» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
41 / 64
»»

J.McLane ::

Še enkrat, gumo se vzame tako kot ti od nje hočeš da je, zato imaš v tabeli ocene za posamezne kategorije. Jasno da s prvo uvrščeno ne boš nič zgrešil, ampak recimo če si nek trgovski potnik, ki dela milijon km, te verjetno zanima bolj obraba in tu Blizzak ne bo najboljša izbira.

Meni je recimo bistveno kako se obnaša na mokrem in tu je zame tudi Semperit Speed grip boljša od Dunlopa, BMK za obnašanje na suhi cesti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

feryz ::

Koliko pa vam je to res pomembno? Terate avto do konca? In res rabite take gume?
Ker za vožnjo po predpisih, so tudi nalite več kot dobre.

weasel ::

Miha 333 je izjavil:

Kaj vzeti v dimenziji 195/65/15? Glede na zadnji test (slika) se kot samoumevna izbira ponuja Blizzak LM005 (tudi upoštevaje ceno). Se motim?

 test 2020

test 2020



Jaz bom na svojega najverjetneje dal Sava Eskimo S3+. Delam malo kilometrov, vecino mestna voznja in 4x mesecno avtocesta.

lonewolf_ ::

Blizzak LM005 sem jaz že lani mislil vzeti, ampak sem potem nekako raje vzel Fulda Kristall Montero 3, ker sem jih vozil na Corsi 5 let, lani pa na novi Astri brez problemov. Dobil sem jih pa izpod 40€ za komad, izdelave tam nekje 17 teden 2019. So tudi kar tihe. Imam isto dimenzijo; 195/65/15. Na snegu pa sem jih dejansko samo enkrat mislim da sprobal, gor do Ribniške koče na Pohorju, tudi brez problema.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

GR2 ::

feryz je izjavil:

Koliko pa vam je to res pomembno? Terate avto do konca? In res rabite take gume?
Ker za vožnjo po predpisih, so tudi nalite več kot dobre.

Za celo Radovljiško občino in kar se malo vozim bi rekel da tudi Kranjsko (edino Jesenice so izjema, tam sem že videl slalomiranje po tisti dolgi ravnini mimo Peugeot salona), noben ne tera do konca.
Mene skrbi že če imam napumpane na 2,8 po mokri cesti (sem jih mal več zdaj ko se bo ohladilo in se mi ne da vsak teden prilagajat na točnih tovarniških 2,4/2,2), včeraj že nisem ugotovil neke meje, sem šel raje kar bolj na sigurno vedno bolj proti 80 kot proti 100, ziher je ziher. Ravnine pa itak gas do daske tudi v dežju, čeprav zdaj so dodali polno nekih novih tabel 50, 60 in 70 vse od Dobrega Polja pred Brezjami ter do glavnega semaforiziranega križišča, tisto ki vodi levo Radovljica, desno Nova vas, če greš proti Lescam. Kot bi gledali posnetke moje vožnje, drugače se z omejitvami kar strinjam če se že gremo varno vožnjo.

Drugače z dovolj varnostne razdalje bi jaz po omejitvah to traso sigurno odpeljal (v dežju) tudi z 20 let starimi gumami. In večina tako vozi s 5 let starimi gumami.
Ja, drugače je pa tudi v suhem dobro da je guma dobra, v bistvu je ravno tam, ker po dežju večina vozi bolj previdno, res pa da večina enako vozi tudi po suhem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

J.McLane ::

feryz je izjavil:

Koliko pa vam je to res pomembno? Terate avto do konca? In res rabite take gume?
Ker za vožnjo po predpisih, so tudi nalite več kot dobre.


Ti pomojem še nisi vozil zares slabih gum v dežju, jaz jih imam na pickupu in ti povem da je na določene čase problem dohajat osebne avtomobile, avto enostavno drsi ven iz ovinka, da ne rečem kaj bi bilo, če bi moral v sili zabremzat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

feryz ::

Vožnja po predpisih vključuje tudi primerno varnostno razdaljo in prilagoditev vožnje razmeram na cesti.
Ne zgolj tisto, kar na tablah piše.

Trenutno vozim izredno slabe gume. Pirelli P Zero. Ne ker bi bile gume slabe, ampak ker je konec sezone in gredo proti dvem milimetrom. Če pada dež, grem 130 po AC. Pa še velikokrat trznem, skupaj z avtom. Vzameš v zakup in greš kolikor je možno.

J.McLane ::

To je morda res, ampak sem prepričan da so te tvoje zlizane P Zero mnogo boljše od kakšne nove gume. Zlizana guma ima v bistvu samo eno slabost, splavenje, sam oprijem, če ni veliko vode na cesti, je pa bolj odvisen od zmesi gume.

Sem delal test z zlizanimi Bridgestone "eco" gumami in so na mokrem zavirale z 0,9 G, medtem ko so nove gume na pickupu na istem odseku zavirale z 0,7 G, stare so se pa nevarno bližale 0.5 G. Eno pomeni zavorno pot 45m drugo pa 70m.

Se pa sicer strinjam s tabo, nevaren je voznik ne oprema, tako vozim pickupa že 5 let brez problemov.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Sparkxl ::

feryz je izjavil:

Vožnja po predpisih vključuje tudi primerno varnostno razdaljo in prilagoditev vožnje razmeram na cesti.
Ne zgolj tisto, kar na tablah piše.

Trenutno vozim izredno slabe gume. Pirelli P Zero. Ne ker bi bile gume slabe, ampak ker je konec sezone in gredo proti dvem milimetrom. Če pada dež, grem 130 po AC. Pa še velikokrat trznem, skupaj z avtom. Vzameš v zakup in greš kolikor je možno.


Si že kdaj slišal za fenomen,ki se imenuje "nepredvidljiva situacija"?

feryz ::

Ne. Kaj je to?

Spomnim se ene, pravzaprav. Enkrat mi je zadnjo desno gumo razneslo na AC. Pri preko 200 km/h. Ker ni bilo nič posebnega, sem se pač naprej peljal 200. Do odcepa, kakih 6 kilometrov.
Potem pa še 5 km po navadni cesti do vulkanizerja. Guma je bila seveda za v smeti. Pravzaprav niti to ne, malo je bila obrušena znotraj. Za vožnjo po predpisih bi bila še ok. Zame pak ne.

P.S. Razneslo pravim zato, ker je bila v momentu prazna. Pri vulkanizerju jo je potem napumpal in je držala. Nikomur ni bilo jasno, kaj se je zgodilo. Verjetno sem kaj nagazil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Čriček 111 ::

Živijo, tudi sam kupujem nove zimske gume letos in me zanima katere priporočate. Iščem nek srednji rang gume, se pravi od 60-80 evrov na gumo. Vozim pa VW passat B8.

Siddh ::

Dobro gumo se kupi za situacijo, ki se ti bo mogoče zgodila enkrat ali dvakrat v življenjski dobi gume.
Sem pred kratkim mojo dnevno relacijo odpeljal z drugim avtom, v neko križišče sem pripeljal enako kot z mojim avtom, ampak se je takoj ob rahlem dotiku bremz pedala sprožil ABS. Ustavil sem se ravno na črti pred prometno glavno cesto in to ob polnem zaviranju iz čisto normlane umirjene vožnje, kot že 100krat prej. Avto je imel tako slabe gume da ob malo mokrem, rahlo zlizanem asfaltu ni niti približno normalno zaviral. So pa gume bile stare 2 leti, ampak res budget guma, pod 30EUR za komad. Sem naslednji dan poskusil na istem križišču v istih pogojih z mojim avtom na polno zavirat pa sem se ustavil praktično takoj, skoraj enako hitro kot na mokri cesti.
Že isti dan smo naročili nove gume za drug avto.

Je pa tudi po mestu pozimi problem, temno oblečeni pešči skačejo na cesto v temi, ceste so mastne in spolzke, lahko ti skoči srna v gozdu čez cesto, zlizan asfalt v ovinkih itd. Zaradi takih situacijse kupi dobro gumo. Komplet gum kupiš recimo vsakih 5 let, za moj avto dobim komplet dobrih gum za slabih 70 * 4 = 280 EUR, komplet slabih gum pa za 40 * 4 = 160 EUR. 120 EUR razlike, ampak v obdobju 5 let je to razlika 25 EUR/leto. Oziroma dobra gume stanejo 56 EUR/leto, slabe pa 32 EUR/leto. V obeh primerih je letni strošek manj kot 1 tank goriva za nekaj kar najbolj pripomore k varnemu vozilu.


Čriček 111 je izjavil:

Živijo, tudi sam kupujem nove zimske gume letos in me zanima katere priporočate. Iščem nek srednji rang gume, se pravi od 60-80 evrov na gumo. Vozim pa VW passat B8.


Kakšno dimenzijo gum pa imaš ? Na passata paše vse od 16 col do 20.


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Siddh ()

feryz ::

Gume so lahko stare 5 ali več let, pa bodo ravno tako varne oz. nevarne kot nove. Za normalne uporabnike.
Če že omenjaš 2 leti stare gume kot problem. Povprečen Slovenec ima od nič do 5 let stare gume na avtu, v povprečju več kot 2 leti.

LeQuack ::

Letos če bomo v karanteni čez zimo ne bomo nucal gum.
Quack !

Siddh ::

feryz je izjavil:

Gume so lahko stare 5 ali več let, pa bodo ravno tako varne oz. nevarne kot nove. Za normalne uporabnike.
Če že omenjaš 2 leti stare gume kot problem. Povprečen Slovenec ima od nič do 5 let stare gume na avtu, v povprečju več kot 2 leti.


Hotel sem povedat, da bi človek pričakoval, da so 2 leti stare gume še vedno ok, kar ponavadi so. Ampak te so bile že kupljene nižje kvalitete in poceni, šparanje tam ko ni treba.

Drugače pa normalen ali divji voznika, nima veze. Vsak bo prišel prej ko slej v situacijo ko se treba takoj ustavit. Takrat bosta oba odvisna od zmogljivosti zavor in še bolj gum.


MrStein ::

Sparkxl je izjavil:

feryz je izjavil:

Vožnja po predpisih vključuje tudi primerno varnostno razdaljo in prilagoditev vožnje razmeram na cesti.
Ne zgolj tisto, kar na tablah piše.

Trenutno vozim izredno slabe gume. Pirelli P Zero. Ne ker bi bile gume slabe, ampak ker je konec sezone in gredo proti dvem milimetrom. Če pada dež, grem 130 po AC. Pa še velikokrat trznem, skupaj z avtom. Vzameš v zakup in greš kolikor je možno.


Si že kdaj slišal za fenomen,ki se imenuje "nepredvidljiva situacija"?

Ko mu bo kaki otrok skočil pred avto, bo spremenil mnenje. Do takrat je "forumski supermen".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

easyrider3 ::

Jaz sem leta 2015 kupil avto in takoj nove letne gume po nasvetu prodajalca VREDESTEIN SPORTRAC in nato v Novembru sem kupil še nove zimske gume YOKOHAMA BLUEARTH WINTER V905 katere so bile zelo dobro ocenjene celo na 2 mestu so bile kakor vem. V glavnem v drugi zimski sezoni sem jaz občutil,da sigurno ni guma več takšna kot je bila nova in nato po tretji sezoni sem jih kar stran vrgel čeprav je bilo še dosti profila. Od lanskega leta pa sploh več ne uporabljam letnih gum in vozim skoz zimske. Ko pride 15.november imam spredaj nove zimske gume in zadaj pa od lanske sezone po 15.marcu zamenjam zadnje naprej in obratno in tako vozim spet do 15 novembra. Za teh 10.000 kilometrov na leto sedaj še manj ker imam kombi sploh ne mislim več zajebavt z letnimi gumami. Zaradi varnosti bi najbolj pošteno bilo da bi gume pocenili in uvedli zakon da guma ne sme biti starejša kakor 3-4 leta. Trenutno imam na osebnem avtu na sprednjih kolesah Sava Eskimo s3 katere sem vozil že dve sezone in jo bom še letošnjo in celo pustil jih bom na prvih kolesih dokler ne bo snega če sploh bo lansko leto nisem imel te časti da bi se vsaj enkrat peljal po snegu.

Buggy ::

Hotel sem povedat, da bi človek pričakoval, da so 2 leti stare gume še vedno ok, kar ponavadi so. Ampak te so bile že kupljene nižje kvalitete in poceni, šparanje tam ko ni treba.


to ni cisto res. Letos sem vrgel dol Continental contipremiumcontact 5 DOT 3817..prvovgradnja, ki sem jih dobil z avtom in narejeneh cca 40Kkm. Profila je bilo se cca 4mm, guma pa ni bila vec guma, temvec trda plastika.
Ko sem se z drzino peljal penzionisticno po isti cesti kot vedno in ko mi je v dokaj ostrem ovinku nenadoma spodneslo zadek je bilo jasno da zaradi gum ne mislim spravljati ljudi v nevarnost. Naslednji dan so bile na avtu ze nove Kumho gume...razlika kot dan in noc.

Isto izkusnjo imel z Michelin Primacy ki sem jo "ugodno" kupil z eno leto starejsim DOT-om. Prvo sezono ok, drugo sezono se je ze cutila razlika na mokrem pred koncem druge sezone ze menjal za novo Fuldo.

Se pa spomnim se kot smrkavec, ko mi vulkanizer ni hotel montirati Michelin Eficcientgrip al neko eko gumo staro 6 let z vec kot 5 mm profila. Je rekel da ne zeli odgovarjati ce se mi bo kaj zgodilo in povedal je tudi, da ta guma profila nikoli sploh ne bo vec izgubila, ker je ze kamen :))

GR2 ::

Moje Eskimo HP2 so bile 3 sezone top, sedaj četrto tudi sploh nisem pomislil da ne bi bile, ampak po prebranem bom pred montažo res malo preveril kakšne trdote so. Drugače sem jih mislil imet 5 sezon, vleči naprej na šesto pa res ne vidim smisla, ker jih je itak treba enkrat zamenjat, tudi ne verjamem da bi bile še dobre.

energetik ::

Se strinjam, tudi jaz ne kupujem več dragih premium gum, ampak poceni srednji razred, ki je dobro ocenjen na mokrem. In nato raje menjam 1-2 leti prej, kot bi premium.

Buggy ::

Se strinjam, tudi jaz ne kupujem več dragih premium gum, ampak poceni srednji razred, ki je dobro ocenjen na mokrem. In nato raje menjam 1-2 leti prej, kot bi premium.


tole!
Jaz sem bil sicer do sedaj z zimskimi vec kot zadovoljen z Sava Eskimo HP2 v 225/55/17 XL dimenziji...bom pa za hec letom sel v Brigestone LM005, ki so na mokrem najbolje ocenjene. Pocakam sicer se teden/dva, da vidim ce dobim posto redarstva, ker so me mozno inkasanti dobil sred hoste na postavljeni omejitvi 50kmh...drugace pa spet Sava pade :))

stara mama ::

To že cel cajt trobim, da boljše leto prej menjavat srednji razred gume kot dlje vozit premium. Pa še cenej je.
Ziher imam v tej temi tak post že vsaj 3 leta nazaj :)

Kodrnusa ::

Kero gume zimske priporocate 225/55/17 tam do 120€ nekje. Sem gledal sotozero 2 in 3 pa so kao na snegu zelo slabe. Kaki predlogi?

pobcc ::

Ali lahko posplošim, če je dobro ocenjena guma 205/55 R16, da bo (približno) identično dobra tudi za moje dimenzije na R18 ?

Buggy ::

pobcc je izjavil:

Ali lahko posplošim, če je dobro ocenjena guma 205/55 R16, da bo (približno) identično dobra tudi za moje dimenzije na R18 ?


Moje mnenje je da ne. Nenazadnje se ze ista guma na dveh ralcno tezkih avtomobilih z razlicno tezo oz. teziscem lahko obnasa drugace. Od 16 do 18 col je razlika predvsem v trdoti bocnince, ki dosti vpliva na vodljivost.
Praviloma so 18col tudi sirse od 16col, kar veckrat pomeni malenkostno drugacen profil, ki spet spremeni parametre v rezultatih testa (odvodnavanje). Nenazadnje pa je verjetno tudi razlika v sami kemijski strukturi gume vec/manj silice, saj so 18col ponavadi delane za vecje hitrosti.

feryz ::

Fora kvalitete enakega modela gum in različnih dimenzij je v tem, da se delajo v različnih podjetjih. Zato se lahko razlikujejo po lastnostih.
Čeprav se ne bi smele. Ker za njimi stoji isto podjetje.

Jaz sem danes dobil Continentalke. Zame so dobre. Jurja in en drobiž so vse štiri.

Raindancer ::

Lansko leto so za zimo prišle takrat še 'nove' Bridgestone Blizzak LM 005 185/60 R15. Edino, kjer se mi za moje pojme niso dopadle, je bilo, da je bilo z njimi kakšen teden precej težko speljati z mesta - na ta račun je šel kakšen tank goriva pri semaforjih v tistem tednu, ko so se privajale na cesto. (Moja izkušnja, mogoče je, da bo pri vas kaj drugače.) Potem pa lahko rečem, da so se solidno obnašale, sploh v mokrih pogojih, dobro držale tudi ko je bilo tudi pod 0 stopinj, kjer je šlo tako v hrib kot tudi v takojšnje zaviranje in zaustavljanje na mestu. Osebno mi ni žal moje izbire, bodo to leto drugič gor za zimo.

Off-topic: Letne gume so zdaj Nexen N-Fera SU1, in so se pri terenskem delu zelo dobro obnesle, glede na to, da so srednjega cenovnega ranga. Skozi gozd, makadam, strmi vzponi in lezenje dol ni bil noben problem, avto je bil hvaležen predvsem pri cestah z res ostrimi in veliko ovinkih.

Kar se mene tiče, če bo sneg ali ne, imam raje dobre gume gor, ker se nikoli ne ve, kaj bo na cesti. Terensko delo mi je glede tega dalo kar precejšnjo lekcijo, ko je bilo treba lesti v strm hrib v gozd samo zato, da je bil prostor za gradbeno mašinerijo, ki se je morala 'slučajno' peljati po isti cesti kot jaz. Gume so bile nevidni heroji tega dne, predvsem zaradi rupastega vozišča po nadaljnem, ravno tako strmem terenu. Tisti, ki živite v hribih med gozdovi in makadamom, ali pa ste se kdaj vozili po takih cestiščih, to že veste.

Če pa se odločate za gume, tule je nekaj linkov z mnenji uporabnikov:

tyrereviews
thetirelab
whattyre

Varno vožnjo in veliko užitkov pri nabiranju kilometrov vsem!

Lp,

Raindancer

pobcc ::

Pri meni je "problem" še v tem, da imam ločeno dimenzije, tako da upam, da tu ni toliko odstopanja med 225/45 in 245/40 R18. Razmišlal pa sem kar o teh MICHELIN PILOT ALPIN 5. Bom še malo po teh linkih pogledal, če je kje kakšen test/ocena za moje dimenzije

sunshine403 ::

pobcc je izjavil:

Ali lahko posplošim, če je dobro ocenjena guma 205/55 R16, da bo (približno) identično dobra tudi za moje dimenzije na R18 ?

Ne ne mores posplositi tega, ker je to cisto druga guma, tudi ce je ime enako, kar je zares tudi povsem logicno. R16 in R18 gume so vecinoma namenjene razlicnim avtomobilom (od teze in posledicno nosilnosti do hitrostnih razredov itd.), kar pomeni da ne glede na ime, imajo drugacno zgradbo in drugacne materiale.

stara mama ::

pobcc je izjavil:

Pri meni je "problem" še v tem, da imam ločeno dimenzije, tako da upam, da tu ni toliko odstopanja med 225/45 in 245/40 R18. Razmišlal pa sem kar o teh MICHELIN PILOT ALPIN 5. Bom še malo po teh linkih pogledal, če je kje kakšen test/ocena za moje dimenzije

Predvidevam da imaš bavarca, in imaš homologiranih cel kup dimenzij, tudi takšne ki niso deljene.
Ponavadi se za zimo tudi kupijo druga (manjša in cenejša) platišča, vsaj tista nikoli niso deljena.

pobcc ::

Imam že ločena platiščna, tako da pri zimskih ostajam na R18, sedaj samo iščem optimalno gumo, za enkrat se nagibam k tem MICHELIN Pilot Alpin 5, kjer je cena približno 150€/kos in ima guma oceno, da se odlično obnaša na mokri podlagi.
Za vse predloge pa sem odprt.

user-pass ::

Vcasih se zgodi, da ti je potem zal, ker si privarceval 100€ na gumah.

easyrider3 ::

user-pass je izjavil:

Vcasih se zgodi, da ti je potem zal, ker si privarceval 100€ na gumah.



Neprilagojena hitrost in spremljanje kaj se dogaja na cesti tukaj niso bile krive gume ampak osel za volanom :)

energetik ::

energetik je izjavil:

Evo, letos preizkušam Nexen WH2 v dimeniziji 185/65/14. Bomo videli, kaj bo pokazal test zaviranja. Cena 42€/komad :))
Z Mimovrste prišlo v 5 dneh. Le z DOT nisem najbolj zadovoljen, narejene točno 1 leto nazaj. Ampak to ne bi smelo vplivati. So pa Made in Korea, sem bil kar presenečen, povsem original. :D
Prvi vtisi le na suhem, laufajo mirno, tiho, držijo kot je treba.
Čakam dež, da grem naredit teste zaviranja na moj standardni odsek. Me prav zanima primerjava s prejšnjimi 8let starimi Continentalkami.

GR2 ::

GR2 je izjavil:

Mene skrbi že če imam napumpane na 2,8 po mokri cesti (sem jih mal več zdaj ko se bo ohladilo in se mi ne da vsak teden prilagajat na točnih tovarniških 2,4/2,2), včeraj že nisem ugotovil neke meje, sem šel raje kar bolj na sigurno vedno bolj proti 80 kot proti 100, ziher je ziher.

Sem danes videl da se ne bojim zastonj visokega tlaka. In namreč sem svojih 200KM kot ponavadi priganjal kot se zagre, ne tako kot ostali ki ne vedo kaj bi s plinom.
Avto je kazal 2,7/2,5. Že prvi ovinek ko sem začel stiskat je šlo po mojem občutku že zelo po limitu, 5 km/h več bi bilo že veselo, potem sem pa še par naslednjih ravnin potegnil v tretji in je kopalo v prazno. Takoj ko sem prišel domov sem spustil nazaj na tovarniških 2,4/2,2. In tudi ugotovil da to pomeni max in ne min, se pravi sprednje bom jaz dajal na 2,4, potem naj pa kar pada proti 2,2, zaradi prenizkega tlaka ne bom izgubljal oprijema, veliko bolje 1,6 kot 2,6.
Ta Avtotehna VIS mi tudi vedno napumpa 2,8-3,0 bara, kot da bi predvidevali da se jaz kot večina ostalih vozim 100 po AC, jaz grem iz salona domov po ovinkih kolker pač gre, kaj naj to delam s 3 bari, to bi imel samo po sredini mal oprijema, med ovinki pa nič.
Enkrat ko nisem spustil že pred salonom sem potem cvikal celo pot, počasi se tako ne znam vozit.

Tudi sem videl kdaj bom šel takoj zamenjat gume, ko bo pri pravem tlaku takole spodrsavalo pa res ni več za vozit. To mi je fotr enkrat pustil na avtu 6 let stare S3, je drselo še po suhem, to so ti "varni" vozniki, ki jih je po cestah ko dreka.
Kot že rečeno, zimske Sava HP2 205/55/16 so bile tretjo sezono še brez slabosti po mokrem. Menjal jih bom pa sigurno po prvem dežju sezone, ne verjamem da se poslabšajo kar naenkrat sredi sezone.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

stjan ::

Lep pozdrav
Mogoče je to bolj pravno vprašanje kot tehnično.

Zanima me kakšne pnevmatike so primerne za Corollo TS 2.0 hibrid letnik 2020.
V ponudbi na internetni strani Toyote imajo oznako 225/45 R17 91H na homologaciji pa imam 225/45 R17 91W. W je indeks za hitrost 270km/h, H pa je indeks hitrosti 210km/h.
Če so na avtu gume ki niso homologirane, ali lahko to predstavlja kak problem če te ustavijo policisti, ali pa v primeru nesreče?

Hvala za odgovor

lonewolf_ ::

Za zimske pnevmatike je dovoljeno imeti v SLO dva hitrostna razreda nižje od predpisanega na homologaciji, sem ravno sam lani poizvedoval. V primeru nesreče se v to lahko vtakne samo zavarovalnica; vse, samo da ni treba izplačevati (:
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

GR2 ::

Sem tudi jaz hotel enako napisat, s tem da dodat da je to samo po spominu kar sem prebral in da bi ti verjetno raje citat dejanskega člena iz zakona. Ampak zdaj po minuti googlanja sem našel da je sedaj očitno min 160 km/h.
Čeprav tudi tisto z 2 razreda manj ne bi smelo bit problem najti gum oz. bi že težko tudi na pamet dobil neustrezne, ker so praktično vse vsaj H 210, v homologaciji ima pa malokateri avto nad W 270.

Glej rumeni okvir spodaj:
https://www.amzs.si/motorevija/pnevmati...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

stjan ::

Hvala za odgovore
Ima mogoče kdo izkušnje s senzorji tlaka? So senzorji, ko jih kupiš že programirani na določen model avtomobila, ali je potrebno senzorje programirati po vgradnji v platišča?

J.McLane ::

Potrebuješ nekoga, ki ima izkušnje s točno tvojo znamko, ker ni vse isto in ima vsaka znamka svoje posebnosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

b3D_950 ::

V hom. kartončku je navedeno katere dimenzije pnevmatik in dimenzije platišč lahko uporabiš.

npr.:
225/45 R17 91W, 17x7.5J ET 40
205/55 R16 91V, 16x7J ET 40

Glede TPMS je najbolj enostavno, da kupiš originalne, oz. kupiš takšne, da se klonira obstoječe na nove, drugače boš moral verjetno na servis vsakič, ko boš menjal letne/zimske.

https://www.toyotaownersclub.com/forums...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

GR2 ::

Jaz imam 2 kompleta original senzorjev, pa sem pozimi vedno brez prikaza tlaka (letni servis imam za prvomajske počitnice), ravno takrat ko bi rabil, poleti je itak vse od marca do oktobra enak tlak oz. pade kvečjem za 0,1.
25km se mi pa ne da vozit samo zato da bom brez oranžne lučke, ki tudi ni tolk moteča, ker ne utripa.
S tistim kitajskim oranžnim programatorjem sem tudi hitro obupal, če je več dela kot koristi, tudi ni vredno. Celo še enega sem potem kupil z mislijo da je bilo s prvim kaj narobe, to je bilo pa potem res dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

MrStein ::

GR2 je izjavil:

Sem tudi jaz hotel enako napisat, s tem da dodat da je to samo po spominu kar sem prebral in da bi ti verjetno raje citat dejanskega člena iz zakona. Ampak zdaj po minuti googlanja sem našel da je sedaj očitno min 160 km/h.
Čeprav tudi tisto z 2 razreda manj ne bi smelo bit problem najti gum oz. bi že težko tudi na pamet dobil neustrezne, ker so praktično vse vsaj H 210, v homologaciji ima pa malokateri avto nad W 270.

Glej rumeni okvir spodaj:
https://www.amzs.si/motorevija/pnevmati...

Da ne bo kdo spregledal:

Povedano enostavno: na vseh avtomobilih je dovoljeno uporabljati zimske pnevmatike najmanj hitrostnega razreda Q (do 160 km/h) ali več (R, S, T, H, V, …), vendar mora biti v avtu nalepka, ki voznika opozarja na največjo dovoljeno hitrost vožnje glede na hitrostni razred zimskih pnevmatik.

(najbolje pa zakon pogledat, ker se zna zgoditi, da kaj spremenijo)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Vuli ::

ahaha, kaj naj nalepko naflikam na armaturno, če bom mel gume z nižjim hitrostnim razredom. Ma ne se jebat.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

MrStein ::

Hja, birokracija... :P
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Siddh ::

In vse to ob tem ko je najvišja dovoljena hitrost na slo. cestah 130 km/h.


Buggy ::

Avtomobili, ki jih v tujini najames imajo te nalepke, pri nas tega se nisem videl.

borisk ::

feryz je izjavil:

Fora kvalitete enakega modela gum in različnih dimenzij je v tem, da se delajo v različnih podjetjih. Zato se lahko razlikujejo po lastnostih.
Čeprav se ne bi smele. Ker za njimi stoji isto podjetje.

Jaz sem danes dobil Continentalke. Zame so dobre. Jurja in en drobiž so vse štiri.


Ime ni vse, na Fordu rangerju so prva vgradnja (letne), pa so res nevarne, bi pričakoval, da bojo vsaj kolkrtolk prilagojene avtu, ampak ne, očitno so sam dimenzijo gledal... za sabo imajo cca 25kkm, profila še precej, ampak oprijema pa nič, sploh v mokrem. Zdejle gredo zimske gor (Blizzak DM-V2), spomladi pa nekaj drugega, continental zihr ne...

J.McLane ::

Na Hiluxu sem v 5 letih imel že 3 različne gume (BF Goodrich, Toyo, Bridgestone), vse so bile zanič. Zakaj? Zato ker je pogon zadaj in keson prazen, poglej enkrat na tehničnem kakšne so osne obremenitve, zadaj 800 kg spredaj 1.200 kg (Ranger je težji ampak razmerja so podobna). Poročaj kako bodo Blizzak, za letne bodo pa na mokrem verjetno najboljše prave cestne gume in ne neke kvazi terenske. Je pa tudi res da so te dimenzije za gospodarska vozila vse bolj kompromis za to da naredijo veliko km, potem jasno trpi oprijem, to je potrdil tudi ADAC/OAMTC/AMZS test gum za kombije.

Edina prava rešitev za pickupe je stalni štirikolesni pogon, imata ga edino L200 in Amarok (AT).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

borisk ::

prez skrbi, vozim pichupe 20 let in to govorim v primerjavi z drugimi pickupi.

Zimske blizak pa lahko priporočim, so že bile lani gor, pa dva kompleta sem zvozil še na nisan navari.
««
41 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45155944 (955) m0LN4r
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712824 (10474) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28777457 (48239) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38297268 (69681) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623736 (19590) Domobrancek

Več podobnih tem