» »

Nakup rabljenega avta do 7000EUR

Nakup rabljenega avta do 7000EUR

RED_line ::

malo preveč siliš v svoj prav. tukaj se pogovarjamo ne prepričujemo

Tech_Nut ::

kaj drugega preostane če se prepričuje da je treba iti po avto v nemčijo kar sem zavrnil takoj :)

proračun in zahteve so bile postavljene jasno, potem pa se je začelo antične nemške avte omenjat in kritizirat kako so avti srednjega razreda crap :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

RED_line ::

veš kaj se mi dozdeva. najprej sprašuješ za mnenja, potem pa pametuješ po svoje. če vse veš, zakaj sploh sprašuješ?! pojdi in kupi, nas pa ne gnjavi.

Tech_Nut ::

RED_line je izjavil:

na zadnje kar sem gledal je novo caravello za 50kEUR. našel toliko enih napak da glava peče. vw lahko res dela samo še klobase ker avte je čisto pozabil kako naredit


tole recimo ne koristi k nakupu rabljenega avta za 7-8000 EUR :)

RED_line je izjavil:

veš kaj se mi dozdeva. najprej sprašuješ za mnenja, potem pa pametuješ po svoje. če vse veš, zakaj sploh sprašuješ?! pojdi in kupi, nas pa ne gnjavi.


moje glavno vprašanje je bilo:

Tech_Nut je izjavil:

Z
Ker se na avto.net ne spoznam dosti lepo prosim če mi poznavalci podate kakšne predloge dobrih oglasov. Ne prepoznam namreč kakšnih prevarantov in takšno, sem pa ob spremljanju slo-techa zasledil večkrat da vi to hitro opazite.



Potem so začeli kritizirat izbiro Ford Focusa, Opel Astre, Peugeot 308, zato sem izbiro spremenil. Kaj bi še rad?
Ja, motorje poznam. Prevarantov ne. In tipično za slo-tech se je tema izrodila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

RED_line ::

zakaj ti ne daš oglasov? pa kaj misliš da ti bomo mi iskali prevarante na pamet al kaj?

Tech_Nut ::

Ker nisem hotel spamat 30 oglasov tu gor temveč sem prosil za pomoč. :)

Sicer pa nevem zakaj se pizdiš. Umiri tempo, debatiramo. Verjetno sem te spravil ob živce tako kot je mene spravilo ob žvice da sem imel točno postavljene želje kaj hočem pa se je začelo razlagat da moram kupiti antičnega folkswagna iz nemčije, italije ali hrvaške ali pa avto za 50.000 EUR ker je vse ostalo sranje ;) :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

RED_line ::

brezveze tebi kaj razlagat ... naj se kdo drugi z tabo ukvarja

Tech_Nut ::

mah, če bi temo spremljal bi videl da sem avto kupil prejšni teden, preden si se vključil v temo.

hvala vseeno za tvoje komentarje, jih bom upotševal ko bom kupoval naslednji stroj...definitivno pa bom vedel da na forumu nima smisla spraševat :)

Tudi vsem ostalim: hvala vsem za vso pomoč, sploh fantom na začetku ki ste pravočasno preprečili, da nisem šel v nakup rabljenega dizla. Verjetno ste rešili mojo denarnico pred kakšnimi stroški za servise. Hvala fantom za ponudbe za svoje rabljeno vozilo. Vsem ostalim pa hvala za nasvete glede i30.

Bom poročal čez čas, če je bil nakup največja neumnost kar sem jo kdaj naredil ali pa najboljši možen nakup.

Lep pozdrav

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

krneki0001 ::

Tech_Nut je izjavil:

sem premišljeval o tem ampak celo nov clio stane 12.000 EUR, tako da se vprašam zakaj se ta reč sploh prodaja.

Če bi hotel kupiti nov avto bi bila to trenutno zagotovo Mazda 3, bencinar, limuzina. Ampak tistih 13.000 EUR razlike v ceni med tem rabljenim, ki sem ga vzel in Mazdo 3 z opremo, ki bi jo rad raje porabim za kaj drugega.



Skoda rapid bencinar je trenutno s popusti 8500€

Tech_Nut ::

Tudi Citroen c-elysee sem gledal. Odlična avta v bistvu brez nekih hudih minusov, tudi peljeta se kolikor toliko dobro. Priporočam vsakomur ki bo kupoval nov avto. Jaz sem se na koncu odločil za rabljenega Hyundaja ker mi je bil bolj všeč na testni vožnji

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

veqlargh ::

No, samo to bi dodal. LPG se vsekakor splača. Si prej enkrat omenil, da če je bencin 7L je plin 10L... mogoče 8.5L (max 20% več) in ob ceni plina, ki je 0.55€/L se hudičevo splača. Moj Hyundai ga ima zelo rad :D Denarnica pa še bolj. Drugače pa uživaj v i30, fura se lepo.

Tech_Nut ::

Z avtom naredil 500 km v 2 dneh, videti je tehnično povsem brezhiben, tako da nakup je bil odličen.

V vozilu smo bili trije, vožnja po regionalnih cestah, zelo strmih klancih, izjemno razriti cesti (nisem pričakoval da bo tako uničen asfalt tam, ma ko smo bili že tam pač nisem obračal avta :) ) in po avtocesti 140 kmh, tako da sem stestiral vse, kar se stestirat da.. Od podvozja do motorja.

Lisici in srni se lahko zahvalim še za test zaviranja v sili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

videc ::

Glavno, da si ti zadovoljen.
Pa veliko km brez okvar ti želim. ;)

Tech_Nut ::

hvala, cenim to! :)

Isotropic ::

krneki0001 je izjavil:

Tech_Nut je izjavil:

sem premišljeval o tem ampak celo nov clio stane 12.000 EUR, tako da se vprašam zakaj se ta reč sploh prodaja.

Če bi hotel kupiti nov avto bi bila to trenutno zagotovo Mazda 3, bencinar, limuzina. Ampak tistih 13.000 EUR razlike v ceni med tem rabljenim, ki sem ga vzel in Mazdo 3 z opremo, ki bi jo rad raje porabim za kaj drugega.



Skoda rapid bencinar je trenutno s popusti 8500€

mogoče če maš dosti sreče oz. se dobro spogajaš. sicer je po ceniku 11k osnovna, mogoče jo odpelješ za kakšnih 9500 povprečno.

Tech_Nut ::

pri Škodi Rapid je mene zmotila izjemno uboga oprema v osnovnem kompletu. zato je pač tako poceni. če želiš karkoli dodati si takoj na bistveno višji ceni, zato ne vidim nobenega smisla v v tem avtu. Če se že kupi tak avto zaradi cene se izbere Citroen C-elysee, ki ima za isti denar bistveno več opreme.

krneki0001 ::

Isotropic je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Tech_Nut je izjavil:

sem premišljeval o tem ampak celo nov clio stane 12.000 EUR, tako da se vprašam zakaj se ta reč sploh prodaja.

Če bi hotel kupiti nov avto bi bila to trenutno zagotovo Mazda 3, bencinar, limuzina. Ampak tistih 13.000 EUR razlike v ceni med tem rabljenim, ki sem ga vzel in Mazdo 3 z opremo, ki bi jo rad raje porabim za kaj drugega.



Skoda rapid bencinar je trenutno s popusti 8500€

mogoče če maš dosti sreče oz. se dobro spogajaš. sicer je po ceniku 11k osnovna, mogoče jo odpelješ za kakšnih 9500 povprečno.



Na reklami je bila cena 8490 evrov za škodo rapid.

Thuban ::

vredu ampak na uradni strani je najnižja cena 11.000 €, o reklami ni ne duha ne sluha.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

krneki0001 ::

Ni šlo za Rapida, ampak za Fabio, se oproščam (men je to isti jajc). Osnovna cena je bila 9499, pa so dali jurčka še popusta zraven in je prišla 8499. Kaka dva tedna nazaj je bila reklama (tudi po tv).

Ghost7 ::

krneki0001 je izjavil:

Ni šlo za Rapida, ampak za Fabio, se oproščam (men je to isti jajc). Osnovna cena je bila 9499, pa so dali jurčka še popusta zraven in je prišla 8499. Kaka dva tedna nazaj je bila reklama (tudi po tv).


Še dobr, da ti je isti jajc, res je, znamke Škoda sta oba :)
Ampak mislim, da je Škoda od VAG koncerna edina vredna svojega denarja.

Tech_Nut ::

krneki0001 je izjavil:

Ni šlo za Rapida, ampak za Fabio, se oproščam (men je to isti jajc). Osnovna cena je bila 9499, pa so dali jurčka še popusta zraven in je prišla 8499. Kaka dva tedna nazaj je bila reklama (tudi po tv).


Hvala vseeno za nasvet. Tudi če bi ta oglas videl pravočasno se skoraj zagotovo ne bi odločil za nakup ker sumim da je bil v akciji kak moderem 1.0 motor brez moči.

Medtem lahko povem da sem naredil 1200 km z avtom, pokazala se ni ni nobena tehnična napaka, povprečna poraba 6.5 l /100 km sedaj ko sem se ga naučil voziti (na začetku je bila okoli 8.3).
Do konca tega tedna bom zagotovo številko zaokrožil na 2000.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

RED_line ::

jaz pa vem da škoda ni več vredna svojega denarja. 2 leti nazaj so jih podražali za par jurijev vsak model, in to kar je bilo močno pri škodi zdaj ni več. torej cena. kakovost izdelave pa rajši pustimo stat

krneki0001 ::

Tastar je imel octavio 1.9 tdi elegance letnik 2003. Prvi lastnik, samo 3x je ribnla do 160k, pol naprej pa k da bi vse težave čudežno izginile, brez problemov do 400k prevoženih (servis je zamnejal - začel je vozit k popoldancu na črno). In lansko leto si je privoščil novo škodo octavio 2.0 tdi z vso opremo in še 4x4 za povrhu. Po enem tednu se mu je malo tožilo po stari 1.9, zdej pa že vsak dan joka, kako so ta jetra pokvarljiva, pa da vsak dan več čričkov poje v avtu in podobno.
Uglavnem zelo je nezadovoljen z avtom, ampak ker je dal skor 27k evrov, jo mora sedaj vsaj naslednjih 10 let še vozit.

Zgodovina sprememb…

Tech_Nut ::

zakaj zaboga potem svetuješ Skodo, če je takšno sranje?

Proda naj jo in nabavi Mazdo 6 ali Hyundai i40.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tech_Nut ()

videc ::

Skoraj 27K € za Octavio?
Groza.

krneki0001 ::

Tech_Nut je izjavil:

zakaj zaboga potem svetuješ Skodo, če je takšno sranje?

Proda naj jo in nabavi Mazdo 6 ali Hyundai i40.


Škodo sem svetoval, ker je poceni tist najbolj osnoven model. OP je pa spraševal za avto do 7k evrov.

Stari pa ne bo prodal avta, ker avto mora bit "nemc" in za audija A4 ali pasata z vso opremo pa nima (vedno mora bit avto "fully loaded"). Gnojfa pa ne mara, ker ga ma že vsak "bosanc".

Jaz se mu samo smejim, ker delam s 15 let starim (prej z 18 let starim) avtom več km na leto z manj stroški za popravila, kot jih ona da za nov avto.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

V vaši familiji prav morate it iz ene skrajnosti v drugo, a ne da? Sej pol razumem zakaj imaš ti tako rad stare gajbe. Če bi bil moj foter alkoholik, se tudi jaz ne bi piva niti s palico dotaknil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

V vaši familiji prav morate it iz ene skrajnosti v drugo, a ne da? Sej pol razumem zakaj imaš ti tako rad stare gajbe. Če bi bil moj foter alkoholik, se tudi jaz ne bi piva niti s palico dotaknil.


Zakaj skrajnost?
Si videl novodobne avtomobile v živo kdaj pod pokrovom? Lahko kaj popraviš sam? Lahko recimo z zagotovostjo trdiš, da bo recimo že samo alternator (ki ni nič posebnega) zdržal tudi tisti drobcen puščavski pesek (ki dobesedno peska kovinske dele) in ne bo odpovedal na dolgem potovanju? Si kdaj hodil na daljša potovanja z avtom (okoli 10k kilometrov prevoziš v dveh ali treh tednih)? Zaupaš novodobnim avtomobilom, da te ne bodo pustili na cesti?

Jaz jim ne zaupam. In če kaj crkne, je v avtu polno elektronike in hkrati so začeli delat vse modularno, da se cel del menja. Ne moreš dela razstavit in samo košček zamenjat, moraš kar cel del in to pomeni, da zadeve niti ne morem sam popravit. Kaj je hujšega kot biti 5000km stran od doma, po možnosti nekje sredi kake puščave v afriki in ti avto crkne? Stroški vleke 120km (samo 120km po puščavskem pesku) iz puščave do prve civilizacije so ponavadi enormni (kolega je za toyoto LC plačal 1500€ za to relacijo). Če ima država že servis za take avtomobile, lahko pričakuješ vsaj mesec dni čakanja na rezervni del. Če nima boš avto vlekel do naslednje države, ki ima servis. In spet čakanje.

Avto, ki ga pa imam in vozim poznam pa v detajle. Točno vem kater del je naslednji na spisku za menjavo in kater bi na taki poti odpovedal, zato lahko sam vse zamnejam preventivno že doma, s sabo pa lahko tudi kak del odnesem in ga na poti zamenjam, če slučajno crkne. (kako polosovino, zglob, ležaj,... imam vedno s seboj). Poleg tega je pa velika večina delov takih, da z malo spretnosti lahko tudi kaj improviziraš. Vsaj toliko da se pripelješ do prve civilizacije in od tam potem urejaš zadeve.

Recimo, par let nazaj sem kupil foresterja z 290.000km. Pregledal sem papirje od servisov, ki so bili opravljeni na avtu, naložil stvari v avto in z ženo sva se odpeljala v Maroko za 3 tedne. Vse kar je bilo problemov, sta bili 2 gumi zluknjani (imel sem 2 rezervi) in malo izpuh potolčen od skal, ker sva se vozila tudi po brezpotjih.

Malo premalo sem ga dvignil, pa sva s podnom tolkla tudi po skalah (ni puščava samo puščavski pesek.
To je bilo vozilo:


Ampak potem imaš tudi take fotke (vse ista država):


Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

V vaši familiji prav morate it iz ene skrajnosti v drugo, a ne da? Sej pol razumem zakaj imaš ti tako rad stare gajbe. Če bi bil moj foter alkoholik, se tudi jaz ne bi piva niti s palico dotaknil.


Zakaj skrajnost?
Si videl novodobne avtomobile v živo kdaj pod pokrovom? Lahko kaj popraviš sam? Lahko recimo z zagotovostjo trdiš, da bo recimo že samo alternator (ki ni nič posebnega) zdržal tudi tisti drobcen puščavski pesek (ki dobesedno peska kovinske dele) in ne bo odpovedal na dolgem potovanju? Si kdaj hodil na daljša potovanja z avtom (okoli 10k kilometrov prevoziš v dveh ali treh tednih)? Zaupaš novodobnim avtomobilom, da te ne bodo pustili na cesti?

Jaz jim ne zaupam. In če kaj crkne, je v avtu polno elektronike in hkrati so začeli delat vse modularno, da se cel del menja. Ne moreš dela razstavit in samo košček zamenjat, moraš kar cel del in to pomeni, da zadeve niti ne morem sam popravit. Kaj je hujšega kot biti 5000km stran od doma, po možnosti nekje sredi kake puščave v afriki in ti avto crkne? Stroški vleke 120km (samo 120km po puščavskem pesku) iz puščave do prve civilizacije so ponavadi enormni (kolega je za toyoto LC plačal 1500€ za to relacijo). Če ima država že servis za take avtomobile, lahko pričakuješ vsaj mesec dni čakanja na rezervni del. Če nima boš avto vlekel do naslednje države, ki ima servis. In spet čakanje.

Avto, ki ga pa imam in vozim poznam pa v detajle. Vem da na 3200metrov nad morjem deluje brez problemov, vem da ga puščavski pesek ne moti. Točno vem kater del je naslednji na spisku za menjavo in kater bi na taki poti odpovedal, zato lahko sam vse zamnejam preventivno že doma, s sabo pa lahko tudi kak del odnesem in ga na poti zamenjam, če slučajno crkne. (kako polosovino, zglob, ležaj,... imam vedno s seboj). Poleg tega je pa velika večina delov takih, da z malo spretnosti lahko tudi kaj improviziraš. Vsaj toliko da se pripelješ do prve civilizacije in od tam potem urejaš zadeve.

Recimo, par let nazaj sem kupil foresterja z 290.000km. Pregledal sem papirje od servisov, ki so bili opravljeni na avtu, naložil stvari v avto in z ženo sva se odpeljala v Maroko za 3 tedne. Vse kar je bilo problemov, sta bili 2 gumi zluknjani (imel sem 2 rezervi) in malo izpuh potolčen od skal, ker sva se vozila tudi po brezpotjih.

Malo premalo sem ga dvignil, pa sva s podnom tolkla tudi po skalah (ni puščava samo puščavski pesek.
To je bilo vozilo:


Ampak potem imaš tudi take fotke (vse ista država):


Bellzmet ::

@nebivedu: in kako boš potem preživel čez 10 let, ko bodo že vsi rabljeni avtomobili, ko jih boš kupoval sedanji crap novi in povrhu stari 10 let? Traktor?

krneki0001 ::

Bellzmet je izjavil:

@nebivedu: in kako boš potem preživel čez 10 let, ko bodo že vsi rabljeni avtomobili, ko jih boš kupoval sedanji crap novi in povrhu stari 10 let? Traktor?


Bom pa tega takrat še vedno fural, če bodo novi tako zanič. Sej sedanjega zdej rihtam, da bo vsaj ene 10 let zdržal.

Bellzmet ::

No sej pravim čez 10 let kaj bo, ko bo tvoj star že 25 let...

...boš kupil rabljenega 10 let starega se pravi ravno takšnega, ki je letos (danes) nov in ga toliko šimfaš...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

krneki0001 ::

Bellzmet je izjavil:

No sej pravim čez 10 let kaj bo, ko bo tvoj star že 25 let...

...boš kupil rabljenega 10 let starega se pravi ravno takšnega, ki je letos (danes) nov in ga toliko šimfaš...


Verjetno bo moral 25-letnik še kr delat, če ne bodo začeli delat boljših. Ker tole danes je poraz od avtomobilov.

Itak pa sedaj obnavljam 31-letnika. Mogoče bo takrat še vedno uporaben.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Ker tole danes je poraz od avtomobilov.

Nope, ampak stvari so samo bol optimizirane.
Od golfa nihče normalen ne pričakuje furanje po puščavah. Pričakuje pa uporabnost v urbanem okolju.

Za puščavo boš nabavu stvar delano za podobna okolja
In ustrezno plačal.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

WarpedGone je izjavil:

Za puščavo boš nabavu stvar delano za podobna okolja
In ustrezno plačal.


Zakaj bi plačeval preveč, če imam že sedaj univerzalca, ki je dober tako v urbanem okolju in boljši od vseh terencev v urbanem okolju, kot tudi na terenu, kjer pa ima poleg slabosti tudi kr nekaj prednosti (recimo zelo nizko težišče, kar je recimo velik problem dvignjenih in polnonaloženih terencev, ko se prevračajo na boke).
Pa še poceni za vzdrževanje. (napram kaki toyoti landcruiser je servisiranje resnično poceni).

Zgodovina sprememb…

toxius ::

Tech_Nut je izjavil:

Pa je Megane dejansko dober, zanesljiv avto?

Slišal sem mešane zgodbe...od tega da delajo do 400.000 km brez problema do tega da je šel avto pri 100.000 km od hiše ker je delal izključno samo probleme namesto kilometrov. Tako da nevem kaj si mislit o Renaultih.

Ali se da avto vzet od fizične osebe na obroke? Ponujajo banke kakšne "pametne" kredite v ta namen?

Nimam izkušnje z novimi Megani dizli, si pa lastim že 2. Laguno 2,0 dci.

S prvo Laguno 2,0 dci 96kw (2008 letnik), čipano na 160 konjev in 389 Nm navora naredil 245k do sedaj, vmes menjano samo potrošni material (zavore, olja, filtri), razen pokrova za gorivo, kjer je gorivo požrlo plastiko v mehanizmu (cca 80 eur z menjavo) vse BP...
Sedaj si lastim 2. Laguno 2,0 dci, letnik 2010, iz 150 konjev čipana na cca 176 in 420 Nm navora, trenutno 165k km...

Pri obeh avtih lahko samo rečem TOP value for the money ;) Pri 120k moraš menjat mikrojermen (cca 80 z delom), redne servise delam na 15k - 100 eur (6,6, litra olja, filter, delo), velik servis na 150k (z oljem v menjalniku, pumpe, filtri) nekje do 400 eur.

Motor 2,0 dci je v 3 verzijah, 130, 150 in 180 konjev, vsi so Nisanovi (Japonci). Motor je dober, vzdržljiv, prožen, narejen za relacije, ni pa šparovček (poraba okrog 7 z 17 215 55 gumami), ima verigo, filter trdih delcev - zato ga ne smeš preveč pacat samo po mestih na nizkih obratih...

RED_line ::

renoji od 2000 - 2008 so kante na kvadrat. tako nehvaležni motorji da kr glava peče.

glejte, se delijo na tiste ki prisegamo na starejše in kvalitetnejše, ter so tisti ki pravi da novo je zmeraj boljše. kdor pač malo bolj racionalno razmišlja, ve da novi avti niso in ne bodo nikoli niti približno toliko dobri kot stari. v ničemer!

sam skušam kupit avto, katerega bom imel še naslednjih 20 let. in to sta volvo v70 t5 in lexus is200 oba do letnika 2005. zakaj pravim da skušam? ker ga nihšče noče prodat! buh ve zakaj...

Utk ::

Da, avti so kot vino, 10 let morajo stat, da so v redu. Če ne najdeš 11 let starih avto, predlagam, da kupiš novega in ga za 10 let parkiraš v garažo. Da dozori.

Stipex ::

Gre se za to, da avtomobilska industrija zadnjih nekaj let v večji meri dela avtomobile, katerih kritični deli motorja/podvozja dosegajo nižje norme kot njihovi predhodniki. Pojdi npr. do g. Matjaža na RSR Motorsport in ga malo povprašaj okoli tega, ti bo marsikaj povedal.
Primer so ketne na BMWjih. Na 20 let starem modelu zdrži 1 mio km, na 5 let starem pa odleti tudi pri 150kkm. Razlog: šparanje na materialu.

krneki0001 ::

Noben več ne dela avtomobila za 10 ali 20 let. Vsi novejši avtomobili so narejeni izključno do konca garancije, potem pa začne večina delov odpovedovat.
So strokovnjaki ki načrtujejo avtomobile in so zelo dobro plačani. Ampak veliko bolje od njih so pa plačani strokovnjaki, ki uspešno izdelajo del, ki zdrži samo 1 dan več kot je garancija na tisti del. In vse fabrike avtomobilov imajo take oddelke strokovnjakov.

Ni problem narest ležaj, ki bo zdržal 500k kilometrov. Problem je narest takega, ki bo odpovedal takoj izven garancije, da ga boš moral zamenjat in zato plačat na servisu.

In zato so avtomobili, ki so bili narejeni pred leti, bolj kvalitetno narejeni in iz boljših materialov, ker danes se na vseh materialih špara.

hojnikb ::

tole je pa ze tinfoil hour.
#brezpodpisa

krneki0001 ::

hojnikb je izjavil:

tole je pa ze tinfoil hour.


Kaj, ne verjameš, da imajo vse velike firme oddelke, ki se ukvarjajo izključno s tem kako narest del ali komponento, da bo zdržala samo do konca garancije?

Raje malo preveri, boš presenečen glede tega:
Planned obsolescence @ Wikipedia

Vprašanje:
Is there any truth in the theory that car manufacturers purposely set a lifespan of certain car parts so that they expire and break after a warranty expires or is this just myth?


Odgovor:
Specifically, auto parts aren't designed to fail after the warranty period ends, but they are designed to last at least as long as the warranty

Zgodovina sprememb…

RED_line ::

kaj se malo krat da stvar crkne par dni izven garancije??

D3m ::

Dober primer je elektronika, ki nam jo servirajo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Dejan_007 ::

krneki0001 je izjavil:

Noben več ne dela avtomobila za 10 ali 20 let. Vsi novejši avtomobili so narejeni izključno do konca garancije, potem pa začne večina delov odpovedovat.
So strokovnjaki ki načrtujejo avtomobile in so zelo dobro plačani. Ampak veliko bolje od njih so pa plačani strokovnjaki, ki uspešno izdelajo del, ki zdrži samo 1 dan več kot je garancija na tisti del. In vse fabrike avtomobilov imajo take oddelke strokovnjakov.

Ni problem narest ležaj, ki bo zdržal 500k kilometrov. Problem je narest takega, ki bo odpovedal takoj izven garancije, da ga boš moral zamenjat in zato plačat na servisu.

In zato so avtomobili, ki so bili narejeni pred leti, bolj kvalitetno narejeni in iz boljših materialov, ker danes se na vseh materialih špara.


Ni tako simpl kot ti pišeš. Ker po tvoje, bi avto po garanciji lahko odpeljal samo še na odpad. Sploh pa nekatere firme kot so BMW, MB na to karto ne igrajo. Nemška filozofija ni takšna in tudi japonci ne delajo na ta način, mogoče francozi in italjani, ki že v osnovi dajejo slabši material.

Bellzmet ::

Hm kakšen slabši material? Avto dele delajo po celem svetu. Veliko tudi v Sloveniji, ki jih potem vgrajujejo v avtomobile. Se pravi smatrati, da je nemški avto narejen iz delov iz Nemčije pač pomeni, da o zadevi ne veš veliko.

Bellzmet ::

Utk je izjavil:

Da, avti so kot vino, 10 let morajo stat, da so v redu. Če ne najdeš 11 let starih avto, predlagam, da kupiš novega in ga za 10 let parkiraš v garažo. Da dozori.


Hehe dobra. Točno tako mislijo nekateri tukaj.

Čez 10 let bodo sedanji novi avtomobili ravno prav uležani, da bodo boljši od tistih, ki bodo novi čez 10 let...in tako naprej. Pomoje sem vam splača sedaj zapufat pa kupit ene 3 na zalogo, da boste imeli potem še 50 let mir in ne bo treba novih jajc kupovat.

WarpedGone ::

Kaj, ne verjameš, da imajo vse velike firme oddelke, ki se ukvarjajo izključno s tem kako narest del ali komponento, da bo zdržala samo do konca garancije?

To je pogled tipa napol prazn kozarec.
Od nekdaj firme skrbijo da zadeve v garancijskem roku ne crkujejo več kot si "želijo privoščit".
Skozi leta so metode, ki jih uporabljajo postale bol zanesljive in natančne. Včasih je blo to precej grobo in narejeno po "rusko".
Danes se zračuna kolk močno mora res zadeva bit narejena da dela N let.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

Mercedes je odprl tovarno v Južni Afriki. Kdor lahko, zdaj kupi Mercedesa, ker bodo to zadnji modeli Mercedesa, narejeni v Evropi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Dejan_007 ::

Bellzmet je izjavil:

Hm kakšen slabši material? Avto dele delajo po celem svetu. Veliko tudi v Sloveniji, ki jih potem vgrajujejo v avtomobile. Se pravi smatrati, da je nemški avto narejen iz delov iz Nemčije pač pomeni, da o zadevi ne veš veliko.


Ne tega nisem rekel. Vsaka proizvajalec avtomobilov ima lahko svoje zahteve do proizvajalcev avto delov. Nekateri zahtevajo točno določen material nekateri ne pa čeprav prihajajo lahko iz iste tovarne. Lahko so nekateri deli enaki, kar pa še ne potrjuje tvoje teze !!!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162327 (42791) blay44
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743186040 (151053) Spajky
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13827861 (23716) D3m
»

Ko ima avto 200.000km + ga noben noče kupit. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12534195 (29888) Zheegec

Več podobnih tem