» »

Zamenjati ali ne zamenjati stare pnevmatike

Zamenjati ali ne zamenjati stare pnevmatike

1 2
3
»

Utk ::

Nekateri imate resno preveč časa, drugi, ki menjajo en mesec stare gume zaradi grdega profila, čeprav so po vseh testih v vrhu, pa preveč denarja.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: NoBody- ()

NoBody- ::

Sry za predlog za izbris, preko telefona bral temo in po ppmoti kliknil na predlagaj izbris

Lp

RejZoR ::

Utk je izjavil:

Nekateri imate resno preveč časa, drugi, ki menjajo en mesec stare gume zaradi grdega profila, čeprav so po vseh testih v vrhu, pa preveč denarja.


Še vedno pa so gume edina stvar, ki drži skoraj tono in pol težko napravo na cesti. Če si v dvomih je vložek v gume redko stran vržen denar. Gume in bremze so za moje pojme nekaj pri čemer nikoli ne smeš šparat. Ker folk na avte tlači vse živo samo da prihranijo tistih ušivih 20 EUR.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Utk ::

Če en mesec stare continentalke vržeš dol in daš gor dunlop nisi čisto nič ne šparal, ampak si zapravil denar čisto brez veze.

Lahko jih pa menjaš vsako leto. Lahko tudi dvakrat. Pa airbage tudi, nikoli ne veš, če res delajo. Še sprobaj jih kdaj navmes.
Dejte no ne pretiravat. NIHČE ti ne garantira, da so 2 evra dražje gume boljše, niti nove, kaj šele drugo leto, ali čez 2 leti. Lahko se situacija čisto obrne.

gruntfürmich ::

daj stare na bolho, pa povej kako dolgo bo trajalo da jih prodaš!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

GrimReaper ::

alexa-lol je izjavil:

Pri gumah in bremzah se ne špara.

Zdej si pa že tretji na tej strani, ki je omenil da se pri zavorah ne špara.
Ne vem kaj češ pri zavorah šparat, to ima itak vsak avto izpravne, sej zato pa so tehnični pregledi. Pri avtih, ki bi bil to lahko problem, je na vsako leto. Se pravi se lahko pelješ z neizpravnim avtom samo par mesecev pred tehničnim, ampak ne vem če je kdo je tako pogumen, da bi se toliko časa peljal z napol delujočimi zavorami.

drugi, ki menjajo en mesec stare gume zaradi grdega profila

Zdej si pa že težek s tem profilom. Menjal sem jih zaradi:
1. Prevelikega zvijanja v ovinkih. Conti PC5 niso športne gume, ampak gume za normalno vožnjo. Sam bi moral sicer vzet 225/45/17, ampak to preveč stane.
Te Dunlop Sport Maxx RT 205/55/16 imajo pa že tako trde bočnice, da se pelje že skoraj enako kot s 17".
Zaenkrat je treba sicer še pazit, ker pri močnejših zasukih volana hitro odnaša zadek, ampak mislim da po 100km pa samo gasa in bo šel avto kot po tračnicah.
Prej sem imel drugače odlične Turanza ER300 in zdej nisem imel pojma, da so šli z gumami zadnja leta toliko v ECO. Itak imaš že EcoContact, zdej je pa že Premium Contact ECO guma.

2. Izgleda. Pa gre se za estetiko bočnic (balonaste gume) in ne profila kot si že 10x napačno povedal. Čeprav moram rečt da je zdej tudi profil če gledaš avto od zadaj, nekaj lepši.
Da, tebi to ni pomembno, si že 10x povedal. Ampak mene je to tako matralo ta mesec, vsakič ko sem šel k avtu sem bil razočaran, tako da tega se je bilo treba rešit. Še zdej gledam vsak avto kakšno obliko bočnic ima.
Spet bi bila tukaj rešitev 225/45/17 gume in za povrh še nižanje in homologacija, ampak to stane precej denarja. Pa že pri prejšnjem Puntu sem se naučil, da se to ne splača, če nimaš dovolj konjenice pod pokrovom, ker slej kot prej zamenjaš avto zaradi tega razloga, in gre ves zapravljen denar za predelave v nič.

Pri 205/55/16 moraš pa danes zgleda gume res v živo videti. Poleg Conti PC5 so enako problematične še Goodyear EfficientGrip in OptiGrip. Čeprav čudno da zimske UltraGrip 8 so pa precej športnega izgleda.
Na prejšnjem avtu sem imel EfficientGrip 195/50/15, fotr ima sedaj 215/50/17, in oboje zgledajo ok, tudi zaščitni rob imajo.

Gum se bom pa pomoje hitro losal, verjetno že za 250€, tako da s centriranjem vred sigurno ne bom izgubil več kot 100€.

Zdej upam da končno zastopiš da obstajajo vozniki, ki rabijo športne gume, in taki kot si ti, ki gledajo samo na porabo in jim tudi ni mar če zgledajo kot baloni.
Zase pa vem da moram že 5 mesecev gledat balonaste 195/65/15, enako Conti, Goodyear UltraGrip recimo so ok, ampak imajo še vedno precej gume. Tako da ni šans da bom gledal balone še nadalnjih 7 mesecev.
Če bi imel dovolj denarja pa seveda za pozimi 225/45/17 in za poleti 225/40/18.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28777910 (48692) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38297822 (70235) gruntfürmich
»

letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15149338 (39137) theBill
»

Letne pnevmatike 215/50R17, katere ?

Oddelek: Na cesti
112411 (2138) YaN-cH
»

Kje dobiti solidne letne gume in seveda katere vzeti ? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11020871 (12787) Brane2

Več podobnih tem