Forum » Problemi človeštva » Zastonj javni prevoz
Zastonj javni prevoz
LovelyTruth ::
Bi to šlo pri nas?
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y...
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y...
Građani koji imaju prebivalište u Talinu, glavnom gradu Estonije, svake dve godine za javni prevoz moraju da izdvoje dva evra. Tim novcem kupuju tzv. zelenu karticu koja im služi za neograničen broj putovanja.
Kako je moguće da grad na ovaj način ne stvara gubitke već u budžet dobija čak 20 miliona evra godišnje?
Javni prevoz delimično se finansira od poreza građana koji imaju prebivalište u Talinu - njih 10.000 godišnje otkada je besplatan prevoz uveden.
Veći broj prijavljenih stanovnika - više novca u budžetu grada. To znači da se putem poreza budžet Talina uvećao za čak nekoliko miliona evra. Osim toga, prevoz je besplatan jedino za stanovnike Talina. Svi ostali plaćaju punu cenu karte od 2 evra po vožnji pa je to, uz porez, dodatni način zarade.
Dodatna pogodnost besplatnog javnog prevoza je i neposredna briga o očuvanju životne sredine. Otkada je ovaj model uveden, korišćenje usluge javnog prevoza povećalo se za 6 odsto, dok se korišćenje automobila smanjilo za 5 odsto.
Šimpanz ::
Nič ni zastonj. Prevoz plačujejo iz davkov, ki bi jih v nasprotnem primeru kako drugače porabili.
Smrekar1 ::
Ni zastonj, samo brezplačen je. No, še to ne, prebivalci mesta dobijo letno karto za drobiž.
Šlo bi karkoli, samo denar je treba zagotoviti. Po TOMIjevem članku sodeč je LPP predlani opravil skoraj 40 milijonov voženj, to pomeni, da bi rabil dodatno subvencijo v višini do 48 milijonov evrov, realno manj.
Še nekje 10% proračuna MOL bi morali dati za to in bi v Ljubljani šlo. Ali je to dobra rešitev je pa drugo.
Šlo bi karkoli, samo denar je treba zagotoviti. Po TOMIjevem članku sodeč je LPP predlani opravil skoraj 40 milijonov voženj, to pomeni, da bi rabil dodatno subvencijo v višini do 48 milijonov evrov, realno manj.
Še nekje 10% proračuna MOL bi morali dati za to in bi v Ljubljani šlo. Ali je to dobra rešitev je pa drugo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
LovelyTruth ::
Ena tam živi in ni glih zadovoljna...
U Talinu, i glasala PROTIV besplatnog javnog prevoza kad je bio mali referendum o tom pitanju. Zasto? Zato sto: 1. Sad se svi oni pijanci koji zive na ulici mogu vozati koliko hoce i prezimljavati u javnom prevozu, a ne bi mi smetalo ali smrdeeeeee toliko (na sve sto moze da izade iz ljudskog tijela) da moras da izades i busa jer ti postane muka. 2. Nista nije besplatno!!! Kako neko moze povjerovati da je nesto za sto treba placati masu ljudi i benzina, odrzavati, itd, besplatno, i da je jos i zaradilo novca? Osim sto sad gradani Talina vise ne placaju direktno vec im se sve to pokriva parama iz zdravsta i ko zna jos cega. A karta mjesecna za sve buseve, tramvaje i tolejbuse, je kostala 20 evra, odlicni transportni linkovi, i auto u Talinu i ne treba. Nije mi bilo tesko da platim.
Invictus ::
Tpo bo trajalo dokler jih kdo ne prijavi zaradi diskriminacije evropski komisiji.
Tako kot so Hrvate zaradi dovolilnc za ribolov...
http://enavtika.si/novice/3014-evropa-i...
Tako kot so Hrvate zaradi dovolilnc za ribolov...
http://enavtika.si/novice/3014-evropa-i...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Smrekar1 ::
Tpo bo trajalo dokler jih kdo ne prijavi zaradi diskriminacije evropski komisiji.
Tako kot so Hrvate zaradi dovolilnc za ribolov...
http://enavtika.si/novice/3014-evropa-i...
Ni rečeno, prebivalci Talinna sicer brezplačen prevoz plačajo prek davkov, s katerimi polnijo mestni proračun. Brezplačen javni prevoz je sicer soliden način kako povečati njegovo uporabo in tako poskrbeti za čistejše okolje. V Ljubljani to najbrž sploh ne bi bila slaba ideja, samo vprašanje je ali si mesto to lahko privošči.
OvCa77 ::
V Novi Gorici je mestni avtobus brezplačen
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
tikitoki ::
Super ideja, uporabo javnega prevoza bi bilo potrebno spodbujati in delati na znizevanju uporabe osebnih avtomobilov.
Kar se mene tice lahko to financirajo s pobiranjem dodatnih dajatev za voznike v Ljubljani.
Meni se zdi cisto fer, zastrupljas zrak v mestu, placaj al pa se vozi na manj sporen nacin.
Kar se mene tice lahko to financirajo s pobiranjem dodatnih dajatev za voznike v Ljubljani.
Meni se zdi cisto fer, zastrupljas zrak v mestu, placaj al pa se vozi na manj sporen nacin.
dice7 ::
V velenju je mestni avtobus brezplacen in vozi med tednom na vsake 30 minut
In se ga kar na veliko uporablja ceprav je majhno mesto
In se ga kar na veliko uporablja ceprav je majhno mesto
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dice7 ()
...:TOMI:... ::
Zakaj bi morali avtomobilisti subvencionirati javni prevoz? Zakaj potem javni prevozniki ne subvencionirajo kolesarjev? Saj jim trole tudi svinjajo zrak v mestu.
Tomi
...:TOMI:... ::
To ze. Do sedaj.
Ko bodo "vinjete" za vstop v mesto, bodo pa avtomobilisti subvencionirali javni prevoz.
Ko bodo "vinjete" za vstop v mesto, bodo pa avtomobilisti subvencionirali javni prevoz.
Tomi
solatko ::
..:TOMI:...- V Ljublajno se prav lepo pride z javnimi prevoznimi sredstvi - iz Zidanega mosta rabi vlak uro in četrt, pa je litijska cesta, vsako jutro zabasana. In vstop v London, recimo, nelondončane košta kar veliko, če hočejo z osebnim vozilom not. Če je vozilo polno, je ceneje. Če bi se vozili vsaj trije v vsakem vozilu, bi vas bilo samo še okoli 60k, toliko približno je vozil med počitnicami in vsi vemo, da je promet takrat znosen, med vikendi pa je vozil še manj.
150k avtomobilov, večinoma z enim človekom, povprečno pride v LJ vsako delovno jutro.
V LJ je mestni prevoz solidno organiziran, saj je 90 minut vožnje samo 1,20, včasih si moral za vsak prestop plačati žeton, še prej pa gotovino ali seveda mesečno karto.
150k avtomobilov, večinoma z enim človekom, povprečno pride v LJ vsako delovno jutro.
V LJ je mestni prevoz solidno organiziran, saj je 90 minut vožnje samo 1,20, včasih si moral za vsak prestop plačati žeton, še prej pa gotovino ali seveda mesečno karto.
Delo krepa človeka
...:TOMI:... ::
Mi nimamo velikih mest. Poleg tega, ocitno je javni prevoz hudo neucinkovit, ce se toliko ljudi vozi z avti. Oziroma je to idealno za tiste, ki si zelijo voznje z muzejskim vlakom vsak dan.
Tomi
tikitoki ::
...:TOMI:... je izjavil:
Zakaj bi morali avtomobilisti subvencionirati javni prevoz? Zakaj potem javni prevozniki ne subvencionirajo kolesarjev? Saj jim trole tudi svinjajo zrak v mestu.
Ker je voznja v mestu in ogrozanje zdravja vseh priviligeij in ne pravica. Ce si ga ne mores privosciit pac pojdi na javni prevoz.
jype ::
...:TOMI:...> Avtobus tudi onesnazuje moja pljuca, ko se vozim s kolesom.
Tisti, ki imajo na strehi metan, približno desetkrat manj, kot ga onesnažuje povprečno WV TDI osebno vozilo. Ker vsi ne morejo z bicikli, je to precej dober kompromis, sploh v povezavi z ločenimi pasovi za javni prevoz.
Tisti, ki imajo na strehi metan, približno desetkrat manj, kot ga onesnažuje povprečno WV TDI osebno vozilo. Ker vsi ne morejo z bicikli, je to precej dober kompromis, sploh v povezavi z ločenimi pasovi za javni prevoz.
Modri dirkač ::
..:TOMI:...- V Ljublajno se prav lepo pride z javnimi prevoznimi sredstvi - iz Zidanega mosta rabi vlak uro in četrt, pa je litijska cesta, vsako jutro zabasana. In vstop v London, recimo, nelondončane košta kar veliko, če hočejo z osebnim vozilom not. Če je vozilo polno, je ceneje. Če bi se vozili vsaj trije v vsakem vozilu, bi vas bilo samo še okoli 60k, toliko približno je vozil med počitnicami in vsi vemo, da je promet takrat znosen, med vikendi pa je vozil še manj.
150k avtomobilov, večinoma z enim človekom, povprečno pride v LJ vsako delovno jutro.
V LJ je mestni prevoz solidno organiziran, saj je 90 minut vožnje samo 1,20, včasih si moral za vsak prestop plačati žeton, še prej pa gotovino ali seveda mesečno karto.
Odvisno kako definiraš lepo.
Hitro zagotovo ne.
Everybody lies!
jype ::
...:TOMI:...> Avtobusov na plin je tako zelo malo, da ni omembe vredno.
Seveda je vredno omembe, pa še vedno več jih bo.
Seveda je vredno omembe, pa še vedno več jih bo.
Miki N ::
Eh zastonj javni prevoz v Ljubljani bo težka. Ja, vem, da gre vse iz iste vreče in da bi lahko MOL kar nekako plačal LPP iz proračuna. Ampak če kdo pozna bolj od blizu odnose v JHL (Javni holding mesta Ljubljana) ve, da je to fantastika. To bi bila leta pogajanj in nekih čudnih idej nakar bi se kar naenkrat pojavil nek zdaj še neznan finančni problem. Po mojem bi tudi LPP bil skoraj 100% proti, ker vse te ljudi tam zanima več neodvisnosti od MOL, ne manj.
Sploh pa ... zakaj? Tisti, ki resnično koristno uporablja prevoz ga ne moti da plača nekaj, če je cena ugodna in obstajajo praktične tarife in načini. Jaz mislim, da bi večina uporabnikov raje videla dodatne izboljšave za isto ceno, kot ukinitev plačila. Recimo po mojem bi večina ljudi pozdravila dodatne linije ali kakšne druge izboljšave. Sploh je javni prevoz znan, kot zelo neelastičen trg - spremembe cene imajo manj učinka na povpraševanje, kot bi bilo "logično".
In to pripelje do drugega razloga, zakaj zastonj prevoz v eni Ljubljani ne bi bil revolucija: veliko je v mestu ljudi z avtomobili, ki so izven področja, ki ga servisira LPP (in ostali) in ga tudi nikoli ne bo. Razni Park and Ride in ostale "integrirane" variante pa morajo biti prekleto dobri, da te ljudi potem dejansko ustaviš, da ne rinejo naprej enkrat, ko so že v avtu.
Sploh pa ... zakaj? Tisti, ki resnično koristno uporablja prevoz ga ne moti da plača nekaj, če je cena ugodna in obstajajo praktične tarife in načini. Jaz mislim, da bi večina uporabnikov raje videla dodatne izboljšave za isto ceno, kot ukinitev plačila. Recimo po mojem bi večina ljudi pozdravila dodatne linije ali kakšne druge izboljšave. Sploh je javni prevoz znan, kot zelo neelastičen trg - spremembe cene imajo manj učinka na povpraševanje, kot bi bilo "logično".
In to pripelje do drugega razloga, zakaj zastonj prevoz v eni Ljubljani ne bi bil revolucija: veliko je v mestu ljudi z avtomobili, ki so izven področja, ki ga servisira LPP (in ostali) in ga tudi nikoli ne bo. Razni Park and Ride in ostale "integrirane" variante pa morajo biti prekleto dobri, da te ljudi potem dejansko ustaviš, da ne rinejo naprej enkrat, ko so že v avtu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
tikitoki ::
Eh zastonj javni prevoz v Ljubljani bo težka. Ja, vem, da gre vse iz iste vreče in da bi lahko MOL kar nekako plačal LPP iz proračuna. Ampak če kdo pozna bolj od blizu odnose v JHL (Javni holding mesta Ljubljana) ve, da je to fantastika. To bi bila leta pogajanj in nekih čudnih idej nakar bi se kar naenkrat pojavil nek zdaj še neznan finančni problem. Po mojem bi tudi LPP bil skoraj 100% proti, ker vse te ljudi tam zanima več neodvisnosti od MOL, ne manj.
Sploh pa ... zakaj? Tisti, ki resnično koristno uporablja prevoz ga ne moti da plača nekaj, če je cena ugodna in obstajajo praktične tarife in načini. Jaz mislim, da bi večina uporabnikov raje videla dodatne izboljšave za isto ceno, kot ukinitev plačila. Recimo po mojem bi večina ljudi pozdravila dodatne linije ali kakšne druge izboljšave. Sploh je javni prevoz znan, kot zelo neelastičen trg - spremembe cene imajo manj učinka na povpraševanje, kot bi bilo "logično".
In to pripelje do drugega razloga, zakaj zastonj prevoz v eni Ljubljani ne bi bil revolucija: veliko je v mestu ljudi z avtomobili, ki so izven področja, ki ga servisira LPP (in ostali) in ga tudi nikoli ne bo. Razni Park and Ride in ostale "integrirane" variante pa morajo biti prekleto dobri, da te ljudi potem dejansko ustaviš, da ne rinejo naprej enkrat, ko so že v avtu.
Zato pa te neljubljancane, ki zelijo svinjati zrak, ki ga tukaj dihamo dodatno obdavcimo. Enostavno. Denar naj gre za subvencijo javnega prevoza, ki se ga lahko tako izboljsa.
S tem bo javni prevoz tudi dobil nove potnike in so njegova smiselnost in ucinkovistos povecala.
S takimi ukrepi kvecjemu zaostajamo za kaksnimi bolj razviti mesti in verjemi, da je samo vprasanje casa.
St235 ::
Tpo bo trajalo dokler jih kdo ne prijavi zaradi diskriminacije evropski komisiji.
Tako kot so Hrvate zaradi dovolilnc za ribolov...
http://enavtika.si/novice/3014-evropa-i...
mešaš hruške in jabolka. Eno so ukrepi na nivoju države, drugo pa na nivoju občine/mesta.
solatko ::
Pred leti je bil predlog, da se sredstva podjetij za prevoz na delo, spremeni v zastonj mesečno vozovnico, pa je bilo negativno sprejeto, tako s strani zaposlenih, kot firm, čeprav je pri malici, veliko firm zamenjalo denarno nadomestilo z zastonj malico v firmi.
Seveda ima vsak ukrep, ki posega v prejemke in zato na drugi strani nekaj nudi, veliko nasprotnikov, ki menijo, da jih prevoz v lastni režiji, satane manj, pa še vezani niso na točno določen način prevoza.
Zato je način prihoda v službo uedit tako, da bo večina imela željo uporabljat javni prevoz in to se počne po različnih mestih, v dogovoru z zaposlovalci na različne načine. Od ukinitve brezplačnih pp, do zaprtja velikih površin mesta za promet, vinjet,..... skratka, poleg onesnaževanja zraka, zastojev,.... je največji problem zagotoviti toliko prostora za postavljanje nepremičnin, kar bi se lahko uporabilo veliko bolj koristno.
Enostavno gre za vsklajeno akcijo - osebni promet ven iz mesta.
Seveda ima vsak ukrep, ki posega v prejemke in zato na drugi strani nekaj nudi, veliko nasprotnikov, ki menijo, da jih prevoz v lastni režiji, satane manj, pa še vezani niso na točno določen način prevoza.
Zato je način prihoda v službo uedit tako, da bo večina imela željo uporabljat javni prevoz in to se počne po različnih mestih, v dogovoru z zaposlovalci na različne načine. Od ukinitve brezplačnih pp, do zaprtja velikih površin mesta za promet, vinjet,..... skratka, poleg onesnaževanja zraka, zastojev,.... je največji problem zagotoviti toliko prostora za postavljanje nepremičnin, kar bi se lahko uporabilo veliko bolj koristno.
Enostavno gre za vsklajeno akcijo - osebni promet ven iz mesta.
Delo krepa človeka
Modri dirkač ::
Strošek prevoza na delo je potrebno ukinit, pika.
Lahko uredijo določene olajšave pri dohodnini, to je pa tudi vse...
Lahko uredijo določene olajšave pri dohodnini, to je pa tudi vse...
Everybody lies!
SeMiNeSanja ::
Res je, strošek prevoza na delo je čisto nategovanje delodajalcev.
Če bo delodajalcu v interesu privabiti/obdržati nekoga, ki se mora voziti iz bogvedi kere vukoje**ne, mu bo enostavno ponudil toliko višjo plačo. Ne pa da zakon predpiše, da je človeku treba izplačati XX€ mesečno, on se pa lepo vozi s štirimi kolegi in 3/4 denarja vtakne v žep kot 'priboljšek'.
Res da to prebivalce raznih vukoj**in postavlja v nekoliko depriviligiran položaj - ampak mogoče pa ravno s tem spodbujaš razvoj podeželja, s katerega vsi bežijo v mesta, kot da danes neko uspešno podjetje nikakor nebi moglo poslovati s podeželja?
V mestih pa uvesti vinjete. Domačini z 50% popusta, tujci s polno ceno - razlika pa za brezplačen javni prevoz, bicikle,....
Da bi se tudi tujci lahko izognili plačilu vinjete pa zagotoviti ustrezne park&drive kapacitete.
Če bo delodajalcu v interesu privabiti/obdržati nekoga, ki se mora voziti iz bogvedi kere vukoje**ne, mu bo enostavno ponudil toliko višjo plačo. Ne pa da zakon predpiše, da je človeku treba izplačati XX€ mesečno, on se pa lepo vozi s štirimi kolegi in 3/4 denarja vtakne v žep kot 'priboljšek'.
Res da to prebivalce raznih vukoj**in postavlja v nekoliko depriviligiran položaj - ampak mogoče pa ravno s tem spodbujaš razvoj podeželja, s katerega vsi bežijo v mesta, kot da danes neko uspešno podjetje nikakor nebi moglo poslovati s podeželja?
V mestih pa uvesti vinjete. Domačini z 50% popusta, tujci s polno ceno - razlika pa za brezplačen javni prevoz, bicikle,....
Da bi se tudi tujci lahko izognili plačilu vinjete pa zagotoviti ustrezne park&drive kapacitete.
Modri dirkač ::
Večji problem je, da se ljudje, sploh javni sektor, fiktivno selijo v Lendavo ali Bovec in potem kasirajo 1/3 plače zraven, kontrole pa itak ni nobene ...
Everybody lies!
St235 ::
Modri dirkač je izjavil:
Večji problem je, da se ljudje, sploh javni sektor, fiktivno selijo v Lendavo ali Bovec in potem kasirajo 1/3 plače zraven, kontrole pa itak ni nobene ...
V bistvu je precej večji problem, da delodajalci to podpirajo, ker na ta način neobdavčeno povečujejo plače. Nebroj primerov ko ima jo ljudje minimalca potem pa še 500€ potnih stroškov.
SeMiNeSanja ::
Modri dirkač je izjavil:
Večji problem je, da se ljudje, sploh javni sektor, fiktivno selijo v Lendavo ali Bovec in potem kasirajo 1/3 plače zraven, kontrole pa itak ni nobene ...
V bistvu je precej večji problem, da delodajalci to podpirajo, ker na ta način neobdavčeno povečujejo plače. Nebroj primerov ko ima jo ljudje minimalca potem pa še 500€ potnih stroškov.
Na koncu pa še na bolniško ne upajo iti, ker za tiste dneve ne bo 'prevoza na delo'. O pokojninski blagajni pa itak ne razmišljajo....
...:TOMI:... ::
Pa zakaj bi morali nemescani placevat vinjete za dostop do mesta? Potem pa tudi mescani placajte za dostop do morja poleti. En sam tranzit gre mimo mene in nimam nic od tega, kot samo umazan zrak in hrup, ter gneco. Placat, takoj, prekleti mescani, ki hodite na dopust. Aja, ne bi? Kako to?
Kot lahko meni vsi po spisku govorijo, naj se preselim, ce me kaj moti, se tudi vi preselite, ce vas kaj moti.
V bolnicah pa 90%+ osebja iz drugih krajev, ni iz mesta, kjer dela. Kar nabijte jim vinjete, ja, pametnjakovici.
Kot lahko meni vsi po spisku govorijo, naj se preselim, ce me kaj moti, se tudi vi preselite, ce vas kaj moti.
V bolnicah pa 90%+ osebja iz drugih krajev, ni iz mesta, kjer dela. Kar nabijte jim vinjete, ja, pametnjakovici.
Tomi
noraguta ::
Pred leti je bil predlog, da se sredstva podjetij za prevoz na delo, spremeni v zastonj mesečno vozovnico, pa je bilo negativno sprejeto, tako s strani zaposlenih, kot firm, čeprav je pri malici, veliko firm zamenjalo denarno nadomestilo z zastonj malico v firmi.
Ne morš dat namest malice jabolko. Iz letališke do centra je polure z busom pa raje več. Tako nesposobnega potniškega prometa kot je v lj nisem videl v nobenem primerljivem mestu.
Sicer pa v samem jedru mesta kampira samo še brezposelna jauna uprava in subvencioniran študentaraj.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
Modri dirkač ::
Pred leti je bil predlog, da se sredstva podjetij za prevoz na delo, spremeni v zastonj mesečno vozovnico, pa je bilo negativno sprejeto, tako s strani zaposlenih, kot firm, čeprav je pri malici, veliko firm zamenjalo denarno nadomestilo z zastonj malico v firmi.
Ne morš dat namest malice jabolko. Iz letališke do centra je polure z busom pa raje več. Tako nesposobnega potniškega prometa kot je v lj nisem videl v nobenem primerljivem mestu.
Sicer pa v samem jedru mesta kampira samo še brezposelna jauna uprava in subvencioniran študentaraj.
To preprosto ni res!
LPP ne leti po zraku in če se od letališke do centra in nazaj gužva miljon avtov v katerem je samo pol osebe (druga polovica drka telefon) enostavno ne gre hitreje.
Everybody lies!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Modri dirkač ()
noraguta ::
Kaj ni res? Letališka štacjon pol ure? Pa lj kamnik z vlakom 3/4 ure? + čakanje na vlak pa si na uri in pol.
Tako pač je.
Najbolj nesposoben potniški promet v regiji.
Tako pač je.
Najbolj nesposoben potniški promet v regiji.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
tikitoki ::
...:TOMI:... je izjavil:
Pa zakaj bi morali nemescani placevat vinjete za dostop do mesta? Potem pa tudi mescani placajte za dostop do morja poleti. En sam tranzit gre mimo mene in nimam nic od tega, kot samo umazan zrak in hrup, ter gneco. Placat, takoj, prekleti mescani, ki hodite na dopust. Aja, ne bi? Kako to?
Kot lahko meni vsi po spisku govorijo, naj se preselim, ce me kaj moti, se tudi vi preselite, ce vas kaj moti.
V bolnicah pa 90%+ osebja iz drugih krajev, ni iz mesta, kjer dela. Kar nabijte jim vinjete, ja, pametnjakovici.
Sej placujejo vinjeto ;).
noraguta ::
...:TOMI:... je izjavil:
Pa zakaj bi morali nemescani placevat vinjete za dostop do mesta? Potem pa tudi mescani placajte za dostop do morja poleti. En sam tranzit gre mimo mene in nimam nic od tega, kot samo umazan zrak in hrup, ter gneco. Placat, takoj, prekleti mescani, ki hodite na dopust. Aja, ne bi? Kako to?
Kot lahko meni vsi po spisku govorijo, naj se preselim, ce me kaj moti, se tudi vi preselite, ce vas kaj moti.
V bolnicah pa 90%+ osebja iz drugih krajev, ni iz mesta, kjer dela. Kar nabijte jim vinjete, ja, pametnjakovici.
Pa da bi se bolnice prestavile k obvoznici in naredil spodoben kampus tega tudi nočejo. Najbolje bi bilo parkirat na vrhniki in se potem z socio trolo tri ure pajzlat po mestu.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
SeMiNeSanja ::
Pozabljate, da bi tudi javno prevoz tekel 10x bolj gladko, če bi avtomobile pregnali iz mesta!
xmetallic ::
...:TOMI:... je izjavil:
Mi nimamo velikih mest. Poleg tega, ocitno je javni prevoz hudo neucinkovit, ce se toliko ljudi vozi z avti. Oziroma je to idealno za tiste, ki si zelijo voznje z muzejskim vlakom vsak dan.
Javni prevoz v LJ je zelo učinkovit. Neučinkovitega ga naredi milijon avtov zaradi katerih avtobusi obstanejo v prometu in vožnja namesto 12 minut traja 45 minut. Podpiram idejo da se vstop z avtom v LJ prepove oziroma se uvede plačilo. Al pa naj se na vseh dvopasovnicah en pas nameni izključno avtobusom ti. rumeni pas. Ko bo avtobus lahko nemoteno peljal čez mesto bo tudi potnikov več.
Vožnja z LPP-jevim busom ponoči je zakon. Avtobus "leti" brez zastojev. Rešitev vidim v prej omenjenih rumenih pasovih. Pa naj se tisti ki želijo z avti v mesto zajebavajo na enopasovnicah, ker se jim bo čas potovanja podvojil. Če zrihtajo rumene pasove po LJ pustim avto doma in uporabljam sam še bus.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
tikitoki ::
...:TOMI:... je izjavil:
Mi nimamo velikih mest. Poleg tega, ocitno je javni prevoz hudo neucinkovit, ce se toliko ljudi vozi z avti. Oziroma je to idealno za tiste, ki si zelijo voznje z muzejskim vlakom vsak dan.
Javni prevoz v LJ je zelo učinkovit. Neučinkovitega ga naredi milijon avtov zaradi katerih avtobusi obstanejo v prometu in vožnja namesto 12 minut traja 45 minut. Podpiram idejo da se vstop z avtom v LJ prepove oziroma se uvede plačilo. Al pa naj se na vseh dvopasovnicah en pas nameni izključno avtobusom ti. rumeni pas. Ko bo avtobus lahko nemoteno peljal čez mesto bo tudi potnikov več.
Vožnja z LPP-jevim busom ponoči je zakon. Avtobus "leti" brez zastojev. Rešitev vidim v prej omenjenih rumenih pasovih. Pa naj se tisti ki želijo z avti v mesto zajebavajo na enopasovnicah, ker se jim bo čas potovanja podvojil. Če zrihtajo rumene pasove po LJ pustim avto doma in uporabljam sam še bus.
Vecje stevilo potnikov bi tudi pomenilo vec avtobusov in skrajsalo cakanje na postajah.
...:TOMI:... ::
Tiktoki, ja za voznjo po AC, ne za onesnazenje. Se vedno je stara cesta zabita, ko pride kolapsa na AC.
Ocitno je, da ni promet kriv v Lj. Krivi so ljudje v mestu. Ce ne bilo vse tako zelo koncentrirano, bi bilo mnogo bolje. Torej, podret pol mesta, narediti siroke ceste in mesto razsiriti. Nisem jaz kriv, ce imamo v centru mesta zadeve kot je gospodarsko razstavisce. Aja, v preteklosti je bilo to obrobje mesta!!! Malo se zamislite, kaj ste naredili iz mesta, dragi mescani in nato bi ta sfaliran razvoj radi vrgli na pleca migrantom, ki hodijo k vam delat, ker sami itak ne bi zmogli niti znali niti nocete. Vi samo hocete imeti 24/7 odprte trgovine, buse, dohtarje ipd. Ljudje pa niso mescani v vseh teh primerih.
Ocitno je, da ni promet kriv v Lj. Krivi so ljudje v mestu. Ce ne bilo vse tako zelo koncentrirano, bi bilo mnogo bolje. Torej, podret pol mesta, narediti siroke ceste in mesto razsiriti. Nisem jaz kriv, ce imamo v centru mesta zadeve kot je gospodarsko razstavisce. Aja, v preteklosti je bilo to obrobje mesta!!! Malo se zamislite, kaj ste naredili iz mesta, dragi mescani in nato bi ta sfaliran razvoj radi vrgli na pleca migrantom, ki hodijo k vam delat, ker sami itak ne bi zmogli niti znali niti nocete. Vi samo hocete imeti 24/7 odprte trgovine, buse, dohtarje ipd. Ljudje pa niso mescani v vseh teh primerih.
Tomi
solatko ::
...:TOMI:... - Seveda ste vsi vozači pripravljeni dat vsako leto nekaj 100€, da vam bomo željene nepremičnine, premaknili na vam, najbolj dostopno mesto.
Do vseh teh nepremičnin, vodijo linije LPP, samo odveč vam je parkirat ob obvoznici in se poslužit p+r ali pa železnice.
Seveda je preselitev UKC, raztavišča,........ po želji iz mesta, sila preprosta in poceni zadeva, saj imajo v Izoli tudi bolnico na hribu.
Do vseh teh nepremičnin, vodijo linije LPP, samo odveč vam je parkirat ob obvoznici in se poslužit p+r ali pa železnice.
Seveda je preselitev UKC, raztavišča,........ po želji iz mesta, sila preprosta in poceni zadeva, saj imajo v Izoli tudi bolnico na hribu.
Delo krepa človeka
noraguta ::
Seveda je preselitev UKC, raztavišča,........ po želji iz mesta, sila preprosta in poceni zadeva, saj imajo v Izoli tudi bolnico na hribu.
To je bilo celo predvideno, pa so sodobni urbanisti zjebali prostorske plane.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
solatko ::
noraguta - Ko je bil predviden prostor za UKC je bila v bližini vojaška bolnica in potem do Most bolj malo gosto naseljenih območij. Seveda niso računali s širitvijo mesta (verjetno v nepozidan prostor, primeren za gradnjo), ravno tako niso pred 50-imi leti, predvideval, da bo vsako jutro v Ljubljano prihrumelo 150k osebnih avtomobilov, da bi zagotovili dovolj pp. Celo veliki bloki, zgrajeni med 1950 do 1980 so večinoma brez lastnih parkirnih prostorov ali za dva-tri vozila.
Danes načrtovati, kaj bo čez 50 let, je pri nepoznavanju migracijskih tokov, nemogoče in vedno bojo v prihodnosti taki ali drugačni problemi.
Danes se pri vsakem novo zgrajenem objektu, uredi tudi določeno število garaž ali pp, ni pa ploščadi za helikopterje, ni hangarjev za fotonske rakete, ni polnilnih postaj in pp za električna vozila,.........
Skratka, arhitekti in projektanti, bi morali biti vsaj na nivoju Julius Verne-a ali imeti časovni stroj, da bi šli pred gradnjo, pogledat 50 let naprej.
Danes načrtovati, kaj bo čez 50 let, je pri nepoznavanju migracijskih tokov, nemogoče in vedno bojo v prihodnosti taki ali drugačni problemi.
Danes se pri vsakem novo zgrajenem objektu, uredi tudi določeno število garaž ali pp, ni pa ploščadi za helikopterje, ni hangarjev za fotonske rakete, ni polnilnih postaj in pp za električna vozila,.........
Skratka, arhitekti in projektanti, bi morali biti vsaj na nivoju Julius Verne-a ali imeti časovni stroj, da bi šli pred gradnjo, pogledat 50 let naprej.
Delo krepa človeka
otago ::
@solatko
Ampak a niso npr. Fuzine primer dobrega nacrtovanja. Veliko parkirnih mest. Zelene povrsine. Prostorni hodniki in skupni prostori. Kjer se bi dalo stvari nadgradit. Se pravi, se je dalo.
Ampak a niso npr. Fuzine primer dobrega nacrtovanja. Veliko parkirnih mest. Zelene povrsine. Prostorni hodniki in skupni prostori. Kjer se bi dalo stvari nadgradit. Se pravi, se je dalo.
solatko ::
Fužine imajo premalo pp, so pa se nekako organizirali, da parkirajo tudi tam, kjer z ureditvijo okolice ni bilo predvideno, jih je pa več, kot pri gradnjah 60-ta leta.
Delo krepa človeka
noraguta ::
Fužine imajo premalo pp, so pa se nekako organizirali, da parkirajo tudi tam, kjer z ureditvijo okolice ni bilo predvideno, jih je pa več, kot pri gradnjah 60-ta leta.
Pri bolnicah se pa prkitne hiše spalčajo.
Pa ni problem v plačilu parkinine.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: pickle_rick ()
The Player ::
Moram priznati, da kolikor včasih nisem maral javnega prevoza in so se medtem že vsi bahali s "svojimi" avti, medtem, ko sam še zmeraj uporabljam javni prevoz, je (kar) super. Še posebej sedaj ko ima LJ "bicikelj".
Praktično ni potrebe po osebnem avtu, saj te avtobus (skoraj) povsod po LJ priprelje in to relativno poceni, če si študent ali pa ti delodajalec plača mesečno karto s katero se voziš lahko neomejeno.
seveda pustimo tehnikalije, ki ti jih ponuja osebni prevoz, kot popolna svoboda in pritljažni prostor, ki ti ga ne bo ponujal nobeden javni prevoz, kar je tudi največja hiba, zlasti ponoči. Iz vidika transporta iz točke A v B pa je javni prevoz čisto OK. Še posebej, če si v centru ali blizu centra z veliko količino linij + postajami za kolo.
Do centra LJ potrebujem ca 30 minut, čisto odvisno od prometa, sedaj ko je zaloška prenovljena, imam občutek, da je promet celo še bolj tekoč. Enkrat mi je začuda ratalo priti v center z busom celo v 15 mniutah. Žal za vikende avtobusi peljejo bolj počasi, ker si ga vzamejo na izi, tako, da je čas prevoza enak, čeprav je pol manj prometa.
Veliko se da rešiti tudi z lastno organizacijo. Na telefon si shraniš sporede avtobusov in tako si prihraniš minute čakanja.
Po ta novem imajo študentje tudi prevoz z vlakom do centra LJ z mesečno. Ne vem pa kako je za ostale imetnike urbane.
Praktično ni potrebe po osebnem avtu, saj te avtobus (skoraj) povsod po LJ priprelje in to relativno poceni, če si študent ali pa ti delodajalec plača mesečno karto s katero se voziš lahko neomejeno.
seveda pustimo tehnikalije, ki ti jih ponuja osebni prevoz, kot popolna svoboda in pritljažni prostor, ki ti ga ne bo ponujal nobeden javni prevoz, kar je tudi največja hiba, zlasti ponoči. Iz vidika transporta iz točke A v B pa je javni prevoz čisto OK. Še posebej, če si v centru ali blizu centra z veliko količino linij + postajami za kolo.
Do centra LJ potrebujem ca 30 minut, čisto odvisno od prometa, sedaj ko je zaloška prenovljena, imam občutek, da je promet celo še bolj tekoč. Enkrat mi je začuda ratalo priti v center z busom celo v 15 mniutah. Žal za vikende avtobusi peljejo bolj počasi, ker si ga vzamejo na izi, tako, da je čas prevoza enak, čeprav je pol manj prometa.
Veliko se da rešiti tudi z lastno organizacijo. Na telefon si shraniš sporede avtobusov in tako si prihraniš minute čakanja.
Po ta novem imajo študentje tudi prevoz z vlakom do centra LJ z mesečno. Ne vem pa kako je za ostale imetnike urbane.
bluefish ::
The Player je izjavil:
Na telefon si shraniš sporede avtobusov in tako si prihraniš minute čakanja.Še to ni potrebno, ker sporedi tekom prometnih konic niso najbolj točni. Lahko kar uporabiš live podatke, ki so tudi sicer prikazani na postajališčih: http://bus.lpp.si/
Pa nek app tudi menda obstaja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30866 (20952) | jb_j |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 128095 (101300) | Pika na i |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80857 (70266) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32858 (27259) | BigWhale |
» | rekordne cene bencina...vsak v svojem avtu (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11140 (9644) | Pithlit |