» »

Nakup rabljenega avta do 7000EUR

Nakup rabljenega avta do 7000EUR

krneki0001 ::

WarpedGone je izjavil:

Kaj, ne verjameš, da imajo vse velike firme oddelke, ki se ukvarjajo izključno s tem kako narest del ali komponento, da bo zdržala samo do konca garancije?

To je pogled tipa napol prazn kozarec.
Od nekdaj firme skrbijo da zadeve v garancijskem roku ne crkujejo več kot si "želijo privoščit".
Skozi leta so metode, ki jih uporabljajo postale bol zanesljive in natančne. Včasih je blo to precej grobo in narejeno po "rusko".
Danes se zračuna kolk močno mora res zadeva bit narejena da dela N let.


ta N let je pa vsakič manjši. Nekoč so projektiral hrošča, ki še danes vozi. Kolko polotov starih 20 let je še na cesti?

Bellzmet ::

@dejan 007:Hja ne vem. Glede na tole lestvico sploh ni povezave med dobro (dražjo) znamko, ki naj bi (rekla kazala) vgrajevala boljše dele iz boljših materialov kakor pa "slabše znamke.

http://www.reliabilityindex.com/manufac...

Skratka dražji avtomobili niso nič bolj trpežni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

WarpedGone ::

Nekoč so projektiral hrošča, ki še danes vozi.

Narobe - še danes vozi tistih par primerkov ki so uspeli ne-segnit in ne-razpadit, vmes so jim pa že Nx delal generalko.

To je cel point - nekoč so mel slabše modele staranja in obrabe, posledično so stvari predimenzioniral na pamet in upal da bo garancijo preživelo b.p. Primerki, ki so bili v dovolj ugodnih razmerah so uspel nesegnit v prah.

Danes je manj predimenzioniranih zadev, ki so z vidika proizvajalca in kupca nepotreben strošek.
Po 10ih letih komaj čakaš da stvar končno zamenjaš z novo. In je totalna bolečina če je zadeva še tolk OK, da jo je škoda za na odpat.
Tistih par primerkov, ki bi se z 20 let staro kanto fural po sahari, ne šteje:
a) so preveč spufan da bi plačal za razvoj namenskega avtomobila za saharo
b) premalo jih je, da bi se splačalo

80:20
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

WarpedGone je izjavil:

To je cel point - nekoč so mel slabše modele staranja in obrabe, posledično so stvari predimenzioniral na pamet in upal da bo garancijo preživelo b.p. Primerki, ki so bili v dovolj ugodnih razmerah so uspel nesegnit v prah.

Danes je manj predimenzioniranih zadev, ki so z vidika proizvajalca in kupca nepotreben strošek.


A zato je toliko starih subarujev na cesti - ker še niso uspeli zgniti?
Zakaj novodobni avtomobili bolj crkujejo kot so recimo takrat novi avtomobili pred 10 ali 15 leti?
Za moje pojme je danes vse narejeno na hitro in večinoma že projektirano z goljufijo. Čimboljši podatki na papirju (v resnici jih pa niti dosegajo ne, še slabše, goljufajo z izpuhi), da bi ljudje več kupovali, da bi bili davki manjši,....
Včasih so bile stvari predimenzionirane. Zato, da je avto dobil sloves trpežnega. Danes je pa vse pavšalno, poddimenzionirano in zanič.


Ja, imaš namenske avtomobile, se strinjam. Samo daj ti meni gorenjcu razloži, zakaj bi mi pleh v vrednosti 120k evrov stal večino leta na dvorišču, tistih par tednov pa bi se vozil z njim na potovanjih? Lahko bi ga sicer najel za tisti čas potovanj (z letalom tja in rent-a-car), ampak sem gorenc po duši in se mi zdi to predrago.
Tak namenski avto ima porabo po mestu od 15 litrov navzgor, stroški popravil in servisiranaj so mnogo višji, vzdrževanje je orenk dražje - zakaj bi kaj takega uporabljal vsakodnevno. Da bi imel pa 2 avtomobila enega za po mestu in drugega za potovanja, se mi pa zdi metanje denarja stran (pač gorenc).

In če nočeš, da bi ti pleh stal pred hišo vzameš kompromis. In to kar vozim je čisti kompromis. Odličen za po cestah, varen, dovolj dvignjen

WarpedGone ::

Zakaj novodobni avtomobili bolj crkujejo kot so recimo takrat novi avtomobili pred 10 ali 15 leti?

Novodobni avtomobili zdržijo *dlje*. V prevoženih km in letih.

Samo daj ti meni gorenjcu razloži, zakaj bi mi pleh v vrednosti 120k evrov stal večino leta na dvorišču, tistih par tednov pa bi se vozil z njim na potovanjih?

Ker tisti pleh ni namenjen potovanjem tvojega kova.
Koliko ljudi se gre takšne zgodbice kot ti?
10.000 ali 100.000 na celi zemlji?

Ergo je kompleten trg za avto tvojih potreb 100.000 v življenski dobi avtomobila, ki bi morala bit zopet vsaj 10let. To se zračuna v 10.000 kosov letno.

10.000 kosov za zadevo, ki mora bit odporna na okolje, zanesljiva in poceni. Pick two.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

WarpedGone je izjavil:

Zakaj novodobni avtomobili bolj crkujejo kot so recimo takrat novi avtomobili pred 10 ali 15 leti?

Novodobni avtomobili zdržijo *dlje*. V prevoženih km in letih.


Res je, ja. :))
Dej že nehaj nakladat. Včasih so z mercedesi delal po miljone kilometrov, danes jajca od mercedesa stran vržejo malo po 300k prevoženih.
Včasij je model prišel ven na 3 leta, danes pa vsake 2 tedna dajo nov model ven. Pa vsak je slabši od predhodnika.

WarpedGone ::

Statistika ni tvoja močnejša stran, kajne?
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

mala laž, velika laž, statistika.

Če gremo samo po tejle strani gledat:
http://www.reliabilityindex.com/

Mercedes C klase
od 2001 do 2007 - Average Age: 4.83 yrs
od 2007 naprej - Average Age 4.13 yrs

Pa pri vseh je tako. Nove avtomobile se menja veliko prej, kot se je 10 let nazaj takrat nove avtomobile.

Lahko poiščeš podatke kake angleške zavarovalnice (ki ima tudi vse servise zraven) in primerjaš 10 let nazaj, pa danes in si poglej podatke.

hojnikb ::

kaj ma menjava veze z zanesljivostjo ?
#brezpodpisa

krneki0001 ::

2013:
Engine reliability - top 10 brands according to Warranty Direct
1. Honda (failure rate: 1 in 344)
2. Toyota (failure rate: 1 in 171)
3. Mercedes-Benz (failure rate: 1 in 119)
4. Volvo (failure rate: 1 in 111)
5. Jaguar (failure rate: 1 in 103)
6. Lexus (failure rate: 1 in 101)
7. Fiat (failure rate: 1 in 85)
8. Ford (failure rate: 1 in 80)
9. Nissan (failure rate: 1 in 76)
10. Land Rover (failure rate: 1 in 72)

Engine reliability - bottom 10 brands according to Warranty Direct
1. MG Rover (failure rate: 1 in 13)
2. Audi (failure rate: 1 in 27)
3. Mini (failure rate: 1 in 40)
4. Saab (failure rate: 1 in 40)
5. Vauxhall (failure rate: 1 in 41)
6. Peugeot (failure rate: 1 in 44)
7. BMW (failure rate: 1 in 45)
8. Renault (failure rate: 1 in 46)
9. Volkswagen (failure rate: 1 in 52)
10. Mitsubishi (failure rate: 1 in 59)


Dobi kaj takega za 2015, pa poglej razlike.

hojnikb ::

ouch, moja znamka avta je prvi med naslabšimi :))
#brezpodpisa

krneki0001 ::

Recimo 2006:
The Warranty Direct Top 100 Most Reliable Used Cars Of The Past Decade
Honda Accord
Subaru Forester
Mazda MX-5
Mitsubishi Carisma
Toyota Yaris
Honda Civic
Nissan Almera
Honda CR-V
Toyota RAV4
Nissan Micra


Pa leto 2010:
most reliable new cars
1 Kia Picanto - 98.1%
2 Mazda3 - 97.6%
3 Daihatsu Sirion - 97.0%
3 Honda Insight - 97.0%
5 Honda Jazz - 96.2%
6 Toyota iQ - 96.1%
7 Toyota Prius - 95.4%
8 Volkswagen Golf Plus - 93.3%
8 Mercedes-Benz SLK - 93.3%
10 Mazda2 - 93.2%




least reliable new cars
1 Land Rover Discovery 3 - 67.8%
2 BMW 3 Series convertible - 73.9%
3 Hyundai Santa Fe - 75.0%
4 Renault Mégane CC - 75.7%
5 Volkswagen Eos - 75.7%
6 Land Rover Range Rover Sport - 75.8%
7 Jaguar S-type - 76.0%
8 Ford Focus CC - 77.2%
9 Citroën C4 Grand Picasso - 77.4%
10 Volvo S80 - 77.6%
10 Ford S-Max - 77.6%

Zgodovina sprememb…

D3m ::

hojnikb je izjavil:

ouch, moja znamka avta je prvi med naslabšimi :))


Rover LOL.
|HP EliteBook|R5 6650U|

hojnikb ::

Moj primerek 200ke laufa BP, ravno tako od tastarih. Servisi so poceni, pa še ni jih velik na cesti za razliko od kakih cliotov :))

Je pa muha z tesnili glave pri teh motorjih (zato najbrž visok procent garancij).
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedGone ::

krneki0001 je izjavil:

2013:
Engine reliability - top 10 brands according to Warranty Direct
1. Honda (failure rate: 1 in 344)
2. Toyota (failure rate: 1 in 171)
3. Mercedes-Benz (failure rate: 1 in 119)
4. Volvo (failure rate: 1 in 111)
5. Jaguar (failure rate: 1 in 103)
6. Lexus (failure rate: 1 in 101)
7. Fiat (failure rate: 1 in 85)
8. Ford (failure rate: 1 in 80)
9. Nissan (failure rate: 1 in 76)
10. Land Rover (failure rate: 1 in 72)

Engine reliability - bottom 10 brands according to Warranty Direct
1. MG Rover (failure rate: 1 in 13)
2. Audi (failure rate: 1 in 27)
3. Mini (failure rate: 1 in 40)
4. Saab (failure rate: 1 in 40)
5. Vauxhall (failure rate: 1 in 41)
6. Peugeot (failure rate: 1 in 44)
7. BMW (failure rate: 1 in 45)
8. Renault (failure rate: 1 in 46)
9. Volkswagen (failure rate: 1 in 52)
10. Mitsubishi (failure rate: 1 in 59)


Dobi kaj takega za 2015, pa poglej razlike.


Bullshit statistika.
Zakaj?
Enaka mašina se najde v nissan (top 9) in reanultu (bottom 8) - 1.9dCi, pa renaultu in volvotu (top 4) - bencin 1.6 in še nebroj drugih kombinacij.
Slavna honda? Prijatlu na njej crknilo že skoraj vse, tut take banalnosti kot je električni pomik stekel, da luže olja na parkirplacu ne omenjamo.

Ja, statistika je kurba. Sploh ko jo v roke vzamejo novinarji.
Zbogom in hvala za vse ribe

Buggy ::

haha...torej je Audi dosti bolj nezanesljiv kot VW, povprecen VAG avto (Audi + VW) pa je krepko pod Oplom...pa tolk ste mel za povedat o nezaneslivosti Opla, ki je po tej statistiki takorekoc v kategoriji z BMW-jem :))

jeba se je poigravat s stevilkam, ce ni praveh vatlov.

Mimgrede vsaka znamka ima tako nizjo,srednjo kot visjo klaso. Kako so v teh cifrah avtomobili povzeti je tudi vprasanje. To me spominja na tisto ...vozim Michelinke pa mislim da sem boga za jajca prijel...ne vem pa da so lahko to eko gume, sportne gume, touring gume...15,17,20 col...pa se kej bi se naslo, razlike so pa ogromne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

krneki0001 ::

WarpedGone je izjavil:

Ja, statistika je kurba. Sploh ko jo v roke vzamejo novinarji.


Tudi če adacove tabele gledaš, potem je Honda vseeno na vrhu. Pa vsi vemo koliko je problemov z njimi.

Zato sem pa to napisal:

krneki0001 je izjavil:

mala laž, velika laž, statistika.

WarpedGone ::

Mešaš dve stvari: prva je "sample of One", druga pa "apples and fruits".

Omenjaš mercedese kot hudo vzdržljive, pozabljaš pa da so pred 50imi leti že obstajale praktično vse znamke ki obstajajo danes, kjer je delujočega oldtimerja najt hudo težka naloga. Fiati izpred 50ih let ne veljajo za ravno neuničljive stroje, enako kot danes ne.

Drugo pa "problematičnost znamke" ne pomeni nič. Ista mašina v znamki A ma take cifre, v znamki B pa drugačne. V enem letniku takšne, v drugem spet drugačne.


Kakšna je povprečna oblika matematičnih likov?
Nonsense podatek točno enako kot "povprečna pokvarljivost mašin glede na znamko".

Ampak cel point je kao da danes ne delajo več primernih avtomobilov za puščavo.
Je neki na tem, ampak ne da jih nebi hotl ampak se jim ne splača. Iz mašine je treba potegnit čezadlje več konjem za čimmanj porabe in svinjarije, tolerance so čezadlje strožje, filtri čezadlje bolj fini, olja žezdalje boljša, materiali čezdalje bol natjunani itd.

Ko bo sredi puščave živelo nekaj milijonov ljudi in se bodo po avtocestah prevažali z avtomobili, bodo avtomobili prilagojeni takemu okolju.
Dokler ste pa 'puščavniki' izjema ste pa 'žal' prepuščeni drobtinicam, ki padejo iz mize. Tu in tam se sestavi kakšna kombinacija ki se precej slučajno mal bolš obnese v čudnih pogojih. Niste pa dovolj velik trg, da bi se avto dimenzioniral za takšno okolje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Anonymuz ::

Veliko se govori o mašinah, ampak ti so absolutno gledano vir precej malega števila okvar. Gre za drage okvare, ja, ampak številčno jih ni veliko v primerjavi s crknjeno elektroniko/elektriko, napakah podvozja, zavornega sistema ipd ...
Tu Volvo nima veliko skupnega z Renaultom ali PSA-jem (če gledamo dizle). Končno gledano tudi znamka sama ni kriva, skoraj vedno je kriv nek OEM dobavitelj te robe, ki je itak ponavadi za pol industrije enak (airbag recall anyone?, delphi pumpe z opilki? ipd ...)

WarpedGone ::

Inconvenient truth.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Od kod ta mit, da so bli včasih avti boljši. Stoenke, opli, katrce, pežoji, fordi, vsi so po 10-15 letih zgnili v nulo. Pa še do takrat jih je blo treba vsako leto štrihat, da so ostali skupaj. Pa vsakih 20,000 km pol mašine zamenjat. Tudi v 90. so delali v glavnem kante, čeprav že malo boljše. Od 2000 naprej pa rjavih avtov skoraj več ni, razen mercedesov, mašine so pa tudi doterali. Dizli ga pač serjejo z dragimi deli, ampak je pač treba šparat, pa ni važno kolk košta, pa tudi to je malenkost, vseeno odvozijo brez problemov dvakrat več kot 90% avtov prej.
In ja, mercedes je kje kakšen naredil pol mio, ali pa mio, ampak tolk danes naredi vsaka dacija, z manj vzdrževanja kot ga je bil deležen tist mercedes.

krneki0001 ::

Ne govorimo o toliko starih, ampak tistih 10 do 15 let nazaj. Tam recimo okoli 2000 in 2001 letnika.

Utk ::

Če gremo brskat 5-10-15 let nazaj, se grem stavit, da si isto govoril. In čez boš 15 let boš govoril kako so bli 2015 letniki zakon.
Mlajši od 15 let ni še noben do konca crknu. Kako pol veš, da so slabi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:


A zato je toliko starih subarujev na cesti - ker še niso uspeli zgniti?


Na splošno je subarujev na cesti pri nas zelo malo. ;).. verjamem, da je zanesljiv ampak so vsi grdi za popenit.

Utk ::

Starih je veliko, ker novege nihce vec ne kupi. Sej meni je tudi vsec ideja avta kot tank, prezivel bi malo drazje dele, visjo porabo, grdo obliko, ampak ce to sestejes v en avto, ki bi ga potem moral imet like 30 let da bi se splacal...ni faking sanse.

Buggy ::

novega subaruja je celo zelo tezko kupit pri nas. Interservis kot do sedaj generalni zastopnik ga vec nima, so pa eni third party frajerji, ki neki pod roko stimajo. Sem gledal za Levorga, pa so sam jajca s CVT menjalnikom in 1.6 motorjem. 2.0T in manualec sploh v EU ne pride. Ostalo od novih Subarujev v cenovnem razredu kot gledam je pa zame miloreceno smeh, sploh za to ceno.

Konlov ::

Aleš, a ti novo kupuješ al rabljeno? ( pa nehi že z temi Opli)

Buggy ::

Levorg me je presenetil z obilko in zasnovo. Kupujem po dolgem casu 4x4 avto, custva priznam so prisotna in Impreza WRC STi je nekaj kar bi si zelel, ker pa dnarja ni je potrebno delati kompromise. A bo avto nov ali rabljen ne igra vloge, ce mi bo za placan denar odluzil tisto cesar si zeli in kar pricakujem bo OK. Trenutno mi je Opel s Saab turbo bencin motorjem izpolnil vse zelje in pricakovanja v 7-letih lastnistva in 200Kkm pod mojimi rokami. To je drugi Opel v lastnistvi se prej 9 let, ki mi ni delal problemov nikoli. Kupujem pa sedaj ze tretjega, ce te ze zanima 4x4 Insigni bencin!

Pa oprosti ce te kaj od mojih prispevkov nervira, ko omenjam Opla, te z nicemer ne posiljujem, gres lahko mirno mimo. Ce imas budget, da lahko kupis nov avto, se pocas vprasas zakaj bi dal toliko vec, za toliko manj, kot dobis, ce morda izberes napacno ;)

Jaz vem kaj zelim, je pa res da tipam situacijo iz dneva v dan, ker hocem najvec za svoj denar!

bambam20 ::

Levorg je za 170 konjev pošteno počasen avto ( 8.9 do 100 km/h, 210 končna , visoka poraba za dizla ) Za dizla ima glede na težo 1550kg samo 250 navora. Zelo slabo.

Konlov ::

Buggy je izjavil:



Pa oprosti ce te kaj od mojih prispevkov nervira, ko omenjam Opla, te z nicemer ne posiljujem, gres lahko mirno mimo. Ce imas budget, da lahko kupis nov avto, se pocas vprasas zakaj bi dal toliko vec, za toliko manj, kot dobis, ce morda izberes napacno ;)

Hecaaaam se, noooo. Itak da manjka zanesenjakov. Greva še mal na "Kaj poslušate?":D

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Če gremo brskat 5-10-15 let nazaj, se grem stavit, da si isto govoril. In čez boš 15 let boš govoril kako so bli 2015 letniki zakon.
Mlajši od 15 let ni še noben do konca crknu. Kako pol veš, da so slabi.


Nope. Takrat sem samo primerjal opremo takrat novega golfa z mojim (sedaj 31 letnikom) Subaru leonetom. Ki je imel leta 1985 več opreme kot golf 2000 letnik.

bambam20 je izjavil:

Levorg je za 170 konjev pošteno počasen avto ( 8.9 do 100 km/h, 210 končna , visoka poraba za dizla ) Za dizla ima glede na težo 1550kg samo 250 navora. Zelo slabo.


Lefvorg nikoli ni bil dizel. 1.6 turbo bencinar je.

bambam20 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


A zato je toliko starih subarujev na cesti - ker še niso uspeli zgniti?


Na splošno je subarujev na cesti pri nas zelo malo. ;).. verjamem, da je zanesljiv ampak so vsi grdi za popenit.


Subarujev se je bolj malo prodalo zaradi lepote.

Buggy je izjavil:

novega subaruja je celo zelo tezko kupit pri nas. Interservis kot do sedaj generalni zastopnik ga vec nima, so pa eni third party frajerji, ki neki pod roko stimajo. Sem gledal za Levorga, pa so sam jajca s CVT menjalnikom in 1.6 motorjem. 2.0T in manualec sploh v EU ne pride. Ostalo od novih Subarujev v cenovnem razredu kot gledam je pa zame miloreceno smeh, sploh za to ceno.


Generalni uvoznik je Subaru Kržič. Vse se pa dobavlja iz italije.


Ja, novi subaruji so dragi. Predragi za to kar nudijo. Konkurenca je pa huda.

Zgodovina sprememb…

NSA Agent ::

AC_DC je izjavil:

6 let star dizel za 7k eur & max 200k prevoženih ne boš našel na nobenem online oglasniku v Slo (mogoče v Črni gori), ker ga bo kupil prvi sosed, ožje sorodstvo.


Voham troll temo.


Ti si troll.

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=.......
Dacia Sandero Stepway dCi 90 Prestige.1.LASTNIK, diesel motor, 1461 ccm, 66 kW (90 KM), 110.000 km, Letnik 2013, 3 leta staro.

Dacija Sandreo pride nova za 7000 - 8000 €
Dacija Logan +8000 €
Dacija Stepway +12000 €
Pa avtomobili Dacija Life imajo 6 let garancije, oziroma do 200.000 km.

Kar se tiče meganov, je bencin 1,6 neuničljiv, nizko vzdrževanje, poraba 8L/100km pa ni važno ali si na avtocesti ali v naselju, vzami model z 6 predstavami.
Medtem ko pa z dizli so sami problemi.

krneki0001 ::

Sej dacia je dober avto. Samo ko ven stopiš, te je tko, mal sram.

Heavy ::

Kot je bilo napisano se ni nepremičnina iskala. Sicer bi dobil Fieste in Cliote 3.


V isti sapi predlagaš avto z 8L porabe za 7 jurjev? 15+ let stara Elantra porabi manj od tega pa jo dobiš za 700€.
#TeamFelix

LordNacho ::

Starejši avti kar objektivno boljši ood novih. LOL. :P

Dajmo dol tinfoil kape.

- Tisti, ki to trdite ste v manjšini. Drugače bi vsi proizvajalci proizvajali identične avtomobile kot pred leti. Proizvajalci nove modele prilagajajo tako, da so všeč čim več ljudem. Economics 101 ljudje.
(če je nek model manj vzdržljiv kot enak starejši model, je to zato, ker kupci raje vidijo, da majo več moči al pa da je avto bolj poceni etc. Simple as that)


Ja, za nekoga je najprimernejši 10 let star subaru. Za nekoga pa 2 let star megane diesel. Dajmo bit objektivni in OPjem, ki iščejo nasvete predstavit vse možnosti, da se oni potem lahko odločijo glede na svoje preference.

Utk ::

krneki0001 je izjavil:

Sej dacia je dober avto. Samo ko ven stopiš, te je tko, mal sram.

Clovek, ti vozis 20-30 let stare subaruje.

D3m ::

LordNacho je izjavil:

Starejši avti kar objektivno boljši ood novih. LOL. :P

Dajmo dol tinfoil kape.

- Tisti, ki to trdite ste v manjšini. Drugače bi vsi proizvajalci proizvajali identične avtomobile kot pred leti. Proizvajalci nove modele prilagajajo tako, da so všeč čim več ljudem. Economics 101 ljudje.
(če je nek model manj vzdržljiv kot enak starejši model, je to zato, ker kupci raje vidijo, da majo več moči al pa da je avto bolj poceni etc. Simple as that)


Ja, za nekoga je najprimernejši 10 let star subaru. Za nekoga pa 2 let star megane diesel. Dajmo bit objektivni in OPjem, ki iščejo nasvete predstavit vse možnosti, da se oni potem lahko odločijo glede na svoje preference.


LOL. Ti ga pa pokaš.

Če se gleda avte se gleda zadnjo serijo/oznako motorja, ker so vse napake odpravili med prvo serijo/oznako.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Sej dacia je dober avto. Samo ko ven stopiš, te je tko, mal sram.

Clovek, ti vozis 20-30 let stare subaruje.



Nope - 15 let stare vozim. Pa ko bodo sedanje dacie že v stiskalnicah, se bo ta moj Subaru še kr vozil.
31 letnik bo pa registriran kot oldtimer (nekje okol 100€ registracije na leto).

LordNacho ::

D3m je izjavil:



LOL. Ti ga pa pokaš.

Če se gleda avte se gleda zadnjo serijo/oznako motorja, ker so vse napake odpravili med prvo serijo/oznako.



Ne razumem. Kje govorim katero serijo motorja ali karkoli se gleda?

Utk ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Sej dacia je dober avto. Samo ko ven stopiš, te je tko, mal sram.

Clovek, ti vozis 20-30 let stare subaruje.



Nope - 15 let stare vozim. Pa ko bodo sedanje dacie že v stiskalnicah, se bo ta moj Subaru še kr vozil.
31 letnik bo pa registriran kot oldtimer (nekje okol 100€ registracije na leto).

Ce bi dal nekdo v dacijo toliko denarja in truda bi tudi tvoje subaruje prezivela. Ni razloga da ne bi.

krneki0001 ::

Se ne splača servisirat dacie. Ker ko tam nekaj dražjega crkne, stane skoraj toliko kot nova dacia.

Utk ::

Tolk boljše za dacio in slabše za subaruja, ki ima vseeno dražje vzdrževanje, pa še nov je dražji. 10 let star proti novi daciji je pa vseeno kanta.

krneki0001 ::

Utk, 10 let star Subaru ima novejšo opremo od najnovejše dacie. Dacia ima danes opremo, ki so jo imeli renaulti 15 let nazaj (1.6 motor in njegova elektronika v dusterju je iz megana in ta motor so začeli vgrajevat v megane leta 1998).

Pa nisi dojel kaj sem hotel povedat. Jaz na subaruju veliko delov zamenjam preventivno, da me ne pusti na cesti. Menjava tistih delov nebi bila potrebna, pa tudi stanejo ne veliko, ampak, če pa jih zamnejaš, si pa miren za nadaljne vožnje.
Da če bi bil lahko tako miren in bi zaupal dacii, kot zaupam subaruju, bi moral zarad slabše kvalitete preventivno pol dacie zamenjat na vsakih 100.000km prevoženih, ne samo jermen, napenjalec in vodno pumpo ter kak končnik.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ti nisi dojel. Ce te bi bilo sram v daciji, ni razloga da te bi bilo kaj manj sram v 15 let starem subaruju.

kixs ::

Ocitno mi je dolgcas in sem prebral celo temo, pa se nekaj bom napisal ;)

OP-u cestitam za nakup... glede nasvetov pa takole...

2011 sem bil v podobni dilemi. Kaj kupiti, da bo v redu in ne bom ze v startu nategnjen.

1. da bo v redu ti noben ne garantira, vse je bolj kot ne odvisno od srece
2. kupis avto, ki je bil kupljen nov v Sloveniji in od prvega lastnika

Pod prvo tocko sem se odlocal med Opel Astro karavan in Ford Focus karavan. Oba diesla (1.7 / 1.6). V tistem casu se ni prodajal niti en slovenski Ford, tako da niti nisem imel pogojev nakupa. Astra se je prodajala pa ena v Zalcu. Tudi sam imam sicer slabe izkusnje z nakupom na CE/MB podrocju, pa sem se vseeno odlocil za nakup tiste Astre. Sicer druge tocke ni najbolj izpolnjevala, kar je bil ze 2. lastnik. Je bila pa letnik 2005 in skoraj 6 let stara ob nakupu.

Danes, po skoraj petih letih lastnistva in skoraj 100K prevozenih lahko recem, da je bil to nakup s srecno roko. Dejansko sem se vedno zadovoljen, pravzaprav toliko, da jo bom po vsej verjetnosti vozil se vsaj 5 let, ker razen tega, da na trenutke pogresam kaksnih +100KM, ne vidim razloga za zamenjavo. Nja, sem se ravno enega spomnil... prostor :| Bomo vidl kako bo, ko se bo druzina povecala za +1... Nic, se bomo pa malo stisnili, kot v dobrih starih casih :))

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Ti nisi dojel. Ce te bi bilo sram v daciji, ni razloga da te bi bilo kaj manj sram v 15 let starem subaruju.


Mene nima bit za kaj sram. Avto služi za točno tak namen kot jaz hočem in nisem suženj avta, da bi metal neverjetne denarje v nekaj kar me vozi iz točke A v točko B.

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti nisi dojel. Ce te bi bilo sram v daciji, ni razloga da te bi bilo kaj manj sram v 15 let starem subaruju.


Mene nima bit za kaj sram. Avto služi za točno tak namen kot jaz hočem in nisem suženj avta, da bi metal neverjetne denarje v nekaj kar me vozi iz točke A v točko B.



Sumljivo poceni si ti kupil nove dele za Subaruja ( sklopka, vztrajnik, velik servis,.. ), da te je vse skupaj rpišlo zgolj 1500€.

Utk ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti nisi dojel. Ce te bi bilo sram v daciji, ni razloga da te bi bilo kaj manj sram v 15 let starem subaruju.


Mene nima bit za kaj sram. Avto služi za točno tak namen kot jaz hočem in nisem suženj avta, da bi metal neverjetne denarje v nekaj kar me vozi iz točke A v točko B.

Sej dacia tudi sluzi ljudem, glih tolk kot vsi drugi avti, zakaj bi blo pa njih sram.

krneki0001 ::

bambam20 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti nisi dojel. Ce te bi bilo sram v daciji, ni razloga da te bi bilo kaj manj sram v 15 let starem subaruju.


Mene nima bit za kaj sram. Avto služi za točno tak namen kot jaz hočem in nisem suženj avta, da bi metal neverjetne denarje v nekaj kar me vozi iz točke A v točko B.



Sumljivo poceni si ti kupil nove dele za Subaruja ( sklopka, vztrajnik, velik servis,.. ), da te je vse skupaj rpišlo zgolj 1500€.


vstrajnik pobereš ga iz kakega razbitega legacy-ja in ga daš podrejat in zbalansirat, to te vse skupaj stane 50€ ali manj. Sklopka (kit - košara, lamela in potisni ležaj) je pa od 130€ dalje + 2.5€ ležaj v vstrajiku, cel kit z greddy lamelo te pride 180€. Material za veliki servis pride 240€ v Potokarju. Polna cena. Če imaš kakega kolega tam, je lahko tudi 30% nižja cena.

Če ti misliš da je servisiranje starejšega subaruja drago, potem se zelo motiš. Lahko pa servisiraš na uradnem servisu. Tam so pa potem cene x2 ali pa celo x3.


Tole so vsi stroški:

Januar 2016 - 293k km
2200€ nakup avta Subaru forester 2001
360€ prepis, tehnični, cestnina, zavarovanje
264€ (66€x4)nove gume yokohama geolandar ATS (garancija 50.000 milj)

Februar 2016 - 295k km
sklopka kit komplet(košara, lamela, potisni ležaj, ležaj v vstrajniku)
semeringi (2x na glavni gredi, 4x na odmičnih gredeh)
olje v motorju, olje v menjalniku, olje v zadnjem diferencialu, svečke , filter olja, filter bencina, filter zraka, filter kabine
vodna pumpa, jermen, napenjalec, rolce
jermen klime + jermen alternatorja
hladilna tekočina
zavorna tekočina, luftanje zavor
olje v cilindru sklopke
nov karter
dihtunge pokrovov ventilov, dihtunge vijakov pokrova ventilov
8x manšeta na polosovinah
kompletna zaščita podvozja
Skupaj 890€

marec 2016 - 299500km
2x zunanji volanski končnik
2x manšeta za volanski končnik
optika
vse skupaj zamenjano, ker sta bili manšeti strgani, pa če že dajem končnike dol, jih lahko tudi preventivno zamenjam, ker so zelo poceni.

skupaj 77€

marec 2016 - 300.000km
vgrajena zaščitna jeklena plata pod motorjem

skupaj 30€

April 2016 303470km
diski spredaj
ploščice spredaj
pakne zadaj
preventivno menjan glavni zavorni cilinder, ker gremo na daljše potovanje, pa nebi rad pojavi kak problem z zavorami in bi ga moral reševat med samim potovanjem

skupaj 146€

Do sedaj me je avto prišel 3967€. Sedaj pa samo redni servisi naslednjih 100.000 kilometrov.

Martin Krpan ::

100.000 km ? A subaru ne pa more crknt ? Tako , kar naenkrat čez 2 km ?
Zakaj potem ne dajejo garancije vsaj 30 let ?

Pa tolko kot si ti letos zamenjal na tem svojem nisem jaz na vseh treh svojih avtomobilih v 25 letih.:D
Če bi na Zaporožca toliko zmetal bi ta vozil še po 50 letih , kaj šele Yugo !


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162320 (42784) blay44
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743186020 (151033) Spajky
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13827857 (23712) D3m
»

Ko ima avto 200.000km + ga noben noče kupit. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12534192 (29885) Zheegec

Več podobnih tem