» »

Koncept proženja eventov

Koncept proženja eventov

urosz ::

Pozdravljeni. Potrebujem pomoč pri načrtovanju ene rešitve. Rečmo, da imamo na neki spletni strani 100k (številka ni pomemembna, gre za to, da je res ogromna množica ljudi) ljudi, ki jim v točno določenem trenutku v realnem času želimo nekaj sporočiti oz. jim triggati nek event. Katere mehanizme oz. prijeme je potrebno uporabiti, da bo rešitev kar se da bullet-proof in skalabilna navzgor.

Pri tem imamo na voljo eno zelo močno dedicated mašino (ki je kot Origin in kjer teče Ubuntu, Apache+Nginx in imamo PHP, MySQL, Node in ramdisk). in CDN. Naj omenim nekaj šibkih točk, ki se jim moramo izogniti oz. kjer smo omejeni:
- veliko število zahtevkov na podatkovno bazo v vsakem primeru
- število requestov na sekundo v primeru poll tehnologije (ajax)
- število odprtih povezav v primeru push tehnologije (socketi)

Torej, kako se soočiti z problemom?

LP, Uroš

Invictus ::

Najprej definiraš "določen trenutek" ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

FrEaKmAn ::

Načeloma imaš tudi SSE - http://stackoverflow.com/questions/5195.... Mogoče je to bolj optimalna rešitev?

Dejansko govorimo o tem, da bi naenkrat pushal 100k eventov? Ki so različni/isti? Ali clienti kaj odgovarjajo?

urosz ::

@Invictus: Določen trenutek ni pomemben. Rečmo da je to vsak dan ob 20:00. Pa tudi ni pomembno da gredo eventi v isti ms ven, tam do 2s delaya je lahko.

@FrEaKmAn: Bom pogledal link, hvala. In ja, dejansko govorimo o tem, kako na enkrat pushat 100k eventov, ki so isti vsem klientom. Klienti ne odgovajajo nič, zgolj čakajo na event in potem nekaj izvedejo (ni pomembno, je že naloženo na klientu). Katere mehanizme uporabit, da z obstoječo infrastrukturo to požremo..

Pozabil sem, naj še dodam, da HTML5 tehnologija odpade, saj imamo opravka z klienti, ki nimajo podprtega HTML5.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Guild Wars 2 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Igre
2107240899 (19804) mi345
»

Guild Wars (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Igre
46635624 (14653) stražar
»

HTML 5 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Izdelava spletišč
25462017 (50992) rustypac
»

Vimeo podpira HTML5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Brskalniki
9610371 (8081) MrStein
»

[Flash] Vpliva hitrost CPU-ja na flash igro!

Oddelek: Programiranje
81232 (1036) Matako

Več podobnih tem