» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
43 / 64
»»

easyrider3 ::

Sparkxl je izjavil:

Prvi del tvojega posta nekak ne gre skupaj z drugim, se ti ne zdi?
Ti vse predvidevaš, v naslednjem stavku pa ugotoviš da ne moreš vsega predvidevat.


Predvidevam kar se dogaja tisti trenutek okoli mene v prometu. Ne morem pa za sigurno predvidevat da mi lahko iz vsakega vogala nekdo skoči pred avto. Sem v zivljenju ze velikokrat predvideval kaj se lahko zgodi tisti trenutek in se potem tudi je.

knesz ::

Sparkxl je izjavil:

B34ST je izjavil:

Saj jaz vozim tako da predvidevam kje bodo problemi


So že razmišljal o karieri kot šlogarca?

Je predvidel, da bi bila ta kariera neuspešna, zato se za to ni odločil :D

m0LN4r ::

Sem se peljal pri 0 stopinj, rahel dez, skor sneg, pa z letnimi 235mm se vedno vec oprijema, kot z 185mm zimskimi na drugem vozu.

Ce ni dobesedno 3-4cm snega na cesti je verjetno sirina dosti bolj pomembna od tega al je zimska al letna.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

energetik ::

Ti kar komu drugemu prodajaj take zgodbice. Ali pa si zamolčal, da so bile letne nove premium, zimske pa 10 let stare Nankang.

MrStein ::

Da so zimske gume na mokrem bolj slabe, ni neka skrivnost.

Sploh določene znamke.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

energetik ::

A dejdej. Že objavljeno v tej temi. Sploh je zanimivo, kaj pravi tam okoli 3:00.

Zgodovina sprememb…

aborko ::

In ta test je za popolnoma nove gume, verjetno 2-3 sezone stare, ko letne še dodatno otrdijo, je verjetno razlika še večja... Za te naše zime in za do 10k km bi jst kar celoletne vozil, najbolj predvidljivo obnašanje v vseh vrstah razmer.

energetik ::

Za tiste, ki jim ni nujno iti ven ravno v najbolj globokem snegu in ne hodijo na smučarijo, morda res. Michelin Cross Climate so odlične, razen za resen sneg.

m0LN4r ::

Oboje so pirelli in sicer 235mm Prirelli P-Zero letne, 185mm Pirelli WT Cinturato eno zimo vozene. V kroznem sem z 235mm letnimi prevozil cisto normalno kot sicer pri 185mm zimskih pa sem moral it ca 10 kmh manj, ker so ze mal drsele.

235mm x 4 je 960 mm povrsine 185x4 pa 740mm. Torej vec kot teoreticno za eno gumo manj sticne povrsine.
Govorim o zimi brez snega.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Vuli ::

trda in stara guma...v krožnem sem tudi jaz drsel z 5-6 let starimi, zimskami Nokian gumami.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Dag ::

energetik je izjavil:

Michelin Cross Climate so odlične, razen za resen sneg.

Tule bi dodal, da so na zvoženem snegu res precej dobre (ob upoštevanju, da gre za celoletne gume), medtem ko se na sveže zapadlem snegu slabo odrežejo. Tam po mojih izkušnjah že pri 3 cm svežega snega slabo držijo smer in imajo zelo dolgo zavorno pot, kar je lahko kar problematično za voznika, ki ni vajen vožnje v zimskih razmerah. Sam sem z njimi sicer prišel še povsod, kamor sem bil namenjen (tudi v sneženju čez avstrijske in švicarske Alpe), ne bi si pa želel, da mi nasproti po klancu navzdol pride s temi gumami nekdo, ki je prepričan, da se z njimi vozi enako kot s 'pravimi' zimskimi gumami.

B34ST ::

MrStein je izjavil:

Da so zimske gume na mokrem bolj slabe, ni neka skrivnost.

Sploh določene znamke.

Jaz nimam takih izkušenj. Zdaj imam četrto sezono Sava HP2, ki je pregovorna slaba na mokrem, čeprav jaz tega ne opazim, pa vozim nadpovprečno hitro, pa je precej boljša od letnih enako starih Michelin. Dejansko lahko voziš enako hitro v ovinke kot prvo sezono, z Michelin je bilo treba konec četrte sezone po mokrem že malo počasneje v ovinke. Tako da Sava HP2 bom še naprej kupoval, nisem opazil da bi bile slabše od Conti, pa sem imel že 830 in 850.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

B34ST ::

Sparkxl je izjavil:

B34ST je izjavil:

Saj jaz vozim tako da predvidevam kje bodo problemi


So že razmišljal o karieri kot šlogarca?

Dobro, kolikor se pač da. Enako ko rečem policaju, ki je vozil za mano, da sem predvideval da bo iz ovinka prišel avtobus, ker je res prišel in se je posmejal, čeprav sem imel noter povsem normalnih 50 namesto običajnih 40. Ja, kaj pa naj bi predvideval, da bo prišel skiro?
Kakorkoli, gume sem že ugotovil da so še dobre v vseh vremenskih pogojih, za sneg imajo pa itak še vsaj 6 mm profila.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

perci ::

A Nexen zimske gume so OK? Neki berem, da naj bi bila problematična stranska stabilnost.

feryz ::

Preveč bereš. Stranska stabilnost je problem, če kolesni sklop ogrevaš konstantno na 80 in več stopinj.
Kolikokrat si ga že? Blokado ali okvaro bremz zanemari.

Ciklamen ::

Fantje, kje nakupujete gume? Greste kar direkt do prodajalcev, ali nakupujete na spletu? Če da na spletu, kje?
- End of the Post ->

stara mama ::

gumax.si

perci ::

feryz je izjavil:

Preveč bereš. Stranska stabilnost je problem, če kolesni sklop ogrevaš konstantno na 80 in več stopinj.
Kolikokrat si ga že? Blokado ali okvaro bremz zanemari.

Lej, iskreno nimam pojma. Ne vozim agresivno, imam pa trdo podvozje, vozim nizkopresečne pnevmatike (215-50-17) in imam rad dobro lego v ovinkih. Ne bi rad, da mi gume poslabšujejo lego.

Sicer pa nimam nekega vpogleda v Nexen, eni pravijo da so kul, drugi jokajo, da je treba nujno kupiti najdražje conti itd.

Nimam problema dati več za gume, če za to nekaj dobim. Ne bi pa rad denarja metal stran.

stara mama ::

Gumijaste bočnice so res problem, ni pa nujno da samo pri Nexen. Ne poznam Nexen, te pa razumem ja.
Če hočeš bit ziher, kupiš z oznako XL (večja nosilnost zaradi trših bočnic)

Zgodovina sprememb…

energetik ::

perci je izjavil:



Sicer pa nimam nekega vpogleda v Nexen, eni pravijo da so kul, drugi jokajo, da je treba nujno kupiti najdražje conti itd.

Nimam problema dati več za gume, če za to nekaj dobim. Ne bi pa rad denarja metal stran.
Kot sem že napisal, sem letos nabavil Nexen WH2. Sicer bolj v balonasti dimenziji. Na žalost sem jih imel možnost dobro preizkusili le na suhem, ko bom imel možnost še na mokrem in snegu, napišem. Zaenkrat sem zelo zadovoljen, glede na to da stanejo nekje 60% cene Continentalk.

Utk ::

feryz je izjavil:

Preveč bereš. Stranska stabilnost je problem, če kolesni sklop ogrevaš konstantno na 80 in več stopinj.
Kolikokrat si ga že? Blokado ali okvaro bremz zanemari.

Pa ja nisi dal nexen na zafiro?

feryz ::

Nope, sociala še laufa, zato sem si privoščil Continental. Nisem še menjal, ker želim letne znucati do kraja. Seveda mi ne bo uspelo, ker ni dovolj časa, ampak ok.

Sem pa včeraj naredil kakih 800 kilometrov aquaplaninnga po Evropi. Res samo za ljudi z dobrimi živci. Ko s 150 ali 160 km/h zaplavaš. In to ne enkrat, ampak enkrat na 5 minut. Hvala k..., da je vsaj voda na avtocestah predvidljiva zadeva, pa točno veš, kdaj moraš volan zagrabiti tako, da členki pobelijo. In našpičiti živce. Te pa vseeno včasih preseneti, takrat te pa skoraj infarkt zadane.

perci ::

Aquaplannigu se večinoma izogneš tako, da zmanjšaš hitrost. To, kar opisuješ (aquaplanning na pet minut), je posledica neodgovorne vožnje.

MH0 ::

B34ST je izjavil:

MrStein je izjavil:

Da so zimske gume na mokrem bolj slabe, ni neka skrivnost.

Sploh določene znamke.

Jaz nimam takih izkušenj. Zdaj imam četrto sezono Sava HP2, ki je pregovorna slaba na mokrem, čeprav jaz tega ne opazim, pa vozim nadpovprečno hitro, pa je precej boljša od letnih enako starih Michelin. Dejansko lahko voziš enako hitro v ovinke kot prvo sezono, z Michelin je bilo treba konec četrte sezone po mokrem že malo počasneje v ovinke. Tako da Sava HP2 bom še naprej kupoval, nisem opazil da bi bile slabše od Conti, pa sem imel že 830 in 850.

Od kod ti ideja, da so pregovorno slabe?
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/t...

stara mama ::

Edini test gum ki bi ga kadarkoli hotel videt je, da se vse znamke testira po treh, štirih letih, katera se bo najboljše obnesla na mokrem in katera bo najmanj otrdela.
Tako gumo bi potem kupil, vse drugo je dosti manj pomembno.

feryz ::

perci je izjavil:

Aquaplannigu se večinoma izogneš tako, da zmanjšaš hitrost. To, kar opisuješ (aquaplanning na pet minut), je posledica neodgovorne vožnje.
To je posledica vožnje, neodgovorna je zgolj v tvojih očeh. In tudi posledica samo še štiri milimetrskega profila. Zato pa se te gume poslavljajo za vedno.

Btw, gume so stare točno pol leta. Načeloma so za suho vožnjo še boljše, ker je večja stična površina, kao. Plus, boljše naj bi bilo, ker guma manj "plava" zaradi manj praznega prostora med profili.
Ampak vseeno niso več take, kot so bile nove. Avto se obnaša občutno slabše, kot se je z novimi. Tako da obrabljenost gum ni blagodejna za boljši oprijem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

easyrider3 ::

Sigurno še guma tudi drugače obnaša na vsakem drugem avtu(težišče, teža avta...) in testirajo pa vse gume z istim in potem pa vedi kako bo na tvojem se obneslo.

perci ::

feryz je izjavil:

perci je izjavil:

Aquaplannigu se večinoma izogneš tako, da zmanjšaš hitrost. To, kar opisuješ (aquaplanning na pet minut), je posledica neodgovorne vožnje.
To je posledica vožnje, neodgovorna je zgolj v tvojih očeh. In tudi posledica samo še štiri milimetrskega profila. Zato pa se te gume poslavljajo za vedno.

Btw, gume so stare točno pol leta. Načeloma so za suho vožnjo še boljše, ker je večja stična površina, kao. Plus, boljše naj bi bilo, ker guma manj "plava" zaradi manj praznega prostora med profili.
Ampak vseeno niso več take, kot so bile nove. Avto se obnaša občutno slabše, kot se je z novimi. Tako da obrabljenost gum ni blagodejna za boljši oprijem.

Aquaplanningu na pet minut pri 160 km/h na uro, se ne da reči drugače kot neodgovorna vožnja. Pelji 130 pa bo.

easyrider3 ::

perci je izjavil:

feryz je izjavil:

perci je izjavil:

Aquaplannigu se večinoma izogneš tako, da zmanjšaš hitrost. To, kar opisuješ (aquaplanning na pet minut), je posledica neodgovorne vožnje.
To je posledica vožnje, neodgovorna je zgolj v tvojih očeh. In tudi posledica samo še štiri milimetrskega profila. Zato pa se te gume poslavljajo za vedno.

Btw, gume so stare točno pol leta. Načeloma so za suho vožnjo še boljše, ker je večja stična površina, kao. Plus, boljše naj bi bilo, ker guma manj "plava" zaradi manj praznega prostora med profili.
Ampak vseeno niso več take, kot so bile nove. Avto se obnaša občutno slabše, kot se je z novimi. Tako da obrabljenost gum ni blagodejna za boljši oprijem.

Aquaplanningu na pet minut pri 160 km/h na uro, se ne da reči drugače kot neodgovorna vožnja. Pelji 130 pa bo.


Ali še kaj manj kot 130 če je mokra cesta

mancini ::

Če je treba se pelješ 50, saj vsi vemo kako je v res hudih nalivih, ko je ogromno vode.
Če izgubljaš stik s podlago, pomeni da si prehiter, ker gume ne zmorejo izpodriniti toliko vode

perci ::

In pri 160 km/h ti tudi 20mm profila ne pomaga, če zapelješ v lužo.

easyrider3 ::

Saj ne rečem ampak moraš parkrat kaj doživet pa lahko potem drugače na vse skupaj gledaš. Jaz sem se z Zastavo 101 peljal po cesti rezervirani za motorna vozila ko je deževalo ko hudič in je ponekod kar voda stala tako je padalo. Peljal sem kakih dobrih 100 Km/h in kar naenkrat sem občutil in zaslišal kot da mi je vrglo ven iz brzine ampak ni ker takrat sem še na gas tiščal pa je avto normalno peljal naprej. Se pravi da so se mi pogonska kolesa v prazno zavrtela in mi je nabilo obrate zgledalo je kot da nimam v prestavi,kot da bi mi vrgle ven iz menjalnika ampak ni. Drugi primer je bil ko sem z Hyundai Accent se pripeljal po mokri cesti v desni 100%-110% zavoj in mi je pri hitrosti kakih 70-80 Km/h avto obrnilo da sem z bokom zletel s ceste v hrib. Gume so bile sigurno zanič saj sem takrat komaj avto kupil in take so ostale gor normalno da sem šel takoj zatem nabavit nove gume ampak še vedno od takrat tistega dogodka imam neki respekt z vožnjo po mokri cesti pa bo to skoraj že 20 let nazaj. Največji problemi pa so takrat ko po pol meseca ali več ni bilo dežja in potem ko pade je sigurno cesta kar spolzka ponekod sploh orenk to je odvisno od asfalta.
Lahko povem še to,da moj brat vozi zelo počasi avto celo prepočasi pa se mu je enkrat zgodilo,da mu je avto Renault Scenic,zadek avtomobila zasukalo in je udaril v drevo.Ni mu bilo jasno kako možno da se mu je to zgodilo celo z mojo ženo sta se peljala iz trgovine in obema ni bilo jasno res pa je to da je cesta bila mokra in da je vozil Sava M+S stare že 4 leta ali več in to vozne celo leto,ves čas od kar jih je kupil.

m0LN4r ::

Mokra cesta mene naceloma na poznani cesti ne moti, kjer vem kaksen je asfalt. Sem pa ze videl asfalt kvalitete, ki je bil ze, ce je bil le malo vlazen, kot drsalisce.
Predvsem tm kjer je mehka zmes asfalta in se po znjem vozijo tovornjaki ze leta in leta je gladek kot parket. Na madzarskem je tega ogrooomno.
Guma tudi ni vse. Celo pa zdaj jeseni, ko imas na cesti kombinacijo gnilega listja in vlage.

PS: Se mi pa se res nikoli ni zgodilo, da bi mi rit odneslo, razen ce sprovociram zadevo. Niti ko sem na AC v svezem snegu zaviral boljkone na polno v Avstriji in prakticno drsel in zaviral.
Sem pa na dostavi v Cantanteju pred leti ogromno ovinkov prevozil z rocno, Clio 2, zimske gume a skoraj brez profila xD Ulica pariske komune - Titova, kot v Tokio driftu.

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Dag ::

Pri aquaplaningu ima veliko vlogo tudi širina gume, teža vozila in razporeditev teže (spredaj/zadaj).

Djole ::

Zdravo, ima kdo izkusnje s sailun gumami, kako se kaj obnesejo? 185-60-15 dimenzije. Lp

feryz ::

easyrider3 je izjavil:

Ali še kaj manj kot 130 če je mokra cesta
Ne moreš se 1000 km voziti 130 ali manj, kaj vam je? Da se dva dni vozim domov?

Sicer pa sem danes namontiral zimske. Avto se drži kot treba. Res pa je, da malo bolj plavajo. Se jih je treba navaditi. Aquaplanninga pa ne bo, mesec ali dva. Potem pa čedalje bolj.

Sailun gume ne bi dal gor, pa če mi jo v glavo vržeš. Daj evro več in si kupi gumo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

msms ::

Djole tu si izberi dobro gumo.

Djole ::

msms je izjavil:

Djole tu si izberi dobro gumo.



Iz katerega leta pa je ta test, lanski je imel malo drugacne rezultate :) sprasujem za sailun ker mi jih je danes vulkanizer priporocil
 2019 185-65-15

2019 185-65-15

Siddh ::

Priporočil t jih je ker jih proda za enako ceno kot dobro gumo, nabavna cena pa je pol nižja. Jaz sem za corso vzel kar bridgestone blizzak lm005, komplet je bil okroglih 200 €. Je pa res da 14 colske 175/65


Djole ::

Siddh je izjavil:

Priporočil t jih je ker jih proda za enako ceno kot dobro gumo, nabavna cena pa je pol nižja. Jaz sem za corso vzel kar bridgestone blizzak lm005, komplet je bil okroglih 200 EUR. Je pa res da 14 colske 175/65


Na gumi ne bi nic zasluzil, ker bi mi jih dal po nabavni(sem menjal gume na zeninem in sem ga spraseval za svojega za neke drazje gume, je pa imel te sailun zraven).
Zanimalo me je bolj iz tega vidika, ker ne delam veliko km...manj kot 10k na leto, ce je sploh smiselno vlagati v ne vem kaksne "preverjene" znamke, ceprav pri teh dimenzijah res ni neke hude razlike v ceni... cisto tako sem mislil, ce jih je kdo ze imel oz ima. Verjetno bom na koncu vseeno kaksne "drazje" vzel. Hvala :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Djole ()

Siddh ::

Tudi če delaš malo kilometrov, gume ne kupiš glede na koliko prevoziš ali kako voziš, ampak zaradi varnosti. Za peljat je vsaka guma dobra, za ustavit pa ne. Za večino vozil so dobre gume med 200 in 350 EUR. Slabe pa med 140 in recimo 250 EUR. Na avtu so ponavadi 4 ali 5 sezon. Se pravi za komplet gum je razlike med dobrimi in slabimi 100 EUR. 100 EUR / 4 leta je 25 EUR razlike na leto, za nekaj na kar se moraš zanesti vsakič ko se vsedeš za volan. Oz. 50 EUR razlike na leto če imaš dva kompleta, kot se spodobi. Če se to splača privarčevat pa se vsak odloči sam, jaz vem da sem raje ziher in kupim dobre gume.


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Siddh ()

dild0idis ::

Sailun, Tristan, King Miller oz. katerikoli kitajc so čisto vredu gume za 95% primerov, za 4% primerov se boš komaj rešil, za 1% boš pa avto razbil in/ali še huje, ali sebe ali koga drugega poškodoval.

Zato se pa ne gre delati norca s temi slabimi/poceni gumami, ker se ti bo slej kot prej zgodila situacija, kjer poceni guma ne bo dovolj dobra in pride občutno ceneje, če daš 100/200 eur več za vse 4 nove gume z boljšo oceno, kot pa šparaš in narediš škodo na vozilu, sebi ali komu drugemu!
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Finta je samo ta, drago ne pomeni nujno dobro in obratno. Za mojo dimenzijo npr. obstajajo drage premium znamke, ki so na mokrem drek.
Poleg tega imaš npr. cenejše gume, ki niso kitajci, npr. Korejske Hankook ali Nexen, ki ne zaostajajo dosti za premium, če sploh.
Trenutne imam Nexen zimske in jaz zaenkrat ne opazim razlike med prejšnjimi Conti TS800. Bomo videli kako bo čez 2 ali 3 leta.

Buggy ::

Danes na oba avta namescene Sava Eskimo HP2 225/55/17 XL 101 dost OK cena, je pa zanimivo da sem moral placat se 7EUR neke Eko takse, ki jo ob nakupu niso navedli.

Guma je pa Made in Germany DOT 4320 ...torej stara dobrih 14dni, kar spet ni najboljs.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

jest10 ::

energetik je izjavil:


Poleg tega imaš npr. cenejše gume, ki niso kitajci, npr. Korejske Hankook ali Nexen, ki ne zaostajajo dosti za premium, če sploh.

Hankook so bile letos dobro ocenjene.
Jaz sen jih nabavil, so bile v moji dimenziji 25% cenejše kot standardna premija.

Yossarian ::

Tulele je letošnji test zimskih gum. Gledal sem cene Bridgestone Blizzak LM005 dimenzije 185/60 R14 82T (za Seat Ibizo). Cene se pa gibljejo od cca 60 EUR (večina je v tem rangu) do 108 EUR. Menda ja ni kaj narobe, če kupim pri trgovcu za 60 EUR?
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

broken/link ::

o DOTu gume se pozanimej direktno pri prodajalcu.

perci ::

ne vem kakšen smisel imajo ti testi, če je eno leto Conti prvi, - zelo priporočljiv, drugo leto sedmi - priporočljiv...A so ostale gume tok napredovale, da so morali vatle spremeniti? Conti je pa stopical na mestu? Ali je conti toliko poslabšal svoje gume? Vse skupaj en BS.

dvihtelic ::

res so zanimivi tile testi, letos sem vzel michelinke pa da vidim a so res top gume ali ne kot jih nekateri hvalijo.

perci ::

Jst mam pa zmeraj kupoval premium znamke, zdaj me pa prav mika, da bi nexen nabavu, da vidim razliko...a kdo ve, zakaj nexen sploh ni na testu?
««
43 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45157092 (2103) m0LN4r
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712898 (10548) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28777855 (48637) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38297743 (70156) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623846 (19700) Domobrancek

Več podobnih tem