Forum » Na cesti » Nakup rabljenega avta do 7000EUR
Nakup rabljenega avta do 7000EUR
Šmorn ::
Tole temo spremljam od začetka. Trenutno imam 21 let stara jajca od avtomobila, ki sem ga samo letos imel 2x (lani 6x) na servisu. Sicer mi je zelo škoda vlagat v drug avto, amapak kar je preveč je preveč. Več kot 6 let starega ne bi kupoval. Skratka iščem podoben avto za podoben denar kot Tech_nut. Zaenkrat sem izbiro zožil na Focusa in Astro. Serviser mi priporoča bencinskega Focusa. Delam 15k na leto. V službo se vozim 25km v en smer večinoma enakomerne vožnje. Torej diesel ali bencin?
direstrait ::
Tole, pa ti ne bo treba vedet niti kje se haubo odpre :)
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Tech_Nut ::
šmorn, priporočam ti bencinarja. Sam sem absolutno obupal nad nakupom rabljenega dizla. Niti ne bi nikomur priporočal da gleda stare dizle, je škoda denarja za carfax.
morda od kakega privatnika dobiš dobro ohranjen dizel. Jaz vem da gledam samo še bencinarje, pa delam dosti več kilometrov kot ti.
morda od kakega privatnika dobiš dobro ohranjen dizel. Jaz vem da gledam samo še bencinarje, pa delam dosti več kilometrov kot ti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
Invictus ::
Vzemi kako Škodo Octavio. Poceni deli, pa ne rjavijo tako kot Fordi ... Itak bencinarja. Mogoče, če boš imel srečo, dobiš še karavana.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
direstrait je izjavil:
Tole, pa ti ne bo treba vedet niti kje se haubo odpre :)
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Ne bit tok prepričan. Tud tele zadeve crkujejo. Pa še če kak del crkne ni ponaredkov, so samo originali, tako da so dragi in toplo odsvetujem toyoto kar se tega tiče.
bambam20 ::
RED_line ::
v podobni dilemi sem tudi sam, kakšen avto kupit za nekje do 6k€. že nekaj mesecev gledam in brskam vse živo. za začasno sem si kupil audija z kupom kilometrov in seveda je šlo vse narobe kar lahko gre. no, skoraj. v njega nisem nič vlagal tako da ni panike. mi je pa dalo mislit. dizel po 180k km začne delat kr kažin. sklopka z vztrajnikom, šobe, pumba dizla, turbina, cevkice, senzorji razno razni,dpf filter, filter ne vem česa, itd itd... dizli niso več kot včasih ala golf 2. zdaj je polno nekih priseskov zraven ki dejansko uničuje motor. na koncu se pa vprašaš, koliko si dejansko prišparal da si vozil dizla. še ne dolgo nazaj sem vozil hondo civic letnik 97. imel sem jo 9,5 let in v tem času razen potrošnih stvari se je pokvarla ena lambda sonda za 20€ in par žarnic. pa avto se ni ravno šparal.
tako da kaj kupit. pravim jaz nekaj kar je starejši letnik, z malo kilometrov. še kar bi predlagal je to da se avto ne kupi v slo. razlogi: manj oz. nič niso slani, večja izbira, več opreme, boljša kakovost izdelava istega vozila, nižja cena (kolikor toliko), garancija taka in drugačna in res si lahko najdeš nekaj takega ki nima vsak. sam imam pun k naših preprodajalcev, zbitih kilometrov, pokvarjenih trgovcev, laži in laži ali pa "ne vem" kao, popravljene totalke itd itd. v slo najdet v redu, ne dober avto je misija nemogoča. tudi če boš dal ne vem koliko denarja.
zelo pomaga stran avtonasveti.com je skupek vsega kar je znano o težavah vozil. določeni modeli so za se zjokat!!
tako da kaj kupit. pravim jaz nekaj kar je starejši letnik, z malo kilometrov. še kar bi predlagal je to da se avto ne kupi v slo. razlogi: manj oz. nič niso slani, večja izbira, več opreme, boljša kakovost izdelava istega vozila, nižja cena (kolikor toliko), garancija taka in drugačna in res si lahko najdeš nekaj takega ki nima vsak. sam imam pun k naših preprodajalcev, zbitih kilometrov, pokvarjenih trgovcev, laži in laži ali pa "ne vem" kao, popravljene totalke itd itd. v slo najdet v redu, ne dober avto je misija nemogoča. tudi če boš dal ne vem koliko denarja.
zelo pomaga stran avtonasveti.com je skupek vsega kar je znano o težavah vozil. določeni modeli so za se zjokat!!
Tech_Nut ::
Zaupam izkušnje ki sem jih nabral pri kupovanju rabljenega avta:
Vsem, ki bodo kupovali rabljen avto svetujem da absolutno nujno kupijo avto, ki ima slovenski izvor in to nikdar in nikoli ne sme biti niti rabljen dizel niti ne sme biti nemc (sploh ne audi ali karkoli od VAG grupe). Splača se plačati CARFAX, da vidiš če je bil kdo od lastnikov podjetje.
Če se da, se kupi azijski avto, star do nekaj let.
Vsem, ki bodo kupovali rabljen avto svetujem da absolutno nujno kupijo avto, ki ima slovenski izvor in to nikdar in nikoli ne sme biti niti rabljen dizel niti ne sme biti nemc (sploh ne audi ali karkoli od VAG grupe). Splača se plačati CARFAX, da vidiš če je bil kdo od lastnikov podjetje.
Če se da, se kupi azijski avto, star do nekaj let.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
Tech_Nut ::
bi predlagal je to da se avto ne kupi v slo. razlogi: manj oz. nič niso slani, večja izbira, več opreme, boljša kakovost izdelava istega vozila, nižja cena (kolikor toliko), garancija taka in drugačna in res si lahko najdeš nekaj takega ki nima vsak
1. v nemčiji pa ne solijo cest?
2. večja izbira...morda res
3. več opreme imajo navadno avti od podjetij
4. boljša kakovost izdelave ne drži. V sloveniji imamo slabe ceste, zagotovo imajo avti, prodajani v sloveniji neprimerljivo boljše vzmetenje kot avti prodani v nemčiji. Ker za tam gor je vseeno če bi vozil gokart...vseeno bi bila vožnja udobna :)
5. res so nižje cene ja. Samo pač moraš znati najti avto vreden uvoza in s tem povezanih stroškov.
6. garancijo tudi v slo lahko dokupiš. Vprašanje je sicer koliko jo trgovci spoštujejo.
7. Lade Nive nima vsak. In je epski avto. Ti pa zagotovo ne priporočam, da jo kupiš. Še več, priporočal bi ti, da kupiš kaj, kar kupuje več ljudi ker to nemara pomeni da je avto zanesljivejši ;) :)
audija z kupom kilometrov in seveda je šlo vse narobe kar lahko gre. no, skoraj. v njega nisem nič vlagal tako da ni panike. mi je pa dalo mislit. dizel po 180k km začne delat kr kažin. sklopka z vztrajnikom, šobe, pumba dizla, turbina, cevkice, senzorji razno razni,dpf filter, filter ne vem česa, itd itd...
ne kupovat rabljenih nemških dizlov. Zato sem sam gledal francoske (peugeot - ford TDCI motor), kjer pa sem prav tako ugotovil da je vse ena velika megla. Dizla se kupi samo novega, če že, rabljenih pa se niti voha ne, ker smrdijo na daleč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
krneki0001 ::
Še več, priporočal bi ti, da kupiš kaj, kar kupuje več ljudi ker to nemara pomeni da je avto zanesljivejši ;) :)
V sloveniji je največ cliotov, ampak to ne pomeni, da je avto zaneslivejši.
Kaj pomeni zanesljivost? Japonska znamka Daihatsu je v sloveniji bolj ko ne neznana firma. Od 400 prodanih, ni noben prišel na nikakršno garancijsko popravilo. Od 400 prodanih cliotov pa po uradni statistiki pride 78 cliotov na garancijsko popravilo. Pa sestavlja 95% vsakega daihatsuja recikliran material. Cliota pa recimo samo 13% vseh plastik.
Tech_Nut ::
seveda splošna razširjenost vozila ne pomeni garantirane kvalitete. Moraš odločitev poslati še skozi nekaj multiplekserjev.
Mene je od vsega najbolj zanimalo kako prepoznati nek zanesljiv nakup, prevarantskega trgovca. Sem upal, da bom dobil kakšno takšno pomoč na tem forumu, pa so padala samo priporočila da naj bom povprečen šalabajzer in grem po avto v nemačko.
Vseeno ostaja dejstvo, da so Renaultovi motorji odlični, tudi dizli, če kupiš novega. Pri rabljenih renault dizlih pa so znova neka čudna tveganja, če jih prejšni lastnik ni dobro vzdrževal. Sploh če se ti mehansko obrablja motor in ostržki plavajo po motornem olju ter zabašejo dovod motornega olja v turbino, česar posledica je seveda drago popravilo.
Pri TDCI (peugeot, ford, citroen) je zanimivo sranje z injektorji, če tankaš slab dizel in se začne vse skup pacati. Posebno je to zanimivo za denarnico.
Pri VAG je zanimiv problem realnosti oglasov. Ja, 1.9 TDI je odličen ampak kako zaboga najti avto z realnimi približno 100.000 kilometri je še vedno neznanka. Avto z več kot 200.000 km pa že imam. :)
in tako dalje....
Ampak eno je, da veš kakšne so morebitne negativne posledice slabega vzdrževanja, čisto nekaj drugega pa je vedeti katere rabljene avte se splača kupovati in kako prepoznati "dober oglas" in opraviti "dober nakup" rabljenega vozila. In posebno kako prepoznati rpevarante. Na slo-techu je navadno ogromno pametnih, ki kritizirajo vse možne oglase, ko pa postaviš realno vprašanje pa dobiš odgovor "pojdi kupiti v nemčijo avto iz VAG grupe in prejšnega stoletja", zraven pa se priloži oglas z lažnivimi kilometri :)
svašta v glavnem, razočarali ste me :)
Mene je od vsega najbolj zanimalo kako prepoznati nek zanesljiv nakup, prevarantskega trgovca. Sem upal, da bom dobil kakšno takšno pomoč na tem forumu, pa so padala samo priporočila da naj bom povprečen šalabajzer in grem po avto v nemačko.
Vseeno ostaja dejstvo, da so Renaultovi motorji odlični, tudi dizli, če kupiš novega. Pri rabljenih renault dizlih pa so znova neka čudna tveganja, če jih prejšni lastnik ni dobro vzdrževal. Sploh če se ti mehansko obrablja motor in ostržki plavajo po motornem olju ter zabašejo dovod motornega olja v turbino, česar posledica je seveda drago popravilo.
Pri TDCI (peugeot, ford, citroen) je zanimivo sranje z injektorji, če tankaš slab dizel in se začne vse skup pacati. Posebno je to zanimivo za denarnico.
Pri VAG je zanimiv problem realnosti oglasov. Ja, 1.9 TDI je odličen ampak kako zaboga najti avto z realnimi približno 100.000 kilometri je še vedno neznanka. Avto z več kot 200.000 km pa že imam. :)
in tako dalje....
Ampak eno je, da veš kakšne so morebitne negativne posledice slabega vzdrževanja, čisto nekaj drugega pa je vedeti katere rabljene avte se splača kupovati in kako prepoznati "dober oglas" in opraviti "dober nakup" rabljenega vozila. In posebno kako prepoznati rpevarante. Na slo-techu je navadno ogromno pametnih, ki kritizirajo vse možne oglase, ko pa postaviš realno vprašanje pa dobiš odgovor "pojdi kupiti v nemčijo avto iz VAG grupe in prejšnega stoletja", zraven pa se priloži oglas z lažnivimi kilometri :)
svašta v glavnem, razočarali ste me :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
Stipex ::
Vzemi kako Škodo Octavio. Poceni deli, pa ne rjavijo tako kot Fordi ... Itak bencinarja. Mogoče, če boš imel srečo, dobiš še karavana.
Imamo doma Octavijo MKII 1.9tdi '05 pa jo je zadnja leta tako rja začela napadati da je joj.
Nekdo je omenil Renault diesel. Kar se tiče Renaultovih dizlov, me ne prepričajo. Kadar na AC na Višnjegorskem klancu srečam kako Laguno dci ponavadi kadi črno ko stara lokomotiva :)
Če bi karkoli svetoval avtorju teme, je to, da naj kupi bencinarja. Rabljen poceni (pod 10k eur) diesel je lahko celo loterija. Jaz imam dizla, kupil sem ga od sorodnika in sem vedel kaj kupujem.
Če ne bi imel te opcije bi zaradi svojih km (50kkm letno) kupil malo močnejšega bencinarja in ga predelal na LPG.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stipex ()
Tech_Nut ::
Če bi karkoli svetoval avtorju teme, je to, da naj kupi bencinarja. .
hvala ti, sem že kupil bencinarja :)
Predelava na LPG bo odvisna od cene in kvalitete ponudnika. Za tistih 3000 EUR kolikor stanejo kvalitetni LPGji se že malo zamislim če je sploh vredno predelovat avto, ker navsezadnje je prihranek zelo majhen. Če povprečen bencinar kuri recimo 7 litrov bencina bo LPG porabil 10 litrov plina, ki pa je cca 50% cenejši od goriva. Torej bo stroškovna primerjava na 100 km nekako 9 vs 5 EUR na 100 km.
torej na 1000 km je prihranek 40 EUR. na 10.000 km je prihranek 400 EUR....torej v enem letu dobim nazaj kakih 1200 EUR. Torej bi rabil cca 2-3 leta, da bi dobil vložek LPG nazaj, potem pa bi počasi začel od tega profitirat...
S tem da ta rezultat je narejen na fiksnih 30.000 km letno. Če pa bom delal 30 do 50.000 km pa se predelava povrne praktično v malo več kot letu dni.
Torej rezultat tega računa je, da če bom imel ta avto več kot 5 let se predelava splača. Samo moj budget za avto je bil okoli 7000 EUR in ne 10000 tako da bom o predelavi razmišljal kasneje.
Hvala vseeno za dobro idejo!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
M-XXXX ::
Nekdo je omenil Renault diesel. Kar se tiče Renaultovih dizlov, me ne prepričajo. Kadar na AC na Višnjegorskem klancu srečam kako Laguno dci ponavadi kadi črno ko stara lokomotiva :)
Možnost pri 10let + starem avtomobilu. Če kupuješ tako starega potem je to utemeljena skrb, drugače ne.
Isotropic ::
LPG stane predelava max. 2k, če maš 4 valje.
bolje, da ga pelješ na hrvaško na tist BBR sistem al kaj ze. kaj si pa kupil za enega?
bolje, da ga pelješ na hrvaško na tist BBR sistem al kaj ze. kaj si pa kupil za enega?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Tech_Nut ::
Hyundai i30, 1.4 CVVT 109 konjski motor
Kvalitetna igračka ki bo verjetno dobro delala. Želel bi si 130 konjskega ampak
- izbira takšnih je bila majhna
- poraba 1.4 109 konjskega motorja bo bližje dizlu, ki sem ga želel na začetku
- po testu sodeč se 1.4 CVVT 109 konjski pelje dovolj dobro. Vseeno pa ni taka igrača kot bi bil 130 konjski samo vsega pač ni treba imeti.
+ našel sem i30, ki ima potrjeno servisno knjižico, carfax je ok, avto je zaenkrat videti perfektno ohranjen, dovolj dodatne opreme..
Kvalitetna igračka ki bo verjetno dobro delala. Želel bi si 130 konjskega ampak
- izbira takšnih je bila majhna
- poraba 1.4 109 konjskega motorja bo bližje dizlu, ki sem ga želel na začetku
- po testu sodeč se 1.4 CVVT 109 konjski pelje dovolj dobro. Vseeno pa ni taka igrača kot bi bil 130 konjski samo vsega pač ni treba imeti.
+ našel sem i30, ki ima potrjeno servisno knjižico, carfax je ok, avto je zaenkrat videti perfektno ohranjen, dovolj dodatne opreme..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
Tech_Nut ::
2010
90.000 km
Podoben temu, barva ni ista. Ne najdem dobre slike tega modela z isto barvo kot jo imam jaz, tako da bo ta slika zadostovala.
Torej verzija pred faceliftom.
Ja, na voljo je bilo nekaj faceliftanih modelov tam do 8500 EUR vednar nisem hotel kupiti avta iz bližnjega vzhoda (torej vzhodno od trojan), kot tistemu področju pravi znanec :)
Razlog je enostaven...ko vidim kaj tisti ljudje počno ko se peljejo iz službe v Ljubljani domov na štajersko me mine, da bi kupil avto iz tistih krajev.. :)
90.000 km
Podoben temu, barva ni ista. Ne najdem dobre slike tega modela z isto barvo kot jo imam jaz, tako da bo ta slika zadostovala.
Torej verzija pred faceliftom.
Ja, na voljo je bilo nekaj faceliftanih modelov tam do 8500 EUR vednar nisem hotel kupiti avta iz bližnjega vzhoda (torej vzhodno od trojan), kot tistemu področju pravi znanec :)
Razlog je enostaven...ko vidim kaj tisti ljudje počno ko se peljejo iz službe v Ljubljani domov na štajersko me mine, da bi kupil avto iz tistih krajev.. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
Isotropic ::
kaj pa?
dober ujem sicer, če si ga dobil za 7k
poglej, če ma avtomatsko klimo in ESP (mogoče levo od volana bolj spodaj je en knof esp off, nisem pa zih)
dober ujem sicer, če si ga dobil za 7k
poglej, če ma avtomatsko klimo in ESP (mogoče levo od volana bolj spodaj je en knof esp off, nisem pa zih)
Tech_Nut ::
avtomatsko klimo ima, ESP gumbka pa žal ne. Upam, da ne bo to huda pomankljivost.
Cena je bila pod 7k, tako da sem ga rezerviral zelo kmalu po testu :)
Cena je bila pod 7k, tako da sem ga rezerviral zelo kmalu po testu :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
Tech_Nut ::
Seveda, bom... enkrat tekom tedna verjetno, prej ne bo šlo.
Glede ESP pa nevem ali pomanjkanje gumba za izklop ESP pomeni da ga nima ali pa da se ga samo ne da izklopiti. Še raziskujem to. Nekako imam v glavi da so imeli Hyundai i30 že serijsko vgrajen ESP v osnovni opremi? Ko sem avto pregledoval me je presenetila odsotnost gumba ampak enostavno ej bilo vse ostalo v tako dobrem stanju da sem to pomankljivost pač namerno spregledal.
Glede ESP pa nevem ali pomanjkanje gumba za izklop ESP pomeni da ga nima ali pa da se ga samo ne da izklopiti. Še raziskujem to. Nekako imam v glavi da so imeli Hyundai i30 že serijsko vgrajen ESP v osnovni opremi? Ko sem avto pregledoval me je presenetila odsotnost gumba ampak enostavno ej bilo vse ostalo v tako dobrem stanju da sem to pomankljivost pač namerno spregledal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
Tech_Nut ::
preveril, ni ga tam. Najbolje da grem na pesek in malo zamotam volan pa bomo vidli kaj se zgodi.
V navodilih tudi nikjer ne vidim kakšen naj bi bil spisek vgrajene opreme.
V navodilih tudi nikjer ne vidim kakšen naj bi bil spisek vgrajene opreme.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
Tech_Nut ::
Hja nič, potem bom moral iti na prazno parkirišče in videti kako se avto odziva na sunkovite gibe, da se ga navadim.
Saj bi šel probat na makadam ampak tam se bo vozilo pač tako da kamenje ne bo letelo ob podvozje... :) Ah kje so časi ko mi ni blo mar za take neumnosti in ni blo lepšega kot brušenje podvozja s peskom :(
Saj bi šel probat na makadam ampak tam se bo vozilo pač tako da kamenje ne bo letelo ob podvozje... :) Ah kje so časi ko mi ni blo mar za take neumnosti in ni blo lepšega kot brušenje podvozja s peskom :(
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
WarpedGone ::
2010 vsi se niso imeli. Ne samo hyundai, se veliko drazji avti.
ESP je bla redna oprema lagune letnik 2003.
Debelih 10 let kasneje kupujete podrtije od kant brez ESP?
Resno?
Zbogom in hvala za vse ribe
Tech_Nut ::
Nevem, po 300.000 prevoženih kilometrih, kolikor jih imam z vozili brez ESP, še nisem nikamor zletel.
Težko rečem, če je to tak minus?
Težko rečem, če je to tak minus?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
RED_line ::
hyundaj, kia in podobni avto so na žalost zame jajca. premalo izkušenj in premalo testiranja dajo v vozila. ne rečem, postajajo zmeraj boljši, a še zmeraj jim manjka nekaj več. pa tudi deli niso ravno poceni. na koncu pa v parih letih itk pušneš vse ker niso vredni več nič na žalost.
drugače tech nut zate tujina je samo nemčija? hrvaška in italija pa so na drugi strani sveta al kako? sam kupujem avte iz severa italije, kjer ne solijo cest, so 2x bolj poceni kot kjerkoli v eu in če imaš srečo dobiš res dobro vozilo. boljša kakovost drži, saj oni delajo avte za balkan in avte za ostale države.
kar ste omenili prej, da če je pogost avto še ne pomeni da je tudi dober. naj spomnim renoje 1.5, 1.9 in 2.2 dizli iz leta nekje 2004. to so daleč najbolj prodajana vozila pri nas, a na žalost tudi daleč največje kante ki si lahko kupil.
drugače tech nut zate tujina je samo nemčija? hrvaška in italija pa so na drugi strani sveta al kako? sam kupujem avte iz severa italije, kjer ne solijo cest, so 2x bolj poceni kot kjerkoli v eu in če imaš srečo dobiš res dobro vozilo. boljša kakovost drži, saj oni delajo avte za balkan in avte za ostale države.
kar ste omenili prej, da če je pogost avto še ne pomeni da je tudi dober. naj spomnim renoje 1.5, 1.9 in 2.2 dizli iz leta nekje 2004. to so daleč najbolj prodajana vozila pri nas, a na žalost tudi daleč največje kante ki si lahko kupil.
Utk ::
Ja glih ti ki si kupil audija za 6 jurjev boš govoril kaj so jajca. Ti lahko jaz povem. Audi za 6 jurjev so jajca. Me ne zanima kater in kako.
Jaz ne, v 2009 je bil to zame deal breaker, za marsikoga pa ne. Še par let kasneje so se prodajali VAG-i z dvozonsko avtomatsko klimo, tempomatom, litimi felgami, ni da ni za tist čas, niso pa imeli esp-ja.
Dobro, to ima pa dobesedno vsak clio že 15 let.
WarpedGone je izjavil:
2010 vsi se niso imeli. Ne samo hyundai, se veliko drazji avti.
ESP je bla redna oprema lagune letnik 2003.
Debelih 10 let kasneje kupujete podrtije od kant brez ESP?
Resno?
Jaz ne, v 2009 je bil to zame deal breaker, za marsikoga pa ne. Še par let kasneje so se prodajali VAG-i z dvozonsko avtomatsko klimo, tempomatom, litimi felgami, ni da ni za tist čas, niso pa imeli esp-ja.
brake assist, da začne na polno bremzat, če prepozna, da bi lahko bila nesreča
Dobro, to ima pa dobesedno vsak clio že 15 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Tech_Nut ::
drugače tech nut zate tujina je samo nemčija? hrvaška in italija pa so na drugi strani sveta al kako?
.
avta s hrvaške pa res ne bom vzel pod nobenim možnim pogojem tudi če mi z nevem kakšnimi dokazili mahajo pred nosom da je z avtom "vse ok".
Italijanom ne zaupam. Menim da bodo človeka nategnili kjerkoli je to mogoče. Morda imam tak občutek zaradi njihovega jezika (je slišati kot da nekaj nakladajo ko govorijo), nevem.
na koncu pa v parih letih itk pušneš vse ker niso vredni več nič na žalost.
ne kupujem avta, da bi ga prodajal.
premalo izkušenj in premalo testiranja dajo v vozila
žalostno da firma s premalo testiranja izdeluje avte primerljive VAG grupi, ki naj bi jih veliko testirala.
Premalo izkušenj ima tretja največja svetovna izdelovalka vozil? možno. (sem lastil Hyundajevega terenca, nato Hyundajevo navadno osebno vozilo sedaj bom Hyundajev karavan. Sedaj sem želel preveriti, če obstaja kaj drugega pa se je izkazalo da so korejci še vedno daleč najboljša izbira).
a še zmeraj jim manjka nekaj več
true dat. Ampak med rabljenimi vozili so glede na izkušnje odkar kupujem vozilo daleč najboljši izbor.
saj oni delajo avte za balkan in avte za ostale države. .
zakaj zavraga bi potem hodil po avto na hrvaško?!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
jan_g ::
Jaz ne, v 2009 je bil to zame deal breaker, za marsikoga pa ne. Še par let kasneje so se prodajali VAG-i z dvozonsko avtomatsko klimo, tempomatom, litimi felgami, ni da ni za tist čas, niso pa imeli esp-ja.
Kateri pa? Golf je 2009 imel ESP v serijski opremi. Ni pa imel recimo tempomata, avtomatske klime in litih platišč.
Tech_Nut ::
ja saj tudi i30 naj bi ga imel v serijski opremi. Nevem, bom jutri raziskoval zakaj ni gumba tam.
RED_line, tudi če se s tabo ne strinjam povsem vseeno cenim komentar. Ja, s hyundajem vsekakor ne primeš boga za jajca, daleč od tega. Ampak žal ga tudi z nobeno od srednjeevropskih firm ne. NAsledn avto bo zagotovo japonc...Subaru, Honda, Mazda, Mitsubishi..izbire je dovolj.
RED_line, tudi če se s tabo ne strinjam povsem vseeno cenim komentar. Ja, s hyundajem vsekakor ne primeš boga za jajca, daleč od tega. Ampak žal ga tudi z nobeno od srednjeevropskih firm ne. NAsledn avto bo zagotovo japonc...Subaru, Honda, Mazda, Mitsubishi..izbire je dovolj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
RED_line ::
utk, nisem dal 6k€ za audija. ne vem iz kje tebi to. imeli smo pa 3 octavije pri hiši. vsaka je bila slabša. te ta nove so pa za moje okuse obupne.
tech, tudi japonci niso več to kar so bili. malo starejše ja, ma ti novejši pa prav ne. na žalost je industrija nastavljena tako, da se morajo avti kvarit. pretipal in vozil sem že ogromno število vozil in lahko verjameš da bolj kot so nova, večja jajca so. na zadnje kar sem gledal je novo caravello za 50k€. našel toliko enih napak da glava peče. vw lahko res dela samo še klobase ker avte je čisto pozabil kako naredit. pa bili so kao pojem v avtomobilizmu.
upam da grem ta teden po japonca v italijo. dovolj imam gledanja kant na avto.netu
tech, tudi japonci niso več to kar so bili. malo starejše ja, ma ti novejši pa prav ne. na žalost je industrija nastavljena tako, da se morajo avti kvarit. pretipal in vozil sem že ogromno število vozil in lahko verjameš da bolj kot so nova, večja jajca so. na zadnje kar sem gledal je novo caravello za 50k€. našel toliko enih napak da glava peče. vw lahko res dela samo še klobase ker avte je čisto pozabil kako naredit. pa bili so kao pojem v avtomobilizmu.
upam da grem ta teden po japonca v italijo. dovolj imam gledanja kant na avto.netu
Utk ::
A nisi zadnič napisal nekaj o 6 jurjih in audiju.
Do 40-50 jurjev, pa še kaj več, so vsi avti jajca. Zato ne razumem zakaj da nekdo par jurjev več za tega ali onega, ker je kao bolj premium, če so pa vsi za ta denar bolj tako. Je čist vseeno če kupiš dacio, če ti ustreza po prostoru itd., vsaj veš da si dobil kar si plačal. Tam pri bmw 5 in audiju a6 se začne premium, pa še to v osnovnih variantah nič bajnega, proti recimo nekemu pežoju za 25.
Do 40-50 jurjev, pa še kaj več, so vsi avti jajca. Zato ne razumem zakaj da nekdo par jurjev več za tega ali onega, ker je kao bolj premium, če so pa vsi za ta denar bolj tako. Je čist vseeno če kupiš dacio, če ti ustreza po prostoru itd., vsaj veš da si dobil kar si plačal. Tam pri bmw 5 in audiju a6 se začne premium, pa še to v osnovnih variantah nič bajnega, proti recimo nekemu pežoju za 25.
Tech_Nut ::
utk, nisem dal 6kEUR za audija. ne vem iz kje tebi to. imeli smo pa 3 octavije pri hiši. vsaka je bila slabša. te ta nove so pa za moje okuse obupne.
tech, tudi japonci niso več to kar so bili. malo starejše ja, ma ti novejši pa prav ne. na žalost je industrija nastavljena tako, da se morajo avti kvarit. pretipal in vozil sem že ogromno število vozil in lahko verjameš da bolj kot so nova, večja jajca so. na zadnje kar sem gledal je novo caravello za 50kEUR. našel toliko enih napak da glava peče. vw lahko res dela samo še klobase ker avte je čisto pozabil kako naredit. pa bili so kao pojem v avtomobilizmu.
upam da grem ta teden po japonca v italijo. dovolj imam gledanja kant na avto.netu
mah, če tako gledaš pod havbo so itak vse jajca. Avti za 50.000 EUR niso nič zanesljivejši od Cliota 2 Storia. So pa udobnejši in zmogljivejši, to pa vsekakor. Ampak če gledaš zanesljivost pa nekih absurdnih razlik pri nakupu novega avta ni. Tako da bistvo je na koncu v tem, kaj ti je v nekem trenutku pomembno. Ali hočeš biti glavni jebač na vasi ali pa se hočeš tisti trenutek posvetiti drugih stvarem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
cleanac ::
Naslov je avto do 7.000€. Besede Audi, BMW ipd. so tu prepovedane. Ne se hecati, no.
Temu denarju dodaš 2-3k in kupiš novo jajco pri kateri ti potem morebitne napake krije garancija, ti pa imaš mir. Če imaš opravka z daljšimi vožnjami in si želiš nekaj več udobja, poštenega avta pa si kjub temu ne moreš privoščiti, potem delaš nekaj narobe. Če kupuješ avto, da bi pritegnil pozornost, pravtako delaš nekaj narobe.
Torej...pri 7k je najbolje dodati še nekaj zraven in kupiti novi avto, ter skrbi preložiti na druge, ali pa kupiti kakšnega Japonca (bencin) in s tem minimalizirati riziko. Ampak za ta denar dobiš japonski avto v rangu 5 let starega Swifta, ne sanjati o kakšnih Accordih ali Mazdah 6.
Temu denarju dodaš 2-3k in kupiš novo jajco pri kateri ti potem morebitne napake krije garancija, ti pa imaš mir. Če imaš opravka z daljšimi vožnjami in si želiš nekaj več udobja, poštenega avta pa si kjub temu ne moreš privoščiti, potem delaš nekaj narobe. Če kupuješ avto, da bi pritegnil pozornost, pravtako delaš nekaj narobe.
Torej...pri 7k je najbolje dodati še nekaj zraven in kupiti novi avto, ter skrbi preložiti na druge, ali pa kupiti kakšnega Japonca (bencin) in s tem minimalizirati riziko. Ampak za ta denar dobiš japonski avto v rangu 5 let starega Swifta, ne sanjati o kakšnih Accordih ali Mazdah 6.
Tech_Nut ::
sem premišljeval o tem ampak celo nov clio stane 12.000 EUR, tako da se vprašam zakaj se ta reč sploh prodaja.
Če bi hotel kupiti nov avto bi bila to trenutno zagotovo Mazda 3, bencinar, limuzina. Ampak tistih 13.000 EUR razlike v ceni med tem rabljenim, ki sem ga vzel in Mazdo 3 z opremo, ki bi jo rad raje porabim za kaj drugega.
Če bi hotel kupiti nov avto bi bila to trenutno zagotovo Mazda 3, bencinar, limuzina. Ampak tistih 13.000 EUR razlike v ceni med tem rabljenim, ki sem ga vzel in Mazdo 3 z opremo, ki bi jo rad raje porabim za kaj drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
Utk ::
Mrtve (evre) se šteje na koncu. Ker potem lahko kupiš tudi 25 let starega bmwja za 200 evrov, kolk bi šele pol prišparal.
Isotropic ::
fak, pa so tile malčki res dragi. fieste so tut 11-12k, s tem, da ima samo 75km.
95 dobiš samo v paketu za ~13k.
95 dobiš samo v paketu za ~13k.
Tech_Nut ::
Mrtve (evre) se šteje na koncu. Ker potem lahko kupiš tudi 25 let starega bmwja za 200 evrov, kolk bi šele pol prišparal.
ne, pol bi izgledal kot "glavni jebač" na vasi. To pa je nekaj, kar sovražim.
fak, pa so tile malčki res dragi. fieste so tut 11-12k, s tem, da ima samo 75km.
95 dobiš samo v paketu za ~13k.
Ja, saj. Ampak za 14.000 EUR se začne prodajati Mazda 3, Hyundai i30 še nekoliko manj...ne razumem zakaj se tisti malčki prodajajo. Res pa je, da če pretiravaš z opremo si takoj na 20.000 z avti srednjega razreda ampak vseeno..raje bi imel avto srednjega razreda brez opreme za 13-14.000 EUR kot jajc s polno opremo, če smo že pri tem.
Majhne avte brez opreme pa se kupi izključno samo za profesionalne rally dirke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tech_Nut ()
meXem ::
@Tech_Nut, pravkar sem prebral celotno razpravo te teme. Glede na tvoje komentarje si lahko mislim le eno... a ti si prizadet!?
Pa vso srečo pri nakupo novega "rabljenega" vozila.
LP
Pa vso srečo pri nakupo novega "rabljenega" vozila.
LP
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 67227 (47691) | blay44 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199876 (164889) | Spajky |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30024 (25879) | D3m |
» | Ko ima avto 200.000km + ga noben noče kupit. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36561 (32254) | Zheegec |