino tam ookoli 50 kmh in tam okoli 30 metrov pred križišcem pritisnem na zavoro in z avtom sem se odpeljal direktno na glavno cesto sem imel pa srečo,da se je zadnji avto ravno odpeljal drugače bi naredil orng karambol.


Najboljše prime prazna.
Your turn to burn!

energetik ::

Boobiz je izjavil:

Fulda kristal montero 2 in fulda ecocontact uporabljam in je slednja neprimerno boljša v dežju ob nepodhlajenih temperaturah.
Fulda Ecocontact ne obstaja. Kvečjemu EcoControl.
No, jaz sem vozil Ecocontrol pa je bila po 2 letih na mokrem porazna. Tudi v toplejšem vremenu. Ko sem jeseni zamenjal za UG7+ je bilo kot noč in dan.

Mesar ::

EcoTroll se tudi v mokrem drži ceste ko cek... sam pri nad 45°C jo olupiš če hočeš malo kopat z njo...
Your turn to burn!

korenje3 ::

Mesar je izjavil:

korenje3 je izjavil:

ne uničijo se... sicer se zrabijo hitreje kot ponavadi, poleg tega pa so nevarne za hitro vožnjo, ker drsijo tako kot da bi vozil po dežju. pri zaviranju se namreč guma kar stopi.


Od kod pa pobiraš te informacije? Če iz izkušenj potem verjetno še niti izpita nimaš. Drsijo že zimske gume poleti... ampak na kombinaciji slab asvalt + dež, drugače pa preživiš z njimi... ne cesti.


kaj ima izpit z tehničnim znanjem?

Mesar ::

korenje3 je izjavil:

Mesar je izjavil:

korenje3 je izjavil:

ne uničijo se... sicer se zrabijo hitreje kot ponavadi, poleg tega pa so nevarne za hitro vožnjo, ker drsijo tako kot da bi vozil po dežju. pri zaviranju se namreč guma kar stopi.


Od kod pa pobiraš te informacije? Če iz izkušenj potem verjetno še niti izpita nimaš. Drsijo že zimske gume poleti... ampak na kombinaciji slab asvalt + dež, drugače pa preživiš z njimi... ne cesti.


kaj ima izpit z tehničnim znanjem?


Nič razen tega, da ga nimaš.
Your turn to burn!

korenje3 ::

a to sklepaš po tem ker sem inženir strojništva in ker se z gumo ukvarjam že 5 let in ker imam izpit za avto že 10 let?

Mesar ::

Sklepam po tem, da spet trollaš.
Your turn to burn!

7982884e ::

kaki 2 leti nazaj, bilo je sredi oktobra, sem imel varno vožnjo na vranskem. temperatura okrog 10 stopinj, asfalt rahlo vlažen do moker (ker so na delih poligona razni curki, ki škropijo cesto, ampak to ni bilo na tistih delih). no, tisti avti z zimskimi gumami so imeli zavorne skoraj pol krajše

pa če je guma mehkejša, še ne pomeni, da manj prime. v nekaterih primerih je obratno

korenje3 ::

poleti, ko ima asfalt 80÷90°C, so zimske gume prava drsalnica, če je asfalt grob, pa gume pobere kot radirko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Scorpia ::

Smešno mi je kako eni pravijo, da je zimska guma boljša v dežju od letne. Letos sem bil prijetno presenečen, ker sem odlašal z zamenjavo zimske, na letno gumu. V sredini aprila, ko je bil dež, temperature pa okoli 15 stopinj, mi je avto začelo bočno zanašat, kjer me še nikoli ni! Res pa, da nikoli nisem vozil zimske ko je bilo toplo in je tokrat izjema. Pa še guma niti ni stara in ima veliko profila!
Ampak lega in vse nasploh, gre v plus letnim gumam. Tko da ne vem od kje vam takšen podatek, pa tudi naredim 40+ tisoč kilometrov na leto, tako da imam dosti izkušenj. Gume pa tudi ne kupujem ravno poceni, tako da se ne vozim s kako levo firmo. Kakšne izkušnje pa vi imate, pa res ne vem...
Sem pa bil na tečaju varne vožnje, kjer je en avto imel zimske gume in smo imeli super primerjavo. Pa še ravno dež je padal.
Avto z zimskimi se je edino od vseh nas, prej ustavil če je bil na podlogi za simulacijo snega. Na asfaltu pa se ni obnesel, vsaj proti nam ne.
Tako, da ne omenjajte več, da so zimske boljše. Če ne pa lepo na vransko, pa se prepričajte. Eden naj vsaj ima zimske.
////

RejZoR ::

Zimske bojo vedno boljše v dežju. Sploh zaradi aquaplaninga, ker imajo globlji profil in so običajno posebej oblikovane za boljše izpodrivanje vode. Letne s takimi lastnostmi so samo tiste s smrekastim profilom, ki pa jih folk ne mara ker jih malce hitreje pobira in so mal glasnejše. Ampak osebno dajem vedno oprijem na mokrem pred vsemi drugimi lastnostmi. In tista, ki se dobro drži ceste v mokrem do zdej še nikoli niso bile slabe v suhem vremenu. Glasnost in obraba je pri meni vedno med zadnjimi po prioriteti. Sploh obraba, ki je skoraj neposredno vezana na kvaliteto oprijema in bo guma itaq prej za zamenjat (tako ali tako) kot ti jo bo požrlo preko dovoljenih meja.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Vikking ::

Letna je v vseh pogledih boljša, ko je temperatura 10C ali več. Boljša tako v suhem kot v mokrem.

Ko so temperature bližajo ničli, v mokrem neprimerno boljša, v suhem sta si z letno dokaj blizu, v snegu pa sploh ni debate je zimska neprimerno boljša.

Večina gleda kanale in profil. WRONG! zgradba gume je pomembna, kar pa je pogojeno z temperaturo okolice in temperaturo samega asfalta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Olajuwon ::

DragonHeart je izjavil:

oprijem zimskih gum na mokri cesti poleti, pa ni važno ali je ohlajena ali vroča, je neprimerno boljši kot s povsem novimi letnimi gumami.


kje si slišal te pravljice za lahko noč? Poletne gume imajo neprimerljivo boljši oprijem kot zimske pri temperaturah asfalta nad 10 stopinj celzija. In to ne gleda na vremenske pogoje. Zimske gume poleti se hitreje obrabljajo, več benza/nafte trošiš in še manj varen si. Preživel jasno boš (v kolikor ne dirkaš), ampak voziti se z zimskimi gumami v poletnih razmerah je neumnost.
Bolj pomembno je obstajati, kakor biti opazen.

blackbfm ::

Dokler delaš tam nekje 10 do 20 tisoč letno se ti pač ne splača imet nove gume za vsakih 5 stopinj razlike v temperaturi.

Mesar ::

Zakaj pa menjavat gume če si lahko daš samo profile nastavit?
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Urc ()

Vikking ::

Mogoče še malo drugačen pogled, na to stvar.
Če imaš na izbiro uporabljati celo leto samo zimske ali pa samo letne. Potem so boljše zimske, saj si pozimi z letnimi gumami precej bolj na slabšem, kot pa z zimskimi gumami poleti.

Mesar ::

po zakonu ne smeš celo leto vozit z letnimi, z zimskimi pa lahko... kaj bi rad da še kazen dobim?????
Your turn to burn!

Olajuwon ::

blackbfm je izjavil:

Dokler delaš tam nekje 10 do 20 tisoč letno se ti pač ne splača imet nove gume za vsakih 5 stopinj razlike v temperaturi.


Da, če bi bilo samo 5 stopinj razlike, potem ne bi obstajale 2 različici gum. Na žalost je pa razlika tam nekje 70-80 stopinj.
Bolj pomembno je obstajati, kakor biti opazen.

energetik ::

Olajuwon je izjavil:

kje si slišal te pravljice za lahko noč? Poletne gume imajo neprimerljivo boljši oprijem kot zimske pri temperaturah asfalta nad 10 stopinj celzija. In to ne gleda na vremenske pogoje. Zimske gume poleti se hitreje obrabljajo, več benza/nafte trošiš in še manj varen si. Preživel jasno boš (v kolikor ne dirkaš), ampak voziti se z zimskimi gumami v poletnih razmerah je neumnost.
Kje si pa te drugačne govorice slišal? Tako eni kot drugi verjamete novinarjem in nekim pavšalnim testom, da bi vzeli štoparico v roke in šli merit čas ustavljanja pa ne. Tudi občutek velikokrat vara - čeprav imaš včasih gumijast občutek na zimskih, še ne pomeni, da slabše držijo.

Jaz sem tudi verjel ADACu in takrat nabavil letne Fulda EcoControl, ki so takrat dobile odlično oceno. 2 leti starejše zimske Ultragrip 7+ so jih na mokrem posekale kadarkoli, tudi pri 20°C. S Fuldo sem se kar drsal po mokri cesti, pri 84KM mlinčku mi je v 2. zakopalo kot za šalo.
Če bi imeli v SLO kvaliteten, hrapav asfalt, bi letne bile super. Tako pa imamo vsaj v LJ totalno zlizan asfalt s savskimi prodniki, na katerem pa so veliko boljše zimske, vsaj na mokrem.
No, drugo pomlad nameravam nabavit letne RainExpert, da vidim kako to gre po mokrem, ko jih tako opevajo.

T0RN4D0 ::

MA kako vransko, vsak s svojim edinstvenim avtom, firmo, starostjo, stanjem gum, zavor in potem primerjate zavorno pot (in lego na cesti) vse počez izključno glede na to kateri je mel zimske in kateri letne gume... Jaka primerjava. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

GrimReaper ::

Jest bi se samo vmešal glede starosti gum, čeprav teče debata o zimski vs. letni.
Kupil sem rabljen avto in dobil gor stare gume, Eskimo S3 6 let stare so izgubile oprijem že na suhem čim si potegnil z več kot 3000 obrati, tko da te sem takoj zamenjal.
Letne zdaj sedmo sezono vožene Bridgestone Turanza ER300 bom pa za letos še obdržal. Po suhem sploh ni kej, še vedno držijo 100%.
Po mokrem sem pa zadnjič ugotovil da vseeno velja da voziš po pameti, me je zjezilo ker se je izven naselja naredila kolona vozil ki so vozili 50, dež sploh ni padal na veliko, ravno da je bila malo mokra cesta. Potem ko so šli svojo pot naravnost, jest pa sem zavijal desno v 90 stopinjski ovinek, pa seveda vržem v drugo, gasa do 50km/h, obratov nekje proti 4000, pa je začelo avto malo iz ovinka vlečt, ne pa tolk da bi šel čez sredinsko črto.
Pač sem navajen na nove gume, pri prejšnjem avtu ki je imel 2 leti stare, sem po dežju lahko vozil tako kot po suhem, v ovinek je šlo tud s polnim gasom.
Za po ravnem v dežju so pa tud te 7 let stare ok, ne vidim razloga zakaj bi se peljal manj kot 90. Ovinke pa pač pri normalni hitrosti spelješ.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

furion ::

Ma jest vozim auto cist pocasi, se ne zajebavam al je suho al mokro al kaj da je...za pizdarije mam motor.
kar me zanima zdej, je ce je asfalt razgret (70+ stopinj) ali mi bo zapeklo gume in bojo tako namrec takoj unicene, tudi ce profil ostane nedotaknjen.

Mesar ::

Da.
Your turn to burn!

PacificBlue ::

Danes sem kupil rabljen avto in so gor zimske pnevmatike-malo rabljene mišelinke. In mi jih je škoda, me zanima če kdo priporoča kaksno dobro letno pnevmatiko za zmerno ceno.
I’m out.
:3

Zgodovina sprememb…

black ice ::

Vredestein Sportrac 3 ali pa Bridgestone Turanza ER 300. Lani sta oba modela dosegla zelo dobre ocene plus vsega nista pretirano draga. Seveda odvisno od dimenzije.

Z letošnjimi modeli žal nisem na tekočem.

PacificBlue ::

Tnx, ja dimenzij se čisto tocn ne vem, vem pa da so platisca 15 colska. Moram še preverit, da vidim kaksna je približna cena.
I’m out.
:3

black ice ::

Potem se ti splača vzeti 195/50 R15. 'Honda' dimenzije, so pa hudičevo poceni.

dzinks63 ::

Gume so z leti kar pridobile na kvaliteti, sedaj je že kar velika izbira dobrih gum po ne pretirani ceni. Do cca 70€ , npr:

Fulda Carat Progresso
Nokian V
Goodyear EXCELLENCE
Vredestein SPORTRAC 3
Pirelli CINTURATO P6
Continental PremiumContact 2
Dunlop SP Sport Fast Response
Yokohama c. drive

dolenc ::

Jaz peljem sedaj že drugo sezono(celo) zimske gume continental. Držijo k svina, tudi po lanskem dolgem poletju sem potem pozimi šibal mimo vseh tako imenovanih terencev itd, dež jo ne zmoti ne glede kaj ji delam z mojo 90 konjsko beštijo... Guma se enostavno ne da :). Vsake toliko časa preverim po mokrem krožnem če se bo vdala, zaenkrat se še ni, razen pri rolbaru kjer se vdajo še tko dobre gume če priletiš :D. Se pa izogibam avtomobila ob lepem vremenu, tako da pretirano kilometrov po vročem nimajo.

Tisti, ki pravite da je neprimerna, imate kakšen konkreten vir al je to, kar se dogaja z gumo, samo ugibanje?

IvoJan ::

to sezono sem na nankang NS-II ki so stare 4 leta in vam povem da se za budget gume odlicno drzijo tudi po mokrem sploh glede na njihovo starost :) imam pa 205/45/17.

Bellzmet ::

No evo en test od 2010 Auto Bild All Season tyre test:

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Su...

Lepo pokaže zakaj so pozimi nujne zimske gume, za poleti pa ni zakonsko predpisano...ker se zimske tudi poleti še dobro obnesejo.

No največ razlike je pri zaviranju na suhi cesti - skoraj 20%. To pri 20m zavorne poti pomeni že dolžino celega avtomobila.

Pa če kdo še najde kakšen test naj da link.

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

WarpedGone ::

Lepo pokaže zakaj so pozimi nujne zimske gume, za poleti pa ni zakonsko predpisano...ker se zimske tudi poleti še dobro obnesejo.

Zdej pa zguglaj še test kako se ta zimska guma obnese pozimi POTEM ko je oddelala že eno poletje.

A je to res tako težko doument? :|
Zbogom in hvala za vse ribe

RejZoR ::

To je itaq najslabše možno početje. Zimsko gumo se zvozi čez poletje, ko jo imaš itaq namen vržt stran. Ne pa da imaš kar skoz zimske gor češ sej za pozim so, polet pa tud nikjer ne piše, da jih ne smeš imet.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

WarpedGone ::

Ampak pol jeseni pa človk pogleda tisto gumo in "sej ma še ful profila, to je še čist dobra guma" in gremo v zimo ...
Zbogom in hvala za vse ribe

RejZoR ::

Ker ne vejo da samo profil ni edino merilo kvalitete gume. Zelo važno je tud kakšna je sama struktura gume kot materiala...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

-valvoline- ::

Olajuwon je izjavil:

DragonHeart je izjavil:

oprijem zimskih gum na mokri cesti poleti, pa ni važno ali je ohlajena ali vroča, je neprimerno boljši kot s povsem novimi letnimi gumami.


kje si slišal te pravljice za lahko noč? Poletne gume imajo neprimerljivo boljši oprijem kot zimske pri temperaturah asfalta nad 10 stopinj celzija. In to ne gleda na vremenske pogoje. Zimske gume poleti se hitreje obrabljajo, več benza/nafte trošiš in še manj varen si. Preživel jasno boš (v kolikor ne dirkaš), ampak voziti se z zimskimi gumami v poletnih razmerah je neumnost.

Zdej če si kolk tolk brihten mal razmisli zakaj je tako. Zimska guma se bolje prime asfalta poleti in pozimi. Problem poleti je prehitra obraba ob ekstremnih vročinah,drugače so zimske gume boljše v vseh pogojih,razen za dirkanje.

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

Lepo pokaže zakaj so pozimi nujne zimske gume, za poleti pa ni zakonsko predpisano...ker se zimske tudi poleti še dobro obnesejo.

Zdej pa zguglaj še test kako se ta zimska guma obnese pozimi POTEM ko je oddelala že eno poletje.

A je to res tako težko doument? :|

Še vedno bo neprimerno boljša pozimi kot letna gumaa. Zimske itak zgubijo po defaultu 50% gripa po 2-3 leta uporabe vseeno pozimi ali poleti. Ampak še vedno bo 10 let stara zimska guma z ustreznim profilom pozimi imela daleč boljši oprijem kot nova letna.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Mogoče tole drži v splošni teoriji, v mojem konkretnem že omenjenem primeru BS Blizzak LM24 pa NE.

Po 20k prevoženih čez celo poletje ni bilo nobene vidne obrabe. Oprijem v ovinkih je bil b.p., pri pospeševanjih tudi, le močna zaviranja pri višjih hitrostih so bila problem - dobesedno so drsele v levo in desno.

Hitrejša obraba zimskih gum poleti je držala včasih (in drži za poceni/zanič nove zimske), ko so bile zimske gume v bistvu le mehkejša mešanica navadne gume, moderne zimske pa imajo gumi dodane razne druge zadeve, ki dosežejo mehkost v nizkih temperaturah. Posledično se guma sama v toplejših pogojih ne radira tako izrazito, se pa zato toliko bol kemično spreminja. To kar je bilo novo mehko v hladnem, v tako zapečeni gumi ni več.

Še enkrat napišem, da boste nehal nabijat svoje zastarele praviljice: 20k prevoženih po vročem asfaltu na dobri zimski gumi ni pustilo vidne obrabe.
Prava škoda se je pokazala šele ko so temperature padle in je podlaga postala mastna, mrzla, umazana.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sasli ()

-valvoline- ::

Če se ni znucala potem ni prava zimska guma ampak je neka zimsko letna varijanta,kar še ne pomeni da se pozimi slabo obnese.Zimske gume že po enem letu uporabe zgubijo precej gripa in oprijema,tudi če jih uporabljaš izklučno pozimi. Trend pri proizvajalcih gre proti temu da se naredi idealna mešanca z namenom narediti perfektno all season gumo.Goodyear mislim da še ima neke all season varijante,ki se obnesejo povprečno do odlično v vseh pogojih in temperaturah asfalta.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Bellzmet je izjavil:

No evo en test od 2010 Auto Bild All Season tyre test:

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Su...

Lepo pokaže zakaj so pozimi nujne zimske gume, za poleti pa ni zakonsko predpisano...ker se zimske tudi poleti še dobro obnesejo.

No največ razlike je pri zaviranju na suhi cesti - skoraj 20%. To pri 20m zavorne poti pomeni že dolžino celega avtomobila.

Pa če kdo še najde kakšen test naj da link.

lp

Odličen link,in to je realno za pričakovat.Se vidi da nove all season gume rulajo. All season gume so daleč najboljši nakup,ne vem če pr nas majo zakonski status in oznake podobne zimskimi gumami.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sasli ()

energetik ::

Ja imajo. M+S oznako plus snežinko v trikotniku.

WarpedGone ::

@valvoline:
Joj joj joj. In joj :|
Sm mel že spisan en traktat pa je šel po nesreči v nepovrat in sm obupal. Ampak si me sprovociral da ga spišem še enkrat.

Brtidgestone Blizzak LM 25 je deklarirana kot "prava" in resna zimska guma. Po testih je bila in je še ena boljših. Vožena je bila na 180konjskem avtu, ne ravno nežno in po jajcih. Cca 15k km čez celo poletje v mojih rokah. Dobil sem jo skupaj z avtom, ki je imel za sabo že dobrih 20k prevoženih, pozimi in poleti. Ker je bila že "teoretično skurjena" sm jo obdržal na avtu čez poletje, "za zimo pa bomo še vidl". V jeseni so zgledale čist OK, obnašale so se tut še čist ok zato sm se pač odloču da jo vozm še eno zimo. Je šlo, dokler ni bilo snega na cesti, ko se je zgodila odpoved. Problem je predstavljalo že speljevanje na ravni cesti na semaforju.

Zdej, če ti zimsko gumo deklariraš tako, da je to tista guma ki se poleti ful obrabi, pol OK, sam dej to prej povej. Drugi namreč zimsko gumo deklarirajo drugače - kot gumo, ki v nizkih temperaturah in po umazanem cestišču nudi čimveč oprijema. Nekatere tudi po zasneženem ali ledenem cestišču. Ta blizzak LM 25 je takšna guma. In ta guma po 20k vožnje po vročem ni pokazala obrabe. Je pa pokazala izgubo oprijema v okoliščinah katerim je bila prvotno namenjena - mraz.

Dejte poskust v glavo spravit naslednje fakte:
- vsaka guma se stara - i.e. v gumi se spreminja polimerizacija in material zgublja prožnost i.e. postaja trd, pojavljajo/večajo se mikro (in makro) razpoke
- različne mešanice gum so v štartu različno prožne (i.e. različno trde)
- različne mešanice gum se skozi čas različno hitro zgubljajo prožnost (i.e. se različno hitro strajo)
- različne mešanice gum se na isti temperaturi različno hitro starajo (i.e. trdijo, pokajo, ...)

Včasih so zimske gume delal tako, da so pač zamešal mešanco, ki je bila na "sobni temperaturi" mehkejša od letne, ji dali grob profil, da je bolje čistila svinjarijo in je bilo to to. Na nizkih temperaturah je stvar mal otrdela a ne tolk, da vsaj v začetku nebi bila boljša od letne (ki še bol otrdi), zato je še vedno lahko nardila nekaj tistoč uporabnih km (na začetku zimskih gum le kakih 5k km) na višjih temperaturah je bilo pa zelo hitro konec heca - pobralo ves profil.

Modernejše zimske gume mehkobo v mrazu dosegajo drugače - gumi se dodaja snovi, ki niso tako temperaturno odvisne (silika, itd) kar pomeni da se trdota gume ne spreminja tako zelo/hitro s padanjem temperature. So pa te snovi bol občutljive na višje temperature (i.e. zgubijo prožnost) in potem tudi na hladnih temperaturah niso več prožne. Po domače - guma se na toplem zapeče, postane kot plastika. Se skorajda ne obrablja več niti pozimi, niti poleti. Oprijema poleti je še nekako dovolj (razen v močnejših obremenitvah), ko pa je zahtevan mikrooprijem (led, sneg) pa je totalna odpoved. Kolk hitro se moderna zimska guma t.i. zapeče je pa spet svoja znanost. Odvisno od modela gume, avta, šoferja, temperatur, prevoženih km, ...

K temu dodajte še različno kvaliteto/obnašanje v štartu (BS, GY, M, Conti, Pireli proti raznim ChingChang plastikam) in je jasno da enostavnih trditev v številčnih okvirih ne more bit. Ni treba za gume zmetat celo premoženje ampak šparat na gumah pa tut ne.

Najbol me nasmeji kak A8 s Sava gumami, al pa kaka huda benfla s kitajci na felgah.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sasli ()

-valvoline- ::

Jaz pa prisegam na sava eskimo,pozimi skoraj vedno mam savinih gor.:D
Sava eskimo je taprava klasična zimska guma,odličen grip po snegu in mrazu,če jih poleti furaš v 10tkm od gum ne bo ostalo nič.
xD

Zgodovina sprememb…

connel ::

Moje izkušnje z zimskimi gumami poleti, mja, so se obnesle čisto v redu, razen enkrat na vrhuncu poletja, res vroči dnevi in se peljem v raztegnjeni koloni v klanec (Podvin), se začne na hitro kolona ustavljat, pohodim zavoro in sem se kar peljal naprej, kot da je ne bi stisnil. Če ne bi bil nasprotni pas prazen, da sem lahko na brzino zamenjal pas in se ustavil na makadamu pri uvozu za Resje, hja, enemu bi se krepko prilimal v rit. Nič kaj preveč prijetna izkušnja.

Scorpia ::

Dokazano je tudi, da zimska guma pripomore manjši porabi goriva, kot letne gume. Zato ker ustvarja manj trenja, torej sploh ni primerjave med njima. Če ima letna več trenja, bo tudi v dežju prej ustavila!
Zdaj kakšme izkušnje drugi z letnimi imate, da tako govorite, očitno kupujete res poceni letne gume, kjer še nekak verjamem da že eskimo s3 naščije takšno letno.
Še odgovor, za enega uporabnika, ki pravi da avti različno ustavljajo glede na starost avta. Če avto ima brezhibne zavore, seveda če gre čez tehnični, se ne bo nič slabše ustavil, kot nov avto! Seveda če je teža podobna in da so gume ok. Moj avto ima že 8 let za seboj, pa se je še boljše ustavil od golfa 6 (ki je seveda novejši), ki ga na vranskem uporabljajo.
En je napisal da se z letnimi, čez zimo ne smeš voziti. Lahko, če imaš ketno v prtljažniku. Izjema so določene ceste, kot je vršič in ljubelj, tam je obvezno imeti ketno in zimske gume, če je zasnežena cesta.
////

blackbfm ::

Če avto ima brezhibne zavore, seveda če gre čez tehnični, se ne bo nič slabše ustavil, kot nov avto!


Bremza lahko prime dovolj da gre čez tehnični, čeprav ni brezhibna. Točno to se je zgodilo meni.

DragonHeart ::

Scorpia je izjavil:

Dokazano je tudi, da zimska guma pripomore manjši porabi goriva, kot letne gume. Zato ker ustvarja manj trenja, torej sploh ni primerjave med njima. Če ima letna več trenja, bo tudi v dežju prej ustavila!


Še enkrat razmisli malo. Kako naj bi zimska guma imela manj trenja, če ima veliko več lamel, KI POVEČAJO TRENJE?

Če misliš da ima letna guma več trenja, pa pojdi z letno gumi po snegu, ali morda navzdol po peščenem klancu in se poizkusil zaustaviti, nato pa to ponovi z zimskimi.

Z letnimi gumami je tudi poraba _vedno_ nižja.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Scorpia je izjavil:

Dokazano je tudi, da zimska guma pripomore manjši porabi goriva, kot letne gume. Zato ker ustvarja manj trenja, torej sploh ni primerjave med njima. Če ima letna več trenja, bo tudi v dežju prej ustavila!
Zaviranje povzroča pri gumi lepenje in ne trenje. Trenje je samo v primeru da nimaš ABS in blokiraš kolesa.
Porabo pa določa kotalni upor, ki je spet nekaj drugega. Ti si pa vse to pomešal med sabo.
In pri meni ni razlike v porabi pri letnih/zimskih.

Bellzmet ::

*zbrisal

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poškodovana guma

Oddelek: Na cesti
223123 (2294) val46
»

Menjava pnevmatik po 15. 11. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12324042 (19735) Buggy
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16835950 (30847) m0LN4r
»

Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23844384 (38103) oemdzi
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13725317 (22683) krneki0001

Več podobnih tem