Forum » Na cesti » Katere zimske gume?
Katere zimske gume?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Han ::
Za take razmere kot jih imamo zadnja leta, se najbolj splača vsestranska celoletna pnevmatika Michelin Cross Climate. Po dobrem letu uporabe sem še vedno prilepljen na cesto.
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jalovec09 ::
GrimReaper je izjavil:
Ja, res se odlično držijo, ker ti tako praviš...
Že tedne so po nižinah ornk negativne temp. v kombinaciji z vlažno cesto in soljo - ni šanse, da je letna kakorkoli boljša v teh razmerah.
Recimo 2 dni nazaj sem šel na Krim in je bila zgolj na 2 ovinkih poledica, sicer pa povsem suha cesta. Če bi imel letne, bi skor zihr končal ob cesti, ker me na zimskih premaknilo za par dm - pa sem bil pripravljen in sem zgolj z volanom malo popravil.
200m naprej pa smo videli "korenjaka" na travniku počez postavljenega z razbitim odbijačem...
Sicer vem da tut zimska po ledu ni ne vem kaj, ampak če te še ta komajda reši, je dovolj že če je samo 10% boljša od letne. Enkrat vem da sem že predvideval, da bo leden ovinek, in šel noter s samo kakih 30, pa sem vseeno komaj speljal.
saj to je bistvo, ko pride krizna situacija je poleg dobrega voznika še guma pika na i. Sploh pri nas, ko sem v hribih doma so ovinki do doline brez ograj. Enkrat pred 15 leti smo se že zaletel v drevo na ovinku,. če ga nebi blo bi šli dol. Bla je zasnežena cesta, ampak takrat smo se vozil an zismkih gumah. Z letnim nebi šlo nikamor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jalovec09 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
GrimReaper ::
To je kar sem na hitro našel glede primerjave na ledu:
https://www.adac.de/infotestrat/tests/r...
1. Michelin CrossClimate
2. dobra zimska
3. dobra letna
https://www.adac.de/infotestrat/tests/r...
1. Michelin CrossClimate
2. dobra zimska
3. dobra letna
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Tilen ::
Slučajno sem zasledil še eno zanimivost.
Npr:
CONTINENTAL WinterContact TS850P 225/55R16 95H AO
AO = Audi Option
MO = Mercedes Option
Zvezdica = BMW
N0 N1 N2 = Porsche
AO - guma, za katero sta se Audi in npr. Continental dogovorila, da bo najmanj odstopala od originalne.
Npr:
CONTINENTAL WinterContact TS850P 225/55R16 95H AO
AO = Audi Option
MO = Mercedes Option
Zvezdica = BMW
N0 N1 N2 = Porsche
AO - guma, za katero sta se Audi in npr. Continental dogovorila, da bo najmanj odstopala od originalne.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Aston_11 ::
GrimReaper je izjavil:
Podobno se je meni danes zgodilo, pa imam nove zimske. V krožnem sem pritisnil samo malo več kot ponavadi, pa me je začelo zanašat ven, instinktno sem popravil v levo, nato še nazaj v desno.Packonom tvojega kova se dogajajo stvari, ja. Da te v krožnem začne zanašati, odnašati, ti pomaga samo odvzem vd, ne pa izbira med letno in zimsko gumo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
GrimReaper ::
Ti si resno moten, to sem samo pobožal gas, ti pa pišeš kot bi pritisnil sredi ledenega krožnega do podna. To bi se lahko naredilo vsakomur, ne mi ti zdej pisat o odvzemu VD.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
bambam20 ::
GrimReaper je izjavil:
Ti si resno moten, to sem samo pobožal gas, ti pa pišeš kot bi pritisnil sredi ledenega krožnega do podna. To bi se lahko naredilo vsakomur, ne mi ti zdej pisat o odvzemu VD.
To se lahko zgodi samo tebi podobnim. Resnim voznikom se to ne zgodi. In ti ne spadaš pod to kategorijo, ker ogrožaš s svojim najstniškim izpadom resne udeležence v prometu.
Driftaj na praznih parkiriščih, dirakliščih in ne po rondojih. Če bi te policaj videl bi ti kazen spisal.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
GrimReaper ::
Ti si tudi resno bolan, kdo je driftal, a znaš brat, pritisnil sem mal več kot ponavadi, se pravi nekje 2500 namesto 2000rpm ali pa 3000 namesto 2500rpm, nisem gledal obratomera. In pritisnit moraš ko se pripravljaš za izstop iz krožnega, a ti mar zaviraš? Da bo tako drselo pa seveda nisem mogel vedet.
Koga ogrožam, kvečjem sem svojo desno feltno, pa še to je bila hitrost 20km/h in je bil plastičen robnik, tako da ne bi bilo neke škode.
Koga ogrožam, kvečjem sem svojo desno feltno, pa še to je bila hitrost 20km/h in je bil plastičen robnik, tako da ne bi bilo neke škode.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Aston_11 ::
GrimReaper je izjavil:
Ti si tudi resno bolan, kdo je driftal, a znaš brat, pritisnil sem mal več kot ponavadi,Ti itak ne poznaš druge pozicije kot 0 in 1. Nič čudnega, da te je odneslo. Pač, občutka nimaš nobenega, pa jebe se ti za celi svet.
GrimReaper je izjavil:
se pravi nekje 2500 namesto 2000rpm ali pa 3000 namesto 2500rpm,Point in factu.
GrimReaper je izjavil:
In pritisnit moraš ko se pripravljaš za izstop iz krožnega,Bedarija.
GrimReaper je izjavil:
a ti mar zaviraš?Bedast argument.
GrimReaper je izjavil:
Da bo tako drselo pa seveda nisem mogel vedet.Vsi ostali to vemo, edino šumaherji, ki imajo že osnoven promlem držati se običajnih predpisov, imajo z dojemanjem o tem izjemne probleme. Vrni izpit, če tega nisi mogel vedeti.
GrimReaper je izjavil:
Koga ogrožam,Kalibri tvojega kova itak nikoli nobenega ne ogrožate. Včeraj je vaše društvo imelo zbore ob robu ceste, ostali, ki so zaradi vas nastradali in čakali kot idioti, pa so vam najbrž bili hvaležni. Ogrožali pa ste itak samo sebe, ko ste peljali v jarke. Kot povavadi. Nič krivi.
GrimReaper je izjavil:
kvečjem sem svojo desno feltno, pa še to je bila hitrost 20km/h in je bil plastičen robnik, tako da ne bi bilo neke škode.Ja, ko tona pleha s hitrostjo 20 km/h nekam prileti, ne nastane nobena škoda. Vas imajo pešci radi, ker je to proti išiasu.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
GrimReaper ::
Aston: mater imaš časa, napisal nisi nič pametnega. Utihni sedaj, pa ne smeti teme naprej.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
bambam20 ::
GrimReaper je izjavil:
Ti si tudi resno bolan, kdo je driftal, a znaš brat, pritisnil sem mal več kot ponavadi, se pravi nekje 2500 namesto 2000rpm ali pa 3000 namesto 2500rpm, nisem gledal obratomera. In pritisnit moraš ko se pripravljaš za izstop iz krožnega, a ti mar zaviraš? Da bo tako drselo pa seveda nisem mogel vedet.
Si mal prtisnu. Ja.
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
Jaz nič ne pritiskam bolj po gasu, ko zapuščam krožnega. Ni nobene potrebe.
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Seveda. Po snegu nisi mogel vedet.
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
S tabo očitno ni vse ok.
GrimReaper je izjavil:
Aston: mater imaš časa, napisal nisi nič pametnega. Utihni sedaj, pa ne smeti teme naprej.
glede, da je tema o gumah in ti tukaj nabijaš o zdrsu v krožnem si ravno ti, ki si nabijal- Mulc.
Bravo @Aston_11
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
facepalm ::
GrimReaper je izjavil:
Podobno se je meni danes zgodilo, pa imam nove zimske. V krožnem sem pritisnil samo malo več kot ponavadi, pa me je začelo zanašat ven, instinktno sem popravil v levo, nato še nazaj v desno. Edino kar mi v tistem trenutku ni prišlo na pamet, je stisk zavore.
a samo spustit "gas" ni pomagalo? avto se ponavadi sam takoj stabilizira.
si ze predstavljam kako je izgledalo to "popravljanje" levo pa desno.. :))))))
on topic: ponoci sem stestiral nove Goodyear Ultragrip9 na zeninem Getzu 1.3 supersport :)
gume drzijo fenomenalno v mokrem in na snegu. ledu zal nisem nasel na cesti.
ce me obcutek ne vara, mi delujejo boljse kot bivse (takrat nove) TS850.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Aston_11 ::
GrimReaper je izjavil:
Aston: mater imaš časa, napisal nisi nič pametnega. Utihni sedaj, pa ne smeti teme naprej.Konstantni kršilci tako preproste stvari, kot so prometni predpisi (kje je šele ostalo), ste zadnji, ki me boste utišali (ali pa učili etiko in/ali moralo). Tale živčnost se vam kaže nato na cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
krucymucy ::
@GrimReaper ne sekiraj se prevec. Pusti ju, vidis da nista v stiku z realnostjo.
Taki se potem vozijo 40 po AC ce je malo snega.
Taki se potem vozijo 40 po AC ce je malo snega.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
krneki0001 ::
Včeraj sem testiral elektroniko v svojem avtu. Z vklopljenim protizdrsnim sistemom se lahko voziš po zasneženih cestah po omejitvi brez problemov, ko pa izklopiš elektronska pomagala, pa avtu v ovinkih rine gobec ven in ko ga popraviš, rine cel avto bočno ven iz ovinka.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
seminal ::
Sploh če imaš 4x4, avto zelo rad bočno rine zaradi narave pogona. Včeraj sem se vozo kot da ni blo snega, splejevanje itd brez problema...v ovinek gas pa lepo ritka odnese, pa popraviš pa dalje gasa.
pomoje govori ESP in ABS..
pomoje govori ESP in ABS..
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
krneki0001 ::
Avto je subaru outback. Poleg LSD zapor sem testiral:
- Electronic Stability Control (ESC): In situations such as a vehicle losing control due to unexpected understeer or oversteer, individual brakes are applied, engine power is reduced and torque distribution is shifted to regain vehicle stability, therefore aiding driver control.
- Traction Control System (TCS): Reduces engine power to minimize wheel slip.
- TCS Limited Slip Device (LSD): Transfers power from the wheels that slip to the wheels that grip to help maintain traction and control.
- Anti-lock Braking System (ABS): Providing significant driver assistance in minimizing stopping distance and maintaining vehicle control under brakes. ABS maintains control to enable the driver to steer around obstacles and reduce stopping distances.
- Electronic Brakeforce Distribution (EBD): Is the electronic control of braking pressure to the front and rear wheels all the time.
- Brake Assist: Is a driver assistance system that works to minimize stopping distances in emergency situations by ensuring stopping power is maximized.
To:
- Electronic Stability Control (ESC): In situations such as a vehicle losing control due to unexpected understeer or oversteer, individual brakes are applied, engine power is reduced and torque distribution is shifted to regain vehicle stability, therefore aiding driver control.
- Traction Control System (TCS): Reduces engine power to minimize wheel slip.
- TCS Limited Slip Device (LSD): Transfers power from the wheels that slip to the wheels that grip to help maintain traction and control.
- Anti-lock Braking System (ABS): Providing significant driver assistance in minimizing stopping distance and maintaining vehicle control under brakes. ABS maintains control to enable the driver to steer around obstacles and reduce stopping distances.
- Electronic Brakeforce Distribution (EBD): Is the electronic control of braking pressure to the front and rear wheels all the time.
- Brake Assist: Is a driver assistance system that works to minimize stopping distances in emergency situations by ensuring stopping power is maximized.
To:
In three words, VDC prevents skids. When you're driving around a curve, you know where you want your car to go. Your Subaru does, too, because it has a host of sensors that monitor where your car is and where you're pointing it. If your wheels start to move laterally, sending your car for the ditch, VDC will reduce engine power and/or apply the brakes to slow down individual wheels, pulling your car back into your intended line through the curve. First introduced as an option in 2001, it has been standard on every Subaru since.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
bambam20 ::
@GrimReaper ne sekiraj se prevec. Pusti ju, vidis da nista v stiku z realnostjo.
Taki se potem vozijo 40 po AC ce je malo snega.
A. ha. Ko je malo snega dejansko na cestišču se boš te peljal 130 km/h frejer. Ni čudno, da potem berem v novcah, zdrse iz AC-ja dol, zabijanja v riti, v ograje... Ko sneg na cestiču se prilagodi hitrost vožnej. IZ petka na soboto se kaj več kot 40 nisi mogel plejati niti na AC-ju ker so slabo čistili ponoči. Pa ni bilo veliko snega na cestišču!
Tebi manjka realnost in predvsem razumevanje prilaganja snežnim razmeram. Sam se v takšnih razmerah še nisme in se tudi ne bom zabil nikomur v rit,me zaneslo v basproti vozeče vozilo ali zdrsnil iz ceste, ker znam prilagodit hitrost vožnje.
Sploh če imaš 4x4, avto zelo rad bočno rine zaradi narave pogona. Včeraj sem se vozo kot da ni blo snega, splejevanje itd brez problema...v ovinek gas pa lepo ritka odnese, pa popraviš pa dalje gasa.
pomoje govori ESP in ABS..
Sicer 4 kolesnega pogona še osebno nsiem vozil a to kar ti pišeš nisem nikoli slišal, da bi pri tem pogonu zadek odnašalo. Vsi, ki si lastijo recimo BMW-ja serije 3 x drive ali pa audi quattro vedno povedo, da se avti peljejo kot po tračnicah. Se pravi zanesljivo in brez odnašanja zadka.
Ravno to je smisel 4 kolesnega pogona, da je boljši oprijem in se lahko zaradi tega voziš skozi ovinke s precej višjo hitrostjo.
LP.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Maybe ma Beta software gor
al pa software ni kompatibilen z voznikom
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
Če s stalnim 4x4 pohodiš gas do podna v ovinku (v pogojih zmanjšanjega oprijema) ti rahlo odnese zadek. Ampak to je kontrolirano, ne tako kot pri zadnjem pogonu. V bistvu te spravi v rahel drift, ki ga z lahkoto kontroliraš.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
bambam20 ::
Če s stalnim 4x4 pohodiš gas do podna v ovinku (v pogojih zmanjšanjega oprijema) ti rahlo odnese zadek. Ampak to je kontrolirano, ne tako kot pri zadnjem pogonu. V bistvu te spravi v rahel drift, ki ga z lahkoto kontroliraš.
Načeloma imajo slovenske ceste precej dober asfalt in oprijem in garantiram ti, da če se boš peljal s 4 kolesnim pogonom tipa quattro čez tuhinjsko dolino, da ti avto ne bo nikjer nenadzorovano driftal.
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Še več. Tisti samo s pogonom spredaj ali zadaj te ne bo dohajal.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
Če s stalnim 4x4 pohodiš gas do podna v ovinku (v pogojih zmanjšanjega oprijema) ti rahlo odnese zadek. Ampak to je kontrolirano, ne tako kot pri zadnjem pogonu. V bistvu te spravi v rahel drift, ki ga z lahkoto kontroliraš.
Načeloma imajo slovenske ceste precej dober asfalt in oprijem in garantiram ti, da če se boš peljal s 4 kolesnim pogonom tipa quattro čez tuhinjsko dolino, da ti avto ne bo nikjer nenadzorovano driftal.
Še več. Tisti samo s pogonom spredaj ali zadaj te ne bo dohajal.
Je mal problem, če si funkcionalno nepismen in "kontrolirano" prevedeš v "nenadzorovano".
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
krneki0001 ::
Vsak avto "odnese" v ovinku. 4x4 sicer kasneje in pri višji hitrosti, ampak ga odnese. Tisti, ki pravi, da gre avto kot po tračnicah, ja, pri nizkih hitrostih, pri visokih pa odnaša ali zadek ali gobec, odvisno od razporeditve teže in moči na kolesa.
Recimo moj avto ima ob normalnih pogojih pogon 55:45, torej 55% moči na prednja kolesa in 45 na zadnja. To razmerje pa potem računalnik lahko spremeni do 90:10 ali 10:90. 10% pogona bo vedno ostalo na enem paru koles.
Da se z avtom tudi to počet skozi ovinke:
Recimo moj avto ima ob normalnih pogojih pogon 55:45, torej 55% moči na prednja kolesa in 45 na zadnja. To razmerje pa potem računalnik lahko spremeni do 90:10 ali 10:90. 10% pogona bo vedno ostalo na enem paru koles.
Da se z avtom tudi to počet skozi ovinke:
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
stara mama ::
Evo da odgovorim na prvotno vprašanje OPja ali mu pomagam se odločit, če se še ni:
Nove Kormoran Snowpro gume 195/65 R15 se obnesejo boljše kot Goodyear UG8 enakih dimenzij že po enem letu.
Kar je tu bistveno je:
- vse gume zadostujejo našim voznim razmeram neglede na znamko, če le niso kake kitajske
- če je guma starejša od 4 let jo pa menjaj!!
(so razlike med firmami seveda, ampak premale da bi se sekiral, že naslednjo sezono je vseskupaj slabše)
Vse ostalo je tu gumarski marketing.
Nove Kormoran Snowpro gume 195/65 R15 se obnesejo boljše kot Goodyear UG8 enakih dimenzij že po enem letu.
Kar je tu bistveno je:
- vse gume zadostujejo našim voznim razmeram neglede na znamko, če le niso kake kitajske
- če je guma starejša od 4 let jo pa menjaj!!
(so razlike med firmami seveda, ampak premale da bi se sekiral, že naslednjo sezono je vseskupaj slabše)
Vse ostalo je tu gumarski marketing.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
bambam20 ::
Če s stalnim 4x4 pohodiš gas do podna v ovinku (v pogojih zmanjšanjega oprijema) ti rahlo odnese zadek. Ampak to je kontrolirano, ne tako kot pri zadnjem pogonu. V bistvu te spravi v rahel drift, ki ga z lahkoto kontroliraš.
Načeloma imajo slovenske ceste precej dober asfalt in oprijem in garantiram ti, da če se boš peljal s 4 kolesnim pogonom tipa quattro čez tuhinjsko dolino, da ti avto ne bo nikjer nenadzorovano driftal.
Še več. Tisti samo s pogonom spredaj ali zadaj te ne bo dohajal.
Je mal problem, če si funkcionalno nepismen in "kontrolirano" prevedeš v "nenadzorovano".
Stalnica na tem forumu, ko vam zmanjka argumentov. In ta vaš "funkcionalno nepismen" se širi kot kuga. Pri 4 kolesnem pogonu moraš izvajati precej na meji in to , da je na cestišču najmanj led, da ti bo zdrsovalo..
Daj. Škoda mi je sploh s tabo debatirat, ko pametuješ o 4 kolesnem pogonu. Sam si ga ne lastim imam pa okoli sebe dovolj ljudi, ki is lastijo audije , bmw-je, subaruje s 4 x4 pogonom in precej mehanikov itd.. Verjetno boš napisal , da tudi oni nimajo pojma.
4x4 pogon se kupi ravno zato, da je večja stabilnost. Zaboga.
krneki0001 je izjavil:
Vsak avto "odnese" v ovinku. 4x4 sicer kasneje in pri višji hitrosti, ampak ga odnese. Tisti, ki pravi, da gre avto kot po tračnicah, ja, pri nizkih hitrostih, pri visokih pa odnaša ali zadek ali gobec, odvisno od razporeditve teže in moči na kolesa.
Seveda ga odnese ampak bistveno kasneje. To je poanta. In na snežni cesti boš pri vižjih hitrostih šel naravnost. Ostalim bo pa odnašalo zadek in šli v jarek.
To je pomembno, da gre tak avto, v teh razmerah, kot smo jih bili deležni četrtek, petek sobota brez problema 70-80 km/h , ne da te vrže v jarek.
Lp.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
smacker ::
Če spustiš gas v ovinku je čisto vseeno, kje imaš pogon. Če si pa psihopat pa tišiš po gasu, se ne čudit da končaš v jarku - ti tud 6x6 ne bo pomagal -.-
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
krneki0001 ::
rupsi31, pri 4x4 lahko voziš po snegu kakršen je bil v petek in soboto čisto normalno po omejitvah, torej avtocesta 130, izven naselij 90 in po naseljih 50km/h, seveda ob predpostavki, da imaš dobre gume (s slabimi se tudi da, samo ustavit se je problem).
Seveda je to neizvedljivo, ker tisti pred tabo vozijo 30km/h izven naselja in po avtocesti 60km/h.
Seveda je to neizvedljivo, ker tisti pred tabo vozijo 30km/h izven naselja in po avtocesti 60km/h.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
Stalnica na tem forumu, ko vam zmanjka argumentov. In ta vaš "funkcionalno nepismen" se širi kot kuga. Pri 4 kolesnem pogonu moraš izvajati precej na meji in to , da je na cestišču najmanj led, da ti bo zdrsovalo..
Sej pravim, problem je, če si funkcionalno nepismen, kar vedno znova dokazuješ.
Napisal sem "če gas pohodiš do podna v ovinku". Razumeš, kaj to pomeni? Nikjer nisem napisal, da 4x4 bolj zanaša kot sprednji ali zadnji pogon, kot si ti napačno razumel.
In za razliko od tebe, jaz sem že vozil 4x4. Pa ne enega.
Zdej se pa opraviči in gremo dalje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
krneki0001 ::
Perci, večinoma s polnim gasom v ovinek ne bo šlo. Večina novodobnih 4x4 ima namreč VDC - vehicle dynamic control (ali kakorkoli ga imenuje firma, vsaka firma ima namreč svoje ime, subaru ima VDC od leta 2001).
Torej v ovinek s polnim gasom že pripelješ. Avto zazna, da te odnaša bočno in sam oduzame gas, pa lahko pritiskaš nanj kolikor hočeš, ter na kolesih zavira kolesa tako, da te avto sam potegne nazaj v ovinek. Če pa to izklopiš ali pa imaš pokvarjeno, pa v takih razmerah ne boš uspešno prišel skozi ovinek z gasom do podna.
Sem pa probal (pozno ponoči, ko res ni bilo nikogar nikjer) na večjem in zakotnem rondoju z in brez elektronike, pa lahko zatrdim, da z elektroniko brez problema odpeljem cel krog v istem rondoju vsaj s 30km/h višjo hitrostjo.
Torej v ovinek s polnim gasom že pripelješ. Avto zazna, da te odnaša bočno in sam oduzame gas, pa lahko pritiskaš nanj kolikor hočeš, ter na kolesih zavira kolesa tako, da te avto sam potegne nazaj v ovinek. Če pa to izklopiš ali pa imaš pokvarjeno, pa v takih razmerah ne boš uspešno prišel skozi ovinek z gasom do podna.
Sem pa probal (pozno ponoči, ko res ni bilo nikogar nikjer) na večjem in zakotnem rondoju z in brez elektronike, pa lahko zatrdim, da z elektroniko brez problema odpeljem cel krog v istem rondoju vsaj s 30km/h višjo hitrostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
krneki0001 ::
Ne, ampak brez elektronike te zadnja kolesa rinejo ven iz ovinka, prednja pa izgubljajo oprijem in moraš vozit 30 do 40km/h, da se normalno odpelješ. Z elektroniko voziš v istem rondoju med 60 in 70km/h.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
nebivedu, govorim o tem, da pohodiš do konca, ne da držiš potem čez cel ovinek.
Ko ga do konca stisneš, ti rahlo odnese rit v nežen drift. To, da ti potem elektronika odvzame gas in pošlihta zadevo, je pa druga pesem.
Ko ga do konca stisneš, ti rahlo odnese rit v nežen drift. To, da ti potem elektronika odvzame gas in pošlihta zadevo, je pa druga pesem.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jero_no1 ::
krneki0001 je izjavil:
rupsi31, pri 4x4 lahko voziš po snegu kakršen je bil v petek in soboto čisto normalno po omejitvah, torej avtocesta 130, izven naselij 90 in po naseljih 50km/h, seveda ob predpostavki, da imaš dobre gume (s slabimi se tudi da, samo ustavit se je problem).
Rad bi te vidu, ko boš tole izvajal. Če ti ne uspe, bom kril stroške tvojega zadnjega slovesa od tega sveta.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
Za nov avto sem vzel Sava Eskimo S3+ 205/55/16 cena: 45 eur/kos
Kupil pri mimovrste.
Kupil pri mimovrste.
|HP EliteBook|R5 6650U|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
GrimReaper ::
krneki0001 je izjavil:
rupsi31, pri 4x4 lahko voziš po snegu kakršen je bil v petek in soboto čisto normalno po omejitvah, torej avtocesta 130, izven naselij 90 in po naseljih 50km/h, seveda ob predpostavki, da imaš dobre gume (s slabimi se tudi da, samo ustavit se je problem).
Rad bi te vidu, ko boš tole izvajal. Če ti ne uspe, bom kril stroške tvojega zadnjega slovesa od tega sveta.
To bi pa tudi sam rad videl posnetek.
rupsi je pa druga skrajnost, 40 po AC, nekje max 50-60 se je v petek popoldne dalo peljat izven naselja po ravninah, po AC po vsej logiki potem verjetno max 80.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
rupsi31, pri 4x4 lahko voziš po snegu kakršen je bil v petek in soboto čisto normalno po omejitvah, torej avtocesta 130, izven naselij 90 in po naseljih 50km/h, seveda ob predpostavki, da imaš dobre gume (s slabimi se tudi da, samo ustavit se je problem).
Rad bi te vidu, ko boš tole izvajal. Če ti ne uspe, bom kril stroške tvojega zadnjega slovesa od tega sveta.
Zakaj mi nebi uspelo še enkrat? Saj mi je že v petek, mi bo pa še enkrat. Imam namreč avto, ki mu je tako vreme, kot je bilo pri nas v petek, naravno okolje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
seminal ::
O 4x4 je pa najbolj pameten tisti ko še ni vozo jao jao.. Nimam quatra pa ne x drive ki sta mimogrede softič pogona :P 4x4 je subaru, toyota, pa mitshubishi :P Sam vozim Teriosa(toyota) za takšne razmere :P in je prav zabaven avtek, nima ABS, nima ESP, nima nobenega odvzema gasa. Pa tudi pri evotu daš na snow program in dobijo zadnje gume več moči in tudi nadzorovano vedno rit gre ven... No tudi tisi avto ko nima elektronike, se malo gas nahitro spusti da kole zadnje zagrabijo in že pičiš dalje :P Je pa 4x4 poezija za takšne razmere.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
krneki0001 ::
Ja, to jim jaz stalno dopovedujem, pa nekateri še kr nočejo verjet.
Daihatsu je toyota zadnja leta, samo še vedno ne dajejo stvari od toyote v svoje avte - ne rabijo zanoč komponent, vse delajo svoje. S terisom sem par let nazaj brez problema prišel pozimi v snegu na Kum. Parkiral sem pa pred lokalom in šel na odličen borovničev štrudl, potem pa nazaj dol.
GrimReaper
Daihatsu je toyota zadnja leta, samo še vedno ne dajejo stvari od toyote v svoje avte - ne rabijo zanoč komponent, vse delajo svoje. S terisom sem par let nazaj brez problema prišel pozimi v snegu na Kum. Parkiral sem pa pred lokalom in šel na odličen borovničev štrudl, potem pa nazaj dol.
GrimReaper
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
krneki0001 ::
Quattro je quattro.
Res je, ni boljšega.
Zato ker to ni več quattro, ampak je to "quattro".
Tapravi modeli quattro so imeli torsenove diferenciale, to kar pa na tem videu vidiš je pa pomožni pogon 4motion, kar pomeni haldex - viskozna sklopka namesto sredinskega diferenciala. Torej ko se prednja kolesa zavrtijo v prazno se zadanja vklopijo. Pogostokrat prepozno, kot v tem filmučku in avto potem ne more nikamor.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
stara mama ::
In men že leta dopovedujejo da sem butast, in da je elektronika v avtu super zadeva in da je samo to THE WAY TO GO!!
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
krneki0001 ::
Elektronika odvisno za kaj. Če ti pomaga zvozit ovinke, torej protizdrsni sistem, če ti pomaga ustavit avto, ko nisi pozoren na cesto, ko ti sam odvije v primeru nesreče, je to odlično. Če ti hoče pomagat pri pogonu koles, pa nikakor.
Problem haldexa je ta, da je to viskozna sklopka, mehanska zadeva podprta z elektroniko. Lamele ki drsijo druga ob drugi. Dokler ima avto enako hitrost prednjih in zadnjih koles, se lamele vrtijo z enako hitrostjo. Ko kolesi imata različne hitrosti, pa se lamele drgnejo druga ob drugo in povzročata trenje, zato takrat pride do prenosa pogona. Seveda morajo prva kolesa vrtet v prazno da do teh razlik pride in šele takrat se z zamikom pogon zažene.
Problem haldexa je ta, da je to viskozna sklopka, mehanska zadeva podprta z elektroniko. Lamele ki drsijo druga ob drugi. Dokler ima avto enako hitrost prednjih in zadnjih koles, se lamele vrtijo z enako hitrostjo. Ko kolesi imata različne hitrosti, pa se lamele drgnejo druga ob drugo in povzročata trenje, zato takrat pride do prenosa pogona. Seveda morajo prva kolesa vrtet v prazno da do teh razlik pride in šele takrat se z zamikom pogon zažene.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
stara mama ::
Vrjetno iz ekonomičnih razlogov, tako same izdelave kot pomoje tudi vpliva na porabo med vožnjo.
Torsen je pač stalna zadeva.
In pol si upajo dat na kako reklamo zraven Audi quattro B group
Torsen je pač stalna zadeva.
In pol si upajo dat na kako reklamo zraven Audi quattro B group
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jero_no1 ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
rupsi31, pri 4x4 lahko voziš po snegu kakršen je bil v petek in soboto čisto normalno po omejitvah, torej avtocesta 130, izven naselij 90 in po naseljih 50km/h, seveda ob predpostavki, da imaš dobre gume (s slabimi se tudi da, samo ustavit se je problem).
Rad bi te vidu, ko boš tole izvajal. Če ti ne uspe, bom kril stroške tvojega zadnjega slovesa od tega sveta.
Zakaj mi nebi uspelo še enkrat? Saj mi je že v petek, mi bo pa še enkrat. Imam namreč avto, ki mu je tako vreme, kot je bilo pri nas v petek, naravno okolje.
Ne vem, kje si se ti vozil v petek, na relaciji LJ - Grosuplje je bila ob 17. uri po moji oceni max. varna hitrost 80 km/h, mogoče za dober 4x4 malo več, kar pa je še vedno daleč od 130 km/h (nesplužena, napol zvožena cesta). Je pa res, da jaz vedno vozim po načelu: bolje prepozno kot nikoli.
Predlagam, da ob naslednjem snegu letiš na AC ravno pred DARSovimi plugi in uploadaš svoj filmček :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jero_no1 ::
krneki0001 je izjavil:
Nimam časa snemat, kadar vozim. Če hočeš, greš lahko za sovoznika pa boš snemal.
Hvala. Ne, hvala :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Letne gume (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 69963 (10213) | Vuli |
» | Gume 2019 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14055 (11705) | matobeli |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 83991 (54773) | slemarko |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 105379 (77792) | gruntfürmich |
» | Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25795 (21649) | Domobrancek |