Forum » Na cesti » Avto za 22000€
Avto za 22000€
njyngs ::
5 vratni mondeo je hatchback.
Tudi 5 vratni focus je po hatchback.
Tudi 5 vratni audi A5 je hatchback.
Razlika je samo v kateri razred spadajo.
Tudi 5 vratni focus je po hatchback.
Tudi 5 vratni audi A5 je hatchback.
Razlika je samo v kateri razred spadajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
WhiteAngel ::
pikachu004 je izjavil:
Živjo,
kupujem nov avto za približo 22000EUR. Letno naredim 40.000km, vozim se večinoma sam, včasih sva dva.
Večinoma AC, vožnja po omejitvah.
Hyundai i40v bi bil zate, vendar je model star že 7 let. Je pa ravno faceliftan Tucson ven prišel. Za moj okus lepši od Sportaga in noter ima več prostora.
AapocalypseE ::
Še lahko bolj zakompliciramo...
Audi A5 Sportback
BMW 4 Fastback
Mercedes CLS Fastback
VW Arteon Fastback
Audi A5 Sportback
BMW 4 Fastback
Mercedes CLS Fastback
VW Arteon Fastback
rosomah ::
AapocalypseE je izjavil:
Še lahko bolj zakompliciramo...
Audi A5 Sportback
BMW 4 Fastback
Mercedes CLS Fastback
VW Arteon Fastback
ehehe...odkompliciram.... suzuki sx4 s cross hehehe...try it!....
Isotropic ::
kombilimuzinam se odpira zadnje okno skupaj s prtljaznimi vrati, običajno imajo brisalec zaradi krajše riti
limuzina ima ločen prtljažnik (audi a4)
karavan ima pač zadaj ruzak
limuzina ima ločen prtljažnik (audi a4)
karavan ima pač zadaj ruzak
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Matejjjjj ::
octavia ali golf absolutno. 185cm ni toliko, da bi to upravicilo strosek prevelikih avtov. in namesto uzitka ob mocnem motorju v normalnem avtu tj 2.0 dizel, se zgodi neumnost imenovana 1.6 v passatu, superbu ... še 2.0 je malo za tako fežo. sploh za 22k. to je polovica cene dobro opremljenega avta take velikosti. na mobile.de so videi s komentarji rabljenih modelov. Razlika med specifikacijami, ki jih kupujejo Nemci in Slovenci je očitna. Za udobno vožnjo se pač kupi močne motorje, česar pa si mi ne moremo privoščiti, zato vozimo prevelike avte s premajhnimi motorji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matejjjjj ()
Drevesce ::
VW T-Roc 1,5 motor?
Prosim razloži mi, po kakšni logiki našteti avtomobili stanejo okoli 22.000€? OP želi novega.
AapocalypseE je izjavil:
Še lahko bolj zakompliciramo...
Audi A5 Sportback
BMW 4 Fastback
Mercedes CLS Fastback
VW Arteon Fastback
Prosim razloži mi, po kakšni logiki našteti avtomobili stanejo okoli 22.000€? OP želi novega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Drevesce ()
AapocalypseE ::
Kaj sem mu ponujal te avtomobile mogoče? Slabo spremljaš temo...
Šlo se je offtopic kaj pomeni limuzina, hatchback in karavan.
Šlo se je offtopic kaj pomeni limuzina, hatchback in karavan.
Sparkxl ::
Sem prebral temo in se mi zdi da avtor nima najbolj razčiščenih pojmov, oz. pravilno postavljenih prioritet.
Za moje pojme je 40k km letno, potovanja in oskubljena in podhranjena velka krava za 22k čisto no go. Pri teh zahtevah bi jaz gledal rang nižji avto, ki je čisto dovolj komot in opremo, ki povečuje udobje. To je v prvi vrsti avtomatski menjalnik, radardski tempomat in kaki komfort sedeži. Vem ja, ne rabiš tega, če ne poznaš. Ko pa vidiš kaj ti to nudi, sploh na dolgih progah, pa vidiš kaka muka je bila vožnja do zdaj.
Sploh nočem vedet kako motorizacijo dobiš v teh avtih za 22k, po možnosti dizl. Verjetno kako žalost od 1.6tdi v avtu s 1500kg+. Spet, ki je tu potem neko udobje na dolgih progah, mi ni najbolj jasno.
V službi imamo za redne poti 1000+km v nemčijo polno opremljene 2.0 tdi golfe. Še noben ni jamral da mu ni bilo udobno.
Pravi da ima 183cm, pogovarja pa se, kot da ima 203cm.
Sem višji od 183 in se v golfu in octaviji peljem ko lord.
Za moje pojme je 40k km letno, potovanja in oskubljena in podhranjena velka krava za 22k čisto no go. Pri teh zahtevah bi jaz gledal rang nižji avto, ki je čisto dovolj komot in opremo, ki povečuje udobje. To je v prvi vrsti avtomatski menjalnik, radardski tempomat in kaki komfort sedeži. Vem ja, ne rabiš tega, če ne poznaš. Ko pa vidiš kaj ti to nudi, sploh na dolgih progah, pa vidiš kaka muka je bila vožnja do zdaj.
Sploh nočem vedet kako motorizacijo dobiš v teh avtih za 22k, po možnosti dizl. Verjetno kako žalost od 1.6tdi v avtu s 1500kg+. Spet, ki je tu potem neko udobje na dolgih progah, mi ni najbolj jasno.
V službi imamo za redne poti 1000+km v nemčijo polno opremljene 2.0 tdi golfe. Še noben ni jamral da mu ni bilo udobno.
Pravi da ima 183cm, pogovarja pa se, kot da ima 203cm.
Sem višji od 183 in se v golfu in octaviji peljem ko lord.
pegasus ::
Sparkxl ::
Ne vem točno kaj ima v tej zvezi passat gte za iskat. To je 1.4 turbo bencin + elektro motor. In končni seštevek kilovatov obeh motorjev je precej višji kot pri 1.6tdi. GTE stegne do 100kmh v 7.5 sekunde, 1.6 tdi v passatu verjetno ene 20 sekund. Da ne omenjam zvočne kulise, ki precej vpliva na udobje. gteja ne slišiš, 1.6tdi rezgetanje slišiš 2km daleč
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
AapocalypseE ::
Mate pa dosti za povedat čez 1.6 tdi.
Ga mam sam in sem zelo zadovoljen. Poraba pod 5l in peljem se tudi 200, če je treba, tako da nimam pripomb...
Ga mam sam in sem zelo zadovoljen. Poraba pod 5l in peljem se tudi 200, če je treba, tako da nimam pripomb...
Matejjjjj ::
Jaz imam tudi 1.6 octavio pa 193cm. Zadosti je velika. Samo ne peljem se vsak dan 300km po AC... Ko se pa boš pa boš hitro ugotovil, da je 2.0 minimalc za golfa ali octavio v takih razmerah. 2.0 v takem avtu pomeni uživanje in spočit na cilju. Kdor ni tega preveril ne razume. V passatu pa je 2.0 žal malo.
To si mene opisoval?
Kakor vidiš, pridemo na enako mnenje na podlagi izkušenj. 22k za tako velikost avta je pol ali tretjino premalo. Samo slovencem je pomembnejša dimenzija od performans in udobja... Sploh pa peitlikavih 180 cm kot razlog za ignoriranje kake octavie 2.0 ali golfa ali... Eh...
Sem prebral temo in se mi zdi da avtor nima najbolj razčiščenih pojmov, oz. pravilno postavljenih prioritet.
Za moje pojme je 40k km letno, potovanja in oskubljena in podhranjena velka krava za 22k čisto no go. Pri teh zahtevah bi jaz gledal rang nižji avto, ki je čisto dovolj komot in opremo, ki povečuje udobje. To je v prvi vrsti avtomatski menjalnik, radardski tempomat in kaki komfort sedeži. Vem ja, ne rabiš tega, če ne poznaš. Ko pa vidiš kaj ti to nudi, sploh na dolgih progah, pa vidiš kaka muka je bila vožnja do zdaj.
Sploh nočem vedet kako motorizacijo dobiš v teh avtih za 22k, po možnosti dizl. Verjetno kako žalost od 1.6tdi v avtu s 1500kg+. Spet, ki je tu potem neko udobje na dolgih progah, mi ni najbolj jasno.
V službi imamo za redne poti 1000+km v nemčijo polno opremljene 2.0 tdi golfe. Še noben ni jamral da mu ni bilo udobno.
Pravi da ima 183cm, pogovarja pa se, kot da ima 203cm.
Sem višji od 183 in se v golfu in octaviji peljem ko lord.
To si mene opisoval?
Kakor vidiš, pridemo na enako mnenje na podlagi izkušenj. 22k za tako velikost avta je pol ali tretjino premalo. Samo slovencem je pomembnejša dimenzija od performans in udobja... Sploh pa peitlikavih 180 cm kot razlog za ignoriranje kake octavie 2.0 ali golfa ali... Eh...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matejjjjj ()
AapocalypseE ::
A zaradi več konjev bi prispel bolj spočit na cilj?
Dajte no ljudje...
A 2.0 je tudi premalo za passata?
Tudi 2.0 190 ali 240 konjev?
Pa ljudje rabite 3.0 mašine s 400 konji, da prispete spočiti na cilj...
Jesus f christ...
Dajte no ljudje...
A 2.0 je tudi premalo za passata?
Tudi 2.0 190 ali 240 konjev?
Pa ljudje rabite 3.0 mašine s 400 konji, da prispete spočiti na cilj...
Jesus f christ...
jernejl ::
AapocalypseE je izjavil:
A zaradi več konjev bi prispel bolj spočit na cilj?
Za spočitost je večja medosna razdalja pomembnejša od prostornine motorja.
Pomaga tudi umirjena vožnja brez stresa, za to pa ne potrebuješ posebej velikega in močnega motorja.
AapocalypseE ::
To dopovej uporabniku, Matej79.
Meni je to povsem jasno.
Meni je to povsem jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
edi45 ::
Kak ste hecni eni, ko rečete da sta Golf in Passat udobna avta. Lahko imaš Passata 3.2 ali 3.6, če je že velika prostornina kao nujna za udobje? WTF? Pa bo še vedno neudoben avto. Udoben avto mora imeti, pravo podvozje, VW ima trdo in neudobno, prav tako udobne sedeže, again VW nima nič od tega, avto mora biti tudi dobro zvočno izoliran, saj hrup veliko prispeva, k neudobju in izmučenosti, sploh na dolgih vožnjah in tudi če je avtomatik z radarskim tempomatom, ne bo nikoli en golf udoben avto, ker ima kratko medosno razdaljo(če hočeš udobje, rabiš čim daljšo, takrat se avto lepše pelje in je bolj udoben, ker ne čutiš vsakega tresljaja.) slabo zvočno izolacijo, neudobne sedeže in trdo podvozje. Najboljšo podvozje je hidroaktivno od citroena in kakšen magic ride od MB ali kako že imenujejo dan danes njihova zračna podvozja. Ampak to vse je vse izven OP-jevega budgeta.
Unknown_001 ::
AapocalypseE je izjavil:
Mate pa dosti za povedat čez 1.6 tdi.
Ga mam sam in sem zelo zadovoljen. Poraba pod 5l in peljem se tudi 200, če je treba, tako da nimam pripomb...
Pa kaj ti polota voziš ?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
AapocalypseE je izjavil:
A zaradi več konjev bi prispel bolj spočit na cilj?
Za spočitost je večja medosna razdalja pomembnejša od prostornine motorja.
Pomaga tudi umirjena vožnja brez stresa, za to pa ne potrebuješ posebej velikega in močnega motorja.
Za spočitost najbolj pomagajo zvočna izolacija, klima in ergonom zic.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
hojnikb ::
Unknown_001 je izjavil:
AapocalypseE je izjavil:
Mate pa dosti za povedat čez 1.6 tdi.
Ga mam sam in sem zelo zadovoljen. Poraba pod 5l in peljem se tudi 200, če je treba, tako da nimam pripomb...
Pa kaj ti polota voziš ?
zakaj točno bi rabu polota za ~5l ?
#brezpodpisa
AapocalypseE ::
Dajte si v yugeca super izolacijo, klimo in ergonom zic pa bi vas rad videl nekatere pametnjakoviče kako bi bili spočiti...
Unknown_001 ::
AapocalypseE je izjavil:
Ne piši, če nimaš pojma...
Majstr 1.6TDI 102 PS sem vozil v 1.4tonski kapelci. Menda vem kok to gre in koliko žre. Na avtocesti si bil srečen če je bilo povprečje 6.5, realnost 7.4 včasih celo 8 (res pa zelo redko več od tega).
Verbrauch rekord je bil 3.8 pa še to mi je uspelo na regionalki z blagimi spusti pozno ponoči, ko ni bilo nikogar na cesti. 4.5 ak si vozil kot penzioner, 5.5 če si vozil lepo in 6.0 če si vozil bolj živahno.
AapocalypseE je izjavil:
Dajte si v yugeca super izolacijo, klimo in ergonom zic pa bi vas rad videl nekatere pametnjakoviče kako bi bili spočiti...
Bistveno bolj kot bi bil z navadnim. Sam yugo zarad klime niti speljal ne bi. To so za današnje standarde zanič mašine.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
smacker ::
V yugecu odpreš okno (klima), naviješ radijo (da ne slišiš motorja) in daš pojšter iz spominske pene pod rit (ergonom zic) pa je to to
Unknown_001 ::
AapocalypseE je izjavil:
Majster... in kaj te moti, če mam porabo pod 5l?
Me ne moti, si pač easy na gasu. Sam da neb kje lagal, da se na avtocesti voziš s tako porabo več kot 90km/h brez vetra v hrbet.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
hojnikb ::
F30 318d -> 4,7l/100km (po potovalnem) na AC pri 110-120KMh
Tako da ne o 90kmh bluzit. Mogoče avg hitrost.
Tako da ne o 90kmh bluzit. Mogoče avg hitrost.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Unknown_001 ::
AapocalypseE je izjavil:
Kdo pravi, da sem easy na gasu?
Če sem easy na gasu mam porabo pod 4l.
Ma da, stvarno, pa on čak i proizvodi naftu.
F30 318d -> 4,7l/100km (po potovalnem) na AC pri 110-120KMh
Tako da ne o 90kmh bluzit. Mogoče avg hitrost.
Govorimo o 1.6 TDI lepo prosim. Po možnosti ubogi 5 brzinc. Z 2.0TDI 100kw in 6 prestavami tudi jaz tako porabo dosežem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Unknown_001 ::
manjši motor bi ja mogu met še manjšo porabo
E, pa žal ni vedno tako. Ima, na regionalkah, to sigurn, pa če ga znaš šparat. Manjšo porabo ima tudi, če primerjaš z večjim, ko ju tiščiš. 1.6 je zelo redko zlezel prek 8l/100km, 2.0 pa BP spravim na 10l/100km.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
hojnikb ::
True true. Službeni SDI tut redko kdaj pride pod 7l, čeprav ma manj konjev k kak IMT :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
D3m ::
Maš Caddyja.
Sedaj ko imam novega službenega Peugeot Partnerja je poraba 6,2l/100km
Sedaj ko imam novega službenega Peugeot Partnerja je poraba 6,2l/100km
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Unknown_001 ::
Maš Caddyja.
Sedaj ko imam novega službenega Peugeot Partnerja je poraba 6,2l/100km
Caddy je zakon. Daleč najmanj problematičn avto kar smo ga imel. po 120tisoč kilometrih sem razen predpisanih servisov menjal samo žarnico na blinkerjih in sulfitke za registrsko tablico. Nepredviden strošek parih centov. Ampak to sploh ni omembe vredno ker gre za potrošni material tako kot pakne in diski (približno veš na kok cajta so za zamenat). Enkrat pač morš zamenat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
zmaugy ::
pikachu004 je izjavil:
Živjo,
kupujem nov avto za približo 22000EUR. Letno naredim 40.000km, vozim se večinoma sam, včasih sva dva.
Večinoma AC, vožnja po omejitvah.
Pri avtu mi je najpomebneje:
-zanesljivost
-udobje
-prostornost
Všeč so mi nasledni avti :
Renault Talisman, limuzina
Opel Insignia, kombilimuzina
Ford Mondeo, kombilimuzina
Renault Scenic, enoprostorec
Kia sportage, SUV
Avti, ki mi niso všeč: karavani. Talisman mi je najlepši, verjetno tudi najbolj udoben? Malo me moti, da se pri pritljažniku ne odpre tudi zadnje steklo, in je tako odprtina res majhna. Pri Insignii in Monedeu se odpre steklo, in tam bi lahko dal tudi kolo.
Ima kdo izkušnje z zgornjimi avti? Predvsem me zanima zanesljivost in udobje. Imajo ti avti kkšne serijske napake?
Naj pogledam še kaj drugega? Avto naj ne bi bil manjši od zgornjih, visok sem 183 in so mi manjši avti zelo neudobni za daljše vožnje.
Insignie ne bi nikoli kupil, večjega šrota od avta nisem še videl v tem razredu. Po besedah mojega kolega, ki je vozil eno pred kratkim, so najnovejše še slabše od tistih starejših. Te starejše pa se ve kakšna je bila njihova kvaliteta. Bruuh.
Renault? Imam predsodke do znamke, zato ga ne bi kupil.
Ford mi je všeč - v bistvu so mi bili Mondeoti na zunaj velikokrat zelo všeč, trenutni model je videti zelo kulski. Ampak kaj ko potem tudi odpreš vrata in pogledaš v kabino, ki je cheap plastik fantastik dizajn. Menda se vozi zelo dobro, imam pa dvome o zanesljivosti.
Kia sportage? S terencem delat 40000 km na leto si ne predstavljam.
D3m ::
Ja sem slišal so imeli probleme dizli zaradi položaja zračnega hlajenja motorja in SW krčev. Ne pri vseh seveda je pa bila loterija.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
zmaugy ::
Avto je bil nesolidna in nezanesljiva kanta, kjer so se kvarile stvari, ki se mi nikoli prej in nikoli kasneje niso pokvarile na nobenem avtu. Motor je bil edina stvar, na kateri nisem imel pripomb. Kolikor vem je bil razvit v Fiatu.
Opel = smeti
Opel = smeti
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov ali rabljen avto, 45k letno (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8816 (7224) | ziga1990 |
» | Kia vs. Renault avtomobili (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22835 (15012) | ivanuscha |
» | Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22197 (15631) | sass628 |
» | Predlogi za avtoOddelek: Na cesti | 4839 (3430) | mailer |