Forum » Na cesti » Kia vs. Renault avtomobili
Kia vs. Renault avtomobili
Veselinko ::
Nekje pač zmaga eden, nekje drug - pri testih je itak marsikaj zelo subjektivno in odvisno od oglaševanja v določeni reviji. Pri statistiki, ki ima tako velik vzorec, kot je ta v Auto bildu, gre pa za precej manj subjektivno in precej bolj definirano zadevo. S tem, da imajo drugi več elektronike in turbo bencinskih motorjev, se pa ne strinjam. To lahko drži v premijskem razredu, ne pa pri primerjavah Renault-Kia. Ali pa Mazda, če hočeš. Prav tako se pri teh znamkah prodajajo predvsem dizelski avtomobili. Mislim, da je odgovor precej enostaven: kakovost je pri Korejcih pač na višjem nivoju, kot je pri Francozih. Sicer pa velja to marsikje, le pri visoki modi in parfumih (pa še kje, da ne bo zamere) so Francozi še vedno No.1 Pri avtomobilih pač ne! Stvari se pač spreminjajo, tako kot smo včasih večinoma vsi imeli v žepu NOKIO, imamo danes Samsunga - tisti s precej več denarja pa Apple. Podobnost z avtomobili ni naključna.
Formula 1 ::
Nikjer nisem rekel da je bil Renault oziroma Francozi no.1 pri avtomobilih ampak pred Korejci so pa še vedno. Vprašanje koliko osnovnih Ceedov in tega se proda z dizli ja, dizli so večinoma le v Sportagu v manjših pa niti ne, Optim se je pa itak prodalo tako malo da je zanemarljivo. V glavnem so stvari pri korejcih samo stare in preizkušene ne pa bolj kavlitetne. Pa btw Mazda ni Korejska in v žepu nimam ne Samsunga niti Appla ;)
Veselinko ::
Jaz pa pravim zgolj to, da se stvari spreminjajo in da je bilo stanje pred desetimi leti drugačno od današnjega. Ti dam še eden primer, zelo svež. Pri prvi generaciji megana je Renault dosegel fenomenalne rezultate na EuroNCAP. Bili so v vseh pogledih daleč pred vsemi ostalimi. Danes odprem Siol in preberem sledeče: Euro NCAP: kia niro tokrat najbolje preprečila nalet v pešca #video. Zato ne verjamem zgodbam o le starih in preskušenih stvareh (čeprav ni z njimi nič narobe).
"Evropska agencija Euro NCAP, ki opravlja varnostna preizkusna trčenja in preverja učinkovitost asistenčnih sistemov, je tokrat pod drobnogled vzela mercedesa razreda E, kio niro, subaruja levorga, renaulta scenica, peugeota 3008 in toyoto hilux. Naletu s pešcem se je najbolj prepričljivo izognila kia niro, opremljena z dodatnim varnostnim paketom."
http://siol.net/avtomoto/tehnika/euro-n...
"Evropska agencija Euro NCAP, ki opravlja varnostna preizkusna trčenja in preverja učinkovitost asistenčnih sistemov, je tokrat pod drobnogled vzela mercedesa razreda E, kio niro, subaruja levorga, renaulta scenica, peugeota 3008 in toyoto hilux. Naletu s pešcem se je najbolj prepričljivo izognila kia niro, opremljena z dodatnim varnostnim paketom."
http://siol.net/avtomoto/tehnika/euro-n...
Utk ::
Ko so vsi imeli CR dizle, VW pa svoje PD, je bil VW boljši, ker je imel staro in preiskušeno stvar. Ko imajo to korejci, je pa to naenkrat slabše.
Pa niti ni tak problem v novostih in elektroniki. Koliko turbin pa crkne na bencinarjih? Koliko radarskih tempomatov? Novi avti, nabutani s turbinami in elektroniko, imajo (spet) probleme predvsem s kakšnim puščanjem vode, verigami, pumpami in podobnimi bedarijami, kar je blo rešeno že zdavnaj, zdaj pa pozabljeno.
No, pa s šminkarskimi led lučmi, ampak te ima zdaj itak že dacia, tako da to tudi ni več neka novost.
Pa niti ni tak problem v novostih in elektroniki. Koliko turbin pa crkne na bencinarjih? Koliko radarskih tempomatov? Novi avti, nabutani s turbinami in elektroniko, imajo (spet) probleme predvsem s kakšnim puščanjem vode, verigami, pumpami in podobnimi bedarijami, kar je blo rešeno že zdavnaj, zdaj pa pozabljeno.
No, pa s šminkarskimi led lučmi, ampak te ima zdaj itak že dacia, tako da to tudi ni več neka novost.
krneki0001 ::
Turbine kr crkujejo. Kia ima splošno znan problem s tem.
Variabilni del turbine se zapaca s sajami in potem zadeva crkne.
Variabilni del turbine se zapaca s sajami in potem zadeva crkne.
krneki0001 ::
Zaradi večjega razpona obratov je pri bencinarju lažje narest turbino in ima skozi vse območje manjše obremenitve, ter manj saj, ki zapacajo turbino.
Pri bencinarju imaš od 0 do recimo 6500 obratov razpon, da ti turbina daje večjo moč. Pa ponavadi začne pri 1700 do 2500 obratih šele dajat dovolj moči.
Pri dizlu mora največjo moč že dati pri 1500 obratih, pri 4000 obratih se pa že vse neha.
Pri bencinarju imaš od 0 do recimo 6500 obratov razpon, da ti turbina daje večjo moč. Pa ponavadi začne pri 1700 do 2500 obratih šele dajat dovolj moči.
Pri dizlu mora največjo moč že dati pri 1500 obratih, pri 4000 obratih se pa že vse neha.
Veselinko ::
Pri bencinskih motorjih je pač manj saj, saj je zgorevanje bencina čistejše kot dizelskega goriva. Zato imajo dizli več težav z EGR ventili in turbo polnilniki, kar je najbolj izrazito pri uporabi avtomobila na krajše razdalje. Da se bolj kvarijo turbine pri Kiji kot pri VW, je pa že spet ena precej "gostilniška". Turbo polnilnike kupujejo več ali manj vse avtomobilske tovarne pri enakih dobaviteljih- itak jih je za manj kot prstov ene roke. Več ali manj je vedno v igri Garrett.
Formula 1 ::
Jaz pa pravim zgolj to, da se stvari spreminjajo in da je bilo stanje pred desetimi leti drugačno od današnjega. Ti dam še eden primer, zelo svež. Pri prvi generaciji megana je Renault dosegel fenomenalne rezultate na EuroNCAP. Bili so v vseh pogledih daleč pred vsemi ostalimi. Danes odprem Siol in preberem sledeče: Euro NCAP: kia niro tokrat najbolje preprečila nalet v pešca #video. Zato ne verjamem zgodbam o le starih in preskušenih stvareh (čeprav ni z njimi nič narobe).
"Evropska agencija Euro NCAP, ki opravlja varnostna preizkusna trčenja in preverja učinkovitost asistenčnih sistemov, je tokrat pod drobnogled vzela mercedesa razreda E, kio niro, subaruja levorga, renaulta scenica, peugeota 3008 in toyoto hilux. Naletu s pešcem se je najbolj prepričljivo izognila kia niro, opremljena z dodatnim varnostnim paketom."
http://siol.net/avtomoto/tehnika/euro-n...
Pa še vedno ima Niro brez tega dodatnega paketa, ki ga itak nihče ne bo doplačal, samo 4 zvezdice...
krneki0001 ::
Da se bolj kvarijo turbine pri Kiji kot pri VW, je pa že spet ena precej "gostilniška". Turbo polnilnike kupujejo več ali manj vse avtomobilske tovarne pri enakih dobaviteljih- itak jih je za manj kot prstov ene roke. Več ali manj je vedno v igri Garrett.
Če ti slabo dizajniram zadeve, ti bodo najboljše turbine crkovale. Če pa narediš pravilno, pa problemov sploh nebi smelo biti, razen mogoče če je napaka v materialu.
Meni je T2 turbina zdržala v bencinarju več kot 500k kilometrov brez problemov, pa še danes bi bila v avtu, če je novi lastnik nebi zamnejal za večjo. Avto je bil pa R5 GT Turbo letnik 1987. Prvi lastnik 130k, jaz 420K, novi lastnik 20k potem je pa menjal turbino za večjo.
Veselinko ::
krneki0001 je izjavil:
Če ti slabo dizajniram zadeve, ti bodo najboljše turbine crkovale. Če pa narediš pravilno, pa problemov sploh nebi smelo biti, razen mogoče če je napaka v materialu.
Sodeč po statistiki, je več kot jasno, kdo ima več težav pri dizajniranju, ki ga omenjaš. Francozi so po tej plati daleč zadaj, pa ne zgolj pri statistki, ki jo omenjam. Še pri marsikateri drugi naj bo nemška, evropska, ameriška ali pa celo njihova.
Formula 1 ::
Turbin pri bencinarjih vseeno nimajo v statistiki ker jih niso imeli do sedaj... Lahko sanjaš kar hočeš korejci niso vredni tega denarja, ki ga zahtevajo za svoje avtomobile. Več kot Renault, Opel, Peugeot ali ford so opreme imajo pa za večj o ceno manj.
MacGyver141 ::
Jaz pa pravim zgolj to, da se stvari spreminjajo in da je bilo stanje pred desetimi leti drugačno od današnjega. Ti dam še eden primer, zelo svež. Pri prvi generaciji megana je Renault dosegel fenomenalne rezultate na EuroNCAP. Bili so v vseh pogledih daleč pred vsemi ostalimi. Danes odprem Siol in preberem sledeče: Euro NCAP: kia niro tokrat najbolje preprečila nalet v pešca #video. Zato ne verjamem zgodbam o le starih in preskušenih stvareh (čeprav ni z njimi nič narobe).
"Evropska agencija Euro NCAP, ki opravlja varnostna preizkusna trčenja in preverja učinkovitost asistenčnih sistemov, je tokrat pod drobnogled vzela mercedesa razreda E, kio niro, subaruja levorga, renaulta scenica, peugeota 3008 in toyoto hilux. Naletu s pešcem se je najbolj prepričljivo izognila kia niro, opremljena z dodatnim varnostnim paketom."
http://siol.net/avtomoto/tehnika/euro-n...
Pa še vedno ima Niro brez tega dodatnega paketa, ki ga itak nihče ne bo doplačal, samo 4 zvezdice...
Brez varnostnih sistemov ne moreš imeti 5 zvezdic, tak da je 4 zvezdice dober rezultat. Na isti tabeli poglej toyoto hilux.
bambam20 ::
ker dizli imajo itak vsi turbine. In vse crkujejo.
Je menda razlika, ali ti turbina rikne pri npr. 80.000 km ali pa pri 250.000 km.
Lp.
Sm si ta vikend mal čas vzel in pogledal seate.
Cenovno so skupaj, v izdelavi pa Seat svetlobna leta pred Kio in Ranultom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Utk ::
No dej povej, to me pa prav zanima, kako si ti videl iz izdelave, da bo turbina prej crknila na kiji kot na seatu.
Veselinko ::
Cenovno so skupaj, v izdelavi pa Seat svetlobna leta pred Kio in Ranultom.
Kako si pa prišel do tega zaključka? Še Nemci pravijo, da temu ni tako. Predvsem se pa statistično Kia kvari manj kot VW. Seat je pa itak daleč zadaj, še Škoda je po mojem precej boljša od španca.
Formula 1 ::
Cenovno so skupaj, v izdelavi pa Seat svetlobna leta pred Kio in Ranultom.
Kako si pa prišel do tega zaključka? Še Nemci pravijo, da temu ni tako. Predvsem se pa statistično Kia kvari manj kot VW. Seat je pa itak daleč zadaj, še Škoda je po mojem precej boljša od španca.
Ja to razumem da je mislil izdelavo notranjosti. Pa ne vem, meni so Seati itak grdi tako da me ne zanima ampak kolikor sem gledal je izdelava notranjosti pri novi Optimi, Talismanu in Passatu na isti ravni, materiali in to. Sedaj pa kaj ti je bolj všeč, meni ta v Optimi izgleda staro, sploh tisti analogni števci so taki kot v kakšnih BMWjih iz tam 2004, Passat je kr kul, sploh če ima digitalne števce. Talisman mi je kul smo izgleda bolje z velikim ekranom ki pa škoda da ni še večji.
Veselinko ::
Glede talismana in optime bo zanimiva predvsem primerjava obeh karavanov. Povpraševanje po limuzinah je v tem razredu precej nizko - vsaj pri nas. Mi pa ni všeč, da ima Renault tako majhne motorje. 1,6-litra je definitivno premalo za tako težek avto, da ne govorimo o slabostih down sizinga v smislu ekologije in zanesljivosti. O tem je bilo zadnje čase napisanega toliko, da res zaboli glava, kako so nas zadnja leta zavajale nekatere znamke. Renault se jim je priključil sicer relativno pozno, je bil pa VW ponovno eden izmed tistih najbolj umazanih...
Aston_11 ::
Formula 1 ::
Glede talismana in optime bo zanimiva predvsem primerjava obeh karavanov. Povpraševanje po limuzinah je v tem razredu precej nizko - vsaj pri nas. Mi pa ni všeč, da ima Renault tako majhne motorje. 1,6-litra je definitivno premalo za tako težek avto, da ne govorimo o slabostih down sizinga v smislu ekologije in zanesljivosti. O tem je bilo zadnje čase napisanega toliko, da res zaboli glava, kako so nas zadnja leta zavajale nekatere znamke. Renault se jim je priključil sicer relativno pozno, je bil pa VW ponovno eden izmed tistih najbolj umazanih...
Ja, 1.6 je pa res čisto premalo. Še dobro da ima KIA kar 1.7 motor, ta 0,1l v prostornini je ogromna razlika...
krneki0001 ::
je bil pa VW ponovno eden izmed tistih najbolj umazanih...Vsi dizli so umazani, vw pri tem ni bil nič posebnega, razen inovativnosti, ki je bila ocenjena za goljufanje.
To ni bila nobena inovativnost, ampak čista namenska goljufija, ker niso sposobni narediti poceni motorja, ki bi zadostoval standardom, pa so šli skozi z goljufijo.
Sedaj boš pa namesto 140KM dobil samo 110KM, pa večjo porabo in manj izpuhov. In slovenceljni boste še vedno veseli, da vozite gnojfe in ostala vag skropucala.
Osebno bi pa dizle prepovedal v osebnih avtomobilih. Ta smrdljivost nima kaj delat v naseljih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Veselinko ::
V Optimi dobiš tudi 2,0-litrski dizel, pa še kakšen drug, precej močnejši motor se najde. Recimo 2,0 turbo bencinar z 245 KM. pa še hibrida imajo. To, da je šel Renault na max 1,6-litrske motorje, je po mojem velika napaka. Težko prodajaš večje avtomobile s tako majhnimi motorji, pa naj bodo še tako naviti.
Glede VW in njihove dizelske afere pa ne gre izgubljati besed, mislim, da je bilo že vse napisano. Dovolj pove že to, da pred semaforjem gledaš komu se med speljevanjem najbolj kadi iz avta, pa je vse jasno, da ni vse zlato kar se sveti.
Glede VW in njihove dizelske afere pa ne gre izgubljati besed, mislim, da je bilo že vse napisano. Dovolj pove že to, da pred semaforjem gledaš komu se med speljevanjem najbolj kadi iz avta, pa je vse jasno, da ni vse zlato kar se sveti.
Veselinko ::
Kaj pa dejanski stroški vzdrževanja? Ne vem, koliko je točen izračun Financ, a sodeč po njem sta bila na primerjalnem testu karavanov najbolj ugodna cee'd in P308:
http://avto.finance.si/8851083/Cene-kol...
Za dobo šest let in/ali 120 tisoč prevoženih kilometrov vam bodo karavani malo ali pa močno osušili denarnico. Kia ceed in peugeot 308 le za okoli 1.200 evrov, toyota auris in opel astra pa za dva tisoč evrov.
http://avto.finance.si/8851083/Cene-kol...
Za dobo šest let in/ali 120 tisoč prevoženih kilometrov vam bodo karavani malo ali pa močno osušili denarnico. Kia ceed in peugeot 308 le za okoli 1.200 evrov, toyota auris in opel astra pa za dva tisoč evrov.
janez159 ::
tukaj boš najdel poleg kia sportage tudi dosti drugih kia avtomobilov http://panjan.kia.si/modeli.php
Aston_11 ::
krneki0001 je izjavil:
Osebno bi pa dizle prepovedal v osebnih avtomobilih. Ta smrdljivost nima kaj delat v naseljih.In bencinarje, saj prav tako nič ne pripomorejo k čistemu zraku. Pa peči na drva. Vendar so bencinarji bolj strupeni, torej bencinarje ad primum.
Dovolj pove že to, da pred semaforjem gledaš komu se med speljevanjem najbolj kadi iz avta, pa je vse jasno, da ni vse zlato kar se sveti.Že od uvedbe DPF tega ne boš več videl.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
WarpedGone ::
Dovolj pove že to, da pred semaforjem gledaš komu se med speljevanjem najbolj kadi iz avta, pa je vse jasno, da ni vse zlato kar se sveti.
'Hinavska fora' pri tej stvari je, da človek lahko opazi le delce, ki so dovolj veliki. In ti dovolj veliki delci, katere človek lahko opazi, so hkrati tudi dovolj težki da precej hitro padejo na tla. Hkrati so to tudi tako velike skale, da v pljučih ne delajo ravno kej posebne štale, če jih že vdihneš, se ujamejo v sluz in jih slejkoprej izkašlaš.
Bistveno bolj škodljivi so delci, ki jih s prostim očesom niti ne opaziš. Hkrati so dovolj lahko da zlepa ne padejo na tla temveč 'veselo' jadrajo v zraku, dokler jih ne vdihneš kjer se zopet 'veselo' usidrajo med celice in delajo zgago. Še več, vsrkajo se tudi v kri in potujejo po telesu in nalagajo v 'primernih' tkivih, recimo možganih.
Boj se stvari, katerih ne vidiš.
Zbogom in hvala za vse ribe
krneki0001 ::
V vsakem primeru boš na 90 do 100k kilometrov delal generalko na takem avtu, al pa vsaj samo dihtunge menjal in glavo ravnal.
Veselinko ::
Če se vrnemo nazaj k temi. Bi rad videl, kdaj bo Renault dosegel kaj temu podobnega:
http://avto.info/Obvestila/Kia_letos_bo...
http://avto.info/Obvestila/Kia_letos_bo...
RejZoR ::
Avtor: KMAG
Dismissed.
Ker uradni distributer/uvoznik znamke se ne sme pohvalit z dobrim dosežkom znamke v raziskavi, ki jo je naredila neodvisna organizacija (JD Power). Sej niso potegnili številk iz riti, samo citirajo ugotovitve.
To je tko nekako kot se Goodyear ne bi smel povalit, da je dosegel najboljše rezultate v testu gum za leto X. Logika...
Tud rezultat ni ravno presenetljiv. Hyundai je ponavadi tisti, ki začne z inovacijo, Kia običajno dobi vse skupaj rafinirano malce kasneje. Kar pomeni, da je tehnološko mogoče mal v zaostanku ampak ima pa zaradi tega edge pri zanesljivosti. Kar se tud odraža v grafu.
EDIT:
Šele zdej vidim, da mi je spet en majmun od moderatorjev zgoraj brisal poste. Pa kje ST izbira moderatorje? V živalskem vrtu med orangutani? Fak. In pol ta folk na random udriha po moderatorskih knofih. Ne vidim druge razlage za tako debilno in nekoherentno moderiranje...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
Utk ::
RedDrake ::
@RejZoR:
Ni težava, v tem, da se hvalijo, ampak v tem, da članek zelo grdo in marketinško vzame citate iz študije izven konteksta.
Če bi bila kje tudi povezava na original študijo, bi ne bilo slabo.
Drugače pa "Problems per 100 vehicles in 90 days".
Holy shit!
A resno v povprečju 100 vozil neke znamke izkusi 100 "problemov" v prvih treh mesecih?
Torej v povprečju vsak nov avto v 90ih dneh izkusi "problem".
Osebno sem imel v lasti že 7 rabljenih vozil pa je samo eden povzročal probleme v tem časovnem okviru.
Potemtakem je bolje kupiti rabljeno vozilo, tisto je vsaj preživelo začetno porodno fazo, očitno
Ni težava, v tem, da se hvalijo, ampak v tem, da članek zelo grdo in marketinško vzame citate iz študije izven konteksta.
Če bi bila kje tudi povezava na original študijo, bi ne bilo slabo.
Drugače pa "Problems per 100 vehicles in 90 days".
Holy shit!
A resno v povprečju 100 vozil neke znamke izkusi 100 "problemov" v prvih treh mesecih?
Torej v povprečju vsak nov avto v 90ih dneh izkusi "problem".
Osebno sem imel v lasti že 7 rabljenih vozil pa je samo eden povzročal probleme v tem časovnem okviru.
Potemtakem je bolje kupiti rabljeno vozilo, tisto je vsaj preživelo začetno porodno fazo, očitno
Utk ::
Ce nisi se imel novega avta, normalno ne ves kaksen bi moral nov avto bit, in normalno pol tudi pri rabljenem nic ne vidis.
RedDrake ::
V familiji smo imeli v istem času 3 nove avtomobile (2x Hyundai in Škoda).
Hyundaija sta oba preživela prvih 6 let samo na letnih servisih.
Škoda je trenutno stara eno leto in ima 0 težav.
Zgleda živim pod srečno zvezdo, ni kaj.
Hyundaija sta oba preživela prvih 6 let samo na letnih servisih.
Škoda je trenutno stara eno leto in ima 0 težav.
Zgleda živim pod srečno zvezdo, ni kaj.
RejZoR ::
@RejZoR:
Ni težava, v tem, da se hvalijo, ampak v tem, da članek zelo grdo in marketinško vzame citate iz študije izven konteksta.
Če bi bila kje tudi povezava na original študijo, bi ne bilo slabo.
Drugače pa "Problems per 100 vehicles in 90 days".
Holy shit!
A resno v povprečju 100 vozil neke znamke izkusi 100 "problemov" v prvih treh mesecih?
Torej v povprečju vsak nov avto v 90ih dneh izkusi "problem".
Osebno sem imel v lasti že 7 rabljenih vozil pa je samo eden povzročal probleme v tem časovnem okviru.
Potemtakem je bolje kupiti rabljeno vozilo, tisto je vsaj preživelo začetno porodno fazo, očitno
To ne pomeni, da ima (v primeru Kiie) 72 od 100 avtomobilov probleme ampak da je kumulativno na 100 avtomobilov bilo javljenih 72 problemov, pa če je problem eksplozija motorja al pa sneta nitka na šivu ročke menjalnika, oboje se šteje kot 1 defekt. Kar lahko pomeni, da je en avto imel mogoče 5 malenkosti, en drug pa popolnoma nobene.
Tud 90 dnevni testni cikel nekako prikaže tovarniške defekte.
Ne vidim nič spornega.
Ne vidim, kaj je tukaj spornega.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
ivanuscha ::
Če se vrnemo nazaj k temi. Bi rad videl, kdaj bo Renault dosegel kaj temu podobnega:
http://avto.info/Obvestila/Kia_letos_bo...
Uau. Z naskokom najboljša. Jaz pa si lastim Fiata
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kia ali Hyundai (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 37924 (19733) | Utk |
» | Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19736 (14709) | Timurlenk |
⊘ | KIA - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 112275 (65210) | Mavrik |
» | Nakup avtomobila/hatchback (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20164 (16495) | Utk |
» | Avto do 8000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12265 (10956) | OmegaM |