» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
54 / 64
»»

m0LN4r ::

Cez Slovenijo do Avstrijske meje:


Pa od tam naprej do stanovanja v DE:
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

b3D_950 ::

To je brez vožnje po AC?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Ahim ::

Ales je izjavil:

Tisti, ki omenjate Balkan, verjetno že dolgo niste bili kje južneje. Ne govorim o Hrvaški, ki ima dejansko kar dobre ceste, ampak še južneje.

Tocno to ... peljite se enkrat od Ljubljane do Beograda in potem tule na forumu napisite na kateri tocki se opazi obcutna razlika v voziscu ... je nemogoce zgresit, tako ocitna razlika je :))

Podobno je s tistimi, ki omenjate Nemcijo in voznjo od tam v Slovenijo; vmes je treba prevozit celo Avstrijo, ki je en fino razvlecen kolovoz z zelo drago cestnino, kupom baustel, nesrec in maksimalno omejitvijo 130 (po tistih poligonih z jari najbrz vec niti ne bi slo?). Prides na Hrusico pa je asfalt kot da se je Marija prikazala ...

m0LN4r ::

kupom baustel, nesrec
pa daaj
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Sparkxl ::

Ahim je izjavil:

Ales je izjavil:

Tisti, ki omenjate Balkan, verjetno že dolgo niste bili kje južneje. Ne govorim o Hrvaški, ki ima dejansko kar dobre ceste, ampak še južneje.

Tocno to ... peljite se enkrat od Ljubljane do Beograda in potem tule na forumu napisite na kateri tocki se opazi obcutna razlika v voziscu ... je nemogoce zgresit, tako ocitna razlika je :))

Podobno je s tistimi, ki omenjate Nemcijo in voznjo od tam v Slovenijo; vmes je treba prevozit celo Avstrijo, ki je en fino razvlecen kolovoz z zelo drago cestnino, kupom baustel, nesrec in maksimalno omejitvijo 130 (po tistih poligonih z jari najbrz vec niti ne bi slo?). Prides na Hrusico pa je asfalt kot da se je Marija prikazala ...


Sem se enkrat peljal po regionalki do Feldbacha od slo meje. To je en izmed bolj slabo razvitih delov avstrije Ca. 1 ura. Kot sopotniku mi je bilo dolgčas in sem se odločil štet luknje na cesti. Naštel sem jih 0. Brez zajebancije, res niti ene

perci ::

energetik je izjavil:

perci je izjavil:


Recimo tole, se meni sploh ne zdi slabo.

Pa tole tudi ne.
Seveda to ni slabo. Ampak takole ni povsod.
Kaj praviš na tole blizu nas:
https://goo.gl/maps/zwwFrQMn4zPHhFiB6
https://goo.gl/maps/R6W64bYTEwmC7rF86
https://goo.gl/maps/HWu6sWypHRc722bX9

Seveda ni fajn. Ne pravim, da je idealno ampak, da ni tako slabo, kot želijo nekateri tule predstaviti.

Se pa strinjam, da se zadnjih par let stanje poslabšuje.

ParaEagle ::

b3D_950 je izjavil:

To je brez vožnje po AC?

50 je povsem normalna povprečna za regionalko, to sem jaz vozil vsaj 100 da sem jo dosegel. Za 70 moraš voziti že 140 kjer se le da.
70-100 je povprečna na AC od štarta do cilja, tako da 95 ga je moral kar dobro šopat.
Promet v SLO je res kar počasen, ampak še vedno je pa veliko voznikov, ki se jim mudi, nekje 50/50 je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ParaEagle ()

miha miha ::

Kaj bolš vzet 2 sezoni vožene Continental, Dunlop, Muchelin ipd
Ali nove Nexen, Kleber, Viking ipd?

Kako ke z temi cenejšimi gumami 2. 3. 4. sezono?

Gre pa ha 225 45 17

Premium gume naj bi bile tudi 3. in 4. sezono zadovoljive napram cenejšim.

Ales ::

miha miha je izjavil:

Kaj bolš vzet 2 sezoni vožene Continental, Dunlop, Muchelin ipd
Ali nove Nexen, Kleber, Viking ipd?

Kako ke z temi cenejšimi gumami 2. 3. 4. sezono?

Gre pa ha 225 45 17

Premium gume naj bi bile tudi 3. in 4. sezono zadovoljive napram cenejšim.

Dve sezoni vožene, ok, koliko pa imajo profila? Je dot dejansko dve leti nazaj ali so še starejše?

Koliko km narediš na sezono?

koyotee ::

miha miha je izjavil:

Kaj bolš vzet 2 sezoni vožene Continental, Dunlop, Muchelin ipd
Ali nove Nexen, Kleber, Viking ipd?

Kako ke z temi cenejšimi gumami 2. 3. 4. sezono?

Gre pa ha 225 45 17

Premium gume naj bi bile tudi 3. in 4. sezono zadovoljive napram cenejšim.


Prodaj avto.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

zobnik ::

Kok šele mene preruka v starem cliotu, vsaj brezplačna masaža

ParaEagle ::

miha miha je izjavil:

Premium gume naj bi bile tudi 3. in 4. sezono zadovoljive napram cenejšim.

Sem imel Conti TS850 in TS860, zdaj pa Sava HP2 in ne opazim razlike, še 5. sezono zaenkrat kaže da so ok. Conti sem imel pa samo 4 sezon in so bile seveda še ok za peto.
Nexen, Kleber in Viking je pa druga zadeva. Prav tako Sava Eskimo S3, za tiste so vedno pravili, da so zanič že po dveh sezonah. Jaz sem vozil S3 samo 1 teden 7. sezono, tako da težko rečem kdaj so bile dejansko zanič, verjetno že 5. sezono.

m0LN4r ::

Evo se ena super relacija ca. 90km, toplo priporocam kjer je 80% poti cesta v razsulu ali s smtno nevarnimi bankinami udrtinami, razpokami, skakalnicami. Tam ti niti najboljsa guma ne resi zivljenja, ce spregledas. Pika na i je pa ta nov trend, ko cesta ostane enako ozka, pa ob strani potegnejo crtke, namesto da bi popravili in razsirili bankine. Svasta.

Moravske Toplice - Krizevci - Ptuj - Ptujska gora - Majsperk - Rogaska slatina - Podcetrtek. Pravi rollercoaster, ce hoces voziti normalno hitro.

So vsaj tolk realni, da dajo na ravnici izven naselja table 50, da ne odletis iz "neznanih" razlogov. Ce pa hoces it 90+ pa rabis imeti kohones.
To si pokrajine niti ogledat ne mores, ker te tako fuka, pol pa srecas domacine, ti se pa vlacijo z 40kmh, da jim avto ne razpade.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Sparkxl ::

ParaEagle je izjavil:

miha miha je izjavil:

Premium gume naj bi bile tudi 3. in 4. sezono zadovoljive napram cenejšim.

Sem imel Conti TS850 in TS860, zdaj pa Sava HP2 in ne opazim razlike, še 5. sezono zaenkrat kaže da so ok. Conti sem imel pa samo 4 sezon in so bile seveda še ok za peto.


Res ti toplo priporočam da za lastno in našo varnost vrneš izpit, ker tvoje zaznavanje kar je varno in kaj ni je defekt.Sploh pa ne bluzi kako super kažejo za 5. sezono, če zime še sploh ni. To da si se ti včeraj lepo pripeljal iz službe do lidla in domov, še ne pomeni da so super za zimo.

Sem imel eno leto kontinentalke peto sezono in za moje pojme, ki se nekako pokrivajo z večino ostalih laikov in strokovnjakov, je guma bila kritično zanič

blackbfm ::

vozi defenzivno in mas loh gumo 10 sezon

Buggy ::

blackbfm je izjavil:

vozi defenzivno in mas loh gumo 10 sezon

na cliotu od doma do starcune komot se vec ;)

Guma je po stirih sezonah zelo vprasljiva, pa ni vazno katera in koliko profila ima. Mislim, da je to mislil s tem, ko je govoril o "premium" in regular gumi. Jaz opazam isto in sem 3 leta staro Continentalko se s cca 4mm profila, ki je prisla z avtom se OEM, menjal za novo Falken, saj je bila v mokrem v ovinkih ze drsna in nepredvidljiva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

urosz ::

Razmišljam da kupim zdaj zimske gume preden se bo zočela norija v jeseni. Kako so kaj cene zdaj vs jeseni?

Gledam pa ranga 100€ po gumi, se pravi srednji cenovni razred. Dimenzija 225/45 R17.

Nagledane imam Nexen WINGUARD SPORT 2 WU7 za cca 88€ oz. Wintrac Pro za cca 102€.

Kaj predlagate?

starfotr ::

Predlagamo, da kupiš kako uveljavljeno znamko.

urosz ::

Vredestein je ena boljsih znamk. Omenil pasem daiscem srednji nivo in ne premium.

Horas ::

saj nexen so vredu gume, imel 5sezon na ceedu. pa hankook so tudi v redu.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

energetik ::

Nexen (in tudi Hankook) so Korejske, ne Kitajske. Jaz imam Nexen WH2 na drugem avtu za zimske in so povsem OK, vsaj na nivoju Eskimo HP.
Če znajo delat odlične avte, bojo pa tud gume znali.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

edi123 ::

Iščem zimske gume za svoj avto in imam v homologaciji samo eno dimenzijo in sicer 215/55/17 danes sem dobil od znanca ponujeno dimenzijo 225/55/17. Je tukaj kak velik problem z vidika zakona?

xda develope ::

edi123 je izjavil:

Iščem zimske gume za svoj avto in imam v homologaciji samo eno dimenzijo in sicer 215/55/17 danes sem dobil od znanca ponujeno dimenzijo 225/55/17. Je tukaj kak velik problem z vidika zakona?

Problem je v tem da ni homologirana dimenzija in lahko dobiš kazen in odvzem tablic lahko te vrže na tehničnem. Najslabše kar se pa lahko zgodi je da si udeležen v nesreči in ti zavarovalnica zavrne izplačilo, če si pa sam kriv te bodo pa terjali za odskodnino. Tako da z nehomologiranimi gumami se jaz nebi igral pa nima veze če izgleda podobno.

nekoman ::

Jaz pa sem kupil gume 205/55/16/91T, Falken vrjanta.
V homologaciji pa je napisan
205/55/16/91H!
Menda je to dovoljeno...
Ali je temu res tako?

darck ::

nekoman je izjavil:

Jaz pa sem kupil gume 205/55/16/91T, Falken vrjanta.
V homologaciji pa je napisan
205/55/16/91H!
Menda je to dovoljeno...
Ali je temu res tako?



Kupil si gume z manjšim hitrostnim razredom se pravi,da imaš ti sedaj gumo 91T kar jo uvršča v razred hitrosti do 190 km/h a razred 91H je pa v razredu hitrosti do 210 km/h.

https://www.saplex.si/razred

 Hitrostni razred gum

Hitrostni razred gum

nekoman ::

A sem pol v prekršku?

b3D_950 ::

Zimske so lahko z manjšim hitrostnim razredom.
https://gmt.si/ponudba/10/novi-predpisi...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

nekineki592 ::

Zdravo,

trenutno si lastim 4 m+s pnevmatike Michelin Alpin A4 205/55 R16. Gume so zelo stare in sicer so letnik 2012. Imajo dovolj profila, ker vozim bolj počasi. Glede oprijema sem bil skeptičen že kakšni 2 leti nazaj, vendar še vedno dobro primejo. Michelin na svoji strani tudi pravi, da pa je 10 let res skrajna doba za gumo. Nekoč sem imel neke Savske in te so bile po 4, 5 letih kot bi vozil po ledu. Te trenutno pa delujejo in sprašujem se, ali bi se vrgel v strošek nakupa novih. Cene so zelo velike, po drugi strani pa gre seveda za mojo varnost.
Avto je star 10 let in bo vsaj kakšnih 5 let še normalno delal. Ta čas ga tudi mislim imeti. Letne gume imam tudi Michelin, ne vem ravno katere, vendar so bile po 150 € / kos. 2 sta letnik 2015, 2 pa 2012 s premalo profila. Načeloma dobro zagrabijo.
Kaj mi priporočate? Nakup novih m+s -> katere, kje so kakšni popusti? Nakup leto, dve rabljenih m+s? Obdržim stare, še kakšno leto, saj zagrabijo? Ali pa morda kaj tretjega?

Hvala za odgovore.

jotunn2 ::

Jaz bi pustil gor kar letne s premalo profila, zimske pa za dobro ceno prodaj, ker so se skoraj kot nove in imajo dovolj profila. Po moje bo to najboljsi biznis.
PS: Upam da se ne vozis (ceprav bolj pocasi) kjerkoli blizu mojih koncev... za tvojo varnost me boli k* (ker po napisan sodec tebe tudi), za mojo me pa malo bolj in ne bi rad videl da bi se mi nek tak idiot pridrajsal direktno v mene ker mogoce 10 let stare gume le ne "zagrabijo" toliko kot si ti mislis.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

feryz ::

Saj veste da lažete. Sami sebi in drugim.
Da morate imate glanc nove, ultra specialne gume za vožnjo 55 po regionalki in 105,3 km/h po ac.
2012 letnik gume so popolnoma uporabne. Verjetno dosti bolj, kot vsaj polovica novih čunga lunga gum, ki se trenutno prodajajo. Takrat se taka jajca niti prodajala niso.

Koliko je profila pa sam veš. Za policaje pa tudi vemo, koliko ga mora biti.
Jaz itak pravim, da je vse kar je manj kot 4 mm, smrtno nevarno. Poleti še bolj kot pozimi.

robo125 ::

Sava eskimo, več kot 4mm profila dot 4 leta, pa nisem bil zadovoljen z zavorno potjo. Saj v ovinkih je bilo še kar. Sem pred 3 tedni zamenjal samo spredaj na isti model save. Zaenkrat moram reči da je po mokrem res občutna razlika. Sem ravno v tistih deževnih dneh testiral. Mi ni žal...
Je možno, da je bil prejšnji komplet tudi slaba serija. Te se mi zdijo precej boljše. Izgleda, da so precej raztegnjene tolerance kvalitete...

darck ::

Jaz sem sam pri sebi videl,da je v vseh primerih Nexen guma boljša kakor Sava Eskimo S3+ ali je nova guma ali pa stara 2-3 leti. Sem pa siguren,da je nekaj boljša Savina guma Eskimo HP2 kakor Eskimo S3+.Jaz pa po novem gume menjam nekje na 3-4 leta pa ni važno koliko profila imajo še gor in trenutno sedaj že kakšno leto razmišljam,da bi probal tudi celoletne gume saj snega sploh več ni in kaj čem zimske gume trajbati po zimi in po leti,ko potem rata guma dosti slabša to se vidi tudi poleti na suhi cesti,ko ti začnejo ob hitrejšem pospeševanju v krožnem križišču kar cviliti,drseti.

wcpapir ::

Iscem zimske gume:
245 35 20
275 30 20

Lahko se javi tud kdo, ki misli da so po treh letah hin, jih odpeljem pa se gajbo prpelem, ce majo le se kaj profila.

nekineki592 ::

Ne vem, če vam je nekaterim jasno, da niso vse gume uporabne 4, 5 in potem konec. Te moje Michelin so vrhunske pnevmatike. Prav zato tudi podjetje priporoča uporabo do 10 leta z dovolj profila seveda. V kolikor ne veste, je to, da se gume menja po 5. letih marketinški nateg. Nekoč smo brez težav gume imeli po 10 let. Kaj si misliš, da bi si npr. Sava upala na svojo spletno stran napisati, da naj se gume uporabljajo 10 let? Seveda ne. Če pa se to napiše, potem lahko sklepamo, da so upoštevali tudi nekaj tolerance in je guma dobra še kakšno dodatno let, dve ali tri

Prav tako delam od doma in imam 1x tedensko pot v službo (30 km AC). Ostalo je mestna vožnja v srednje velikem kraju. Nič posebnega, se pa lahko kaj zgodi.

Vsako jesen gume sam "testiram" in vedno mislim, da letos pa je prišlo to leto, da ne bodo prijele in se bom samo zapeljal. Gume pa kar primejo.

Na zadnjem servisu pomladi, ko sem menjal gume je mehanik dejal, da so letne preslabe, te m+s pa so še ok.

Morda je opcija, da kupim zgolj prvi dve, kar bo že kar ok. Kolebam, ker je nakup 4 gum in premontaža velik strošek. Sigurno bo nekje 4 x 80 € + premontaža in je vse skupaj 400 €. Če bi bilo kakšnih 100, 150 € bi se hitro odločil. Res pa je, da bi imel boljši občutek.

robo125 ::

Ne razumeti narobe. Vsak se odloči tudi glede na tip vožnje in izkušnje. Jaz sem že imel stare Michelinke zadaj in sem zaradi tega klepal avto. Prijatelj tudi se je pohvalil kako imajo Michelinke zadaj že kmalu 30k in potem je klepal avto. Zdaj, če imaš avto v garaži in večinoma stran od sonca gotovo guma potegne več časa. Na drugemu avtu imam sava eskimo s3 dot iz 2014 (sem šel prav pogledat) pa kar gre nekako za tistih 2000 km na leto. Mene je menjava samo spredaj 185 60 15 prišla 2x55 + 2x6 = 122eur. Gume pripeljane pred garažo. Vsak zase ve kaj rabi/hoče...

wcpapir ::

Cakaj, a ce delam 60k letno morem vsako leto gume menjat?

Jaz jih vsako leto takoj po montazi samo malo osmodim, da pridem spet do mehkega profila, probajte to.

feryz ::

Kako pa bi šlo, če bi imel gor sava eskimo S3 dot 2022? Bi prišel 2x hitreje na cilj?

Jaz zase točno vem kako se dela. Jeseni daš zimske gume gor, spomladi v smeti. Spomladi daš gor letne, jeseni v smeti.
Ne delam pa so utvar, da so gume samo za eno leto. Kot na tem forumu učijo. Da so gume dot 2021 samo še za na odpad.

robo125 ::

Jaz jih tudi požveplam.

zobnik ::

Sava s3 je "slaba" guma mam jih na clio 1.2, si težko predstavljam na avtu 2.0 met sava s3....pa sem rekel d anikol več pa sem dobil ponudbo in mam sedaj to s*anje gor.

energetik ::

nekineki592 je izjavil:

Ne vem, če vam je nekaterim jasno, da niso vse gume uporabne 4, 5 in potem konec. Te moje Michelin so vrhunske pnevmatike. Prav zato tudi podjetje priporoča uporabo do 10 leta z dovolj profila seveda. V kolikor ne veste, je to, da se gume menja po 5. letih marketinški nateg. Nekoč smo brez težav gume imeli po 10 let. Kaj si misliš, da bi si npr. Sava upala na svojo spletno stran napisati, da naj se gume uporabljajo 10 let? Seveda ne. Če pa se to napiše, potem lahko sklepamo, da so upoštevali tudi nekaj tolerance in je guma dobra še kakšno dodatno let, dve ali tri

Prav tako delam od doma in imam 1x tedensko pot v službo (30 km AC). Ostalo je mestna vožnja v srednje velikem kraju. Nič posebnega, se pa lahko kaj zgodi.

Vsako jesen gume sam "testiram" in vedno mislim, da letos pa je prišlo to leto, da ne bodo prijele in se bom samo zapeljal. Gume pa kar primejo.

Na zadnjem servisu pomladi, ko sem menjal gume je mehanik dejal, da so letne preslabe, te m+s pa so še ok.

Morda je opcija, da kupim zgolj prvi dve, kar bo že kar ok. Kolebam, ker je nakup 4 gum in premontaža velik strošek. Sigurno bo nekje 4 x 80 EUR + premontaža in je vse skupaj 400 EUR. Če bi bilo kakšnih 100, 150 EUR bi se hitro odločil. Res pa je, da bi imel boljši občutek.

Verjetno si trol, ampak - imaš dimenzijo z zelo poceni gumami. Nexen G3 ali Eskimo HP so spodobne gume in pridejo 75EUR. Skupaj s premontažo nekih 340EUR. Če ne moreš toliko dat 1x na 4-5let, raje kar takoj prodaj avto.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Motion ::

wcpapir je izjavil:

Cakaj, a ce delam 60k letno morem vsako leto gume menjat?

Jaz jih vsako leto takoj po montazi samo malo osmodim, da pridem spet do mehkega profila, probajte to.


Jst jih dam postružit, pa še neenakomerno obrabo se izniči s tem. Jih ni treba balansirat potem :))

kriptobog ::

energetik je izjavil:

nekineki592 je izjavil:

Ne vem, če vam je nekaterim jasno, da niso vse gume uporabne 4, 5 in potem konec. Te moje Michelin so vrhunske pnevmatike. Prav zato tudi podjetje priporoča uporabo do 10 leta z dovolj profila seveda. V kolikor ne veste, je to, da se gume menja po 5. letih marketinški nateg. Nekoč smo brez težav gume imeli po 10 let. Kaj si misliš, da bi si npr. Sava upala na svojo spletno stran napisati, da naj se gume uporabljajo 10 let? Seveda ne. Če pa se to napiše, potem lahko sklepamo, da so upoštevali tudi nekaj tolerance in je guma dobra še kakšno dodatno let, dve ali tri

Prav tako delam od doma in imam 1x tedensko pot v službo (30 km AC). Ostalo je mestna vožnja v srednje velikem kraju. Nič posebnega, se pa lahko kaj zgodi.

Vsako jesen gume sam "testiram" in vedno mislim, da letos pa je prišlo to leto, da ne bodo prijele in se bom samo zapeljal. Gume pa kar primejo.

Na zadnjem servisu pomladi, ko sem menjal gume je mehanik dejal, da so letne preslabe, te m+s pa so še ok.

Morda je opcija, da kupim zgolj prvi dve, kar bo že kar ok. Kolebam, ker je nakup 4 gum in premontaža velik strošek. Sigurno bo nekje 4 x 80 EUR + premontaža in je vse skupaj 400 EUR. Če bi bilo kakšnih 100, 150 EUR bi se hitro odločil. Res pa je, da bi imel boljši občutek.

Verjetno si trol, ampak - imaš dimenzijo z zelo poceni gumami. Nexen G3 ali Eskimo HP so spodobne gume in pridejo 75EUR. Skupaj s premontažo nekih 340EUR. Če ne moreš toliko dat 1x na 4-5let, raje kar takoj prodaj avto.


Ogromno ljudi se ne zaveda, da so kolesa edini stik s podlago. Saj po suhem ze gre, po snegu tudi, v mokrem je p potem drsalnica. Sava Eskimo HP sem imel na prejsnjem zeninem avtu. Z gumami je zvozila 4 sezone (letno naredi cca 40k km) in je bilo se dovolj profila (po zakonu), ampak se niso vec obnesle dobro v mokrem in smo jih potem menjali. Ampak lahko recem, da res solidna guma, sploh v primerjavi s staro Eskimo S3. Hvalijo pa tudi letne iz iste serije. In bratranec, ki je mehanik, zelo pohvali Nexen. Tako, da za low budget ni treba ravno nekih no name kitajskih kupovat, ker dobis lahko poceni solidne gume. Za svojega pa itak lahko izbiram vec ali manj samo med premium znamkami, ker za 20" in 22" ni kaj dosti izbire oz. low budget firme niti ne delajo kaj dosti :)) Zdaj sem imel Continental, zimske in letne in mi zdrzijo nekako 4 sezone. Letne komaj, ker se tako obrabijo, ampak tudi ko so skoraj pri koncu, so se vedno zanesljive na mokrem.

Ales ::

Za vse trole, pol-trole in ne-trole: dejansko so v eni avto oddaji delali test enake znamke in modela gum, pri čemer so ene bile shranjene ne vem koliko let v skladišču, druge nove.

Skratka, oba seta sta bila nerabljena, en nov, en star.

Ne spomnim se vseh podrobnosti, žal. Sem mislil, da bom zadevo našel online kasneje, pa je ne najdem. Ampak, bilo je tam 10+ let razlike.

Naredili so celo vrsto testov, od vodljivosti, do zaviranja na suhem in mokrem. Rezultati so bili deloma pričakovani, deloma (zame) presenetljivi.

Namreč, stare gume so se v marsikaterem testu obnašale zelo podobno ali le malo slabše, kot nove. Mislim, da so v enem testu celo zmagale za neko mišjo dlako.

V parih testih pa so se obnašale slabše in to toliko, da sem si sam takrat rekel, da jih vseeno ne bi bi imel na avtu, če ne bi bilo absolutno nujno.

Evo, če komu kaj pomaga.

Ampak pozor - stare gume iz testa so bile pravilno hranjene in nerabljene.

10 let rabljene gume na avtu absolutno NE bi imel, sploh ker sem gledal tale omenjeni test. To je za v kanto. Pardon, reciklažni center.

kixs ::

Iste kot lani :lol:

b3D_950 ::

Test - 10 let vs 4 leta nikoli neuporabljene



Zgleda, da preveč stara lahko začne razpadat od znotraj.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

kixs ::

Si pogledal test? Potem ves zakaj je stara zacela razpadat.

Sicer zelo dober test. Meni manjkajo se enaki testi po mokrem. Tu bi morala biti razlika vecja od teh 4-6%.

V glavnem stara guma je slabsa, ni pa porazno slabsa.

robo125 ::

zobnik je izjavil:

Sava s3 je "slaba" guma mam jih na clio 1.2, si težko predstavljam na avtu 2.0 met sava s3....pa sem rekel d anikol več pa sem dobil ponudbo in mam sedaj to s*anje gor.


Jaz tudi ne vem, če bi jih priporočal za težji avto. Vedno sem vozil letne Firestone, Bridgestone, Debica, Vredestein, Maloya. Potem sem kupil zimske in Sava so bile res poceni. Zdaj pa je cena kar visoka napram drugim kar ponujajo.
Nexen potem naslednje ali kaj?

darck ::

Pri meni na avtomobilu je Nexen kar dobra guma lahko rečem,da boljša kakor Kleber katera je bila ocenjena pri vrhu 2 leti nazaj ampak to velja za primerjavo v vseh pogojih razen snegu glede Save pa itak,da jo ne kupim več razen probal bi pa Savo Eskimo HP2 saj je boljša kakor Eskimo S3+

m0LN4r ::

kriptobog je izjavil:

energetik je izjavil:

nekineki592 je izjavil:

Ne vem, če vam je nekaterim jasno, da niso vse gume uporabne 4, 5 in potem konec. Te moje Michelin so vrhunske pnevmatike. Prav zato tudi podjetje priporoča uporabo do 10 leta z dovolj profila seveda. V kolikor ne veste, je to, da se gume menja po 5. letih marketinški nateg. Nekoč smo brez težav gume imeli po 10 let. Kaj si misliš, da bi si npr. Sava upala na svojo spletno stran napisati, da naj se gume uporabljajo 10 let? Seveda ne. Če pa se to napiše, potem lahko sklepamo, da so upoštevali tudi nekaj tolerance in je guma dobra še kakšno dodatno let, dve ali tri

Prav tako delam od doma in imam 1x tedensko pot v službo (30 km AC). Ostalo je mestna vožnja v srednje velikem kraju. Nič posebnega, se pa lahko kaj zgodi.

Vsako jesen gume sam "testiram" in vedno mislim, da letos pa je prišlo to leto, da ne bodo prijele in se bom samo zapeljal. Gume pa kar primejo.

Na zadnjem servisu pomladi, ko sem menjal gume je mehanik dejal, da so letne preslabe, te m+s pa so še ok.

Morda je opcija, da kupim zgolj prvi dve, kar bo že kar ok. Kolebam, ker je nakup 4 gum in premontaža velik strošek. Sigurno bo nekje 4 x 80 EUR + premontaža in je vse skupaj 400 EUR. Če bi bilo kakšnih 100, 150 EUR bi se hitro odločil. Res pa je, da bi imel boljši občutek.

Verjetno si trol, ampak - imaš dimenzijo z zelo poceni gumami. Nexen G3 ali Eskimo HP so spodobne gume in pridejo 75EUR. Skupaj s premontažo nekih 340EUR. Če ne moreš toliko dat 1x na 4-5let, raje kar takoj prodaj avto.


Ogromno ljudi se ne zaveda, da so kolesa edini stik s podlago. Saj po suhem ze gre, po snegu tudi, v mokrem je p potem drsalnica. Sava Eskimo HP sem imel na prejsnjem zeninem avtu. Z gumami je zvozila 4 sezone (letno naredi cca 40k km) in je bilo se dovolj profila (po zakonu), ampak se niso vec obnesle dobro v mokrem in smo jih potem menjali. Ampak lahko recem, da res solidna guma, sploh v primerjavi s staro Eskimo S3. Hvalijo pa tudi letne iz iste serije. In bratranec, ki je mehanik, zelo pohvali Nexen. Tako, da za low budget ni treba ravno nekih no name kitajskih kupovat, ker dobis lahko poceni solidne gume. Za svojega pa itak lahko izbiram vec ali manj samo med premium znamkami, ker za 20" in 22" ni kaj dosti izbire oz. low budget firme niti ne delajo kaj dosti :)) Zdaj sem imel Continental, zimske in letne in mi zdrzijo nekako 4 sezone. Letne komaj, ker se tako obrabijo, ampak tudi ko so skoraj pri koncu, so se vedno zanesljive na mokrem.
mehaniki so najboljsi soferji oz. testerji gum

b3D_950 je izjavil:

Test - 10 let vs 4 leta nikoli neuporabljene



Zgleda, da preveč stara lahko začne razpadat od znotraj.

Na nasi traktorski prikolici so gume se od golfa 2001, bi blo zanimivo videt od znotraj.

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

PacificBlue ::

Continental pa Michelin sta imo najbolsi zimski pnevmatiki hands down. Res pa da se Michelin bolj izrabi.
Jaz imam dve sezoni vozene zimske, letos se , naslednje leto pa vzmamem nove. Pa letne tudi nove, ker imam gor 2014letnik Continental. Imajo pa se ok profila, ni znucana do konca.

Na nasi traktorski prikolici so gume se od golfa 2001, bi blo zanimivo videt od znotraj.


Sem imel zadnjic gumi defekt na traktorski prikolici. Sel po novo gumo in plasc. Vzamem dol, razmontiram, ne vem kaj je bilo narobe z gumo(prave dimenzije), sla je pa tako trdo gor..pa to se ni bil problem..potem spravit plasc in ventil v tisto luknjo. Skor sem dobil popadke zraven, ker guma je bila zelo na knap, in z roko nisi mogel dosect ventila kaj sele ga spravit na pravo mesto. Sem ze skoraj obupal po vec kt eni uri jebanja in na koncu sam stopim gor na gumo in "pop" skoci ventil v luknjo. Dizs krajstus8-O

Zgodovina sprememb…

««
54 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45157404 (2415) m0LN4r
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712925 (10575) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28778029 (48811) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38297985 (70398) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623903 (19757) Domobrancek

Več podobnih tem