» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
46 / 66
»»

pijavka ::

A morda kdo ve, kako je z indeksom nosilnosti? Sem iskal, pa nisem nikjer nič pametnega našel.
Ko sem spomladi kupoval letne gume, sem rekel, naj mi dajo take kot jih imam trenutno, saj so še "original", od takrat ko sem kupil avto. Pa mi prodajalka reče, naj za vsak slučaj prinesem homologacijo. Ko pogledam, vidim, da imam na homologaciji vpisano drugo nosilnost, kot sem jo imel na trenutnih gumah.
225/45 R17 91Y na avtu -> na homologaciji pa imam vpisano 225/45 R17 94Y.
Tudi tam je rekla, da bi znala zavorovalnica komlpicirat, če bi prišlo do nesreče. Je pa čudno, da lahko avto hiša prodaja avto z gumami, ki "niso" homologirane.

D3m ::

Ne nabijaj, spet, kot ponavadi. Če nimaš pojma se ne oglašaj!


Torej ti leti preko 300 km/h. :D

Pol glej samo Y razred.

P.S.

Imate pa zanimive zavarovalnice, kjer "naj bi" komplicirali.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

stara mama ::

V glavi imam že od nekdaj, da je samo zimska guma lahko dva hitrostna razreda nižje od homologirane. Pa zgleda nisem edini, pol je že nekaj na tem.

Gume 94Y ipd imajo ponavadi oznako XL (extra load), ojačane bočnice. Skoraj vsi modeli gum imajo še to varianto, sploh pri kakih SUVjih in tovornih avtomobilih.
Tud malo manj se guma zvija v ovinkih, kar je meni osebno boljše

Vse oznake:
http://www.pnevmatike.avtogume.com/pg_2...

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

b3D_950 ::

Skylord je izjavil:


Bolf3nk je izjavil:

A ni tako, da so zimske gume lahko nižje za dva hitrostna razreda?

Ja ravno to sem iskal, ker sem imel v spominu, da je dovoljen en razred nižje. Toda sedaj, ko iščem tega ne najdem več.
To sem na brzino našel:
https://www.liderpnevmatik.si/nasveti-o...


(3) https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...

(3) Zimske pnevmatike so lahko tudi nižjega hitrostnega razreda (največ za dva hitrostna razreda), kot je najnižji predpisani s strani proizvajalca vozila za dovoljene pnevmatike vozila.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

m0LN4r ::

Pametno, saj pozimi je lahko tudi suh asfalt, nobenga snega pa se 10 stopinj sred decembra in komot picis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

poper ::

Tu že dve strani berem o "ojačanih bočnicah" na XL (extra load) gumah. Od kod ta mit? Nosilni element ni bočnica, ampak zrak. XL pomeni samo, da je bila guma certificirana pod drugačnimi pogoji.

Zagotovljeno ojačane boke imajo samo run on flat gume, edino tu boki nosijo težo, ko spusti zrak. Pri vseh ostalih, SL ali XL, si takoj na platišču.

Potem berem še tisto o 4/6/8/10 platnih pri reinforced oznaki na linku iz objave stare mame. Na vsaki gumi v drobnem tisku piše, kaj vsebuje, za boke npr. po navadi piše Sidewall: 1 polyester ali 2 polyester. 8 ali 10 polyester še nisem videl na gumi za avte.

m0LN4r ::

Ne gre se o tem, da nosijo tezo, ampak da se pod pritiskom zraka ne deformirajo tako zelo v obliko balona.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

easyrider3 ::

Treba bo kupiti zimske gume za kombi dimenzije 195/65R16 in recimo CONTINETAL VANCONTACT WINTER MS je bila leta 2019 najbolje izbrana na testu ADAC vendar z dinenzijo 205 in ne 195. A mislite,da je kaj večja razlika lasnosti gume med dimenzijama 195 in 205. Trenutno taka CONTINETAL guma stane preko 120 eur vendar sedaj je v akciji in jo lahko dobim za 97 EUR. Drugače imam nq izbiro najcenejšo varianto NEXEN Winguard WT1 za 71 Eur ali FALKEN Eurowinter VAN01 89 EUR. Tukaj je stran testa gum

J.McLane ::

Če Conti dobiš za tako ceno po mojem nima smisla gledat Nexen ali Falken. Sicer pa za kombije boš zaman iskal kakšne dobre informacije, po mojem občutku je recimo Bridgestone dober v snegu slab na mokrem, HANKOOK WINTER I*CEPT LV RW12 mi ne deluje slabo, Nokian ima letos novo SNOWPROOF C, ki je tudi cenovno ugodna, za v sneg verjetno ni napačna.

Če ti pa za sneg ni tako pomembno se je pa v zadnjih letih močno raširila ponudba celoletnih, ampak ja, če delaš veliko km in moraš biti na cesti v vsakem pogoju potem to ni tako dobra ideja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

easyrider3 je izjavil:

Treba bo kupiti zimske gume za kombi dimenzije 195/65R16 in recimo CONTINETAL VANCONTACT WINTER MS je bila leta 2019 najbolje izbrana na testu ADAC vendar z dinenzijo 205 in ne 195. A mislite,da je kaj večja razlika lasnosti gume med dimenzijama 195 in 205. Trenutno taka CONTINETAL guma stane preko 120 eur vendar sedaj je v akciji in jo lahko dobim za 97 EUR. Drugače imam nq izbiro najcenejšo varianto NEXEN Winguard WT1 za 71 Eur ali FALKEN Eurowinter VAN01 89 EUR. Tukaj je stran testa gum
Če je samo taka razlika, vzami Conti. Sicer pa so Nexen povsem spodobne gume. Jaz sem lani prešel iz Conti TS800 na Nexen WH2 in dejansko nisem izmeril bistvene razlike pri testu zaviranja.

easyrider3 ::

energetik je izjavil:

easyrider3 je izjavil:

Treba bo kupiti zimske gume za kombi dimenzije 195/65R16 in recimo CONTINETAL VANCONTACT WINTER MS je bila leta 2019 najbolje izbrana na testu ADAC vendar z dinenzijo 205 in ne 195. A mislite,da je kaj večja razlika lasnosti gume med dimenzijama 195 in 205. Trenutno taka CONTINETAL guma stane preko 120 eur vendar sedaj je v akciji in jo lahko dobim za 97 EUR. Drugače imam nq izbiro najcenejšo varianto NEXEN Winguard WT1 za 71 Eur ali FALKEN Eurowinter VAN01 89 EUR. Tukaj je stran testa gum
Če je samo taka razlika, vzami Conti. Sicer pa so Nexen povsem spodobne gume. Jaz sem lani prešel iz Conti TS800 na Nexen WH2 in dejansko nisem izmeril bistvene razlike pri testu zaviranja.


Drugače kombi uporabljam samo za 2 kilometra v eno stran otroke peljati v šolo in vrtec in kdaj pa kdaj 10 kilometrov stran v mesto skočim ali do tašče.... Letno naredim do 10.000 kilometrov pa še to je veliko. Bom pa gume sigurno kupil pri vulkanizerju saj imam potem montažo zastonj itak drugje ni toliko ceneje pa še poštnina,da bi bilje skoz prišel. Do sedaj sem že dve leti na letnih gumah Maxxis tudi pozimi in kaj naj rečem zaenkrat sem zadovoljen z njimi. Trenutno v teh dveh letih se mi ni bilo treba peljati niti enkrat po snegu vendar sem pa opazil,da letne gume so katastrofa, če z njimi nekam zapelješ na mehko in mokro površino.Tudi kolega kateri je vec kot 30 let vozil kombi po Sloveniji je rekel,da z letnimi gumami samo,da je malo videl sneg je bilo že skoraj konec vožnje a z zimskimi je pa normalno vsepovsod lahko dostavljal robo ni važno kakšen breg je bil.

Sparkxl ::

energetik je izjavil:

easyrider3 je izjavil:

Treba bo kupiti zimske gume za kombi dimenzije 195/65R16 in recimo CONTINETAL VANCONTACT WINTER MS je bila leta 2019 najbolje izbrana na testu ADAC vendar z dinenzijo 205 in ne 195. A mislite,da je kaj večja razlika lasnosti gume med dimenzijama 195 in 205. Trenutno taka CONTINETAL guma stane preko 120 eur vendar sedaj je v akciji in jo lahko dobim za 97 EUR. Drugače imam nq izbiro najcenejšo varianto NEXEN Winguard WT1 za 71 Eur ali FALKEN Eurowinter VAN01 89 EUR. Tukaj je stran testa gum
Če je samo taka razlika, vzami Conti. Sicer pa so Nexen povsem spodobne gume. Jaz sem lani prešel iz Conti TS800 na Nexen WH2 in dejansko nisem izmeril bistvene razlike pri testu zaviranja.


Verjamen da med conti in npr nexen ni neke blazne razlike ko so nove. Mene bi bolj zanimalo kako se nexen in podobne iz srednjega razreda obnašajo 4. sezono. Ker conti takrat še vedno zadovoljivo dela

J.McLane ::

easyrider3 je izjavil:

energetik je izjavil:

easyrider3 je izjavil:

Treba bo kupiti zimske gume za kombi dimenzije 195/65R16 in recimo CONTINETAL VANCONTACT WINTER MS je bila leta 2019 najbolje izbrana na testu ADAC vendar z dinenzijo 205 in ne 195. A mislite,da je kaj večja razlika lasnosti gume med dimenzijama 195 in 205. Trenutno taka CONTINETAL guma stane preko 120 eur vendar sedaj je v akciji in jo lahko dobim za 97 EUR. Drugače imam nq izbiro najcenejšo varianto NEXEN Winguard WT1 za 71 Eur ali FALKEN Eurowinter VAN01 89 EUR. Tukaj je stran testa gum
Če je samo taka razlika, vzami Conti. Sicer pa so Nexen povsem spodobne gume. Jaz sem lani prešel iz Conti TS800 na Nexen WH2 in dejansko nisem izmeril bistvene razlike pri testu zaviranja.


Drugače kombi uporabljam samo za 2 kilometra v eno stran otroke peljati v šolo in vrtec in kdaj pa kdaj 10 kilometrov stran v mesto skočim ali do tašče.... Letno naredim do 10.000 kilometrov pa še to je veliko. Bom pa gume sigurno kupil pri vulkanizerju saj imam potem montažo zastonj itak drugje ni toliko ceneje pa še poštnina,da bi bilje skoz prišel. Do sedaj sem že dve leti na letnih gumah Maxxis tudi pozimi in kaj naj rečem zaenkrat sem zadovoljen z njimi. Trenutno v teh dveh letih se mi ni bilo treba peljati niti enkrat po snegu vendar sem pa opazil,da letne gume so katastrofa, če z njimi nekam zapelješ na mehko in mokro površino.Tudi kolega kateri je vec kot 30 let vozil kombi po Sloveniji je rekel,da z letnimi gumami samo,da je malo videl sneg je bilo že skoraj konec vožnje a z zimskimi je pa normalno vsepovsod lahko dostavljal robo ni važno kakšen breg je bil.


Jaz bi na tvojem mestu za tako malo km letno kupil celoletne gume, po možnosti take ki so bolj zimsko orientirane (sicer težko vedeti katere bi bile to).
Nokian Seasonproof C
Nokian Weatherproof C
Bridgestone Duravis All Season
Goodyear Vector 4Seasons Cargo
Continental VanContact 4Season
HANKOOK RA30 VANTRA
Kumho Portran 4S CX11
...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

easyrider3 ::

Ja to glede starosti gume in njihove lastnosti je bilo tudi že nekaj omenjeno in rečeno je bilo točno tako,da CONTINETAL je tudi pri 4-letih celo nekateri so omenili pri 6-letih je bila še dobra kot recimo Fulda naj bi 2-leti držala potem pa že gubi dobre lasnosti nekatere pa tudi že poprej. Recimo jaz sem imel Yokohama gume na avtu pa se mi je zdelo,da drugo sezono so bile za odtenek že slabše pa so bile kot nove saj sem jih zamenjal od zadaj naprej. Lansko leto sem nalašč vzel za probat NEXEN gume in lahko rečem,da sem dosti bolj zadovoljen z njimi kakor z Savo Eskimo ali morda celo kot z Kleber katere imam tudi gor. Verjetno bom nazadnje vzel kar CONTINETAL, čee jih dobim po res tej ceni itak se mi gre,da bodo časovno na leta še dobre saj varnost je pomembna bolj kakor denar. Je pa tudi zanimivo,ko je na tistih testih zapisano cena komplet štirih gum 300 EUR pa kje oni dobijo te cene pri nas skoraj nobeden nima izpod 100 EUR po komadu saj cene se vrtijo od 120-130 EUR.

BaTeMaN ::

Lani kupil Bridgestone Blizzak LM005 (prej Goodyear UltraGrip 9), sem bolj zadovoljen z Blizzak.
less then zero

energetik ::

Sparkxl je izjavil:

energetik je izjavil:

easyrider3 je izjavil:

Treba bo kupiti zimske gume za kombi dimenzije 195/65R16 in recimo CONTINETAL VANCONTACT WINTER MS je bila leta 2019 najbolje izbrana na testu ADAC vendar z dinenzijo 205 in ne 195. A mislite,da je kaj večja razlika lasnosti gume med dimenzijama 195 in 205. Trenutno taka CONTINETAL guma stane preko 120 eur vendar sedaj je v akciji in jo lahko dobim za 97 EUR. Drugače imam nq izbiro najcenejšo varianto NEXEN Winguard WT1 za 71 Eur ali FALKEN Eurowinter VAN01 89 EUR. Tukaj je stran testa gum
Če je samo taka razlika, vzami Conti. Sicer pa so Nexen povsem spodobne gume. Jaz sem lani prešel iz Conti TS800 na Nexen WH2 in dejansko nisem izmeril bistvene razlike pri testu zaviranja.


Verjamen da med conti in npr nexen ni neke blazne razlike ko so nove. Mene bi bolj zanimalo kako se nexen in podobne iz srednjega razreda obnašajo 4. sezono. Ker conti takrat še vedno zadovoljivo dela
Bom izmeril tudi 4. sezono.

darck ::

Še jaz povem neko zanimivost in sicer kolega kateri ima kombi in dostavlja robo pravi,da je že zakonsko obvezno imeti zimsko gumo na kombiju tako,da vprašanje kdaj se bo kdo domislil in dal v zakon da vsi kombiji bodo morali imeti zimske gume.Po tem takem je brez veze kupovati celoletne gume ko morda čez leto ali dve jih boš lahko stran vrgel pa še ena stvar zimska guma sigurno je bolj varna in dobra v mrzlih dneh sploh v kaki poledici kakor celosezonska. Mene je pozimi sploh v teh časih najbolj strah poledice in ne snega saj njega sploh več že ni,vsaj v teh nižjih predelih kjer sem jaz doma.

J.McLane ::

Vsaka prava celoletna guma je po točki zakona zimska guma, ker ima gor oznako M+S (Slovenija), poleg tega pa še znak gore in snežinke (zahteva v nekaterih državah, kmalu verjetno tudi v Slo).

Ali je guma celoletna ali "prava" zimska je treba pogledat marketinško oznako proizvajalca, sam zakon pa pozna samo letne in zimske.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

darck ::

Ja mogoče bom tudi jaz v prihodnjosti probal celoletne gume samo do takrat pa moram porabiti letne gume,ker jih je škoda stran vreči po dveh sezonah sploh k niso veliko naredile kilometrov.Bom kake dve sezone še letne gume skoz dal potem pa vrgel stran in potem morda šel izprobati celoletne.

rejven ::

Pa kupi celoletne za zimo. Razen v snegu, je načeloma boljše. Kombinacija letne/celoletne

darck ::

rejven je izjavil:

Pa kupi celoletne za zimo. Razen v snegu, je načeloma boljše. Kombinacija letne/celoletne



Ma ni šans da je razlika samo v snegu . All season guma ima drugače narejene lamele zato nikakor ne more biti ista na ledu ali snegu. Saj je imel kolega Goodyear all season gumo pa vem kako se je obnašala sem tudi vozil. In že sama logika mora človeku biti jasna da fuma katera se vozi pri 30 ali 40 stopinjah poleti in potem pozimi pod ničlo ali še več nikakor ni istih zmesi kot tista katera je bolj kakor ne narejena za pod ničlo stopinj. Sem že gledal dosti posnetkov po youtube in drugje ko so testirali in primerjali celoletne gume in zimske gume. Zmes gume za 40 stopinj ali minus 20 stopinj ne more biti ista seveda je lahko ista samo potem nina dobrih lasnosti v določenih temperaturah.

FoxKnox ::

https://siol.net/avtomoto/novice/test-z...

Letošnji test zimskih pnevmatik

freesty ::

Sem tudi sam pred nakupom mojih prvih zimskih gum.

V homologaciji imam vpisano:
215/55R17 94V
215/50R17 91W, V

Najprej me zanima ta 94, 91 stevilka pomeni nosilnost gume. Sklepam, da mora biti potem vsaj 94 za prvo opcijo in 91 za drugo. V primeru, ce vzamem 98, ne bo noben nic sral?

Hitrostni razred sklepam, da je enako, V ali visje.

Potem me pa zanima, ce ve kdo iz izkusenj a je boljse vzet 215/55 ali 215/50? Kje se pozna razlika? Ce sklepam po logiki bi rekel, da imajo 55, malo bolj udobno voznjo, malo vecjo porabo, malo slabse pospeske, visjo koncno hitrost. Predvsem me zanima udobje voznje, glasnost in poraba.

Rad bi zapravil cim manj, recimo pa da max do 100eur po gumi. Ce je kdo ze raziskal kvaliteto/ceno gum in je nasel neki sweet spot bi prosil, da deli izsledke :)
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Blinder ::

55 naredi nizjo sled na tla, zato ustvari manj upora. To pomaga pri porabi.
Vecji obseg poslabsa pospeske. Manjsi upor izboljsa pospeske. Razlika v obsegu je 3%, razlika v uporu je ?%.
Koncno hitrost avti ponavadi dosezejo ze pred obrati, kjer imajo maksimalno moc, tako krajsi prenos pomaga povecat koncno hitrost.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

darck ::

Bolj ko so gume nizko profilne bolj bo avto trd in stabilen ampak obenem bo tudi amortizacija in vse kar spada zraven bolj trpela saj to je čisto logično. Vsi ali večina bi raje imela nizkoprofilne gume saj lepše zgledajo na avtu samo dolgoročno gledano pa je to za avto sigurno veliko slabše pa tudi cenovno se mi zdi,da je dražje. Naše slovenske ceste katere so že čsto preflikane pa sploh avto samo uničujejo potem pa še te nizkoprofilne gume natakneš in si zmagal :)

J.McLane ::

Pri razliki v dimenziji:
- 215/55R17 94V
- 215/50R17 91W

ne gre samo zato, da je ena bolj nizkoprofilna kot druga, razlika je tudi v obsegu in s tem povezanim merjenjem dolžine in hitrosti, razlika je 3% kar je očitno znotraj toleranc, če te dimenzije proizvajalec res dovoljuje. 55 guma je 2 cm višja od 50 gume, s tem bo tudi oddaljenost avta od tal za 1 cm višja pri 55 gumi. Jaz bi iz praktičnega razloga vsekakor raje izbral 55 gume, imaš dodatne cm oddaljenosti od tal, imaš večji obseg gume kar v teoriji pomeni boljši oprijme, večji obseg (ne glede na presek) pomeni tudi večje udobje, ampak ja 3% je tako malo da je to komaj kaj občutiti.

Za razlike v dimezijah uporabljam tale kalkulator:
https://tiresize.com/calculator/
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

;-) ::

darck je izjavil:

Bolj ko so gume nizko profilne bolj bo avto trd in stabilen ampak obenem bo tudi amortizacija in vse kar spada zraven bolj trpela saj to je čisto logično. Vsi ali večina bi raje imela nizkoprofilne gume saj lepše zgledajo na avtu samo dolgoročno gledano pa je to za avto sigurno veliko slabše pa tudi cenovno se mi zdi,da je dražje. Naše slovenske ceste katere so že čsto preflikane pa sploh avto samo uničujejo potem pa še te nizkoprofilne gume natakneš in si zmagal :)

Nizkoprofilne gume so izrabljene gume.

darck ::

;-) je izjavil:

darck je izjavil:

Bolj ko so gume nizko profilne bolj bo avto trd in stabilen ampak obenem bo tudi amortizacija in vse kar spada zraven bolj trpela saj to je čisto logično. Vsi ali večina bi raje imela nizkoprofilne gume saj lepše zgledajo na avtu samo dolgoročno gledano pa je to za avto sigurno veliko slabše pa tudi cenovno se mi zdi,da je dražje. Naše slovenske ceste katere so že čsto preflikane pa sploh avto samo uničujejo potem pa še te nizkoprofilne gume natakneš in si zmagal :)

Nizkoprofilne gume so izrabljene gume.



Sem bolj po domače povedal ampak ajde recimo,da govorim o višini gume. Imeti 16 colske ali 19 colske gume na istem avtomobilu je razlika očitna v vseh pogledih. Za dirkanje je res potrebno imeti čimbolj odzivne in stabilne nizke gume a za vožnjo z avtomobilom pa je to totalno brez veze.

stara mama ::

darck je izjavil:

Za dirkanje je res potrebno imeti čimbolj odzivne in stabilne nizke gume a za vožnjo z avtomobilom pa je to totalno brez veze.

Ni nujno res

freesty ::

Ok torej boljse vec 55 gume kot 50. Kaj pa se kak konkretn predlog? :)

Imam se eno dilemo. Trenutno imam original platisca 17". Zdaj moram kupit zimske gume, poleti pa se letne. Imam 4 opcije:
1) kupim in furam zimsko-letne celi cas
2) kupim zimske 17" potem letne 17" in jih menjujem pri vulkanizerju
3) kupim zimske 17" pa letno kombinacijo gum in platisc, verjetno 18"
4) kupim zdaj zimska platisca 16" in gume 16", poleti nove gume 17"
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Han ::

Če nisi doma na 500+ m nadmorske in se tudi sicer skorajda ne voziš po snegu, se splača razmislit o dobrih celoletnih. Letos so med najbolje ocenjenimi Michelin CrossClimate 2, cena za 215/55 R17 94V je trenutno dobrih 150 eur. Menjaš po treh letih.

nekoman ::

Odvisno koliko prevoziš pozimi poleti... za normalno vožnjo brez divjanja so celoletne najboljša izbira, tako menim jaz

darck ::

Meni pa večina ljudi tudi tistih na servisih pravi,da za toliko malo kilometrov na leto kot jih opravim jaz je najbolje zimske gume nataknit in da jih vozim skozi celo leto nekaj sezon. Tudi tričetrt kombijev katere pogledaš na cestah imajo zimske gume gor skozi celo leto pa prevozijo veliko kilometrov. Verjetno bi bilo dobro probati tudi celoletne gume in letne gume pa mi res ne pridejo v poštev za teh še ne 10 tisoč kilometrov na leto. V glavnem , če bom kupil zimske gume bom vzel Nexen, če bi vzel pa celoletne bi pa moral vzeti kake take katere so sploh bolj namenjene za zimske razmere saj vse celoletne gume imajo samo po sredini narejeno kot za zimski del vožnje.

Ahim ::

darck je izjavil:

Vsi ali večina bi raje imela nizkoprofilne gume saj lepše zgledajo na avtu

Vsi kaj? Vsi cefurji, vsi siptarji, vsi kmetavzarji ... kdo so ti "vsi"?

darck ::

Ahim je izjavil:

darck je izjavil:

Vsi ali večina bi raje imela nizkoprofilne gume saj lepše zgledajo na avtu

Vsi kaj? Vsi cefurji, vsi siptarji, vsi kmetavzarji ... kdo so ti "vsi"?


Ne vem zakaj se ti tako izražaš jaz sem samo povedal,da večina raje vidi avtomobil z večjimi kolesi in čim bolj športnega videza,kateri so pa to ljudje pa po pravici povedano mi je vseeno. Moram povedati,da tudi meni ni nikoli bilo lepo videti ko je imel GOLF 4 nataknjene gume 175/80 R14 saj je zgledal kot traktor vendar take gume z dimenzijami po višini 55 pa do 45 je čisto dovolj tisto z oznakami višine gume 35 ali manj je pa hudo to mora biti avto trd kot sam hudič.

m0LN4r ::

darck je izjavil:

Meni pa večina ljudi tudi tistih na servisih pravi,da za toliko malo kilometrov na leto kot jih opravim jaz je najbolje zimske gume nataknit in da jih vozim skozi celo leto nekaj sezon. Tudi tričetrt kombijev katere pogledaš na cestah imajo zimske gume gor skozi celo leto pa prevozijo veliko kilometrov. Verjetno bi bilo dobro probati tudi celoletne gume in letne gume pa mi res ne pridejo v poštev za teh še ne 10 tisoč kilometrov na leto. V glavnem , če bom kupil zimske gume bom vzel Nexen, če bi vzel pa celoletne bi pa moral vzeti kake take katere so sploh bolj namenjene za zimske razmere saj vse celoletne gume imajo samo po sredini narejeno kot za zimski del vožnje.
Sem poskusil, ko je fotr imel gor zimske cez poletje, pa jeseni pri 25 stopinjah po bregu navzdol po dveh serpentinah so zacele cvilit, drset, bile plasticne kot plastika in to po enem poletju. No way, pa se suh asfalt je bil. Prakticno sem jih v 2000km zradiral za pol profila.
Ajd ce se vozis po ravnem, kot penzionist bi se slo skozi, ampak to je bilo ze na meji.

darck je izjavil:

rejven je izjavil:

Pa kupi celoletne za zimo. Razen v snegu, je načeloma boljše. Kombinacija letne/celoletne



Ma ni šans da je razlika samo v snegu . All season guma ima drugače narejene lamele zato nikakor ne more biti ista na ledu ali snegu. Saj je imel kolega Goodyear all season gumo pa vem kako se je obnašala sem tudi vozil. In že sama logika mora človeku biti jasna da fuma katera se vozi pri 30 ali 40 stopinjah poleti in potem pozimi pod ničlo ali še več nikakor ni istih zmesi kot tista katera je bolj kakor ne narejena za pod ničlo stopinj. Sem že gledal dosti posnetkov po youtube in drugje ko so testirali in primerjali celoletne gume in zimske gume. Zmes gume za 40 stopinj ali minus 20 stopinj ne more biti ista seveda je lahko ista samo potem nina dobrih lasnosti v določenih temperaturah.

Sem videl na youtubu en test, ko je zaviral pozimi okoli nicle v puscavi na suhem asfaltu brez zracne vlage. Je letna zavirala hitreje. Seveda, ce bi bilo pa vlazno pa bi bila druga pesem zaradi profila.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

višine gume 35 ali manj je pa hudo to mora biti avto trd kot sam hudič.
Ja teh 35 je v procentih razmerja s sirino. Anyway, guma 35 avto je lahko povsem mehek, odvisno od sirine gume in seveda kakovosti vzmetenja, teze in pritiska v gumi. Ajd recimo, da je zadnje dokaj podobno.

Nek clio z 195/35 se bo definitivno se peljal kot nevzmetena prikolica, kak drug pa na 245/35 recimo nastavljivem podvozju na comfort, pa kot noc in dan.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

darck ::

Hvala bogu,da imam jaz oba avtomobila z majhnimi demenzijami 205/55R16 in 195/65R16 saj da bi za gume toliko denarja moral odštevati bi pregorel.

Ahim ::

darck je izjavil:

Ahim je izjavil:

darck je izjavil:

Vsi ali večina bi raje imela nizkoprofilne gume saj lepše zgledajo na avtu

Vsi kaj? Vsi cefurji, vsi siptarji, vsi kmetavzarji ... kdo so ti "vsi"?


Ne vem zakaj se ti tako izražaš jaz sem samo povedal,da večina raje vidi avtomobil z večjimi kolesi in čim bolj športnega videza,kateri so pa to ljudje pa po pravici povedano mi je vseeno. Moram povedati,da tudi meni ni nikoli bilo lepo videti ko je imel GOLF 4 nataknjene gume 175/80 R14 saj je zgledal kot traktor vendar take gume z dimenzijami po višini 55 pa do 45 je čisto dovolj tisto z oznakami višine gume 35 ali manj je pa hudo to mora biti avto trd kot sam hudič.

Dejansko me zanima kdo so ti ljudje, ker si tako smelo podal neko posploseno trditev. Ce lahko ti podas svoje mnenje o izgledau gum, ga menda lahko tudi jaz? Moje opazanje je namrec da grde nizkoprofilne valjarje vozijo izkljucno primerki, ki e locijo predvsem po tem ali je l zanje ł, lj alikaj tretjega. Aja pa po moznosti morajo biti montirane na 25 let BMWju.

vilonja ::

Zanima me, če so te zimske gume vredu za svojo ceno?
https://www.mimovrste.com/zimske-gume-2...

Km se ne dela veliko, gre se pa za scenica 2006 letnik, tako da se mi pomoje ne splača gor dajati dragih gum.

darck ::

vilonja je izjavil:

Zanima me, če so te zimske gume vredu za svojo ceno?
https://www.mimovrste.com/zimske-gume-2...

Km se ne dela veliko, gre se pa za scenica 2006 letnik, tako da se mi pomoje ne splača gor dajati dragih gum.



imaš jih tudi drugje ceneje,če že gledaš za ta model

https://www.ceneje.si/Izdelek/4371411/a...

Ahim ::

vilonja je izjavil:

Zanima me, če so te zimske gume vredu za svojo ceno?
https://www.mimovrste.com/zimske-gume-2...

Km se ne dela veliko, gre se pa za scenica 2006 letnik, tako da se mi pomoje ne splača gor dajati dragih gum.

Kaksen zanimiv pogled ... Ger se za tvojo glavo, ne za pleh pod ritjo. Ce se ti zanjo ne splaca vzeti boljsih gum, potem najbrz ne more biti veliko vredna ze tebi, kaj sele komu drugemu. Omenjene gume so torej super!

msms ::

Tu imaš test pa si izberi najprimernejše:

darck ::

Še jaz povem zgodbo izpred 14 dni nazaj in sicer šel sem z fotrovim avtom Renault Kango in ker je bil dež sem opazil,da je avto zelo nestabilen v krožnem križišču,kar sem sploh opazil na zadnjem krožnem križišču kjer sem že driftal z avtom. Ko sem prišel domov mi je brat kateri se je vozil pred mano z Renault Scenik povedal,da mu je v krožnem križišču avto kar zanašalo in,da je cesta bila sigurno spolzka. Jaz mu pa nazaj odgovorim ja cesta je verjetno bila bolj spolzka saj ni bilo že dolgo dežja ampak sedaj se je vidilo kako so dobre gume,da to kar moj foter na Kanguju ali brat vozita zimske gume celo leto in to po več kot 5-6 let skupaj je pač tako. Z dobrimi gumami ne bi bilo tako v to sem sam prepričan in tisti kateri vozite na podoben način se raje poprej prepričajte kako se avto odziva v danem trenutku na cesti ali pa si nabavite dobre gume.

msms ::

Lani je zaradi mojih novih zimskih gum Dunlop winter response 2 preživel kolesar, ki bi ga z slabimi gumami sigurno zbil, ko mi je priletel v križišče. Tu se je videlo kako lepo prime nova guma ko blokiraš in dela ABS. Tako da ne šparat na gumah, ko pride nevarna situacija te sigurno rešijo in si hvaležen, da ne šparaš tam kjer se ne špara.

stara mama ::

Nove gume vseh cenovnih razredov imajo dober oprijem. Razlike nastanejo po dveh, treh sezonah, predvsem najprej na mokrem.

darck ::

Ja jaz pa mislim,da ni res tako kot govorite,da imajo vse nove gume dover oprijem. Iz svojih izkušenj lahko povem,da nove gume Sava eskimo S3+ ali Nexen je bila očitna razlika in to govorim za primerjavo na mokrem.Nexen guma je bila boljša in morda nič slabša kot Kleber katera je bila pred dvema letoma kar solidno ocenjena.Kako bi se pokazale lasnosti na snegu pa ne morem povedati,ker nisem imel snega že dve leti,da bi probal.
Sem šel pogledat komentarje za celoletne gume Nokian in zanimivi,da čisto vsi povedo,da je super guma za po snegu ampak na mokrem pa ni kaj preveč dobra tako,da to je kontra temu kar bi si jaz želel.

eventyrer ::

Testi so seveda važni saj lepo pokažejo kje je določena guma boljša od ostalih.

Če naprimer rabiš zimsko gumo za plezanje po strmih klancih boš kupil tak tip gume, tudi če ti takšna guma nudi slabši oprijem v dežju.
Če pa živiš nekje kjer je pozimi večinoma dež, sneg pa vidiš samo če se zapelješ v hribe pa boš vzel tako ki je boljša v dežju in slabša na snegu.

V primeru dovolj globoke denarnice pa se izkaže da obstajajo gume, ki so uravnoteženo dobre v vsem (in so temu primero drage). Dejstvo pa je da mnogi enostavno ne rabijo gum za vse ampak pač za nek tip vožnje saj s tem lahko privarčujejo kar veliko EUR in imajo vseeno zelo dobre gume (za razmere v katerih vozijo).



Tule imaš test gum za 17 inč platišča:

Če imaš slučajno 16 inč pa je test tule:


Poglej katere gume najbolje služijo tvoji uporabi in jih pojdi naročit. Če bodo predrage..najdi cenejše ki so ti ustrezne in ponovi vajo.
To je vsa znanost.


Jaz se s testi sicer nikdar ne ubadam. Pri mojemu vulkanizerju vzamem Goodyear, Michelin, Continental ali Dunlop...kar pač ponudi ugodneje.
Letos vidim da so Continentalke ocenjene slabše kot prejšnja leta. Ali je Conti poslabšal kvaliteto izdelave ali pa so jo ostali dvignili.

Zgodovina sprememb…

eventyrer ::

vilonja je izjavil:

Zanima me, če so te zimske gume vredu za svojo ceno?
https://www.mimovrste.com/zimske-gume-2...

Km se ne dela veliko, gre se pa za scenica 2006 letnik, tako da se mi pomoje ne splača gor dajati dragih gum.


Sava Eskimo S3+ so super za vožnjo po snegu. Za ostalo ... niso najboljše, niso pa niti slabe.

Kakšen avto voziš, koliko je star in koliko kilometrov delaš nima prav dobesedno nobene povezave s tem kako kvalitetne gume uporabiš.


AMPAK še vedno je neprimerljivo bolje kupovati nove gume na max 4-5 let kot pa imeti na kolesih 6-7 let staro "plastiko", tudi če redno kupuješ cenejše gume.
Moj sorodnik se naprimer čez leto vozi izključno samo 1x na teden ali na 2 tedna v 5 kilometrov oddaljeno mesto. Enkrat mu je na jesenski spolzki mokri cesti avto bočno zdrsnil in so odleteli božno v gozd ob cesti. Avto je lepo zvilo okoli drevesa, oni pa so jo odnesli s polomljenimi rebri.

Je pa imel 6 let stare zimske gume, ki so bile po moji oceni že trde kot plastika ampak on je vztrajno trdil da so še dovolj dobre.
Na gumah se ne splača pretirano varčevati. Moraš si postaviti mejo in gume menjati na 4 do 5 let ne glede na obrabljenost, kupi pa kar si lahko privoščiš.

Zgodovina sprememb…

««
46 / 66
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46369273 (9523) Vuli
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5714024 (11674) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28783761 (54543) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
382105145 (77558) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10625723 (21577) Domobrancek

Več podobnih tem