Forum » Na cesti » Najboljše lestvice za zanesljivost
Najboljše lestvice za zanesljivost
joker16_7 ::
Pozdravljeni!
Na spletu iščem kvaliteten vir glede zanesljivosti posameznih modelov avtomobilov in avtomobilskih firm. Pozna kdo kakšno dobro stran/bazo?
Sam sem našel sledeči strani:
http://www.reliabilityindex.com/
http://www.anusedcar.com/
Na spletu iščem kvaliteten vir glede zanesljivosti posameznih modelov avtomobilov in avtomobilskih firm. Pozna kdo kakšno dobro stran/bazo?
Sam sem našel sledeči strani:
http://www.reliabilityindex.com/
http://www.anusedcar.com/
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
Heavy ::
Omenjeni strani nista ravno kredibilni. Vključevati je treba več faktorjev, ne samo letnice in modela. Imaš različne motorje (dizel, bencin, turbo, prostornina), menjalnike, različne tovarne, ki delajo iste modele za različna tržišča. Še v istem letu se lahko uporabi različne tipe materialov, komponente lahko začne izdelovati drugi podizvajalec... Pa še vpliv kdo vozi. Na linku sem videl da velja GT-R za nezanesljivega. Če ga lastnik tišči celi čas na visokih obratih bo gotovo prej šel kot normalno vožen.
Težko boš dobil generalno primerjavo zanesljivosti vozil in znamk.
Če kupuješ avto poglej na forume in povprašaj kakšne so pogoste napake. Za seminarsko pa bo malo težje dobit vire.
Težko boš dobil generalno primerjavo zanesljivosti vozil in znamk.
Če kupuješ avto poglej na forume in povprašaj kakšne so pogoste napake. Za seminarsko pa bo malo težje dobit vire.
#TeamFelix
joker16_7 ::
Pohvale vreden odgovor. Btw. ne delam seminarske (na srečo so šolske klopi že za mano) Kupujem nov avto in zgolj želim za nekaj avtomobilov preveriti kam se uvrščajo. Vem, da ni neke idealne primerjave, ampak gotovo obstaja nek dober približek zanesljivosti v obliki neke baze/spletne strani. Forumi so vse prej kot pa dober vir, to veva oba
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
Smurf ::
Problem pri novem avtomobilu je, da je vprasanje kaksna korelacija bo med nekim starim modelom (za katerega imas statistiko pokvarljivosti) in tem novim.
Jaz ti bom dal en zdrav inzenirski nasvet, kar se tice pokvarljivosti je bolje kupiti serijo, ki je zunaj ze nekaj let in ima ze pofixane buge, kot da kupis nek nov model, ki je ravnokar prisel na trzisce. Minus pa je, da bo tak avtomobil imel manj najbolj sodobnih featurejev. Dostikrat dobis za nov avto, kjer ravno prihaja nov model tudi dodatni popust.
Jaz ti bom dal en zdrav inzenirski nasvet, kar se tice pokvarljivosti je bolje kupiti serijo, ki je zunaj ze nekaj let in ima ze pofixane buge, kot da kupis nek nov model, ki je ravnokar prisel na trzisce. Minus pa je, da bo tak avtomobil imel manj najbolj sodobnih featurejev. Dostikrat dobis za nov avto, kjer ravno prihaja nov model tudi dodatni popust.
bambam20 ::
joker16_7 ::
Smurf:
Tudi sam sem inženir in poznam to problematiko. Vsekakor se povsem strinjam z njo! Dodati moram le to, da nikoli nisem in tudi tokrat ne kupujem novega avta (generalno ni računice, razen v luksuzu in dizajnu). Iščem nekaj 2-6 let rabljenega.
Ko damo v koš zgolj rabljene avte, kjer se na tržišču že pokaže neka relevantna statistika pa gotovo obstaja kakšno izhodišče za primerjavo zanesljivosti med recimo Fiesto ST (2013) in Focusom ST (2012)?
Tudi sam sem inženir in poznam to problematiko. Vsekakor se povsem strinjam z njo! Dodati moram le to, da nikoli nisem in tudi tokrat ne kupujem novega avta (generalno ni računice, razen v luksuzu in dizajnu). Iščem nekaj 2-6 let rabljenega.
Ko damo v koš zgolj rabljene avte, kjer se na tržišču že pokaže neka relevantna statistika pa gotovo obstaja kakšno izhodišče za primerjavo zanesljivosti med recimo Fiesto ST (2013) in Focusom ST (2012)?
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
smacker ::
Zanesljivost ST različic tudi nima smisla primerjat - prevelik vpliv ima način vožnje. Te različice so prilagojene za športno vožnjo, ampak še vedno je odvisno od voznika koliko bo gnal avto. Nekdo ki rabi 250KM samo občasno da prehiti kakega nedeljskega voznika bo manj uničil, kot nekdo ki je vsak drugi vikend na pisti. Spet lahko kupiš najbolj zanesljiv avto, pa bo ravno tisti tvoj imel težave. Statistika se ti splača, če bi kupil 100 avtov za podjetje, drugače je pri vseh enaka tombola.
Smurf ::
Smurf:
Tudi sam sem inženir in poznam to problematiko. Vsekakor se povsem strinjam z njo! Dodati moram le to, da nikoli nisem in tudi tokrat ne kupujem novega avta (generalno ni računice, razen v luksuzu in dizajnu). Iščem nekaj 2-6 let rabljenega.
Ko damo v koš zgolj rabljene avte, kjer se na tržišču že pokaže neka relevantna statistika pa gotovo obstaja kakšno izhodišče za primerjavo zanesljivosti med recimo Fiesto ST (2013) in Focusom ST (2012)?
Pardon sem mislil, da kupujes nov avto. V primeru rabljenih je seveda druga zgodba. Ceprav pri tistih 2 leta starih je vprasanje koliko napak se je ze pokazalo, pri 6 pa bi se verjetno dalo ze izvleci kaksno statistiko.
Se pa strinjam tudi s smackerjem, da je pri sportnih modelih raztros vzorcev vecjih (in precej odvisen od uporabe). Zaradi cesar se verjetno splaca pogledati vsak specificen avto posebej.
joker16_7 ::
smacker, Smurf:
Razumem ja, osnovna logika je enostavna. Poiskat primerek željenega avta, iti na ogled in nato na uradni servis na generalni pregled, ki mi omogoči, da natančno vem v kakšnem stanju je avto, ki ga kupujem. Bolj sem ciljal na to (opazno je tudi preko omenjenih reliability rankingov), da se zaščitim pred avti, ki so imeli v nekem omembe vrednem odstotku specifične težave. Primer: Ford Focus ST (prekomerno pitje olja), Škoda Fabia RS (prekomerno pitje olja) itd. Takšnih avtov se potem izogibaš.
Zato še vedno vztrajam pri iskanju neke ''lestvice/tabele''
Razumem ja, osnovna logika je enostavna. Poiskat primerek željenega avta, iti na ogled in nato na uradni servis na generalni pregled, ki mi omogoči, da natančno vem v kakšnem stanju je avto, ki ga kupujem. Bolj sem ciljal na to (opazno je tudi preko omenjenih reliability rankingov), da se zaščitim pred avti, ki so imeli v nekem omembe vrednem odstotku specifične težave. Primer: Ford Focus ST (prekomerno pitje olja), Škoda Fabia RS (prekomerno pitje olja) itd. Takšnih avtov se potem izogibaš.
Zato še vedno vztrajam pri iskanju neke ''lestvice/tabele''
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
samotest ::
ADAC in TUV statistike?
http://www.anusedcar.com/
https://www.adac.de/infotestrat/unfall-...
.. je pa še vedno res, da ni vsaka okvara enaka drugi oz. z eno se (še) lahko pelješ , z okvarjenim motorjem pa ne..
http://www.anusedcar.com/
https://www.adac.de/infotestrat/unfall-...
.. je pa še vedno res, da ni vsaka okvara enaka drugi oz. z eno se (še) lahko pelješ , z okvarjenim motorjem pa ne..
iKst ::
Pri rabljenih je IMHO preveč faktorjev, da bi ti statistike lahko bistveno pomagale pri odločitvi.
Drugače imaš tukaj zbrane TUV reporte po različnih kriterijih: http://www.anusedcar.com/
Meni se razlike ne zdijo astronomske. Sploh, ko govorimo o rabljenih avtomobilih. Jaz bi raje kupil avto, ki mi je sicer všeč in v katerem se dobro počutim in investiral nekaj € v dobro asistenco, ki vključuje nadomestni avto.
Drugače imaš tukaj zbrane TUV reporte po različnih kriterijih: http://www.anusedcar.com/
Meni se razlike ne zdijo astronomske. Sploh, ko govorimo o rabljenih avtomobilih. Jaz bi raje kupil avto, ki mi je sicer všeč in v katerem se dobro počutim in investiral nekaj € v dobro asistenco, ki vključuje nadomestni avto.
Utk ::
ADAC in TUV statistike?
http://www.anusedcar.com/
https://www.adac.de/infotestrat/unfall-...
.. je pa še vedno res, da ni vsaka okvara enaka drugi oz. z eno se (še) lahko pelješ , z okvarjenim motorjem pa ne..
Te dve sta pa resno najslabse. Ze ce svabi ne bili znani po goljufanju bi bile te lestvice slabe. Najboljsa se mi zdi jd power, njo uporabljajo razne zavarovalnice, ki prodajajo podaljsane garancije, in njim je sigurno v interesu, da kupis rabljen avto, ki se ne kvari. Pri vsaki lestvici je zadaj nek interes, tako da moras najt tisto, ki ima interes isti kot ti. Ne pa tisto, ki iz dreka vlece nemske avte, po domace povedano.
loveJDM ::
ADAC in TUV statistike?
http://www.anusedcar.com/
https://www.adac.de/infotestrat/unfall-...
.. je pa še vedno res, da ni vsaka okvara enaka drugi oz. z eno se (še) lahko pelješ , z okvarjenim motorjem pa ne..
Te dve sta pa resno najslabse. Ze ce svabi ne bili znani po goljufanju bi bile te lestvice slabe. Najboljsa se mi zdi jd power, njo uporabljajo razne zavarovalnice, ki prodajajo podaljsane garancije, in njim je sigurno v interesu, da kupis rabljen avto, ki se ne kvari. Pri vsaki lestvici je zadaj nek interes, tako da moras najt tisto, ki ima interes isti kot ti. Ne pa tisto, ki iz dreka vlece nemske avte, po domace povedano.
Ja tu je pa problem,ker so honde in toyote visoko pa mazda mx5 je na marsikateri med top20 in veš da si tega nočejo priznat
joker16_7 ::
To da ste ugotovili, da so po zanesljivosti japonski avti na vrhu sem zelo vesel (kot izjemno zadovoljen bivši lastnik Honde) Jeba je samo to, da se v glupi Sloveniji najboljše in najhitreje proda nemški avto, ostali ki pa nimajo toliko debelih denarnic pa še vedno raje posežejo po Francozih in ne raje po mnogo zanesljivejših in včasih še celo cenejših Korejcih.
Kaj pa mislite o reabilityindex.com in truedelta.com?
Kaj pa mislite o reabilityindex.com in truedelta.com?
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
loveJDM ::
korenje3 ::
Jaz ti bom dal en zdrav inzenirski nasvet, kar se tice pokvarljivosti je bolje kupiti serijo, ki je zunaj ze nekaj let in ima ze pofixane buge,
Tole je zelo pomembno.
ali pa kupiš škodo, ki dela ravno to. uporablja zvožene motorje VW, po potrebi pa še odpravijo napake.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
joker16_7 ::
loveJDM:
Idealnega avta ni. Ampak Korejci so že itak tolk price/reliability ugodni, da če cena malo hitreje pada je enako kot če bi kupil Francoza
Idealnega avta ni. Ampak Korejci so že itak tolk price/reliability ugodni, da če cena malo hitreje pada je enako kot če bi kupil Francoza
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
Martin Krpan ::
Tile šupki kitajski hočjo za to svojo najcenejšo usrano KIO Sportage 20 jurjev!
Pa RIO je dražji kot Polo !!!????
Pa RIO je dražji kot Polo !!!????
nejodagreat ::
Nekje se mora poznat 7 vs 4 leta garancije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nejodagreat ()
iKst ::
Martin Krpan je izjavil:
Tile šupki kitajski hočjo za to svojo najcenejšo usrano KIO Sportage 20 jurjev!
Pa RIO je dražji kot Polo !!!????
Najcenejši Tiguan je 29 jurjev. Glede na to, da je Kia vsaj 1 razred boljši avto, cena niti ni tako slaba.
Utk ::
Jaz tudi ne vem zakaj bi kupil sportage, ce pa lahko za ta denar dobis golfa s 110 konji in centralnim zaklepanjem.
Martin Krpan ::
Martin Krpan je izjavil:
Tile šupki kitajski hočjo za to svojo najcenejšo usrano KIO Sportage 20 jurjev!
Pa RIO je dražji kot Polo !!!????
Najcenejši Tiguan je 29 jurjev. Glede na to, da je Kia vsaj 1 razred boljši avto, cena niti ni tako slaba.
Ne zavajaj ! Najcenejši Tiguan je manj kot 24 jurjev !
Kia pa je za 1 razred "boljša" v vsem negativnem !
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Martin Krpan ()
loveJDM ::
Martin Krpan je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Tile šupki kitajski hočjo za to svojo najcenejšo usrano KIO Sportage 20 jurjev!
Pa RIO je dražji kot Polo !!!????
Najcenejši Tiguan je 29 jurjev. Glede na to, da je Kia vsaj 1 razred boljši avto, cena niti ni tako slaba.
Ne zavajaj ! Najcenejši Tiguan je manj kot 24 jurjev !
Kia pa je za 1 razred "boljša" v vsem negativnem !
potem takem je Kia 10?...odpri avtonet in si poglej,jarc ima najcenejso ponudbo gor za dobrih 29k kot ti je povedal zgoraj...še je pred Tiguanom kr nekaj avtov-Vitara,Asx,Honda,Mazda...
joker16_7 ::
Vidim, da smo odprli gorečo temo Dajmo se raje vrnit na topic, ker tole gotovo ne moremo priti skupaj
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
N0t0ri0us ::
Dejstvo je, da so avti z več elektronike bolj kvarljivi.
Pri veliko avtih iz l95 je bil višek tehnologije gretje, medtem ko so pri mercedezu imeli ABS, airbag, servo zapiranje vrat, električna stekla itd...
Pri avtih brez elektronike nima kaj crknit, če pa crkne pa pelješ k lokalnemu mehaniku. Avti višjega ranga imajo več stvari in zato je tudi več stvari ki lahko crknejo. Poleg tega pa če nekdo da 60.000€+ za nov avto se verjetno ne bo ukvarjal z nekimi lokalnimi mehaniki, zato pelje na uraden servis.
Če se je statistika gledala na uradnih servisih, potem je logično, da avti višjega ranga bolj pogosto crkujejo, saj lastniki peljejo avto tja, dobijo nadomestnega, ko je popravljeno ga gredo iskat in je to to. Tudi če je malo dražje. Malo pa je takih, da bodo avto za 1000€ vozili na uraden servis...
Pri veliko avtih iz l95 je bil višek tehnologije gretje, medtem ko so pri mercedezu imeli ABS, airbag, servo zapiranje vrat, električna stekla itd...
Pri avtih brez elektronike nima kaj crknit, če pa crkne pa pelješ k lokalnemu mehaniku. Avti višjega ranga imajo več stvari in zato je tudi več stvari ki lahko crknejo. Poleg tega pa če nekdo da 60.000€+ za nov avto se verjetno ne bo ukvarjal z nekimi lokalnimi mehaniki, zato pelje na uraden servis.
Če se je statistika gledala na uradnih servisih, potem je logično, da avti višjega ranga bolj pogosto crkujejo, saj lastniki peljejo avto tja, dobijo nadomestnega, ko je popravljeno ga gredo iskat in je to to. Tudi če je malo dražje. Malo pa je takih, da bodo avto za 1000€ vozili na uraden servis...
joker16_7 ::
Res je. Od tod pa pomojem tudi dejstvo o bistveno nižji pokvarljivosti japonskih avtov. Ti imajo namreč v splošnem bistveno manj elektronike od večine evropskih, še posebej nemških avtov. Toyota, ko je začela na polno s politiko uvajanja najnovejših elektronskih sistemov so se takoj pojavili novi večji vpoklici in težave.
Za vsako posledico tiči tudi vzrok. Važna je filozofija in ker avto ni namenjen računanju podatkov, ampak vožnji mislim da je razvoj skrenil s poti. Raje bi delali več na električnih pogonih in kakovosti bencina (morda dodali še eno frakcijo več) pa bi stroški vožnje bolj padli kot vse kar doprinesejo razna fancy pomagala.
Za vsako posledico tiči tudi vzrok. Važna je filozofija in ker avto ni namenjen računanju podatkov, ampak vožnji mislim da je razvoj skrenil s poti. Raje bi delali več na električnih pogonih in kakovosti bencina (morda dodali še eno frakcijo več) pa bi stroški vožnje bolj padli kot vse kar doprinesejo razna fancy pomagala.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
smacker ::
Tistim, ki hvalite avte z manj elektronike, ker se manj kvarijo: kupite si bicikel. Povprešna poraba 1L vode na 40km, brezžična analogna klimatska naprava, najdražji servis je menjava zavornih ploščic, cca. 5-10€, vse servise vključno z menjavo verige lahko opravite sami.
iKst ::
Pri veliko avtih iz l95 je bil višek tehnologije gretje, medtem ko so pri mercedezu imeli ABS, airbag, servo zapiranje vrat, električna stekla itd...
Ne vem pri katerih avtih to, ampak normalni avti srednjega razreda so takrat imeli 2 ali 4 airbage, avtomatsko klimo, ABS itd. Električna okna so bolj kot ne standard že od sredine 80ih.
Če se je statistika gledala na uradnih servisih
Se ne. Metodologije so različne, največkrat kombinacija anket, analiz podatkov vlečnih služb in asistenc itd.
Ti imajo namreč v splošnem bistveno manj elektronike od večine evropskih, še posebej nemških avtov.
Od kje ti ta ideja?
Utk ::
Kaj od elektronike (in kaj to sploh je) se pa tako strašno kvari? Crkujejo vztrajniki, turbine, lopute, pumpe, ventili, itd., ne pa senzorji, če pa že kater senzor crkne, stane 50-100 evrov.
RedDrake ::
@Utk: En moj avto ima več kot 30 različnih modulov, ki komunicirajo med seboj po CAN busu in po optičnih vlaknih. Vsak od teh modulov ima na sebi v povprečju še vsaj 3 do 10 senzorjev (toplotni, tlačni, pretočni, nagibni, ipd ... senzorji)
Pa je avto iz začteka 2000-ih.
Drugi ima elektroniko na nivoju električnih šip, ABSa, avtomatske klime in LEDic v žmigovcih in je bil izdelovan od l. 2007 naprej.
Kaj misliš, kateri je eden od najbolj zanesljivih vozil na tržišču in kateri slovi po "gremlinih"?
Pa je avto iz začteka 2000-ih.
Drugi ima elektroniko na nivoju električnih šip, ABSa, avtomatske klime in LEDic v žmigovcih in je bil izdelovan od l. 2007 naprej.
Kaj misliš, kateri je eden od najbolj zanesljivih vozil na tržišču in kateri slovi po "gremlinih"?
Martin Krpan ::
Martin Krpan je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Tile šupki kitajski hočjo za to svojo najcenejšo usrano KIO Sportage 20 jurjev!
Pa RIO je dražji kot Polo !!!????
Najcenejši Tiguan je 29 jurjev. Glede na to, da je Kia vsaj 1 razred boljši avto, cena niti ni tako slaba.
Ne zavajaj ! Najcenejši Tiguan je manj kot 24 jurjev !
Kia pa je za 1 razred "boljša" v vsem negativnem !
potem takem je Kia 10?...odpri avtonet in si poglej,jarc ima najcenejso ponudbo gor za dobrih 29k kot ti je povedal zgoraj...še je pred Tiguanom kr nekaj avtov-Vitara,Asx,Honda,Mazda...
Jebo te čefurski avtonet , glej uradni VW cenik !
http://www.volkswagen.si/modeli/novi_ti...
Če pa zrihtaš novo KIO Sportage za 10 k pa vzamem prec!
Utk ::
@Utk: En moj avto ima več kot 30 različnih modulov, ki komunicirajo med seboj po CAN busu in po optičnih vlaknih. Vsak od teh modulov ima na sebi v povprečju še vsaj 3 do 10 senzorjev (toplotni, tlačni, pretočni, nagibni, ipd ... senzorji)
Pa je avto iz začteka 2000-ih.
Drugi ima elektroniko na nivoju električnih šip, ABSa, avtomatske klime in LEDic v žmigovcih in je bil izdelovan od l. 2007 naprej.
Kaj misliš, kateri je eden od najbolj zanesljivih vozil na tržišču in kateri slovi po "gremlinih"?
Ne vem, najbrz pa pri nobenem nima veze z "elektroniko".
loveJDM ::
Martin Krpan je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Tile šupki kitajski hočjo za to svojo najcenejšo usrano KIO Sportage 20 jurjev!
Pa RIO je dražji kot Polo !!!????
Najcenejši Tiguan je 29 jurjev. Glede na to, da je Kia vsaj 1 razred boljši avto, cena niti ni tako slaba.
Ne zavajaj ! Najcenejši Tiguan je manj kot 24 jurjev !
Kia pa je za 1 razred "boljša" v vsem negativnem !
potem takem je Kia 10?...odpri avtonet in si poglej,jarc ima najcenejso ponudbo gor za dobrih 29k kot ti je povedal zgoraj...še je pred Tiguanom kr nekaj avtov-Vitara,Asx,Honda,Mazda...
Jebo te čefurski avtonet , glej uradni VW cenik !
http://www.volkswagen.si/modeli/novi_ti...
Če pa zrihtaš novo KIO Sportage za 10 k pa vzamem prec!
Ne želim se kregat,bi te pa prosil da sam preveriš cenik..zgoraj odpri konfigurator in izberi desno štirikolesni pogon pa si potem poglej cene z trendline opcijo...Javi ugotovitve prosim :)
No sej AWD sportage ni nič kaj extra cenejsi :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: loveJDM ()
šernk ::
kia nima nikjer 7 let garancije. No ima: na motor in menjalnik (pa to razen pri VW zaradi recimo serijske napake) nisem videl še skoraj nikjer crknit v 7ih letih. skoraj ker sem videl pač že marsikaj, tudi mašino ki je odletela pri 80k km (pravilno vzdrževana in pravilno vožena) in tudi turbino ki ni preživela 500km če imaš podatke od par 100 avtov letno potem ni problem potegnit črte o zanesljivosti:
- na prvem mestu je več kot ima elektronike več težav bo (pa ne toliko zaradi pogostosti okvar, ampak če imaš 3 senzorje lahko crknejo vsi trije (100% okvara) v 200.000km pa boš rekel da se nič ne kvari, če imaš pa 100 senzorjev in da jih crkne 20 (20% okvara) boš pa rekel da si skoz na servisu.
- na drugem mestu je stil vožnje avtomobila in vzdrževanje
- na tretjem mestu so večinoma napake zaradi dizajna in to je sorazmerno s tem koliko časa je določen model na trgu (nek avto predstavljen leta 2004 in kupljen 2004 bo imel danes precej več problemov kot nek avto predstavljen leta 2000 in kupljen 2004)
- na četrtem mestu so naključne okvare zaradi izdelave (tolerance)
v to ni vštet potrošni material: sklopka, zavore, gume, olje, žarnice
so pa vštete stvari kot je vztrajnik, polosovine
vpliv znamke je pa samo pri ceni popravila.
- na prvem mestu je več kot ima elektronike več težav bo (pa ne toliko zaradi pogostosti okvar, ampak če imaš 3 senzorje lahko crknejo vsi trije (100% okvara) v 200.000km pa boš rekel da se nič ne kvari, če imaš pa 100 senzorjev in da jih crkne 20 (20% okvara) boš pa rekel da si skoz na servisu.
- na drugem mestu je stil vožnje avtomobila in vzdrževanje
- na tretjem mestu so večinoma napake zaradi dizajna in to je sorazmerno s tem koliko časa je določen model na trgu (nek avto predstavljen leta 2004 in kupljen 2004 bo imel danes precej več problemov kot nek avto predstavljen leta 2000 in kupljen 2004)
- na četrtem mestu so naključne okvare zaradi izdelave (tolerance)
v to ni vštet potrošni material: sklopka, zavore, gume, olje, žarnice
so pa vštete stvari kot je vztrajnik, polosovine
vpliv znamke je pa samo pri ceni popravila.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Utk ::
Vsi avti priblizno enakega letnika imajo priblizno enako elektronike. Vsi so po neki enaki euro normi in skoraj noben ni uspel naredit nekaj brez senzorja, ce ga nek drug avto pa rabi. Dobro, vw ima se dodatne senzorje, da ve kdaj je na testiranju. Razni senzorji za dez, dolge luci itd. pa ne crkujejo kaj dost, pa tudi ce crknejo, ni take panike. Vcasih crkne se kaksno centralno zaklepanje na kakih vratih ali pa pomik stekel, ampak to zna poknit pri svabih tudi ce nimajo na elektriko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
RedDrake ::
Ne vem, najbrz pa pri nobenem nima veze z "elektroniko".
Mhm, kaj pa so sledece napake, ce ne "elektronika" (nic od tega se meni se ni zgodilo, ampak so common napake, ene so a-la drive unit pri Tesli):
- pogosta odpoved volanskega modula - aka CIM (ki je hkrati kljucavnica za volan in sprejemnik za daljinsko odklepanje), avta ne premaknes brez vleke.
- pogosta odpoved citalca "kljuca" - avto nima kljuca, samo nek fob, ki se ga vtakne v rezo nakar se koda preko neke nfc/rfid carovnije preveri in avto sam odklene volan
- pogosta odpoved "kljuca" - potrebno je programiranje vozila pri serviserju s specialnim orodjem, kljuc se lahko doda dvakrat, potem je potrebno menjati tudi CIM (ki je btw 350 EUR)
- pogosta odpoved informacijskega zaslona (avto deluje b.p. a manjkajo podatki o recimo porabi, temperaturi, ipd ...)
- pogosta odpoved elektricnih ogledal (tako gretja kot pomika)
- pogosta odpoved senzorja za pritisk turbine (vsi modeli so turbo, tako dizli kot bencinarji, rezultat je dostikrat kakih par 10% manj moci)
- pogosta odpoved senzorjev za elektricni pomik stekel -> rezultat je da je okno ZELO tezko zapreti brez da se odpre samo nazaj (been there :S)
- pogosta odpoved ojacevalcev za radio (odvisno od modela ima lahko enega, dva ali tri), rezultat so skurjeni zvocniki in _ZELO_ draga menjava, ker je cel avdio sistem na opticnih vlaknih ...
- pogosta odpoved ventilatorjev kabine (mislim da so trije razlicni sicer, a vseeno)
- pogosta odpoved motorckov loput za preusmerjanje zraka (OH YEAH!)
- pogosta odpoved zadnjih ABS senzorjev (zacuda prednji nikoli niso problem)
- ...
Should I go on?
Medtem ko razen zelo redkih izjem motorji grejo po 300kkm+, vztrajniki niso problem, menjalniki se manj, kaj sploh se ostane mehaniki? Pa da ne omenjam, da ko menjas kake module (ker popravit itak noben ne zna) so ti takoj po 300-400 EUR.
Elektronika crkuje, face it, in novi avti so je tako polni da boli glava. Kaki EV-ji pa se bolj.
Saj ves, ce elektronika ne bi crkovala, potem bi bila racunalniki vecni (in to VSI, brez izjem), da telefonov ne omenjamo.
To, da crkuje samo mehanika mas ti obcutek, ker vozis kake korejce (kjer je elektronike za vzorec), ne pa kakih overdeveloped GM posasti (ki so recimo tipicen clusterphoque kar se tice elektronike in senzorjev).
šernk ::
Vsi avti priblizno enakega letnika imajo priblizno enako elektronike. Vsi so po neki enaki euro normi in skoraj noben ni uspel naredit nekaj brez senzorja, ce ga nek drug avto pa rabi.
aha današnji clio ima enako elektronike kot audi A8, da ne omenim tesle.
elektronski pomik ogledal, šip, elektronsko odpiranje kofana, gretje sedežev, elektronska nastavitev sedežev, elektronska nastavitev žarometov - lahko naštevam v nedogled razlike med avti ki se še danes prodajajo... (no par stvari je morda standardnih, pa ne bom 2x rekel da kakšna dacia ima elektronski pomik šip za doplačat)
potem imaš avto, ki nadzira pline z eno lamdo sondo in imaš avto, ki nadzira pline s tremi lamdami (motor v isti euro skupini). potem je tu ABS, ESP, ASR to je bilo nekoč vse opcijsko in vse to nadzira elektronika in senzorji. in senzorjev takšnih in drugačnih je na avtih lahko še na stotine. več kot jih je večja je verjetnost da bo vsaj en crknil.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Utk ::
To crkuje na tvojem konkretnem modelu avta, ker je en drek, ne pa ker je z elektroniko kaj narobe na splosno. Prakticno vse kar si nastel ima od elektronike tudi 12 let star clio, pa nic od tega ne crkuje serijsko, ce pa, ni drago. Kdaj so nazadnje naredili avto brez kode na kljucu, absa, radio brez ojacevalnika, ventilatorjev na el. pogon, elektricnih sip, ogledal, vsaj nekaksnega zasloncka, tudi el. servo volan ima 15 let star punto, da ne nastevam naprej. Ce ima tvoj to slabo skupaj dano pa to ni stanje tehnike, ampak razlog za bankrot znamke.
In ja, tudi 14 let star clio ima 2 lamda sondi, nekateri ameriski v8 imajo pa tudi po 3, 4, tudi ze 15 let.
In ja, tudi 14 let star clio ima 2 lamda sondi, nekateri ameriski v8 imajo pa tudi po 3, 4, tudi ze 15 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Utk ::
Tudi pri 1000 senzorjih imas vecje sanse, da ti bo nakup rabljenega avta zagravzal prejsni lastnik s slabo voznjo in vzdrzevanjem kot pa malo vec ali manj elektronike. In se zmeraj crkne vec termostatov, cinspul, koncnikov in podobne navlake, kot pa senzorjev. Ki so se poceni, relativno.
RedDrake ::
Saj senzorji niso dragi.A ce avto zakompliciras v 3pm (kar moj dejansko je), kjer je kot receno cca 30 razlicnih modulov (i.e. mikroprocesorjev s svojim programom), ki se vsi pogovarjajo po treh razlicnih canbus protokolih, in kjer odpoved prakticno kateregakoli od teh modulov garantira nevoznost avta je idiotizem par excellence.
Ampak, avto lahko meri vec kot 200 paramterov vsak trenutek, od temperature motorja na N tockah, nagiba zadnjega desnega kolesa v ovinku, kot tudi ali katerakoli od zarnic ne deluje, tudi ce je ne uporabljas ...
In ne, noben 12 let star clio ne megane ne laguna nima toliko elektronike kot moj 12 let star SAAB.
V eni od sluzb sem delal tudi SW za mehatroniko (pred cca 10 leti) in tam potem clovek dejansko vidi, da s poljubnim budgetom elektronika vseeno crkuje na toliko in toliko delovnih ur. In vec je imas, prej (kaj) ckrne.
Statistika in MTBF je en tak bitch, ko imas stvari veliko na kupu.
Ce so se slabo dizajnirane, potem je pa se slabse ...
Ampak, avto lahko meri vec kot 200 paramterov vsak trenutek, od temperature motorja na N tockah, nagiba zadnjega desnega kolesa v ovinku, kot tudi ali katerakoli od zarnic ne deluje, tudi ce je ne uporabljas ...
In ne, noben 12 let star clio ne megane ne laguna nima toliko elektronike kot moj 12 let star SAAB.
V eni od sluzb sem delal tudi SW za mehatroniko (pred cca 10 leti) in tam potem clovek dejansko vidi, da s poljubnim budgetom elektronika vseeno crkuje na toliko in toliko delovnih ur. In vec je imas, prej (kaj) ckrne.
Statistika in MTBF je en tak bitch, ko imas stvari veliko na kupu.
Ce so se slabo dizajnirane, potem je pa se slabse ...
šernk ::
na mojem avtu sem doslej zamenjal 4 senzorje (2x lamda (2x80eur) in 1x senzor za hitrost (15eur)) in treba bo še elektroniko za brisalce (odpovedale hitrosti). poleg tega sem zamenjal eno roko (35eur, 3 ležaje (2x42eur, 1x40eur), termostat (15eur), 2x ekspanzijska posoda (2x18eur - "serijska napaka"), sprednji žarometi (2x50eur - "serijska napaka").
torej elektronika vs mehanika vs "serijske napake":
175eur vs 134 eur vs 136 eur
pod "serijsko napako" štejem zadeve, ki niso priznane iz strani proizvajalca vendar so značilne za model avta in se jih na 90% avtov ne menja nikoli. vse ostalo je izključno redni servis.
je pa tudi res da je kakovost mehanskih delov padla za nekajkrat v zadnjih 20ih letih. nekoč so zavorni diski stali preračunano v današnje eure 200eur in so zdržali 3-4 menjave ploščic, danes jih moraš praktično menjat skupaj stanejo pa 100eur.
edit: še to avto je letnik 2000, brez avtomatske klime in od moderne elektronike ima samo ABS.
torej elektronika vs mehanika vs "serijske napake":
175eur vs 134 eur vs 136 eur
pod "serijsko napako" štejem zadeve, ki niso priznane iz strani proizvajalca vendar so značilne za model avta in se jih na 90% avtov ne menja nikoli. vse ostalo je izključno redni servis.
je pa tudi res da je kakovost mehanskih delov padla za nekajkrat v zadnjih 20ih letih. nekoč so zavorni diski stali preračunano v današnje eure 200eur in so zdržali 3-4 menjave ploščic, danes jih moraš praktično menjat skupaj stanejo pa 100eur.
edit: še to avto je letnik 2000, brez avtomatske klime in od moderne elektronike ima samo ABS.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
Utk ::
In ne, noben 12 let star clio ne megane ne laguna nima toliko elektronike kot moj 12 let star SAAB.
Problem je v saabu, ne pa elektroniki. Zato pa so bankrotirali. Laguna ze nima toliko manj elektronike, da bi se zato bistveno manj kvarila.
Martin Krpan ::
Martin Krpan je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Martin Krpan je izjavil:
Tile šupki kitajski hočjo za to svojo najcenejšo usrano KIO Sportage 20 jurjev!
Pa RIO je dražji kot Polo !!!????
Najcenejši Tiguan je 29 jurjev. Glede na to, da je Kia vsaj 1 razred boljši avto, cena niti ni tako slaba.
Ne zavajaj ! Najcenejši Tiguan je manj kot 24 jurjev !
Kia pa je za 1 razred "boljša" v vsem negativnem !
potem takem je Kia 10?...odpri avtonet in si poglej,jarc ima najcenejso ponudbo gor za dobrih 29k kot ti je povedal zgoraj...še je pred Tiguanom kr nekaj avtov-Vitara,Asx,Honda,Mazda...
Jebo te čefurski avtonet , glej uradni VW cenik !
http://www.volkswagen.si/modeli/novi_ti...
Če pa zrihtaš novo KIO Sportage za 10 k pa vzamem prec!
Ne želim se kregat,bi te pa prosil da sam preveriš cenik..zgoraj odpri konfigurator in izberi desno štirikolesni pogon pa si potem poglej cene z trendline opcijo...Javi ugotovitve prosim :)
No sej AWD sportage ni nič kaj extra cenejsi :)
No , kot si že ugotovil ni Sportage nič bistveno cenejši.
Ker osnovni sportage za 20k ima samo 2WD in bencinski 1.6 motor.
Pri Kii je edino Ceed za 10k še vreden vsakega centa , vse ostalo pa je postalo že malce predrago.
Razen če mogoče za Sportage z ceno po ceniku 20k nudijo "popust" cca. 5-7k.
Mogoče , ker z njihovo trenutno poslovno politiko res nisem seznanjen .
iKst ::
Jaz sem zadnjič gledal tako KIO Sportage, pa me ima, da bi jo nabavil. Za teh 37 jurjev res nima konkurence. Podobno opremljen (a slabši) Audi Q5 je čez 50 jurjev.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
loveJDM ::
Samo je nov Sportage grši vizualno od prejšne oblike...zadaj je kul,spredaj pa je polom,tak na francoza spominja
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: loveJDM ()
loveJDM ::
Nič ne rečem,ampak se mi prednja maska pa luči zdijo fejst podobne enemu,samo se ne morem spomnit kateremu...
bambam20 ::
Pri veliko avtih iz l95 je bil višek tehnologije gretje, medtem ko so pri mercedezu imeli ABS, airbag, servo zapiranje vrat, električna stekla itd...
Ne vem pri katerih avtih to, ampak normalni avti srednjega razreda so takrat imeli 2 ali 4 airbage, avtomatsko klimo, ABS itd.
Takšni avti so imeli zgolj včan in gretje. MEnda veš, da se je v srednji razred takrat štel golf ali golf 3 in od preme sta bila cela žalost.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Podivjane cene novih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 57580 (20246) | m0LN4r |
» | Kia ali Hyundai (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 37654 (19463) | Utk |
» | Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19505 (14478) | Timurlenk |
⊘ | KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 111834 (64769) | Mavrik |
» | Kia vs. Renault avtomobili (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22717 (14894) | ivanuscha |