» »

Zobnik na zobatem jermenu preskočil, 40.000 od servisa

Zobnik na zobatem jermenu preskočil, 40.000 od servisa

Twixz ::

Pozdrav,

gre se za golfa, 2001 letnik, 1.9 TDI (110 KM), 310.000 prevoženih. Lastnik prej oče kateremu je, preden mi ga je prodal, crknil menjalnik in ga je popravil.
Pri 260.000 (leta 2017) je šlo tesnilo na glavi motorja po gobe. Takrat mi je mehanik naredil še velik servis avtomobila (menjava filtrov, teflonov, vodne črpalke, zobati jermen, itd.). Leta 2019 sem menjal še turbino (potrgalo lopatice), volansko letev (obraba, baje) in podvozje (diske, disk ploščice, karter (prebilo zaradi kamna na cesti ki sem ga prepozno opazil), stabilizatorje, amortizerje, fedre). V avto sem dal še nov, malo močnejši akumulator in menjati sem moral altenator. Klima tudi ne deluje :D

No, prejšnji teden mi pa na cesti avto strese kot da se vozim po gorah in jaz avtomatsko avto takoj v ler, zavijem s ceste in avto ugasnem. Mehanik pride, vzame dol pokrov motorja, in odpre zaščito za zobati jermen, ki je bil še gor in sem si oddahnil. Dokler nismo probali avta v prvi prestavi potisniti naprej, pa je zobati jermen grabil. Torej je zobnik preskočil. Kakšne so zdej tu moje možnosti za popravilo, mašino bo razstavil tekom drugega tedna. Baje imajo ti golfi motorje narejene tako da se ventili v mašini ne morejo zviti.
Denarja za nov avto nimam (kredit sklenjen 3 mesece nazaj za stanovanje na kratek rok in je mesečni obrok (pre)velik da še vzamem na obroke avto), stare kripe si pa ne mislim kupovati (imam otroke).

Any advice? :)

zobnik ::

Zanimivo da ti je to vse do 310.000km pocrkal, saj motorji so kao neuničljivi ob rednem vzdrževanju. Moj clio 1.2 motor ima trenutno na števcu 302.000km s prvim menjalnikom, prvo sklopko, motor orginal. Zobata letev orginal...
Brat je tud mel isti avto, letnik, motor, pa je šla turbina in sklopka, dal 1500 evrov že z veliki servisom....no pol je pa menjalnik crknu pa je avto prodal z okvaro naprej.

Drugače pa to se da porihtat, mehaniki poznajo 1.9 tdi v nulo.

Twixz ::

Problem je v tem da je do 250.000 moj oče avto vozil samo s servisi (enkrat je prebil isto karter).
Men je bil avto super, 110 konjev. Je pa res da se je zadnje dve leti pred penzijo oče vozil z njim na šiht 2 kilometra daleč. Kar se je potem poznalo ko mi je mehanik turbino menjal, cevi so bile tako zabasane da je groza :D.

Potem se je pa začelo. In ko sem menjal vse kar sem napisal sem rekel "mater če ne zdržiš zdejle 3 leta dokler kredita ne odplačam je pa res vse skup ku*ac" in je zdržal 3 mesece.

DOOM_er ::

zobnik je izjavil:

Zanimivo da ti je to vse do 310.000km pocrkal, saj motorji so kao neuničljivi ob rednem vzdrževanju. Moj clio 1.2 motor ima trenutno na števcu 302.000km s prvim menjalnikom, prvo sklopko, motor orginal. Zobata letev orginal...
Brat je tud mel isti avto, letnik, motor, pa je šla turbina in sklopka, dal 1500 evrov že z veliki servisom....no pol je pa menjalnik crknu pa je avto prodal z okvaro naprej.

Drugače pa to se da porihtat, mehaniki poznajo 1.9 tdi v nulo.


Zato ker je navaden bencinar in praktično nič ob rednem vzdrževanju ne more po gobe. Puncin 206 ima tudi 320k km, sicer je že odjavljen ampak ga uporabljamo za prevoz okoli kmetijskih posestev, ampak še vedno dela bp. Moj clio 1.2 pa tudi razen cinšpule še vedno, razen rednih servisov, ni imel nič problemov. Pač tako je, dizli so zaradi kompleksne zgradbe, in zaradi tega ker morajo zadeve malo bolj "složno" sodelovati da je od nafte kaj haska, bolj podvrženi temu da če ena stvar ne dela kot bi morala, se bo zadeva poznala nekje drugje.
Robots will steal your job. But that's OK

DjTonic ::

Dizl je za dolge relacije. Sicer pa gre tudi za nesrečen splet okoliščin, saj je zaznati, da je precej stvari pocrkalo, kar je redko. Možno, da so mu škodile te kratke razdalje, kot omenjaš 2km dnevno. Za to je najboljši kak atmosferski bencinar. Predlagam, da odpreš temo še na kakšnem avto forumu. Jaz bi se avta znebil ali pa ga generalno obnovil. Nekaj na pol nima smisla delat, ker bodo spet težave.

Twixz ::

Jaz sem delal z njim 35 kilometrov na dan (dobrih 17 kilometrov v eno smer služba pa nazaj domov) in pa vikend ture. Na leto cca. 17.000 kilometrov. Ne vem če je za to bolje met bencinarja, ali pač?

P.s. sej sem ga generalno obnovil :D

Assass1n ::

Če pravi da ventilov ne more zabiti bo temu že tako. Podrl bo dal motor v fazo nov jermen pa šponar pa gas dalje.
Verjetno ima avtomatski šponar in je mogoče da še prvi, ali pa je zaribala kaka rolca pa je preskočil. Avto je star in se take stvari dogajajo, treba preživet iz tem kar imamo boš bolj cenil, ko boš imel novejši avto z nekaj opreme in brez težav :)
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

shadeX ::

Zanimivo da ti je to vse do 310.000km pocrkal,


Vedno je več spremenljivk vmes. Kako je bil vzdrževan, vožen, motor,..

Tile golfi so res "neuničljivi" ampak ne velja to sedaj za vsakega ki je prisel iz fabrike. Določenemu procentu se bo vedno nekaj skoz kvarilo.
stare kripe si pa ne mislim kupovati


To je stara kripa. Razen če si mislil staro kripo nižjega cenovnega razreda.

hojnikb ::

. Baje imajo ti golfi motorje narejene tako da se ventili v mašini ne morejo zviti.

Če pravi da ventilov ne more zabiti bo temu že tako. Podrl bo dal motor v fazo nov jermen pa šponar pa gas dalje.

Baje baje pravi nekdo, ki nima pojma.
Praktično nemogoče je met ne interferenčni motor pri dizlu, ker je enostavno kompresija prevelika za kaj takega. Če ti jermen preskoč ali se utrga, gre glava papa.

Tile golfi so res "neuničljivi" ampak ne velja to sedaj za vsakega ki je prisel iz fabrike. Določenemu procentu se bo vedno nekaj skoz kvarilo.

Neuničljivo ni nič. To so pravljice za lahko noč. So pa motorji, ki se jih tut do miljona še splača vzdrževat. To da boš takšen avto sam tankal dizl in olje, pač ne gre.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Twixz ::

Če pravi da ventilov ne more zabiti bo temu že tako. Podrl bo dal motor v fazo nov jermen pa šponar pa gas dalje.


Ventilov ne more zviti zaradi položaja. Sej sem napisal že v objavi teme. Zabije jih pa itak lahko.

Praktično nemogoče je met ne interferenčni motor pri dizlu, ker je enostavno kompresija prevelika za kaj takega. Če ti jermen preskoč ali se utrga, gre glava papa.


Če mi je odmično gred zlomlo bom verjetno peljal na odpad ali prodal po delih.
Če mi je pa dročnike polomlo pa nevem. Čez 500 evrov pa ne dam več. Sem dal že 3x pa me je izdal, ku*bež. :D

jakan123 ::

Sem imel passata z eankim motorjem in mi je isto preskocil jermen. So spravili motor v fazo, zamenjali sponerje in jermen in sem vozil dalje. Cez kake 1000km je pa pocilo in so sli drocniki. Kao posledica preskocenega jermena. Sem takrat vseeno dal popravljati, kasneje so se pa zaceli problemi. Je zacelo crkavati vse po vrsti , vse kar si ti ze menjal. Je imel pa avto 550k km in bi sel vse menjavati, ce ga ne bi pozirala rja. Ko je zacela puscati streha sem se ga znebil :))

IL_DIAVOLO ::

Mehanik ti naj zrihta podoben avto, da ne bo izgubil biznisa.

Twixz ::

Mehanik ti naj zrihta podoben avto, da ne bo izgubil biznisa.


Mehanik, ki mi je delal veliki servis je priznan, je bil dražji od ostalih in sem zaradi njegovega renomeja pri njemu delal veliki servis. :)

Drugače z njim prej in pozneje nisem sodeloval.

KAVINSKY ::

Koliko pa si preplačal? Pri pooblaščencu je velik servis ranga 300€ - približno toliko tudi računajo privatniki z računom.

Nazz ::

Tudi meni je na starem A6 1.9tdi preskočil jermen (mogoče ga je celo vtrgalo?), mehanik menjal jermen in španer, pa je motor delal. Ne sekiraj se, pol avta si že zamenjal, menjaj zobati jermen, pa vozi naprej.

bbbbbb2015 ::

Twixz je izjavil:

Pozdrav,

gre se za golfa, 2001 letnik, 1.9 TDI (110 KM), 310.000 prevoženih. Lastnik prej oče kateremu je, preden mi ga je prodal, crknil menjalnik in ga je popravil.
Pri 260.000 (leta 2017) je šlo tesnilo na glavi motorja po gobe. Takrat mi je mehanik naredil še velik servis avtomobila (menjava filtrov, teflonov, vodne črpalke, zobati jermen, itd.). Leta 2019 sem menjal še turbino (potrgalo lopatice), volansko letev (obraba, baje) in podvozje (diske, disk ploščice, karter (prebilo zaradi kamna na cesti ki sem ga prepozno opazil), stabilizatorje, amortizerje, fedre). V avto sem dal še nov, malo močnejši akumulator in menjati sem moral altenator. Klima tudi ne deluje :D

No, prejšnji teden mi pa na cesti avto strese kot da se vozim po gorah in jaz avtomatsko avto takoj v ler, zavijem s ceste in avto ugasnem. Mehanik pride, vzame dol pokrov motorja, in odpre zaščito za zobati jermen, ki je bil še gor in sem si oddahnil. Dokler nismo probali avta v prvi prestavi potisniti naprej, pa je zobati jermen grabil. Torej je zobnik preskočil. Kakšne so zdej tu moje možnosti za popravilo, mašino bo razstavil tekom drugega tedna. Baje imajo ti golfi motorje narejene tako da se ventili v mašini ne morejo zviti.
Denarja za nov avto nimam (kredit sklenjen 3 mesece nazaj za stanovanje na kratek rok in je mesečni obrok (pre)velik da še vzamem na obroke avto), stare kripe si pa ne mislim kupovati (imam otroke).

Any advice? :)


Obrni se na avto odpade, ki jih je po Sloveniji precej. Poskusi kupiti rabljen motor. Jaz sem enako naredil za en crknjen DCI 1.5 Renault motor. Mehanik ti potem lahko sestavi en uporaben motor. Drugače pa se zdi, da avta ne vzdržuješ po pravilih in imaš same neke fatalne napake. Jaz sem prodal enega službenega Renaulta s 310.000km, samo olje in filtri zamenjani. BMW bo imel zdaj 190.000km, olje in filtri, servisni posegi kot predvideva proizvajalec.

Mene je rabljen motor stal 350€, kar je dokaj malo. En Ljubljančan mi je ponujal samo motorni blok za 800€.

Zdaj bom verjetno kupil še en rabljen BMW, 9000km prevoženih, star 9 mesecev. In mu bomo navrteli km, da bo veselje.

Se zgodi, da kaj crkne, en motor 1.5 dci je prebila ojnica blok, verjetno mu niso pasali servisi na 30.000km.

Ni tako hudo, samo znajti se moraš.

marsovcek ::

Twixz je izjavil:

... Dokler nismo probali avta v prvi prestavi potisniti naprej, pa je zobati jermen grabil. Torej je zobnik preskočil. ...


Kaj točno ste poskušali in kaj naj bi s tem dokazali? Avto poriniti v prvi prestavi je skoraj nemogoče, neglede na jermen.

Zvezdica27 ::

lp,

če je jermen preskočil je pač treba odpreti mašino da se vidi kak raztur je not. Lahko da ni nič, lahko da pač bo treba nov motor.

Saj ni drame, veš kaj že lahko dobiš za 1.000 eur, prav fino mašino.

Torej ne sprašuj tu - enostavno naj mehanik odpre

zz

poweroff ::

Načeloma ti bo mehanik povedal.

Je pa moja izkušnja taka - isto Golf, dizel, peljem na servis, je bilo treba menjati to, ono,... in je bilo takoj 500 EUR. Pa sem rekel, OK, bo vsaj nekaj časa mir. Mine par mesecev, spet nekaj, 300 EUR. In se je kar nadaljevalo. Vsakič par sto EUR.

Potem mi je mehanik rekel, da imajo dizli bolj komplicirane motorje, ki so dražji za popravljat. In da se splača bolj bencinarja (letno naredim cca. 20-25k). Golfa sem potem prodal in kupil Renaulta.

No, ta connard me je pa v prvih par mesecih trikrat (!) pustil na cesti. Enkrat je šel alternator in ga nisem več vžgal, enkrat se je strgala zajla od ročne in ni več popustila, enkrat je bilo pa nekaj drugega, da je bil tudi nevozen. Zanimivo - vsakič se je to zgodilo cca. 100 m od mehanika, tako da niti ni bilo treba avtovleke klicat...

V glavnem, (isti) mehanik mi je potem rekel da naj ne kupujem več "Francozov" - "zaradi ljudi ki kupujejo francoske avte imamo mi sploh delo"... 8-)

Je pa res sedaj že nekaj časa mir. Ampak razmišljam o menjavi.

Naslednji avto še ne vem kaj bo... se pa nagibam h temu, da ne bo dizel (pri Golfu me je motil tudi smrad) niti "Francoz".

Tako da jaz osebno bi ga na tvojem mestu prodal čim prej.
sudo poweroff

Valvoline ::

Ce preskoci za 1-2 zoba ne bo nobene poskodbe, ce pa vec zvije ventile in se lahko zlomi odmicna gred. Ponavadi nena kar tako preskoci, verjetno ga nekaj ze matra med delovanjem, ce zobati jermen poganja vodno crpalko ali vt/cr dizel pumpo tam bo nekje tezava da je preskocil, al pa je kak ventil fedr pocil (pogost pojav pr PD motorjih)

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

na golf4 pelas vseskup v preso ali odpad in kupis drugega, je na konc cenej k to popravlat, vsaj ce nimas sam moznosti sourcat motorja in popravit.
Ker golf4 je what, 500-1000e avto na dober dan?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

Če najdeš 1.9 tdija 101 konjskega pod 250k, ti ga priporočam. Ne vem, kaj za hudiča so dali v ta motor, ampak to je res šlo ko tank, totalno neobčutljivo na vožnjo. Mislim, da tega motorja ni mogoče uničit, ti bo prej notranost razpadla. pločevino pa rja požrla.

hojnikb ::

za male pare z dejansko 250kkm bo tezka. taksni vozi majo prej 500 jurjov+.
#brezpodpisa

zobnik ::

še dost boš dobil za tega v takem stanju, ker so nekateri nori na te šajtrge

Twixz ::

Drugače pa se zdi, da avta ne vzdržuješ po pravilih in imaš same neke fatalne napake.

Male servise delam na 10 jurjev, velik servis sem naredil ob prevzemu avta čeprav je imel "samo" 40.000 od zadnjega velikega servisa.

Sem pa gledal malo za SEAT-i, če bo res treba menjati. Tega bi popravil in ga prodam. Ne da se mi več niti mislit na njega, kolikor sem vložil. Za kakega jurja bo pa že šel naprej pa imam polog za naprej za avto :D

zobnik ::

Vzami bencinarja je cenejši in nima kaj crknit.

jest10 ::

Vse kar se premika lahko crkne

zobnik ::

prej pleh zgnije kot pa bencinski motor crkne

jest10 ::

V gostilniških debatah to drži ja

Twixz ::

Update:

Dročnik in odmična gred sta za zamenjat. Ostali del mašine brez problema (na grozno srečo).

Sreča je tudi da mi je v naselju usekalo, ko sem se 40 cijazil za nekom. :D

Za popravilo se še nisem odločil. Verjetno bom popravil in prodal dokler gre. :)

Valvoline ::

Twixz je izjavil:

Update:

Dročnik in odmična gred sta za zamenjat. Ostali del mašine brez problema (na grozno srečo).

Sreča je tudi da mi je v naselju usekalo, ko sem se 40 cijazil za nekom. :D

Za popravilo se še nisem odločil. Verjetno bom popravil in prodal dokler gre. :)

Kaj pa se je zgodil drocniku? Prebilo ga je? Zastekal noter?

Zgodovina sprememb…

mat xxl ::

Nek serviser ključar ima z Dolenjske tak avto Golf 4, se mi je hvalil leto nazaj, da ima 480 t km, avto pa razen rednega vzdrževanja dela ko ura, je rekel, edino, da mu v vsem času zaribal kompresor klime in spustil opilke vse na okoli, nakar je bil potem problem sčistiti in nov kompresor, sicer pa samo redno + 1 kpl. sklopka. Tako, da čudno.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat xxl ()

hojnikb ::

ni čundo, velik je odvisno kako se voziš in kolk ma avto dejansko kilometrov.
#brezpodpisa

Twixz ::

ni čundo, velik je odvisno kako se voziš in kolk ma avto dejansko kilometrov.


Dejanskih kilometrov ima toliko kot piše. Ker je že 17 let pri hiši. Star bo pa 20 počasi. :)

Valvoline je izjavil:

Twixz je izjavil:

Update:

Dročnik in odmična gred sta za zamenjat. Ostali del mašine brez problema (na grozno srečo).

Sreča je tudi da mi je v naselju usekalo, ko sem se 40 cijazil za nekom. :D

Za popravilo se še nisem odločil. Verjetno bom popravil in prodal dokler gre. :)

Kaj pa se je zgodil drocniku? Prebilo ga je? Zastekal noter?


Poknil je. Zaštekal pa ni je kar sam ven priletel. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Twixz ()

hojnikb ::

Twixz je izjavil:

ni čundo, velik je odvisno kako se voziš in kolk ma avto dejansko kilometrov.


Dejanskih kilometrov ima toliko kot piše. Ker je že 17 let pri hiši. Star bo pa 20 počasi. :)

Valvoline je izjavil:

Twixz je izjavil:

Update:

Dročnik in odmična gred sta za zamenjat. Ostali del mašine brez problema (na grozno srečo).

Sreča je tudi da mi je v naselju usekalo, ko sem se 40 cijazil za nekom. :D

Za popravilo se še nisem odločil. Verjetno bom popravil in prodal dokler gre. :)

Kaj pa se je zgodil drocniku? Prebilo ga je? Zastekal noter?


Poknil je. Zaštekal pa ni je kar sam ven priletel. :D

no, nikol ne ves, ce niso v prvih 3 letih zvrzel kilometre za 100 jurjov nazaj :)
#brezpodpisa

Twixz ::

Uff, 50 tisoč na leto v Sloveniji naredit je pa kr hudik. To je 136 kilometrov na dan. ;((
Še posebej če je avto slovenski. :D

Twixz ::

Update 2:

Po tem, ko je od žlahtnika kolega naredil takorekoč velik servis in nastavil vžig, Golf prede kot maček gre pa ko šus. :D
Neverjetno je da mi je za 100 evrov naredil to, kar bi mi morali prej za 500+ evrov pri menjavi turbine in dihtunge na glavi. In to mehaniki, ki imajo neko ime, si s tem delom služijo kruh in so dragi ko pes. Pa jih en ko se s tem ukvarja kot hobi naščije kot da so z osnovno šolo šli odpirat neko delavnico z uradnim servisom ;(

Skratka, tisti ki bo kupil golfa bo pomoje imel še lepo dobo avto ki fajn gre, za nizko ceno.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Veriga ali zobati jermen. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9931231 (21375) hojnikb
»

Zakon o varstvu potrošnikov in rabljen avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5920688 (11125) bambam20
»

Menjava tesnila na glavi -rabim avtomehanika

Oddelek: Na cesti
2910350 (9726) hocevar91
»

Avto: popravilo ali menjava? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21945896 (41372) D3m
»

Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10548050 (45383) Pyr0Beast

Več podobnih tem